Forum >> 164-166
Azzurro28-11-2013 12:43:44 // 69229
Igen, meg lett. Szar üzemanyag volt a hátérbe. Olyan szar volt az égése a gázolajnak, hogy hatalmas kartelgáz jött létre. Azon a csövőn távozott a tulnyomásból kifolyolag.:| Az olajra visszatérve, akkor elbírja a jtd más olajat is. Te konkrétan melyikre voksolsz?
DieselManiaco(NagyVad)28-11-2013 12:31:57 // 69228
haver 1.9JTD-vel mióta megvan neki,kb 2 éve Q8-al jár,nincs vele semmi probléma,nem fogy,nem hangos vele.
vm28-11-2013 12:11:53 // 69227
Aham... szóval te hívtál a múltkor... ;-)
Feltettem a manuálokat a toldacuccot-ra, elvileg ment róla mail.
Feltettem a manuálokat a toldacuccot-ra, elvileg ment róla mail.
tipoatti28-11-2013 11:58:14 // 69226
Selénia a TS-ekbe KELL. A JTD respektál bármi egyebet is! :) A dízel nagyvadamba CASTROL EDGE került legutóbb. Viszont a GT-ben most lesz olajcsere a hétvége magasságában. Hogy mi lesz benne? Amit Zé. belerak. ;)
mex8628-11-2013 11:56:40 // 69225
ja hamar visszavältottam én is
azért ez már viszonylag modern technika
azért ez már viszonylag modern technika
mreni28-11-2013 10:21:17 // 69224
a lényeg,hogy 5w-40 vagy 0w-40 legyen,10w nem való ezekbe a jtd motorokba.
mreni28-11-2013 10:20:39 // 69223
Q8-al nekem túl sok tapasztalatom nincs,de állítólag nem rossz,mint ahogy az Eneos sem.
mex8628-11-2013 10:18:40 // 69222
nekem most Q8 5W40 van benne.
nem fogy, csendesebb mint a Castrol 10W40el
ezzel van tapasztalat?
én most hasznälom elöször a sok hamis Castrol miatt inkbb vältottam
nem fogy, csendesebb mint a Castrol 10W40el
ezzel van tapasztalat?
én most hasznälom elöször a sok hamis Castrol miatt inkbb vältottam
mreni28-11-2013 10:16:40 // 69221
nem akarok beleszólni,de sokszor előfordul,hogy nincs főtengely jeladó hibakód a tárolóban és mégis az a hiba.
ellenállást lehet mérni rajta,érdemes hideg és meleg motornál is.
ellenállást lehet mérni rajta,érdemes hideg és meleg motornál is.
mreni28-11-2013 10:15:04 // 69220
Mobil1, Liqui Moly,Xado esetleg Motul vagy Fuchs,Magnatec-et kerülném messziről.
Meglett,hogy mi az a cső? :)
Meglett,hogy mi az a cső? :)
Azzurro28-11-2013 09:53:29 // 69219
Te mit használsz? Nem teszi tönkre a blokkot? Már csak a Selénia láz miatt íróm. :-)))
tipoatti28-11-2013 09:45:59 // 69218
A Comma-tól elkezdve a Castrol Edge-ig bármit.
Azzurro28-11-2013 09:30:34 // 69217
166 2.4 JTD-be milyen olajat ajánlatos még bele önteni a Selénia-t nem tekintve??
Cro16628-11-2013 09:09:52 // 69216
kb. 10x indultam fűtött garázsból vele. (sajnos)
Én nem tudom mit lehet mérni, meg mit nem..de ha kiolvasod a tárolót, lenni kell hibakódnak..(legalább is holtponti jeladó hiba esetén)
Én nem tudom mit lehet mérni, meg mit nem..de ha kiolvasod a tárolót, lenni kell hibakódnak..(legalább is holtponti jeladó hiba esetén)
medcare28-11-2013 07:45:59 // 69215
Amúgy nem rendszeres ez a hiba, de mindig a legcikisebb körülmények között szívat. Tegnap pl. egyszer itthon is eljátszotta, de miután kivittem a laptopot b....tt újra produkálni. :-( Így nem jutottam előre.
Amúgy a ...tengely jeladóknak van valami jele a mérhető adatok közt MES-ben?
Amúgy a ...tengely jeladóknak van valami jele a mérhető adatok közt MES-ben?
medcare28-11-2013 07:42:04 // 69214
Bizonyára fűtött garázsból indulsz mindig. :-)
Amúgy IMMO nem okozhat ilyen gondot?
Amúgy IMMO nem okozhat ilyen gondot?
Sparky27-11-2013 22:41:49 // 69213
Sziasztok! Lenne egy nem kis problémám. 164-esben cseréltem hétvégén első lámpákat. Volt egy csattanás a motortér felől, és azóta halott a műszerfalam és a középkonzol is, beleértve a fűtést is. Hol keressem a hibát? Biztosítékok jók, 1-2 embert már kérdeztem, lámpák mögötti relékre tippelnek...
Cro16627-11-2013 22:09:39 // 69212
Ha ki tudod olvasni,lenni kell hibakódnak, akkor is ha egyébként már hibátlanul indul.
Nekem is volt ilyen, holtponti jeladó hiba volt.Van főtengelynél, van a vezérműtengelynél.
(annyi,hogy az "izzítás lámpa félig fényesen világít" nekem nem játszott..igazából azt se tudom h mi az az izzítás :D ha nem villanna fel amikor ráadom a gyújtást, nem is tudnám hogy létezik..pedig már 11 éves, és az elmúlt 6 éveben nálam van :) )
Nekem is volt ilyen, holtponti jeladó hiba volt.Van főtengelynél, van a vezérműtengelynél.
(annyi,hogy az "izzítás lámpa félig fényesen világít" nekem nem játszott..igazából azt se tudom h mi az az izzítás :D ha nem villanna fel amikor ráadom a gyújtást, nem is tudnám hogy létezik..pedig már 11 éves, és az elmúlt 6 éveben nálam van :) )
Grando27-11-2013 21:44:45 // 69211
Inkább itt olvasgass a fórumon: 66299. hsz és 66301. hsz. ;)
medcare27-11-2013 21:11:47 // 69210
Még egy kérdés: az, hogy a MES nem olvassa az egyes injektorok kompenzációs értékeit az normális?
medcare27-11-2013 21:10:20 // 69209
Sehogy. Amúgy is utálom az egyre bonyolultabb technikát. Régen kézzel lélegeztettem a beteget, nem tudtam a CO2 szintjét, nem is paráztam ennyit, ment minden, mint a karikacsapás. Trabanttal is eljutottam egy hengerrel Pécsről Pentelére... ;-)
kapeka (Nagyvad)27-11-2013 21:00:25 // 69208
És a trabit hogy fogod kiolvasni? :-DDDD
medcare27-11-2013 16:20:10 // 69206
Megint szívat az öreg vas. Meleg motor mellett nem indul. Az izzítás lámpa félig fényesen világít, az indítómotor köszörül rendesen, motor nem indul. Most kiviszem a laptopot, de szerintem mire összeállítom a cuccot, megint nem produkálja. Amúgy ilyenkor csak a gyújtást tegyem rá, hogy a pc kommunikáljon a géppel s állítsak paramétereket, majd utána indítózzak? Remélem valamelyik paraméter elárulja, hol a kehe...
Trabantot akaroooooooookkkkkk!!!!!!!!!!!!!!!!!
Trabantot akaroooooooookkkkkk!!!!!!!!!!!!!!!!!
mex8627-11-2013 08:55:47 // 69205
fincsi
akkor ez még huzosabb mint pár éve...
akkor ez még huzosabb mint pár éve...
atis_166jtd27-11-2013 08:24:11 // 69204
Most a kulcs márkaszervizben 99+ áfa és csak akkor csinálják ha megvan a kártyád. Pápán 39 a gyári kulcs másolva feltanitva.
Josh.8126-11-2013 22:20:41 // 69203
Köszönöm az infót! Súlyos összeg ez a kulcs, nem is értem, hogy az olasz autókhoz miért ilyen drasztikus összegű egy pótkulcs kérés-'csináltatás'...:(
Egyik cimbómnak 'pár'éve az 59es-hez közel 150EFt! volt egy gyári kulcs!!
Nekem a kódkártyám megvan...de hát így is átlag 50 EFt. ezek szerint?!
Mindegy, szerintem ha időm engedi bemegyek a márkaszervízbe és lekérdezem alv.számmal és k.kártyával a pontos (mai) összeget..
Ha megvan az összeg és nem ájulok el végleg a szalonban, akkor értesítelek a végösszegről:)
Egyik cimbómnak 'pár'éve az 59es-hez közel 150EFt! volt egy gyári kulcs!!
Nekem a kódkártyám megvan...de hát így is átlag 50 EFt. ezek szerint?!
Mindegy, szerintem ha időm engedi bemegyek a márkaszervízbe és lekérdezem alv.számmal és k.kártyával a pontos (mai) összeget..
Ha megvan az összeg és nem ájulok el végleg a szalonban, akkor értesítelek a végösszegről:)
Imyx26-11-2013 15:56:06 // 69202
De, a Shell-nél, 95 nitro +. Mindig indul elsőre, de előtte reszel rendesen :).
Smith26-11-2013 15:39:22 // 69201
Az összeszegecselést simán lefúrhatod, ha beleér kicsit a műanyagba, abból se lesz gond. Utólag sem hiányzik belőle a szegecs, összefogja a két köröm és a csavar.
Grando26-11-2013 14:52:44 // 69200
Én mindig a Shellnél tankolok. Korábban 100-ast, most már gyakrabban a mezítlábas nyálat. Nincs viccelődés, indulunk rendesen. Elsőre. ;)
Arno16626-11-2013 14:23:39 // 69199
Nem shell-t tankolsz? Azzal nekem csinalta hidegben a 166, csinalja a Thesis, hogy viccesen indul. Van hogy masodikra csak, vérciki. :)
Arno16626-11-2013 14:18:03 // 69198
Pontozd be a közepét, és mezei -ha jól rémik 8-as- fúróval le lehet kapni a tetejét állványos jószággal, utána szétjön. Motor jellemzően nem megy tönkre, csak szmotyis lesz a kommutátor. Szét kell szedni, megpucolni, a kommutator lemezek kozul kikaparni a zsiros szenporos cuccot egy hegyes eszközzel, és 10 évig megint jó. :)
medcare26-11-2013 13:44:02 // 69197
DTE-ben megtaláltam a zárak leírását. Köszönöm Smith! Az elsőkben a mikrokapcsoló kétállású, a hátsókban 0-ra teszi a jelet. Így már ki tudom mérni. A motorok mellett szerintem a mikrokapcsolókat is ki lehet cserélni fillérekből. Csak az a két patent ne fogná a műanyag fedelet. Észrevettem, hogy finoman le kell "fúrni" ezeket a műanyagról. Létezik ilyen kicsi, belül üreges korona fúró (gyémánt, de szerintem azt a vékony műanyagot átviszi). Mikrokapcsolóra rákeresek, de azt hiszem a HEstore-ban is volt ilyen.
medcare26-11-2013 13:34:19 // 69196
Az ereje nem ment el? Van ugye egy emisszió csökkentő rendszer, melyen keresztül az EGR szabályozza a füstgáz visszavezetést s az arra felé van. Ha kilukad, a turbo kipufogó oldala tömítetlenné válik. Gyengül a turbonyomás. Nézzetek rá ELM-el. Megbontás nélkül nehéz észrevenni. Van amikor a harmonika cső alját eszi el a rozsda.
Azzurro25-11-2013 22:30:06 // 69195
Sziasztok!
Olyan jelenséget vettem észre a vasamnál ( 166 JTD ), hogy a motor mögött lévő lefele hajló gumi cső fűstől. Mitől lehet ez??? :-(((
Olyan jelenséget vettem észre a vasamnál ( 166 JTD ), hogy a motor mögött lévő lefele hajló gumi cső fűstől. Mitől lehet ez??? :-(((
mex8625-11-2013 22:26:49 // 69194
ha jól emlékszem a 3 évvel ezelőtti kurzus úgy volt hogy 40 volt a kulcs, 60 a kódkártya de ebben az ICS-é is benne volt...
de lehet hogy fordítva.
ez 1db távos, 2003as fl előtti autóhoz amiben szintén van riasztó is gyári
ha érdekel pontosabban megnézem újra
de lehet hogy fordítva.
ez 1db távos, 2003as fl előtti autóhoz amiben szintén van riasztó is gyári
ha érdekel pontosabban megnézem újra
Josh.8125-11-2013 22:02:23 // 69193
Engem is érdekelne ez a dolog...futottam egy pár kört én is..
Szóval;szeretnék egy pótkulcsot csináltatni a vashoz.Van egy hely ahol minden gond nélkül tudnának nekem az 'autómhoz' való imós kulcsot csinálni(15E Ft) ami jó a zárakba és kódos is! De!az enyém is gyári riasztós,amit ha gyári kulcsos 'gombbal' zárok akkor az ajtó kulccsal nyitása után riaszt mert a riasztót nem hatástalanítottam! Riasztó élesítés nélkül,kulccsal bezárt ajtónál nincs ilyen gond..Nekem nem lenne muszáj kulcsház csak a riasztómhoz kellene egy plusz távirányító egység a csináltatott imós kulcs mellé!
A kérdésem az lenne, hogy a riasztóhoz lehet-e taníttatni plusz távirányítót vagy azt sem lehetséges? És ha igen, akkor milyen távirányítót szerezzek..?
Egyébként mennyire van 'heroin' árban a márkaszervíztől kért gyári kulcs? Kódkártyám az van a kocsihoz..úgy olcsóbb?:)
Köszi a válaszokat előre is..
Szóval;szeretnék egy pótkulcsot csináltatni a vashoz.Van egy hely ahol minden gond nélkül tudnának nekem az 'autómhoz' való imós kulcsot csinálni(15E Ft) ami jó a zárakba és kódos is! De!az enyém is gyári riasztós,amit ha gyári kulcsos 'gombbal' zárok akkor az ajtó kulccsal nyitása után riaszt mert a riasztót nem hatástalanítottam! Riasztó élesítés nélkül,kulccsal bezárt ajtónál nincs ilyen gond..Nekem nem lenne muszáj kulcsház csak a riasztómhoz kellene egy plusz távirányító egység a csináltatott imós kulcs mellé!
A kérdésem az lenne, hogy a riasztóhoz lehet-e taníttatni plusz távirányítót vagy azt sem lehetséges? És ha igen, akkor milyen távirányítót szerezzek..?
Egyébként mennyire van 'heroin' árban a márkaszervíztől kért gyári kulcs? Kódkártyám az van a kocsihoz..úgy olcsóbb?:)
Köszi a válaszokat előre is..
medcare25-11-2013 19:10:19 // 69192
11 év az 11 év...
:-(
:-(
medcare25-11-2013 19:09:43 // 69191
Bal első zár szétszed, tesztel:
Alul 3 mikrokapcsoló, meg a motor. Csatlakozó két eres: a csatlakozók felől nézve, a műanyag fedél felül: fekete, lék. Az 5 pólusú: balról-jobbra - kék-fehér: motorhoz, aztán sárga, zöld, kék.
Félig zártan a középső mikrokapcsoló benyomva, a többi nem. A felső mikrokapcsolónak megfelelően a fekete-lila közt zárt áramkör, középsőnél lila-zöld közt nyitott, alsónál lila-sárga közt zárt.
Teljes zárás után: alsó, középső mikrokapcsoló benyomva. Felső fekete-lila zárt, középső lila-zöld nyitott, alsó lila-sárga nyitott. Ekkor ad ki a vezérlő a motornak áramot a záráshoz.
(Ja! Nyitott ajtónál mindhárom áramkör zárt - sípol a szakadásjelző.)
Van hasonló tesztetek jobb első és a hátsó ajtókhoz? A motorjaim elvileg működnek. Belülről, mint említettem lezárható az utastér, nem marad fenn egyik gomb sem.
Ja! korábban a csomagtér mikrokapcsolója behalt, nyitott helyzetet jelzett. Lehúztam róla a csatit, mire ez a visszajelzés megszűnt. Lehet ez ok?
Alul 3 mikrokapcsoló, meg a motor. Csatlakozó két eres: a csatlakozók felől nézve, a műanyag fedél felül: fekete, lék. Az 5 pólusú: balról-jobbra - kék-fehér: motorhoz, aztán sárga, zöld, kék.
Félig zártan a középső mikrokapcsoló benyomva, a többi nem. A felső mikrokapcsolónak megfelelően a fekete-lila közt zárt áramkör, középsőnél lila-zöld közt nyitott, alsónál lila-sárga közt zárt.
Teljes zárás után: alsó, középső mikrokapcsoló benyomva. Felső fekete-lila zárt, középső lila-zöld nyitott, alsó lila-sárga nyitott. Ekkor ad ki a vezérlő a motornak áramot a záráshoz.
(Ja! Nyitott ajtónál mindhárom áramkör zárt - sípol a szakadásjelző.)
Van hasonló tesztetek jobb első és a hátsó ajtókhoz? A motorjaim elvileg működnek. Belülről, mint említettem lezárható az utastér, nem marad fenn egyik gomb sem.
Ja! korábban a csomagtér mikrokapcsolója behalt, nyitott helyzetet jelzett. Lehúztam róla a csatit, mire ez a visszajelzés megszűnt. Lehet ez ok?
mex8625-11-2013 15:45:56 // 69190
en a volt tulaj ältal ujonnan csinältatottat hasznälom 2éve de azon se szkaadt a gumi
meg a régin se szakadt csak a szimbolumok koptak le, de lehet az volt eredetileg a pótkulcs
lehet csak korral engedi el magät :D
meg a régin se szakadt csak a szimbolumok koptak le, de lehet az volt eredetileg a pótkulcs
lehet csak korral engedi el magät :D
Smith25-11-2013 15:43:31 // 69189
Nem tudnak. Ehhez a kulcshoz az EGÉSZ VILÁGON nem lehet házat kapni. Sajna ez van. Még a kínaiak sem csináltak hozzá utángyártott burkolatot. Egyébként én a pótkulcsot ÚJKÉNT kezdtem használni, 1 év után már lafogott a szar gumi csomagtartónyitó. Egyáltalán nem az a baj hogy nem lehet házat kapni hozzá, hanem az hogy alapjában egy ratyi.
mex8625-11-2013 15:00:29 // 69188
aha
egy kérdést lehet megér
egy kérdést lehet megér
medcare25-11-2013 14:58:28 // 69187
http://www.kulcszarszerviz.hu/immobilizeres-kulcsok-masolasa/category/15.html
Rájuk gondoltál?
Rájuk gondoltál?
mex8625-11-2013 14:44:10 // 69186
hät az a baj ezzel a hanggal hogy nem egyértelmü, hogy ez tuti nem féltengely mert nem kerreg.
és ugye a kerékcsapägy meg kanyarba vältja a hangot ältaläban, de ez nem, ez konstans csak a sebességgel vältozik, teljesen mintha fürészes volna a gumi.
lehet mégis a gumimmal lesz vmi?
az a baj hiäba emelem fel meg pörgetem, tapasztalatbol tudom hogy van hogy ugy nem mutatja ki hogy baja van....
söt volt olyan is hätso keréknél offosnäl, hogy volt hogy abszolut elhallgatott utäna meg random szinte rägott is és rázta a kasztnit szinte, és nem tudtunk sokäig räjönni ez most mi, ott is volt féltengely csere potyära, aztän vältocsere potyära hogy hätha difi, aztän több ezer kmel késöbb adta ki magät egyértelmüen hogy hätso kerékcsapägy. még az se volt bizti hogy honnan jön a hang mert a Twingo kaszni elvezette a hangot a sok belsö lemezfelületére is.
most akkor cseréljem vagy ne cseréljem??
és ugye a kerékcsapägy meg kanyarba vältja a hangot ältaläban, de ez nem, ez konstans csak a sebességgel vältozik, teljesen mintha fürészes volna a gumi.
lehet mégis a gumimmal lesz vmi?
az a baj hiäba emelem fel meg pörgetem, tapasztalatbol tudom hogy van hogy ugy nem mutatja ki hogy baja van....
söt volt olyan is hätso keréknél offosnäl, hogy volt hogy abszolut elhallgatott utäna meg random szinte rägott is és rázta a kasztnit szinte, és nem tudtunk sokäig räjönni ez most mi, ott is volt féltengely csere potyära, aztän vältocsere potyära hogy hätha difi, aztän több ezer kmel késöbb adta ki magät egyértelmüen hogy hätso kerékcsapägy. még az se volt bizti hogy honnan jön a hang mert a Twingo kaszni elvezette a hangot a sok belsö lemezfelületére is.
most akkor cseréljem vagy ne cseréljem??
mex8625-11-2013 14:37:41 // 69185
ja ötlet a kulcsoz
a päpai kulcsosok akik az immos kulcsokat is tudjäk mäsolni, näluk lättam ilyen kulcsot
lehet tudnak olcson häzat neked.
a päpai kulcsosok akik az immos kulcsokat is tudjäk mäsolni, näluk lättam ilyen kulcsot
lehet tudnak olcson häzat neked.
medcare25-11-2013 14:24:05 // 69184
Nekem a kulcsok elvileg jók (egyik sem zárja a kocsit, mint írtam, de nyitni tudja - szal szerintem nem kulcs probléma kerülget). Doboz kellene neki. Hogy mi a f...t nem tudnak gyártani hozzá valami javítószettet? Ökör olaszok!!!!
medcare25-11-2013 14:20:53 // 69183
Nálam a hátsó kerékcsapágy ment el. Kezdetben finoman búgott s bal kanyarban, amikor e jobb terheletlen volt abbahagyta. Később ez a hang felerősödött ekkor cseréltük. Elöl a féltengely csukló ment el, először csak lassú menetben, kis ívű kanyarban kerregett, később alapban is. A futómű felújítást nem várta meg, nyáron cseréltük. Szerencsére nem kellett az egész féltengelyt, elég volt csak a csuklót cserélnünk.
mex8625-11-2013 13:56:27 // 69182
én is kérdeznék
mostanság feltünt hogy az automnak olyasmi hangja van elöl bal oldalrol (talän onnan jön jol sikerült belönöm) mint mikor fürészes volt a gumi.
ez most tuti nem az, mert tavaly is ez volt fent télen, és nem volt zaj valamint ez már a nyári gumival elkezdett jelentkezni amit szintén azért cseréltem mert az elötte vett használtak fürészesek voltak, igy csere utän halk volt.
létezhet az hogy ezeknél a kerékcsapägyassäg ilyesmi hangot ad?
sajnos kanyarba nem vältozik (klasszik mcphersonos autoimnäl olyan volt a jelenség) emiatt vagyok bizonytalan hogy ez most az-e vagy nem
remélem az a baj nem valami behatärolhatatlan valami, mert akkor neki is ällok ledobni rola
köszi!
mostanság feltünt hogy az automnak olyasmi hangja van elöl bal oldalrol (talän onnan jön jol sikerült belönöm) mint mikor fürészes volt a gumi.
ez most tuti nem az, mert tavaly is ez volt fent télen, és nem volt zaj valamint ez már a nyári gumival elkezdett jelentkezni amit szintén azért cseréltem mert az elötte vett használtak fürészesek voltak, igy csere utän halk volt.
létezhet az hogy ezeknél a kerékcsapägyassäg ilyesmi hangot ad?
sajnos kanyarba nem vältozik (klasszik mcphersonos autoimnäl olyan volt a jelenség) emiatt vagyok bizonytalan hogy ez most az-e vagy nem
remélem az a baj nem valami behatärolhatatlan valami, mert akkor neki is ällok ledobni rola
köszi!
medcare25-11-2013 13:49:03 // 69181
Sajnos tévedtem. Az a csatlakozó nem PC csatlakozó. 3 lába van.
mex8625-11-2013 13:09:42 // 69180
az én vasamban is az ujabbik kulcs van.
elözö tulaj csinältatott hozzä, kód nem volt meg.
igy közel egy 100asba fájt a kulcs + kódlekérés märkaszervizben.
szerencsére igy nekem mär van 2 kulcsom meg kódkártyám is
elözö tulaj csinältatott hozzä, kód nem volt meg.
igy közel egy 100asba fájt a kulcs + kódlekérés märkaszervizben.
szerencsére igy nekem mär van 2 kulcsom meg kódkártyám is
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
431
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?