Forum >> 159

Piritu - 1.000.00014-02-2016 13:18:40 // 78433
99-óta járok szélvédőcsíkkal. Még sose állítottak meg miatta, most se érdekelte őket.
Nagyobb élményt adtak azzal, hogy életemben először szondát fújhattam :-))
droberto14-02-2016 13:07:06 // 78432
Sajnos tegnap volt olyan is amin kiborultam és a mai napig nem fér a fejembe, hogy ilyen emberek közlekednek az utakon...
Történt ugyanis, hogy hazafele megálltunk tankolni a Szerémi végén, a 6-os elején a Duna melletti OMV-n. A kút kihalt, kivéve egy új X5-öst. Amikor beértem ő már tankolt. Gyorsabb voltam, előbb fizettem és indultam. Már a kúton éreztem, hogy a b@szom a csőrét. Kifele jövet leléptem előle, de a Colas-os építésnél nem vették le a 30 km/h-ás sebesség korlátozó táblát. (Hozzáteszem egy ilyen útfelújítás után kint felejett tábla miatt már bűtettek meg, igaz még a zéró tolerancia előtti időben.) Én a külsőben mentem, lassítottam kb 45-re. Ekkor beért az X5, majd belém állt reflektorral és hosszú dudával. Hozzáteszem a 4 sávos út kihalt volt, sehol senki. Visszadudáltam, de elhúzott mellettem. Egyszerűen nem fért a fejembe, hogy mire gondolt. A korlátozás után utolértem, beálltam mellé (természetesen ő belsőben haladt), rádudáltam és kérdőre vontam, hogy mire fel dudált és rámutattam a következő 30-as táblára. Na ekkor elszakadt nála valami. Leelőztem, de visszaelőzött beállt a két sáv közepére nem akart elengedni. Közben a 70-es részen beért minket egy egy másik autós, aki ránk dudált. Ekkor az utak királya gázt adott a hátul jövőt elengedte, majd vissza ment a belsőbe. Lassított, majd én jobbról el akartam menni mellette. Erre ő meg rászorított a szalagkorlátra. Majd ezután elhúzott, én inkább lemaradtam. Nem hittem el, hogy van ilyen. Tiszta Oroszország. Katasztrofálisan ostoba, agresszív idióták vannak az útjainkon. :(
Hazafele azon gondolkodtam, hogy tényleg jó lenne egy esetkamra.
Egyébként mi a jelenlegi álláspontja a törvénykezésnek a fedélzeti kamerák bizonyító erejét illetően? Anno úgy olvastam, hogy nálunk ezek felvételét bizonyítékként nem fogadják el.
Erhard 242 (Pure Energy)14-02-2016 12:58:07 // 78431
most agip normál 95 teszt alatt vagyok, teli tank 64L-et sikerült tankolni, kivi vagyok mennyit megy el...egyenlőre 9,2-őt mutat a comp 145km/h tempomat pályán, pár gyorsulgatás, város....
Ildiko14-02-2016 12:53:00 // 78430
Dömpi! Köszönet a szervezésért, én is nagyon jól éreztem magam!
Csabi14-02-2016 12:17:47 // 78429
Nem regenerált, ennél a motorterhelésnél így alakulnak a hőfokok...
Regenkor nem nagyon számítanak a külső hatások, mármint úgy értem, h addig tolja be a plusz anyagot míg el nem éri a kívánt (620-630°C-t) hőfokot. Múltkor néztem -10ben....relatíve elég sok időbe telik mire felviszi 600fok fölé...1-1,5 perc, persze, ha közben elveszed a gázt pillanatok alatt visszahűl, és kezdheti előröl...
Haddel14-02-2016 12:16:04 // 78428
Én szívesen oda adom az enyémet ,ha ott leszek 😃
Giuntini14-02-2016 12:10:16 // 78427
Köszönöm Dömpi a szervezést! Nem akartam most tesztvezetni, mert az én autóm nem állt a helyzet magaslatán, csak Pityukoma vezette az enyémet, mert tudtam hogy szeretett volna kipróbálni az automata 2.4-et. tavasszal a VTT-n aki akarja kipróbálhatja Velence utcáin az enyémet. Nagyon kíváncsi lennék egy Tibire, és és egy 2.0 jtdm-re.
droberto14-02-2016 12:00:35 // 78426
Így nem tudja azt mondani, hogy neki milyen rossz, ilyen nagy hassal! :)))
droberto14-02-2016 11:59:35 // 78425
Mi éjjel 11-re értünk haza egyébként, haza mert a tali után felugrottunk az Árkádba.
Nagyon köszönjük a szervezést, nagyon jól éreztük magunkat. Jó volt végre találkozni. A sok verdacsere kicsit megőrjített mindenkit, ami látszott is Dunaharaszti utcáin, felbolygattuk a várost a száguldó 159-esekkel. :)))
Köszönöm a tesztvezetést Yaninak, Csabinak, és Shadinnak. Mindegyik nagyon ment, de mégis mindegyik máshogy. :)
Pityukomának köszönöm a térképeket és a próbakört. :)
Erhard 242 (Pure Energy)14-02-2016 11:57:29 // 78424
szimpátia terhesség :DDD
droberto14-02-2016 11:51:17 // 78423
Csabi, ez egy nagyon jó megfigyelés. De ugye ezek nem regen közbeni értékek? Bár gondolom azok, mert egyébként normál üzemállapotban az előkat és a DPF csak pár száz fokosak.
Ezek szerint a nagy és forró tömegáram hatását kioltja a menetszél?
Ez megmagyarázná, az én és sokunk autópályás limpelését letérdelését. Mert továbbra is azt gondolom, hogy a DPF és EGR anomáliák tartós autópályás menetkor keletkeznek.
Most, hogy van matricám, majd én is nézek a pályán egy élőadatos regent. Csak jöjjenek meg az interfészek amiket rendeltem. Vettem 4-et is. :)))
droberto14-02-2016 11:44:01 // 78422
A fóliát nem b@sztatták?
Én továbbra is tartom, hogy ha felteszem én is szélvédőcsíkot már rég nem lenne első oldalablak fóliám és gazdagabb lennék egy szép kis büntivel. Persze tudom, hogy ami késik nem múlik... :(
Elöl a sötétítés egy amolyan indikátor a fakabátoknak. :)
droberto14-02-2016 11:39:42 // 78421
Ki az a két terhes tag a jobb szélen? :)))
droberto14-02-2016 11:39:07 // 78420
Újként tényleg ilyen drága! :)
'''''14-02-2016 11:12:31 // 78419
Bár szerintem csak a spiderben szorongtál hátul. :-)
Pityukoma14-02-2016 11:10:44 // 78418
Igazad van! Ez kiesett már. Pedig az sem volt piskóta élmény :-D
'''''14-02-2016 10:58:53 // 78417
Ezt cáfolnám! Kul-on ültél hátul nálam! :-)
Giuntini14-02-2016 10:23:30 // 78416
Ez nagyon jó hír!!
Haddel14-02-2016 10:05:57 // 78415
Én sem emlékszem ,hogy olvastam volna róla.Pedig ezért lehet haza ugrottam volna,ugyis egész hétvégén csak zsibbadtam a kecóban..
Pityukoma14-02-2016 09:49:09 // 78414
Ezt akkorra tartogatom:-) Majd együtt kibontjuk és iszunk az egészségedre!

Úgyhogy ott a helyed :-)))
Ákos (dewvil)14-02-2016 09:17:28 // 78413
Tényleg jó volt számomra is a tegnapi délután😃
Külön köszönet Pityunak a tibizésért!😃
Ákos (dewvil)14-02-2016 09:14:49 // 78412
Szeressük a kútronikot😃
Shadin14-02-2016 09:05:59 // 78411
Mail ment...
Csabi14-02-2016 09:04:44 // 78410
Elektromos, a motor pont a szívósor alján van.
Mattee8914-02-2016 08:57:17 // 78409
Köszi, ez már nagy segítség, azt esetleg nem tudod még, hogy ez elektromosan vagy vákuum által vezérelt?
Don Gombóc14-02-2016 07:18:18 // 78408
Lehet azért van mert ahogy Erhard mondja ( geci öreg vagy Don) de miért nem tudtam erről a taliról?
Pedig mindig visszaolvasok. :-(
Chianti14-02-2016 00:21:46 // 78407
Ilyenkor sajnálom, hogy esélyem sincs összefutni veletek. Pedig ha jól látom, már megint nem volt 1 Rosso sem a gépparkban. :o) Nem akarom elkiabálni a dolgot, de idén úgy néz ki ott leszek én is a VTT-n. Persze már sokszor írtam ugyanezt, aztán mégsem jött össze a dolog, de idén nagyon igyekszem hogy sikerüljön.
Hardy13-02-2016 22:41:33 // 78406
Nekem ez volt az első de nagyon jó volt a társaság. Meg a szervezés is. Köszönöm a meghívást. Kar hogy el kellett mennem de sajnos mindig van valami nem várt dolog. Ha hamarabb nem Velencén találkozunk. 😀
Hardy13-02-2016 22:35:09 // 78405
Érden megkérdeztem a bontoba mikor ott voltam. 60000 Ft volt.
Erhard 242 (Pure Energy)13-02-2016 22:10:00 // 78404
Jó volt ez a kis találkozó, lehetne több is :)
Csabi13-02-2016 21:57:29 // 78403
Hazafele ránéztem a DPF, előkatalizátor hőmérsékletekre, mégis hogy alakulnak tartós terhelés alatt, autópályán... Főleg azért érdekelt mert eddig nem volt az tiszta, h pályán magasabb sebességnél valóban tisztul e passzív módon a DPF, azaz elkezd e kiégni a korom...hát marhára nem....
165km/h nál csak 417°C volt


185km/h-nál pedig 428°C


Hát ez marhára messze van a 600+ °C-tól, ahol a korom égése elindul. Szóval elég nagy tévhit, h pályán tisztul a DPF...
Kolci13-02-2016 21:54:54 // 78402
Mivel 16 szelepes a hengerfejed, ezért hengerenként 2 szívó s 2 kipufogószelep van.
ezek közül az egyik szívószelepnél elhelyeznek egy áramlásmódosító lapátot, ami alacsony fordulatnál nagyobb örvénylést hoz létre a hengerben, ezáltal jobb az elegyedés, s tökéletesebb az égés, jobban megy a verda, kevesebbet eszik.........
Na ezt vágják agyon az EGR-el, DPF-el, tehát ha kiszereled, vagy felújítod, mindegyik megoldás a problémádra. Valószínűleg az EGR jól elkokszolta, és alig tud mozogni, ha nem cselekszel mielőbb, akkor letörhetnek a lapátkák, s lerendezhetik a mocit, turbót is akár
Csabi13-02-2016 21:42:44 // 78401
Csatlakozom én is, örültem, hogy újra összejött ez a remek csapat. Köszi a szervezést!
Végre vezethettem egy Tbi-t Pityukoma jóvoltából -ezúton is köszi :) - Őszintén szólva meglepett a fürgesége, a hirtelen megjelenő nyomaték..ez már igen...
Shadinnak is köszi a 2.0 tesztvezetéséért! A fickós programmal elég megnyerő...
Az a helyzet eddig nem volt hiányérzetem, a 2,4 menettulajdonságait tekintve, de a mai tesztvezetések után...ez változott:) Remélem hamar elmúlik...:)
Mattee8913-02-2016 21:39:02 // 78400
Szuper, kétszer küldte el.. :/
Mattee8913-02-2016 21:38:10 // 78399
Sziasztok, szakmai kérdésem lenne, hátha tudtok segíteni. 1.9 JTD 16V motornál a közös nyomócső alatt a szívósor oldalra van beépítve mindegyik hengerhez egy szelep, melyet egy külső rudazat köt össze. Ezek a szelepek pontosan milyen célt szolgálnak, valamit esetleg vákuum vezérli? Ha igen akkor melyik a csöve? Azt vettük észre hogy néha nehezen nyit ki, sőt amikor kicsit jobban ráhúztunk a rudazatot rögzítő apró csavarokra, egyáltalán nem tudott nyitni, és a 150 paripából kb 140 elment legelni... :D Azt kitapasztaltam hogy a kocsival szemben állva, jobbról a második az ami a rudazaton keresztül mozgatja a többit. A bal szélsőnél ráadásul szivárog az olaj, szimmeringgel vannak ezek tömítve? A válaszokat előre is köszi! :)
Mattee8913-02-2016 21:38:09 // 78398
Sziasztok, szakmai kérdésem lenne, hátha tudtok segíteni. 1.9 JTD 16V motornál a közös nyomócső alatt a szívósor oldalra van beépítve mindegyik hengerhez egy szelep, melyet egy külső rudazat köt össze. Ezek a szelepek pontosan milyen célt szolgálnak, valamit esetleg vákuum vezérli? Ha igen akkor melyik a csöve? Azt vettük észre hogy néha nehezen nyit ki, sőt amikor kicsit jobban ráhúztunk a rudazatot rögzítő apró csavarokra, egyáltalán nem tudott nyitni, és a 150 paripából kb 140 elment legelni... :D Azt kitapasztaltam hogy a kocsival szemben állva, jobbról a második az ami a rudazaton keresztül mozgatja a többit. A bal szélsőnél ráadásul szivárog az olaj, szimmeringgel vannak ezek tömítve? A válaszokat előre is köszi! :)
Pityukoma13-02-2016 20:56:39 // 78397
Nem, természetesen nem :-) A Q-tronic az a tökéletes nyugalmat és kényelmet nyújtja. Most vezettem először ilyen váltóval. Nagyon finoman vált, szépen teszi a dolgát. Már értem miért is szereted :-)
tirex13-02-2016 20:50:34 // 78396
Hali! Én is nézegettem Még mikor egyben volt a verda. 2-300 euro kint. Használtan természetesen.
Giuntini13-02-2016 20:46:41 // 78395
Ez lehet, hogy azért volt mert én is ültem a Juliskában?!
Piritu - 1.000.00013-02-2016 20:41:32 // 78394
Itthon, Celldömölk kellős közepén :-DD
Liquid13-02-2016 20:39:45 // 78393
wow, hol "kaptak el"?
Giuntini13-02-2016 20:36:38 // 78392
És a Q-tronic? Az piskóta?
Pityukoma13-02-2016 20:31:47 // 78391
Ez jó, még idáig nem ültem Alfában hátul, és Te pont lekaptál :-)
Haddel13-02-2016 20:31:28 // 78390
Ez jó buli lehetett!😃
Piritu - 1.000.00013-02-2016 20:27:29 // 78389
Hazafelé megállítottak a Pékek. Még szondát is fújtam :-DD
Piritu - 1.000.00013-02-2016 20:25:24 // 78388
Alfás vigyor :-))
Piritu - 1.000.00013-02-2016 20:21:24 // 78387
OFF
Állítólag ez ilyen :-(
ON
Lehet bogarászni az eredményeket:-)
Pityukoma13-02-2016 20:16:57 // 78386
Igazán nincs mit :-) Én pedig a Q4-ed terelgetését köszönöm!
Fotóimat a Találkozások topikba töltöttem fel.
Giuntini13-02-2016 20:06:33 // 78385
Nagyon jó volt a Tibi!
Giuntini13-02-2016 20:05:53 // 78384
Nagyon jó volt! Köszi! Egy kis vigaszt hozott szenvedő Alfás lelkembe.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.