Forum >> 159

Dömpi (il dottore)15-03-2016 17:13:38 // 80265
nemcsak ott :(
Nekem is van, hogy indításkor kidobja az izzóhibát, utána az első döccenőn/kátyún helyreáll. Valami érintkezési gond van a jobb oldali rendszámtábla világítás izzójával, de még nem volt lelki erőm (és megfelelően meleg időjárás) hogy szétszedjem.
Don Gombóc15-03-2016 17:08:51 // 80264
Viszont amit életben lehet tartani azt sokáig fogják használni.
Szarnak rá majd.
A Japok valamikor a 90-es években csináltak olyan kétütemű motort autókban ami valójában kétüteműként működött, de nem keverékes átömlős motor volt hanem valamilyen trükkösen vezérelt gépezet. Szerintem még sok lehetőség és találmány van ilyen dolgokat illetően, csak nem tudunk róla.
Laosz15615-03-2016 17:07:30 // 80263
igen,mukodik minden...megis ott a jelzes ...
Laosz15615-03-2016 17:04:06 // 80262
hat itt konkretan irja,h bal hatso feklampa...de nem leszek rest kimegyek leellenorizni a rendszam vilagitast :D
'''''15-03-2016 17:00:07 // 80261
A kétütemű motoroknak is vége lesz lassan.
Dévid15-03-2016 16:59:21 // 80260
Rendszámtábla világítás működik? 156-on az szokott még bezavarni.
Laosz15615-03-2016 16:54:59 // 80259
Sziasztok! kiegett a bal hatso feklampa izzo. Kicsereltem ugyanolyanra,jo is lett...de a muszerfalon meg mindig ott a jelzes,h nem eg. Valami otlet? Vagy csak osszezavarodott a rendszer? :D
Don Gombóc15-03-2016 16:52:16 // 80258
Na végre ! Ott a pont !
Én is majdnem megfulladok a cigi kiváltotta köhögéstől, ezért amikor regenerál a dög akkor hátramegyek a kipufogóhoz inhalálni, állítom igen sokat segít. :-)

Más !
Ez majdnem mindenkinek szól.
Már megbocsájtsatok, de jó nagy hülyék vagytok, hogy lassan egymásnak ugrotok az egyébként eltérő vélemények miatt.
Lassan klikkek lesznek, 1,9 - 2,4 - 2,0 - TIBI - JTS ? Három betűs nélkül vagy azzal?
Azért mert a buzik ránk erőltettek egy mondvacsinált környezetvédelmi szabályozást?
Amit az autóssal fizettetnek meg? Miért nem hoz az európai parlamentben a sok buznyák egy olyan törvényt, hogy amelyik alkatrész és részegység ami a környezetvédelmi besorolásért felelős, az örök életű garanciás? Mert mindegyik le van fizetve.
Biztos vagyok benne hogy a sok E betűs szar többet árt az élelmiszer piacon, és a nagy gyárak káros anyag kibocsájtása mint az kis korom.
Persze vannak vélemények pro és kontra de ezt inkább pozitívan kellene fogadni nem egymást lefikázva.
Csak nézek ki a fejemből ami a 166 topicban is történt. :-( Ez lesz itt is?
Aki még nem vette észre hogy a fogyasztói társadalom áldozata az nagyon gyorsan ébredjen fel, mert szar lesz az élete. Mindennel lehúznak minket.

Úgy hogy békéljetek meg és segítsétek egymást a megszerzett tapasztalatokkal és információkkal, mert az úgy jó. Így volt ez régebben a 166-os brigádban is, és az kurva jó volt.
Ne legyen ez népautós fórum, ne vezessetek fehér baseball sapkában és kapucniban ! :-)
Dévid15-03-2016 16:49:39 // 80257
Látnád a szobám, a két szembenlevő fal hossza közt alul van vagy 20 cm. Fenn picit más a szitu, de ott sincs egyenes/párhuzamos/merőleges/függőleges.
Dévid15-03-2016 16:40:56 // 80256
Itt a nyugati határszélen havazott is, én meg közben kínomban autót keresek. :)
Dömpi (il dottore)15-03-2016 16:38:17 // 80255
Jó meló ez is.
Dömpi (il dottore)15-03-2016 16:37:58 // 80254
Én kivágattam tegnap hátul a diófát, mára terveztem, hogy az összevágott fát szépen felrakom a gallyakat pedig összedarabolom, hogy a jövő hét végén feláshassam utána pedig veteményezhessek...de hát szakad az eső és fúj a szél :(
droberto15-03-2016 16:33:05 // 80252
Én meg kínlódok. Menekülök a gardrób tervezés elől. Csinálgatom, de minden mérés után le kell ülnöm megemészteni, hogy a köműveseknél a deciméter a mértékegység. Sajnos nem túlzás 2,6 m-ben van 5 cm. Ráadásul görbe is és a sarkok nem 90, hanem 100°-osak.
A Dalma meg kerget már a gép körül! :)))
Dömpi (il dottore)15-03-2016 16:18:45 // 80251
azért a VTT előtt ne ugorjunk egymásnak :)

amúgy nálatok is ilyen f*s idő van?

unatkozom...a gyerekeim kib@sztak az xbox elől, nem tudok tankozni :(, így most ide írogatok marhaságokat :)

Amúgy tegnap előtt le lettek gumizva a 19-esek, jövő héten mennek fényezésre.
A nyári pacskereket majd csak ápr. 15 után rakom fel, mert 15-én lesz kicserélve a bal alsó lengőkar.
Így is nyekken már akkor is, ha csak kiszállok vagy beszállok, nem, hogy a 19-esek súlyával.

Olvasgatva Giuntini gondjait, az imént kimentem a garázsba és betekertem szigetelőszallaggal az egyik véklony vákumcsövem végét (bár nem sikerült túl jól). Ugyanis amikor szétrágta az a rohadék rágcsáló, akkor 5-ös benzincső ment a helyére, ami az egyik végén picit lötyögött. rászorítottam gyorskötözővel (2-vel is), de kézzel meg tudom mozgatni. Csúszkál kb. 2-3 mm-ert, bár a műanyag csőcsonk kivastagodó végén nem tudom áthúzni, ott megakad. Remélem nem tud ereszteni ott a vákum. Az utóbbi időben picit mintha lomhábbak lennénk a szokottnál...bár így kora tavasszal mindig ezt játssza - unja m-r a télikereket :)
droberto15-03-2016 16:08:11 // 80250
Ha akkora a lába, mint amekkora darab, akkor sütheti a TBi-jét! :)))
Dömpi (il dottore)15-03-2016 15:51:46 // 80249
vettem észre, most lettem "up-to-date"
MiszöszFőnök15-03-2016 15:45:53 // 80248
Én csípem azokat, akik igyekeznek minél kisebb ökológiai lábnyomot hagyni maguk után. Éljenek a zuzmók!
droberto15-03-2016 15:34:33 // 80247
Nem, lassan jönnek a Erhard zuzmóki. :)
droberto15-03-2016 15:32:39 // 80246
Nem, lassan jönnek a Erhard zuzmók. :)
Erhard 242 (Pure Energy)15-03-2016 15:18:13 // 80245
azért kicsit más történet, hogy a saját tüdődet rongálod meg a környezetedben lévőket vagy az hogy az északi sarkon is található a platinából már ...a zuzmókról már nem is beszélve :DDD
Liquid15-03-2016 15:17:02 // 80244
nemnagyon, max kisebb elkalandozások történtek :)
Shadin15-03-2016 15:14:26 // 80243
Sajnos nem :-)
Dömpi (il dottore)15-03-2016 15:13:51 // 80242
Arra azért kíváncsi lennék, mennyien dohányoznak itt (velem együtt), akik mindeközben a DPF-ről és a koromszemcsék méretéről vitatkoznak.

Bevallom, kicsit le voltam maradva (elvonta a figyelmem a fórumról a World of Tanks), 8 oldalt olvasok vissza, és már unom a DPF-témát :)
Ugye a még hátralévő 5 oldalon másról is lesz szó?!
Shadin15-03-2016 15:12:53 // 80241
Meg ezért nem kell a 2.0-ba még egy DPF-fel egybeépített előkatalizátor.
Shadin15-03-2016 15:10:57 // 80240
Mellesleg a múltkori kör után eszembe sem jut többé összehasonlítani őket :-D
Shadin15-03-2016 15:10:01 // 80239
Én is csak mint utolsó szériás opciókat hasonlítottam össze a 2.0-t és a TBi-t.
Magamra gondoltam, hogy mennyivel többet ártanék a Zuzmóknak, ha TBi-vel járnék :-D
Csabi15-03-2016 15:08:20 // 80238
Dehogy van rossz helyen. Ezt is -többek között- valaki kitalálta és azóta is folyik a terjesztése minden magalapozottság nélkül. Az ECU addig és annyit utóbefecskendez hogy a DPF hőmérséklete elérje a ~630°C-ot. Azért mert középen van- megjegyzem az 1.9 is kb ugyanott van nem méterekkel előrébb vagy hátrébb- kicsit több ideig tart a hőmérséklet feltornászása illetve ehhez több üzemanyag kell...
Ezért tették a 2.0-ba leömlő közelébe, hogy előbb elérje a hőfokot és ehhez kevesebb üzemanyagot kelljen befecskendezni...
Szóval ha a 2.4be rossz helyen van akkor az 1.9be is!
Dömpi (il dottore)15-03-2016 15:00:24 // 80237
Rékáé se, úgyhogy már három :)
Dömpi (il dottore)15-03-2016 14:53:48 // 80236
Azért nem árt valamit tisztázni!
a 2.4-ben a DPF rossz helyen van, nagyon hátul, és a gyári olaj sem jó neki. ha 2.4-em lenne, ln is megválnék a DPF-től.
De az 1.9-ben okés, a 2.0-ban pedig még jobb a kialakítása és van hozzá megfelelő gyári olaj is.
Azért ne terjesszük már az igét minden 1.9-es tulajnak, hogy szedje ki a DPF-t, mert ott tényleg nem kell!
Dömpi (il dottore)15-03-2016 14:49:07 // 80235
8V eleve ECO, nincs 8V ECO meg nem ECO.
Szerintem a tiéd keveset fogyszt, vagy nem elég "alfásan" vezetsz.
Nekem a nagy átlag 7,0 l, mind a comp, mind a tankolástól tankolásig számított. Tök mindegy, hogy téli acélfelnis 16-os, vagy a nyári 19-es kerék van alatta. Városban 9,0.
Mondjuk az is igaz, hogy városon kívül nemigen megyek 120 km/h alatt.
Dömpi (il dottore)15-03-2016 14:43:30 // 80234
Én kizárólag hideg motornál nézek olajszintet...rendszerint reggel indítás előtt. Szerintem akkor mutat reális szintet.
Erhard 242 (Pure Energy)15-03-2016 14:36:43 // 80233
sosem hasonlítottam a 2.0 dejzlet a TBi-hez nem egy kategória a 2,4-es inkább az, a zuzmókímélő 2,4 nem sokkal eszik kevesebbet viszont nálam 9 alatt ritkán evett gyári állapotában ... :DDD
Shadin15-03-2016 14:33:24 // 80232
Ja. Normális üzemben hasonló nekem is.
Shadin15-03-2016 14:32:14 // 80231
Csodák nincsenek, nálam a TBi sem állna meg 12 alatt, állítom, hogy a két autó között nem 1 liter különbség van fogyasztásban ;-)
Kikkó15-03-2016 13:55:27 // 80230
Pont én is így jártam a napokban (2.2 JTS). Ahhoz, hogy közel azonos értéket mutasson a nívópálca is és a számítógép is, egy napot állni kell hagyni a kocsit. Műszerfal szerint egy pálca volt benne, a nívó szerint csak egy osztás hiányzott. Végül fél liter olajat sikerült beletöltenem, többet nem mertem. 5000 km-t mentem az olajcsere óta.
Most a számítógép szerint egy pálca hiányzik, a nívó szerint pedig maximális az olajszint.
Nivan8415-03-2016 13:51:48 // 80229
Skaccok.

Találkozott már valaki a P0683 hibakóddal?

Izzítás hibát jelez random. Van amikor jelez, van amikor nem. Ami biztos, hogy generátor, aksi, indítóáram rendben van, az izzítás vezérlőig elmegy a feszültség.
A vezérlő csatlakozásait megpucoltuk, kapott wd40et, utána jó volt. 7 óra elteltével újra dobta. Gondolom ha a vezérlő szar, akkor az mindig szar.

Mi az ami néha működhet, néha nem?
- elfáradt egy gyertya?
- kontakthiba a vezérlő és gyertya között?
- relé (vagy solenoid)? nem tudom melyik van benne.

Valami tipp? Köszi
Giuntini15-03-2016 12:50:08 // 80228
Robi, még azt elfelejtettem mondani, hogy hideg motornál nem jelentkezik ilyen jól hallhatóan a süvítés, és mintha magadabbra menne a turbonyomás. De most megnézem.
droberto15-03-2016 12:35:53 // 80227
Nekem a téli üzem az 8,4. 40% pálya, 20% városon kívül; 40% város. A város hideg motorral és rövid távokkal értendő. Jelenleg ez az átlagom. Nyáron ez inkább 7,5.
Ha kímélném a gumit ez fél literrel lehetne kevesebb. :)))
Chianti15-03-2016 12:33:48 // 80226
Mille Grazie! Úgy legyen! ☺
Chianti15-03-2016 12:31:31 // 80225
Nálam nagyon nem ideális használat mellett ( rövid távok, sok hidegindítás) téli üzemben, csillaggarázzsal, gyakorlatilag hideg motorral, a számolt fogyasztás 6.6
Haddel15-03-2016 12:23:11 // 80224
Üdv a klubban Cimbi!😃 Gratulálok! Ne is legyen semmi gond azt kívánom.
dpetrenyi15-03-2016 12:19:56 // 80223
Ide is, hátha...!

Érkezik az utódja a 3.0 V6-nak.

ha valakit érdekel:

Eladó
Haddel15-03-2016 12:16:50 // 80222
Igen ,én is igy oldottam meg,hogy már nem foglalkozok vele😃
Nekem most 4500 km-re a nagy átlagom 6.9 liter.De ez szinte csak autópálya,igaz ott elég haladósan.😃
Chianti15-03-2016 12:16:24 // 80221
Köszönöm, és hidd el én is ugyanezt kívánom neked! Nagyon rád férne már!
Giuntini15-03-2016 12:13:50 // 80220
Szerintem ha levesszük, akkor lehet látni, és főleg hallani, hol szökik a levegő.
Chianti15-03-2016 12:13:27 // 80219
Köszi, az jól esne! :o)
droberto15-03-2016 12:11:54 // 80218
Még legalább 2,5x ennyit! :)
Giuntini15-03-2016 12:11:18 // 80217
Sok boldog kilométert!
droberto15-03-2016 12:09:40 // 80216
Most nézem, hogy ezt nem is neked, hanem az Emilnek akartam írni! :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.