Forum >> 164-166

medcare25-11-2013 14:58:28 // 69187
http://www.kulcszarszerviz.hu/immobilizeres-kulcsok-masolasa/category/15.html

Rájuk gondoltál?
mex8625-11-2013 14:44:10 // 69186
hät az a baj ezzel a hanggal hogy nem egyértelmü, hogy ez tuti nem féltengely mert nem kerreg.
és ugye a kerékcsapägy meg kanyarba vältja a hangot ältaläban, de ez nem, ez konstans csak a sebességgel vältozik, teljesen mintha fürészes volna a gumi.

lehet mégis a gumimmal lesz vmi?

az a baj hiäba emelem fel meg pörgetem, tapasztalatbol tudom hogy van hogy ugy nem mutatja ki hogy baja van....
söt volt olyan is hätso keréknél offosnäl, hogy volt hogy abszolut elhallgatott utäna meg random szinte rägott is és rázta a kasztnit szinte, és nem tudtunk sokäig räjönni ez most mi, ott is volt féltengely csere potyära, aztän vältocsere potyära hogy hätha difi, aztän több ezer kmel késöbb adta ki magät egyértelmüen hogy hätso kerékcsapägy. még az se volt bizti hogy honnan jön a hang mert a Twingo kaszni elvezette a hangot a sok belsö lemezfelületére is.

most akkor cseréljem vagy ne cseréljem??
mex8625-11-2013 14:37:41 // 69185
ja ötlet a kulcsoz

a päpai kulcsosok akik az immos kulcsokat is tudjäk mäsolni, näluk lättam ilyen kulcsot
lehet tudnak olcson häzat neked.
medcare25-11-2013 14:24:05 // 69184
Nekem a kulcsok elvileg jók (egyik sem zárja a kocsit, mint írtam, de nyitni tudja - szal szerintem nem kulcs probléma kerülget). Doboz kellene neki. Hogy mi a f...t nem tudnak gyártani hozzá valami javítószettet? Ökör olaszok!!!!
medcare25-11-2013 14:20:53 // 69183
Nálam a hátsó kerékcsapágy ment el. Kezdetben finoman búgott s bal kanyarban, amikor e jobb terheletlen volt abbahagyta. Később ez a hang felerősödött ekkor cseréltük. Elöl a féltengely csukló ment el, először csak lassú menetben, kis ívű kanyarban kerregett, később alapban is. A futómű felújítást nem várta meg, nyáron cseréltük. Szerencsére nem kellett az egész féltengelyt, elég volt csak a csuklót cserélnünk.
mex8625-11-2013 13:56:27 // 69182
én is kérdeznék

mostanság feltünt hogy az automnak olyasmi hangja van elöl bal oldalrol (talän onnan jön jol sikerült belönöm) mint mikor fürészes volt a gumi.
ez most tuti nem az, mert tavaly is ez volt fent télen, és nem volt zaj valamint ez már a nyári gumival elkezdett jelentkezni amit szintén azért cseréltem mert az elötte vett használtak fürészesek voltak, igy csere utän halk volt.

létezhet az hogy ezeknél a kerékcsapägyassäg ilyesmi hangot ad?
sajnos kanyarba nem vältozik (klasszik mcphersonos autoimnäl olyan volt a jelenség) emiatt vagyok bizonytalan hogy ez most az-e vagy nem

remélem az a baj nem valami behatärolhatatlan valami, mert akkor neki is ällok ledobni rola

köszi!
medcare25-11-2013 13:49:03 // 69181
Sajnos tévedtem. Az a csatlakozó nem PC csatlakozó. 3 lába van.
mex8625-11-2013 13:09:42 // 69180
az én vasamban is az ujabbik kulcs van.
elözö tulaj csinältatott hozzä, kód nem volt meg.
igy közel egy 100asba fájt a kulcs + kódlekérés märkaszervizben.
szerencsére igy nekem mär van 2 kulcsom meg kódkártyám is
medcare25-11-2013 13:06:19 // 69179
Nemá, hogy nincs egy valamire való műanyag doboz, ami befogadja az elektronikát? Amúgy a Te verdádban nincs gyári riasztó?

Ahogy nézem ebben a DTE-ben létezik egy csatlakozó a számítógéphez. A csomagtartóban jobb oldalt van egy kis lehajtható ajtó. E mögül hallom a kp zár vezérlő modul csipogását meg valami relé hangot. Ott lóg egy vezeték ledugózva. Eddig nem tudtam mi az, de ezek szerint ez az a csatlakozó. Lefotózom, felteszem. Talán tudja valamelyiktek, milyen csatlakozó (valszeg soros).

Keresnem kell valamilyen diagnosztikus software-t.
Smith25-11-2013 10:26:02 // 69178
Bicskakulcs ház felejtős téma. Gyári kulcs egy vagyonért, vagy semmi.

Ja hogy neked van gyári riasztód is? Lehet hogy az bizergálja a zárakat is?
medcare25-11-2013 10:04:52 // 69177
Most nézegetem a riasztó-ajtózár központ kapcsolását. Elvileg van rajt diagnosztikus csatlakozó!!!

Milyen kábellel, programmal lehetne szólásra bírni? Foglalkozott már ezzel valamelyiktek?
Csótány25-11-2013 09:05:29 // 69176
hello én is most futottam le ezt a kört 6 és 1/2 J X 16 ET 41 elvileg a peremnél 43 cm a belső peremnél 36 körüli.
medcare24-11-2013 22:28:11 // 69175
166-os szögletes kulcs házához van javítókészlet? A gombok kiszakadtak. Vagy van olyan bicskakulcs ház,melybe az elektronika és a kulcsszár átrakható?

Ilyen:
https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcS94pRTBLiRULejvbSPC4JID9DNUAdzvWNe0zrkztYssAaBpOU5qg
kalo166TB24-11-2013 20:16:31 // 69174
köszönöm a kiigazítást, nem vagyok hozzáértő, próbáltam a saját szavaimmal.... :) a gyertya tippet is köszi, tudsz típust/forrást mondani? még 1x köszi
sprint8324-11-2013 19:44:07 // 69173
Nálam volt hasonló probléma. Az autóm FL-es volt, tehát az ICS 2001 utáni, DSP-t tettem bele és amiből bontottam a cuccot az '99-es autó volt. A DSP-s kábelkötegben át kellet pár vezetéket cserélni ahhoz, hogy működjön minden funkció ne csak a rádió. Lehet, hogy nálad is ez a gond. Viszont bele telt pár órámba mire kiméregettem mindent rajz nélkül.
Don Gombóc24-11-2013 19:34:18 // 69172
Kipu oldalon, ( turbina oldal ! a másik a kompresszor oldal :-) ) Sokszor, persze benzinesről beszélünk, tehát autóról. :-) a gyertyákról leolvadó elektród darabkák szoktak kárt tenni a turbina lapátban. Ezért érdemes megfelelő gyertyát tehát platina gyertyát venni bele, aminél ez nem fordulhat elő, és legalább alsó hangon bír 60 ezer kilométert is. Ja és alig drágább. A csöves gyárilag ajánlott gyertyákat sajna 20 ezrenként kell cserélni, vagy inkább olajcserénként, mert a turbós nagy hőterhelése megeszi őket.
Don Gombóc24-11-2013 19:24:42 // 69171
2001 ben volt szoftver váltás az ICS-nél és a navis lemezek programjánál is. Létezik mókázás.
Don Gombóc24-11-2013 19:23:09 // 69170
60 Ah-s akksit használtam 6 évig, aztán a szarvas kalandom után állt egy télen és szétfagyott. Ha egy benyás nem indul pöccre az gáz. Jó a 70 72-es is persze. De ez nem dízel. 100-as? Max. trakeszbe. :-)
Tommy sk23-11-2013 21:25:38 // 69169
Sziasztok az létezik hogy egy 99-es 166-ból kiszerelt ICS nem kompatibilis egy ujabb 2001-es 166-al?? vettem egy bontottat de csak a rádió megy rajta, semmit nem lehet vezérelni róla...
medcare23-11-2013 20:42:22 // 69168
http://www.hestore.hu/cat_175.html

Valami hasonlót vettem jómagam is. Az a kis fehér csíknem is zavaró.
Ricsi 14723-11-2013 20:00:07 // 69167
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/166/alfa_romeo_166_2.4_jtd_20v_distinctive_nevre_irva-7254417 Esetleg ő róla van valakinek valami infója?
atis_166jtd23-11-2013 19:22:19 // 69166
Valaki meg tudná mondani mekkora a 16-os felni belső átmérője ami rámegy a nagyfékesre? Elöre is köszi.
FRC23-11-2013 18:22:29 // 69165
Sziasztok!

1 Gombos kulcsot keresek. esetleg csak az elektronikát.


medcare23-11-2013 17:25:24 // 69164
Állítólag nem foroghat rajta a fémfül. Cseréljük.

Megnéztem, kipucoltam a légtömegmérőt. Most kissé egyenletesebb az alapjárat, könnyebben indul (amúgy ki kell cserélni az izzítógyertyákat - 2-t).
Érdekes, amit MES mért. 2900-as fordulatig az elvárt légmennyiség korrelál a mért értékekkel. :-) (350-650 mg/i) Ez után hirtelen 1200 kellene neki, de csak 750-et mér (Ezen a fordulaton éreztem korábban, hogy megtorpannak a lovak.)

Amúgy kb. 2 éve kellett cserélni turbót, szinte új.

Az okot szerintem Ti tudjátok, megosztanátok velem? Köszönettel.
Ricsi 14723-11-2013 16:05:40 // 69163
Szevasztok! Ha esetleg valaki tud eladó Facelit utáni 2.4-es 175 lovas 166-ot az legyen olyan kedves, hogy szól nekem!
Imyx23-11-2013 15:28:40 // 69162
OK, kösz !

@ Grando - neked is.
dev16623-11-2013 14:07:24 // 69161
Több akkuboltban is tudnak max. terhelőáramot mérni, abból látszik, mennyire kristályosak a lemezek és hogy érdemes-e cserélni. A terheletlen 11,9V kevés, télen biztosan lesznek gondjaid, ha nem cseréled az akkut.
Grando23-11-2013 13:41:05 // 69160
Nem. :)
Imyx23-11-2013 12:54:46 // 69159
OK, köszi! :-). Az indítózás sokáig tart még 15-20 fokban is, ezért gondoltam, hogy nagyobb akksi kellene bele. De lehet, hogy gyertyacsere is érik.
Vagy a V6-nak több idő kell, amíg beröffen??
Grando23-11-2013 12:15:13 // 69158
70 Ah-s akksi kell a benzineseknek hivatalosan, így a V6-oknak is. A dízeleknek írnak 100 Ah-t.
Ettől függetlenül sokan 100 Ah-s akksit használunk a V6-ban is. ;)

A mért értékkel kapcsolatban meg majd valamelyik szaki nyilatkozik... :)
Imyx23-11-2013 11:51:44 // 69157
Ma ránéztem az akkura, nyugalmi állapotban 11,865 V-on van. Mennyire kevés ez? :), készüljek fel akkut vásárolni? Alapjáraton nem mértem.
Jelenleg 88 Ah-es akksi van benne. A V6-nak kell a 100ah-es?
Thanks.
mex8623-11-2013 11:03:05 // 69156
üdv

ha navis, húzd le a navi fejet, mert a GPS-ről akar időt állítani ami nemigen jön össze neki. ezután majd a rádióról fogja vagy be tudod manuálisan is állítani.

cd tárhoz nem tudok hozzászólni.
Mr.Gabesz_14523-11-2013 10:48:39 // 69155
Üdv! Lenne pár kérdésem. Nemrég vettem egy 166t és volna pár kérdésem! Sajnos sehogy sem tudom az időt beallitani a gépen :) vicces de kicsit zavaró délben ha kiirja hogy hajnali 2 van :) a másik hogy azt írja ki hogy nincs CD tár pedig be van dugva. Vettem egy loudlinket de az sem akar működni. Pirosan és zölden villog folyamatosan. Tudok a cdk között lepkedni de nem tölti be a számokat.
Előre is köszi a segítséget!
forrasr22-11-2013 23:11:08 // 69154
nah azé' ne temessük őket...:)
csak az ajtó sérült? akkor még szerencsés a helyzet
Xantiát most fényeztettem a múlt héten, kaptam hozzá küszöbökhöz javítólemezt, aztán lecseréltettem őket meg kapott a teljes bal oldala meg teteje fényezést, bal oldali ajtókon volt egy karc ami már vétel óta rajt volt, aztán lejavítattam őket, tetejéről meg kezdett málni a lakk, sárvédőket meg melléfújattam a színe miatt, péren csinálta egy szaki, Kutassy is hordja hozzá a kocsijait, elég szépen dolgozik, meg meg is lehet fizetni
mex8622-11-2013 22:13:54 // 69153
huhuj ez se hangzik túl jól...
nem sok van vissza annak a csigának sem.

úgy tűnik ez tényleg nem Nagyvadak időszaka :(
mex8622-11-2013 22:13:12 // 69152
nincs mit!

arra figyelj hogy próbáld fokozatosan huzatni amig igy viselkedik, ne hirtelen lépd le, akkor kisebb eséllyel tilt be.
meg hát a csigának sem vitamin ez az állapot, ez mondhatni egy önvédelmi funkció hogy ilyenkor betilt :D nehogy lerugd róla :D

volt egy offos (német prémium :D) felhúzott vasam amiből ki volt írva ez a "funkció", egész télen nem voltam hosszú úton vele, szépen leragadt a geo, aztán utána vmiért racsing volt, a turbó tengelye meg eltört mint a ropi :D ott is szűkben maradt a geo... el tudom képzelni mit kapott az a csiga. persze felkapta az olajat is a törött tengelynél, de sikerült megfullasztani :D
sőt azóta volt mégegy törött tengelyű másik német prémium vasam is ami alattam állt meg hasonló módon (3betűs) pedig esküre azt nem is gyúrtam :D
kalo166TB22-11-2013 21:54:32 // 69151
jah, mindennek örömére kapott egy alapos glancolást kívül-belül + bőrápolás....mintha új lenne:))

Alfás Viktor (NagyVad)22-11-2013 21:44:11 // 69150
Sziasztok!

Lefoszlottak az ICS tekerő gombjai!

Mit lehet vele tenni?

Mivel lehet pótolni!

Üzit kérhetem priviben? :-)
kalo166TB22-11-2013 21:12:37 // 69149
nah jönnek a gondok sorjában...: legutóbb ics pusztult ki, aztán a leömlőnél egy csavar törött ki, valami eszméletlen hozzáférhetetlen helyen, hangja traktorokat megszégyenítő volt, most meg, hihetetlen...másfél nap állás után indítás, minden ok, indulás, nem megy...szétszaladtak a lovak. irány szerviz, kipu oldali lapát beállva a turbóban, persze, hogy nem voltak lovak, hisz fel sem pörgött. turbó előtt kipu lebont, turbó tiszta belül, többen is megujjaztuk:) némi ujjazás után lapát pörög, nocsak, de olajfolyás, kék füst, semmi, hihetetlen. oké, induljunk: gép harap mint disznó, viszont más lett a hangja a turbónak. valamiféle visító hangja van egészen addig, míg el nem kezd igazán tölteni, ott minden oké, de amíg felpörög....szóval érzetre olyan, mintha most is szorulna, és csak akkor indul meg, amikor már nagy mennyiségű gáz tolja a turbot. asszem nem kockáztatok/kísérletezek, csere...pár cartárstól már kaptam tippeket, szóval nekilátok....ez van
Andy22-11-2013 21:00:50 // 69148
Az első albumod második száma volt a "nyüszög már megint" ! Nagy kedvencem volt ez a nóta. ;))))
Petya 2.422-11-2013 19:04:08 // 69147
Megpróbálom megkergetni és majd meglátjuk. Köszönöm a segítséget!
tipoatti22-11-2013 17:35:53 // 69146
VISZONT,

jippijjéééé,

tipoatti nem tipoatti G-szem nyifogás nélkül, és IGEEEN, ITT VAN, MEEEGJÖTTTTT!!!

:S ;)
tipoatti22-11-2013 17:34:22 // 69145
Uraim,

Racevét a balesetes grigiók miatt.

Ilyen ajtóm nincs, más színben, szép állapotban azonban akad...

Ajánlom magamat,

:)
mex8622-11-2013 17:12:25 // 69144
jó esetben ha "kikormolod" a gépet hosszabb úton tartós magasabb fordulaton akkor meggyógyul. én mostanság többet használom rövidtávon, így néha mondjuk 2hó ilyen használat után hülyéskedik, akkor elég egy 20km-es forszírozottabb menet és meggyógyul.

rosszabb esetben turbó pucolás.
Petya 2.422-11-2013 16:42:46 // 69143
Lehet a tűltöltés mert magas fordulat után jön elő a piros ikon a mőszerfalon és rögtön átt is dobja alapbeállításba a kocsit egészen a következő indításig. Mi a teendő?
mex8622-11-2013 16:33:52 // 69142
valszeg nem a szelep lesz a bajod hanem hogy túltölt a gép

elveszi a kraftot ha tolod neki bizonyos fordulat fölött?
mert ha igen akkor sanszos h a turbód geometriája szükben ragadt emiatt túltölt, és ezt az általad írt érzékelő méri, így jelzi hogy gebasz van

lehet egy erősebb meghajtás segít rajta.
Petya 2.422-11-2013 16:11:12 // 69141
Cartársak. Meg tudná nekem valaki mondani hogy a P0236 - Overboost szelep -et merre találom? A FES ugyan is ezt a hibakódot dobta ki. Köszönöm a segítséget.
mex8622-11-2013 15:44:37 // 69140
közben árakat megtaláltam, az ajtó maga nem lesz vész, csak a fényező meg a kasznis :(
ez van
mex8622-11-2013 15:43:25 // 69139
pff

akkor ez nem a grigio színű 166-osok időszaka :(
Föckös22-11-2013 15:33:31 // 69138
részvét.
engem tegnap este támadott be jobbról egy escort, a sofőr le is akart lépni, aztán nem akarta elismerni a hibáját, végül a rendőr némi helyszíni bírság mellett meggyőzte, hogy csak ki kéne tölteni a baleseti bejelentőt...

girgio nettuno jobb első sárvédő kerestetik
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.