Forum >> 164-166
tolyaasch08-01-2009 07:44:02 // 43279
Csak egy aprosagra figyelmeztetnek lampaszetszedesnel: 1) jegyezd meg hogyan volt benne a pleh a fenyprofil allitasara, 2) ovatosan rantsd szet mert nekunk sikerult eltorni azt a nyomi kis muanyagfulet ami a foncsort tamassza be oldalrol
BeczA07-01-2009 19:17:35 // 43278
Ok... elvileg pénteken fogunk a szerelőmmel szerelni , csak a köcsög Aveós miatt szétrobbant a lámpabúra üvege és nem tudok most drága lámpát venni bele ezért kap egy bontotat ahol annyi a gáz hogy a focsorja a projektornak be van vakulva... de az enyém meg jó...
Don Gombóc07-01-2009 18:48:08 // 43277
Nagyon szívesen. Ha szétkapod és valamiben elakadsz akkor hívj fel.
BeczA07-01-2009 18:44:43 // 43276
Nagyon szépen köszönöm!! Igen hasznos infók voltak ;)
Totti (NagyVad)07-01-2009 18:22:13 // 43275
Hát akkor lehet hogy rá lesek ! Mert bár benne van a xenon de szerintem gyengusz vagy csak már hozzá szoktam! De a bratyes Lybrájában ugyan ez van de az sokkal nagyobb fényel bir ugyan nem prolyektoros!!!
Don Gombóc07-01-2009 18:17:40 // 43274
Külön nem kapható én is törött bontott lámpából kaptam. De a Fiat Marea projektora az gyanúsan így néz ki azt meg állítólag lehet kapni külön is. De előbb ki kell venni hogy miként néz ki bár ugyebár a lökhárító. :( De ha ki van véve az izzó akkor lehet látni szerintem, csak akkor ha közelről tudod nézni.
Totti (NagyVad)07-01-2009 18:13:52 // 43273
Csak mert most ugy is szét van döntve az eleje a két lámpát már nem tart semedig ki kapnom!
Totti (NagyVad)07-01-2009 18:13:08 // 43272
És mibe fáj két új foncsor?
Don Gombóc07-01-2009 18:11:09 // 43271
Pláne ha a foncsort ki tudod cserélni mint látod a képeken. Sajna így lepergett róla a foncsor.
Don Gombóc07-01-2009 18:08:19 // 43270
Totti (NagyVad)07-01-2009 18:06:15 // 43269
Enyit számit nála egy pucolás?
Don Gombóc07-01-2009 18:02:24 // 43268
Don Gombóc07-01-2009 17:44:36 // 43267
Hátulról kiszedhető a projektor nagy türelemmel. De az izzó nyíláson keresztül a az üveg belseje és a foncsor is megtisztítható. Kell hozzá egy erős de puha könnyen hajlítható rézdrót, lehetőleg valami trafóból, és sok vattacsomó cserélgetéssel meg lehet oldani ablaktisztítóval.
Kriszo07-01-2009 17:09:16 // 43266
Ez különben hülyeség h nem előzhet a kamion ..
Ő is ugyanolyan résztvevője a közelekedésnek mint te vagy bárki más.Számtalanszor énis ha megyek vidékre utolérek vmi lassu szart ami megy 70-el akkor menjek Nyíregyházáig hetvennel utána mikor 85-el is tudok simán menni.nevetséges....
Ő is ugyanolyan résztvevője a közelekedésnek mint te vagy bárki más.Számtalanszor énis ha megyek vidékre utolérek vmi lassu szart ami megy 70-el akkor menjek Nyíregyházáig hetvennel utána mikor 85-el is tudok simán menni.nevetséges....
Kriszo07-01-2009 17:05:55 // 43265
Nem kicsit ment fel az ára az 1 milkához képest:)Bár nem hionném hogy sokmindent kijavítottak volna rajta.Anno énis néztem egy 2.5 v6-ot az csepelen volt az Autocityben kőkeményen le volt pukkantva az a vas is...Az ilyen banki visszavettek egyébként a legtöbbje ilyen csak az az előnye hogy ált olcsóbb ugye jóval mint a piaci ár..
Longman07-01-2009 15:58:39 // 43264
Hello!
Lambdát mindenképp mérek még.
Nyomaték, teljesítmény rendben van. 50 nél 5ben sem torpan, szépen elkezd húzni.
Ill azt észrevettem hogy nagyritkán bedadog/rángat menet közben, de ez 100km ből 2 kmen csinálja. Most csak lassan járok vele.
Holnap délelőtt megpróbálom kimérni a lambdát, délután meg cserélek termosztátot és motorhőfok jeladót, meglátjuk az mit eredményez.
Tényleg mi lenne ha lehúznám a lambdát? Beállna középértékre nem? Elvileg ha a lambda a sz*r, akkor középértéken pár literrel kevesebbet enne mint így, nem?
A másik amire még gondolok az az LMM. Egyébként érdekes hogy a donor 164est amiben ez a moci volt használtam egy keveset, és semmi ilyen gondja nem volt. És 1-1 ben jött át minden belőle.
Tehát visszatérve, az LMM gyárilag a légszűrőházra volt közvetlen rögzítve , így "gyártani" kellett egy közbetétet, hogy a mostani szűrő rámehessen. Lehet hogy ennél az utólagos közbetéténél nem tömítettem rendesen és falsot szív? Vagy az LMM előtt mindegy neki?
Lambdát mindenképp mérek még.
Nyomaték, teljesítmény rendben van. 50 nél 5ben sem torpan, szépen elkezd húzni.
Ill azt észrevettem hogy nagyritkán bedadog/rángat menet közben, de ez 100km ből 2 kmen csinálja. Most csak lassan járok vele.
Holnap délelőtt megpróbálom kimérni a lambdát, délután meg cserélek termosztátot és motorhőfok jeladót, meglátjuk az mit eredményez.
Tényleg mi lenne ha lehúznám a lambdát? Beállna középértékre nem? Elvileg ha a lambda a sz*r, akkor középértéken pár literrel kevesebbet enne mint így, nem?
A másik amire még gondolok az az LMM. Egyébként érdekes hogy a donor 164est amiben ez a moci volt használtam egy keveset, és semmi ilyen gondja nem volt. És 1-1 ben jött át minden belőle.
Tehát visszatérve, az LMM gyárilag a légszűrőházra volt közvetlen rögzítve , így "gyártani" kellett egy közbetétet, hogy a mostani szűrő rámehessen. Lehet hogy ennél az utólagos közbetéténél nem tömítettem rendesen és falsot szív? Vagy az LMM előtt mindegy neki?
BeczA07-01-2009 11:46:06 // 43263
Don!!!!
A sima halogén lámpatest szétszedhető, vagy csak a projektort ki tudom belőle szedni??
A sima halogén lámpatest szétszedhető, vagy csak a projektort ki tudom belőle szedni??
Docky_SD ( Bruno Banáni ;)07-01-2009 10:46:19 // 43262
Nekem tegnap jött elő hasonló probléma. melegedés, kb 40 fokos viznél egyszercsak leesett az alapjárat ilyen 600 ra azt án fel 2000 re es ott járt.
Aztan 10 perc múlva megállt. Aztán nem bírtam beindítani. Csati mozgatás LMM, fojtó, de semmi. Sok gyújtas ki-be (Ac hiba ) de semmi. Aztan folyamatos öninditozás alatt lassan gázpedál benyomással egyszer csak elindult. Azóta semmi :D
A nagy fogyasztás, mindenképpen irreállis nálad. Lambdát okvetlen méress, mert az megmondja a frankót a keverékarányra fulladásra stb !!! Nyomatékod rendben van ? megvannak a lovak ? Alacsony fordulaton nem dadog, fullad ? pl 50 nél 5 ben padló nal ? Lehet szar injektor is ami nem bir lezárni, láttam már olyant ;)
Viszont ez máshol is jelentkezik.
Aztan 10 perc múlva megállt. Aztán nem bírtam beindítani. Csati mozgatás LMM, fojtó, de semmi. Sok gyújtas ki-be (Ac hiba ) de semmi. Aztan folyamatos öninditozás alatt lassan gázpedál benyomással egyszer csak elindult. Azóta semmi :D
A nagy fogyasztás, mindenképpen irreállis nálad. Lambdát okvetlen méress, mert az megmondja a frankót a keverékarányra fulladásra stb !!! Nyomatékod rendben van ? megvannak a lovak ? Alacsony fordulaton nem dadog, fullad ? pl 50 nél 5 ben padló nal ? Lehet szar injektor is ami nem bir lezárni, láttam már olyant ;)
Viszont ez máshol is jelentkezik.
BFMSE07-01-2009 09:56:09 // 43261
Sziasztok!
Van valaki aki utolag tett be futheto elektromos ulest a kocsiba, es elotte nem volt benne? Ki van huzva a szukseges kabel, vagy azt utolag kell megoldani?
Van valaki aki utolag tett be futheto elektromos ulest a kocsiba, es elotte nem volt benne? Ki van huzva a szukseges kabel, vagy azt utolag kell megoldani?
Mattyancs07-01-2009 09:53:12 // 43260
Szia! Jó helyen kopogtattál. Mindent tudok az autóról. Ott kezdem Én néztem ki magamnak csak akkor még a Merkantil banki visszavett autók telepén állt! Én még körbe is fotóztam és talán még a képek is megvannak róla.
Hibái voltak: nem volt hozzá meg a kulcs, nem volt indítható mert a bank elvesztette a kulcsát. Szakértői vélemény szerint a motor csattogott bár ugye nem tudtam meghallgatni. Jobb hátul volt sérült állapotban, a sárvédő és a fenéklemez. Csúnyán, szinte mondható ecsettel volt lefestve. Valamelyik napllenző tükör és világítás is szét volt hullva, nagyon szép benne a bőr, tip-top állapotú a felni és a gumi is szinte új, téligumik. Hiányzott az embléma hátul, a csomagtérajtón lévő matricák sérüléseket takarnak, bal első sárvédő küszöbtalálkozási pontja elállt, műanyag küszöbborítás lógott, ha jól emlékszem nem volt agyonfényezgetve, de voltak festett elemei.
Olaszországból származik, egy olajcserematrica a bizonyítéka ami a bal "A" oszlopon volt, viszont innentől kezdve a km már nemis lehetett valós ami benne volt. Olaszországgal felvettem a kapcsolatot de nem válaszoltak azóta sem. Ja 1 millió volt az ára a bankban! Keresek képet és fel is teszem. Bár a rendszámát nem látom de szinte biztos vagyok benne, hogy az volt. Egyébként nekem a 1 milliós árban nagyon tetszett, mivel mindent Én csináltattam volna meg rajta, tudtam volna, hogy tutti lett. Most hogy valamiket kijavítottak ki tudja milyen lett, ráadásul az ára is felment ugye?!
Hibái voltak: nem volt hozzá meg a kulcs, nem volt indítható mert a bank elvesztette a kulcsát. Szakértői vélemény szerint a motor csattogott bár ugye nem tudtam meghallgatni. Jobb hátul volt sérült állapotban, a sárvédő és a fenéklemez. Csúnyán, szinte mondható ecsettel volt lefestve. Valamelyik napllenző tükör és világítás is szét volt hullva, nagyon szép benne a bőr, tip-top állapotú a felni és a gumi is szinte új, téligumik. Hiányzott az embléma hátul, a csomagtérajtón lévő matricák sérüléseket takarnak, bal első sárvédő küszöbtalálkozási pontja elállt, műanyag küszöbborítás lógott, ha jól emlékszem nem volt agyonfényezgetve, de voltak festett elemei.
Olaszországból származik, egy olajcserematrica a bizonyítéka ami a bal "A" oszlopon volt, viszont innentől kezdve a km már nemis lehetett valós ami benne volt. Olaszországgal felvettem a kapcsolatot de nem válaszoltak azóta sem. Ja 1 millió volt az ára a bankban! Keresek képet és fel is teszem. Bár a rendszámát nem látom de szinte biztos vagyok benne, hogy az volt. Egyébként nekem a 1 milliós árban nagyon tetszett, mivel mindent Én csináltattam volna meg rajta, tudtam volna, hogy tutti lett. Most hogy valamiket kijavítottak ki tudja milyen lett, ráadásul az ára is felment ugye?!
Alfa166JTD06-01-2009 23:05:42 // 43259
Sziasztok!
Tud -e valaki infot az alábbi hirdetésben szereplő autóról? Esetleg valaki ha van rá ideje be tudna e nézni a kereskedésbe hogy milyen a gép? Egy munkatársam szeretne vásárolni V6 TB-t és azért lenne jó ha valaki tudna segíteni az autó előzetes megtekintésében, hogy vakra- vagy hiába ne kelljen felutazni Pestre.
Előre is köszönjük!
V6 TB
Tud -e valaki infot az alábbi hirdetésben szereplő autóról? Esetleg valaki ha van rá ideje be tudna e nézni a kereskedésbe hogy milyen a gép? Egy munkatársam szeretne vásárolni V6 TB-t és azért lenne jó ha valaki tudna segíteni az autó előzetes megtekintésében, hogy vakra- vagy hiába ne kelljen felutazni Pestre.
Előre is köszönjük!
V6 TB
Grando06-01-2009 21:50:31 // 43257
András bácsi a kompetens az összehasonlításban. Neki volt mindkettő. A 166-ot visszasírja úgy emlékszem. ;)))
BFMSE06-01-2009 21:48:43 // 43256
Aki a 166 levaltasan gondolkodik a 159 nem alternativa? Meg nem ultem benne, de amit eddig lattam belole nekem tetszett.
Grando06-01-2009 21:45:54 // 43255
A cserével már eleve buksz egy nagy rahedli lóvét. + mire helyrepofozod a dejzelt meg a sportkocsiszerű képződményt... Ahogy ismerlek, addig úgyse nyugszol, amíg vmi lifeg-zörög-mozog-lustálkodik-gyanús. Így két gép viszi majd a lóvédat. Jó terv! :DDD
tipoatti06-01-2009 21:01:20 // 43254
Nnnnnaaaaa!!!! Megtérsz?! :)))) Egyébként a multijet-et szeretnéd szvsz. Tényleg qrva jó motor, kellően erős is!!!
Arno16606-01-2009 20:28:56 // 43253
Teherauto / kamion vagymi nem előzhet autopalyan, es minimum 80 a palyan a sebesseg also hatara... ha jol hallom.
Ezt idehaza is bevezethetnek...
Ezt idehaza is bevezethetnek...
Arno16606-01-2009 20:26:45 // 43252
Ja 1900 meg 1950 rpm között.. :)
Amugy erosen gondolkodom h lecserelem a vasat egy ujabb 2.4 JTD-re... meg veszek melle vmi "hetvegi" izmosabb sportkocsiszeru izet abból amit megsporolok a benzinen :) Csak azt nem tudom mit. Ami tetszene az mind iszonyat pénz.
Szoval dolgozom tovabb..... es marad a 166... :)
Amugy erosen gondolkodom h lecserelem a vasat egy ujabb 2.4 JTD-re... meg veszek melle vmi "hetvegi" izmosabb sportkocsiszeru izet abból amit megsporolok a benzinen :) Csak azt nem tudom mit. Ami tetszene az mind iszonyat pénz.
Szoval dolgozom tovabb..... es marad a 166... :)
Longman06-01-2009 20:16:54 // 43251
Háát, elfáradtam.. :) Sokan segítettek innen is, mindenkinek egyesevél meg fogom köszönni!
Még van pár apróság (egy A4 lap végigírva, igaz egy sorban :) ), de már mindennap használom.
Ami nagyon fontos hiba és sürgető megoldani, az a magas fogyasztás (15L), termosztát csere, alapjárat ingadozás. Ezek közül az első és az utolsó fogalmam sincs miért van.. :)
Még van pár apróság (egy A4 lap végigírva, igaz egy sorban :) ), de már mindennap használom.
Ami nagyon fontos hiba és sürgető megoldani, az a magas fogyasztás (15L), termosztát csere, alapjárat ingadozás. Ezek közül az első és az utolsó fogalmam sincs miért van.. :)
Bianco06-01-2009 20:12:52 // 43250
Amikor a világítást bekapcsolod igen. Legalábbis nekem ilyen.
BFMSE06-01-2009 20:08:04 // 43249
Nem semmi melo lehetett, a vegeredmenyre ha osszeall kivancsi lennek :)
Lehet, hogy teljesen megadta magat az alapjarati motor, es akkor mar nem segit a kipucolas.
Amikor nekem LMM gondom volt, akkor azt csinalta, hogy dadogott az auto, es ossze vissza jart. Amikor lehuztam a csatijat akkor beallt rendesen az alapjarat.
Lehet, hogy teljesen megadta magat az alapjarati motor, es akkor mar nem segit a kipucolas.
Amikor nekem LMM gondom volt, akkor azt csinalta, hogy dadogott az auto, es ossze vissza jart. Amikor lehuztam a csatijat akkor beallt rendesen az alapjarat.
Longman06-01-2009 20:04:12 // 43248
Köszi! Igen, mindent! A kábelezést magam csináltam. :)
Az alapjárati ki van pucolva.
Az alapjárati ki van pucolva.
BFMSE06-01-2009 19:44:03 // 43247
155-be raktatok 3.0 v6 mocit? Nagyon tetszik :) Nehez volt beletenni? Computert is atraktatok? Meg kabeleket?
A hiba lehet alapjarati motor is, pucold ki hatha az segit.
A hiba lehet alapjarati motor is, pucold ki hatha az segit.
Longman06-01-2009 19:17:01 // 43246
Sziasztok! Ismét itt kérnék tanácsot ha nem baj. (elvégre 164ből van a motorom :))
Szerintetek is LMM hibájára utal az, hogy ezekben a minusz 8-10 fokokban 1000 - 1100 alá már nem sokszor megy az alapjárat, ill hogy elkezd ugrálni 1100-1500 között, sőt menet közben ha kinyomom a kuplungot akkor is felugrik 1500-1700re, és csak nagyon lassan megy le 1000re.
Anno a 2.0 TS is ezt produkálta, és LMM hiba volt. Nem tom V6nál is erre utalhat?
Ha lehúzom a csatit a LMMről akkor be kell állnia vmi középértékre, vagy hogy tudnám megállapítani biztosan, mert szoftveres hibakód kiolvasás nem hiszem hogy működik azt én autómban.
Szerintetek is LMM hibájára utal az, hogy ezekben a minusz 8-10 fokokban 1000 - 1100 alá már nem sokszor megy az alapjárat, ill hogy elkezd ugrálni 1100-1500 között, sőt menet közben ha kinyomom a kuplungot akkor is felugrik 1500-1700re, és csak nagyon lassan megy le 1000re.
Anno a 2.0 TS is ezt produkálta, és LMM hiba volt. Nem tom V6nál is erre utalhat?
Ha lehúzom a csatit a LMMről akkor be kell állnia vmi középértékre, vagy hogy tudnám megállapítani biztosan, mert szoftveres hibakód kiolvasás nem hiszem hogy működik azt én autómban.
Hunor06-01-2009 16:43:00 // 43245
Nem csak ha fel kapcsolod őket!
RedSoma 16406-01-2009 16:14:22 // 43244
Sziasztok!
Valaki meg tudja mondani nekem, hogy a 164-esben a hátsó olvasó lámpák kapcsolója világít-e alapból?!:.
Valaki meg tudja mondani nekem, hogy a 164-esben a hátsó olvasó lámpák kapcsolója világít-e alapból?!:.
Firemanus06-01-2009 13:49:25 // 43243
Én csak megnézném,hátha kilehet hozni belőle valamit.
Amúgy BÚÉK neked is barátom.
Amúgy BÚÉK neked is barátom.
Firemanus06-01-2009 13:13:12 // 43242
Örömmel tudatom a társasággal,hogy leállós be nem indulós probléma megoldva.
Üzemanyag szivattyú relé csere,vezeték relétől szivattyúig csatlakozóval együtt csere.
Most megint szeretem!
Üzemanyag szivattyú relé csere,vezeték relétől szivattyúig csatlakozóval együtt csere.
Most megint szeretem!
Balku16605-01-2009 20:55:00 // 43241
Ms design.
Már csak egy csinos hátsó szárny hiányzik.
Amúgy bejön., (egy kicsit). :)
Már csak egy csinos hátsó szárny hiányzik.
Amúgy bejön., (egy kicsit). :)
Deani05-01-2009 20:38:58 // 43240
Na azt mondjuk megértem,h.nem sietős kiszállni az ülésből :):):)
Deani05-01-2009 20:36:50 // 43239
Köszönet a teljes körű tájékoztatástért!
Ezek után szerintem bukó igen erősen!
Ezek után szerintem bukó igen erősen!
W.05-01-2009 20:34:51 // 43238
Nekem nem sürgős és tudom, hogy rendben van a vas, úgy hogy várok..:)
Deani05-01-2009 20:29:38 // 43237
Shark!
Ez kétségtelen!Pláne,h.még a blog-ban is utánaolvastam a gépednek!
Maximális tisztelet érte,m. elismerésre méltó darab!!!!
De ez így még rakosgatós-gondolkodós!
Ez kétségtelen!Pláne,h.még a blog-ban is utánaolvastam a gépednek!
Maximális tisztelet érte,m. elismerésre méltó darab!!!!
De ez így még rakosgatós-gondolkodós!
Firemanus05-01-2009 18:41:29 // 43236
Ez nagyon rendben van!
tipoatti05-01-2009 16:35:40 // 43235
Gyönyörű! Nagy vágyam egyszer a vasat átfényeztetni ilyenre...
alfatech05-01-2009 11:54:20 // 43234
Szia,
ezt az autót nyár végén megnéztem, akkor is ugyanezzel a képpel hirdette az eladó, 1,4 m-ért.
90e km-volt akkor benne, de a tulaj szerint is ennél több, ő 80-nal vette óra szerint úgy emlékszem. A bőr elég lelakott, bár nem szakadt, az első ülés magasságállítója hiányzik, a tolatóradar összevissza sípol, asszem a fényszórómosó hiányzik (törés?)meg pár ilyen apróság. Én 250-300e km-re tippelnék.
Vezműszíj szakadása volt, de megjavították (úgy emlékszem azelőtt még motorhibásan is árulta).
Mentünk egy kört, elég jól ment, a motor csendes, különösebb futómű zajokat nem hallottam, de az első rugók nagyon keménynek tűntek, az enyém amit végül megvettem egész más (lehet hogy törött a rugó, de addig nem jutottunk, hogy átnézessem).
Az eladó egyébként korrektnek tűnt, átnézetésben benne lett volna, hogy törése volt-e azt nem tudom, a motortérben a műanyag borítások matricástól megvoltak, viszont a légzsák visszajelző világított. Vmelyik oldalán volt egy nagyobb horzsolás.
Szervizkönyv, manual megvolt, de nem vezetve, 1 db kulcs volt hozzá.
Szóval inkább nézelődtem tovább.
ezt az autót nyár végén megnéztem, akkor is ugyanezzel a képpel hirdette az eladó, 1,4 m-ért.
90e km-volt akkor benne, de a tulaj szerint is ennél több, ő 80-nal vette óra szerint úgy emlékszem. A bőr elég lelakott, bár nem szakadt, az első ülés magasságállítója hiányzik, a tolatóradar összevissza sípol, asszem a fényszórómosó hiányzik (törés?)meg pár ilyen apróság. Én 250-300e km-re tippelnék.
Vezműszíj szakadása volt, de megjavították (úgy emlékszem azelőtt még motorhibásan is árulta).
Mentünk egy kört, elég jól ment, a motor csendes, különösebb futómű zajokat nem hallottam, de az első rugók nagyon keménynek tűntek, az enyém amit végül megvettem egész más (lehet hogy törött a rugó, de addig nem jutottunk, hogy átnézessem).
Az eladó egyébként korrektnek tűnt, átnézetésben benne lett volna, hogy törése volt-e azt nem tudom, a motortérben a műanyag borítások matricástól megvoltak, viszont a légzsák visszajelző világított. Vmelyik oldalán volt egy nagyobb horzsolás.
Szervizkönyv, manual megvolt, de nem vezetve, 1 db kulcs volt hozzá.
Szóval inkább nézelődtem tovább.
Gonosztevő05-01-2009 11:45:33 // 43233
Jóóóójazzz'' ::))
Seriff05-01-2009 11:19:40 // 43232
Mi az a Porsche-kipuff rajta?:D
tolyaasch05-01-2009 11:14:39 // 43231
hmm ez mar dofi :) assem novuoli feher
Gonosztevő05-01-2009 11:09:52 // 43230
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
453
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?