Forum >> 164-166

Mickey28-11-2013 18:01:36 // 69237
Mickey28-11-2013 18:00:19 // 69236
Sziasztok!

Szerintetek mennyiért kellene árulnom az autómat ill. mennyi a reális értéke?

Hírdetés...
F4128-11-2013 17:52:10 // 69235
Szerintetek mekkora az esély arra,hogy az a tag veszi meg a kocsimat,aki megkérdezi,hogy mennyit eszik? :-D
Adi14528-11-2013 17:27:09 // 69234
Sziasztok, 2.5 td 55öm volt eddig és ugy döntöttem eladom. 66ot terveznek de erdekelnenek a velemenyek a2.4 jtd motorrol - mind a gyengebbikből a bálnaelejűből és az erősebb faceliftes 66bol is. Valamint ha tud esetleg elado ilyet jo kezekből azt is szívesen venném. Előre is köszönöm
medcare28-11-2013 15:30:05 // 69233
Vicceltem...
No.A dízelmánia topikban eljutottunk odáig, hogy lehet a főtengely holtponti jeladó ludas. A kinyomócsapágyat úgyis zörögni hallom,meg kell javíttatni. Akkor erre is ránézünk. Kimérni állítólag kilehet, hogy jó-e.
Azzurro28-11-2013 13:07:19 // 69232
Mobil1 5w 40 mellett döntök.
mreni28-11-2013 12:58:09 // 69231
lent írtam 3-at abból választok mindig.
Azzurro28-11-2013 12:46:28 // 69230
Legtöbbször mit raktál belle?
Azzurro28-11-2013 12:43:44 // 69229
Igen, meg lett. Szar üzemanyag volt a hátérbe. Olyan szar volt az égése a gázolajnak, hogy hatalmas kartelgáz jött létre. Azon a csövőn távozott a tulnyomásból kifolyolag.:| Az olajra visszatérve, akkor elbírja a jtd más olajat is. Te konkrétan melyikre voksolsz?
DieselManiaco(NagyVad)28-11-2013 12:31:57 // 69228
haver 1.9JTD-vel mióta megvan neki,kb 2 éve Q8-al jár,nincs vele semmi probléma,nem fogy,nem hangos vele.
vm28-11-2013 12:11:53 // 69227
Aham... szóval te hívtál a múltkor... ;-)
Feltettem a manuálokat a toldacuccot-ra, elvileg ment róla mail.
tipoatti28-11-2013 11:58:14 // 69226
Selénia a TS-ekbe KELL. A JTD respektál bármi egyebet is! :) A dízel nagyvadamba CASTROL EDGE került legutóbb. Viszont a GT-ben most lesz olajcsere a hétvége magasságában. Hogy mi lesz benne? Amit Zé. belerak. ;)
mex8628-11-2013 11:56:40 // 69225
ja hamar visszavältottam én is
azért ez már viszonylag modern technika
mreni28-11-2013 10:21:17 // 69224
a lényeg,hogy 5w-40 vagy 0w-40 legyen,10w nem való ezekbe a jtd motorokba.
mreni28-11-2013 10:20:39 // 69223
Q8-al nekem túl sok tapasztalatom nincs,de állítólag nem rossz,mint ahogy az Eneos sem.
mex8628-11-2013 10:18:40 // 69222
nekem most Q8 5W40 van benne.
nem fogy, csendesebb mint a Castrol 10W40el

ezzel van tapasztalat?
én most hasznälom elöször a sok hamis Castrol miatt inkbb vältottam
mreni28-11-2013 10:16:40 // 69221
nem akarok beleszólni,de sokszor előfordul,hogy nincs főtengely jeladó hibakód a tárolóban és mégis az a hiba.
ellenállást lehet mérni rajta,érdemes hideg és meleg motornál is.
mreni28-11-2013 10:15:04 // 69220
Mobil1, Liqui Moly,Xado esetleg Motul vagy Fuchs,Magnatec-et kerülném messziről.
Meglett,hogy mi az a cső? :)
Azzurro28-11-2013 09:53:29 // 69219
Te mit használsz? Nem teszi tönkre a blokkot? Már csak a Selénia láz miatt íróm. :-)))
tipoatti28-11-2013 09:45:59 // 69218
A Comma-tól elkezdve a Castrol Edge-ig bármit.
Azzurro28-11-2013 09:30:34 // 69217
166 2.4 JTD-be milyen olajat ajánlatos még bele önteni a Selénia-t nem tekintve??
Cro16628-11-2013 09:09:52 // 69216
kb. 10x indultam fűtött garázsból vele. (sajnos)
Én nem tudom mit lehet mérni, meg mit nem..de ha kiolvasod a tárolót, lenni kell hibakódnak..(legalább is holtponti jeladó hiba esetén)
medcare28-11-2013 07:45:59 // 69215
Amúgy nem rendszeres ez a hiba, de mindig a legcikisebb körülmények között szívat. Tegnap pl. egyszer itthon is eljátszotta, de miután kivittem a laptopot b....tt újra produkálni. :-( Így nem jutottam előre.

Amúgy a ...tengely jeladóknak van valami jele a mérhető adatok közt MES-ben?
medcare28-11-2013 07:42:04 // 69214
Bizonyára fűtött garázsból indulsz mindig. :-)
Amúgy IMMO nem okozhat ilyen gondot?
Sparky27-11-2013 22:41:49 // 69213
Sziasztok! Lenne egy nem kis problémám. 164-esben cseréltem hétvégén első lámpákat. Volt egy csattanás a motortér felől, és azóta halott a műszerfalam és a középkonzol is, beleértve a fűtést is. Hol keressem a hibát? Biztosítékok jók, 1-2 embert már kérdeztem, lámpák mögötti relékre tippelnek...
Cro16627-11-2013 22:09:39 // 69212
Ha ki tudod olvasni,lenni kell hibakódnak, akkor is ha egyébként már hibátlanul indul.
Nekem is volt ilyen, holtponti jeladó hiba volt.Van főtengelynél, van a vezérműtengelynél.
(annyi,hogy az "izzítás lámpa félig fényesen világít" nekem nem játszott..igazából azt se tudom h mi az az izzítás :D ha nem villanna fel amikor ráadom a gyújtást, nem is tudnám hogy létezik..pedig már 11 éves, és az elmúlt 6 éveben nálam van :) )
Grando27-11-2013 21:44:45 // 69211
Inkább itt olvasgass a fórumon: 66299. hsz és 66301. hsz. ;)
medcare27-11-2013 21:11:47 // 69210
Még egy kérdés: az, hogy a MES nem olvassa az egyes injektorok kompenzációs értékeit az normális?
medcare27-11-2013 21:10:20 // 69209
Sehogy. Amúgy is utálom az egyre bonyolultabb technikát. Régen kézzel lélegeztettem a beteget, nem tudtam a CO2 szintjét, nem is paráztam ennyit, ment minden, mint a karikacsapás. Trabanttal is eljutottam egy hengerrel Pécsről Pentelére... ;-)
kapeka (Nagyvad)27-11-2013 21:00:25 // 69208
És a trabit hogy fogod kiolvasni? :-DDDD
medcare27-11-2013 16:20:10 // 69206
Megint szívat az öreg vas. Meleg motor mellett nem indul. Az izzítás lámpa félig fényesen világít, az indítómotor köszörül rendesen, motor nem indul. Most kiviszem a laptopot, de szerintem mire összeállítom a cuccot, megint nem produkálja. Amúgy ilyenkor csak a gyújtást tegyem rá, hogy a pc kommunikáljon a géppel s állítsak paramétereket, majd utána indítózzak? Remélem valamelyik paraméter elárulja, hol a kehe...
Trabantot akaroooooooookkkkkk!!!!!!!!!!!!!!!!!
mex8627-11-2013 08:55:47 // 69205
fincsi
akkor ez még huzosabb mint pár éve...
atis_166jtd27-11-2013 08:24:11 // 69204
Most a kulcs márkaszervizben 99+ áfa és csak akkor csinálják ha megvan a kártyád. Pápán 39 a gyári kulcs másolva feltanitva.
Josh.8126-11-2013 22:20:41 // 69203
Köszönöm az infót! Súlyos összeg ez a kulcs, nem is értem, hogy az olasz autókhoz miért ilyen drasztikus összegű egy pótkulcs kérés-'csináltatás'...:(
Egyik cimbómnak 'pár'éve az 59es-hez közel 150EFt! volt egy gyári kulcs!!
Nekem a kódkártyám megvan...de hát így is átlag 50 EFt. ezek szerint?!
Mindegy, szerintem ha időm engedi bemegyek a márkaszervízbe és lekérdezem alv.számmal és k.kártyával a pontos (mai) összeget..
Ha megvan az összeg és nem ájulok el végleg a szalonban, akkor értesítelek a végösszegről:)
Imyx26-11-2013 15:56:06 // 69202
De, a Shell-nél, 95 nitro +. Mindig indul elsőre, de előtte reszel rendesen :).
Smith26-11-2013 15:39:22 // 69201
Az összeszegecselést simán lefúrhatod, ha beleér kicsit a műanyagba, abból se lesz gond. Utólag sem hiányzik belőle a szegecs, összefogja a két köröm és a csavar.
Grando26-11-2013 14:52:44 // 69200
Én mindig a Shellnél tankolok. Korábban 100-ast, most már gyakrabban a mezítlábas nyálat. Nincs viccelődés, indulunk rendesen. Elsőre. ;)
Arno16626-11-2013 14:23:39 // 69199
Nem shell-t tankolsz? Azzal nekem csinalta hidegben a 166, csinalja a Thesis, hogy viccesen indul. Van hogy masodikra csak, vérciki. :)
Arno16626-11-2013 14:18:03 // 69198
Pontozd be a közepét, és mezei -ha jól rémik 8-as- fúróval le lehet kapni a tetejét állványos jószággal, utána szétjön. Motor jellemzően nem megy tönkre, csak szmotyis lesz a kommutátor. Szét kell szedni, megpucolni, a kommutator lemezek kozul kikaparni a zsiros szenporos cuccot egy hegyes eszközzel, és 10 évig megint jó. :)
medcare26-11-2013 13:44:02 // 69197
DTE-ben megtaláltam a zárak leírását. Köszönöm Smith! Az elsőkben a mikrokapcsoló kétállású, a hátsókban 0-ra teszi a jelet. Így már ki tudom mérni. A motorok mellett szerintem a mikrokapcsolókat is ki lehet cserélni fillérekből. Csak az a két patent ne fogná a műanyag fedelet. Észrevettem, hogy finoman le kell "fúrni" ezeket a műanyagról. Létezik ilyen kicsi, belül üreges korona fúró (gyémánt, de szerintem azt a vékony műanyagot átviszi). Mikrokapcsolóra rákeresek, de azt hiszem a HEstore-ban is volt ilyen.
medcare26-11-2013 13:34:19 // 69196
Az ereje nem ment el? Van ugye egy emisszió csökkentő rendszer, melyen keresztül az EGR szabályozza a füstgáz visszavezetést s az arra felé van. Ha kilukad, a turbo kipufogó oldala tömítetlenné válik. Gyengül a turbonyomás. Nézzetek rá ELM-el. Megbontás nélkül nehéz észrevenni. Van amikor a harmonika cső alját eszi el a rozsda.
Azzurro25-11-2013 22:30:06 // 69195
Sziasztok!
Olyan jelenséget vettem észre a vasamnál ( 166 JTD ), hogy a motor mögött lévő lefele hajló gumi cső fűstől. Mitől lehet ez??? :-(((
mex8625-11-2013 22:26:49 // 69194
ha jól emlékszem a 3 évvel ezelőtti kurzus úgy volt hogy 40 volt a kulcs, 60 a kódkártya de ebben az ICS-é is benne volt...
de lehet hogy fordítva.
ez 1db távos, 2003as fl előtti autóhoz amiben szintén van riasztó is gyári
ha érdekel pontosabban megnézem újra
Josh.8125-11-2013 22:02:23 // 69193
Engem is érdekelne ez a dolog...futottam egy pár kört én is..
Szóval;szeretnék egy pótkulcsot csináltatni a vashoz.Van egy hely ahol minden gond nélkül tudnának nekem az 'autómhoz' való imós kulcsot csinálni(15E Ft) ami jó a zárakba és kódos is! De!az enyém is gyári riasztós,amit ha gyári kulcsos 'gombbal' zárok akkor az ajtó kulccsal nyitása után riaszt mert a riasztót nem hatástalanítottam! Riasztó élesítés nélkül,kulccsal bezárt ajtónál nincs ilyen gond..Nekem nem lenne muszáj kulcsház csak a riasztómhoz kellene egy plusz távirányító egység a csináltatott imós kulcs mellé!
A kérdésem az lenne, hogy a riasztóhoz lehet-e taníttatni plusz távirányítót vagy azt sem lehetséges? És ha igen, akkor milyen távirányítót szerezzek..?
Egyébként mennyire van 'heroin' árban a márkaszervíztől kért gyári kulcs? Kódkártyám az van a kocsihoz..úgy olcsóbb?:)
Köszi a válaszokat előre is..
medcare25-11-2013 19:10:19 // 69192
11 év az 11 év...

:-(
medcare25-11-2013 19:09:43 // 69191
Bal első zár szétszed, tesztel:

Alul 3 mikrokapcsoló, meg a motor. Csatlakozó két eres: a csatlakozók felől nézve, a műanyag fedél felül: fekete, lék. Az 5 pólusú: balról-jobbra - kék-fehér: motorhoz, aztán sárga, zöld, kék.

Félig zártan a középső mikrokapcsoló benyomva, a többi nem. A felső mikrokapcsolónak megfelelően a fekete-lila közt zárt áramkör, középsőnél lila-zöld közt nyitott, alsónál lila-sárga közt zárt.

Teljes zárás után: alsó, középső mikrokapcsoló benyomva. Felső fekete-lila zárt, középső lila-zöld nyitott, alsó lila-sárga nyitott. Ekkor ad ki a vezérlő a motornak áramot a záráshoz.

(Ja! Nyitott ajtónál mindhárom áramkör zárt - sípol a szakadásjelző.)

Van hasonló tesztetek jobb első és a hátsó ajtókhoz? A motorjaim elvileg működnek. Belülről, mint említettem lezárható az utastér, nem marad fenn egyik gomb sem.

Ja! korábban a csomagtér mikrokapcsolója behalt, nyitott helyzetet jelzett. Lehúztam róla a csatit, mire ez a visszajelzés megszűnt. Lehet ez ok?
mex8625-11-2013 15:45:56 // 69190
en a volt tulaj ältal ujonnan csinältatottat hasznälom 2éve de azon se szkaadt a gumi
meg a régin se szakadt csak a szimbolumok koptak le, de lehet az volt eredetileg a pótkulcs
lehet csak korral engedi el magät :D
Smith25-11-2013 15:43:31 // 69189
Nem tudnak. Ehhez a kulcshoz az EGÉSZ VILÁGON nem lehet házat kapni. Sajna ez van. Még a kínaiak sem csináltak hozzá utángyártott burkolatot. Egyébként én a pótkulcsot ÚJKÉNT kezdtem használni, 1 év után már lafogott a szar gumi csomagtartónyitó. Egyáltalán nem az a baj hogy nem lehet házat kapni hozzá, hanem az hogy alapjában egy ratyi.
mex8625-11-2013 15:00:29 // 69188
aha

egy kérdést lehet megér
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.