Csabi09-09-2018 08:17:13 //
111471
Az a gond, hogy nem csak láncot kell cserélni, hanem mindent, ami a lánccal kapcsolatban van, feszítő, lánckerék, láncok..
Régebben, amikor nézegettem őket, legolcsóbban az USA-ból lehetett volna rendelni 500k körül, szettet...Talán Erhard írta nem rég, hogy 200körül is van már... plusz munkdadíj persze..

Kb mindenki akkor adja el amikor bejön a "láncnyúlásos" hibakód...
10 km-re járok dolgozni mióta megvan a kocsi. Első évben a kényszer regent indította magától a kocsi amitől beszartam, mert füstölt mint az állat. Majd ilyen 100km lett az átlag régen. Egyre többet indult dadogva. Egy év után egr dpf műanyag lapkák off+szerviz. Minden rendben lett, nincs dadogás Indításnal. Egy évig gond nélkül nyomtam így, közben munka helyet váltottam és a városba járok 10 km-re dolgozni. Plusz gyerek bölcsi/ovi járat. Az ominózus viztartaly hiba miatt fel év alatt szépen kijott a téli időszakban a hengerfej tünetei. Most javítás után, használtam pár hétig az autót megint igy. Minden fasza. 9,5 a fogyi nem látom okát ezek után. Kivéve ha vissza tekintek min mentem át. Ez a 2.4 jtd nem való 10km-re a városba. Vettem helyette egy punto cabrio 1.2 16v. És nem fosok attól hogy mi megy tönkre a varosozastol.
Plusz édesanyám 1.9 mjet multiplije mindig 3-5 száz km volt az átlag regen. Most nyugdíjas lett és csak helyben rohangál 19km az utolsó 5 átlag regen. Én azt mondom ha nem tudtok egyben 30km /40 percet menni adpf fog be halni leg hamarabb. Utána meg reméljük a hengerfejed bírja majd a varosozast. Több kritikus pont nincs szerintem és amit 3 év alatt láttam a sajátom példáján
yani🍀09-09-2018 07:32:23 //
111469
Pontosan nem tudom, de Gecsa írta korábban, hogy nem olyan vészes.
csokagm08-09-2018 23:54:12 //
111468
Mi baja lenne? Kicsit surubben regeneral majd te meg surubben csereld benne az olajat.
Szerintetek hogy bírná a 2.4 a várost? A TD továbbra sincs kész, de most van az, hogy már nincs is kedvünk vissza ülni bele. Sem egy Giulietta-ba.. Ez így egyszerűen annyira kényelmes városban is. A halk duruzsolás, kellemes beltér, közben mindent csinál az automata, a külvilág hülyesége pedig kint marad. Lassan két hónapja nincs városi rohangálós autónk, és a suli is elkezdődött... és rájöttünk, hogy tökéletes igy.
Csak a bizalmam nincs meg, hogy bírni fogja a gyönyörű dög.
Haddel08-09-2018 22:19:17 //
111466
Mennyibe szokott fájni a lánc csere?
Liquid08-09-2018 21:51:58 //
111464
túl sok az ajtaja :(
yani🍀08-09-2018 20:39:17 //
111463
Sziasztok!
Engem is utolért a hátsóablakleesés-átok. Hogyan kell orvosolni?
Azt is szeretném tudni, hogyan lehet a 159SW-nél izzót cserélni a harmadik féklámpában? Hogyan lehet levenni a burát anélkül, hogy megsérülne?
Köszönöm!
vermi9008-09-2018 16:51:37 //
111461
Sziasztok!
A kérdésem az lenne, hogy a 159-esembe utólagosan beszerelték a gyári Bose hifirendszert csak a mélynyomóra már nem jutott ideje vagy energiája a srácnak. Apám konyít az ilyen dolgokhoz de jól jönne neki valamilyen útmutató vagy tanács mert nem szeretne semmit elrontani esetleg. Előre is köszönöm szépen!
Haddel07-09-2018 22:47:45 //
111460
Én is pont pár napja gondolkodtam rajta,hogy el kéne menni átnézetni a légkondicionáló berendezést.Még sosem volt foglalkozva vele,biztosan rá férne már egy kis törődés.
Haddel07-09-2018 22:43:32 //
111459
Köszi!
A Póknál nekem se látszott hogy hol szökik a gáz. Igaz a műszerfalat nem szedtük szét hogy alatta is megnézzük. Aztán azoknál a csatlakozóknál eresztett ahol feltöltik a rendszert.
Smith07-09-2018 19:38:24 //
111457
Szerintem a klímakuplungtól nem szökik a gáz. Legalábbis nehéz elképzelni technikailag.
pedig az UV fényes ki kéne hogy mutassa merre szökik a gáz...klímások, sajnos nem mindegyik áll a helyzet magaslatán az újabb autókba más gáz kell, mint a régiekbe de okosan megoldják, hogy régi gázzal is menjen 85%-on, egy ember vett nálunk új kompresszort ami élt fél évet gariba vissza a gyártónak, a gyártó megállapította több volt az olaj a gázban ezért ment tönkre a kompresszor... elhiszem hogy drága az új gáz de emberünk bukta, mert a régivel meg nem jó...
csokagm07-09-2018 18:20:31 //
111455
A hangjára gondolok, nem a szökésre:)
?!?! mármint amikor elmegy a gáz? 100 helyen ereszthet ...
csokagm07-09-2018 14:25:34 //
111453
Nekem azt mondták, a klímakuplung csúszik ilyenkor. Talán Erhard mondta.
Az enyém is hulladék és már kezdem unni. Leginkább azt, hogy nem tudják megjavítani. Nyár elején feltöltik, minden frankó, de így szeptemberre már megint kerreg-sziszeg. Szóval elmegy a gáz belőle, de senki sem tudja hol. Volt már nyomáspróbán, tettek már bele ilyen UV fénnyel festett(?) gázt is, de akkor sem lett meg:(
Marad az éves töltés..
ZoliNix07-09-2018 10:25:21 //
111451
Egyszer majdnem kellett cserélnem, de szerencsére csak beesett a lökhárító mögé és nem ment tönkre.
Árat nem tudok de a Fiatnál azt mondták két félével szerelték, minta alapján tudták volna adni.
Az egyik drága volt, a másik q.va drága.
Nem összecserélhető.
Most, hogy vége a nyárnak, megjavítjuk a klímát.

Haddel07-09-2018 08:15:12 //
111449
Köszi az infót,akkor átnézem a kábeleket is.
Laca6207-09-2018 07:24:48 //
111448
Szia !
Én is cseréltem szenzort,de ne nem az volt a hibás. Nálam vezetékszakadás volt és maradt a hiba. Miután javítottam,az új szenzorral is tökéletesen működik.Pedig az is egy utángyártott darab.
Üdv !
Haddel06-09-2018 22:09:38 //
111447
Rossz tolatószenzort csak ugyanolyan tipusszámuval lehet helyettesíteni? Találomra vettem egyet ,és ezzel is radar hibát jelez az autó. Igaz a számsor nem teljesen ugyanaz

Pontosan :-) Ha jó, még a gyerekek biciklijét is lekezelem :-D Csak lenne már min kipróbálni...
'''''06-09-2018 20:51:28 //
111445
Kíváncsi vagyok rá én is! Írd majd le,mik a tapasztalatok!
Ránéztem az ebay-en és gyorsan rendeltem én is. Ha csak a kerti traktorra lesz jó akkor se dobtam ki sok pénzt :-)
'''''06-09-2018 20:15:53 //
111443
Robi,köszi a mai kiolvasást! :-)
Simán lehet. Engem 2x szivatott azzal hogy nincs olaj a motorban pedig volt :-)
Simán lehet. Amikor én először láttam már ki volt kalapálva :-)

Fiat, Alfánál ilyet nem hallottam ellenben a japcsi delejekkel...
Tom_15606-09-2018 19:36:06 //
111439
Pálca szerint rendben van. Maxon van, nem felette és nem is alatta. De már ki sem írja az üzenetet indításnál. Olasz vicc? :)
Nem is a regen, hanem a megszakított regenek higítják az olajat.
Shadin06-09-2018 19:11:43 //
111437
Ilyenről üzenetről még nem hallottam, de az tény, hogy a gyakori regen stb. gázolajjal hígítja a motorolajat. Pálca szerint is sok van benne?
Shadin06-09-2018 19:07:28 //
111436
Akkó az rommá volt törvee? :-)
Shadin06-09-2018 19:06:03 //
111435
Kerámiát ;-)
A jóság meg épp pillanatnyi v múló...
Tom_15606-09-2018 18:03:30 //
111434
Cartársak! “Excessive engine oil level” kapott már valaki ehez hasonló hibaüzenetet? :/ Túl sok olaj van a motorban? Áprilisban volt olajcserén, ilyet soha nem írt ki
Heteken belül tesztelek egy kínai "kici óccó" verziót a TD-n :-) Majd írok blogot. 9HMR.Fix a neve, van egy rakás Youtube videó róla. Úgy tűnik, mintha működne.
Kimentem megnézni a Giuliettán sincs...
Oké, de a Spideren nincs ilyesmi :-P
Annak a fényezését szeretném valahogy felfrissíteni. Egy jó polír aztán egy ilyen nano szerintem jó is lenne. Feltéve hogy működik a dolog.
Akkor eltávolítod a gyári kavicsfóliákat is? :)
Nem ajánlom, nem véletlenül van ott :D
Milyet? Kerámiást vagy olyat ami jó? :-)
Sose ragasztanék semmit a karosszériára.
Shadin06-09-2018 16:14:25 //
111427
Azt mondják h jó, de én még nem láttam olyat...
Erre én is kíváncsi lennék. De lehet akkor már egy nagyobb felületű fóliázás többet ér.
Erről jut eszembe hogy ez a kerámia bevonat hogy működik? Tényleg ér annyit? Házilag érdemes nekiállni? (WebM írt most róla egy blogot.)
Huhh.. ez jó hír, ezt nem tudtam :-)
Pont tegnap voltam benn a szerelőmnel, mert bevittem a puntót kuplungozni. Megnezte, hogy most el mentem kb 1500 km a javítás óta. Minden fasza sehol egy folyás.
Majd mondta hogy a 2006-2008 közötti 2.4 jtd hengerfejjel van a legtöbb probléma 2009-tol változtattak rajta. Nekünk ugye 2011-es leg utolsó széria került fel és érezhetően más anyagból van mint a régi.
Most is 3an várnak hengerfejezesre de nem tudja vállalni mert nincs alkatrész, a szarokhoz meg nem adja a nevét.
Ahhoz jól választottam én feleséget hogy erre kelljen fanyalodnom :-DDD Szóval ez a megoldás kilőve :-)
A céges autózást minimalizáltam, autózzon helyettem a dhl, a dpd amikor csak lehet. Pár kirándulás, vízum ügyintézés, Alfás tali, és céges ügyben néhány pesti út, ennyi maradt. És persze Csengerbe leruccanás néhányszor nyáron. Ezzel, hogy Debrecenből megy a Lufthansa, éves szinten 1500km máris leugrik az amúgy sem sok 12e-ből. Vicces, de az össz éves km 10%-a a Selénia Rally :-)
Közben 6e-t belegyűrünk az öreg vasba itt helyben a napi rutinnal. Ami méterre kevesebb, üzemórában viszont valószínű, hogy több. Pont a múltkor gondoltam bele, 180 tanítási napon ülünk legalább napi egy órát benne. Ez van, tartunk egy 21 éves "fő" autót és egy szép hobbijárművet :-) Logikus..
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.