Forum >> 159

Zool04-02-2007 15:55:15 // 3040
Na itt van egy kép.
A hullámos rész a bűnös.

Tom1204-02-2007 15:55:05 // 3039
Néztem pl. tegnap is BadBoy-eknál, igaz, nem annyira tüzetesen, csak azt "regisztráltam", hogy nagyobb. Az üléstámla nem lehajtható a 159-ben? Nekem mondjuk még az "elmenne" a 156-ban.
BadBoy04-02-2007 15:54:40 // 3038
Téged megértelek, ha a csomagtartó is számit neked, de minket ez nem érdekelt. Amikor elősször bennt voltunk a szalonban ki sem nyittatuk. Amielőtt megrendeltük, akkor belekukkantottunk, de le is csuktuk. Nálunk csak max. egy aktatáska, és kabátok utaznak benne. Nyaralni pedig nem járunk autóval. De szerintem ezért bele tudnék két DB bőröndöt tuszkolni! Kiváncsi lennék Alfacus Maniacus tapasztalataira, mert ő azt irta, hogy az autóval jár kirándulni, és már bejárta fél Európát. Ő pontosan el tudja mondani mi a helyzet a csomagtartóval.
Zool04-02-2007 15:49:40 // 3037
Nem a literrel van a baj, hanem a nyílással. A 156nak mélyebbre harapott az ajtaja. Az baj a 159essel, hogy annyira extrém magas a csomagtartónyílás belső! pereme (nem ahova beleharap az ajtó, hanem ami alulról kinő merevítésként, nézz meg majd egyet élőben), hogy csak nagyon nagy szögben, ferdén lehetne becsúsztatni a bőröndöt, ami hosszában lehetetlen, mert a cs.tartó végében már megakad a bőrönd eleje, míg a vége még nem ért be annyira hogy bepasszoljon. Fórumon lerajzolni most lsuta vagyok. A másik gond, hogy a felső perem is nagyon belóg. A rés egyszerűen keskeny, és ráadásul ferde szögben van. Az S40 ajtaja is mélyre harap, és a nyílás a cs.t szintjén kezdődik, így simán becsúsztathatóak hosszabb dolgok is. A babakocsival egyet értek, ezért írtam a reklám helyét. Van aki büszkén fotózta a V50esében, hogy a b.kocsi mellett megmarad még az 1/3 csomagtrató is :)!!!! . Nem kicsit röhögtem rajta. Amit írtam az tényleg a legkisebb kocsi (összehajtva), szerintem 2-3 éves korig el lehet használni, bár még nem saját tapasztalatból írom, de akitől átvettük addig használta. Vissza a 159esre. A fenti ok miatt a két közepes utazóbőröndöm nem férne bele a nyílás miatt, amik a 147esben simán elmentek.A gond tehát nem a mérettel volt.
Tom1204-02-2007 15:38:04 // 3036
"Egy bőröndöt nem tudok beletenni, akkor meg minek a közel 4.7mes hossz? Ez az apróság szinte teljesen hazavágja, mert kevés férj tud átverni az asszonyon egy 10millás kiadást, ha még a babakocsit sem lehet betenni." A 156-nak még kisebb a csomagtere, de nekem még mindig befért bármekkora bőrönd. Hosszában szoktam berakni, aztán elfordítom. /Ezt nem kötekedésnek szántam.:-)/ Babakocsi szállításra meg nem igazán kell berendezkedni, mert azt meddig használod, 1 évig, 1.5 ? /Utána már bele sem lehetett őket eröltetni./ Addig meg azért valahogy befér, lehet, hogy csak én vagyok ilyen fanatikus, de én inkább a babakocsi méretét "igazítanám" úgy, hogy beférjen. Ez a tapasztalat... :-) A szobát sem érdemes telemázolni Miki egerekkel, mert nemsoká lehet levakarni, mert már "cikinek" tartják, a barátok/barátnők előtt. Ez is tapasztalat, de ez már off...:-)
Zool04-02-2007 15:18:41 // 3035
Amúgy a 2.4 automata egy tökéletes utazóautó. Családoknak is ideális lenne, ha nem lenne az a kretén csomagtartónyílás. Az nem mentség hogy a Lexus is hasonlóan elszúrta. Egy bőröndöt nem tudok beletenni, akkor meg minek a közel 4.7mes hossz? Ez az apróság szinte teljesen hazavágja, mert kevés férj tud átverni az asszonyon egy 10millás kiadást, ha még a babakocsit sem lehet betenni. (Igaz mi ebben alkalmazkodtunk, Quinny Zapp, a hátsó ülés lábterében is elfér, ez itt a reklám helye). A Kombi picit jobb (perem ott is magas, de legalább szélesebb a nyílás), de sokan (én is) elvből ellene vagyok. Egy rendes csomagtartónyílással sok hívet szerezne a márka. Mindegy, hogy mi az image. Az 1.9es váltója nekem alapjában véve tetszett, de azért elküldeném a mérnököket egy útra egy S40esben. Ilyet kérek minden autóba. Rövid bot, röviden pontosan és könnyen jár, jó a fogása és még szép is. Ha viszont a fő konkurenseket nézem, nem csinálnak jobbat vagy sokkal jobbat, mint az Alfa, és itt azért ez előrelépésnek tekinthető. Utána még átugrottam egy bömö szalonba és elvittem egy 335i kupét. A helyzet az, hogy az ilyen autókban a bömönek alig van konkurenciája, még országon belül sem. Nagyon jó autókat csinál, iszonyúan magas árért, és itt az Alfának kevés keresni valója van még, bár ahogy hallom a TI csomaggal készülnek valamivel. És itt nem csak egy mocira gondolok meg gyorsulásra. Egy überfullos 3asért közel annyit kérnek amiért egy Porschét is kap az ember, igaz abban nincs légpárnás deréktámasz meg egyéb nyalánkságok. És persze a vezetési élmény nagyon ott van. Én mondjuk tojnék az individualra, ha egy csomagban megkapom amit kell és nem drágább, mint a kívánságlistán, nem érdekel., tehát a TI-val az Alfa úgy lép be a presztizspiacra, hogy nem kell elvesznie a konfigurálás dzsungelében. Meglátjuk, hogy beválik el, én drukkolok nekik. A lényeg azonban: normális ember nem azt nézi meg, hogy mit tud a 159 és pl a 320d alapáron, mint ahogy a hazabeszélő német tesztek sugallják. A kérdés az, mit kapok az Alfától és a Bömötől pl 30.000 euróért. És itt a Bömö nagyon visszaesik. Mert egy 1.9 nem ellenfél a 320dnek, de árban a 2.4 is belefér ellene. Nagyon csúnya árcédula volt a 320d mellett. Még mindig messze a Distinctive-től (alcantara és apróságok nélkül) már annyi volt mint a 2.4 Distinctive. Csak rá kéne venni az embereket egy próbakörre és hogy árajánlatot kérjenek. Itt hibádzik még az Alfa. Nyilvánvaló hogy az Autobild lefekszik a német márkéknak, és azok ezért nem kevés pénzt fizetnek. Sajnos azonban ez a módja. Meg kell kenni az újságírót, és akkor nem fogja lepontozni az év autója szavazáson. Ugyanez az újságíró ájuldozott pl a Corsától. Itt valami nagyon nem stimmel. A Kalbfell kampány pont a németeknek szólt, de az a kelet európai kultúr-gyarmatokat is eléri, így nézve egy 150milliós (D AT Svájc, P H CZ, SK) piacról van szó, mindegyiknél erős német befolyással az autós médiában.
Zool04-02-2007 14:51:37 // 3034
Picit későn reagálok Alfacus Maniacus hozzászólására, egyrészt mert van egy kis lelki ismeretfurdalásom, hogy nem a 159 lett a szerencsés nálam, másrészt kicsit kibicek érzem magam is magam emiatt. Pont ezért el is ugrottam ma reggel a szomszéd kereskedésbe (úgyis nyílt nap volt) és elvittem egy-két 159est (1.9 JTD. 2.4 Automata) egy körre, meg hogy ne szálljak el teljesen egy 335i-t is utána (jó dolog a nyílt nap, Saabék még meg is kajáltattak :). Viszont sajnálatos hogy az Alfa kereskedőnél alig volt érdeklődő, míg máshol azért akadtak rendesen. Remélem csak rossza napszakot fogtam ki. A népítéletről úgy vélem, hogy az ember lehet szerelmes, de ha kiad egy autóért 10 millát el is vár valamit a pénzéért. A 159 minőségben sokat ad, és ezért pl a 3ashoz képest nagyon keveset kér (máshoz képest azért inkább nem). A 2.4 autómatája a Bömök mellett az első olyan automata ami jó volt. (A DSG még kimaradt, arról nem tudok nyilatkozni, de pl pont utána vezettem egy Leagacyt is förtelmesen ostoba automatával, Volvók mind gáz). Eszembe nem jutott, hogy kézzel kéne váltani. Talán pár hónap után már jobban csinálnám a motorféket magam de a 2.4JTD minden helyzetben elégséges erőt biztosított, csak a teljesítmény miatt (pl előzésnél) soha nem kéne a váltóhoz nyúlni. Az anyagminőség azonban nem elég, ha a kocsi nem 100%-os. Nekem is van ismerősöm aki többet vezetett csereautót (ráadásul VWPolót!) mint a saját 146osát. Ritka de benne van. Én is szívtam már picit a Volvómmal, pedig csak 6 hónapos. A jó anyagminőség és a megbízhatóság nem jár kéz a kézben, sőt a jól felszerelt modelleknél fordított az arányosság. Sokat segít a szervíz hozzáállása, de az pont sosem volt az Alfa erőssége, tisztelet a kivételnek. Nem lehet elvárni a tulajoktól, hogy csak azért hallgassanak a hibáikról, mert Alfájuk van. Mint ahogy nem lehet ezt elvárni a tesztelőktől sem. Nem az Alfa fizet nekem, hanem én az Alfának. Ez van. Én azért védem a márkát minden lehetséges fórumon, mert a 147esem tényleg becsületesen szolgált és egy szavam sem lehetett a minőségre. Ha nem így lett volna, nem is regisztráltam volna, vagy legalábbis lapítottam volna. Viszont sok olyan leszólást láttam ami alaptalan volt. Lehet hogy több baj van az Alfákkal, de statisztikailag nem annyival rosszabb, hogy komolyan érdemes lenne ezért márkát váltani. Amikor a Volvo-kereskedő elkezdett óberkodni, igencsak helyre tettem, hogy kit nézzen le a Sufnituningolt Focussal.
Don Gombóc04-02-2007 11:00:13 // 3033
Írtam az oldaladra. :)
Don Gombóc04-02-2007 10:58:24 // 3032
Köszke! Az imént néztem hát elkeserítő. :(
jandibandi04-02-2007 10:54:28 // 3031
Üdv! íme regadó kalk. bal felső sarokban...
Don Gombóc04-02-2007 10:52:29 // 3030
Így élnek a digók. :)
Kompressz úr04-02-2007 10:51:14 // 3029
Kint Maserati kereskedésből lehet gyári garanciális használt 3200GT-t kapni egy 159 áráért. Szóval szinte ingyen :)))
Don Gombóc04-02-2007 10:37:42 // 3028
Lehet hogy még tőlletek is érdemesebb behozni még egyedi importként a regadó megfizetésével együtt. Nem tudom van-e a neten regadó kalkulátor ami úgy működik mint a kötelező díjmegállapító. Tudja valaki?
BadBoy04-02-2007 10:33:51 // 3027
Akkor még nálunk olcsóbb az autó.
Don Gombóc04-02-2007 10:30:53 // 3026
A sport gt ilyen felszereltségű modellért itt símán elkérnek 40 milliót szerintem.
BadBoy04-02-2007 10:27:32 // 3025
Hát a MOi autóárak nagyon el vannak szálva a regadó végett :((. Nekünk pl. előnyösebb MOn autót venni, mert nem kell kifizetni az államnak az autóra kivetett sarcát. Most nyilt Pozsonyban egy luxusautó kereskedés, és pont nekik is van egy Quttroportéjük ezzel a belsővel. Az ára 5.4 millió koorona, ami kb. 15o ezer euró, de ez az autó teljesen fullos. Itt a linkje: Quattroporte SportGT Talán a magyar árakhoz viszonyitva egy szinten van. De nem ismerem az opciós dolgok árát.
Don Gombóc04-02-2007 10:23:23 // 3024
Azt hittem az új Quatroportéról beszélünk. :) Mert az előzőben volt 3.2 twin turbós V8-as.
Don Gombóc04-02-2007 10:19:15 // 3023
Vicc vót a dízelezés. :) Ezt a belsőt a mobile.de ről loptam ki, ez egy nagyon fullos új Maserben volt 130 ezer euróért. Nállunk az idézőjelben fapadosért kérnek 33 millát. A 159- esek is röhejesen olcsóbbak a mi árainkhoz képest, de ezt a multkor taglaltuk asszem.
BadBoy04-02-2007 10:16:18 // 3022
Azt már elég jó áron be lehet szerezni németországba. Mondjuk abban az autóban, a hátsó lámpa, az ami nagyon megfog. De mindegy lenne, még egy régebbi Ghiblit is elfogadnék. Alfa után nálam a szigonyos autók a nagy kedvencek. De azért gyerek oviba hordásához egy Alfa is elég! :D
BadBoy04-02-2007 10:13:45 // 3021
Nem baj, abba az autóban nem is kellene nekem! Ha valaki ki tud tenni az asztalra annyi pénzt, akkor már nem számit a fogyasztás. Ez a karbon belső nagyon szép, a fa nem annyira tetszik!
BadBoy04-02-2007 10:11:40 // 3020
Hát akkor itt az idő, még van időd megrendelni egy új Quattroportét! :DD Ne halogasd, a döntést, mert lemaradhatsz! :)))
BadBoy04-02-2007 10:10:00 // 3019
Igy van, és sóvárgó tekintettel nézzük a Maserati tulajdonosakat, akik azért megnézik a mi csodáinkat is! :))
Kompressz úr03-02-2007 20:48:10 // 3018
ÉN a 3200Gtről beszélek nem a Couperól, az még nem Ferrari motor.
Don Gombóc03-02-2007 20:21:01 // 3017
Az csak egy szar szívó 4.2-es motor ami benne van, de 5mp alatt van százon a két tonnájával. Szar mi? Még mindig ez az etalon számomra a nagyvasak közül. Megyek meg is nézem a matracot hogy áll a családi büdzsé. :)
Kompressz úr03-02-2007 20:14:40 // 3016
Ne má'! Tényleg? Majd a biturbó érzés kárpótol. :)
Don Gombóc03-02-2007 20:12:06 // 3015
Egy ilyen belsővel Qatroporte? De dízel motor nincs! :)
Kompressz úr03-02-2007 20:03:32 // 3014
Francba! :) Paulus jr. szeptembertől ovis lesz, mivel fogom az oviba vinni?????? Lehet, hogy hamarabb csereérett lesz az SW... ;-)
Kompressz úr03-02-2007 20:02:32 // 3013
Addig azért szorítsuk össze a fogunkat, és hátrányos helyzetű 159 tulajként vészeljük át az időt :)))
BadBoy03-02-2007 17:21:15 // 3012
Hát lehet, hogy egy 1oo kilaméteres kört tennék minden reggel az ovi felé :DDD
Tom1203-02-2007 17:20:30 // 3011
Azért a bejárat előtt állj meg! :-DD
BadBoy03-02-2007 17:04:28 // 3010
Komoly olasz csodák vannak a showroomban. Nekem is nagy kedvencem a szigonyos márka. Csillának is mondtam, ha egyszer gyereket akarok, az csak akkor lesz, ha Quattroportéval vihetem az oviba :DDDD. Nagy feeling lesz, beveretni a gyerekkel az oviba :DD.
Kompressz úr03-02-2007 11:52:04 // 3009
Köszi :) Majd, ha az SW csereérett lesz, akkor talán esélye lesz egy 3200GTnek ;-)
BadBoy03-02-2007 10:21:44 // 3008
Fehét külső felstés, kék bőr szebben mutat! Ezt az oldalat tudom neked ajánlani Pali!!!!
BadBoy03-02-2007 10:17:30 // 3007
Igy van uram!!!! Diesel power, and the Dark side! :DDD
BadBoy03-02-2007 10:13:02 // 3006
Nos ennek örülni tudok, mert igy ő is meg fogja tudni irni a véleményét, és megfogja tudni védeni magát!
kru03-02-2007 00:50:49 // 3005
Mire Ő: "ebben az a jó, hogy azt is hallom amikor a hegedűs levegőt vesz.... " bocs, teljesen off topic, de nem bírom megállni, hogy ne rakjam be ezt az idézetet a fentire reflektálva... "az üstdobos szuszogása vagy a logikával terhelt gondolatok felismerése legfeljebb hifis, de semmiképpen nem zenei/művészeti kategóriák, csupán a befogadás minimális szintjét képviselik, amelyet - egy kedves mosoly kíséretében - meg kell hagyni az "igazság" és a "mindent értés" magabiztos képviselőinek..." (A.S.)
Kalex03-02-2007 00:38:51 // 3004
Alfacus Maniacusról az a barátom jut eszembe aki a fülével volt ilyen "vájt" Annyira magas szinten ismerte, szerette a hifiket meg egyéb audió eszközöket, hogy az már abnormális. Felszereltetett egy több millás cuccut a lakásába és amikor megmutatta, berakott valami komolyzenét /asszem Csajkovszkij/ ... halgatom ... szép szép, de - mondom- ezért ennyit adni?! Mire Ő: "ebben az a jó, hogy azt is hallom amikor a hegedűs levegőt vesz.... " Hát akkor a Alfacus hegedűse biztos náthás volt:)))
Kompressz úr02-02-2007 23:44:27 // 3003
Ugyan az én autómban még csak 9500 km van, de ilyesféle parajelenségeket, amit leírtál, még nem tapasztaltam. Az egyetlen hiba nálam, hogy a jobb tükör elektromosan csak félig hajlik be.
Alfacus Maniacus02-02-2007 23:30:03 // 3002
(hasonlatokkal, jelzőkkel semmi gond) Viszont tiltakozom a rosszabbul összerakott példány feltételezésén. Valójában a listámból két elektromos hiba igényelt beavatkozást, a többi vagy kis saját munka, vagy magától begyógyult (és közben nagy valószínűséggel sok kocsihasználó észre sem vette volna). Igaza van George-nak a 'kényeskedő' jelzővel. A kocsikhoz való viszonyom megint nem vonatkoztatható el attól, amit az ember napi 8-12 órában csinál(t). Nem írom le explicite mikortól mert még Bácsi megszólítást is kapok az üzenőfalon (az Alfa 33TT3 még javában versenyzett a Daytona Hatóráson-dobogós is lett) gépészeti tervező szoftverek fejlesztésén dolgoztam vagy 2 évtizedig. Ez meg olyan időtöltés, hogy ott egyetlen karaterhiba sem lehet, mert akkor halott a szisztém. Na, időnként még mindig ezzel a beidegződéssel vizsgálom a kocsikat, állítok össze hibalistát, melynek 95%-át normális ember meg sem említ, nem lát. Azon egyszerű oknál fogva, hogy valójában nem is hiba. (Nem akarván őrületbe kergetni az olvasókat, még meg sem említettem, hogy utas nélkül enyhén, de láthatóan vibrál a jobb első ülés háttámlája:)) Nos, több terjengős önéletrajzi magyarázkodás nem lesz, kocsiügyben meg vannak tiszta pillanataim is, számosak.
kando.02-02-2007 23:18:07 // 3001
Baltás már úgyis alszik :))) Mire észerveszi, már Te nem is leszel itt :))
Kompressz úr02-02-2007 23:16:33 // 3000


Szétoffolom a topicot :)))
GEORGE02-02-2007 22:53:46 // 2999
Egész pofás :-)
GEORGE02-02-2007 22:43:47 // 2997



Sorry :-( .-)
GEORGE02-02-2007 22:42:16 // 2996
Azért van róla fogalmam :-DD
Kompressz úr02-02-2007 22:42:13 // 2995
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ :)
kando.02-02-2007 22:40:31 // 2994
Na! :) Főleg, aki még a munka szót sem ismeri :-DDDD
GEORGE02-02-2007 22:37:37 // 2993
Jól van na! :-)
kando.02-02-2007 22:31:34 // 2992
3 picike lándzsa az is.. :))))) Ehh, Maseratira gondoltam én is, no, de a végén még NikiGT is megfedd, hogy hogy mondhattam ilyet...félre.. :)
Kompressz úr02-02-2007 22:29:10 // 2991
De ekkorát? :-DDD
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.