Forum >> 159
Haddel04-10-2019 12:29:05 // 118880
Az igen! Nem gyenge! Örülök ,hogy megoldódott!
Csabi04-10-2019 11:12:09 // 118879
Hát, Emil sajnálom, hogy megint a frászt hozza rád az autó.
Viszont azt gondolom, hogy az a vékony ujjnyi cső esetleges eldugulásától, még nem szabadna felmenjen a vízhőfok 90°fölé, és a fűtésnek sem szabadna elmenni, mert attól még a fő ágakban, a hűtő felé, keringenie kell a víznek. A vékony cső egy légtelenítési funkciót, és egy vízcserét biztosít a kiegyenlítő tartályban, talán még mást is...de ennek hiányában , szerintem nem szabadna jelentkeznie a hűtési problémáknak...persze tévedhetek is...
Viszont azt gondolom, hogy az a vékony ujjnyi cső esetleges eldugulásától, még nem szabadna felmenjen a vízhőfok 90°fölé, és a fűtésnek sem szabadna elmenni, mert attól még a fő ágakban, a hűtő felé, keringenie kell a víznek. A vékony cső egy légtelenítési funkciót, és egy vízcserét biztosít a kiegyenlítő tartályban, talán még mást is...de ennek hiányában , szerintem nem szabadna jelentkeznie a hűtési problémáknak...persze tévedhetek is...
RomeoOne04-10-2019 10:05:47 // 118878
Remélhetőleg akkor más szövődménye nem lesz a dolognak.
Giuntini04-10-2019 10:03:10 // 118877
Ja és nagy köszönet Csörinek! Olyan praxisa van, hogy a legelképzelhetetlenebb hibákra is gondol, mielőtt nekiáll bontani.
Giuntini04-10-2019 09:59:58 // 118876
Sokáig nem írtam, ennek oka volt! Elmesélem autóm legújabb kalamajkáját, szerintem tanulságos.
Szeptember közepén vettem észre, hogy a kieg,enlítő tartályban a tetejéig, a zárókupakig van a hűtővíz. Már előtte észrevettem, hogy kicsit magasabban van mint ahogy fel lett töltve, de nem foglalkoztam vele. Felmentem autópályán Budapestre, ugyanúgy állt. A csövek keményebbek voltak a szokásosnál. Tudjátok, az enyémben vadiúj hengerfej van.
Aztán Budapesten elment a fűtés, és elkezdett 90 fok (?) fölé menni a mutató. A ventillátor max fokozaton járt, a hűtő csont hideg volt. Shadinnal beszéltem, vártam egy kicsit, óvatosan megnyitottam a zárókupakot, nem gőzölgött, csak a víz elkezdett jönni, mintha a csapot megnyitottam volna. Előtte észrevettem, hogy a csövek teljesen puhák voltak. Az alsó cső jéghideg. Először termosztátra gondoltam, de Zolival arra a következtetésre jutottunk, hogy elforog a vízpumpa. Beszéltem Csörivel, első kérdése, hogy a kiegyenlítő tartály visszatérő csövénél látszik a víz keringése. Mondtam, semmi. Ő is azt mondta, lehetséges hogy elforog a vízpumpa. Autó leáll ismét, tegnap vittem le trélerrel Csörihez. Egyből nézte a kiegyenlítő tartályt, nem jött a víz bele, szinte vadonatúj gyári, másfél vagy két éve cseréltem, még a hf csere előtt. Lehúzta a csövet, tökéletesen jött a víz. Visszatette és semmi. Álmomban nem hittem volna, hogy a visszatérő csonk teljesen elzáródott. Nem lehetett bedugni egy vékony csavarhúzót, nem lehetett átlátni. Valószínűleg anyagában záródott el, elképzelhető a hőhatástól. De akkor milyen szar anyagból készül. Csöri feltett egy másikat, mentünk vagy 20-30 km próbakört, és rendben működött.
Ismét egy tanulság! A legelképzelhetetlenebb hibák bekövetkezhetnek. Általában rideggé válik ez a csonk és eltörik, nálam az új gyári tartály anyagában összezáródott, eltömődött.
Szeptember közepén vettem észre, hogy a kieg,enlítő tartályban a tetejéig, a zárókupakig van a hűtővíz. Már előtte észrevettem, hogy kicsit magasabban van mint ahogy fel lett töltve, de nem foglalkoztam vele. Felmentem autópályán Budapestre, ugyanúgy állt. A csövek keményebbek voltak a szokásosnál. Tudjátok, az enyémben vadiúj hengerfej van.
Aztán Budapesten elment a fűtés, és elkezdett 90 fok (?) fölé menni a mutató. A ventillátor max fokozaton járt, a hűtő csont hideg volt. Shadinnal beszéltem, vártam egy kicsit, óvatosan megnyitottam a zárókupakot, nem gőzölgött, csak a víz elkezdett jönni, mintha a csapot megnyitottam volna. Előtte észrevettem, hogy a csövek teljesen puhák voltak. Az alsó cső jéghideg. Először termosztátra gondoltam, de Zolival arra a következtetésre jutottunk, hogy elforog a vízpumpa. Beszéltem Csörivel, első kérdése, hogy a kiegyenlítő tartály visszatérő csövénél látszik a víz keringése. Mondtam, semmi. Ő is azt mondta, lehetséges hogy elforog a vízpumpa. Autó leáll ismét, tegnap vittem le trélerrel Csörihez. Egyből nézte a kiegyenlítő tartályt, nem jött a víz bele, szinte vadonatúj gyári, másfél vagy két éve cseréltem, még a hf csere előtt. Lehúzta a csövet, tökéletesen jött a víz. Visszatette és semmi. Álmomban nem hittem volna, hogy a visszatérő csonk teljesen elzáródott. Nem lehetett bedugni egy vékony csavarhúzót, nem lehetett átlátni. Valószínűleg anyagában záródott el, elképzelhető a hőhatástól. De akkor milyen szar anyagból készül. Csöri feltett egy másikat, mentünk vagy 20-30 km próbakört, és rendben működött.
Ismét egy tanulság! A legelképzelhetetlenebb hibák bekövetkezhetnek. Általában rideggé válik ez a csonk és eltörik, nálam az új gyári tartály anyagában összezáródott, eltömődött.
156er03-10-2019 23:31:49 // 118875
Soha sem láttam.... :)
Shadin03-10-2019 18:47:18 // 118874
:-D
tirex03-10-2019 08:28:23 // 118873
Köszönöm, hétvégén megoldjuk.
droberto03-10-2019 00:13:59 // 118872
Most lassabban melegszik mint nyáron.
Nekem vannak 11-13l-es 15-20 km városi etapjaim. Igaz ti kerékkel, de zsírúj befecsikkel.
Teljesen normális.
A másik véglet a főutas 5,1-5,3 kiskerékkel.
Nekem vannak 11-13l-es 15-20 km városi etapjaim. Igaz ti kerékkel, de zsírúj befecsikkel.
Teljesen normális.
A másik véglet a főutas 5,1-5,3 kiskerékkel.
yani🍀02-10-2019 21:22:25 // 118871
Van 2.0. 1.9 nincs.
156er02-10-2019 20:27:30 // 118870
Szia.
Szerintem azért nem esett szó a 2.0-ról, mert nincs Brerából 2.0!?
Legalábbis én még nem láttam..... bár ez nem sokat jelent! :D
Szerintem azért nem esett szó a 2.0-ról, mert nincs Brerából 2.0!?
Legalábbis én még nem láttam..... bár ez nem sokat jelent! :D
Vittorio15902-10-2019 18:43:57 // 118869
Ja tudom h más a kkk es a garrett, csak én a garrettesre a 210 lovasra is 2félét találtam
Erhard 242 (Pure Energy)02-10-2019 18:43:11 // 118868
Zolibácsi02-10-2019 18:34:26 // 118867
Más az olajzo vezeteke a kkk Nak és a garettnek. Érdemes venni hozzá újat, bár oda lehet hajtogatni a régit is
Vittorio15902-10-2019 18:30:46 // 118866
2.4 210 lovason Garrett turbóval mért van 2 féle olajzó vezeték.
Most akarom a kkk-t ledobni es Garettet felrakni de 2-t félét találtam.
Valaki vágja?
Most akarom a kkk-t ledobni es Garettet felrakni de 2-t félét találtam.
Valaki vágja?
mtibi8302-10-2019 16:14:59 // 118865
Hát az a probléma, hogy rövid távot járok, viszonylag hideg motorral. A korrekciók hidegen kB. 0 és 1,4 között változik hengerenként. A többire még nem néztem rá. Csak azért furcsa, mert a csúcsok cseréje előtt max 7,5 - 8 liter volt a fogyasztás. De már arra is gondolok, mi van, hogy ha a műszerfal ír hülyeséget, úgyhogy most tankolásos tesztet fogok majd csinálni, aztán kiderül.
Tocke02-10-2019 15:20:12 // 118864
Köszönöm, elviszem megnézetni a futóművét, úgy is műszakis lesz. Csak jobb lett volna, ha van valami kiindulási alapom a problémával kapcsolatban, mert úgy is találgatás lesz a vége. Magyarul kicseréltetnek mindent.
KovacsK8502-10-2019 14:37:12 // 118863
A jelenséget egyszer tapasztaltam én is, azonban a pontos okát nem tudom. Azóta (3hete) viszont nem jött elő soha.
ZoliNix02-10-2019 13:33:48 // 118862
A fogyasztáshoz hozzászólva, a nyári csak rövid városi nekem 8,5- 8,7 a comp. szerint.
droberto02-10-2019 13:04:36 // 118861
Ez relatív. Sok rövid, hidegatapos városi fogyasztásnak még nem is sok.
A korrekciók mennyik hidegen?
Kért/kapott üa. mennyiség?
Kért/kapott levegő?
Max turbó nyomás?
... stb.
Miért eszik sokat az autóm? => fotel szerelés...
:(
A korrekciók mennyik hidegen?
Kért/kapott üa. mennyiség?
Kért/kapott levegő?
Max turbó nyomás?
... stb.
Miért eszik sokat az autóm? => fotel szerelés...
:(
mtibi8301-10-2019 21:58:49 // 118860
Sziasztok.
Ismét befecskendező témában lenne kérdésem.
Mint már korábban írtam, mind a 4 db befecskendező cserélve lett felújítottra. A 4-es hengert nem tudtam bekódolni, rendeltem még egy csúcsot, kicseréltem, most már jó. A korrekciók is elég tűrhetőek az előző állapothoz képest. Már csak egyetlen problémám van, mégpedig a fogyasztás. Jelenleg 10 - 11 litert eszik a kicsike, ami szerintem nem túl normális. Mire kéne még ránéznem?
Ismét befecskendező témában lenne kérdésem.
Mint már korábban írtam, mind a 4 db befecskendező cserélve lett felújítottra. A 4-es hengert nem tudtam bekódolni, rendeltem még egy csúcsot, kicseréltem, most már jó. A korrekciók is elég tűrhetőek az előző állapothoz képest. Már csak egyetlen problémám van, mégpedig a fogyasztás. Jelenleg 10 - 11 litert eszik a kicsike, ami szerintem nem túl normális. Mire kéne még ránéznem?
Tocke01-10-2019 07:59:23 // 118859
Sziasztok, van tapasztalatotok olyan jelenséggel, hogy teljesen alátekert kormánynál, csak tolatáskor fémesen pattogó-recsegő hangot hallok. Talán a féltengely csukló? Köszi.
Trombozis30-09-2019 20:04:40 // 118858
Köszönöm! Haver is ezt mondta, nem tudom miért ugrottam át ezt a témát. Megnézem!
pettinke30-09-2019 11:42:59 // 118857
1750 TBi-nél már láttam ilyet, cserélni kell, nem olyan ritka hiba.
Zolibácsi30-09-2019 09:56:52 // 118855
Most hogy volt már 2.4 jtdm van 1.9 16v jtdm és van 2.0 jtdm, továbbá van 1.9 8v jtdm is a családban. Azt mondom, hogy legjobb a 2.0 utána 1.9 8v, aztán 1.9 16v és 2.4.
A 2.4 erejét és hangját nagyon nem pótolja semmi. De az alkatrészek 3x szorzóval mennek.
2.0 egy jó chippel tudja bőven azt amit a gyári 2.4.
És a 2.0 bírja a várost is. Ha keresnék dízelt akkor 2.0 lenne.
A 2.4 erejét és hangját nagyon nem pótolja semmi. De az alkatrészek 3x szorzóval mennek.
2.0 egy jó chippel tudja bőven azt amit a gyári 2.4.
És a 2.0 bírja a várost is. Ha keresnék dízelt akkor 2.0 lenne.
Liquid30-09-2019 08:10:08 // 118853
A 2.4-nek nem jó a marketingje, de annak van hangja és ereje.
Liquid30-09-2019 08:08:55 // 118852
A kérdés mindig az hogy miként és mennyit használod, illetve mennyire kell az erő?
Az 1.8TBI kivételével a benzines motorok a GM-től származnak. A V6 pl. Holden származék. Avval sincs egetrengető probléma, csak tudni kell, hogy a lánccsere nem, olcsó dolog.
A 2.2JTS-t nem ismerem, de ugyanúgy ára van a láncnak.
A dízelek között jó választás a 2.0, mert az a legújabb konstrukció, van benne erő, és jól fogyaszt. (Ha kellően meg van csippelve, akkor megközelíti a 2.4-eket).
Ha hobbiautónak szánod, akkor szerintem ne vegyél dízelt, ha belefér, és van eladó akkor 1.8 TBI.
Az 1.8TBI kivételével a benzines motorok a GM-től származnak. A V6 pl. Holden származék. Avval sincs egetrengető probléma, csak tudni kell, hogy a lánccsere nem, olcsó dolog.
A 2.2JTS-t nem ismerem, de ugyanúgy ára van a láncnak.
A dízelek között jó választás a 2.0, mert az a legújabb konstrukció, van benne erő, és jól fogyaszt. (Ha kellően meg van csippelve, akkor megközelíti a 2.4-eket).
Ha hobbiautónak szánod, akkor szerintem ne vegyél dízelt, ha belefér, és van eladó akkor 1.8 TBI.
mi.ron30-09-2019 00:02:00 // 118851
Sziasztok !
Brerat szeretnék venni a közeljövőben, de egyre több aggasztó hírt találok a 2.4 hengerfej repedésével kapcsolatban. Eredetileg 3.2 V6-ot szerettem volna a hangja miatt, de azért mégsem Busso, meg sok baja is van állítólag.
Brera fórumban még a 2.2 benzint javasolták, viszont nem esett szó a 2.0 JTD-ről. Az 1.9 híresen jó és megbízható, mi a helyzet a 2.0-val ?
Mennyire ajánlott mondjuk a 2.4 JTD-hez és a 2.2 JTS-hez képest ?
Válaszaitokat előre is nagyon köszönöm !
U.i.: ha valaki netán tudna eladósorban ismert hátterű Brerát (ismert helyről szinte bármilyen motorral), az ne tartsa magában :)
Üdv.: Roland
Brerat szeretnék venni a közeljövőben, de egyre több aggasztó hírt találok a 2.4 hengerfej repedésével kapcsolatban. Eredetileg 3.2 V6-ot szerettem volna a hangja miatt, de azért mégsem Busso, meg sok baja is van állítólag.
Brera fórumban még a 2.2 benzint javasolták, viszont nem esett szó a 2.0 JTD-ről. Az 1.9 híresen jó és megbízható, mi a helyzet a 2.0-val ?
Mennyire ajánlott mondjuk a 2.4 JTD-hez és a 2.2 JTS-hez képest ?
Válaszaitokat előre is nagyon köszönöm !
U.i.: ha valaki netán tudna eladósorban ismert hátterű Brerát (ismert helyről szinte bármilyen motorral), az ne tartsa magában :)
Üdv.: Roland
Jupiter15529-09-2019 22:10:14 // 118850
@ liusz és Liquid
Köszi!
Köszi!
Angelo Bianco29-09-2019 21:21:57 // 118849
!!!KERESEK!!!
1.9 Jtd 16v Berlinát megvételre egy nagyon jó barátom édesapjának.
Első Alfája lenne! Lehetőleg 2007-8-tól, ismert előélettel, 1.8M a keret.
Szolnok és környéke előnybe, de bármit meghallgatok!
Köszi előre is!
1.9 Jtd 16v Berlinát megvételre egy nagyon jó barátom édesapjának.
Első Alfája lenne! Lehetőleg 2007-8-tól, ismert előélettel, 1.8M a keret.
Szolnok és környéke előnybe, de bármit meghallgatok!
Köszi előre is!
Liquid29-09-2019 20:15:39 // 118848
TRW lengők kerültek az enyémbe. Az a gyári. 20e km-t tettem csak bele.
liusz29-09-2019 19:25:32 // 118847
Trw a gyári.Most ki gyártja azt nem tudom,de trw gravírozással is árulják.
tirex29-09-2019 19:02:21 // 118846
Üdv! Volt már valakinek “ fázisérzékelö szakadás’ hibakódja? szarul indul az autó néha csak padlógázzal. Vezérléscsere volt de ott rendben minden.
pettinke29-09-2019 13:55:23 // 118845
motortartó bakok rendben vannak?
Jupiter15529-09-2019 12:22:51 // 118844
Urak,
1.9 JTDm-hez elülső alsó lengőkarból TRW-t kell/érdemes venni?
Köszi a válaszokat!
1.9 JTDm-hez elülső alsó lengőkarból TRW-t kell/érdemes venni?
Köszi a válaszokat!
Trombozis29-09-2019 12:06:26 // 118843
Sziasztok srácok!
Olyat valaki tapasztalt már kuplung kinyomásakor és fékezés közben, hogy egy puffano/koppano hang hallatszik? Egyszerűen nem tudok rájönni, hogy mi lehet ez. Vadászom egy ideje, de "sajnos" egy út alatt kb 1-2x hallom, tapasztalom. Tudom nincs táv gyógyítás, de ez nem is erről szól.
Köszi az ötleteket!
Olyat valaki tapasztalt már kuplung kinyomásakor és fékezés közben, hogy egy puffano/koppano hang hallatszik? Egyszerűen nem tudok rájönni, hogy mi lehet ez. Vadászom egy ideje, de "sajnos" egy út alatt kb 1-2x hallom, tapasztalom. Tudom nincs táv gyógyítás, de ez nem is erről szól.
Köszi az ötleteket!
Tommaso 15929-09-2019 10:00:07 // 118842
Köszönöm!!!
Megoldódott a probléma, vasárnap ide vagy oda Vittorio bement a műhelybe és kiderült, hogy egy biztosíték okozta a leállást!
Ha valaki így jár akkor nem kell egyből trailer😉
Megoldódott a probléma, vasárnap ide vagy oda Vittorio bement a műhelybe és kiderült, hogy egy biztosíték okozta a leállást!
Ha valaki így jár akkor nem kell egyből trailer😉
Zolibácsi29-09-2019 08:05:04 // 118841
Akartam mondani ha Bp-n állt volna meg akkor tudok segíteni egy kiolvasassal. Mondjuk a gyújtás hiánya gond lett volna
Tommaso 15929-09-2019 08:02:31 // 118840
Szerencsém volt , mert Miskolcon.
Vittorio jött laptoppal, megprobálta kiolvasni a hibaüzenetet, de gyujtást kért volna hozzá és az sincs.
Csak az autó ugye mindig kell, holnap megnézik de gondoltam ha járt így már valaki akkor egyszerűbb nekik elindulni....
Vittorio jött laptoppal, megprobálta kiolvasni a hibaüzenetet, de gyujtást kért volna hozzá és az sincs.
Csak az autó ugye mindig kell, holnap megnézik de gondoltam ha járt így már valaki akkor egyszerűbb nekik elindulni....
Zolibácsi29-09-2019 07:57:09 // 118839
Merrefelé álltál meg?
Tommaso 15928-09-2019 17:43:12 // 118838
Sziasztok!
SOS segìtség kéne!
Minden előzmény nélkül megállt városban az autó motorja, kis fordulaton.
Elektromos dologra gondolok, meg Csöri is ebben erősìtett meg.
A leálláskor talán egy pillanatra az áram is elment a kis kijelzőről ami a műszerfalon van.
Akksisarut vagy 2 percre levettem, de semmi változás.
Az autóban egyébként látszólag minden elektromos dolog működik, de a " kulcsot" nem tudom kihúzni és a start-stop gombra sem reagál...
Járt már ìgy valaki???
Köszi előre is!
SOS segìtség kéne!
Minden előzmény nélkül megállt városban az autó motorja, kis fordulaton.
Elektromos dologra gondolok, meg Csöri is ebben erősìtett meg.
A leálláskor talán egy pillanatra az áram is elment a kis kijelzőről ami a műszerfalon van.
Akksisarut vagy 2 percre levettem, de semmi változás.
Az autóban egyébként látszólag minden elektromos dolog működik, de a " kulcsot" nem tudom kihúzni és a start-stop gombra sem reagál...
Járt már ìgy valaki???
Köszi előre is!
Szabolcs 15928-09-2019 07:38:05 // 118837
Sziasztok egy kis infó kellene 159 2,4 röl mennyire macerás le venni a szivosort??
Liquid27-09-2019 22:38:56 // 118836
Ja és a kulcson nincs karika, és semmi más sem.
Liquid27-09-2019 22:38:25 // 118835
Szerintem a megoldás, az hogy nincs kulcstartó :)
Én sose használtam.
Én sose használtam.
samu12627-09-2019 16:19:58 // 118834
Nekem a 159-eshez kellene egy műszerfal burkolat, mert hasonlóan jártam :)
https://www.youtube.com/watch?v=jcsJ4ya8YE8
Meg egy fém kulcstartó megreszelte a start gomb környékét. A műanyaggal jobb barátságban van a burkolat?
https://www.youtube.com/watch?v=jcsJ4ya8YE8
Meg egy fém kulcstartó megreszelte a start gomb környékét. A műanyaggal jobb barátságban van a burkolat?
leopop327-09-2019 15:08:40 // 118833
Köszi a segítséget azt hittem ezek egy méreten vannak, úgy egyszerűbb lett volna.
A kormányomon van telefon jel de valahogy Bluetooth-al nem tudom összepárósítani úgyhogy kell egy Blue&Me egység is gondolom az enyémben nincs. Bár nem értem akkor miért van a kormányon rajta.
A kormányomon van telefon jel de valahogy Bluetooth-al nem tudom összepárósítani úgyhogy kell egy Blue&Me egység is gondolom az enyémben nincs. Bár nem értem akkor miért van a kormányon rajta.
Krisz5627-09-2019 15:00:09 // 118832
Szia!
A kábelezést lényegében ki kell cserélni, ami bontóból elérhető. Más a rádió csatlakozója, ISO helyett Quadlock, ha Blue&Me rendszerűt akarsz, akkor kell hozzá modul, mikrofon a kihangosítóhoz, USB-aljzat a kesztyűtartóba, GPS-vevő. Illetve le kell cserélni a komplett műszerfal burkolatot, mert más a mérete a két fejegységnek, emiatt kell majd másik gyári fémkeret is, ami a rádiót tartja.
Nekem van eladó cuccom hozzá a kábelezés, illetve a mikrofon és a GPS-vevő kivételével.
A kábelezést lényegében ki kell cserélni, ami bontóból elérhető. Más a rádió csatlakozója, ISO helyett Quadlock, ha Blue&Me rendszerűt akarsz, akkor kell hozzá modul, mikrofon a kihangosítóhoz, USB-aljzat a kesztyűtartóba, GPS-vevő. Illetve le kell cserélni a komplett műszerfal burkolatot, mert más a mérete a két fejegységnek, emiatt kell majd másik gyári fémkeret is, ami a rádiót tartja.
Nekem van eladó cuccom hozzá a kábelezés, illetve a mikrofon és a GPS-vevő kivételével.
leopop327-09-2019 14:52:39 // 118831
Sziasztok!
Remélem tud ebben valaki segíteni mert küldöldi oldalakon sem nagyon találtam rá választ. Brerába kéne de az majdnem ugyanaz mint a 159 ezért gondoltam ide írok.
Szeretnék a gyári MP3 rádió helyett egy szintén gyári GPS-es kijelzőt beletenni és az a kérdésem hogy kell e valamit módosítani vagy csak kicserélem és kész?
159 kijelzője menne oda.
Előre is köszönöm!
Remélem tud ebben valaki segíteni mert küldöldi oldalakon sem nagyon találtam rá választ. Brerába kéne de az majdnem ugyanaz mint a 159 ezért gondoltam ide írok.
Szeretnék a gyári MP3 rádió helyett egy szintén gyári GPS-es kijelzőt beletenni és az a kérdésem hogy kell e valamit módosítani vagy csak kicserélem és kész?
159 kijelzője menne oda.
Előre is köszönöm!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
703
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?