Forum >> 159
Piritu - 1.000.00014-02-2018 22:04:15 // 105499
Valamelyik gyári xenon tulaj csak elmeséli, én meg megpróbálom holnap reggel.
Liquid14-02-2018 21:59:49 // 105498
Ha jól csalódom akkor a 159 csak gyújtásra bólint, ha nincs felkapcsolva a lámpa akkor sztem nem látszik. Utólagos lámpakapcsolásnál már nem, mivel addigra szintezve van.
Liquid14-02-2018 21:58:13 // 105497
Félreértés ne essék, nem akarok senkire semmit rábeszélni, csak a berögződött bullshitektől szakadjunk már el. Persze mindenhol vettek már el forgalmit (ez kb. olyan, mint hogy szar az olaszautó), de ez azért igencsak nem mindennapi dolog.
Engem pl. az utóbbi 15 évben 1x! igazoltattak és semmi mást nem néztek szak szondát kellett fújnom. (tavajelőtt KUL-ra menet, Somogybabodon)
Pont annyira illegális a xenon, LED, mint a sötétítés, helytelen menetfény, nagyfelni, ültetőrugó ésatöbbi... Ha rendesen van megcsinálva ezek egyike se probléma.
Engem pl. az utóbbi 15 évben 1x! igazoltattak és semmi mást nem néztek szak szondát kellett fújnom. (tavajelőtt KUL-ra menet, Somogybabodon)
Pont annyira illegális a xenon, LED, mint a sötétítés, helytelen menetfény, nagyfelni, ültetőrugó ésatöbbi... Ha rendesen van megcsinálva ezek egyike se probléma.
Piritu - 1.000.00014-02-2018 21:53:56 // 105496
A Giulietta akkor is bólint, gondolom a többi is ilyen :-P
Piritu - 1.000.00014-02-2018 21:53:14 // 105495
Az a baj, hogy sose lehet tudni, hogy mit adnak ki ha nincs meg a költségvetésbe betervezett bevétel.
Tapolca környékén pár éve képesek voltak megvárni a parkolóban a fóliázott kocsik tulaját is.
Tapolca környékén pár éve képesek voltak megvárni a parkolóban a fóliázott kocsik tulaját is.
159 Indigo Gray 2.4 Monster14-02-2018 21:52:11 // 105494
Ez esetben akkor kapcsolok fényt ma már el indítottam az autót :)
Liquid14-02-2018 21:49:31 // 105493
az megoldható, amúgy meg pont szarnak rá, mert vagy trafiznak, vagy mert csak szarnak rá, tudom :)
Liquid14-02-2018 21:45:51 // 105492
nem a szintezés hiányától vakít hanem attól hogy nincs jól beállítva, hagyjuk már ezt a hülye vakítós dumát. 5 évig jártam 156-tal xenonnal és érdekes módon nem panaszkodott, villogott senki. Ha meg van buggyantva 3 zsák táppal, akkor tekerni kelll rajta, pont úgy mint a sima lámpánál is illő lenne.
Piritu - 1.000.00014-02-2018 21:44:08 // 105491
Vagy mert a parkolóban ücsörgő jardnak feltűnik, hogy nem bólint indításkor a lámpa.
Piritu - 1.000.00014-02-2018 21:43:04 // 105490
...hát nem tudom. A 159-em normál izzós volt, a Giu xenonos. Pont autópályán nem látok különbséget. Egyszerűen túl gyorsan megy az ember a tompított által bevilágított úthoz képest. Szerintem egy őzet azzal se venni észre, főleg úgy hogy ott a korlát. Mondjuk a korlátot tényleg jobban látni.
Országút az más, ott a szélesebben bevilágított szántóföldön van esély észrevenni az állatokat.
A helyedben egy +25/+50%-os jobbfajta izzót próbálnék ki. Nekem anno a 159-nél bevált. Persze csak ha a lámpa amúgy rendben van.
Országút az más, ott a szélesebben bevilágított szántóföldön van esély észrevenni az állatokat.
A helyedben egy +25/+50%-os jobbfajta izzót próbálnék ki. Nekem anno a 159-nél bevált. Persze csak ha a lámpa amúgy rendben van.
gecsa14-02-2018 21:36:06 // 105489
Mert szintezés nélkül vakít?
gecsa14-02-2018 21:34:42 // 105488
Baranyában led helyzetjelző miatt is vettek már el forgalmit. Neked egy normális halogén izzó kell, és egy rendesen beállított lámpa.
Liquid14-02-2018 21:28:56 // 105487
a xenonnal mért szednének ki? A 159-ek nagy részében van xenon, abszolut hihető hogy gyári, nem feltűnő. Bár a LED-et pont ennyire nem fogják nézni.
Gabiami14-02-2018 21:25:13 // 105486
Köszönöm, tudom, de inkább beleteszek egy led izzót mint építsek egy xenon rendszert amiért kiszednek a rendőrök, sajnos kikell találnom valami opciót rá, mert sokat megyek pályán, és csaptam már el vadat mert nem láttam.
gecsa14-02-2018 20:49:53 // 105485
A led illegális, azt csak saját felelősségre!
Gabiami14-02-2018 20:28:25 // 105484
Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy ki milyen h7-es izzót használ? Mik váltak be? Sokan használnak Led-es izzót, hol lehet beszerezni? Mik a jó márkák belőle?
Érdeklődnék, hogy ki milyen h7-es izzót használ? Mik váltak be? Sokan használnak Led-es izzót, hol lehet beszerezni? Mik a jó márkák belőle?
Roll198314-02-2018 20:20:31 // 105483
Vettem új akkut, így a tegnapi pozitív saru lifegős, nem indulós, elsötétülős probléma már csak a múlté. A régi akkuval nem volt kedvem szórakozni, mikor láttam, hogy a töltő furcsán viselkedik rajta. (ugrált össze-vissza a kijelzőn az érték)
Roll198314-02-2018 20:18:07 // 105482
Vajon a most kapható cső jobb valamivel, mint amivel szerelték?
Liquid14-02-2018 20:13:13 // 105481
hú az igen jól hangzik
gecsa14-02-2018 19:04:44 // 105480
Abból inkább restart lesz, boot közbeni kékhalállal.
Shadin14-02-2018 17:40:02 // 105479
Én datolyaágyon érlelt körtével tisztítok :-)
WarbiRunner (Gyuri)14-02-2018 17:36:00 // 105478
Jesszus, ez melyiknek a hatása? Érdekel :-)
Az ilyen diós, EGRes páleszeket meg dugózzátok le, DartWarbi majd remapolja magát vele :-)
Az ilyen diós, EGRes páleszeket meg dugózzátok le, DartWarbi majd remapolja magát vele :-)
Shadin14-02-2018 17:16:55 // 105477
Már rég nem gyártották amikor rájöttek h a cső xar lehet ami miatt szétmennek a TBi turbók :-(
Szabister14-02-2018 16:34:51 // 105474
Abban tud segíteni valaki, ami van a hátsó kerékjáratban a hangcsillapító betét. Annak az egyik felfogatása a küszöbben van egy műanyag patental. Azt hogy lehet kivenni ugy hogy ne törjük el?
antonov14-02-2018 16:20:55 // 105473
Valszeg generátor. Az enyém is csinálta.
Petra-Gergő14-02-2018 16:12:46 // 105472
Sziasztok. Olyan probléma állt elő, hogy alapjáraton és menet közben is vibrálnak a tompított fényeim. Nem xenon-os normál sima lámpa, új akku is van benne, de előtte is csinálta.
gecsa14-02-2018 15:57:30 // 105471
Csakahúsleves! :D
Shadin14-02-2018 14:43:54 // 105470
Jah. Egyfajta betegség ami után regenerálódni kell amire állítólag kiváló a savanyúuborkalé :-)
Liquid14-02-2018 14:42:14 // 105469
Veszélyes ám a dió, a héja még a kokszot is leszedi a szívósorról :)
Én is inkább TP-t (TörkölyPálinka), BP-t, SZP-t fogyasztok, annál nem kell regenerálni, meg
jobb kihagyni az EGRespálinkát is, az is telerakja a szervezetet mindenféle salakanyaggal :D
Én is inkább TP-t (TörkölyPálinka), BP-t, SZP-t fogyasztok, annál nem kell regenerálni, meg
jobb kihagyni az EGRespálinkát is, az is telerakja a szervezetet mindenféle salakanyaggal :D
Zolibácsi14-02-2018 14:37:57 // 105468
Minden egyes rá költött forintommal egyre jobb lett az autóm. Most hogy a turbó is rendesen megy, már jobban élvezem az autó dinamikáját.
gecsa14-02-2018 14:37:33 // 105467
Huhh, az jó! Már azt hittem, hogy valami betegség, ami után sokat kell regenerálódni! :D
Shadin14-02-2018 14:30:54 // 105465
DióPálinkaFogyasztás
gecsa14-02-2018 14:26:34 // 105464
Mi az a dpf? :D
Tocke14-02-2018 14:20:07 // 105463
A 800 km alatt valószínűleg regenerálni kellett az autónak, de akkor a pillanatnyi fogyi nem néha, hanem mindig többet mutat x ideig.(lsd előző hsz-ok). Azt nem tudom, hogy a 2,4-nél "csak" +1,5 litert tol-e rá a regen, nekem simán rátesz 2,5-3 litert.
Balaska8814-02-2018 13:57:09 // 105462
Lehet láma kérdés, de nézzétek el, nagyon új még nekem ez a dpf dolog, vagy egyáltalán a dízel is.
Szóval honnan tudom hogy regenárál a dpf? Múlt héten pályáztam, és párszor (kb. 800km-t mentem) random felment 10,5 literre a pillanatnyi fogyasztás 9ről, akkor az azért lehetett?
Szóval honnan tudom hogy regenárál a dpf? Múlt héten pályáztam, és párszor (kb. 800km-t mentem) random felment 10,5 literre a pillanatnyi fogyasztás 9ről, akkor az azért lehetett?
Shadin14-02-2018 13:47:06 // 105461
Ez beletolatott volna kamerával is :-)
Senkit sem akarok leigénytelenezni, csakhát manapság nagy szokás elfelejteni, hogy mi mire való, meg sokszor olyan technikát használunk, amiről úgy gondoljuk, hogy megkönnyíti az életünk, pedig nem...
Senkit sem akarok leigénytelenezni, csakhát manapság nagy szokás elfelejteni, hogy mi mire való, meg sokszor olyan technikát használunk, amiről úgy gondoljuk, hogy megkönnyíti az életünk, pedig nem...
αλφα14-02-2018 13:30:18 // 105460
Hát, én már csak ilyen igénytelen vagyok... :D
Hozzáteszem, pont a múlt héten tolatott neki egy (nem fiatal, tehát nem kezdő sofőr) recski fickó az Alfám oldalának. Állította, hogy nézte a tükröt, midőn hátrált kifelé a parkolóból, mégse látta az 5 méteres fekete Alfát. Több ponton is szerencsém volt: nagyon lassan tolatott, volt vonóhorga, amin "puha" műanyag kupak terpeszkedett. A nejem volt a 159-essel, és biza' halálra volt rémülve, hogy majd jól megölöm. A sártól nem látszott ugyanis, hogy hol a sérülés. A lökést pedig érezte. Hosszas szemle után láttam meg, hogy a felnit kapta el a horog, s csak a sarat dörgölte le... Mindez nem történik meg, ha van egy kamerája hátul. Szóval lehet nélküle élni, de lehet hasznos is.
Hozzáteszem, pont a múlt héten tolatott neki egy (nem fiatal, tehát nem kezdő sofőr) recski fickó az Alfám oldalának. Állította, hogy nézte a tükröt, midőn hátrált kifelé a parkolóból, mégse látta az 5 méteres fekete Alfát. Több ponton is szerencsém volt: nagyon lassan tolatott, volt vonóhorga, amin "puha" műanyag kupak terpeszkedett. A nejem volt a 159-essel, és biza' halálra volt rémülve, hogy majd jól megölöm. A sártól nem látszott ugyanis, hogy hol a sérülés. A lökést pedig érezte. Hosszas szemle után láttam meg, hogy a felnit kapta el a horog, s csak a sarat dörgölte le... Mindez nem történik meg, ha van egy kamerája hátul. Szóval lehet nélküle élni, de lehet hasznos is.
Erhard 242 (Pure Energy)14-02-2018 13:17:02 // 105459
igen a legjobb ilyen szempontból :DDD
WarbiRunner (Gyuri)14-02-2018 13:07:58 // 105458
Akkor 120-szal mész :-) 10 perc szokott lenni kb, ill. egr off óta 11, de elég stabilan, mindegy, hogy falu, város, pálya.
WarbiRunner (Gyuri)14-02-2018 13:05:11 // 105457
A 159 se sokkal erősebb, a valóságban nincs meg 190 ló gyárilag. Szerintem azért "kicsi" a dpf, mert azzal végeztetik a piszkos munkát, hogy gondolom meglegyen az EU norma NOx-ra. Cserében több a korom, de azt megeszi a dpf, probléma el van intézve.
A hengerfej gondok, de a tipikus leömlő deformáció/tőcsavar törés mind túlzott hőterhelésre utalnak.
A városozás es a regen közben leállítás biztos nem segítenek a dolgon, persze. De az is tuti, hogy ahogy tempomat 150-nél viselkedett ez a motor az nem normális. Egy 200 lovas dízelnek 2400-as fordulaton nem szabad 9+ litert enni olyan érzettel, mintha az aszfaltba lenne ragadva. Ezt az 1600 kiló sem indokolja. Semmi könnyedség, semmi menni akarás. A gázpedál jobban megindította a fogyasztás mérőt mint az autót.
Most meg szárnyal és nem fogyaszt. Az a másfél liter gázolaj biztos nem a mozgásra fordítódott.
Mindegy, a lényeg, hogy egy hullámhosszra kerültünk, ma már városban is a legrövidebb helyett kedvenc útvonalon mentünk. Lehet csak elfogult lettem, hogy én programoztam, de azóta tényleg élmény vele menni. :-)
A hengerfej gondok, de a tipikus leömlő deformáció/tőcsavar törés mind túlzott hőterhelésre utalnak.
A városozás es a regen közben leállítás biztos nem segítenek a dolgon, persze. De az is tuti, hogy ahogy tempomat 150-nél viselkedett ez a motor az nem normális. Egy 200 lovas dízelnek 2400-as fordulaton nem szabad 9+ litert enni olyan érzettel, mintha az aszfaltba lenne ragadva. Ezt az 1600 kiló sem indokolja. Semmi könnyedség, semmi menni akarás. A gázpedál jobban megindította a fogyasztás mérőt mint az autót.
Most meg szárnyal és nem fogyaszt. Az a másfél liter gázolaj biztos nem a mozgásra fordítódott.
Mindegy, a lényeg, hogy egy hullámhosszra kerültünk, ma már városban is a legrövidebb helyett kedvenc útvonalon mentünk. Lehet csak elfogult lettem, hogy én programoztam, de azóta tényleg élmény vele menni. :-)
Shadin14-02-2018 12:59:44 // 105456
Akinek szobában van igénye a minőségi zenére, az törekszik az autóban is valami elfogadhatóra, ami elnyomja az alapzajokat és elfogadható minőségben, torzítatlanul szól. Erre nem feltétlenül alkalmas egy androidos cucc. A többi hókuszpókusz meg teljesen felesleges az autóba, elég öreg vagyok már, kamera és navi nélkül is megoldom az életet :-)
Giuntini14-02-2018 12:56:39 // 105455
Nekem egy atlag tisztítás autópályán 20km.
pettinke14-02-2018 12:49:45 // 105454
a Giuliában a 2.2-nél is közvetlenül a motor oldalán csücsül a DPF, szerintem nagyon sokat tanultak az előző generáció dolgaiból ... azt mondjuk nem vágom, mennyire lesz még bonyolult a 2 EGR szelep (alacsony + magas nyomású), de most már az EGR-ben van hőmérő, meg érzi az ECU a pozícióját is.
RomeoOne14-02-2018 12:49:27 // 105453
A Tibiről nem is beszélve :D
Erhard 242 (Pure Energy)14-02-2018 12:33:41 // 105452
sosem felejtem el nekem valamikor Szfvártól Érdig pucolta a DPF-et a 2,4 ezzel szemben a 2.0 max 8-10 perc alatt végzett
αλφα14-02-2018 12:29:18 // 105451
Megalike! Mintha rólam írtál volna... (csak a "sárkányt" nem Kinga néven jegyzik...) :D
Csabi14-02-2018 12:18:31 // 105450
A plusz befecskendezett üzemanyag már a motorban elkezd égni, a kipuff ütemben...szóval a turbót, az előkatalizátort is terheli, aztán a DPF-ben meg kiteljesedik az égés 600+ fokra...
2,4-nél ugye az autó közepén van a DPF...addig melegíteni kell mindent, ami sok idő és üzemanyag...
Biztos ezért tették a 2.0-nál közvetlen a motor után...megjegyzem nem is okoz akkora pillanatnyi fogyi növekedést.
2,4-nél ugye az autó közepén van a DPF...addig melegíteni kell mindent, ami sok idő és üzemanyag...
Biztos ezért tették a 2.0-nál közvetlen a motor után...megjegyzem nem is okoz akkora pillanatnyi fogyi növekedést.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
555
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?