Forum >> 159
zoli97812-01-2021 10:21:41 // 123659
Igen, lesz itt is. Piros a rugó alatta 🤭 amúgy nem azt mondták nem probléma
csokagm12-01-2021 10:17:00 // 123658
Ha nincs rajta akkor nem az? Mert én nem találok semmit rajta. Vagy ez is 50-50 :D
leopop312-01-2021 09:40:57 // 123657
Ha az NKH szót meghallom mindig eszembe jut a kedvenc idézetem: “Most pedig ráfújjuk a TÜV papírt” :DD
zoli97812-01-2021 08:43:47 // 123656
És akkor most műszakin, 4kerekesr fizetek vagy 2 kerekest? 🤔😁😂
Liquid12-01-2021 07:53:07 // 123655
Kéne...de tudjuk milyen az NKH.
Az ePer-ben jobban bízom :)
Az ePer-ben jobban bízom :)
Smith12-01-2021 07:00:51 // 123654
Nekem gyartonal az volt hogy “Alfa Romeo 166” a tipusnal pedig JTD. Es hogy szurke, pedig kék volt. Ez a magyar hivatal, ennyire precizek :)
VKG231!!! (156+75)12-01-2021 05:20:44 // 123653
Egy magyar nyilvántartó rendszerben? Ugyan már :D
A 75-ösöm forgalmijában asszem színnek sárga van :D
Több mint mókás. Ha valami nagyon zavar, átirathatod, de azt ki kell fizetni...
Azon ne aggódj, hogy valaki belekókányolta a Q4-et :)
A 75-ösöm forgalmijában asszem színnek sárga van :D
Több mint mókás. Ha valami nagyon zavar, átirathatod, de azt ki kell fizetni...
Azon ne aggódj, hogy valaki belekókányolta a Q4-et :)
zoli97812-01-2021 01:37:00 // 123652
Smith11-01-2021 17:22:23 // 123651
Ez is igen jó kérdés, de pl. Sachs is van többféle cikkszámmal, hogy ne legyen egyszerű... :)
Egyszóval, nem tudom, de amennyire én látom egy videoban, a lendkerékhez hozzá van csavarozva a "clutch cover" (ami magyarul talán a kuplungszerkezet) és a kettő között ott figyel a "clutch plate" (kuplungtárcsa) amit a "clutch cover" szorít rá a lendkerékre, összecsavarozás után ez a 3 egy egységes blokkot alkot és boldogan forognak együtt amíg a sofőr el nem kezdi taposni a kuplungpedált. Ettől még lehet a lendkerék ugyanolyan, hisz az a motorhoz csatlakozik, a főtegelyhez van csavarozva, a sima felülete pedig a kuplungtárcsához tapad, viszont a kuplungszerkezet rá van csavarozva.
Itt a video: https://www.youtube.com/watch?v=6DL0j0eKD8Y
Ez nyomó típusú kuplung, nekünk is ilyen van, szerintem :)
Egyszóval, nem tudom, de amennyire én látom egy videoban, a lendkerékhez hozzá van csavarozva a "clutch cover" (ami magyarul talán a kuplungszerkezet) és a kettő között ott figyel a "clutch plate" (kuplungtárcsa) amit a "clutch cover" szorít rá a lendkerékre, összecsavarozás után ez a 3 egy egységes blokkot alkot és boldogan forognak együtt amíg a sofőr el nem kezdi taposni a kuplungpedált. Ettől még lehet a lendkerék ugyanolyan, hisz az a motorhoz csatlakozik, a főtegelyhez van csavarozva, a sima felülete pedig a kuplungtárcsához tapad, viszont a kuplungszerkezet rá van csavarozva.
Itt a video: https://www.youtube.com/watch?v=6DL0j0eKD8Y
Ez nyomó típusú kuplung, nekünk is ilyen van, szerintem :)
csokagm11-01-2021 16:10:25 // 123650
Szerintem mind a 3jo gyártó de ez tényleg Erhard játszótere, ő biztos többet lát mint mi.
És ha a kuplung más a dmf is ugye?
És ha a kuplung más a dmf is ugye?
Smith11-01-2021 12:59:50 // 123649
Megkérdeztem kiváncsiságból, hogy mik azok a / betűjelzések. Azt mondták, ha a sachs, luk, stb. cikkszám ugyanaz, akkor az az alkatrész ugyanaz, a / után betűjelek pedig arra vonatkoznak, hogy melyik beszállítótól fog érkezni az alkatrész. Szóval nyugodtan lehet a legolcsóbbat rendelni ha kapható, az ugyanaz lesz mint a legdrágább.
Sachson belül is van pár különböző, van az X-tend ami állítólag automatikusan utánállítódik ahogy kopik, nem hangzik rosszul de az is lehet, hogy ez csak valami marketing duma és mindegyik ilyen csak nem találtak ki neki valami hangzatos nevet :)
Viszont a C635 és az F40 nem felcserélhető egymással, mint az alábbi képből is kiderül, másik a paraméterei, fogszám, agyprofil, szóval biztosan nem feltehető egyik a másikra.
És még mindig ott a kérdés, mit érdemes venni, Sachs, Valeo vagy LUK ?
Sachson belül is van pár különböző, van az X-tend ami állítólag automatikusan utánállítódik ahogy kopik, nem hangzik rosszul de az is lehet, hogy ez csak valami marketing duma és mindegyik ilyen csak nem találtak ki neki valami hangzatos nevet :)
Viszont a C635 és az F40 nem felcserélhető egymással, mint az alábbi képből is kiderül, másik a paraméterei, fogszám, agyprofil, szóval biztosan nem feltehető egyik a másikra.
És még mindig ott a kérdés, mit érdemes venni, Sachs, Valeo vagy LUK ?
Smith11-01-2021 08:05:50 // 123648
igen, hosszan nyomni kell az auto-t és akkor lesz sync
Liquid10-01-2021 21:53:08 // 123647
ha minden igaz akkor az auto gombot kell nyomva tartani
Piritu - 1.000.00010-01-2021 21:46:47 // 123646
Miért nem kérdezed meg Erhardot?
csokagm10-01-2021 21:35:30 // 123645
Ugyanebben vagyok :D Nézek mindent mi hol mennyi, mert irgalmatlan nagy különbségek vannak.
Piritu - 1.000.00010-01-2021 21:34:55 // 123644
Valahogy a mono üzem is megy, mert nekem mindig abban volt, de az már 6 éve volt ...
(Talán a két auto-t egyszerre?)
(Talán a két auto-t egyszerre?)
leopop310-01-2021 21:32:23 // 123643
Nagyon szép, gratula a tulajnak hogy így megóvta! 😁👌
Piritu - 1.000.00010-01-2021 21:19:27 // 123642
Liquid10-01-2021 21:17:57 // 123641
pl. hozzáteszek még 1-2-t és egy Giut, mint ahogy az előbb már írtam :)
Vagy 2db 159-et :) Esetleg egy 159-et meg egy Giut, vagy akármit :)
Mindegy is nem én vagyok a célközönség. Amennyiben eladják ennyiért megsüvegelem :)
Vagy 2db 159-et :) Esetleg egy 159-et meg egy Giut, vagy akármit :)
Mindegy is nem én vagyok a célközönség. Amennyiben eladják ennyiért megsüvegelem :)
zoli97810-01-2021 21:14:30 // 123640
Meg van az első hatalmas gond az új kocsival. A klíma vezérlés, itt már nem lehet egyszerre vezérelni a 2 oldalt? A régi 159-en volt egy mono gomb. Ennek a helyén itt csak off van. Illetve olyan sincs, hogy full auto? Vagy én vagyok ennyire szerencsétlen?
Piritu - 1.000.00010-01-2021 21:12:59 // 123639
Nincs egyedül. Egy 120 (!) lovas 17 ezer Euróért...
WarbiRunner (Gyuri)10-01-2021 21:08:19 // 123638
Ne az újkori árat nézd. Mit kapsz ma 4.5-ért? Szerintem van esélye, hogy gazdára talál. Ennek pont az az extrája, hogy szinte új, nem sok ilyen lehet a világon.
Liquid10-01-2021 20:26:59 // 123637
nyilván nem és értem is, hogy aki kevés km-es 159-et akar annak kiváló, de te adnál egy újan 7-8 millás autóért 11 évesen 4.5-et? Ami ráadásul nem extra, úgyértem nem TI, nem V6...
Ettől függetlenül sok sikert az eladáshoz :)
Ettől függetlenül sok sikert az eladáshoz :)
Smith10-01-2021 20:18:08 // 123636
A Giu nem 159, ha érted mire gondolok, de miért ne értenéd? :)
Liquid10-01-2021 20:03:52 // 123635
Ez szép és jó, de minden alkatrésze 11 naptári éves... youngtimernek még fiatal.
Persze ettől még próbálkozni lehet. Viszont 5-6 misiért kap egy diesel Giut...
Persze ettől még próbálkozni lehet. Viszont 5-6 misiért kap egy diesel Giut...
PBali10-01-2021 20:00:42 // 123634
Erre ennyi pénzt úgyis csak az ad,aki tényleg sokat megy és ilyet keres. Nézőpont kérdése az ár, amit írsz, teljesen igaz. Meg aztán elvesztegetni sem akarja a tulaj, azt is meg lehet érteni. Majd a piac eldönti, van-e rá igény ilyen áron. Én azt tapasztaltam, hogy a jó Alfára van igény és ilyen kevés futással ez rossz nem lehet. 😎✌🏻
Smith10-01-2021 19:53:21 // 123633
Ennyi pénzért nem lehet normális új autóba ülni, és a 17000 km tényleg olyan mintha nulla lenne. Szerintem nem sok érte annak aki 159-re vágyik és szán rá pénzt, tényleg egy ésszerű vétel lehet, aggódásmentes autózás hosszú távon. Amíg az összes dizelt ki nem tiltják mindenhonnan :D
PBali10-01-2021 19:46:28 // 123632
Meg kell próbálni, én 2-3 éve Alfacityn láttam utoljára Danit és az autót,akkor sem volt benne sokkal kevesebb a km,gondolom nem siet eladni sem :-) Kíváncsi leszek én is, hogy alakul majd az érdeklődés rá.
Liquid10-01-2021 19:42:18 // 123631
tényleg szép, meg ritka, de ennyit nem fognak érte adni
PBali10-01-2021 19:38:58 // 123630
Sziasztok! Ha valakit esetleg érdekelne, egy gyermekkori kedves ismerősöm által vásárolt rosso 159 sw eladó lett. Végig garázsban tartott, valós - 17.830 - km. Ez a Jtd alig varja, hogy fussanak bele a km-ek. 😉 Német telefonszám van megadva,mert kint élnek, nincs magyar elérhetőségük. Emlékeim szerint amorén is fent van, de nem aktív, így megígértem neki, hogy a fórumon megosztom. Nem olcsó, de csalódásmentes és gyakorlatilag szalon állapotú. Igazi ritkaság. Üdv: Balázs
Rosso 159 SW Sportiva
Rosso 159 SW Sportiva
Smith10-01-2021 19:27:59 // 123629
Amit viszont fel nem fogok ép ésszel, hogy miért létezik LUK kettőstömegű annyi féle áron, ugyanaz a LUK szám: 415048110 és utána van:
/AF
/V
/R
/AC
/O
/U
AZ ár pedig 115000 és 153000 között.
Ugyanez, Sachs szám: 2294 701 040 SAC aztán:
/AE
/LA
/ND
/F
/E
/U
Ezeknél oda van írva hogy C635 váltóhoz, az ára pedig: 181000-től 329000-ig... Hogy mivan???
Tényleg ennyxivel jobb lenne 329000-es Sachs mint a 115000 Ft-os LUK? vagy mi a titka és mi az a sok betűjel? Miért nincs csak egyféle, könyörgöm, ha ugyanahhoz a váltóhoz való ugyanahhoz a motorhoz és ugyanabba az autóba? :( Miért ennyit kavarni ezzel?
/AF
/V
/R
/AC
/O
/U
AZ ár pedig 115000 és 153000 között.
Ugyanez, Sachs szám: 2294 701 040 SAC aztán:
/AE
/LA
/ND
/F
/E
/U
Ezeknél oda van írva hogy C635 váltóhoz, az ára pedig: 181000-től 329000-ig... Hogy mivan???
Tényleg ennyxivel jobb lenne 329000-es Sachs mint a 115000 Ft-os LUK? vagy mi a titka és mi az a sok betűjel? Miért nincs csak egyféle, könyörgöm, ha ugyanahhoz a váltóhoz való ugyanahhoz a motorhoz és ugyanabba az autóba? :( Miért ennyit kavarni ezzel?
wwwSentinelwww10-01-2021 19:16:29 // 123628
Köszönöm srácok, akkor nézegetek bátran, aztán ha sikerül valamit összehozni már rakom is fel a képeket a profilomba :)
Smith10-01-2021 19:14:21 // 123627
Mondjuk ezek alapján nem olyan túl veszedelmes az ára sem.
Szólítsuk meg Erhardot mint ügyeletes alkatrészkereskedőt, szóval Erhard, mi a valóság??? :D
F40 vs V635, ugyanaz a kettőstömegű és a kuplung?
Ahogy nézem, kinyomócsapágy sincs mindegyik szettben, ha már szét van szedve, azt is érdemes lenne kidobni, nem?
Szólítsuk meg Erhardot mint ügyeletes alkatrészkereskedőt, szóval Erhard, mi a valóság??? :D
F40 vs V635, ugyanaz a kettőstömegű és a kuplung?
Ahogy nézem, kinyomócsapágy sincs mindegyik szettben, ha már szét van szedve, azt is érdemes lenne kidobni, nem?
alfa155gyuri10-01-2021 18:41:05 // 123626
Dehogy is!Én csak azt akartam mondani,hogy lehet egyforma az f40 és a c635 kuplungja kettőstömegűje.
csokagm10-01-2021 18:33:36 // 123625
Kuplung
Itt is ha megnézed, van ahova odavan írva a típus van ahova nem, nekem ezért nem világos.
Mondjuk én nem, én sajnos nem bírok magammal. Imádom mikor feláll a nyomásmérő is, attól nekem is kicsit feláll. :D
Alfa155gyuri: Te biztos vagy ebben hogy nem számít milyen a kuplung?
Itt is ha megnézed, van ahova odavan írva a típus van ahova nem, nekem ezért nem világos.
Mondjuk én nem, én sajnos nem bírok magammal. Imádom mikor feláll a nyomásmérő is, attól nekem is kicsit feláll. :D
Alfa155gyuri: Te biztos vagy ebben hogy nem számít milyen a kuplung?
Smith10-01-2021 18:29:49 // 123624
Nem cseréltem, csak szó volt róla. Én is halogatom, nem hajtom hogy ne csússzon :D
Hol lehet váltó alapján keresni kuplungot?
Hol lehet váltó alapján keresni kuplungot?
WarbiRunner (Gyuri)10-01-2021 18:26:50 // 123623
A fő kérdés, hogy mire használnád. Munkába járni, rövid utakra, vagy inkább hosszabbakra. Ez el is dönti a dízel vs benzin kérdést. Szerintem vadászd a valós km-t, ne a keveset. Egy modern dízel minden gyerekbetegségével együtt is a 300e km-t megfutja, aztán jönnek a belenyúlós dolgok.
Smith10-01-2021 18:17:44 // 123622
Igen, pont ez a kérdés.
csokagm10-01-2021 18:12:22 // 123621
Köszi közben ezt az oldalt megtalaltam de akkor meg kell néznem szemmel.
Nekem is csúszkal, bár volt hogy abba maradt de kopik. Halogatom de lassan cserélni kell.
Ha rakeresek akkor külön hozza az f40re és a c635re. Nyilván a c635hoz olcsóbb 😀 de majd Dzt megkerdezem ha viszem, csak itt nem mindegy honnan veszem
Egyébként te már cserelted? Vagy rosszul emlékszem?
Nekem is csúszkal, bár volt hogy abba maradt de kopik. Halogatom de lassan cserélni kell.
Ha rakeresek akkor külön hozza az f40re és a c635re. Nyilván a c635hoz olcsóbb 😀 de majd Dzt megkerdezem ha viszem, csak itt nem mindegy honnan veszem
Egyébként te már cserelted? Vagy rosszul emlékszem?
alfa155gyuri10-01-2021 18:09:13 // 123620
Ha a kuplung ugyan az akkor nem.
Smith10-01-2021 18:04:46 // 123619
Smith10-01-2021 18:01:17 // 123618
Erre én is kiváncsi vagyok, 6-ban meg-meg csúszik már... Készülnöm kell a műtétre... Kuplung + kettőstömegű, és sosem lesz többé olyan mint a gyári... :(
Ha van sok türelmed akkor a pekidi.com oldalon alvázszám alapján kereshetsz cikkszámot a váltóra, nekem ezt dobta: 55239629 ami kis guglizás után egy F40. Ugyanakkor tudom, hogy nem az van benne, alfaowneren azt írják, könnyű eldönteni mert a 170 pacisban mindben F40 vagy C635 van, és az F40-re nagy betűkkel rá is van írva, hogy F40...
A fő kérdés persze az, hogy kuplung és kettőstömegő esetén kell azzal foglalkoznunk, hogy milyen váltó?
Ha van sok türelmed akkor a pekidi.com oldalon alvázszám alapján kereshetsz cikkszámot a váltóra, nekem ezt dobta: 55239629 ami kis guglizás után egy F40. Ugyanakkor tudom, hogy nem az van benne, alfaowneren azt írják, könnyű eldönteni mert a 170 pacisban mindben F40 vagy C635 van, és az F40-re nagy betűkkel rá is van írva, hogy F40...
A fő kérdés persze az, hogy kuplung és kettőstömegő esetén kell azzal foglalkoznunk, hogy milyen váltó?
alfa155gyuri10-01-2021 17:52:42 // 123617
Azért a dízelekkel nem mondhatnám,hogy rengeteg a probléma főleg 1.9 8V vagy a 2.0 és az 1.9 16V.Nekem a részecskeszűrő is gyári és a befecskendező rendszer is és lassan a 300000km meglesz.Kérdés hol hogyan mire szeretnéd használni?
Piritu - 1.000.00010-01-2021 17:38:34 // 123616
Ha dízelben gondolkodsz, akkor 2.0 a nyerő. A korábbi 1,9 és 2,4 összes "gyerekbetegségét" megoldották. Az egr hűtő fedele maradt, de nem egy olyan nagy tétel hogy megelőzősként rendszeresen cserélje az ember. Én 60ezrenként cseréltem a 159-ben is meg a Giuliettában is. Jól megy, 320d-ket ettünk uzsonnára a német autópályán :-)
Csippelni is lehet ha nem elég az ereje.
A 159 JTS nem az a JTS ami a TS származéka, teljesen más. Engem anno lebeszéltek róla, de vannak itt páran akik ilyet hajtanak. A nagyobbik nem lehet rossz.
Azt tudomásul kell venni hogy a 159 egy prémium autó ennek az összes következményével. A 156-hoz képest más világ (kettőm is volt) kényelem és komfort terén, de ez pénzbe kerül. Új korában egy 8-10 millás autó, használtan csak olcsóbban lehet hozzájutni, de sose lesz másfél millás autó. A beépítendő alkatrészek újak, tehát az áruk ennek megfelelő...
Csippelni is lehet ha nem elég az ereje.
A 159 JTS nem az a JTS ami a TS származéka, teljesen más. Engem anno lebeszéltek róla, de vannak itt páran akik ilyet hajtanak. A nagyobbik nem lehet rossz.
Azt tudomásul kell venni hogy a 159 egy prémium autó ennek az összes következményével. A 156-hoz képest más világ (kettőm is volt) kényelem és komfort terén, de ez pénzbe kerül. Új korában egy 8-10 millás autó, használtan csak olcsóbban lehet hozzájutni, de sose lesz másfél millás autó. A beépítendő alkatrészek újak, tehát az áruk ennek megfelelő...
Liquid10-01-2021 17:33:17 // 123615
A kérdés az, hogy kell-e az erő, zavar-e a fogyasztás, sok rövid vagy inkább hosszabb utakat mész ésatöbbi....
200e környékén a futómű, az ami leginkább kéri a törődést. A "dízelbetegségek" csak jóval ezután jönnek, feltéve persze hogy valós a km.
A JTS se betegágy, de szerintem az 1.9 gyenge, a 2.2 már nem rossz.
Ha kicsit visszaolvasol, pont nemrég volt szó a 2.4-ekről. Az enyém 22x000 valós km-nél gyakorlatilag hibátlan volt, csak leömlőt kellett cserélni. Voltak más bajok, pl. olajcsövek, szervő csövek, kardán de komoly dolgok nem és semmi előjel se ami ezekre utalna (a turbo pl. be lett vizsgáltatva).
Ha fogyasztás fontos és nem az erő akkor 1.9JTDm, ha rövid utak és nem kell az erő akkor 1.8MPI, ha kell a power akkor 2.4, vagy TBI. Ezek között félúton van a 2.0 és a 2.2JTS.
A TBI azért nem annyira drága, (én pl. 2.6-ért vettem átírva, igaz nem TI, de 80e km volt benne), nagyon jól mozog, de fogyaszt is. Aztán ha tényleg extrára vágysz akkor Q4 :)
200e környékén a futómű, az ami leginkább kéri a törődést. A "dízelbetegségek" csak jóval ezután jönnek, feltéve persze hogy valós a km.
A JTS se betegágy, de szerintem az 1.9 gyenge, a 2.2 már nem rossz.
Ha kicsit visszaolvasol, pont nemrég volt szó a 2.4-ekről. Az enyém 22x000 valós km-nél gyakorlatilag hibátlan volt, csak leömlőt kellett cserélni. Voltak más bajok, pl. olajcsövek, szervő csövek, kardán de komoly dolgok nem és semmi előjel se ami ezekre utalna (a turbo pl. be lett vizsgáltatva).
Ha fogyasztás fontos és nem az erő akkor 1.9JTDm, ha rövid utak és nem kell az erő akkor 1.8MPI, ha kell a power akkor 2.4, vagy TBI. Ezek között félúton van a 2.0 és a 2.2JTS.
A TBI azért nem annyira drága, (én pl. 2.6-ért vettem átírva, igaz nem TI, de 80e km volt benne), nagyon jól mozog, de fogyaszt is. Aztán ha tényleg extrára vágysz akkor Q4 :)
wwwSentinelwww10-01-2021 17:23:16 // 123614
Sziasztok,
Segítséget szeretnék kérni tőletek. Szeretnék venni egy 159-et, és a kérdésem az lenne, hogy milyen motorral nézzek. Többen óva intenek a benzinesektől (kivéve az 1.8 turbo, ami ugye aranyárban megy) illetve mások azt mondják, hogy a dízelekkel rengeteg probléma van, kezdve a részecskeszűrőktől, a magas szerelési költségekig. Ugye eddig benzineseim voltak, 155 2.5 V6, most a 156 1.6, de szemezgetek a dízelekkel, 1.9 jtdm, vagy egy 2.4 jtd -t néztem ki. Kérdés érdemes e dízelbe belevágni, vagy nagyot lehet zakózni vele és hogy ilyen 200e km körüli dízelek mennyire vannak azon a ponton, hogy a kocsi árát rá lehet még költeni feljújításokban. Egyébként nekem nem lenne gond a JTS motor sem, az gondolom a TS után hasonló fenntartású lehet. Előre is köszi az ötleteket mindenkitől.
Segítséget szeretnék kérni tőletek. Szeretnék venni egy 159-et, és a kérdésem az lenne, hogy milyen motorral nézzek. Többen óva intenek a benzinesektől (kivéve az 1.8 turbo, ami ugye aranyárban megy) illetve mások azt mondják, hogy a dízelekkel rengeteg probléma van, kezdve a részecskeszűrőktől, a magas szerelési költségekig. Ugye eddig benzineseim voltak, 155 2.5 V6, most a 156 1.6, de szemezgetek a dízelekkel, 1.9 jtdm, vagy egy 2.4 jtd -t néztem ki. Kérdés érdemes e dízelbe belevágni, vagy nagyot lehet zakózni vele és hogy ilyen 200e km körüli dízelek mennyire vannak azon a ponton, hogy a kocsi árát rá lehet még költeni feljújításokban. Egyébként nekem nem lenne gond a JTS motor sem, az gondolom a TS után hasonló fenntartású lehet. Előre is köszi az ötleteket mindenkitől.
Giuntini10-01-2021 11:14:49 // 123613
Ja, csak 185 lovasból nagyon kevés van.
leopop310-01-2021 10:54:19 // 123612
Pápán a kulcs-zár szervíz
Zolibácsi10-01-2021 10:40:13 // 123611
185 lovas hf mindenben ugyan az emlékeim szerint. A 175 lovase amit alakítani kell
Giuntini10-01-2021 10:33:03 // 123610
Sehogy! Annyi a különbség, hogy másmilyenek az olajcsatornák furatai, ahhoz hogy rámenjen a 159 blokkjára, kellett egy kis átalakítás.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
4
Guests4
426
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?