Forum >> 159

Giuntini16-06-2016 18:49:30 // 83833
Szerintem a DPF ilyen könnyen nem tömődik el. Befecskendezőket kellene először megnézni. Turbó műszer mit mutat? Próbaként EGR-t le kellene falazni.
yani🍀16-06-2016 17:26:02 // 83832
Ki tudod olvasni, de nem sok mindent fogsz találni benne. A km-ór ugyanazt fogja mutatni, mit amit a kijelzőn látsz. Mivel nincs benne DPF így még csak össze sem tudod hasonlítani annak a számlálójával.
Hiba szerintem nem lesz benne.
Olajcserét nem határoz meg a gépkönyv. Azt írja, hogy amikor kéri vagy 12 havonta kell cserélni. Én minden autómban 10 ezrenként cserélem.
yani🍀16-06-2016 17:03:51 // 83831
Nem ok nélkül tömődik el a DPF. Meg kell nézetni az injektorokat, a turbót, az EGR-t, és a szívósort. is. Ha visszaolvasol találsz néhány hozzászólást ebben a témában.
tirex16-06-2016 16:36:24 // 83830
Túl sokat aggódsz. Fúrd át oszt kész, lehetőleg állványos fúróval.
muszkarin16-06-2016 16:14:17 // 83829
Májusban elvittem az autót, rádugták gépre, ki lett tisztíva a részecskeszűrő. 3 hét után megint hiba, akkor ki is szedték a szűrőt, kitisztították. 2 nap múlva megint kidobta a hibát, szerelőnél volt egy regeneráció, 2 napig jó, ma megint beadta a derekát....
tdemeter16-06-2016 15:31:56 // 83828
kép?
gpek16-06-2016 15:08:11 // 83827
Ha esetleg valakit érdekel, továbbra is eladó a 159/Brera gyári duplaküllős 17-es felni jó nyári gumival.
Link
Hardy16-06-2016 13:19:29 // 83826
DPF et.
Hardy16-06-2016 13:19:03 // 83825
Ha esetleg érdekel valakit es akar DFF et tisztítani itt Fehervaron csinálnak ilyet. Épp most csináltattam meg az egyik teherautókat.
RB 8316-06-2016 12:33:38 // 83824
Sziasztok,

Kérhetnék egy kis segitséget, szombaton megnézzek egy Tbi-t , Alfa szervizböl, németország, 2009.05 havi, 95ekm, kombi,uj tüv természetesen stb... mire figyeljek oda, amit a személyes tapasztalaitokbol tudni lehet, hiba kod olvasást tudok én is Multiecuscan.
Esetleg pár info a kötelezö szervizekröl, Mennyi km-nél mit kell cserélni, mit ir elö a gyár.
Illetve van -e különbség egy 2009 ben gyártott és egy 2011 ben gyártott között. Mert néztem egy 2011-es eredeti 45ekm, áll már egy éve , de a Autoházal nem tudtam megegyezni, most oda adta egy kereskedönek.

Köszönöm
David | Centocinquantanove16-06-2016 10:43:51 // 83823
Axiál miatt van.
Nekem is amikor a lengőkart cserélték, nem bírták egyből beállítani a futóművet, mert össze volt gyógyulva a kormányösszekötő.
Nekem is egyenes futáskor a kormány pár fokkal el volt tekerve, és kissé kóválygott is az úton.
Sokat ne menj vele így, pláne ha sok van benne, mert tönkrekoptathatja a gumit.
Futóműbeállítás megoldja.
emGéza16-06-2016 07:17:24 // 83822
A futóműves "egyenesbe" teszi. De a menetstabilizációs rendszer elektronyikát is kalibrálni kell .
Alejandro15-06-2016 21:33:35 // 83821
Jön az is, nem hagyom ki, de még nem jutottam el: inkább elviszem Miskolcra profihoz minthogy helyben (Eger) kínlódjon vele valaki!
Erhard 242 (Pure Energy)15-06-2016 21:27:23 // 83820
kormány gömbfej, axiál csere után alap a futómű beállítás
Alejandro15-06-2016 21:14:10 // 83819
Sziasztok!

Kormánymű csere után, de futómű beállítás előtt a kormány enyhén jobbra áll egyenesfutáskor. A kormány nem volt leszedve. A kormányművel axiálcsukló és külső kormányösszekötő is cserélve lett.

Mi a véleményetek, lehetséges hogy a kormánymű beszerelés során ment valami félre (ricnin lehet állítani vagy csak egyféleképpen rakható össze), vagy csak a futómű beállítás rendezheti a zavaró jelenséget?

Köszi!
A.
Haddel15-06-2016 12:08:25 // 83818
Nekem ingyen van a héten az esti söröm.Fogadtunk a kollegákkal ki nyer.Kettő azt mondta ők,egy döntetlent mondott én meg azt ,hogy mi magyarok . Legjobb sör az ingyen sör😃😃
RomeoOne15-06-2016 10:15:43 // 83817
Amikor én még kósza gondolat sem voltam :D
Giuntini15-06-2016 10:11:55 // 83816
Az olaszok tegnap a meccs után azt írták, hogy "Super Ungheria"! Mikor írtak így a magyarokról foci kapcsán?
RomeoOne15-06-2016 09:49:14 // 83815
+1, rájuk fért, nagy volt az arcuk
Erhard 242 (Pure Energy)15-06-2016 09:37:42 // 83814
eddig is büszke voltam magyar létemre, most dagad a mellem főleg, hogy a labancokat legyűrtük :P
Giuntini15-06-2016 08:55:16 // 83812
Az autó két nappal előtte érkezett be az országba. Mikor megtaláltam a hirdetést, még szinte bent sem volt az autó, csak le volt fényképezve. Nem hiszem, hogy ennyi idő alatt meg tudnák "manyákolni". A másik, ez a szerelők egyértelmű véleménye volt, hogy ezt nem itt csinálták. Aztán minden csoda lehetséges, de nagyon azt mutatja minden, hogy a sógorok voltak a ludasak! De tegnap megkapták ezért a magukét!!!!
Erhard 242 (Pure Energy)15-06-2016 08:44:23 // 83811
talán annyi, hogy a garancia időig márkaképviseletnél kicserélnek mindent amit kell, ha meg céges volt akkor utána is oda viszik ... meg ami a cartárs is mond, jobbak az utak minősége...
mex8614-06-2016 22:08:29 // 83810
Guintini, csak egy kérdés.
Miért vagy benne olyan biztos, hogy nem a magyar nepper manyákolta meg a hengerfejedet eladás előtt?
Volt esetleg vmi papír h. az osztrákoknál mókoltak bele?
Giuntini14-06-2016 20:59:26 // 83809
Az osztrák szerelők munkája a legrosszabb, nekem elhiheted! A futóműben viszont jobbak a külföldi autók általában az utak minősége miatt... feltéve ha normálisan használják.
RomeoOne14-06-2016 20:19:43 // 83808
Hát ja, el kell felejteni a mítoszt, hogy a külföldi autók jobb állapotúak. Ott is ugyanúgy lelakják, talán még jobban is, mert van pénzük, 5 év elteltével, amikor bele kéne locsolni egy vagyont, akkor vesznek inkább egy újat és eladják keletre, akik örülnek, mert azt hiszik, hogy kapnak egy jó autót gondos nyugati gazdától. Mese habbal
NGéza14-06-2016 19:46:02 // 83807
Köszi a tanácsot. Én sajnos nem vagyok most autó közelben. A tesómék csináltak egy kényszerített regent, azt mondták hogy sikerült. Én sajnos nem voltam ott. Csak azt nem értem, hogy hogyan jutott arra a szintre hogy annyira eltömődik hogy nem tud regenerálni. Nagyjából 70% országúton használom hosszú távokon. Majd ha hazajutok szerintem elviszem márkaszervízbe szoftver frissítésre.
Zolibácsi14-06-2016 16:46:53 // 83806
Csak egy kis szösszenet az autómról:
Elvittem DZ-ékhez( Zsolti) az autót, előre szépen megbeszéltük mi mennyibe kerül. Gondolván nincs sok baja egy 10 éves autónak ami 9 évet Olaszországban futott.
Vezérlés csere, olajok, egr, dpf, pillangó szelepek kiszedése.
Aztán jött a feketeleves része. Kipufogó tőcsavar 3 beletörve, ki kell műteni. Hosszbordás szíj feszítő fix pozícióban áll, csere. klíma kompresszor csapágyas, javítás+töltés.
Meg az olasz szerelők hülyeségeinek kigyomlálása a kocsiból. (facsavarral felfogatott lökhárító, lemezszalaggal rögzített lámpa, holott minden műanyag fül megvan.)
Lényeg az hogy köszönöm szépen a munkájukat :-) remélem kigyomláltuk az elromolható dolgokat és jó pár évig nem kell hozzányúlni ezen részekhez.
Az ár is korrekt volt egy hetes (Zsoltit idézem) szop@shoz, mert még az utolsó utáni pillanatban is megadta magát egy jeladó.
Holnap megprogramoljuk Föckös+Manky segítségével. Aztán kiderül hogy megy a sok 3 betűs dolog nélkül :-)
emGéza14-06-2016 15:48:14 // 83805
... ma , hogy süt a nap ,gazdagon hologramos .
Hívom embert , hogy mi van , gariba megcsinálja .
Arról volt szó , hogy 3 lépcsős polírt lesz ! Lett is .
1. lépésben lepolírozta
2. lépésben én lemosattam
3. lépésben én lewaxoltam

Szomorú vagyok ...
RomeoOne14-06-2016 11:53:17 // 83804
Még jobb, akkor egy lendülettel két saját autót is meg lehet törni :D
Liquid14-06-2016 11:05:09 // 83803
Márti Pandája :D
BigBratyó14-06-2016 09:26:52 // 83802
Remélem nem mögöttem parkolsz.. :D Nekem a tolató néha hibádzik... :D :D
BigBratyó14-06-2016 09:17:41 // 83801
Köszönöm szépen! Németh Mihályhoz viszem délután, remélem a hibakódok mögött semmi komoly hiba nincs... :)
Norby14-06-2016 08:19:03 // 83800
Elég egy kis kuplun fék nélkül😉
emGéza14-06-2016 07:12:57 // 83799
Vagy,ha mögé is így állnak. És már írhatja is, hogy az első és a hátsó kamera rulez. 😂
FinnMate14-06-2016 05:43:47 // 83798
Csak Mari néni egyes helyett nehogy rükit szúrjon.. :D
Liquid13-06-2016 22:11:17 // 83797
első kamera rulez :D
Lexlutor13-06-2016 20:31:04 // 83796
Fél órára levettem az aksit is, de semmi.
Lexlutor13-06-2016 20:30:13 // 83795
Azt próbáltam. Nem történt semmi.
RomeoOne13-06-2016 20:27:26 // 83794
Na megjött a rendelésem Alfisti-ről, most már jöhet majd a szerelés :D (1-2. kép)

Meg megjártam Pestet is. A bal első rács a lökhárítóban kicsit el van törve. Gondoltam nem nagy tétel, beugrottam az Iharos és Goller-hez és vettem bele egy újat. Majd be kell tenni még ezt is. (3-4. kép)




yani🍀13-06-2016 19:56:20 // 83793
Próbáld meg a menüben újra engedélyezni! Lehet,hogy csak összezavarodott az agya.
Hardy13-06-2016 19:52:00 // 83792
Nekem az átmenő kábel elott Kb 10-15 CM vél van a csatlakozó. Neked valahol oldalt lehet gondolom.
Lexlutor13-06-2016 19:17:37 // 83791
Kapcsoló előtt próbáltam. Ott semmi. Kasznin belül nem néztem, ott végig kell követni a kábelt és megtalálni melyik az. Kicsit tőbb munka lesz.
Hardy13-06-2016 18:37:17 // 83790
Esetleg a kábel az ajtó atvezetesenel. Próbáld meg osszezárni a kapcsoló elott a ket vezetéket. Ha nem megy akkor pedig a csomagtér ajtó elott a kasznin a nagy csatlakozonál. Így ki tudod szúrni hol a baj.
Lexlutor13-06-2016 16:22:49 // 83789
Helló. Egy kis segítség kéne. Nem működik sw-n a csomagtér nyitó emblémás gomb. Hiába nyomom nem reagál. Távirányítóval nyílik. Szétszedtem és lepróbáltam a gombot próbalámpával,és tökéletesen működik. Kb 2 éve cseréltem kopottság miatt. A régit is rádugtam de azzal se ment. Csomagtér biztit is megnéztem, az is jó. Furán romlott el. Többször használtam a gombot, majd 10 perc múlva visszamentem a kocsihoz és nem volt jó. Mi fene történhetett vele? Ötlet? Mit nézzek még meg?
Shadin13-06-2016 15:32:51 // 83788
A P1206 hibára a Fiat adott 2011-ben egy sw frissítést ami azt teszi hogy a korábbi 1xx%-os tömítettség helyett a regen ciklust hamarabb, ~86%-nál elkezdi, így egy városi használat mellett a harmadszori regen megszakítás után is marad lehetőség egy kényszerített szoftveres regen-re.
Ezzel a frissítéssel elcsúszik ~4 decit a mért és tankolt fogyasztás értéke, kicsit gyakrabban regenerál értelem szerűen, de nem limpel be többé. Nekem is ez volt és nem volt baja a DPF-nek.

Egy kartárs pl. nem frissítette, ki kellett szerelni neki és kifújatni q nagy nyomáson.

Meg kell nézni a nyom. különbség érzékelő értékeit is, mert az a 94% szerintem már nem annyi :-( De mindenesetre egy kényszer regent rá kell ereszteni, ha megcsinálja akkor a program végén belövi 76%-ra az eltömődés mértékét, majd amilyen hamar lehet, elkezd egy rendes tisztítási programot. Ha nem megy a kényszerített regen akkor sürgősen vidd szakihoz.

Szokott gondot okozni a nyom. kül. szenzor DPF felé menő csövének dugulása ill. sérülése is. Javasolt sűrített levegővel a szenzor felől, arról lekötve kifújatni.
Angelo13-06-2016 14:41:23 // 83787
Még nincs érezhető baja a DPF-nek...igazából csak megelőzés céljából gondolkodtam el a dolgon!

Köszi az infót!!!
b007713-06-2016 14:06:28 // 83786
Igen sima fúróval. Ha jól emlékszem a felnin a lyukak alapból olyan felépítésűek voltak, hogy az első pár mm-en az átmérő megegyezett a 159-es csavarjával, de az utolsó 1-2mm már kisebb átmérőjű volt, először azt hittem, hogy egy központosító kis gyűrű van csak benne. Így lényegében csak ezt az utolsó pár mm-et kellett átfúrni, ahová a csavar kúpos része illeszkedik hozzá sem kellett nyúlni!
yani🍀13-06-2016 13:41:57 // 83785
Én inkább csigával fúrnám, mint simával. - DDD
Patrik1.7513-06-2016 13:13:59 // 83784
Sima furóval?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.