Forum >> 159

Chianti12-05-2017 15:42:31 // 94659
Megjáratod a motort rendesen... :o) Nem menetkész a gép, vagy miért viszed még mindig futón? Nemhogy két keréken pályáznál egy jót! :o)
ProdyG12-05-2017 12:52:05 // 94658
Az, hogy indításkor pár másodpercig köhécsel, az szerintem más, nincs az injektor csatikhoz köze, az enyém is csinálja és már a csatis problémám előtt is csinálta.

Nálam a tünetek: menet közben, teljesen random időben elkezd rángatni a kocsi, aztán pár másodperc múlva már villog is minden a műszerfalon, felsorol vagy 5 hibát. De a fő baj, hogy az automata váltó nem működik a továbbiakban normálisan. Ha ilyesmi neked nincs, akkor nem feltétlen kell ezekkel a csatikkal foglalkoznod. Esetleg csak tisztítás szintjén.
A 2 videón, amit felraktál én személy szerint teljesen normális dízelhangot hallok. A dízelek csattognak :)
Tocke12-05-2017 12:33:57 // 94657
Köszi a tanácsot, kiszerelem a hétvégén.
Haddel12-05-2017 12:13:33 // 94656
Én ma fogok vele menni vagy 700kmt,de már elöre rosszul vagyok ,mert lassan szabad a futó miatt :(
Shadin12-05-2017 10:52:29 // 94655
Nekem nem jön át a csattogás :-(
Bár nem mintha én jó lennék a mi hol csattog témában :-)
pettinke12-05-2017 10:23:15 // 94654
láttam már olyan kocsit, ahol a motortérben a tűzfalon lévő rész volt szétolvadva.
norbi040912-05-2017 10:21:46 // 94653
Sziasztok! Egy ismerősöm említette, hogy készítsek egy videót a problémámról, hátha valaki találkozott már a jelenséggel. Több fül többet hall alapon. Az autó 159 1.9 JTDM 16v. Hideg motornál a videókban is hallható, csattogó hang zavarja a fülemet. Hozzátenném, hogy másfél éve próbálunk rájönni a probléma okára. Csont új porlasztókat kapott, hidrotőkék is cserélve lettek. Most a szívósorban, a 4. hengernél lévő lapátkára gondolunk, hogy esetleg hidegen szorulna és a rossz levegő-üzemanyag arány miatt csattogósan gyulladhat. Valaki találkozott már hasonlóval? Nem távorvoslás a cél! Csak hátha valaki tényleg tapasztalt már ilyet.

https://youtu.be/btoCd2gpFN0
https://youtu.be/2O_BtYQI5GQ
Shadin12-05-2017 10:21:38 // 94652
Folyamatban, remélem VTT-re kész lesz.
Tocke12-05-2017 09:44:45 // 94651
Csak a DPF feletti részt néztem, de lehet lebontom az egészet.
RomeoOne12-05-2017 08:45:52 // 94650
Nem lett még javítva az autó?
pettinke12-05-2017 08:21:37 // 94648
a csövet, ami a tűzfalon keresztül levezet a DPF-hez, azt megnézted már? biztos nem lukas sehol?
Tocke12-05-2017 08:09:39 // 94647
Sziasztok. Továbbra is küzdök a P2453 hibakóddal, DPF nyomásérzékelő. Csere megtörtént, nem változott semmi. Gyanús, hogy nem állandóan dobja a sárga lámpát, hanem valamikor elalszik majd megint világít. Következő lépés a kábelköteg átnézése lesz. Attól tartok, hogy amíg ez nem oldódik meg, nem tud regenerálni az autó és eltömődik a DPF.
Emellett elkezdett elég erősen rángatni 1500 ford, körül részterhelésen, ami ugye EGR probléma. Mi a véleményetek, tisztítás vagy falazzam és kiírassam az EGR-t?
WarbiRunner (Gyuri)11-05-2017 22:26:43 // 94646
Pont ez van, autóztunk ma egy jót. Az is hihetetlen, hogy naponta hányan nézik meg ezt az autót. Egyszerűen bárhova, bárkihez megyünk, nem állják meg szó nélkül.
És hogy milyen jót autóztunk. Kezdem végre készség szinten használni a váltót, előzés előtt, vagy kanyar kombináció előtt manuálba billentem és hajrá. Hát állat :-)
Olyan higgadt fölénnyel lehet vele haladni... tök jó, tényleg élveztem ma minden kilométert. És nem rángatott. Egyet se :-)
Erhard 242 (Pure Energy)11-05-2017 21:27:26 // 94645
végre napsütés, meleg, senkinek nem dadog a 24 fokban :DDD
csokagm11-05-2017 20:46:39 // 94644
Akkor biztos átsiklottam felette:) Köszi, eszközöm nincs rá sajnos.


Dömpi örülni fog.Szürke rendszám
Trombozis11-05-2017 20:28:24 // 94643
2.4ben is benne van.
RomeoOne11-05-2017 20:22:29 // 94642
Már mondták, hogy menüben sehol. MES-ben, ha rádugod gépre a kocsit, akkor lehet kiolvasni. De állítólag csak 2.0-ban.
csokagm11-05-2017 19:49:23 // 94641
Hát akkor megkérdezem mégegyszer, hátha tudsz segíteni. A menüben a regenerálást hol találom, kerestem de nem találtam. Persze nem órákat kerestem...
Bár, lekérdeztem márkaszervizben a kocsit, a km óra állás stimmel, törve sem volt. Ha minden igaz holnaptól még több kérdésem lesz :)
Smith11-05-2017 17:15:55 // 94640
Igen, csakis errol lehet szo :)
RomeoOne11-05-2017 17:09:24 // 94639
Biztos most mindenkinek jó az Alfája és csak élvezi a kilométereket :D
Smith11-05-2017 17:07:38 // 94638
Egész nap senki nem ír semmit :( Nincs semmi olvasnivaló! :)
Liquid10-05-2017 21:29:08 // 94637
melyiket vette meg? a rosso SW TI-t, a fekete SW-t, vagy külföldről?
Dzsozy10-05-2017 21:25:02 // 94636
Hát jó. Engem nem zavar, bajlódjon vele ő. 😄
Erhard 242 (Pure Energy)10-05-2017 21:19:06 // 94635
nekem eddig minden autómnál így volt :D
WarbiRunner (Gyuri)10-05-2017 21:05:32 // 94634
Le kell tekerni a hangerőt. :-) Fura egy szerkezet az tény...
Dzsozy10-05-2017 20:32:13 // 94633
Beteszi a kulcsot a helyére és máris szól a rádió. Mindíg ki kell kapcsolnia. Ez miért van?
Shadin10-05-2017 20:01:20 // 94632
Gratula neki hozzá, rádió bekapcsol :-(
Uncsi...
Dzsozy10-05-2017 19:56:21 // 94631
Szép estét mkinek!
Urak haverom vett egy 3.2 JTS q4-t. :) Majd kiderül hogy jó választás volt e. Azt szeretném kérdezni, hogy mindig bekapcsol a rádió,mikor gyújtást ad rá. Nagy navis cucc van benne. Mit kell vele kezdeni, hogy ne kapcsoljon be mindig a rádió?
norbi040910-05-2017 19:45:02 // 94630
Ja és reggelente az első indításnál köhécsel néha...
norbi040910-05-2017 19:44:12 // 94629
Neked mik a tünetek tulajdonképpen? :) Nekem csattogósan jár néha... és többen mondtâk már a csatit...
ProdyG10-05-2017 18:43:53 // 94628
Írok majd blogot, ha rendben lesznek a dolgok.
Akarok már régóta írni neked, csak semmi időn, de forrasztás ügyben lehet kérnék segítséget tőled, mert nekem semmim sincs hozzá. Persze, ahogy a képen láthatjuk, adtak hozzá kábelt is, lehet, hogy nem is kell forrasztani, jobban meg kellene vizsgálni a dolgot.
ProdyG10-05-2017 18:41:50 // 94627
Elaforg-nál 4600ft/db (jó drága).
Nem vagyok benne biztos, hogy mindenképp újat kell venni, de én szívtam már eleget, nem akarok többet kockáztatni. Nem érintkeznek jól a jelenlegi csatlakozóim és rángat a kocsim, meg hazavágja az automata váltót is, ha épp úgy tartja kedve.
WarbiRunner (Gyuri)10-05-2017 17:15:34 // 94626
Hú ez király. Szerintem hasznos lenne egy rövidke blogba betenni, sokaknak segíthet ;-)
norbi040910-05-2017 16:47:50 // 94625
Köszönöm szépen! :)
norbi040910-05-2017 16:47:11 // 94624
Igen, erre. Honnan sikerült beszerezned és mennyibe került? :) Neked miért kellett? :)
ProdyG10-05-2017 16:35:11 // 94623
Ha ezt keresed:

Trombozis10-05-2017 15:26:30 // 94622
;) kb így volt nálam is. Ott voltam és se a lapit se a műszert nem kapcsoltuk be. Pedig a srác rá is kérdezett, nem mérem körbe? Mondtam neki, nem érdekel.
Trombozis10-05-2017 15:23:20 // 94621
Na még visszatérve ide, megnéztem a 156ét is, mert kíváncsi voltam. Ott is van káresemény bejegyezve, de kimatekoltam, hogy az a szélvédő csere volt. Érdekes, szerintem ezek az adatok semmit nem mondanak, főleg nem segítenek eldönteni a legnagyobb kérdést vegyük vagy ne. Csoportosítva van a káresemény összegekre. A szélvédő cserémnél ennyi van írva 75.000-150.000 HUF. Szóval találja ki valaki, hogy mi volt vele. :) Főleg, ha a garázsban építem újjá, ami nem lesz megjelenítve itt. Egyszer biztos nagyon jó lesz.
Tom_15610-05-2017 14:40:47 // 94620
Én azért betoltam egy szervízbe, hogy nagyjából átnézzék :)
De amúgy konkrétan egy autót néztem meg én is, délelőtt elmentem fehérvárra, megvettem 15:40kor hazaértem 16kor meg már mentem melózni éjszakára. :D
Giuntini10-05-2017 14:37:22 // 94619
Én is így vettem, mert az autó pont az volt, amit elképzeltem. Aztán szopófaktor a köbön. De most már mindegy... Csodás lett az autó. Viszont bent voltam a bankban folyószámla csomag módosítás miatt, és a bankos sráccal beszélgettünk az autóvásárlásról. Ha belegondolunk, elég könnyelmű volt a vételem. De tudom, hogy nagyon sokan így vannak köztünk. Csak egy számlám volt az oszták kereskedőtől, és adás-vételi hiányzott. Ez könnyelműség volt. A magyar keteskedő sehol sem szerepelt.
RomeoOne10-05-2017 14:33:17 // 94618
Ahogy az automata 159-esében sem :D
Kazes☻10-05-2017 14:30:00 // 94617
Még jó, hogy... a Td-ben nincs is! :-D
csokagm10-05-2017 14:15:43 // 94616
Sikerült fiatban lekérdeznem, ott rendesek voltak es segítőkészek miután kicsit sírtam, hogy mondjanak valamit.
Kinyomtatva megkaptam a szerviztortenetet, felszereltséggel mindennel.

Ezt a számot hol talalom egyébként?
antonov10-05-2017 14:06:42 // 94615
Én is nagyon professzionálisan vásároltam. A Budakalászhoz legközelebbi Q-tronicos SW-t néztem meg, aztán megvettem.
Liquid10-05-2017 13:58:02 // 94614
Így van, én is hajmeresztően könnyelműen vettem meg. Már ott végem volt mikor jött fel a mélygarázsból, ha csak 3 kereke lett volna akkor is megveszem :)
WarbiRunner (Gyuri)10-05-2017 13:55:58 // 94613
Na ezt mondom.. :-D Egyébként azóta se kopog :-DD
És milyen jó is ez, hogy két dízelem van és egyikben sem kopog. Egy felüdülés a fülnek... :-)
RomeoOne10-05-2017 13:51:30 // 94612
Dehogy aludt be, hisz hallgattad is, hogy nem kopog a kettőstömegű :DDD
WarbiRunner (Gyuri)10-05-2017 13:21:02 // 94611
Sőt, én azt mondom, hogy kell egy kicsit a megérzéseknek is engedni az autóvásárláskor. Ha ott matat a gondoltat, hogy baj lesz, vagy valami miatt nem az igazi, ott kell hagyni az autót bárki bármit mond. A szerencse és a megérzés szerintem közeli rokonok :-)
Ha meg láttátok volna, hogy hogyan vettem a 159-et, kiröhögnétek tutira. A műszaki énem bealudt, és mire felébredt, az autó ki volt fizetve. Teljesen feelingből ment a dolog, semmi átnézetés, de még egy rétegvastagság mérés se. A laptop se csatlakozott, hagytam a francba. Az autó és a tulajdonosa is bizalmat ébresztett bennem és ennyi.
Most biztosan szidnám magam nagyon, ha akkor eltökölöm a dolgot. És kitudja mennyi roncsot néztem volna meg feleslegesen, hány km-t autóztam volna fel alá. Baromi szerencse volt az egész.
Utólag állt belém a frász egy kicsit, de jól is van ez így. Lett egy autóm, amit tudok szeretni és ez szerintem van annyira fontos, mint hogy milyen apró hibái vannak esetleg.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.