Forum >> 159
kando.02-02-2007 22:26:46 // 2990
jóvanna, kifejezési eszköztáram ilyen időpontban a sok és megerőltető munka után esetlegesen hibázik...
:))))
különben is, csak az nem hibázik, aki nem dolgozik :PPP
GEORGE02-02-2007 22:25:55 // 2989
Vagy, csak simán ráéreztem :-)))
kando.02-02-2007 22:25:48 // 2988
Jaah igen, na arra gondoltam, csak sztem fáradt vagyok.. :)
Igen, mint Neptun villája :)))) (ez az, na, villa az nem lándzsa.. :)))
Kompressz úr02-02-2007 22:25:07 // 2987
Hiába no, tanult embernek nincs párja :)
GEORGE02-02-2007 22:24:25 // 2986
Én erre gondoltam mindjárt :-)
Kompressz úr02-02-2007 22:22:23 // 2985
Vagy inkább egy háromágú szigonyt :))
Kompressz úr02-02-2007 22:21:52 // 2984
Vagy igen :)
GEORGE02-02-2007 22:21:49 // 2983
Az akkor nem Alfa lesz :-( :-)
Majd vigyél egyet vele az érzés miatt :-)
kando.02-02-2007 22:21:24 // 2982
:)))
Talán addigra az A.R. is csinál ilyet.. :)
Vagy kell venni ,,lándzsát'' :)
Kompressz úr02-02-2007 22:20:01 // 2981
A következő autómban ilyen motor lesz :)
Kompressz úr02-02-2007 22:19:28 // 2980
Bocsika, én elnéztem az Alfanak, hogy kétszer leállt alattam a vas az autópályán, mindkétszer tréler volt. (brühühü, a selespeedet azóta is visszasírom)
GEORGE02-02-2007 22:18:49 // 2979
tetszene, igaz? :-)
Kompressz úr02-02-2007 22:17:47 // 2978
Akkor már 3.2 V8 biturbó :)
GEORGE02-02-2007 22:08:51 // 2977
Tényleg cseles belépő volt .-D
Kalex02-02-2007 22:05:34 // 2976
Azért ez cseles belépő volt Uram!
Elnézést a durvább hasonlatokért, ez itt már nem a Mónika "só"...
El kell hinnem hogy az Alfád egy rosszabbul összeállitott példány...ennyi hiba együtt azért nem jellemző tán még a Zaporozecsre sem.
Egy régi Merkuros ismerősön szokta mondani: "biztos szülinapos volt a gyárban a szerelő és másnaposan rakta be a dolgokat" - tán még a glikolt is kiitta a hűtőből:)) A pisztáciát meg őfelejtette a hamutartóban:))
Viccen kívül, ha ez mind megtörtént veled akkor Te vagy a "legfertőzőttebb"
Alfások egyike, ennyit elnézni a vasnak ez már igazi tolerancia.
GEORGE02-02-2007 22:04:16 // 2975
Ha egyszer az a nyerő benne, nincs mese :-)))
Mondjuk a 3,2 V6-ról azért ne feledkezzünk meg azért .-)
Kompressz úr02-02-2007 22:02:45 // 2974
Diesel power rulez :))
GEORGE02-02-2007 21:46:32 // 2973
Tiszteletem :-)
A népítéletes írást elolvasva én annak stilusából ( elolvastam most megint ) továbbra is a "kényeskedő" jelző jön le nekem.
Távol álljon, hogy szándékosan sértegessek itt valakit.
De ha egyszer ez jön le nem írhatom másképen.
Továbbiakban azt is leírtam, hogy annyi tapasztalatom nincs az 1,9JTS-el mint az írás szerzőjének.
2,4 JTDM-el ennek a 10szeresét gurultam.
És csak azt tudom leírni amit én tapasztaltam.
Rettentő furcsa továbbá az is, hogy pont ebben az egy autóban jelentkezik ennyi hiba egymás után!!
De mivel ismeretlen ember írta joggal hihettem hihettük, hogy kamu ítélet, mint már nem is egyről kiderült.
De mivel én sem vagyok tökéletes, elnézés kérek ha megbántottam az amúgy is ídézőjelbe tett jelzővel.
Sajnos az 1,9-es moci harmat gyenge ehez a testhez, és ha hihetek azoknak a barátaimnak akik hajtották már a 2,2JTS-et akkor az sem az igazi.
be kell látni, hogy ekkora testhez kell a JTDM nyomatéka.
Kompressz úr02-02-2007 21:30:08 // 2972
Isten hozott :)))
Szerintem a képzelt riport jelleget majd GEORGE cartárssal tárgyald ki :))
Alfacus Maniacus02-02-2007 18:26:43 // 2971
Üdv a topictársaknak, és máris köszönöm az üzenőfalamon megjelent kedves köszöntéseket. Igen, én vagyok a 2942 hsz.-ben hivatkozott és vihart kavart Népítélet szerzője (A Képzelt Útleírásokat Fabrikáló Falábú Vidéki Matiz Kereskedő A Sóból). Nos, hallgassátok meg Védőbeszédemet:))
Azt örömmel látom, hogy a 159-es topic lakói jóval a 156-os közösség felett állnak igényességben (ez így helyes), mert a 156-os Népítéletemre mint pozitív véleményre link van az alfaamore szájton, a jóval magasabban pontozott 159-es irományom meg amolyan ’vae victis’ szerű állapotot eredményezett.
A teszt ’jegyzőkönyv’ (mint írtam, szakmai ártalom, pályám legelején – valamikor nem sokkal Mohács után - hasonlókat kellett produkálni, igaz, V16-os vasúti motorokra) 1:1-ben valós, a szarkasztikus stílus meg amolyan ’érted haragszom, nem ellened’ szerű. Emlékeztetek a záró részre, ahol ’összeérésről’ és nem’ hibákról’ szólok, no meg 5*-os szeretetről, mert én is benne élek és tényleg ’szeleremben’.
De sok a bevezető. Érdemben pár szakmai hozzászólásra reagálnék és remélem, előbb utóbb lesznek 1.9 benzines márkatársak is, mert nagyon szeretném hallani mások véleményét. Más típusból, esetleg 30-40km-es próbaútból (én is fél napi teszt után választottam ki a kocsit) az 1.9-es benzinesről mérvadóan írni nem lehet
1) Váltó. Bármilyen kiválóak az új hatfokozatú váltók ezrei, én csak a sajátoméról tudok beszámolni. Az a bizonyos Sz. mester - Szamosi úr – ki gyanún felül nem ’Matíz kereskedő’ kategória, az első felkapcsolás után lakonikus rövidséggel közölte, hogy javíttassam meg a váltót. Ennyi. Végül nem tettem meg, a váltó a kezemben zavartalanul működik.
2) Hűtőfolyadék. Rossz hírem az, hogy a minimum alatt kb. 2 centis szintnél sem jelez semmi.
3) (ezt csak zárójelben, a mókás pisztáciás sztori kedvéért: az imént említett V16-osok mindenféle rendű tömegkiegyenlítési meg felfüggesztési ügyei kapcsán máig is úgy-ahogy eligazodom, hogy egy rezonancia kapcsán kell-e a hamutartó vidékén kutakodni:))
4) 160 LE, nyomaték. Nálam a használat főként a külföldi (és gyakran a legforgalmasabb) autópályákat jelenti. A 2 személlyel, teletömött csomagtartóval és feltankolva dekák híján 1700kg-os kocsival 130 körül-felett hirtelen összeszedni +25-30 km sebességtöbbletet komolyabb forgalomban az előzéshez, nos ez az, ami a 190Nm (ismétlem a 300Nm feletti régiókban élő-gondolkodó dízeles testvéreknek, 190Nm) nyomaték lehetőségeit messze meghaladja. Vissza lehet kapcsolni akár kettőt, szétforgatni a motort, de ez akkor is annyi, ennek megfelelő ’gyorsulással’. Mint korábbi 156 1.6 tulajt engem is megnyugtatott a jóval több LE meg nyomaték, de ezt feleszik a többlet százkilók – mely plusz súly miatt egyébként sokkal szerethetőbb a 159-es minden morgolódásom ellenére
Tudom, hogy teoretikusokat nem mindig győznek meg holmi gyakorlati tapasztalatok az 1.9 JTS-sel, de emlékeztetek a Totalcar 2006. május 17.-i 159 1.9 JTS tesztjére is. Ez a korrekt leírás bő teret szentel a sokat (!) fogyasztó, ’kehes’ [sic!] motornak; ezek után marad két lehetőség: a) valóban erősen alulmotorizált a kocsi 1.9-es benzinessel, b) a jó Nino Karotta ’falábú’:)) Ma valószínűleg elgondolkodnék a 2.2-esen. (Mert nekem: csakis a benzinest).
5) Fogyasztás. A nyári kb. 8800km eredménye a 10.5 liter a tripcomputeren. Autópályák előzés(kisérlet)ekkel, állandó légkondi (kivéve a megírt néhány sztrájkolós esetet), meredek magashegyi utak. És utánfutómentesen:))
Végül: jót mulattam az egyre szárnyalóbb feltételezéseken, Törvényes Nőm meg egyenesen kivirult a ’felesége nem 100%-os címlaplány’ megjegyzésen, hogy még most is ilyen mércéhez hasonlítják hatszoros nagymamaként:)).
Bocs, ha hosszú voltam, de remélem, ezek után felvétetek az exkluziv ’klubba’, mindenkinek baráti üdvözlet: AM
Kompressz úr02-02-2007 16:01:00 // 2970
BadBoy02-02-2007 13:43:42 // 2969
De ez az autó rendelésből volt, ahogy a sorokból kivettem. De hát ki tudja, mi is volt a KM órával elkövetve.
BadBoy02-02-2007 13:42:50 // 2968
Nálam az opel corsa ir abs hibaüzenetet, de én teszteltem apróköves részen, de hibátlanul működik :).
Bckk02-02-2007 13:36:49 // 2967
vagy kapott egy legyilkolt darabot,
nev felejtsuk el, hogy az ujságirok nem ugy járnak kelnek a kocsikkal, mint ha a sajátjuk volna. és sokat is számit az elfogultságuk a márkával szemben.
meg ugye a kenés
Zool02-02-2007 13:34:02 // 2966
Ez egy hiba volt, ami sok álhibát okozott, bár a tolatóradar tényleg nem működött. Viszont az ABS-t nem teszteltem hibaüzenetnél, hátha tényleg nem működik, mert akkopr valszeg a légzsák hibaüzenet sem lett volna viccből. A rémszarvas nevet egy volvós haver adta ráadásul...
BadBoy02-02-2007 13:22:51 // 2965
Nálunk az autó már a 19 ezredik kilaméterhez közelit, de a hűtőfolyadékon kivül semmi gond nem volt.
BadBoy02-02-2007 13:21:24 // 2964
Hát ez a rémszarvas megnevezésn nagyon jó :DDDDD
BadBoy02-02-2007 13:18:36 // 2963
Mondjuk azért hihető, mert az autónak 4 és fél csillagot adott. Ha konkurens márka embere lett volna, akkor sokkal kevesebb lenne. De sajna, hogy nem jelentkezik be ide, lehet egyszerűbb lenne vele együtt, az ő reagálásaivl, az eszemefuttatás.
BadBoy02-02-2007 13:15:59 // 2962
Ahogy irtam, nálunk is volt a hűtőfolyadékkal gond! Szüleim pont Győrben volt bevásárolni. Kijöttek az üzletből, és nini, a boardcomputer meg irt, hogy nincs elég. Megnézte apum, tényleg a minimumon volt. Kétszer utánaöntés, és azóta semmi.
Zizegés lehet akár mi, szervizben kellene megnézetni!
BadBoy02-02-2007 13:13:00 // 2961
Hát ahogy olvasom, a tisztelt itélet iró úr, egy nagyon érdekes darabot fogott ki.
1. Rádió? Hát kár hogy nem tett fel a rádióról képet, szivesen megnézném.
2. Légzsák mögüli ciripelés: Lehet be kellene vinni a szervizbe, mert Bckk mondta, hogy ott van egy kábel rosszul rögzitve az első széria egyes darabjainál, csak meg kell igazitani.
3. Hűtőfolyadék: Nekünk is volt ilyen gondunk. Fél liter hozzáöntése óta, már két hónapja sammi. De mi is voltunk szervizben, és nálunk se találtak folyásnyomot. Lehet az úrnak igaza van, és rosszul levegőztetik ki a rendszert.
4. Sebességváltóhoz még pár szót: nem tudom mi lehet a baj, de szerintem ami a mi autónkban van az tökéletes, nincs gond semelyik sebességfokozattal sem.
Hát az itélet iró úr, pont egy olyan darabot fogott ki ami nem a minőség csúcsán áll :((. Ezt kellen még kiküszöbölni az olaszoknak!
BadBoy02-02-2007 12:53:36 // 2960
Szerintem haladnak a többiekkel, az autók méretét viszonyitva, és még egy picivel nagyobbak is. De szerintem ez mindig is jellemző volt az olasz autókra.
Az utolsó info, amit a 166 utódjáról hallani lehetett, hogy a Quattroporte alapjára fog épülni, ami azt jelenti, hogy nagyon nagyot fog növekedni az autó. De szerintem igy egyenes konkurense lehet, vita nélkül az E osztálynak, és az 5-ösnek. De még nagyobb is lesz! Igy bekerül az E és S közé.
149? Szerintem annyira ne irjuk le az olaszokat, mert ködösitenek rendesen, és a legváratlanabb pillanatban fogják bejelenteni az autót. Itt is volt az amorén, a fiat csoport 2o1o-ig tervezett modelloffenzivája, és ott az szerepelt, hogy a 14? ha szám lesz, jövőre megérkezik. Ez azt jelenti, hogy az autót már tesztelniük kell. És az autó szerintem nagyon is kész van! A Bravo is csak kb. fél évvel ezelőtt szivárgott ki.
Da abban egyetértek, hogy kellene, egy köztes modell, amivel könnyen lehetne manőverezni a sűrű városi forgalomba.
BadBoy02-02-2007 12:42:22 // 2959
A béemwékhez nem kell a gyári fullos navi, hogy a kijelzőn lásd a tolatóradar képét. Ismerősünknek van pont egy 5-ös, és abban az iDrive kijelzőjén látni a távolságot. De ha a 3-ast vesszük figyelembe, akkor igazad van, és szorry a belekotyogásért!
BadBoy02-02-2007 12:38:39 // 2958
Hát ez mondjuk nagy igazság, de ha 5cm-rel rövidebb lenne, az lenne a 159 baja. Szerintem nagyon eltérőek az emberek izlései, de azért tényleg az hallgatni még az alfistiktől is, hogy ez meg az abaja, hát ez elszomoritó. Szerintem a kategóriájának az egyik legjobbja! Jó ez az autó igy ahogy van! Én nyitok mindjárt egy fórumot, mely cime az lesz:
Védjük meg a 159-et! :DDD
BadBoy01-02-2007 19:10:43 // 2957
Nekem egy csaj ismerősöm 13o-al repült bele egy kibetonozott kanálisba, 6o méter pattogot, és kiszállt az autóból. A rendőrök, és a mentősök megkérdezték, hogy hol a sofőr. Egy platform.
Nem azt mondom, hogy nme fontos, de nem is annyira kell végette stresszelni. Ennyi a véleményem. Mondjuk az 1-2 csillag azért szégyen!
csocsi01-02-2007 19:09:03 // 2956
Ezt viszont örömmel olvastam :))
tj01-02-2007 19:08:11 // 2955
A töréstesztek azért nem mindig mérvadóak szerintem sem.Nézzétek csak meg a a törésteszteken lesajnált 147-et a képeim között, amivel egy betonoszlopot vittem ki majd belebukfenceztem egy kb 3 méter mély árokba. Ezekután taxival hazamentem... :)
BadBoy01-02-2007 19:06:57 // 2954
Nagyon tiszteletparancsoló az autó az utakon! Még a német konkurensek is meggondolják, hogy belé e kössenek! Szerintem az autó pont olyan, és pont annyira jó mint ahogy sugárzik belőle!
BadBoy01-02-2007 19:03:47 // 2953
Nálunk nem okoz gondot a tolatás. Apum még a 9o-es évek elején autóiskolás tanár volt, igy szégyen lenne, ha nem menne neki :DDD.
BadBoy01-02-2007 19:02:43 // 2952
A bömös tényleg drágább, és a szerviz itt SKban csak úgy ingyenes hozzá, ha előtte kifizetsz egy meghatározott összeget. Ez meg nagy átverés! De az ingyen szervizről miért nem beszélnek sehol?
BadBoy01-02-2007 19:00:42 // 2951
Nem tudom, néha túl nagy jelentőséget tulajdonitunk a törésteszteknek, pedig nem biztos, hogy objektivak. De kinek a pap kinek a papné. Abban igazad van, hogy kellene egy 4 ajtós változat a 149-ből. De szerintem inkább az új Bravo méretéhez fog kelleni viszonyitanunk. A kiszivárgott ilyen olyan képek alapján, biztoss hogy nyujtott hátuljú lesz az autó, de szerintem, a Brava I-hez fog hasonlitani.
Parkolni, pedig tényleg nem egyszerű.
Zool01-02-2007 17:28:59 // 2950
Okesz,de azért ez ritka. Én mostanra 15e-et tettem a volvómba 6 hónap alatt, sok nemzetközi és vidéki túrával. A 147es sem katott többet évi 20enél, pedig használtam rendesen. A tied nagyon nem szokásos futásteljesítmény. Impozáns, mint a járgányod. :)
tj01-02-2007 16:45:45 // 2949
Zool nekem 2 hónapos a kocsim 10 ezer kilóméterrel...
Zool01-02-2007 10:30:41 // 2948
A srác elég jó képeket tett fel a kocsijáról alpok-háttérrel és magyar kezdésű rendszámmal. Szerintem valódi a teszt. Ha 20e km-t beletett, akkor egy korai darab lehet.
raga01-02-2007 10:21:29 // 2947
Zool01-02-2007 10:13:47 // 2946
Elég egy hülye alkatrész is. Nekem a Volvóm rendesen meghülyült jan elején (alig 6 ónaposan!). Vagy 5-6 különböző dologra írta ki hogy nincs (t.k: ABS, és légzsák), valami a központi egységnél lehetett. SW-update, majd végül harver csere. Még szerencse hogy korrekt volt a márkaszervíz. Amúgy azóte egy volvós haverom csak rémszarvasnak hívja. :)
Zool01-02-2007 10:08:02 // 2945
Én nagyon megszerettem az S40es váltóját. Az 5 seb is jó, a 6 seb még jobb, igaz 1 év után át kellett rajzolni a megvezetést, mert balesetveszélyes volt a rükverc levédésnek hiánya, ezen kívül sokan panaszkodtak rá, hogy egy (meglehetősen rövid) idő után nem vette jól be a kettest.
Picit illúzióromboló volt amikor az S40es átvétele után visszaültem a 147esembe, és addig elfogadhatónak tartott váltót használtam. Tényleg sokkal lötyibb. A 146 pedig kimondottan zavaró. Nem reccsen, csak nincs vezetése, mintha zsírosbödönt kavarnék. Persze 130e km,
Nekem a 159 váltója sem tetszett anyira, mint az S40esé, de az Alfánál konzekvensen ílyen váltókat csinálnak, tehát lehet hogy direkt csinálják (pl kerek váltómarkolat). De rossznak azért nem nevezném. Viszont tehetnék picit feljebb a klímakonzolt, legalább a Navi nélküli felszereltségben, a váltógomb betakart 3asban. Amyg nem simeri ki a klímakonzolt az ember, zavaró, hogy nem látja mit fog megnyomni. Egyébbként 120-200LE ig mindegyik mocihoz azonos minőségű váltót kaptam én is.
BadBoy01-02-2007 10:03:51 // 2944
Rövid, és velős válasz, a hibákra!
Nem tudom elhinni, az elektronikai hibákat, mert nem tudom hogy vagytok vele, de nálunk semmi jele sincs az elektronika gyengeségének, de a hosszabb kommentárt majd ma este irom meg.
Kompressz úr01-02-2007 07:35:55 // 2943
159ből csak dízelt vezettem eddig (2.4est is), de a váltóra panaszom még nem volt, sőt ennél precízebb váltóval még nem volt dolgom.
Kalex31-01-2007 23:30:06 // 2942
Te benne ülsz benne élsz, érzed, szereted!
Ő meg képzeletbeli utazását festette le .... lehet, hogy egy vidéki
dévó"sevrolet " kereskedő ebben tölti ki elfojtott vágyát, hogy matizzal verjen rá ez Alfára. Olyan fényképet bármikor csinálok egy Ferrariról, írok hozzá egy utinaplót és kész a "cikk"
Na én az ilyen kamuzások miatt nem nézek "mónika" meg "balázs" meg mittomén milyen "sókat". Erre a kamura fogékony a fél nemzet. Ezért tart ott az ország ahol.. de most már csak egy gondolat és politizálok...
Inkább megyek és szunyálok...csá
GEORGE31-01-2007 23:26:23 // 2941
Érdekes dolgokat ír.
Ennyi tapasztalatom ugyan nincs a az 1,9JTS-el csupán 20-30km között mentem vele és ez is két alkalomból adodott össze.
Mind két alkalommal ugyan avval a kocsival.
Ez egy teszt autó volt mindeki álltal ütött vágott.
A váltó pazarul kapcsolgatható "csukloból" kihuzatáskor pedig kellemes morgó hangja van az autónak.
Nekem olyan benyomásom van ,hogy aki írta az egy "kényesfasz" és egy lényegesen drágább autóban is feltudna majdnem ennyi hibát sorolni.....
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
488
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?