Sziasztok
Tanácsot kérnék. Egy-kétezer kilométer óta a kocsim (1.9 JTDm, 16 V) 2300-as fordulatig egyáltalán nem megy. Nagyon bosszantó bizonyos helyzetekben, pl. bekanyorodok egy utcába és gyorsítanék, de hiába nyomom a gázpedált, nem történik semmi. Közben pedig a lábbalhajtós Suzukik is megelőznek... :) 2300 környékén viszont magára talál és megindul, mint a veszedelem. Amikor egy nap állás után beindítom, úgy tűnik, mintha élénken indulna, de aztán hamar megint betompul. Van DPF-em (252 km-enként regenerál [városi autó] és legutóbb [három héttel és ezer kilométerrel ezelőtt] 17,4% volt az eltömődöttség) és EGR is van (30e kilométerrel ezelőtt cserélték vadonatújra). Mindig ÖMV MaxMotiont kap. Fogyasztásban nincs változás, check engine nem világít. Amellett, hogy bosszankodom a lomhasága miatt, azért aggódom is. Mi baja lehet?
Köszi a válaszokat, tippeket előre is.
Forum >> 159
Jupiter15509-09-2016 22:47:57 // 85409
156er09-09-2016 22:18:40 // 85408
Szombathelyen sikerült. Ez volt az utolsó szett. Mikor mentem érte még bent volt a donor lökösben, de már telefonban is mondtam, hogy az kell nekem, így az akkor ott lett kiszedve. Rendes volt a srác.
Piritu - 1.000.00009-09-2016 21:35:01 // 85407
Szinte minden topikba megjelenik időnként egy hasonló "egyéniség".
Most ők voltak a soron...
Most ők voltak a soron...
Piritu - 1.000.00009-09-2016 21:32:07 // 85406
Alapvetően két út van:
Bp - Bécs - Linz - Passau - Deggendorf - München, illetve
Bp - Bécs - Linz - Salzburg - München.
Ha szeretnél "hajtani" egyet, akkor az elsőt javasolnám. A Deggendorf - München szakaszon ki lehet próbálni a vasat, míg a másikon elég sok a korlátozás. Tehát takarékosabb. Tudni kell még, hogy Salzburg után Kufstein környékén zajlik a dél (Olaszország) felé menő forgalom, nyáron itt elég sok a dugó.
Személy szerint, ha "ráérősen" megyek Salzburgot választom.
Bp - Bécs - Linz - Passau - Deggendorf - München, illetve
Bp - Bécs - Linz - Salzburg - München.
Ha szeretnél "hajtani" egyet, akkor az elsőt javasolnám. A Deggendorf - München szakaszon ki lehet próbálni a vasat, míg a másikon elég sok a korlátozás. Tehát takarékosabb. Tudni kell még, hogy Salzburg után Kufstein környékén zajlik a dél (Olaszország) felé menő forgalom, nyáron itt elég sok a dugó.
Személy szerint, ha "ráérősen" megyek Salzburgot választom.
Erhard 242 (Pure Energy)09-09-2016 21:11:46 // 85405
ma mentem egy Tibivel amiben csak 72e km van, hát nagy különbség van az enyémhez képest is amiben majdnem dupla annyi a méter, olyan finom a váltó meg minden....
Haddel09-09-2016 19:25:08 // 85404
Bátran ott hagyhatod szerintem😃
b007709-09-2016 19:20:56 // 85403
Sziasztok,
Még mindig a xenonnal küzdök....
Valaki megtenné, hogy letesztel nekem 1-2 dolgot a xenon működésével kapcsolatban?
Először is, gyújtás ráadásakor a fényszórót automatikusan leállítja majd vissza. Itt az alsó állásban nekem egy kicsit daráló hang hallható, picit beremeg a fénycsóva is, majd visszaállítja eredeti magasságba. Mindig azt hittem, hogy a motorom rossz, ma szétszedtem az egész fényszórót, kioperáltam a motort, ránézésre semmi baja sincs, szét is húzható a motor, a tengelyén a menet sem rossz (én erre tippeltem) kézzel nagyon szépen lehet hajtani teljesen végállásig ott nem ugrik át, szépen megáll. Ha visszadugtam a motor csatlakozóját, de a motort nem raktam vissza a helyére csak kilógott a lámpatestből látni lehet, hogy a gyújtás ráadásakor szépen betekeri rudazatját és a végállásban remeg be picit (ebből adódott nekem a fentebb leírt problémám). Mivel a motoron nem találtam hibát, fura mód mindkét motor így viselkedik ez a jelenség vagy normális vagy valahol máshol van a hiba, esetleg a vezérlőben...!?
Egy másik fura jelenség amit szintén a motor tengely menet kopásának tudtam be, hogy diagnosztikával tesztelhető 3 különböző fényszóró állás. Itt a jelenség a következő: induláskor egy pillanatra "bedarál" majd szépen elmozdítja a motort a kívánt állásra, viszont ezután ismét "darálva/akadozva" szép lassan mozgatja visszafelé az eredeti állásba a motort.
Konkrétan azért kezdtem már el a motorral foglalkozni, mert legutóbb kalibrálni szerettem volna a xenont, egy pillanatra el is kezdte, szintén daráló hangot adott ki a motor és abbahagyta hibára hivatkozva a kalibrálást. Ezért gondoltam, hogy a motor miatt nem engedi kalibrálni.
(A hátsó szintező rúd volt még gömbfeje összeállva, de azt leszedtem és be tudtam mozgatni a gömbfejet rajta, már kotyog is, elvileg annak is jónak kell lennie így,. Hosszú életű már nem lesz, folyamatban van a beszerzése egy újnak, de szerintem annak jól kellene működnie, így azt kizárnám hibaforrásként)
Ha valaki megtenné, hogy a sajátján leellenőrzi ezeket nagyon megköszönném, mert már teljesen tanácstalan vagyok, mi lehet a gond.
Előre is köszönöm!!
Még mindig a xenonnal küzdök....
Valaki megtenné, hogy letesztel nekem 1-2 dolgot a xenon működésével kapcsolatban?
Először is, gyújtás ráadásakor a fényszórót automatikusan leállítja majd vissza. Itt az alsó állásban nekem egy kicsit daráló hang hallható, picit beremeg a fénycsóva is, majd visszaállítja eredeti magasságba. Mindig azt hittem, hogy a motorom rossz, ma szétszedtem az egész fényszórót, kioperáltam a motort, ránézésre semmi baja sincs, szét is húzható a motor, a tengelyén a menet sem rossz (én erre tippeltem) kézzel nagyon szépen lehet hajtani teljesen végállásig ott nem ugrik át, szépen megáll. Ha visszadugtam a motor csatlakozóját, de a motort nem raktam vissza a helyére csak kilógott a lámpatestből látni lehet, hogy a gyújtás ráadásakor szépen betekeri rudazatját és a végállásban remeg be picit (ebből adódott nekem a fentebb leírt problémám). Mivel a motoron nem találtam hibát, fura mód mindkét motor így viselkedik ez a jelenség vagy normális vagy valahol máshol van a hiba, esetleg a vezérlőben...!?
Egy másik fura jelenség amit szintén a motor tengely menet kopásának tudtam be, hogy diagnosztikával tesztelhető 3 különböző fényszóró állás. Itt a jelenség a következő: induláskor egy pillanatra "bedarál" majd szépen elmozdítja a motort a kívánt állásra, viszont ezután ismét "darálva/akadozva" szép lassan mozgatja visszafelé az eredeti állásba a motort.
Konkrétan azért kezdtem már el a motorral foglalkozni, mert legutóbb kalibrálni szerettem volna a xenont, egy pillanatra el is kezdte, szintén daráló hangot adott ki a motor és abbahagyta hibára hivatkozva a kalibrálást. Ezért gondoltam, hogy a motor miatt nem engedi kalibrálni.
(A hátsó szintező rúd volt még gömbfeje összeállva, de azt leszedtem és be tudtam mozgatni a gömbfejet rajta, már kotyog is, elvileg annak is jónak kell lennie így,. Hosszú életű már nem lesz, folyamatban van a beszerzése egy újnak, de szerintem annak jól kellene működnie, így azt kizárnám hibaforrásként)
Ha valaki megtenné, hogy a sajátján leellenőrzi ezeket nagyon megköszönném, mert már teljesen tanácstalan vagyok, mi lehet a gond.
Előre is köszönöm!!
RomeoOne09-09-2016 18:25:06 // 85402
Èn is ezt hallottam pedig ényezőt és karosszériást is sokat ismerek sokkal közelebb is. De szeretnèk biztosra menni ès olyan kezek alatt hagyni a gèpet, akik tudjàk, hogy mit jelent az, hogy Alfa Romeo
Haddel09-09-2016 17:25:59 // 85401
Ott nagyon szépen dolgozik a fényező,én majd télen akarom ott a lökháritómat lefujatni.
RomeoOne09-09-2016 17:23:54 // 85400
Na leadtam az autót D.Z.-nek, szèpen rendbe lesz hozva :) Bontott sárvédő (az utángyártott nem galvanizált), meg talán utángyártott tükör (az úgyis műanyag). A fényező sajnos csak 2 és fél hèt múlva ér rá, szóval először elhozom kész lakatosmunkával, aztán egyszer még vissza kell vinnem. Érdekes lesz, kívàncsi vagyok :D
Haddel09-09-2016 15:04:42 // 85399
Ugy mondta ,11-12ezer euroért mennek a 2010-es évjáratuak,enyémbe sok a kilométer ,és nem nagyon akar itt megvenni senki ennyit futott autót.
Erhard 242 (Pure Energy)09-09-2016 12:51:38 // 85398
látod itthon még durvább...kb 2-3 nap az egész, ha van műszaki csak át kell íratni padra sem megy :)))) Okmány, reg és kész is a procedúra ...
Giuntini09-09-2016 12:42:23 // 85397
Pedig beszámításnál nyomott árakat adnak. Akkor a tiéd megér 12 ezer eurót. Akkor hogy is van ez az itteni autókkal? Nem szeretném tudni, hogy akik mostanában veszik az olcsó autóikat, mit szívnak majd velük. Múltkor mondta nekem egy faszi, egyébként 166-osa van, most vette, nem regisztrált, mondta, hogy a 159-nek másfél millió az itteni ára. Vegyen, hogy a bontott autók száma növekedjen.
Giuntini09-09-2016 12:35:22 // 85396
Ezt nekem is csinálja, pedig az elektromos nívó a generálkor cserélve lett. Most kezdte nekem is, de ezt már csinálta az elején is. Olajcsere óta mentem 7000 km-t, a nívón az olaj fullon van, mégis ezer km óta elkezdte, hogy néha hiányzik egy kocka a piktogramon. Tök mindegy, hogy hideg vagy meleg. Aztán gondol egyet, és fullon van. Állítólag mindegyik ilyen.
Haddel09-09-2016 12:35:15 // 85395
Tegnap vicces volt,Alfa kereskedésben jártam Giuliát kiprobálni ,meg együttal elinditani az átrendszámoztatást. Vittem maganmal minden papirt,adásvételit ,törzskönyvet lakcím papirt stb. Mondja a faszi ,hogy müszaki vizsga is kell,mikor tudok jönni legközelebb. Mondom neki ,hogy nehéz elszabadulnom melóbol. Azt mondja akkor csináljuk meg most.Uu ez hirtelen jött,kocsiban utolagos xenon ,meg most az uj programmal gázadásra füstöl ,mint egy traktor.. Na mindegy bevitték a mühelybe,addig a tulaj nyomtatott ki kalkuláciot,9000 €-ba beszámolná ,ha becserélném a giuliába..
Jön vissza a szerelö,kezében a vizsgapapir,azt mondja ,minden tökéletes ,az olajleeresztő csavarnál szivárog kicsit az olaj😃😃
Durva😃 2 hét mulva mehetek vissza addigra elvikeg kész a papirmunka,és lehet menni az adohatósághoz,befizetni az adót.
Jön vissza a szerelö,kezében a vizsgapapir,azt mondja ,minden tökéletes ,az olajleeresztő csavarnál szivárog kicsit az olaj😃😃
Durva😃 2 hét mulva mehetek vissza addigra elvikeg kész a papirmunka,és lehet menni az adohatósághoz,befizetni az adót.
Dévid09-09-2016 12:18:21 // 85394
Jó móka lenne. :D
Erhard 242 (Pure Energy)09-09-2016 10:13:22 // 85393
oksa benne vagyok egy kikötéssel 1 évigcsak nekem táncolsz... viszlek Hollandiába :PPP
W.09-09-2016 10:12:49 // 85392
Már be sem nézek oda én sem...
Dévid09-09-2016 09:54:26 // 85391
Ha unod, cserélhetünk egy az egybe, még tartogatom számodra a TS-t. :D
Én a helyedben cserélnék, mert amit én ajánlok, azon újabb hinbák már nem jönnek elő, az tuti. :D
Én a helyedben cserélnék, mert amit én ajánlok, azon újabb hinbák már nem jönnek elő, az tuti. :D
Erhard 242 (Pure Energy)09-09-2016 09:46:11 // 85390
nem hinném... azért egy szénné húzott 56-47 még mindig könnyebb 2-3 mázsával
Liquid09-09-2016 09:43:34 // 85389
valószínűleg te leszel a leggyorsabb :)
Erhard 242 (Pure Energy)09-09-2016 09:26:11 // 85388
dízeleskedik a Tibi, nézem az olajszintet a piktogramon hiányzik két kocka, utána csak egy, ma meg már megint tele van ...a nivopálcán fullon volt, van... amúgy minden ok lassan egy jobb felső lengőkar csere lesz úgy látszik a 19-es kerék 40e km-rel megrövidítette az élettartamot néha már koppangat, amúgy minden faxa a hajnali 8-9 órákban sokkal fürgébb a hidegebb levegő miatt, mint a 28-30 fokos szieszta idején, ja a múltkor meg zizergett a bal első üveg most az is csendben van... Kaposújlakot már várom kivi vagyok mit hozott a dobozocska
Erhard 242 (Pure Energy)09-09-2016 09:19:44 // 85387
kár belemenni az ilyen alpári beszélgetésbe... ököllel sokkal jobb rendezni, nem fárad ki a száj csak a kar :)))
emGéza09-09-2016 08:57:39 // 85385
Csak a nézettsége hajt. "benne leszek a Top10-beee" címmel .😂
Liquid09-09-2016 08:05:12 // 85384
ismét egy idióta, láttunk már ilyet sajna :(
Don Gombóc09-09-2016 07:59:47 // 85383
166 topic ? :-)
Nem is tudom érdemes-e néha írni még.
Elkeserítő.
Nem is tudom érdemes-e néha írni még.
Elkeserítő.
Shadin09-09-2016 07:54:39 // 85382
Hol vetted? Ennyiért nagyon jó. A jobb oldali műanyag keretet is csak úgy odaadták?
Erhard 242 (Pure Energy)09-09-2016 07:24:12 // 85381
Káptalankút, Bivalybasznád,Bécs, Régenkurt, Sóvár, Határ, Laposzé és már ottis vagy... érdemes az út belsö felén haladni sok az ork arra felé épitik ujmordort ;)
St.Tomi08-09-2016 23:48:36 // 85380
Sziasztok!
Vasárnap indulok Münchenbe-melyik útvonal a legjobb,mit ajánlanátok?
Köszi a tippeket-nem találtam erre vonatkozó topicot és erre nem voltam még kocsival :(
Vasárnap indulok Münchenbe-melyik útvonal a legjobb,mit ajánlanátok?
Köszi a tippeket-nem találtam erre vonatkozó topicot és erre nem voltam még kocsival :(
156er08-09-2016 22:37:21 // 85379
2dob y csővel együtt 2hővédő lemez gumi tartók meg jobb oldali peremet a lökösbe, a teli műanyag helyére.
Ára szerintem jó volt. 35eFt :)
Ára szerintem jó volt. 35eFt :)
Hardy08-09-2016 21:04:37 // 85378
Mit vettél pontosan. Dobot is meg hővédő pajzsot mindent. Mennyi volt. Nekem is motoszkál a fejemben.
emGéza08-09-2016 20:39:35 // 85377
Nekem 59 ;-)
De ,komolyan ! Mikor a kipúvéget vettem rá ... akkor 59 mm-et mértem . : -D
De ,komolyan ! Mikor a kipúvéget vettem rá ... akkor 59 mm-et mértem . : -D
Invisible08-09-2016 20:35:57 // 85376
Látom már többen is jelentkeztünk KULra . Főzőversenyre terveztetek nevezni 159 csapattal? Erhard főszakácsunk brillírozhat. :)
156er08-09-2016 20:35:52 // 85375
Akkor jó lesz. Ma elhoztam a komplett cuccot hozzá, talán nem sokára lesz idő összerakni. :)
Haddel08-09-2016 12:17:17 // 85374
Gaszi7708-09-2016 11:03:13 // 85373
Köszi!!! Ha utólagos xenon, milyen termékeket javasoltok? Esetleg, aki beszereléssel vállalja az értékesítést? :) Én nem is értek hozzá és szopni sem szeretnék vele! :D
Erhard 242 (Pure Energy)08-09-2016 10:41:35 // 85372
én engedélyezem :)))
Shadin08-09-2016 10:37:07 // 85371
meg a két szintjelző és komp. engedélyezése?
Erhard 242 (Pure Energy)08-09-2016 10:36:02 // 85370
hát, nem tudom szerintem über szopás...ennél lényegesen olcsóbb és egyszerűbb az utólagos xenon + spriccni + magaság állító... ott nem kell kábelkorbácsot cserélni na meg 50-60 rugesz összesen kb
Gaszi7708-09-2016 10:21:25 // 85369
Kihez fordulhatnék ilyen ügyben, ha esetleg belevágnék?
Erhard 242 (Pure Energy)08-09-2016 10:12:18 // 85368
meg a kábel, mert más a xenonosé ...
Gaszi7708-09-2016 10:04:23 // 85367
Sziasztok!
Valaki alakított már át halogénes rendszert Xenonosra? Nem utólagos xenonra gondolok.
Elvileg kell hozzá a lámpatest, fényszórómosó rendszer, automata magasságállító, plusz a belső lámpaállító modul.
Köszi előre is!
Valaki alakított már át halogénes rendszert Xenonosra? Nem utólagos xenonra gondolok.
Elvileg kell hozzá a lámpatest, fényszórómosó rendszer, automata magasságállító, plusz a belső lámpaállító modul.
Köszi előre is!
Shadin08-09-2016 09:28:59 // 85366
Ezek nem szerezhetők be szerintem az utcáról, csak Erhardtól vagy Alfa/Fiat szervizekben.
Vermacy08-09-2016 09:27:07 // 85365
:( Ez rossz hír viszont jó tudni. Akkor marad az új vásárlása.
Köszönöm
Kinél tudom beszerezni? Unix?
Köszönöm
Kinél tudom beszerezni? Unix?
156er07-09-2016 20:43:08 // 85363
Az lesz. Csak azt nem tudom, hogy a 2.0-nak más e a csőmérete, vagy van e valami komolyabb különbség köztük.
Hardy07-09-2016 20:19:55 // 85361
Szerintem a 2.4 e passzol ra. Bontoba kene venni. Azzal összehozni. Akinek 1.9 volt az így csinálta meg.
RomeoOne07-09-2016 20:00:25 // 85360
Na az végre kész lett a fóliázás projekt is ;) Természetesen telibe a szélvédőt is :D Részletek a blogomban.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
529
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?