Forum >> 159

BadBoy02-02-2007 13:21:24 // 2964
Hát ez a rémszarvas megnevezésn nagyon jó :DDDDD
BadBoy02-02-2007 13:18:36 // 2963
Mondjuk azért hihető, mert az autónak 4 és fél csillagot adott. Ha konkurens márka embere lett volna, akkor sokkal kevesebb lenne. De sajna, hogy nem jelentkezik be ide, lehet egyszerűbb lenne vele együtt, az ő reagálásaivl, az eszemefuttatás.
BadBoy02-02-2007 13:15:59 // 2962
Ahogy irtam, nálunk is volt a hűtőfolyadékkal gond! Szüleim pont Győrben volt bevásárolni. Kijöttek az üzletből, és nini, a boardcomputer meg irt, hogy nincs elég. Megnézte apum, tényleg a minimumon volt. Kétszer utánaöntés, és azóta semmi. Zizegés lehet akár mi, szervizben kellene megnézetni!
BadBoy02-02-2007 13:13:00 // 2961
Hát ahogy olvasom, a tisztelt itélet iró úr, egy nagyon érdekes darabot fogott ki. 1. Rádió? Hát kár hogy nem tett fel a rádióról képet, szivesen megnézném. 2. Légzsák mögüli ciripelés: Lehet be kellene vinni a szervizbe, mert Bckk mondta, hogy ott van egy kábel rosszul rögzitve az első széria egyes darabjainál, csak meg kell igazitani. 3. Hűtőfolyadék: Nekünk is volt ilyen gondunk. Fél liter hozzáöntése óta, már két hónapja sammi. De mi is voltunk szervizben, és nálunk se találtak folyásnyomot. Lehet az úrnak igaza van, és rosszul levegőztetik ki a rendszert. 4. Sebességváltóhoz még pár szót: nem tudom mi lehet a baj, de szerintem ami a mi autónkban van az tökéletes, nincs gond semelyik sebességfokozattal sem. Hát az itélet iró úr, pont egy olyan darabot fogott ki ami nem a minőség csúcsán áll :((. Ezt kellen még kiküszöbölni az olaszoknak!
BadBoy02-02-2007 12:53:36 // 2960
Szerintem haladnak a többiekkel, az autók méretét viszonyitva, és még egy picivel nagyobbak is. De szerintem ez mindig is jellemző volt az olasz autókra. Az utolsó info, amit a 166 utódjáról hallani lehetett, hogy a Quattroporte alapjára fog épülni, ami azt jelenti, hogy nagyon nagyot fog növekedni az autó. De szerintem igy egyenes konkurense lehet, vita nélkül az E osztálynak, és az 5-ösnek. De még nagyobb is lesz! Igy bekerül az E és S közé. 149? Szerintem annyira ne irjuk le az olaszokat, mert ködösitenek rendesen, és a legváratlanabb pillanatban fogják bejelenteni az autót. Itt is volt az amorén, a fiat csoport 2o1o-ig tervezett modelloffenzivája, és ott az szerepelt, hogy a 14? ha szám lesz, jövőre megérkezik. Ez azt jelenti, hogy az autót már tesztelniük kell. És az autó szerintem nagyon is kész van! A Bravo is csak kb. fél évvel ezelőtt szivárgott ki. Da abban egyetértek, hogy kellene, egy köztes modell, amivel könnyen lehetne manőverezni a sűrű városi forgalomba.
BadBoy02-02-2007 12:42:22 // 2959
A béemwékhez nem kell a gyári fullos navi, hogy a kijelzőn lásd a tolatóradar képét. Ismerősünknek van pont egy 5-ös, és abban az iDrive kijelzőjén látni a távolságot. De ha a 3-ast vesszük figyelembe, akkor igazad van, és szorry a belekotyogásért!
BadBoy02-02-2007 12:38:39 // 2958
Hát ez mondjuk nagy igazság, de ha 5cm-rel rövidebb lenne, az lenne a 159 baja. Szerintem nagyon eltérőek az emberek izlései, de azért tényleg az hallgatni még az alfistiktől is, hogy ez meg az abaja, hát ez elszomoritó. Szerintem a kategóriájának az egyik legjobbja! Jó ez az autó igy ahogy van! Én nyitok mindjárt egy fórumot, mely cime az lesz: Védjük meg a 159-et! :DDD
BadBoy01-02-2007 19:10:43 // 2957
Nekem egy csaj ismerősöm 13o-al repült bele egy kibetonozott kanálisba, 6o méter pattogot, és kiszállt az autóból. A rendőrök, és a mentősök megkérdezték, hogy hol a sofőr. Egy platform. Nem azt mondom, hogy nme fontos, de nem is annyira kell végette stresszelni. Ennyi a véleményem. Mondjuk az 1-2 csillag azért szégyen!
csocsi01-02-2007 19:09:03 // 2956
Ezt viszont örömmel olvastam :))
tj01-02-2007 19:08:11 // 2955
A töréstesztek azért nem mindig mérvadóak szerintem sem.Nézzétek csak meg a a törésteszteken lesajnált 147-et a képeim között, amivel egy betonoszlopot vittem ki majd belebukfenceztem egy kb 3 méter mély árokba. Ezekután taxival hazamentem... :)
BadBoy01-02-2007 19:06:57 // 2954
Nagyon tiszteletparancsoló az autó az utakon! Még a német konkurensek is meggondolják, hogy belé e kössenek! Szerintem az autó pont olyan, és pont annyira jó mint ahogy sugárzik belőle!
BadBoy01-02-2007 19:03:47 // 2953
Nálunk nem okoz gondot a tolatás. Apum még a 9o-es évek elején autóiskolás tanár volt, igy szégyen lenne, ha nem menne neki :DDD.
BadBoy01-02-2007 19:02:43 // 2952
A bömös tényleg drágább, és a szerviz itt SKban csak úgy ingyenes hozzá, ha előtte kifizetsz egy meghatározott összeget. Ez meg nagy átverés! De az ingyen szervizről miért nem beszélnek sehol?
BadBoy01-02-2007 19:00:42 // 2951
Nem tudom, néha túl nagy jelentőséget tulajdonitunk a törésteszteknek, pedig nem biztos, hogy objektivak. De kinek a pap kinek a papné. Abban igazad van, hogy kellene egy 4 ajtós változat a 149-ből. De szerintem inkább az új Bravo méretéhez fog kelleni viszonyitanunk. A kiszivárgott ilyen olyan képek alapján, biztoss hogy nyujtott hátuljú lesz az autó, de szerintem, a Brava I-hez fog hasonlitani. Parkolni, pedig tényleg nem egyszerű.
Zool01-02-2007 17:28:59 // 2950
Okesz,de azért ez ritka. Én mostanra 15e-et tettem a volvómba 6 hónap alatt, sok nemzetközi és vidéki túrával. A 147es sem katott többet évi 20enél, pedig használtam rendesen. A tied nagyon nem szokásos futásteljesítmény. Impozáns, mint a járgányod. :)
tj01-02-2007 16:45:45 // 2949
Zool nekem 2 hónapos a kocsim 10 ezer kilóméterrel...
Zool01-02-2007 10:30:41 // 2948
A srác elég jó képeket tett fel a kocsijáról alpok-háttérrel és magyar kezdésű rendszámmal. Szerintem valódi a teszt. Ha 20e km-t beletett, akkor egy korai darab lehet.
raga01-02-2007 10:21:29 // 2947
Zool01-02-2007 10:13:47 // 2946
Elég egy hülye alkatrész is. Nekem a Volvóm rendesen meghülyült jan elején (alig 6 ónaposan!). Vagy 5-6 különböző dologra írta ki hogy nincs (t.k: ABS, és légzsák), valami a központi egységnél lehetett. SW-update, majd végül harver csere. Még szerencse hogy korrekt volt a márkaszervíz. Amúgy azóte egy volvós haverom csak rémszarvasnak hívja. :)
Zool01-02-2007 10:08:02 // 2945
Én nagyon megszerettem az S40es váltóját. Az 5 seb is jó, a 6 seb még jobb, igaz 1 év után át kellett rajzolni a megvezetést, mert balesetveszélyes volt a rükverc levédésnek hiánya, ezen kívül sokan panaszkodtak rá, hogy egy (meglehetősen rövid) idő után nem vette jól be a kettest. Picit illúzióromboló volt amikor az S40es átvétele után visszaültem a 147esembe, és addig elfogadhatónak tartott váltót használtam. Tényleg sokkal lötyibb. A 146 pedig kimondottan zavaró. Nem reccsen, csak nincs vezetése, mintha zsírosbödönt kavarnék. Persze 130e km, Nekem a 159 váltója sem tetszett anyira, mint az S40esé, de az Alfánál konzekvensen ílyen váltókat csinálnak, tehát lehet hogy direkt csinálják (pl kerek váltómarkolat). De rossznak azért nem nevezném. Viszont tehetnék picit feljebb a klímakonzolt, legalább a Navi nélküli felszereltségben, a váltógomb betakart 3asban. Amyg nem simeri ki a klímakonzolt az ember, zavaró, hogy nem látja mit fog megnyomni. Egyébbként 120-200LE ig mindegyik mocihoz azonos minőségű váltót kaptam én is.
BadBoy01-02-2007 10:03:51 // 2944
Rövid, és velős válasz, a hibákra! Nem tudom elhinni, az elektronikai hibákat, mert nem tudom hogy vagytok vele, de nálunk semmi jele sincs az elektronika gyengeségének, de a hosszabb kommentárt majd ma este irom meg.
Kompressz úr01-02-2007 07:35:55 // 2943
159ből csak dízelt vezettem eddig (2.4est is), de a váltóra panaszom még nem volt, sőt ennél precízebb váltóval még nem volt dolgom.
Kalex31-01-2007 23:30:06 // 2942
Te benne ülsz benne élsz, érzed, szereted! Ő meg képzeletbeli utazását festette le .... lehet, hogy egy vidéki dévó"sevrolet " kereskedő ebben tölti ki elfojtott vágyát, hogy matizzal verjen rá ez Alfára. Olyan fényképet bármikor csinálok egy Ferrariról, írok hozzá egy utinaplót és kész a "cikk" Na én az ilyen kamuzások miatt nem nézek "mónika" meg "balázs" meg mittomén milyen "sókat". Erre a kamura fogékony a fél nemzet. Ezért tart ott az ország ahol.. de most már csak egy gondolat és politizálok... Inkább megyek és szunyálok...csá
GEORGE31-01-2007 23:26:23 // 2941
Érdekes dolgokat ír. Ennyi tapasztalatom ugyan nincs a az 1,9JTS-el csupán 20-30km között mentem vele és ez is két alkalomból adodott össze. Mind két alkalommal ugyan avval a kocsival. Ez egy teszt autó volt mindeki álltal ütött vágott. A váltó pazarul kapcsolgatható "csukloból" kihuzatáskor pedig kellemes morgó hangja van az autónak. Nekem olyan benyomásom van ,hogy aki írta az egy "kényesfasz" és egy lényegesen drágább autóban is feltudna majdnem ennyi hibát sorolni.....
Kompressz úr31-01-2007 23:21:41 // 2940
A feljegyzettek valóságalapját nincs módunk visszaellenőrizni, ez épp a legnagyobb hátulütője a népítéleteknek, vagy elhisszük, vagy nem. Mondjuk Dacianál értelmes ember úgy kezdte, hogy összerakta rendesen. Ha ez megvolt, akkor a Daciaval sem volt nagy gond.
Kalex31-01-2007 23:16:34 // 2939
Ne mond már, hogy a váltó reccsenést így reagálják le egy Alfa szervizbe, ilyen nincs. Egyébként a váltó speciel - tudtommal - komplette német... Ez a hűtőfolyadék minimum is vicces... ő nézett bele a motortérbe? hát ha minimum alatt volt akkor talán van visszajelző fény is nem??? Ezek a zaj jelenségek arra emlékeztetnek, amikor egy hölgy ismerősöm váltig esküdözött hogy zörög a kocsija, próbaút, szemceruza az üléssín mellől ki, zaj nuku...egy hét múlva újra zörög, próbaút, hátsó hamutartóól pisztáciahéj ki zaj nuku... Az ilyen embernek a hőlégballon az ideális...bár ott meg a menetszelet szidná...
Kalex31-01-2007 23:08:02 // 2938
160LE épp hogy elég? Nem tudja kihozni a nyomatékot a kocsiból>>>falábú Szerintem ez a fele kitaláció volt... 19000km alatt ennyi bajom a Dáciámmal se volt... 10 liter feletti átlag??? mindig utánfutóval ment???
Kompressz úr31-01-2007 22:46:58 // 2937
Mondjuk egy 9 milliós autótól én is rossz néven veszek bármiféle kellemetlenséget, így érthető, ha más is zokon veszi ezt. Hogy a feleség nem 100 %ig címlaplány az nekem is kiderült, de honnan veszed a fél herére vonatkozó diagnózist? :)))
Kalex31-01-2007 22:20:00 // 2936
Érdekes ember lehet. Kicsit olyan mint ha nyilvánosan szidná a feleségét, hogy milyen rossz az ágyban, de arra nem tér ki, hogy az egyik heréje hiányzik:))) Ez most "obszcén" volt, de ez jött lel nekem....
Kalex31-01-2007 20:40:51 // 2934
Nekem a parkolás sima ügy radar nélkül is, bár sokat jártam kisteherrel tán ezért van nagyobb rutinom... A méret nekem biztonságot ad és tekintélyt, jó értelemben: nem ugrálnak III golfok meg calibrák bucsús BMW-k elém...igazából egy kezemen meg tudom számolni, hogy hányszor akartak szívózni velem (mondjuk 4,2 -es audival nem kezdek ki). Sokszor zavarbaejtően előzékenyen elengednek olyanok akik 156 és 147 esetén inkább visszagangoltak... Ami egyedüli gond: az alacsony kartelmagasság. Rendszeresen leér az autó alja. Nyomváj(ly?)ús úton ha még rá is fékezek, szikrázik az alja a vasnak. Már megnéztem, elég masszív páncél védi a gépet..ezért "megszoktam"...
Kompressz úr31-01-2007 15:58:56 // 2933
Utólagos beszerelésű radarom van, ez ingyé' volt (belealkudtam) :)) Navit meg lehet, hogy most tudok szerezni féláron.
Zool31-01-2007 15:54:59 // 2932
Viszonyításképen, a 147- 159 olyan, mintha a 147 és a 166 között nem lenne semmi a modellpalettán (a 159 közel akkora, mint a 166). Egy időben voltak olyan pletykák, hogy a 149nek lesz lépcsőshátú változata. Én ezt csak üdvözölni tudnám. A 159 még a megnövekedett új középkatosok között is nagy. A szélessége pedig megegyezik az E mercivel (ezt valahol olvastam, magam sem hittem volna). A 149nél viszont szerintem még a stratégát sem döntötték el (azaz 159 alkatrészeivel egy kisebb kocsi, vagy tuningolt új Bravo). Előbbit nehezen tudom elképzelni, bár biztos nagyon tuti autó jönne ki belőle. A 147nek is jót tettek a 156 génjei...
Zool31-01-2007 15:46:14 // 2931
1. A gyári board computeres kijeézőt raktad be utólag vagy külön kijelzőset? Én alapból a kijelzősre alkudtam, ebből nem is engedtem volna. (akkor inkább az Alfatex vagy az MP3) Egy ekkora autónál radar nélkül felelőtlenség parkolni. (Az S40 is kapott, legalább hátulra, ihaz kijezőt felárért sem kaptam hozzá) A gyári kijelzős Alfa radar viszont csak elsős radarral együtt volt kapható, de cserébe navi nélkül is működött, ellentében pl a bömökkel vagy a Lexussal, amikben kell a nagy kijelzőhöz a fullos audio-navi csomag. 2. Semmi baj a 159 méretével, a baj velünk van, illetve azzal, hogy lassan kevesen kínálnak picit kisebb limót is alatta. A 159 alá kell majd egy kisebb lépcsős, mert két 180cm-es felnőtt plusz gyerekhez nem kel akkora belső tér, viszont a városi közlekedésben töbet veszít az ember a kényelmetlenség miatt, mint amit nyer a belső térrel. A 156-os hátsó sora nem nagyobb, mint a 147esé, csak a puttony meg az orra miatt hosszabb. De igazából nem is lett volna szükséges.
Kompressz úr31-01-2007 14:41:10 // 2930
Gyerekek! A 156-tal állítólag az volt a baj, hogy kisebb volt a kategóriatársaknál, a 159-cel meg az most a baj, hogy nagy? :))) Hogy már az alfistiknek sem lehet a kedvére tenni... :)
Kompressz úr31-01-2007 14:39:39 // 2929
Rossz az, aki rosszra gondol... :)))
GEORGE31-01-2007 13:29:19 // 2928
Nekem se :-))) És mintha mostanában kicsit kikupálodott volna :-)
Tibe31-01-2007 13:02:43 // 2927
Na igen, nekem is nagy a 159-es pedig nagyon tetszik. Amikor még nem mutatták be már kaptam róla prosit hogy menjek tesztvezetni és ha cserélni akarok beszámolják jó áron a 147-est stb... elgondolkoztam de aztán letettem róla mert nagy, a kisebb kompaktok jobban bejönnek. Majd a 149... ;)
Tibe31-01-2007 13:00:28 // 2926
Nekem a Répa Katáról nem az autós műsor jut először eszembe :)))))
GEORGE31-01-2007 12:33:32 // 2925
A szóban forgó "csóka" kb annyit ért az autókhoz mint a Répa Kata :-) A kettőjük közül persze a Kata jóval csinosabb, és a szökesége miatt neki esetleg elnéztük volna, hogy kettő ilyen motort összehasonlit :-)
Kompressz úr31-01-2007 11:49:25 // 2924
Egyébként pedig a nagy külméretekből is adadó tankszerűség szerintem a 159 esetén nem az esetlenség érzését, hanem a nagyságot sugározza jó értelemben.
Kompressz úr31-01-2007 11:47:09 // 2923
A manőverezés nem vészes, a parkolás már érdekesebb, mivel iszonyat széles az autó, illetve olyan magasan van a fara, hogy tolatóradar nélkül tolatni mission impossible. Én utólag tetettem bele olyan radart, ami az akadály elhelyezkedését és távolságát is mutatja, ezzel már lehet bátrabban tolatni.
Zool31-01-2007 11:00:32 // 2922
Nem szeretek katalógushuszárkodni, de ezt követően én is belenéztem egy bömö brossúrába. 330XI 6.9et gyorsul. (Nem sokkal könyebb, de pl a német piacon jóval drágább, és szerintem egyértelműen a fő konkurens) Szal nem értem mire alapozza az összehasonéítást. De volt már aki megjegyezte (talán pont ez a csóka), hogy a Thália csomagtartója nagyobb...
Zool31-01-2007 10:50:35 // 2921
A 147 sem volt egy könnyű autó, mégis csűnyán elmeszelték a törésteszten. Pedig én láttam frontálisn törött 147est az egyik dílernél. Az A oszlopa érintetlen volt, pedig az elejéből a bal fele hiányzott (azaz a tulaj hagyományos offset töréstesztet végzett :). Nem tudom mi a fenét csináltak a nérnökök, és miért nem korrigálták a hibát az NCAP után. Egy legalább 4*-os 147 Facelift még szóba jöhetett volna. A 159 mérete még mindig megilyeszt. Városban (ez nálunk Budapestet jelentené) nem lehet könnyű parkolót találni neki. Egy 149 lépcsős kellene kb a pont 156-os méretében. Csak azzal lehet menteni a helyzetet, hogy szinte mindenki meglépte ezt a méret-növekelést, szinte nincs már 4.5 alatti középkat limó. Ti mennyit jártok a 159esitekkel Budapesten? Milyen tapasztalatokat gyűjtöttetek vele nagyvárosi forgalomban?
BadBoy30-01-2007 20:37:44 // 2920
Múlt héten autóztam szélben én is, mig a corsa össze vissza billegett, addig a 159 meg sem moccant. Észre sem vettem, hogy fúj a szél az autóban :DD
Kompressz úr30-01-2007 20:33:42 // 2919
:)) Ugye-ugye. Személy szerint pedig az öt csillagot jobban elhiszem (sajna hátulról már teszteltem is kiváló eredménnyel) a 159ről mint egy 300-400 kg-mal könnyebb papírrakétáról.
Kalex30-01-2007 19:17:13 // 2918
Mai objektív teszt: 8:02 Győr Shell - 9:56 Szeged MC.Donalds Átlagfogyasztás 7,1l/100km Erős oldalszélben kifejezettem élveztem azt a 200 kg vasat amit mindenki le akar faragni a 159-ből!!
tj29-01-2007 17:51:45 // 2917
Nállam a 2.4-es kb 5 perc alatt eléri a 60 fokot (1500 felé nem pörgetem a motort csak 90 fok felett) és akkor már meleg levegőt fúj.
BadBoy28-01-2007 10:03:36 // 2916
Akkor nem KM-et irok. Mielőtt elindulunk az autóval, mindig megy kb. 5 percet, és csak akkor indulunk el vele. He ez után ülünk be, már meleg van az autóban, és amint megmozdul a motor, azonnal a maximumon nyomja a forró levegőt. 1oKM, ami 9o-nel, kb. még egy 7-8 perc, és már maximumon van a viz. Nálunk mondjuk nincs olyan gond, hogy hideg az autó. Ha meg nem mentetjük a motrot, mert valahol voltunk, akkor kb. 2-3 perc és nyomja a langyos levegőt. Nagyon gyorsan felmelegszik az utastér.
Kompressz úr27-01-2007 22:12:33 // 2915
Ami érdekes, hogy a Mrs. Paulus jtd motorja és az én motorom egészen más orgánumú, pedig elvileg majd' ugyanazon motorról van szó.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.