Forum >> 159

Kolci17-02-2016 11:50:12 // 78633
Ja és érdemes kicserélni a hátsó főtengely szimeringet is.
Kolci17-02-2016 11:48:38 // 78632
Lehet, hogy igazad van, de akkor szólok a barátomnak, hogy így 250000 km után cserélje ki mert nem jó....
droberto17-02-2016 11:46:11 // 78631
Én már így használom 4 éve. :)
Shadin17-02-2016 10:39:42 // 78630
vegyetek vissza ott belőle egy kicsit
norbi040917-02-2016 10:22:19 // 78629
Ajajjj...ahogy látom nem sokan vannak elragadtatva a Sportcontact 3-tól... :/ Ennyire kaki lenne? Nekem az lesz a nyárim.
Haddel17-02-2016 10:01:33 // 78628
Erre gondoltam én is ,mert mielött meg lett csinálva az olajszivárgás ott folyt le fentröl az olaj a motortér aljára. De akkor csúszna szerintem mindig.Most csak egy pillanatra csusszan meg 2400-as fordulat környékén.5-6 sebességi fokozatban.Gondolom ott van a nyomatékcsúcs.
Erhard 242 (Pure Energy)17-02-2016 09:54:53 // 78627
nézd meg van e olaj csöpögés a váltó meg a blokk között, ha van akkor azért csúszik a kuplung...
Haddel17-02-2016 09:50:47 // 78626
Köszi az infókat.Igyekszem kicsit finomkodni vele,hátha nyárig kihúzza.
Erhard 242 (Pure Energy)17-02-2016 09:44:12 // 78625
felújított lendkerék 2ft-ot sem ér, kuplungszett meg attól függ melyik váltó van az autón :)
Giuntini17-02-2016 09:34:40 // 78624
A Primacy 3-nak is meg van a zaja, ami szerintem erősebb mint a konkurenciáé, de fantasztikusan tapad. A zaj, a gumi anyaga miatt van, biztos a kompromisszum a tartósság, és a stabilitás miatt. Egyszerűen ragad az úthoz.
Kolci17-02-2016 08:59:16 // 78623
Hát most ahogy nézem LUK az 110 kedvesség nélkül, kedvességgel 57.
Kell hozzá egy hidraulikus kinyomó csapágy, meg hát a lendkerék ugye.
Ha új lendkereket veszel, az sem olcsó 200 körül van telibe s kedvességre 143 a SACHS. Fel is újíttathatod, az olyan 60-80 garival de nagyon meg kell nézni hova viszed.
Ercsiben profik, és futár viszi, s hozza.
Roben517-02-2016 08:49:23 // 78622
Szia!
Ezen milyen méretű gumi van?köszi..
Haddel17-02-2016 08:40:18 // 78621
Tegnap meló után haza jöttem,csináltam pár videot ,kiváncsi voltam a mérésekre,csak az a baj kielemezhetetlen minőségüek lettek..
Legutóbb mikor mentem autópályán észre vettem,,hogy néha padlógáznál megtorpan ,mintha pillanatra erőt gyüjtene.Na ez nem erő gyüjtés,hanem megcsusszan a kuplungom :( Van valakinek tapasztalata,ha nem parkettázom ,el lehet kicsit húzni még a cserét? Meg vajon ,mibe fáj egy ilyen kuplungcsere mutatvány?
.......................17-02-2016 07:09:08 // 78620
az ISO 15222:2011 norma szerint mérik pl. a vizes fékutat
egy szabványosított mésrésnél semmi nem lehet objektívabb
( főleg nem az hogy Pistabácsi jó gumis,ő a Kumhot ajánlja)
mzo17-02-2016 06:32:57 // 78619
Jaja, Conti EcoContact3. :) Egyébként még így élete vége felé, is meglepően halk és jól tapad.


Ami nekem idáig csalódás volt, az a Michelin Primacy HP, de az is csak zajban.
De pl a mostani autón Michelin Primacy 3 GRNX van, ez pl teljesen jó. Halk és tapad is.
Kolci16-02-2016 23:00:27 // 78618
Amit meg végképp nem mutatnak meg, hogy mit teljesítenek különböző autókon, hisz attól is függ, a tudásuk, hogy pl a kerékdőlés negatív vagy pozitív, vagy a tengelyterheléstől, és így tovább.......
Piritu - 1.000.00016-02-2016 22:47:13 // 78617
Nem is beszélve azokról a paraméterekről, amiről semmit se mondanak. (Kopás, oldaltartás, fékút, stb.)
Liquid16-02-2016 22:21:45 // 78616
én azért fenntartásokkal kezelem ezeket a címkéket...
Némi iránymutatáson kívül szerintem semmire se jók.
Ha a többi értéket is hasonlóan mérik mint a hangot, akkor nem sokra való az egész.
Lexlutor16-02-2016 22:14:47 // 78615
Én is azt akartam. Csak ott ahol kedvezményem van nem forgalmazták. Még szerencse...
Liquid16-02-2016 22:11:08 // 78614
gondolom ECO Contact, na az elfut soká mert betonkemény gyárilag is :)
beli2116-02-2016 22:09:56 // 78613
Sziasztok cartársak. A vas úgy néz ki, hogy végre tökéletesen üzemel, úgyhogy elkezdem az én gyönyörűm ráncfelvarrását.:-) Nagyon izgat, hogy létezik e viszonylag friss Magyar vagy Közép-Európa térkép a navigációhoz és természetesen magyar munkás pénztárcához mérve. :-)
Invisible16-02-2016 22:09:41 // 78612
Pont emiatt kezdtem el szemezni velük, mert elég jó besorolásuk van, több típusának is.

Gumis azt is mondta, hogy tudja, hogy nem nála a legolcsóbb, ezért nézzem meg máshol is, és ott vegyem meg, ahol olcsóbb. Ezért nem gondoltam arra, hogy üzleti érdekből ajánlja a Kumho-t.
Sanyi16-02-2016 22:08:38 // 78611
Eladó? :D
Jól áll neki ez a felni...
Kolci16-02-2016 22:07:16 // 78610
Hááát engem most megöltök bizti, de a régebbi alfáimon amikor vettem őket vagy Conti, vagy Goodyear, vagy Dunlop volt. Hát tényleg nem lehetett egy napon említeni őket amikor felraktam az Uniroyal gumikat. A kanyarsebesség drasztikusan növekedett, és ez esőben fokozódott :D
A legnagyobb élmény a hátul kaparósak nyújtották, de pl a 155 Q4 -nél azt érezted, hogy ez inkább feldől, de nem farol. Amíg fent volt Goodyear, azzal minden trükk nélkül lehetett kilincsel előre menni a körforgóban, csak le kellett padlózni. Miután felkerültek az Uniroyal-ok, akkor csak kettesben rákuplungolva, s rányesve lehetett kitenni a seggét.
Egy kis off-os a feleségem szuszkáján gyári szerelés a continental gumi nyáriban, és magyarhonban készült Hankook téliben. Külön felnire szerelve adták át a szalonban.
Mikor vezettem, bizonytalankodott a kocsi, és állandóan korrigálni kellett. Mondtam is a feleségemnek, hogy mekkorát csalódtam. Jött a tél és felkerültek a Hankookok, s teljesen megváltozott a kocsi. Nem kellett folyamatosan úgy tekerni a kormányt mint az amcsi filmekben, s autópályán már mertél vele 130-at menni. A kötelező szervizek alkalmával mások is hasonló élményeket osztottak meg.
Azt azért hozzá tenném, hogy a Conti SportContact 5 öt nem ismerem, de ültem a szomszéd bömbiében amin az van és tényleg jó volt, de mikor ő vezette az enyém a Continental SportContact 3-al akkor azt kérdezte, hogy tényleg ilyen szar egy ALFA?. A gumicsere után odaadtam neki, s azt mondta, hogy ha nem lenne bömbiőrült akkor ALFA-t venne.
tdemeter16-02-2016 22:06:59 // 78609
igen:)
.......................16-02-2016 21:56:42 // 78608
Én mindíg mondom motorba kizárólag gyárit szabad betenni
.......................16-02-2016 21:55:39 // 78607
Objektív mérés akarommondani
.......................16-02-2016 21:55:00 // 78606
Ott a Reifenlabel nevű szubjektíj mérés ,EU pont ezért vezette be
Hogy ne a marketing és márkanév alapján válassz,
Hanem a tényleges műszaki jellemzők szerint
(Milyen lenne már ha Kérnél a csavarboltban "Ongai" M6 x40est?)
Balazs8016-02-2016 21:48:07 // 78605
Hepu valami német jó minőségű.
Piritu - 1.000.00016-02-2016 21:48:01 // 78604
Igazából a motorteljesítmény, meg a nagy tempójú autópályázás eszi a gumit. Anno az egyik munkatáram is bőven 100e felett ment az 1,6/100LE Oktáviával, de ő 130-at sose ment még pályán se...
'''''16-02-2016 21:45:11 // 78603
Erre gondolsz?18x7.5

Hardy16-02-2016 21:44:40 // 78602
Tehát: Mindent meg tudok magyarázni meg mindennek az ellenkezőjét is ha kell.
Hardy16-02-2016 21:43:15 // 78601
Ahogy tanult kollegám mondta: "Mindent meg tudok magyarázni es m
mzo16-02-2016 21:38:12 // 78600
Nekünk a Corsában van 98 e km (szintén csak város) és még az eredeti Conti gumikkal fut nyaranta. Simán van bennük még egy (talán 2) nyári szezon.
Piritu - 1.000.00016-02-2016 21:37:59 // 78599
Egy kicsit ilyen a gumis/ajánlott gumi szitu :-))
Piritu - 1.000.00016-02-2016 21:34:46 // 78598
"A gumis bácsik mindig azt ajánlják, amihez ületi érdekük fűződik." - ez így van. Sőt, még ideológiát is tudnak szolgáltatni hozzá.
Nagyon szerencsés eset, ha tényleg jó is amit ajánlanak :-))
Csabi16-02-2016 21:31:36 // 78597
Elhasználtam egy garnitúra KU31-es típust, de az egy rakás sz@r volt. 20-25fokban még talán tapadt is, de 30fokban és felette már csúszott, mint egy téli gumi 20fokban...Szóval ezt a típust nem ajánlanám senkinek. Viszont vannak más jelzésűek amiket dicsértek, de akkor sem tartom nagyra a márkát...Jah és úgy lett vége a közös pályafutásnak, h 38fokban durrdefekttel elszállt a bal első....
droberto16-02-2016 21:29:33 // 78596
A gumis bácsik mindig azt ajánlják, amihez ületi érdekük fűződik. Szerintem min egy Hankook, Nokian, ha már nem Conti, Michlein, Goodyear vagy Bridgestone.
tdemeter16-02-2016 21:28:51 // 78595
tdemeter16-02-2016 21:27:56 // 78594
Urak, enis agyalok egy uj felnin, de nekem nincs design oka, inkabb az, hogy fura modon, nehol (talan lepatkaztam) lepattogott a kromozas rola... Ilyet tapasztalt mar valaki?
En a kedvenc nagylyuku felnimet tennem fel (nemtom mi a neve)..
Az ebayen találtam ezt

Valakinek van ilyen elado? vagy hol erdemes ilyet keresni?
Lexlutor16-02-2016 21:20:10 // 78593
Ez fasza. Milyen gyártmány volt a vízpumpád?
Invisible16-02-2016 21:19:03 // 78592
Gumis bácsi, ahova céges és saját autót is hordom, a Kumho-t ajánlotta. Van valakinek tapasztalata ezzel a márkával?
Lexlutor16-02-2016 21:18:47 // 78591
Őrülök hogy ennyivel megúsztad...
Csabi16-02-2016 21:03:25 // 78589
Nem okoz károsodást, a motor működése ugyanaz marad paraméterek szintjén is, csak az egyik esetben világít a sárga lámpa, a másikban nem.
Piritu - 1.000.00016-02-2016 21:03:17 // 78588
Hmmm....
A fő oldaluk francia nyelvű....
Giuntini16-02-2016 20:52:43 // 78587
Az enyém Made in Germany.
Mattee8916-02-2016 20:41:20 // 78586
Sziasztok, azt esetleg nem tudja valaki, hogy ha az EGR szelep tartósan le van falazva, de az ECU-ból nincs kiírva, az okoz bármilyen károsodást a motorban?
Chianti16-02-2016 18:20:45 // 78585
Én is pontosan ilyet szeretnék.
Hardy16-02-2016 17:15:28 // 78584
Érdekes pedig ennek jobban kene bírnia. Ha valóban ott készült. De én mar semmit se hiszek el. Volt olyan fuvarunk hogy Magyarországon legyartottak kivittünk a németekhez azok feliratoztak hogy made in germany aztán visszahoztuk az Audiba.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.