Forum >> 159

Smith25-03-2017 16:23:50 // 93109
Ehh olyan ez mint a faék, mégsem jövök rá. Segítsen valaki. Kiszedtem az akkut, hogy beindítsam vele a 166-ot, mert annak az akkujából folyik a sav az ütközés miatt, így nem tudom feltölteni se :( Be nem indult, arra tippelek simán csak a bikakábellel nem bírja megtekerni, bekötni rendesen meg nem tudom, nincs hátulja az autónak. De mindegy, nem is ez a lényeg.

Visszatenném a 159-be az akkut, és valahogy nem illik oda. Mintha összement volna :D Nem szorul rá az a csodálatos leszorító, lötyög. Alatta van valami kiemelkedés az aksi tálcából (2. kép), ha arra felbillentem akkor lehet jó lenne, de akkor meg nem fekszik bele a tálcába. Ez az aksu alacsonyabb mint ami kéne bele, vagy mi??? Mekkora az előírt akku mérete? A gurtnin nem tudok szorítani, az fix. A csavarral sem szorít semmit. Ha lötyög, akkor minden dobbantónál ugrálni fog, az nem az igazi szerintem. Hogy kéne ennek lennie?


emGéza25-03-2017 13:33:13 // 93108
Ezt most nem értem.
(amúgy tartja magát rendesen)
Az enyém most nem is berlinára való?
Akkor cseréljük el.
Lexlutor25-03-2017 13:10:36 // 93107
Amts
159:

Brera:
droberto25-03-2017 13:10:23 // 93106
A hátsó sín tartó rendesen tart?
Mert a SW-é más mint a Berlináé. Az SW teteje hátrafele jobban szűkül. Illetve a gumibakok is mások, mert a lejtés is más. A cikkszáma is más.
Nekem Berlinás van és kéne egy SW. :)
emGéza25-03-2017 10:58:49 // 93105
Hibátlan lett.

Csak a menet zaj lett sok(k).Bringák nélkül kevesebb ...

Azért nyomtunk egy Börzsöny túrát. :-D
Indulás innen :
Kemencére s vissza és haza Nógrád. Kb 45 km.
Revitox25-03-2017 10:50:34 // 93104
Kérdés. Nekem navi redszer van a kocsiba. Van megold0s h bluetoot-ot rakjak bele. Nézegettem alkatrészeket és látom h van bluetoot doboz. Vagy ez a gondolat felejtős?
Revitox25-03-2017 10:36:30 // 93103
Sajnos macska és dög szépen karmolja a fényzést is. De nem értem ha poros a kocsi akkir nem mászik fel. Mosás után azonnal.
Hardy25-03-2017 06:49:49 // 93102
Kispók. :-) Ez mindig kéznél van a kesztyűtartóban. Szegény nagyon viseletes de nem bírok megválni tőle.
WarbiRunner (Gyuri)24-03-2017 20:25:02 // 93101
Szerinted a Tiedben működik az egr? ;-) Majd nézd meg, szép alu lapocskát kapott :-) Cnc-n készült. Játszottam azzal is sokat mire olyan lett amilyen most. Hiányzik, persze... tényleg, nem eladó? :-D
És különben is, van egy jó 146 a háznál. Tegnap este, két nap szívás után beültem a kis TD-be és autóztam vele egyet. :-)
Coyote24-03-2017 19:59:40 // 93100
Kéne neked egy jo 46-os inkabb :-)
Csabi24-03-2017 19:58:54 // 93099
Ahham. Jó játék. :) Úgy rémlik 1perc körül kapcsol ki, legtöbbször így volt. Jó, hogy már nincs :)
WarbiRunner (Gyuri)24-03-2017 19:46:04 // 93098
Pontosítok, nem az indításkor vettem észre a fehér füstöt, hanem aztán mikor finoman gázt adogattam neki. Ez is illik a képbe, mert első gázadásnál kapcsolja be az egr controlt.
Sőt pár perc alapjárat után pedig kikapcsolja! Eljátszottam vele ma egy keveset :-)
Csabi24-03-2017 19:36:51 // 93097
Akkor nem csapott be! A fehéres füstöt induláskor nálam elűzi a maxxmotion, "minden" más hatástalan volt :)
WarbiRunner (Gyuri)24-03-2017 19:26:45 // 93096
Nem, figyeltem. Zárt EGR-nél 500mg/i körüli a beszívott levegő. Egyébként ha visszajön, kiírom az egeret az ziher. teljes a kép egyelőre, mert előtöltés hiányra uraló fehéres füsttel indult. A 260mg/i az 40% kipufogó gázt jelent kb. Ha ez lecsökken, az égési késedelem is csökken , pontosan az " előtöltés hiányt" megszüntetve.
Csabi24-03-2017 18:57:00 // 93095
Sajnos nem ilyen egyszerű, a légtömeg tuti nem változik az öntanulás nullázása után...Nem csapott be, hogy amikor 260-70volt akkor az EGR nyitva volt, amikor a magasabb érték akkor pedig zárva ? Mert nagyjából akkor alakulnak így az értékek.
RomeoOne24-03-2017 18:56:13 // 93094
Lassan megtanulod a kocsit, minek adnád már el? Hogy aztán távszakértsd másokét? :D
WarbiRunner (Gyuri)24-03-2017 18:50:34 // 93093
No...az van hogy a kábelek miatti rángatást meggyógyítottam, erre ma megint rángatott.
Szóval asztori nem zárult le 2 nap szívással, egy harmadik, lájtosabbat még hozzácsaptunk.
Amíg be nem melegedett az autó, finomakat rándult. Már nyilván nem úgy mint szakadt injektor kábelekkel, viszont kérdés, hogy az utolsó forrasztás az nem volt e felesleges, lehet akkor már ezeket a rándulásokat éreztem.
Diagoltam egy csomót, nagyon szűknek éreztem az egr által hagyott levegőt, de amúgy minden működik. Csekkoltam a LMM-et, egr működést, rail nyomást, hőfok jeladókat, mindent a világon, igazán hiba sehol, csak azt láttam, hogy a korrekciók teljesen megváltoztak a forrasztás után, már alig van korrekció. Pont az 5-ösnél nulla körüli. Tehát nem valószínű, hogy porlasztó gond.

Aztán délután beugrott egy ötlet. Reseteltem a self-learning paramétereket. Laptop rá, diag. 25 fokos motortól indultunk, 85 fokosig jutottunk, egy óvatos kör a környéken. Semmi rántás (és habarás) nem volt. És érdekes módon az egr által hagyott légmennyiség megnőtt! 260-270 közti értékről (alapjárat) 380-ra! Ez nem kicsi különbség.
Szóval a rángatás probléme így tűnik teljesen megoldottnak. Valami fals dolgot betanulhatott.
159 Indigo Gray 2.4 Monster24-03-2017 18:47:10 // 93092
Enyém is fém szívócsőves, de 210 paci mauál váltós. Ez valami extra ? :-)
ott221724-03-2017 18:46:29 // 93091
Az első képen a " csavarnyúzó" király ! :) Polski vagy Polonéz szerszámkészletből ? :::))))
RomeoOne24-03-2017 18:37:12 // 93089
Én meg megejtettem egy futómű beállítást. Remélhetőleg jó lesz így nyári gumikon is.
Manky95624-03-2017 17:53:41 // 93088
biztos megy nyugalom.
Haddel24-03-2017 17:51:54 // 93087
Én is bütykölni akarok vasárnap,ajtóhatárolókat akarom kicserélni. Hétfőre bejelentkeztem műszaki vizsgára,kérdem a szerelőtől ,szedjem ki a xenon izzót,és rakjam vissza a halogént? Azt mondja felesleges😃
WarbiRunner (Gyuri)24-03-2017 17:50:29 // 93086
Áhh, BDM-ezésbe már nem kezdek. Ha az ECU-t ki kell venni, akkor részemről felejtős. Viszont annyi reményem van, hogy az enyém még a fém szívócsöves 200 lovas verzió az automata miatt, úgyhogy hátha viszi az MPPS.
Shadin24-03-2017 17:41:01 // 93085
Lehet h felejtheted az MPPS-t, mert a Tiéd is már az utolsó széria és azzal nem megy :-) De van egy jó Galletto 4 v54 állvánnyal BDM programozáshoz :-)
yani🍀24-03-2017 16:50:17 // 93084
Nekem van egy felesleges. A Tibihez nem jó☹
WarbiRunner (Gyuri)24-03-2017 16:39:45 // 93083
Ehh.. az a baj, hogy így is túl sok van. :-)
Hardy24-03-2017 16:31:14 // 93082
Üdv a klubban. De lehet nyest volt. Az enyémnek már a sokadik antennaja van. Nálam is fogyó eszköz előző tulajnak is az volt.
SanyiJTD24-03-2017 16:22:21 // 93081
Miért ne lehetne a polírozott felületet festeni? Ki mondta neked ezt a hülyeséget? Az a nyers fém felcsiszolva több lépcsőben, és felfényesítve. Ennyi. Nem egy ördöglakat. Meg minek akarod ápolni? Nem kell azzal semmit sem csinálni ,csak évente polírt frissíteni. A húgysav pl megmarja, szóval nem szerencsés ha lehugyozza a kutya. És szárazra kell törölni, mikroszálassal ,vagy pamuttal. Minden más karcolja.

220-al megcsiszolod, lealapozod, és le lehet fényezni, minden további nélkül.
Políroztam is fel peremeketet nem egyszer, nem kétszer. És fényeztem is polírozott felületet, szintén nem egyszer ;)
tdemeter24-03-2017 16:18:11 // 93080
Éspedig? Ha tudsz valamit akkor írd nyugodtan, ne tartsd magadban :)
tdemeter24-03-2017 16:14:57 // 93079
Puskát javaslok, vagy rókacsapda a tetejére.

Én minden héten ugyanígy járok.
Revitox24-03-2017 16:10:17 // 93078
Üdv!
Valaki segítsen, hogy mit lehet tenni ezellen. Napi szinten a genyó cicó végig csallingálózik a kocsin. Ez várt mikor kimentem. Ha tudnám melik az kitekerném a nyakát. De az egészben az a jó csak akkor mászkál ha tiszta frissenmosott a vas.
Smith24-03-2017 15:59:20 // 93077
Akkor elmondhatod magadról a nyárra vonatkozóan... :D

WarbiRunner (Gyuri)24-03-2017 15:34:16 // 93076
Azt hiszem elhatározásra jutottam :-) Feladom a gondtalan autózás című tervemet, látom hogy ez így nem sok jóval kecsegtet. Ez még most csak egy kábel hiba volt, de az a böszme erőmű ott a lemez alatt azt hiszem igényel egy kis törődést.

Szóval MPPS adapter beszerzés indul, én bizony beletúrok kicsit a programjába. Kb óránként fordult meg a fejemben, hogy eladom, nem szenvedek vele, nekem egy autó kellett amivel semmit nem kell csinálni, csak hajtani.
De átgondoltam :-) Ahhoz túl jó autó és túlságosan feltette a lécet. Úgyhogy a nyáron szabadidőmben program reszelgetés lesz ebből már látom. Egr limitek feljebb tolása, előtöltések igazítgatása, nyomaték görbe hangolás....
ProdyG24-03-2017 15:32:04 // 93075
Köszi, ezt is kipróbálom, ha odajutok :) bár nem vagyok benne biztos, hogy így hozzáférnék ahhoz a ponthoz, ami recseg. inkább a középkonzoltól kicsit jobbra nyikorog, a kesztyűtartó felé haladva. de mindenképp megér egy próbát!

@Warbirunner: sima :)
WarbiRunner (Gyuri)24-03-2017 14:54:34 // 93073
Szervezhetnénk Alfa szerelős klubdélutánokat :-)
ProdyG24-03-2017 14:32:26 // 93072
Van még egy nagyon idegesítő problémám: a középkonzol fölött a műszerfalban borzasztóan nyikorog valami, amikor nem tökéletesen sima úton megyek.
Ha kézzel elkezdem nyomkodni ezt a részt, akkor tudom produkálni a nyikorgást. Ehhez van esély hozzáférni? Nem igazán találtam erről semmi blogot...
Smith24-03-2017 14:12:36 // 93071
Én is ilyen képet találtam, ezek szerint előlről 3 csavar.
RomeoOne24-03-2017 14:04:46 // 93070
Akkor biztos így van. Már nem friss az emlék nekem.
Hardy24-03-2017 13:55:15 // 93069
Ez friss. Most csak nektek. Pedig nekem a toldat miatt macerásabb kivenni.
Hardy24-03-2017 13:51:51 // 93068
Akkor ott valami el van toszva. 56 nal is így kellett meg az 59 nel szinten.
avvocato24-03-2017 13:48:35 // 93067
Napok óta erős benzinszagot érzek az autóban. Ma elvittem a szerelőmhöz az autót és kiderült, hogy a hátsó ülés alatt van az üzemanyagszivattyú, el van repedve a tartály és ott folyik a benzin. Szerintetek milyen gyártmány? Siemens Vdo. Mi a francért kell német alkatrészeket belerakni egy olasz autóba. Mindig ezek mennek tönkre. Még jó, hogy nem gyulladt ki az autó! Most szerezhetek egy szivattyút, tartályt gondolom nem lehet külön kapni. Hívom az alfadepót, meg Tatát, de ha van valakinek ilyen, legyen kedves szóljon. A gyári szám: 6,443,693
ProdyG24-03-2017 13:41:21 // 93066
Köszi a lökhárító leszedős linkeket, holnap nekilátok.
RomeoOne24-03-2017 13:30:53 // 93065
Szerintem a csavar fejek hátra néznek. Mikor az enyémet kikaptuk, az első takarókhoz nem nyúltunk.
Hardy24-03-2017 13:29:56 // 93064
Én nem rég cseréltem. Mind a kettőt. Simán lejött a takaró előre. A lámpa vetítési képét meg alulról tudod állítani a pajzsot levő lyukon keresztül.
Smith24-03-2017 12:58:33 // 93063
Hátulról nem kell piszkálni a ködlámpatakaró tartó patentjeit? Simán kicuppan előre húzva?
Hardy24-03-2017 12:44:48 // 93062
Miért kene felemelni? Ne szívassatok már. Leveszed a ködlámpa takarót kicsavarozod és kiveszed előre.
SanyiJTD24-03-2017 12:10:07 // 93061
" nem tudod lefesteni, mert a polir nem festhető."

Tévedsz. Nagyon!
tdemeter24-03-2017 11:36:05 // 93060
Azt mondták, hogy a festett kereket bármikor le tudják fronton prlírozni, ez nem gond.
A gond az, hogy innentől azt nem tudod lefesteni, mert a polir nem festhető. Szinterezni sem lehet. Én meg kétlem, hogy tudnék/akarnék minden héten waxolni.... Nem lenne rajta korrozióvédelem.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.