Forum >> 159

Haddel29-03-2016 19:01:17 // 81033
Hát ,valamit valamiért😃
'''''29-03-2016 18:58:12 // 81032
Azért ilyen szép minőségi anyagot és formát csak olasz autóban láttam eddig ülésből.
Tetszik nagyon ez az ülés.
denil129-03-2016 18:52:31 // 81031
Ja, ez egy 200k km-ert futott Alfa anyósülése, de a vezetőjé is pont ugyanígy néz ki :)
denil129-03-2016 18:51:59 // 81030


áááá a bűűűűr nekem is nagyon tetszik :)
Épp most voltam a TC által is istenített srácnál aki bőrökkel foglalkozik a XVI-kerben.
Kissé húzós volt, 30k-t fizettem a teljes bőr tisztításért és ápolásért, de azt hiszem magáért beszél a mutatvány.
Gyönyörű.
Pityukoma29-03-2016 18:47:38 // 81029
OFF:
Csak okulásként teszem be ezeket a képeket, mert ezt a motort "0"km-es korától nyomon tudtam követni. Igen, múlt időben írom, mert sajnos elhalálozott. Konkrétan kuka a motorblokk. Ez egy 13ezer ccm gyárilag 510Le teljesítményű és 2500Nm-es volt. Nálunk vásárolták újonnan és azonnal kapott egy chip tuningot >600Le lett. 1.1millió km-t bírt ki mígnem a blokk öntvény is megrepedt a hengerhüvellyel együtt. Gyári technológia és alkatrészekkel végig szervizelve. Ennek a motornak az élettartama ~2milló km szokott lenni, de a motorblokk azt is túléli. A rózsaszín ne tévesszen meg, az csak a repedés vizsgáló nyoma nem a Barbié :-D Szóval +~20%motorerő = -~45%élettartamot eredményezett. Csak érdekességnek írtam, mert ritka hogy a teljes élettartamot nyomon követhetjük.

ON:
Forza Alfa! Ja és én is esendő vagyok! :-) Inkább egy ilyet kéne beépíteni:
V1035-1988 La Macchina Del Tempo
denil129-03-2016 18:46:44 // 81028
Ez a fekete belsejű nekem nem tetszik.
De hangsúlyozom,h nekem.
Szubjektív dolgokról egyébként is felesleges vitázni. Nekem pl tetszik ez a patkós felni is és az utcán kevesebbet látni belőle mint a Ti felniből.

De értem amit mondasz és nekem is tetszik a Ti felni.
denil129-03-2016 18:45:30 // 81027
Nevetséges árakon mennek az újak, így csak a használt marad.
De épp ma kaptam egy jó hírt aminek eredményeképp megnőtt az esélye,h maradok a 19"-nél ;)
Giuntini29-03-2016 18:26:02 // 81026


Ma Shadinnál voltam, leteszteltük a gépet, biztos hogy vákum hiba van a turbónál.
Shadin29-03-2016 18:15:40 // 81025
Ne ez már döfi :-)
Pityukoma29-03-2016 18:12:08 // 81024
Happy "K" :-)))
'''''29-03-2016 16:25:09 // 81022
Nézd meg Totti oldalán.Ezt a felnit rakta fel a 166-ra csak feketére van festve a belseje.
Az én véleményem egyébként,hogy a "patkós" felni labdába sem rúg a TI mellett.
Shadin29-03-2016 16:21:04 // 81021
Dehát ez fake...
Liquid29-03-2016 16:16:53 // 81020
Shadin29-03-2016 16:13:29 // 81019
Ezen az alapon eladhatod a bőr műszerfalat nekem :-)
Ja meg az összes ezüst betétet, adok helyette feketét.
Egy Ti nem Ti a felnik nélkül :-(
ProdyG29-03-2016 16:09:25 // 81018
Az 5 karikás felni igaz létezik 19-esben, ami gyári? Magyarországon nem találni, nekem az tetszene a legjobban... csak találjon az ember...
yani🍀29-03-2016 15:30:00 // 81017
Új felnit vennél vagy használtat? Ha újat, akkor honnan?
denil129-03-2016 15:27:52 // 81016
Erre gondolok:

http://www.veloces.co.uk/sites/www.veloces.co.uk/files/Black%20tan%20(privacy).jpg
denil129-03-2016 15:27:37 // 81015
Valóban nagyon szépek, éppen ezért még én sem döntöttem el 100%-osan.
És hát valljuk be, a Ti csomag része a Ti felni is.
Az anyagiakon kívül még ami motivál az az,hogy a lópatkós felni ugyanúgy tetszik, tehát nem érezném minőségbeli visszaugrásnak.
'''''29-03-2016 15:21:51 // 81014
Nézd meg az oldalamon a 159-es képei között van kép a Giulietta antracit szürke felnijéről az autón.Azon gondolkodsz?
Én is egyébként a TI felnire szavazok inkább.
Ricsi 14729-03-2016 15:14:49 // 81013
Ehhez a Ti felni lecseréléshez csak annyit fűznék hozzá, hogy életem egyik legnagyobb hibája volt autós történetem óta, hogy eladtam őket... Mai napig vissza sírom, gyönyörűek, különlegesek stb stb... Szóval tényleg jól gondold meg szerintem.
denil129-03-2016 14:38:00 // 81012
de én még ejtőernyőzöm is és az viszont egy pénznyelő :D
Jelenleg 140 körül lennének 19"-es Nexen N8000-es gumik, tehát ennyi a kiadásom ha megtartom a felniket.
Ha eladom és megveszem azt amit szeretnék, akkor az megáll 190-ből zsír új Kleber gumikkal. Így akkor van legalább 60-80k hasznom.

De még nem 100%, mert ránézek a kocsira és a felnikre és na...te pontosan tudod mit érzek :D
Liquid29-03-2016 13:11:28 // 81011
háát te tudod...
A gumi árában van 6e ft különbség a 18-as javára. Egyik sem olcsó.
Én azzal nyugtatom magam, hogy a dohányzásra költendő pénzt ebbe fektetem :D
denil129-03-2016 11:58:08 // 81010
Feketében is brutál ütős ez az autó.
Imádom én is a sajátomat :)
denil129-03-2016 11:26:38 // 81009
Igen szeretném lecserélni egy egyel kisebbre.
Szép felni meg imádom de felesleges és mivel most kéne rá 4db 19"-es gumi, ezért inkább vennék egy jobb minőségűt de 18"-asból. (ha nem tudom eladni akkor megtartom és veszek 19"-es gumikat, csak gondoltam megpróbálom)
Liquid28-03-2016 22:21:52 // 81008
Ma erdőjárós képek :)

Ez itt mind medvehagyma, és minden irányban kilométereken keresztül... ja és 1 héttel ezelőtt ugyanennyi hóvirág volt :) Ennyit arról hogy nagy ritka, hajrá sötétzöldek...

És a Monster még mindig gyönyörűűűűű, imádom :)
Kolci28-03-2016 22:20:16 // 81007
Levenni csak azért kéne, mert ha valami bibi van a hálózaton, akkor az beszaladhat a kocsiba is.
Az egyik szervizben történt, mikor kint az oszlopon csináltak valamit az elműsök, és rá pár napra eltűnt a nulla. Épp egy propelleres autót töltöttek, s kb a töltő 4-600 v-ot kapott, s sajna a kocsi is. 1 év után tudták az elműből kiverni a tütü elektronika javítását, úgy, hogy kihívták a szolgáltatót, hogy gond van a műhelyben. Erre bevallották, hogy ők hibáztak, és utána nyújtották be a számlát, különben mindent tagadtak volna.
Liquid28-03-2016 21:14:55 // 81006
soha, egyik autónál se vettem még le
berobbantam28-03-2016 20:37:47 // 81005
Csak a töltővel kapcsolatban egy gondolat.Nekem van egy turnygi accucell 6.Nem kimondottan kocsihoz vettem,de tölt ólom akkut is.Ez egy inteligens töltő,aminek kell egy 12-18 voltos 5 amperes táp.A kettő együtt volt valami 8000.A töltő e-bayos,a táp egy használaton kívüli laptopé.Sose veszem le a sarut.A töltő figyeli a táp oldelt is.Rögtön lekapcsol ha valami bibi van.És figyeli a kimeneti oldalt is.Nekem nagyon bevált és árban azért nem egy ctek.
Hardy28-03-2016 20:33:53 // 81004
Sokat használja városba.
Norby28-03-2016 20:23:13 // 81003
Azt mondja :-)

De az utolsó 5 átlagtávolság csak 215 !?
Piritu - 1.000.00028-03-2016 20:21:17 // 81002
Hmmm, 1440 km-el ezelőtt volt cserélve a dpf-ed? :-O
Norby28-03-2016 19:53:17 // 81001
3 külön képet akartam :-(
Norby28-03-2016 19:50:55 // 81000
Turbonyomás ingadozás

MAP sensor kitakarítva.
EGR tiszta volt, nagyon is.
Szívosor EGR csatlakozásnál tele korommal. EGR-en gyári falazás 4 lyukkal.
MES szerint
DPF rendben

Mintha kicsit javult volna a helyzet, de lehet csak én képzelem be magamnak.
Padlógáznál elindul, de ahogy a nomyás felmegy vissza is esik,, majd újra megjön, újra elmegy.
Piritu - 1.000.00028-03-2016 19:38:03 // 80999
Így van, tudtommal a CTEK az egyetlen, aminél nem kell levenni.
Shadin28-03-2016 18:30:49 // 80998
CTEK-nél pl. nem kell levenni, a többinél le szokták.
'''''28-03-2016 17:49:52 // 80997
Eddig mindíg levettem csak lusta vagyok beállítani az órát. :-)
Kolci28-03-2016 17:08:28 // 80996
Csak spec töltőnél nem kell leszedni, különben ha valami gikszer van a hálózaton, akkor annyi a kocsi elektronikájának.
Egy feszültséglökés mindent le tud rendezni :(
'''''28-03-2016 16:54:58 // 80995
Aksi töltéskor le szoktátok szedni a sarut?
Kolci28-03-2016 14:42:33 // 80994
Nekem a gyári GI/R, ami elvileg túlteljesíti a dex III-at, de én is dex III-at töltöttem bele :)
mizooo28-03-2016 13:44:15 // 80993
Ha ez vigasztal nekem eltörtek a gyáriak, vettem valami olcsót az is eltört magától :D.. Utána mondtam Erhardnak valami faszát adjon, na az nem volt olcsó de csillapít felül szépen és most jól működik.
Ricsi 14728-03-2016 10:52:45 // 80992
Igen, nekem is volt egy ilyen sejtesem :/ Az a szerencse, hogy nem vagta be a szelvedot. Azt is rendelek akkor, lesz mit rendelnem most ugy erzem :/ :D
Erhard 242 (Pure Energy)28-03-2016 09:42:40 // 80991
a GI/A dextron 2 nem jó bele...dextron 3 kell ...bármilyen jó, a gyári GI/E piros.. én Castrolt használok Xadózva :)
Don Gombóc28-03-2016 08:41:05 // 80990
A MANNOL Dexron olaja is jó bele rátöltésre, mindjárt jö Erhard és osztja a tutit. Természetesen a jelzésig töltsd. ha reggel töltöd a hideg oldalán lévő szintig a nivópálcáján, a minimum és a maximum közé.
Kolci28-03-2016 08:40:52 // 80989
Más a minősége
Kolci28-03-2016 08:39:32 // 80988
Úgy látszik, ez a tavasz nem csak a kipuff és turbó szívatásairól szól, hanem a szervó hülyeségeiről is :(
Csütörtök du elmentünk a metróba vásárolni, oda felé semmi, de mikor ott indultunk iszonyat morgás, süvítés. Hozzáérek a kormányhoz, remeg.
Mikor el akartam fordítani két kéz kellett hozzá, csak egyenesben nyugodott meg.
Nagyon elkeseredtem, mert kb 3-4 hónapja cseréltem az olajat úgy ahogy Pityukoma csinálta. Ugyan azt a Castrol Transmax Dex III olajat használva. A módszer tökéletes és 4 liter olajat vettem, ebből 3 lityóval mostam, s az utcsóval feltöltöttem. Most már tudom, hogy akkor sem volt valami jó, mert a végállásokban maradt hangja. A tartályból kiszívott olaj egy napi állás után is habosan állt. Szétesett, elvileg a régi olajtól nem lehetett volna, de ki tudja.
Vettem megint olajat, ismételten lecseréltem s összeraktam. Most semmi hangja a végállásokban sem, és eltűnt egy olyan hang amiről azt hittem, hogy vákuum, vagy kifúj a turbónál.
Most öröm és bodottá :)
mizooo28-03-2016 08:32:35 // 80987
Hali eltörtek a gáztelók végei! Én is így jártam még a fém ütközőket is elgörbítette.
Erhardtól vedd meg a drágább telókat azok lesznek csak jók és hajtsd vissza az ütközőket.
ProdyG28-03-2016 08:31:25 // 80986
köszi!
A neten mindenhol GI/A-t találok, nem GI/R-t. Mi a különbség?
Ha megvan az olaj, csak simán töltsek rá a benne levőbe?
Don Gombóc28-03-2016 08:23:23 // 80985
A szervó olaj nívója két oldalas, az egyik a meleg üzemi szintet a másik a hideget méri, azt figyeld. Rá is vannak írva a hőfokok.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.