Forum >> 159
Erhard 242 (Pure Energy)01-06-2017 21:49:27 // 95459
NSU TT ... bakker pont Te akinek az 5 fajta beállítási lehetőség mellett is fáj a dereka :DDD
ivarro01-06-2017 21:47:51 // 95458
Annyira rossz Magyarországon a hivatalos szerviz? Például az Autófórum Riegler milyen? Van valakinek valamilyen tapasztalata?
Haddel01-06-2017 21:36:43 // 95457
Felejtsd el a hivatalos szervizeket,vidd el Csörihez. Csörgő autószerviz Várpalota.Győrtől csak egy köpésre van ,ráadásul egy fasza,élvezetes út vezet oda (82.főút)
RomeoOne01-06-2017 21:28:35 // 95456
Biztos, hogy nem akkora emberekre tervezték, mint te vagy :D Én lehet, hogy jól elférnék benne :D
WarbiRunner (Gyuri)01-06-2017 21:26:39 // 95455
Nekem régen nagy vágyam volt egy NSU RO80. Igazából a mai napig elfogadnám. Nem tudnám megindokolni miért. Annyira khm.. különc járgány, hogy kéne :-) Gondolom Prinz-t vezettél? Azért irigy vagyok kicsit :-)
WarbiRunner (Gyuri)01-06-2017 21:20:14 // 95454
A lakktisztító gyurmához is ablaktisztítót ajánlanak előnedvesíteni, gondolom biztonságos. 5% felületaktív anyag, mint a tisztítószerek nagy többsége. Semmi sav vagy lúg.
Erhard 242 (Pure Energy)01-06-2017 21:12:27 // 95453
ma vezettem egy NSU-t, bakker mennyit változott az autózás 50 év alatt :DDD a kb 1cm átmérőjű kormányt hogyan tudták megmarkolni, a váltónál megtalálni az egyest eléggé barkóba játék a fék is elég harmatos ...
RomeoOne01-06-2017 20:48:52 // 95452
Sztem az ablaktisztító egyáltalán nem ajánlott a kocsi fényezésére. Az üvegre bármi rámehet, mert az mindent kibír, savat, lúgot, stb. De ha azt a fényezésre teszed... Annak szerintem nem lesz jó vége.
Erhard 242 (Pure Energy)01-06-2017 20:28:37 // 95451
így van a kopó alkatrészek benne vannak a pakliban azokra legalább félre kell rakni az autó árának 10-20%-át
Zselé01-06-2017 19:20:29 // 95450
Igény kérdése, van aki eljár nyiszogó szilentekkel meg dörömbölő lendkerékkel is... De Zolibácsi költségei tényeg nem extrák.
A lényeg: a 156 és a 159 esetében is egy újonnan 8-10 milliós autót veszel meg, a hozzá kapcsolódó igényes műszaki megoldásokkal és szervizigénnyel.
Azért olcsóbb használtan, mert ezzel áraztad be az extra kockázatot ami a korából fakad. Ez a kockázat a kopó alkatrészek időszakos cseréjét is jelentheti, nem feltétlen meghibásodás.
Én pl. tudom, hogy a télen 167 ezerrel vett 6 éves autóm, melybe most 186 ezer van, hamarosan vezérlés, turbó, kettőstömegű és kuplung, valamint futómű problémákkal fog találkozni, és a fékbetétek, meg olajak cseréjével mindez 6-700 ezer Ft lesz. De ezek nem hibák, ez karbantartás.
A lényeg: a 156 és a 159 esetében is egy újonnan 8-10 milliós autót veszel meg, a hozzá kapcsolódó igényes műszaki megoldásokkal és szervizigénnyel.
Azért olcsóbb használtan, mert ezzel áraztad be az extra kockázatot ami a korából fakad. Ez a kockázat a kopó alkatrészek időszakos cseréjét is jelentheti, nem feltétlen meghibásodás.
Én pl. tudom, hogy a télen 167 ezerrel vett 6 éves autóm, melybe most 186 ezer van, hamarosan vezérlés, turbó, kettőstömegű és kuplung, valamint futómű problémákkal fog találkozni, és a fékbetétek, meg olajak cseréjével mindez 6-700 ezer Ft lesz. De ezek nem hibák, ez karbantartás.
WarbiRunner (Gyuri)01-06-2017 19:05:07 // 95449
Leöblítettem az autót, mert már nagyon koszos volt. Nekem az a gyanúm, hogy valami viasz réteg, vagy nem tudom én mi lehet ezen, amitől örökké mázgásnak és hologramosnak tűnik. Van valami spéci szer, amivel le lehet tisztítani a lakkot mindenféle viaszrétegtől?
Egy gyors mosás után a teteje annyira ronda, hogy elképesztő. Ablaktisztítót fújtam rá és egy puha tiszta ronggyal egy területet megpróbáltam letakarítani, ahogyan az ablakot, körkörös mozdulatokkal. Na így az a fehéres kiválás először csíkokba rendeződött, majd további törölgetésre fényes hologramos lett a felület. A törlő kendő pedig zöld lett, valamit felszedett ami zöld. Végig olyan érzés, mintha egy rajta lévő réteget kennék ide oda, de az lejönni nem igazán akar.
Vagy vigyem valami profi helyre, ahol letisztítják?
Egy gyors mosás után a teteje annyira ronda, hogy elképesztő. Ablaktisztítót fújtam rá és egy puha tiszta ronggyal egy területet megpróbáltam letakarítani, ahogyan az ablakot, körkörös mozdulatokkal. Na így az a fehéres kiválás először csíkokba rendeződött, majd további törölgetésre fényes hologramos lett a felület. A törlő kendő pedig zöld lett, valamit felszedett ami zöld. Végig olyan érzés, mintha egy rajta lévő réteget kennék ide oda, de az lejönni nem igazán akar.
Vagy vigyem valami profi helyre, ahol letisztítják?
Smith01-06-2017 18:52:30 // 95448
Nincs ilyen pöpec hőmérőm, de kiváncsi lennék én is, mit mutat a cucc. Milyen hőmérő ez? Bár ha vennék, akkor meg nem tudom mire használhatnám még ezen kívül :)
Chianti01-06-2017 18:34:32 // 95447
Ez most hogy került fel kétszer???
Chianti01-06-2017 18:32:49 // 95446
Ennyiért (ill. ennél kevesebbért semmiképpen) talán még az enyémet is odaadnám, de ez már osztrák rendszámos...
Chianti01-06-2017 18:32:49 // 95445
Ennyiért (ill. ennél kevesebbért semmiképpen) talán még az enyémet is odaadnám, de ez már osztrák rendszámos...
WarbiRunner (Gyuri)01-06-2017 16:28:55 // 95444
Elsősorban kiírni kell. Csak feltűnt, hogy beindítás után kiírva is csökken a mért levegőmennyiség. Úgyhogy tegnap még gyártottam hozzá egy falazó lemezt. Lehet egyébként rendelni ilyen lemezt eBay-ről, vagy ha Mankyval vagy Föckössel íratod ki programból, nekik van falazó lemez is hozzá.
Morfiusz Cédula01-06-2017 16:02:33 // 95443
Mit csináltál vele? Elég lefalazni, vagy ki is kell írni?
Morfiusz Cédula01-06-2017 16:00:36 // 95442
Ahogy az előttem szólók írták, a bluetooth-os praktikusabb, nekem is olyan van.
Az AlfaOBD demó verziót le tudod tölteni ingyen a Google Play áruházból, ezzel már a lenti paramétereket tudod monitorozni. A full verzió, ami többet is tud, fizetős.
Az AlfaOBD demó verziót le tudod tölteni ingyen a Google Play áruházból, ezzel már a lenti paramétereket tudod monitorozni. A full verzió, ami többet is tud, fizetős.
Smith01-06-2017 15:40:51 // 95441
Na ez nem is tűnik rossz vételnek!
WarbiRunner (Gyuri)01-06-2017 15:16:36 // 95440
Most nézem, eladó a hajdani FAM-os tesztautó, amivel megjártuk a Zemplént. Ez tehet róla, hogy most TI-m van :-)
WarbiRunner (Gyuri)01-06-2017 15:10:25 // 95439
500e-nél a 146-ra többet költöttem a 9 év alatt . Lényegesen. Ha csak a javítást nézzük is: Vezérlés cserék, 15 olajcsere, 3 fékgenerál, két kuplungozás és még sorolhatnám az apróbb kopó alkatrészek rendszeres cseréjét. Pedig az nem volt egy nyűgös autó, csak használtam rendesen. Mennyi km-t mész évente?
Egyébként a hahu-n 1.7-től kínálják a kritériumaidnak megfelelő autót. Nagy részük automata, amivel addig nincs is gond, amíg nem tekernek sokat az órán. Egy 400e-t futott autónál fájdalmas meglepetést tartogathat egy automata váltó.
2.2 körül kezdődnek kb amiket én el is indulnék megnézni, de az is látható, hogy nem igazán bőséges a kínálat.
Egyébként a hahu-n 1.7-től kínálják a kritériumaidnak megfelelő autót. Nagy részük automata, amivel addig nincs is gond, amíg nem tekernek sokat az órán. Egy 400e-t futott autónál fájdalmas meglepetést tartogathat egy automata váltó.
2.2 körül kezdődnek kb amiket én el is indulnék megnézni, de az is látható, hogy nem igazán bőséges a kínálat.
Tocke01-06-2017 14:54:26 // 95438
Na igen, az enyém az egyszerűbb felépítésű 8V, Többszörösen leellenőrzött 150ekm-rel vettem szeptemberben, nem kötelező szervíz jellegű kiadásaim eddig meghaladták a 100eHUF-ot, és még kopog a jobb első-felső lengőkarom, valszeg egy váltófelújítás is befigyel és szépen lassan elkezd koppanni a kettőstömegű. Ez barátok között, saját szereléssel is cirka 350-400 ezer.
csokagm01-06-2017 14:21:11 // 95437
Az nem is nagyon van 2 millió alatt.
RomeoOne01-06-2017 14:15:30 // 95436
2.0 miért nem játszik?
Liquid01-06-2017 13:56:10 // 95435
Azt azért vedd figyelembe, hogy egy 159-ben lévő dízelmotor némileg "sérülékenyebb"
és komplikáltabb mint a régebbi JTD-k, és a 159 alkatrészárai is egy nagyságrenddel magasabbak a 156-énál, szóval Zolibácsi esete egyáltalán nem extra, és nem elrettentő.
és komplikáltabb mint a régebbi JTD-k, és a 159 alkatrészárai is egy nagyságrenddel magasabbak a 156-énál, szóval Zolibácsi esete egyáltalán nem extra, és nem elrettentő.
ivarro01-06-2017 13:55:23 // 95434
Tudom, hogy lesz baja, de tudomásom szerint jelenleg nincs. A nyáron elég sok kilométer lesz belepakolva és ezért szeretnék vezérlést cserélni, meg a kötelezőket. Ausztriában olyan árajánlatot tettek nekem erre, hogy konkrétan elgyengültem...
sty01-06-2017 13:16:46 // 95433
Ahogy írtam,igen tudom lutri.Vannak elrettentő példák pl.a tied de jókat is ki lehet fogni. Én pl az 56-ra 8 év alatt összesen nem költöttem 500 ezret javításra pedig az már most 14 éves.Ezt mondom úgy hogy kuplung és kettöstömegüt cseréltünk rajta ami közel 200 volt
droberto01-06-2017 12:55:56 // 95432
Liquid01-06-2017 12:44:03 // 95431
Ilyet nem tudok javasolni, sokkal jobban jársz ha elmész egy független specialistához.
Egyrészt sokkal olcsóbb lesz, másrészt szakértelem is több van mint a hivatalos szervízben. Az hogy mivel dolgozik, megegyezés kérdése.
Egyrészt sokkal olcsóbb lesz, másrészt szakértelem is több van mint a hivatalos szervízben. Az hogy mivel dolgozik, megegyezés kérdése.
Zolibácsi01-06-2017 12:39:41 // 95430
Szamits ra hogy egy fel millio egy even belul meg ramegy az eszre nem vett de cserelendo alkatreszek miatt.
Irom hogy mit csinaltattam most:
Generator felujitas 60000
Elso futomu plusz fek csere kb 230000
Szervo szivattyu kicsit engedi az olajat 20000 bontva
Vizsga plusz munkadij
Nem is gondolna az ember es pikk pakk beleszalad az ember egy ilyenbe.
Tavaly 370000 ment bele csak kotelezo dolgok cserejebe. Vezerles csere ,egr dpf szivosor lapkak offolasa chip meg ezmegaz.
10 eves autorol beszelunk ezeknel mar siman kijohet barmi ami eddig nem
Irom hogy mit csinaltattam most:
Generator felujitas 60000
Elso futomu plusz fek csere kb 230000
Szervo szivattyu kicsit engedi az olajat 20000 bontva
Vizsga plusz munkadij
Nem is gondolna az ember es pikk pakk beleszalad az ember egy ilyenbe.
Tavaly 370000 ment bele csak kotelezo dolgok cserejebe. Vezerles csere ,egr dpf szivosor lapkak offolasa chip meg ezmegaz.
10 eves autorol beszelunk ezeknel mar siman kijohet barmi ami eddig nem
ivarro01-06-2017 12:24:36 // 95429
Üdv minden kedves Alfásnak! Új vagyok az oldalon, és talvaly októbertől 159 tulaj. Egy nagyon keveset futott 1.8 TBI-t sikerült megvásárolni. Az lenne a kérdésem, hogy Ausztria határa mentén, tehát Győr, Sopron környékén melyik hivatalos Alfa szervízt ajánljátok? Csak 50.000 kilométert futott az autó, de mivel 2010-es ezért vezérlést szeretnék cserélni. Csak hivatalos Alfa szervíz érdekel amelyik csak gyári alkatrészekkel dolgozik. Várom javaslataitokat.
WarbiRunner (Gyuri)01-06-2017 12:21:46 // 95428
Azt nem mondtátok, hogy EKKORA különbség van egérrel és egér nélkül. Rá sem ismerek a gépre. Van gázreakciója, finoman reagál, észrevétlenül vált. Eddig egy nagyon gyengén érezni lehetett, hogy váltáskor lök egy picit. Most semmi, vaj puha.
sty01-06-2017 12:20:39 // 95427
Hát egy autó választás sehogy nem egyszerű és mindig lutri.Ennyi a keret ebből próbálom a legjobbat kihozni
Liquid01-06-2017 12:01:43 // 95426
hát az nem lesz egyszerű :)
Konkrétan a HAHU-n 2db 2.4-es van 2008-tól, 2 misi alatt.
1.9-ből talán már kaphatsz ennyiért értelmeset.
Konkrétan a HAHU-n 2db 2.4-es van 2008-tól, 2 misi alatt.
1.9-ből talán már kaphatsz ennyiért értelmeset.
159 Indigo Gray 2.4 Monster01-06-2017 11:18:04 // 95424
Hát elég nehéz lesz ennyiért jót találni. Vagyis inkább ennyiért jót biztos hogy nem találsz, legalább is 2.4 be, az enyém 2.4 misi volt 200-at már rá költöttem de még egy 300-at simán be venne.
sty01-06-2017 10:33:59 // 95423
Haddel31-05-2017 22:16:12 // 95422
Bakker ,ez nagyon szép lett!😃
Haddel31-05-2017 21:33:57 // 95420
Pár napja gondolkoztam ,hogy mi lenne érdemesebb.A kormányom ,meg a váltógombom megkopott már .Újat venni ,vagy átbőröztetni? Bontókban szoktak még jó állapotuak lenni?
csokagm31-05-2017 20:02:27 // 95419
Voltam ma érden, sajnos ott sem volt feketeajtó behúzó, viszont kaptam patentokat a csomagtartóba. Egy belevan törve, macera lesz kiszedni. Egyébknét nagyon rendesek voltak!
pettinke31-05-2017 19:30:19 // 95418
Ja, nekem is leesett anno a 4es Golfban az ablak :-) ott volt erősített fül, utólag.
Trogerr31-05-2017 16:02:02 // 95417
Én azt nem tudom mire vélni, hogy nekem miért mindkét baloldali tört el cirka 3 hónapon belül. Azok cserélve lettek, de bármikor elkúródhat a másik kettő is... Cimborám a skoda / wv szervízben dolgozik és azt mondta ott mindennapos dolog ez az ablakemelő műanyag fül törés.
antonov31-05-2017 13:50:30 // 95416
1,3 liter körül, én ami maradt a 2 literből azzal átmostam.
antonov31-05-2017 13:46:54 // 95415
: ) Mindenesetre a tippem jó volt.
pettinke31-05-2017 13:15:13 // 95414
szőrszálhasogatásban lehet rám számítani.
Jupiter15531-05-2017 13:13:35 // 95413
Már meg is van a látlelet: a bowdenfej kitágult és lecsúszott a mittudoménmiről. Ideiglenes megoldást talált rá Német Mihály úr, de a fejet cserélni kell mindenképpen.
Akinek esetleg akad otthon bowdenfeje, vagy akár szakadt váltóbowdene (2007-es 159 JTDm-hez), örülnék, ha átvehetném (pénzért, természetesen). Ha ésszerű távolságban van, szívesen el is megyek érte.
Köszönöm a segítséget!
Akinek esetleg akad otthon bowdenfeje, vagy akár szakadt váltóbowdene (2007-es 159 JTDm-hez), örülnék, ha átvehetném (pénzért, természetesen). Ha ésszerű távolságban van, szívesen el is megyek érte.
Köszönöm a segítséget!
gyml31-05-2017 12:50:52 // 95412
Meg tudnátok mondani, hogy a kormányműhöz mennyi Tutela GI/R kell? (2,2 JTS 2006)
WarbiRunner (Gyuri)31-05-2017 12:06:15 // 95411
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
427
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?