Dehogyis! Három éve. Szivatás amit csinál már az autó. Igazából én is hibás vagyok. A termosztáttal kellett volna kezdeni. Az egy ördögi játékszer.
Mindenesetre Erhardnak igaza volt. Ha dugulás van, az mindig van, nem úgy hogy egyszer megy, egyszer megáll. Szerintem most szart be teljesen a termosztát.
Forum >> 159
Giuntini12-12-2017 21:54:49 // 102821
Erhard 242 (Pure Energy)12-12-2017 21:48:03 // 102820
:((( faxa...
RomeoOne12-12-2017 21:39:40 // 102819
Nem most cseréltél termosztátot?
Giuntini12-12-2017 19:19:22 // 102818
Kálváriám következő állomása! Ki lett cserélve a vízpumpa, és továbbra sem forog rendesen a víz. A kicserélt vízpumpánál volt szivárgás. Azt igazán nem lehet megmondani hogy meleg állapotban hogy forog el. A víz viszont nem cirkulál. Igaza volt Shadinnak, hogy egyszerre a vízpumpával kell kicserélni. A leengedett víz tök tiszta volt. Azt mondja a szerelő hogy a hűtőben nem lehet dugulás, hanem ez a termosztát valamiért nem dolgozik rendesen. Akkor termosztátra fel!! Már ezen csak röhögni lehet. Mindenesetre a szerelő is azt mondta, hogy egy 45 ezret futott vízpumpa így nem nézhet ki.
Dömpi (il dottore)12-12-2017 18:46:06 // 102817
Én is csak gumit szoktam cserélni. Kicsit kokecolás, de töredék a költség.
Tomi Stark12-12-2017 18:31:19 // 102816
Haha, tegnap nekem is ezt dobta! P0180. Visszaolvasva, találtam valakinél, hogy a gázolajszürőben található 5 pines szenzort kell cserélni. Még nincs cikkszámom, típusra meg nem tudtak rendelni.
Macccy12-12-2017 16:03:44 // 102815
http://totalcar.hu/belsoseg/2017/12/12/az_alfa_romeo_mar_csak_egy_szep_szin/
Fúdejó cikk gyerekek. Ahogy olvasom, ilyen RUSH féle epic pillanatokat meg anyázásokat látok magam előtt, meg kormos, olajos overálos fickókat Alfa Romeo hímzéssel. Nagyon zsír versenymúltja van a márkának.
Fúdejó cikk gyerekek. Ahogy olvasom, ilyen RUSH féle epic pillanatokat meg anyázásokat látok magam előtt, meg kormos, olajos overálos fickókat Alfa Romeo hímzéssel. Nagyon zsír versenymúltja van a márkának.
tdemeter12-12-2017 15:49:21 // 102814
Szasztok!
Dobott egy hibát a computer "fuel temperature sensor invalid signal". A comp szerint tul magas jelet adott.
Ahogy olvasom, ez valahol az uzemanyag szuroben van (1.9 jtd8v) van ?!
Valaki jart mar igy?
A hibat toroltem, nem jott vissza egyenlore.
Dobott egy hibát a computer "fuel temperature sensor invalid signal". A comp szerint tul magas jelet adott.
Ahogy olvasom, ez valahol az uzemanyag szuroben van (1.9 jtd8v) van ?!
Valaki jart mar igy?
A hibat toroltem, nem jott vissza egyenlore.
Liquid12-12-2017 15:45:43 // 102813
ez a gennyes időben/úton megtett km-ek számától függ :)
RomeoOne12-12-2017 15:37:33 // 102812
Tegnap töltöttem rá 4L-t a szélvédőmosóra, majd figyelni fogom, hogy mikor kéri majd újra. Legalább itt lesz a dátum :)
Giuntini12-12-2017 15:34:04 // 102811
De! Csak a munkám miatt, délután vittem ki. Várom a hívásukat hogy érte menjek..
yani🍀12-12-2017 15:31:58 // 102810
Csak nem az autóra kell a pénz?
Tudom, hogy rossz vicc, de nem tudtam megállni.
Tényleg, mi van a vassal? Nem úgy volt, hogy tegnap cserélitek a vízpumpát?
Tudom, hogy rossz vicc, de nem tudtam megállni.
Tényleg, mi van a vassal? Nem úgy volt, hogy tegnap cserélitek a vízpumpát?
Smith12-12-2017 15:30:53 // 102809
Azt jelenti, ma még 158-an vannak előtted....
Macccy12-12-2017 15:28:07 // 102808
fotoshopp!!
:D
:D
Giuntini12-12-2017 15:26:36 // 102807
Macccy12-12-2017 14:52:20 // 102806
Valami repeat -re emlékszem haloványan, de nekem az nem jelentette ezt :) Minden esetre köszi, majd megnyomkodom.
yani🍀12-12-2017 14:30:12 // 102805
Macccy12-12-2017 13:36:23 // 102804
Háá' .... énnemtudom, fél éve még sose láttam ott kiírva. Írja szééép nagy keretezettbe a dátumot, mintha az lenne a legfontosabb, ami egy kedves gesztus gondoltam, de ennyire azért nem izgalmas. Habár a Rádió 1 -et olvasni se sokkal fullosabb, de érdekelne miért nem látom azt. A fejegységen ott írja. Velem szemben nem.
Zolesz12-12-2017 13:24:20 // 102803
Most pontosan nem emlékszem melyik menüben, de lehet állítani, hogy mi jelenjen meg ott. Dátum, navigáció kis nyilacskái vagy pedig a rádió információk...
Shadin12-12-2017 13:21:53 // 102802
Mindig is kiírta :-)
gyml12-12-2017 13:05:46 // 102801
Szia!
A PCV-nél a membrán nincs kiszakadva? Ott tud plusz levegőt szívni és kicsit megbolondítja a keverékképzést.
Nekem a a láncfeszítő csere után volt furcsa hangja, de miután MES-el nulláztam a tanult értékeket helyrejött.
A PCV-nél a membrán nincs kiszakadva? Ott tud plusz levegőt szívni és kicsit megbolondítja a keverékképzést.
Nekem a a láncfeszítő csere után volt furcsa hangja, de miután MES-el nulláztam a tanult értékeket helyrejött.
Roll198312-12-2017 13:05:31 // 102800
Nekem is kiírja, de ehhez nem kellett semmit se beállítanom.
Macccy12-12-2017 12:44:04 // 102799
Láttam egyik típustárs hírdetését és az egyik képen feltűnt, hogy a kilométeróra melletti kijelzőn írja a beállított rádió állomás nevét. Pedig normál fejegységes, nem is nagy navi vagy valami. Hogy lehet olyat? Csak kíváncsiság ...
αλφα12-12-2017 10:14:05 // 102798
Jah, bocs... Írom...
yani🍀12-12-2017 09:54:33 // 102797
Írj a saját oaldalára egy üzenetet! :-)
αλφα12-12-2017 09:48:23 // 102796
Szóval, itt a kereskedők ilyesmi árakat tudnak:
Delphi: 34,5-39
NGK: 38
Tesla: 40-45
Bosch: 45
Mobil Eltron: 30
Neten pedig 45-től fel a csillagos égig.
Igazán hálásan megköszönnék egy forrást 28,5-ért a gyárihoz... :)
Delphi: 34,5-39
NGK: 38
Tesla: 40-45
Bosch: 45
Mobil Eltron: 30
Neten pedig 45-től fel a csillagos égig.
Igazán hálásan megköszönnék egy forrást 28,5-ért a gyárihoz... :)
αλφα12-12-2017 09:31:06 // 102795
Előbb találok aranyat a téglagyári patakban... :D
Erhard 242 (Pure Energy)12-12-2017 09:14:20 // 102794
első lépésben keresnék egy JTS-ses kartársat és cserélnék vele trafósort kipróbálásra bár Opelest előbb találsz :DDD
αλφα12-12-2017 09:11:14 // 102793
Ez a 28,5 jó ár, hisz a használtért 20-at kérnek. Utánajárok az itteni kereskedőknél. Ha nem járok sikerrel, majd meg foglak kérdezni, hogy hol érdeklődjek... :)
Erhard 242 (Pure Energy)12-12-2017 08:51:11 // 102792
hali sanszos a trafósor el szokták dobálni opelék is olyan 150e km-nél... egyébként nem olyan drága 28500ft a gyári beszállító...
Tocke12-12-2017 07:48:50 // 102791
Nekem is csak a küszöb egyik hátsó gumitömítése körül kezdett rozsdásodni, a többinél semmi. Hogyan takarítottad ki belül a küszöböt?
αλφα12-12-2017 07:36:56 // 102790
Sziasztok!
Tanácsot kérnék hozzáértőktől.
Típus: 159, 2.2 JTS 2006-os
Hiba: Időrendben írom: először volt egy szelepfedél tömítés csere kb 1,5-2 hónapja.
Pár hétig minden rendben, aztán elkezdte az olajat kinyomni a motor az olajbetöltő nyíláson keresztül. Szerelő: cseréljük ki a betöltő kupakot, mert nem zár rendesen. Gyári új beszerezve, olaj ugyanúgy kijön. Másik szerelő: kartergáz elvezető cső és szelep a motor tetején leszed, levegővel kititsztít, olajkút megszűnik, öröm és bódottá'. Két-három napig... Utána check-engine sárga lámpa kigyullad, csak annyit venni észre, az alapjárat a szokásos kb 800-as f/p helyett 1200-es. Autóvill szerelő diagnosztikát rádug, hibakódok:
- P1176 (2.hsor additív keverékadapt. - SZABÁLYOZÁS +HATÁRT ELÉRTE)
- P1173 (1.hsor additív keverékadapt. - SZABÁLYOZÁS +HATÁRT ELÉRTE)
- P0505 (ÜRESJÁRAT-SZABÁLYOZÁS - hibás működés)
A szerelő szerint kiírt még olyat is, miszerint a kettes hengerben gyújtáskimaradás
Sajnos a gyújtótrafót nem tudta kimérni, mivel a négy db egybe van építve...
Gyertyákat ellenőrizte, megpucolta (elvileg hibátlanok, szépek), említettem neki az olaj-mizériát, ezért a kartercsövet, szelepet is megnézte, a szelepben némi VIZET talált, letávolította. (Talán kondenzvíz, de nem hűtőfolyadék, vagy ilyesmi.)
Javasolta, hogy vegyek új gyújtótrafót, mert szerinte biztosan ott a hiba. Az olaj is befolyhatott a trafóhoz.
Azóta a helyzet fokozódott, hidegen traktorként indul a motor, melegen 2000 feletti fordulattal. Menet közben csak annyit érezni, hogy váltásnál felpörög a motor és kb egy literrel többet is fogyaszt, mint eddig.
A kérdésem, találkozott-e valaki ilyen problémával? Biztos a gyújtótrafó lehet a gond? Nem szeretnék nem szükséges, viszont arany árban mért alkatrészeket venni így karácsony előtt... Ha csak ez lehet a baj, tudtok-e ajánlani olcsó beszerzési forrást? Az olaszautobonto.hu-n van egy használt, csak nem tudom megéri-e megvenni, mennyit használták, meddig tart.
Köszönöm, hogy eddig eljutottál az olvasásban! Méginkább köszönöm, ha van jó ötleted a nyígomra, és azt megosztod velem! Csaba
Tanácsot kérnék hozzáértőktől.
Típus: 159, 2.2 JTS 2006-os
Hiba: Időrendben írom: először volt egy szelepfedél tömítés csere kb 1,5-2 hónapja.
Pár hétig minden rendben, aztán elkezdte az olajat kinyomni a motor az olajbetöltő nyíláson keresztül. Szerelő: cseréljük ki a betöltő kupakot, mert nem zár rendesen. Gyári új beszerezve, olaj ugyanúgy kijön. Másik szerelő: kartergáz elvezető cső és szelep a motor tetején leszed, levegővel kititsztít, olajkút megszűnik, öröm és bódottá'. Két-három napig... Utána check-engine sárga lámpa kigyullad, csak annyit venni észre, az alapjárat a szokásos kb 800-as f/p helyett 1200-es. Autóvill szerelő diagnosztikát rádug, hibakódok:
- P1176 (2.hsor additív keverékadapt. - SZABÁLYOZÁS +HATÁRT ELÉRTE)
- P1173 (1.hsor additív keverékadapt. - SZABÁLYOZÁS +HATÁRT ELÉRTE)
- P0505 (ÜRESJÁRAT-SZABÁLYOZÁS - hibás működés)
A szerelő szerint kiírt még olyat is, miszerint a kettes hengerben gyújtáskimaradás
Sajnos a gyújtótrafót nem tudta kimérni, mivel a négy db egybe van építve...
Gyertyákat ellenőrizte, megpucolta (elvileg hibátlanok, szépek), említettem neki az olaj-mizériát, ezért a kartercsövet, szelepet is megnézte, a szelepben némi VIZET talált, letávolította. (Talán kondenzvíz, de nem hűtőfolyadék, vagy ilyesmi.)
Javasolta, hogy vegyek új gyújtótrafót, mert szerinte biztosan ott a hiba. Az olaj is befolyhatott a trafóhoz.
Azóta a helyzet fokozódott, hidegen traktorként indul a motor, melegen 2000 feletti fordulattal. Menet közben csak annyit érezni, hogy váltásnál felpörög a motor és kb egy literrel többet is fogyaszt, mint eddig.
A kérdésem, találkozott-e valaki ilyen problémával? Biztos a gyújtótrafó lehet a gond? Nem szeretnék nem szükséges, viszont arany árban mért alkatrészeket venni így karácsony előtt... Ha csak ez lehet a baj, tudtok-e ajánlani olcsó beszerzési forrást? Az olaszautobonto.hu-n van egy használt, csak nem tudom megéri-e megvenni, mennyit használták, meddig tart.
Köszönöm, hogy eddig eljutottál az olvasásban! Méginkább köszönöm, ha van jó ötleted a nyígomra, és azt megosztod velem! Csaba
mizooo11-12-2017 19:58:42 // 102789
Nekem tavaly megindult a bal hátsó küszöbvégnél, pici foltot kellett rátenni.
A lakatolás közben javítás/sérülés nyomát nem leltük, nem értem miért kezdett el rohadni.
A művelet után kitakarítottam a küszöböket, az összes gumidugót kiszedtem és kapott üregvédőt. Az egész végén újrafényeztük a küszöböket, alul is.
A lakatolás közben javítás/sérülés nyomát nem leltük, nem értem miért kezdett el rohadni.
A művelet után kitakarítottam a küszöböket, az összes gumidugót kiszedtem és kapott üregvédőt. Az egész végén újrafényeztük a küszöböket, alul is.
Shadin11-12-2017 19:50:41 // 102788
Elképzelésem szerint a rajzon azt kellene látni, hogy a kapcsolót időzítem csupán, így nyúlok bele legkevésbé a lelkébe.
[k i z z o]11-12-2017 19:23:45 // 102787
A timered - lába kell menjen az ECUra, ha az egy aktív alacsony kimenet.
A COM GND. A NO mehet a mosó ezek szerint active low lábára, ha az alacsony jellel aktivált.
Ekkor elindulhat a timer és a lejáratáig hajtja a mosóelektronikát, ha jól értem elképzelésed szerint 0.5s kitöltéssel.
Az eredeti leírás szerint az ECU kapuzza a jelet is, azon felül, hogy a 0.5s -os periódust is adja, ha ez így van akkor a timer mindíg újraindul.
A COM GND. A NO mehet a mosó ezek szerint active low lábára, ha az alacsony jellel aktivált.
Ekkor elindulhat a timer és a lejáratáig hajtja a mosóelektronikát, ha jól értem elképzelésed szerint 0.5s kitöltéssel.
Az eredeti leírás szerint az ECU kapuzza a jelet is, azon felül, hogy a 0.5s -os periódust is adja, ha ez így van akkor a timer mindíg újraindul.
159 Indigo Gray 2.4 Monster11-12-2017 18:13:36 // 102785
Én csak gumit cserélek, fillérekbe kerül
yani🍀11-12-2017 17:44:25 // 102784
Elvileg jó lesz.
csokagm11-12-2017 16:27:22 // 102783
Sw-re hátsó ablaktörlő lapátot honnan lehet szerezni? Ha jól tudom az egész szerkezetet cserélni kell ugye?
Shadin11-12-2017 16:05:52 // 102782
Feltételezvén hogy a H005 kapcsoló test jelet kapcsol ez a bekötés szerintem műxik.
[img1]
Bocs a rajzért, informatikus vagyok :-(
[img1]
Bocs a rajzért, informatikus vagyok :-(
Shadin11-12-2017 16:05:25 // 102781
Shadin11-12-2017 15:23:02 // 102780
Hálistennek a spriccelőkapcsolóból két zsinór indul, az egyik a szélvédőmosó, a másik pedig a fényszórómosó logika felé. Ebben az esetben a H005 kapcsoló 5-ös lábát kell késleltetni és yo lesz.
Shadin11-12-2017 15:07:58 // 102779
A 85-ön gyújtásról van állandó villany és a 86-ra kapja az ECU-tól a fél mp-t :-(
Shadin11-12-2017 15:02:32 // 102778
Bakker, nem is tud működni :-(
Kar meghúz, időzítő 0,5mp-ig működteti a fényszórómosót...
Azt az 0,5mp-t kellene késleltetni 2mp-re, de azt nem lehet ugye, mert min 2 sec-ig kellene villany az elektronikán :-(
Az ablakmosóhoz kellene tenni, de akkor a fél mp-s késleltetést is meg kell oldani. Ezt egy második elektronikával lehetne NC érintkezőn :-)
Kar meghúz, időzítő 0,5mp-ig működteti a fényszórómosót...
Azt az 0,5mp-t kellene késleltetni 2mp-re, de azt nem lehet ugye, mert min 2 sec-ig kellene villany az elektronikán :-(
Az ablakmosóhoz kellene tenni, de akkor a fél mp-s késleltetést is meg kell oldani. Ezt egy második elektronikával lehetne NC érintkezőn :-)
Atesz15911-12-2017 13:46:45 // 102776
Biztos ki lehet hozni olcsóbban is,nem néztem körül,hogy hol foglalkozbak még ezzel.Nagyon profi csapat és az is fontos volt,hogy helyben volt a műhely.
Roll198311-12-2017 13:35:26 // 102775
Enyém svájci, már alánéztem, nem rozsdás enyém sem, de jó lenne, ha nem is lenne az. Látom egész szép summát fiizettél a műveletért.
Tomi Stark11-12-2017 13:29:46 // 102774
Hasznos!
Volt értelme elkésni egy évben vagy 6-szor. :-)
Volt értelme elkésni egy évben vagy 6-szor. :-)
Lexlutor11-12-2017 13:29:24 // 102773
WarbiRunner (Gyuri)11-12-2017 13:23:34 // 102772
Rendelek Neked BG-ról ilyet, és adok jobb projektet ha unatkozol :-DD
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
539
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?