Forum >> 164-166

tipoatti22-11-2013 09:46:44 // 69133
Azt a facelift nuvolát tavaly megnéztem Pápán. Rettenetes esztétikai állapotban volt, egy ép eleme nem volt - körben végig meghúzva, karistolva. DE gyári volt a fényezése. :) Belül minden rommá karcolva, rugdosva, a légbeömlők mind törve. A motor, a váltó és a futómű is viszont meglepően jó benyomást tett rám, pedig 380K km. volt az órájában emlékeim szerint. Az akkori kínálati ára alatt 200K Ft.-tal talán még meg is vettem volna ( nem adta a kereskedő, pedig bizós autó volt. Arra nem volt képes, hogy felhívjuk a tulajt ), de borzalmas nagy rehab várt arra az autóra - bárkihez is került.
dev16621-11-2013 20:21:52 // 69132
Az ülések mélyen repedezettek, de lehet, hogy csak a kosz miatt látszik ennyire. a Könyöklőt újra kell bőrözni, a kormány elmegy. Igaz is lehet a km, de valószínűbb, hogy nem.

Talán 1-2 éve felkerült a hahu-ra egy faceliftes nuvola (nem gyakori eset, élőben még sosem láttam ilyet, ki is mentettem a képeket :) ) a legújabb 20V motorral. Az akkor 6-7 éves autóban közel 300K volt a bevallott km és az ülése majdnem hibátlan volt, a kormány pedig hasonló, mint ebben. Gyanítom, hogy hölgy tulajos volt, mert alaposan körbe koccolta valaki, viszont mint írtam a belseje nagyon rendben volt.

Kíváncsi lennék mi lett a sorsa annak az autónak. Bár van egy olyan gyanúm, hogy lecsapott rá egy élelmes nepper és az óraállás és harmadolódott :)
medcare21-11-2013 19:24:50 // 69131
Első-alsó lengőkar kérdés: a jobb alsó lengőkar hátsó "szilentje" mozoghat? Beszúrnék egy kép linkjét, ha szabad.

http://www.fridcar.hu/nagykep.php?id=IM1959
Trumpf (NagyVad)21-11-2013 19:06:25 // 69130
A multis kormány gombjainak a kopásából itélve, talán még hihető is a km.
dev16621-11-2013 15:11:17 // 69129
nyilván vannak rejtett hibák, de a dízel autópálya falók általában nem azért kerülnek eladósorba (márkától függetlenül), mert éppen makulátlanul leszervizelték őket :) Ha csak egy koszos MAP szenzor a baja, az mák, ha haldokolnak az injektorok vagy nagynyomású, akkor kelleni fog a szopóálarc, de külföldön tisztább gázolajat tankolnak, így a szokásos problémák valószínűbbek (LMM, turbó, EGR). DPF sincs benne, úgyhogy az is kilőve.
Normál körülmények között eszembe nem jutott volna ránézni erre a hirdetésre, de ilyen áron, akár még a kockázatot is megérheti, ha valakinek van ráérős és jó szerelője.
tipoatti21-11-2013 14:55:25 // 69128
Az a világító "check engine" lámpácska nem hozna lázba... :S
dev16621-11-2013 14:12:59 // 69127
már sokat látott és biztosan vissza is van tekerve, de ha nincs baja a váltónak, akkor jó vétel lehet. A kasztni max. 250-ből patentül helyrehozható és még a műszaki hibákra is marad pénz.
dev16621-11-2013 14:07:36 // 69126
dev16621-11-2013 12:52:47 // 69125
ment.
Smith21-11-2013 12:29:43 // 69124
Hát elvileg ki van írva. Láthatóvá is van téve.
De: smith@smith.co.hu
dev16621-11-2013 11:31:45 // 69123
Kérlek. Remélem működni is fog.
dev16621-11-2013 11:31:00 // 69122
Linket nem szeretnék ide beszúrni, de ha kiírod az email címed az adatlapon akkor oda el tudom küldeni.
medcare21-11-2013 11:23:45 // 69121
Hálás köszönet érte.
Smith21-11-2013 11:04:46 // 69120
dev166: nekem is plz :)
dev16620-11-2013 20:56:03 // 69119
Elküldtem az email címedre egy linket.
GTPeti20-11-2013 11:43:48 // 69118
Garantáltan nem az izzító miatt nem indul be rendesen. Ha az összes KO-s lenne, akkor is beindulna ilyen időben.


"Azt hiszem érdemes lenne megvenni a kulcsot a programhoz." Ez így van. De előtte egy alapos víruskeresést kéne megejteni (leginkább egy pár Live Pendrive-val), mert a crackeltek szinte mindig egy jó kis trójait tartalmaznak. (Az a világ elmúlt, mikor valami is ingyen volt...) 50 euró nem egy nagy összeg egy ilyen jó programmért.
Szoszo™20-11-2013 10:45:03 // 69117
Nekem valamiért ez a "combo" nem nagyon működik,valamiért a mes nem tudd csatlakozni....állandoan ledobál csatlakozásnál a bluetooth :/
medcare20-11-2013 07:57:34 // 69116
Ezt a működő MultiECUScant át tudod küldeni? Köszönettel.
medcare20-11-2013 07:54:55 // 69115
Köszönöm, megpróbálom. Lehet, hogy ez a baj. 2700 /min felett tényleg megtorpan az utóbbi időben s időnként füstöl is. Korábban volt baj az EGR-el, de azt cseréltük. Lehet azt is ki kellene pucolni. Délután próbálom, majd tudósítalak. Hálás köszönetem az együtt-gondolkodásodért! Jó lenne ezt a hozzáállást újra elhinteni a Világban...
dev16619-11-2013 20:06:08 // 69114
A hibakód rossz izzítógyertyára utal, de ha egyik izzító sem működne, akkor is mindig be kéne indulnia, csak nehezen. Minél hidegebb a motor, annál nehezebben.

A nyomás jónak tűnik, de ahogy leírtam a két görbe összehasonlítása (Graph fül) ad releváns infót.

Amúgy az LMM-et úgy is tudod tesztelni, h széthúzod a csatiját (közvetlenül a légszűrő felett van) és LMM nélkül indítasz. Ekkor egy becsült légtömegáram értékkel számol a motorvezérlő. A motornak működnie kell, csak nem lesz optimális a befecskendezés. Ha így indul az autó kivétel nélkül, akkor az LMM volt a bűnös. jellemzően Az LMM hiba gyorsulás közbeni megtorpanást, elgyengülést, füstölést szokott okozni, de próba szerencse.
FRC19-11-2013 19:56:10 // 69113
Sok sikert!!!
medcare19-11-2013 19:35:28 // 69112
Szeva! Lenyomtam belül a két első ajtót. Beriasztózás. A két hátsót nem érzékelte, hogy nyitva lennének. Csak nem itt a baj s nem is az elsőknél? Aztán újból megnyomva a kulcsot kinyitottak a zárak. Az elsőket külön lenyomva, egyenként, felismerte az elektronika, hogy nem lett bezárva az egyik vagy másik első ajtó. Eddig jutottam.
Vettem egy bontott bal elsőt (azt hittem az a rossz, korábban úgy tűnt, ha azt kulccsal bezárom és utána használom a kulcsot, akkor bezárja a többi ajtót), de ezzel is ua. a gond. Tehát nem ott a hiba. Szét kellene vennem, hátha meglenne a mikrokapcsoló típusa.
medcare19-11-2013 19:29:39 // 69111
No. Elindult. Valami cseh crack. 330-350 bar nyomás indulásból. Viszont P0380 hibakóddal jelez. Lehet, hogy csupán izzítógyertya a hiba. Az letilthatja az indítást, pl. az izzítórelét?
Smith19-11-2013 19:04:19 // 69110
ha jól emlékszem szimpla mikrokapcsolók vannak benne, olyan mint amik a mikrohullámú sütők ajtajánál vannak biztonsági kapcsolók ;)
Zoli198019-11-2013 18:52:47 // 69109
A többiek nevében is köszönjük.
Imyx19-11-2013 18:47:25 // 69108
Megköszönném!!!! :).
(17-ért láttam új zárat, a bontottat elvetettem, nem merem belerakni.)
atis_166jtd19-11-2013 18:40:39 // 69107
Ha gondolod nekem van kivéve záram megnézem milyen kapcsoló kell bele hátha csak pár 100 forint és nem pár ezer.
Imyx19-11-2013 17:53:51 // 69106
dev166, Smith, köszönöm, tehát akkor a zárszerkezetben van a kapcsoló. Akkor komplett zárcsere :(.
atis_166jtd19-11-2013 15:52:54 // 69105
Azt próbáltad má hogy a vevö egységet áramtalanitod egy pár percre? Nekem sokat segitett. A pótféklámpa alatt van.
dev16619-11-2013 15:06:09 // 69104
Nálam MultiECUScan + ELM327 Bluetooth kombóval nagyon sok paraméter elérhető. Bluetooth-os ELM327-et 3 rongyért is lehet már kapni, szóval nem egy nagy tétel és tényleg működik, viszont kell BT a notebookba is.

Szerintem a konvertereddel van-a a gond, de előtte kipróbálhatnád újabb vagy régebbi ECUScannel is. Ha kell küldhetek is párat.
Quick19-11-2013 11:55:58 // 69103
Sziasztok!

Segítségre volna szükségem! Valakinek nincs véletlenül egy képe, hogy 164 Td (vm32b) motoron hogyan kellene álljon eredetileg a rezgéscsillapító patron? Sajnos nem találok képet a neten sehol róla, és mag akadtam a szereléssel....

Ha megtenné valaki, hogy feltölt egyet, vagy esetleg műszaki rajzot, akkor azt nagyon megköszönném!
medcare19-11-2013 10:06:53 // 69102
Crackelt 362. Fémdobozos 1.4-es. USB-s. Még a módosítást is elvégeztem (6-14 lábak szétválasztása és 100 K + 580 pF -al testre rakva. Azt hiszem érdemes lenne megvenni a kulcsot a programhoz.

A zárak motorja mind jó, hisz belülről lezár és ki is nyit (a sebváltónál lévő gombbal). Az ajtókat, ha bezárom kézzel, beriasztózható, majd nyitható. Vettem egy bal oldali zárat bontásból, ezzel is ez a tünet. Amúgy az ajtót szétszedtem: alul 2 csavar, hangszóró alatt 2 hosszú, belső vezérlőpanel alatt 2 8-as "imbuszfejű" szintén. 1-2 patent s lejött.

A régi 146-osomhoz létezik bekötési ábra, ehhez nincs valamelyikteknek?

Ja! A záron 2 csatlakozó van: egy 2 eres és egy 'sok'. :-) Ezzel sem jutottam előbbre.
Smith19-11-2013 09:09:04 // 69101
Ajtó szétszedés nélkül semmi sem látszik. A zárban van az érzékelő kapcsoló.
dev16618-11-2013 22:11:38 // 69100
szerintem a zárszerkezetben van az érzékelő, de holnap megnézem látszik-e valami az ajtó szétszedése nélkül.
Imyx18-11-2013 21:56:36 // 69099
Nálam is gond van a bal első ajtóval :-/, a központi zár (most már) működik, kinyit, bezár, de a check panelen folyamatosan azt jelzi, hogy nyitva a bal első ajtó... bosszantó, mert a beltéri világítás se működik ajtónyitásra. Mi lehet a gond? Zár csere, vagy máshol van a gond?
Az autó nem érzékeli, hogy a bal első ajtó be van csukva, holott igen. Hol az érzékelő/mikrokapcsoló? Thanks :).
dev16618-11-2013 21:24:37 // 69098
nálam ugyanez van a jobb hátsó ajtónál. még nem szedtem szét, de szinte biztos, h a kp zár motor adta meg magát.
dev16618-11-2013 21:22:51 // 69097
Miket látsz a Parameters fül alatt? milyen verziójú az ECUScan? milyen OBD II konvertert használsz?
FRC18-11-2013 21:16:08 // 69096
ICS MediaPlayer

Nem a saját leírásom, mert azt nem találom, csak a szerb-horvát nyelven.
Én magamnak egy WD Mini Playert kötöttem be, amire notebook HDD-t lehet kötni 2Tb méretig. Mivel nem volt kompatibilis a felbontás, kellett csinálni egy átalakító elektronikát a HD - RGB-re visszabutítás miatt.

Ez a leírás alapján építettem be én is: FRC_ICS_Bekötés.pdf

ha nem megy a letöltés, vegyétek ki a böngészőből a reklám letiltásokat...
vm18-11-2013 19:50:23 // 69095
...és köszi a lehetőséget utólag is ;-)
Tommy sk18-11-2013 19:45:53 // 69094
Sziasztok,15mm-es nyomtávszélesitőkhöz mekkora csavarok az ideálisak gyári felnikhez? alfa 166
Putyesz18-11-2013 19:13:32 // 69093
én is inkább a hidegfehéret preferálom... :)
na meg a 4300Kelvines xenon...bár még nincs,de nincs kedvem az ingyenélőket pénzelni ha vmelyik belémköt ezmiatt...bár a 4300-at nehezebb kiszűrni mint a "brake dance"-es hupilila szinűket
Zoli198018-11-2013 19:08:28 // 69092
Akkor páran örömmel várjuk. :)
medcare18-11-2013 17:20:40 // 69091
Van még egy kehém. A centrál zár befelé nem zár, de ha lenyomom az összes gombot, akkor képes kinyitni. A zárak elvileg működnek, mert belül az ajtózár gombbal lezár és ki is nyit. Nincs véletlenül leírástok, hogy miként lehetne letesztelni a hiba forrását? Köszönettel!
medcare18-11-2013 17:00:15 // 69090
Nem tudom, de nekem ez utóbbi paramétereket nem hoz az ECUScan. :-(
Putyesz18-11-2013 16:46:12 // 69089
olyan kellene ami azelső képeden van....a fővilágítás elől....olyan égót nem találok....az ics-en való filmezés engem is érdekelne :)
FRC18-11-2013 16:34:26 // 69088
Lábtér világítást lekábeleztem a visszapillantó fölötti világításból. Lehetett volna a biztosíték táblából is, de így gyorsabb volt...
FRC18-11-2013 16:32:39 // 69087
Sziasztok, megvan a beépítési leírásom, csak elő kell, hogy kotorjam. képekkel illusztrálva.
Csótány18-11-2013 10:04:09 // 69085
Hello

A lábteret hogy csináltad ???Illetve jól látom hogy film megy a kijelzőn azt hogy lehet megoldani?köszi
dev16618-11-2013 09:32:04 // 69084
Nem tudom milyen érték felett dob hibát a vízszenzor, de ha nem gyullad ki a hullámzó tankos LED a műszerfalon és nincs tárolt Water in Fuel Filter hiba, akkor biztos nem ez a gond. Egyébként ha nagyon vizes az üzemanyag, az alapjárat is egyenetlen és erősen rázza a blokk a kasztnit (és károsodnak az injektorok).

Én megnézném ECUSCannel idődiagramon a sikertelen indítási folyamatot ezekre paraméterpárokra: Fuel pressure - Desired fuel pressure (üzemanyagszivattyúk jók-e), Intake air quantity - Desired intake air quantity (LMM jó-e). A kalkulált (desired) és a mért paraméterpárok jó ha nagyjából követik egymást, ha nem, akkor megvan a hiba oka.

aztán az injektorok korrekcióit is nézd meg: Inj. correction 1, 2, 3, 4, 5. Minden injektorra -2 és +2 mm3/befecs között kell lennie.

Én csak ezek után vinném szerelőhöz, nehogy egy csomó mindent feleslegesen kicseréljen.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.