Sziasztok!
2.4 - hez keresek klíma expanziós szelepet gyárit bontott is akár, klímarendszer felújításba vagyok. Hűtő, kompresszor,leszárító, csövek rendbetéve, de nem áll fel a nyomás. A doki az expanziós szelepre gyanaxik, mert nem sikerült csak utángyártott újat beletenni de lehet, hogy ott a baj. Sürgős lenne, főleg szeged vagy nem túl messze, ki is szereli a doki ha még valakinél benne van a helyén. Szép estét és kössz ha valaki tud segíteni!
Forum >> 159
Marseus25-04-2024 17:50:20 // 126759
leopop321-04-2024 18:51:05 // 126758
Nagyon szépen köszönöm! 😁🤝
Egy futómű állitással, erősített kevlár kuplunggal, sperr difivel és kompresszorral jövünk majd vissza a műsorba! 😉
Egy futómű állitással, erősített kevlár kuplunggal, sperr difivel és kompresszorral jövünk majd vissza a műsorba! 😉
PBali21-04-2024 10:47:48 // 126757
Nagyon jól nézett ki, jó hangja volt, jót is ment szerintem.
Gratula.👌🏻
Gratula.👌🏻
leopop321-04-2024 10:47:27 // 126756
Igen látszódott.
Azt nem tudom a Brerát szerencsére rendesen dícsérték és elég sok nála könnyebb es jobb autót megvert aminek én nagyon örülök. Köztük az Abarth 595 Pisa verziót is, Civic 1.6 Vtec turbót, 225 lovas Talismant is 😉
Igen ez így van es köszönöm szépen 😁🤝🚘
Azt nem tudom a Brerát szerencsére rendesen dícsérték és elég sok nála könnyebb es jobb autót megvert aminek én nagyon örülök. Köztük az Abarth 595 Pisa verziót is, Civic 1.6 Vtec turbót, 225 lovas Talismant is 😉
Igen ez így van es köszönöm szépen 😁🤝🚘
PBali21-04-2024 09:34:23 // 126755
Már a múlt heti “így készül” adásban látszott, nem gondoltam, hogy ilyen hamar látjuk is a pályán.
Kíváncsian várom, anno ha jól emlékszem Turán Frici ment egy 2.2-es 159-el (selespeed volt azt hiszem), még a műsor kezdeti időszakában, akkor nem igazán dícsérték.
Egy biztos, bármilyen kört ment,jól nézett ki közben.😎✌🏻🚘
Kíváncsian várom, anno ha jól emlékszem Turán Frici ment egy 2.2-es 159-el (selespeed volt azt hiszem), még a műsor kezdeti időszakában, akkor nem igazán dícsérték.
Egy biztos, bármilyen kört ment,jól nézett ki közben.😎✌🏻🚘
leopop321-04-2024 08:50:07 // 126754
leopop321-04-2024 00:12:00 // 126753
Anders14-04-2024 20:54:31 // 126752
Amúgy amit írsz, hogy minimális rángatást érzel az autón, azt korábban én is éreztem. De csak 15-25° között, és amíg hidegebb volt a motor, amikor poroszkáltam vele.
Lehet hülyeséget írok, nekem azt mondták hogy itt az EGR nem tudja eldönteni hogy nyisson vagy zárjon, és ez okozza ezt a "hullámzást".
Mondjuk mióta nincs, azóta nem is éreztem ezt, szóval még akár lehet benne valami.
Lehet hülyeséget írok, nekem azt mondták hogy itt az EGR nem tudja eldönteni hogy nyisson vagy zárjon, és ez okozza ezt a "hullámzást".
Mondjuk mióta nincs, azóta nem is éreztem ezt, szóval még akár lehet benne valami.
Anders14-04-2024 20:51:37 // 126751
Sziasztok,
Bocsi, hogy sokáig tartott a a válaszom megírása, mozgalmas heteken vagyunk túl :)
A nehéz indításnál a többszöri izzítás sem segített.
Első körben kicserélték gariba az üzemanyagnyomás szabályzó szelepet és szenzort. Ez nem segített, az autó első indításnál ugyanúgy nehezen indult és egy kék pamacsot köpött.
Következő körben a szerelőm levette a vezérlést (pár ezer km múlva úgyis esedékes lett volna a csere), és ha jól rémlik a vezérműtengelynél az ék el volt nyírodva. Majdnem 2 fogat ment el a vezérlés. Ezt javították, azóta (igaz még csak a hétvégén teszteltem) teljesen jól, az első tekerésnél füstmentesen indul az autó. Úgy néz ki megoldottuk a hibát. Utólag visszagondolva, októberben mikor megállt az autó a nyomásszabályzó szelep miatt, okozhatta az ék elnyíródását.
Az EGR többször leragadt, már a tisztítás sem segített rajta, ezért döntöttünk úgy hogy kiiktatjuk.
Bocsi, hogy sokáig tartott a a válaszom megírása, mozgalmas heteken vagyunk túl :)
A nehéz indításnál a többszöri izzítás sem segített.
Első körben kicserélték gariba az üzemanyagnyomás szabályzó szelepet és szenzort. Ez nem segített, az autó első indításnál ugyanúgy nehezen indult és egy kék pamacsot köpött.
Következő körben a szerelőm levette a vezérlést (pár ezer km múlva úgyis esedékes lett volna a csere), és ha jól rémlik a vezérműtengelynél az ék el volt nyírodva. Majdnem 2 fogat ment el a vezérlés. Ezt javították, azóta (igaz még csak a hétvégén teszteltem) teljesen jól, az első tekerésnél füstmentesen indul az autó. Úgy néz ki megoldottuk a hibát. Utólag visszagondolva, októberben mikor megállt az autó a nyomásszabályzó szelep miatt, okozhatta az ék elnyíródását.
Az EGR többször leragadt, már a tisztítás sem segített rajta, ezért döntöttünk úgy hogy kiiktatjuk.
berobbantam14-04-2024 17:31:42 // 126750
Köszi szépen.Így kb 8 év fórumozás után meg kéne már tanulnom használni a keresőt😀.Sose találom meg ami kellene.
pettinke14-04-2024 08:13:10 // 126749
Bedobod jobbra kereséshez, hogy szintjelző és hozzászólások közt, leszűröd a 159 topicra, és voila: https://alfaamore.hu/tagok/9427/autok/12653/blog/32942
berobbantam14-04-2024 05:38:28 // 126748
Sziasztok.
Úgy rémlik valami már épített be szintjelzőt a hűtő folyadéknak.Nem tudjátok véletlen,hogy ki volt?Én is gondolkozok rajta.
Úgy rémlik valami már épített be szintjelzőt a hűtő folyadéknak.Nem tudjátok véletlen,hogy ki volt?Én is gondolkozok rajta.
159SW11-04-2024 17:07:16 // 126747
Sziasztok,
Segítségre lenne szükségem.. az alany egy 2007-es 159, 1.9 jtd 150LE.
Olyat produkál, hogy 2000-es fordulatig tök jól megy utána meg mintha falnak ütközne, maximum 3-3500-ig forog a motor és erőtlen (mintha fulladna)
Amiket ellenőriztem:
Összes turbó/cooler cső
Folytószelep
EGR szelep
Nyomás szabályzó szelep
Vákuum csövek
Turbó / vákuum labda
Map szenzor
Légtömegmérő
Sehol sem találtam hibát, hibakód sincs... Diagoltam élő adatot minden az értékeknek megfelelő, terhelés alatt is, mégsem megy az autó... 7 éve nálam van de ilyennel nem találkoztam még. Más ötletem nincsen, hogy mit lenehetne még megnézni. Valaki volt már hasonló cipőbe?
Segítségre lenne szükségem.. az alany egy 2007-es 159, 1.9 jtd 150LE.
Olyat produkál, hogy 2000-es fordulatig tök jól megy utána meg mintha falnak ütközne, maximum 3-3500-ig forog a motor és erőtlen (mintha fulladna)
Amiket ellenőriztem:
Összes turbó/cooler cső
Folytószelep
EGR szelep
Nyomás szabályzó szelep
Vákuum csövek
Turbó / vákuum labda
Map szenzor
Légtömegmérő
Sehol sem találtam hibát, hibakód sincs... Diagoltam élő adatot minden az értékeknek megfelelő, terhelés alatt is, mégsem megy az autó... 7 éve nálam van de ilyennel nem találkoztam még. Más ötletem nincsen, hogy mit lenehetne még megnézni. Valaki volt már hasonló cipőbe?
Piritu - 1.000.00011-04-2024 12:54:56 // 126746
Biztos hogy az? Nekem anno a szívócső gumibakja adott olyan hangot mint a szilent...
Tocke11-04-2024 11:16:49 // 126745
Először ki kell venni a légzsákot, majd levenni a kormányborítást és látod, van-e alatta kiépítve csatlakozó.
Tocke11-04-2024 11:11:07 // 126744
Na, ha TWR akkor meg is van, hogy mi a baj :-). Szerintem TRW lesz az. A cartársnak igaza van, valami ott nagyon nem stimmel. Azért az utángyártott is elment nálam kb 35e km-t.
A megfelelő meghúzási nyomatékra (85Nm) és a terhelt pozícióban történő rögzítésre elég érzékenyek. Mondjuk 4e után még akkor sem kellene nyikorognia.
A megfelelő meghúzási nyomatékra (85Nm) és a terhelt pozícióban történő rögzítésre elég érzékenyek. Mondjuk 4e után még akkor sem kellene nyikorognia.
Liquid11-04-2024 09:58:53 // 126743
ott akkor valami nem kerek, biztosan annak van hangja? megfelelően lett beépítve? stb...
Bagacs11-04-2024 09:44:34 // 126742
Sziasztok, a lengőkar mizériához: 4000km-rel ezelőtt lett cserélve az első felső TWR-re, már nyikorog!
Rovar10-04-2024 09:54:14 // 126741
Sziasztok! 159-be Sima kormány helyett körülményes multit tenni ? Előkészítés benne lehet vagy,kábelezni is kell? Előre is köszönöm!
tirex08-04-2024 17:59:38 // 126740
Köszi az infót, sajnos ki lett cserélve egy-két dolog fölöslegesen mire eljutottunk idáig. Felrakjuk a bontottat és a sajátja megy javításra, ha sikerül.
Tuschke08-04-2024 16:59:29 // 126739
Konkrétan a difi. Nálam is cserés lett az M32-ben, csak az enyém kerregett.
Általános felújításnál azt nem cserélik.
Mivel nálam emiatt kétszer kellett levenni a váltót, a második munkadíjat - váltó fel-le, stb. - nem kérték el, csak a difi árát, ha jól emlékszem 80e volt motorolajcsrével együtt. Szóval nem volt egy hatalmas összeg.
Általános felújításnál azt nem cserélik.
Mivel nálam emiatt kétszer kellett levenni a váltót, a második munkadíjat - váltó fel-le, stb. - nem kérték el, csak a difi árát, ha jól emlékszem 80e volt motorolajcsrével együtt. Szóval nem volt egy hatalmas összeg.
tirex08-04-2024 15:01:24 // 126738
Értem,köszönöm. Van egy bontott váltó azt felrakjuk, ezt meg átnézetem ha kint van.
pettinke08-04-2024 10:39:06 // 126737
hát búgni a fogaskerekek szoktak.
felújításnál nem tudom, van-e lehetőség hézagolásra, ez úgy hangzik, mintha nagy lenne a fogköz és "lötyögnek" egymás között a fogak.
felújításnál nem tudom, van-e lehetőség hézagolásra, ez úgy hangzik, mintha nagy lenne a fogköz és "lötyögnek" egymás között a fogak.
tirex07-04-2024 11:10:31 // 126736
Üdv. Búg az m32-es váltóval szerelt 1.9 8v diffije. Váltó volt már felújítva és tökéletesen működik, ikarus buszos búgó hangja van amit lassulásnál üresben is produkál. Összes kerékagycsapágy és aféltengely támcsapágy cserélve lett. Maradt a hang, mi a lehet kézenfekvőbb megoldás? Köszönöm ha valaki ad bármilyen ötletet.
berobbantam05-04-2024 16:39:39 // 126735
Sziasztok
Nagy projektre vitt ra a kényszer.Szívósort cserélek 2.0 jtdm-en.Kellene pár meghúzási nyomaték.A szívósor csavaroké,motortartó baké a vezérlés oldalié valamint a nagynyomású szivattyú kerekének anyájáé.
Nagy projektre vitt ra a kényszer.Szívósort cserélek 2.0 jtdm-en.Kellene pár meghúzási nyomaték.A szívósor csavaroké,motortartó baké a vezérlés oldalié valamint a nagynyomású szivattyú kerekének anyájáé.
ZoliNix03-04-2024 20:54:04 // 126734
Giuntini03-04-2024 15:19:07 // 126733
Mert Magyarországon ez a hozzáállás. Sok pénzbe kerül kicserélni és anélkül is megy.
2,4-es cartárs mondta nekem, minek alá haspáncél? Minek bele Dpf, minek Egr, szívósor.
Ugye a mérnökök mind hülyék voltak?
2,4-es cartárs mondta nekem, minek alá haspáncél? Minek bele Dpf, minek Egr, szívósor.
Ugye a mérnökök mind hülyék voltak?
Smith01-04-2024 21:29:28 // 126732
Nekem ugyanez, 2.0 170LE, érzésre sokáig teker amire beindul, de nem rángat, ill. minimálisan menet közben, kb. olyankor amikor (nem tudom jobban megfogalmazni) a "se nem húzni, se nem motorfékezni" állapotban poroszkálok vele.
Kb. fél éve menet közben leállt hazafelé, másnap is, 2-3 alkalommal. Vettem bele főtengely jeladót, azt betettem a kesztyűtartóba, azóta semmi baja.
Csak kérdezem, az EGR-t minek kellett kiírni? Milyen szerelői hozzáállás a "kiiktatni valamit"? Nem megjavítani kéne inkább a gépet?
Ha rájössz mi baja, ne tartsd magadban, erősen érdekel :)
Kb. fél éve menet közben leállt hazafelé, másnap is, 2-3 alkalommal. Vettem bele főtengely jeladót, azt betettem a kesztyűtartóba, azóta semmi baja.
Csak kérdezem, az EGR-t minek kellett kiírni? Milyen szerelői hozzáállás a "kiiktatni valamit"? Nem megjavítani kéne inkább a gépet?
Ha rájössz mi baja, ne tartsd magadban, erősen érdekel :)
Tuschke01-04-2024 17:40:02 // 126731
Az hülye ötlet, hogy visszafolyik a tankba a gázolaj a rendszerből, és ennyi idő kell, hogy újra felszívja?
Anno a 2.5D Citrom CX-em csinált ilyet. Tömítetlen volt, épp csak annyira, hogy visszaeressze a gázolajat.
Anno a 2.5D Citrom CX-em csinált ilyet. Tömítetlen volt, épp csak annyira, hogy visszaeressze a gázolajat.
Liquid01-04-2024 16:42:09 // 126730
Az enyém csinált hasonlót, azzal a különbséggel, hogy kb. 10 fok alatt indult nehezen, ha előtte ált mondjuk 5-6 óránál többet. Viszont ha gyújtás után vártam mondjuk 5s-et és gyújtás levesz, visszarak vagyis gyakorlatilag kétszer izzítottam akkor indult rendesen. Mindene rendben volt az izzítóktól a injektorokig, nem derült ki mi a nyűgje. Emlékeim szerint mikor ezt elkezdte még benne volt az EGR, a lapkák le lettek kötve, és az EGR kiiktatva, de nem igazán lett jobb.
Anders01-04-2024 12:00:53 // 126729
Sziasztok,
Szeretnék egy kis tanácsot, ötletelést kérni, hátha valaki járt már így. Adott egy 159-es 2.0 dízel 170Le. A történet tavaly évvégén kezdődött, az otthonunktól 200km-re erős rángatással motorleállással otthagyott az Alfa az útszélén. A szerelő az üzemanyag nyomás szabályzó szelepet és szenzort,i lletve az izzító gyertyákát cserélte és az EGR lett kiiktatva szerkezetileg és szoftveresen is. A probléma végülis megoldódott mert azóta nem rángat az autó és megy is szépen. Viszont azóta fent áll egy másik gond. Első indításnál (vagy ha legalább 7-8 órát pihen az autó) nehezen kb 8-10 másodpercig tekerve indul el. Ha elindul is leállítom utána, mint régen, egyből indul. Amit megfigyeltem, hogy ez az indítási nehézség független a hőmérséklettől, -10°-ban és +20°-ban is ugyanúgy problémás. Az elindulás következtében egy nagyobb kék pamacsot produkál, ezt leszámítva nem füstöl. Időközben elkezdte, hogy amíg hideg volt az autó fulladt, nem járt simán, be lettek vizsgálva a porlasztók és az alapjárati szállítási mennyiség (ha jól emlékszem) kevés volt. Kapott 4 db új porlasztót is, azóta teljesen szépen jár, az erejére sincs panasz. De az indítási nehézségek továbbra is megvannak. Legutóbb szoftveresen próbáltak megoldani a hibát, de sikertelenül. Lehetséges, hogy a beépített szelep vagy szenzor miatt indul nehezebben? Vagy az EGR hiánya miatt?
Szeretnék egy kis tanácsot, ötletelést kérni, hátha valaki járt már így. Adott egy 159-es 2.0 dízel 170Le. A történet tavaly évvégén kezdődött, az otthonunktól 200km-re erős rángatással motorleállással otthagyott az Alfa az útszélén. A szerelő az üzemanyag nyomás szabályzó szelepet és szenzort,i lletve az izzító gyertyákát cserélte és az EGR lett kiiktatva szerkezetileg és szoftveresen is. A probléma végülis megoldódott mert azóta nem rángat az autó és megy is szépen. Viszont azóta fent áll egy másik gond. Első indításnál (vagy ha legalább 7-8 órát pihen az autó) nehezen kb 8-10 másodpercig tekerve indul el. Ha elindul is leállítom utána, mint régen, egyből indul. Amit megfigyeltem, hogy ez az indítási nehézség független a hőmérséklettől, -10°-ban és +20°-ban is ugyanúgy problémás. Az elindulás következtében egy nagyobb kék pamacsot produkál, ezt leszámítva nem füstöl. Időközben elkezdte, hogy amíg hideg volt az autó fulladt, nem járt simán, be lettek vizsgálva a porlasztók és az alapjárati szállítási mennyiség (ha jól emlékszem) kevés volt. Kapott 4 db új porlasztót is, azóta teljesen szépen jár, az erejére sincs panasz. De az indítási nehézségek továbbra is megvannak. Legutóbb szoftveresen próbáltak megoldani a hibát, de sikertelenül. Lehetséges, hogy a beépített szelep vagy szenzor miatt indul nehezebben? Vagy az EGR hiánya miatt?
Smith28-03-2024 18:35:32 // 126728
Ha ennek a méternek a negyedét bírná ki egy utángyártott, mindenki a seggét verné a földhöz örömében. 😀
Attis28-03-2024 14:53:51 // 126727
Nekem is még a gyáriak vannak benne 243000 km-nél. Én a hátulról hallottam a szilenteket most melegebb időben lehúzott ablaknál, cserések lesznek.
Ellenben előlről semmi rendellenes hang nincs még.
Ellenben előlről semmi rendellenes hang nincs még.
Smith28-03-2024 13:18:52 // 126726
Elnézve, hogy nincs tuti recept és tuti megoldás, én hiszek benne, hogy a gyári még felújítva is lehet jobb, mint amit most gyártanak le... Kb. minden IS FOS amit manapság képesek gyártani, és ez nem csak az autókra igaz.
Nekem még a gyári cucc van benne, két első-hátsó szilentet cserélt Csöri, ezen kívül minden gyári, bár bal oldalon nyiszog egy picit, száraz-meleg időben. Idegesítő de nem kibírhatatlan, lógás, kopogás nincs. 220000 km......
Nekem még a gyári cucc van benne, két első-hátsó szilentet cserélt Csöri, ezen kívül minden gyári, bár bal oldalon nyiszog egy picit, száraz-meleg időben. Idegesítő de nem kibírhatatlan, lógás, kopogás nincs. 220000 km......
Smith28-03-2024 13:18:51 // 126725
Elnézve, hogy nincs tuti recept és tuti megoldás, én hiszek benne, hogy a gyári még felújítva is lehet jobb, mint amit most gyártanak le... Kb. minden IS FOS amit manapság képesek gyártani, és ez nem csak az autókra igaz.
Nekem még a gyári cucc van benne, két első-hátsó szilentet cserélt Csöri, ezen kívül minden gyári, bár bal oldalon nyiszog egy picit, száraz-meleg időben. Idegesítő de nem kibírhatatlan, lógás, kopogás nincs. 220000 km......
Nekem még a gyári cucc van benne, két első-hátsó szilentet cserélt Csöri, ezen kívül minden gyári, bár bal oldalon nyiszog egy picit, száraz-meleg időben. Idegesítő de nem kibírhatatlan, lógás, kopogás nincs. 220000 km......
csAR27-03-2024 08:40:16 // 126724
Sok ével ezelőtt izé azt írta,hogy egy érdi cég felújítja a lengőkarokat gyári minőségben.A gömbökre azt mondták,hogy soha többé nem lesz rá gond.Akkor még lehurrogták,mivel nem volt árban számottevő különbség a felújítás és egy TRW vásárlás között.Én éppen ezért eltettem a gyárit,hátha egyszer lehet vele kezdeni valamit.Lehet hogy eljött az idő,hogy egy felújított gyári jobb lehet,mint egy AM.....?
leopop326-03-2024 21:13:35 // 126723
Ugyanezt akartam mondani 😂😂
liusz26-03-2024 11:22:47 // 126722
Szia! Csak arra utaltam volna, hogy a referencia méret amit lemérnenk sem ott lenne. 1-2 cm utángyártónként benne lehet simán. Nekem a nem ültetett magasabb hatul. Elöl jó a magassag, de biztos hogy keményebb lett. Nagy bizonytalansag ez. Elearn nem ad hivatalos referenciákat?
ZoliNix26-03-2024 07:35:06 // 126721
Elég nehéz megmérni, főleg összerakva, de szerintem nem lehet rosszul összerakni, így marad a hibás gyártás. Hivatalos autószerelő cserélte, sajnos nincs csáposom.
Piritu - 1.000.00025-03-2024 22:41:37 // 126720
Tényleg méreteltérés van? :-O
Piritu - 1.000.00025-03-2024 22:40:51 // 126719
"képeket nézem tényleg nem sok ugyan azzal az öntőformával készült." - képeket nézve sok ugyan azzal az öntőformával készült
Piritu - 1.000.00025-03-2024 22:39:14 // 126718
Piritu - 1.000.00025-03-2024 22:21:22 // 126717
Piritu - 1.000.00025-03-2024 22:10:46 // 126716
Látszólag a gömbcsukló meg a szilent a kulcskérdés.
Ha az öntőforma oda van akkor a többi rész szerszáma is. Ha valaki beruház egy öntőformára akkor a többire is és az "utángyártott" uralja a piacot, mert olcsóbb átcímkézni mint farigcsálni.
Mi meg vesszük mint a cukrot és vigasztal hogy legalább van mit venni...
Ha az öntőforma oda van akkor a többi rész szerszáma is. Ha valaki beruház egy öntőformára akkor a többire is és az "utángyártott" uralja a piacot, mert olcsóbb átcímkézni mint farigcsálni.
Mi meg vesszük mint a cukrot és vigasztal hogy legalább van mit venni...
ZoliNix25-03-2024 16:59:36 // 126715
Sziasztok! Én vagyok az első Reinhoch hátsó lengőkar vásárló? Azért vettem mert bontott normális állapotú az 40 ezer felett volt, ezt 61/db áron vettem. Gondoltam ez már nem Temus formula, tévedtem. Utángyártott, de hát én is másolok a cégnél lemezből készült alkatrészeket ha szükséges, nem lehetetlen küldetés pontosan dolgozni. Megpróbálom összehozni az eredeti fix részével, az még használható, a lengőkarok elrohadtak sajnos. 1 cm hiba van, valaki 5-öt írt ha jól emlékszem. Nincs kedvem eljátszani hogy fél próbálom az alkatrészt, ha jó leszedem és lefestem ahogy nekem megfelel, ehhez három napig a csáposon állt az autó, az egész hátsó hidat lehomokszórtam, alapoztam, 2k-s festékkel 3 rétegben lefújtam, üregvédőztem. Lehet hogy hülye vagyok, mert cseréltem volna inkább egy bontottra, még jó lett volna tíz évig.....
Giuntini25-03-2024 15:35:56 // 126713
Csak egy példa, egy hasonlat. Tönkrement a kávéfőzőm és kellett vennem új mokkát. Eredeti Bialetti olaszt kerestem. Best Byte-ban volt is, viszem a pénztárhoz, még szerencse hogy megnéztem az alját, "Made in Romania". Úgy vittem vissza mint a forgószél. A Media Markt-ban volt olasz, jóval egyszerűbben nézett ki mint a hasonló román, semmi csicsa, csak két-háromezer forinttal drágább volt. Összehasonlítottan suĺyra, a látszólag azomos románnak fele súlya volt, sorjás ócskavas.
Az eredetinek minden részegységében benne van a márkanév és hogy olasz. A doboz, a csomagolás ugyanaz, mégis óriási a minőségi különbség!
Így van ez mindennel. Nem mindegy hogy hol és kikkel gyártatnak. A vevő elégedettsége nem igazán számít csak a profit. Mindenben hihetetlen márkahitel rontás megy teljesen hivatalosan.
Az eredetinek minden részegységében benne van a márkanév és hogy olasz. A doboz, a csomagolás ugyanaz, mégis óriási a minőségi különbség!
Így van ez mindennel. Nem mindegy hogy hol és kikkel gyártatnak. A vevő elégedettsége nem igazán számít csak a profit. Mindenben hihetetlen márkahitel rontás megy teljesen hivatalosan.
droberto25-03-2024 15:33:32 // 126712
De ismétlem magamat.
NEM érdekelt az ár.
Ha lett volna gyári szett, 300e Ft-ot is fizettem volna érte. (Ahogy a feketéhez is megvettem a gyári komplett szettet) De nincs.
A TRW, Lemförder hibákkal tele vannak a csoportok, és itt az Amore-én is korábbról.
A Meyle HD kb két-három éve van felsőben, ami elvileg erősebb mint a gyári. De itt a szilent fixen van vulkanizálva. Nem úgy mint a gyárinál. Ilyet én meg nem szerettem volna.
A Reinhoch is csak pár éve van, de az szögre ugyanolyan mint a gyári, és arra még nem jött panasz. És én is csak eddig olyannal találkoztam, aki csak dícsérte. Pedig volt olyan is aki már több mint 40k km-t belepakolt.
Ez a hátsó nem régóta van nekik.
Kíváncsi leszek, hogy majd a Zoli mit fog írni, hogy mi volt a hiba / megoldás....
NEM érdekelt az ár.
Ha lett volna gyári szett, 300e Ft-ot is fizettem volna érte. (Ahogy a feketéhez is megvettem a gyári komplett szettet) De nincs.
A TRW, Lemförder hibákkal tele vannak a csoportok, és itt az Amore-én is korábbról.
A Meyle HD kb két-három éve van felsőben, ami elvileg erősebb mint a gyári. De itt a szilent fixen van vulkanizálva. Nem úgy mint a gyárinál. Ilyet én meg nem szerettem volna.
A Reinhoch is csak pár éve van, de az szögre ugyanolyan mint a gyári, és arra még nem jött panasz. És én is csak eddig olyannal találkoztam, aki csak dícsérte. Pedig volt olyan is aki már több mint 40k km-t belepakolt.
Ez a hátsó nem régóta van nekik.
Kíváncsi leszek, hogy majd a Zoli mit fog írni, hogy mi volt a hiba / megoldás....
droberto25-03-2024 15:26:11 // 126711
TRW szett: 227k Ft az Autdocnál.
A Reinhoch szett: Pedig 132k Ft Erhardnál.
A Reinhoch szett: Pedig 132k Ft Erhardnál.
droberto25-03-2024 15:19:23 // 126710
Jav.:
A TRW jóval drágább....
A TRW jóval drágább....
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
667
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?