Forum >> 164-166

dev16625-09-2013 20:27:17 // 68237
Sziasztok! Ha valakinek van esetleg kéznél vagy pdf-ben kézikönyve, megnézné nekem, hogy pontosan milyen olaj való a 164 V6 TB 2.0 Super-be (201LE)? A FIAT-szám sokat segíteni (9.55535...), de az egyéb minősítések is fontosak lehetnek. Előre is köszi.
W.25-09-2013 14:58:11 // 68236
Nagyon keveset fogsz találni! Én végigjártam, nézd meg a blogomat! :)
Csótány25-09-2013 12:33:24 // 68235
hali

nem ez 140 lovas de nagyfékesítve lett :) ezért nem tudom hogy mi legyen mert van pár ajánlatom csak nem akarok olyat venni ami nem jó rá
Föckös25-09-2013 10:47:44 // 68234
:-) nem is nagyobb, pont akkora, mint az enyém, "széltébehosszába"

(20 szelepes már nagyfékes)
Zsunior25-09-2013 09:52:56 // 68233
Szia!
Ha jól láttam 150 lovas vasról van szó, akkor viszont nézd meg azért.
Az enyém is kisfékes, holott a nagyobb 2.4 jtd-k már nagyfékkel jöttek.
Van diferencia, szerintem.
Csótány25-09-2013 09:42:07 // 68232
köszi szépen elméletileg az enyém nagy fékes
kapeka (Nagyvad)24-09-2013 15:28:35 // 68231
Egyféle volt, a V6-é biztos jó a JTD-re, visszafelé nem feltétlenül igaz ez a kisfék-nagyfék mizéria miatt.
Csótány24-09-2013 14:56:33 // 68230
sziasztok

tudja valaki hogy 166-on egyféle luk osztás volt magyarul a felnik felmennek egymásra pl
a benzines 3.0-é felmegy a 2.4 jtd-re?
Cro16624-09-2013 08:05:02 // 68229
Igazából nem..:DD
De mar hozzászoktam..ha majd véletlenül állandósul a jelzés, akkor megkeresem a hibát :)
GTPeti23-09-2013 19:49:14 // 68228
Az érzékelőt megtisztítottad? Vagy nem tudom. :)

Na jó, de... ha a vezetéke meg van sérülve valahol (mondjuk közvetlenül a csati után), az okozhat ilyet.
atis_166jtd23-09-2013 19:44:12 // 68227
Srácok nem tud esetleg valaki egy balos vagy jobbos világos szürke bőr ülést eladót?
tipoatti23-09-2013 19:17:35 // 68226
"rizsszem"
tipoatti23-09-2013 19:17:00 // 68225
gyújtás le-föl... Előbb-utóbb megszólal!
Csótány23-09-2013 13:57:07 // 68224
a belinkeltre de már láttam hogy oda írtad ahol csinálják nagyon szép
FRC23-09-2013 12:12:20 // 68223
A belinkelt képekre gondolsz vagy megnézted az autóm?
Csótány23-09-2013 11:59:26 // 68222
valaki megtudja mondani milyen izzó van a 166 óracsoportba illetve ICS-ben
Cro16623-09-2013 09:54:43 // 68221
apropó vízszenzor..mi lehet a magyarázat arra, hogy néha néha bevillan a kis ikonja, de az után is, amikor új szűrőt teszek fel? Sőt, még egy érdekesség, ha prémium üzemanyagot tankolok, vagy ha normál gázolajat + adalékot teszek bele, tankolás után mondjuk az első 100 km eren 1-2 alkalommal felvillan biztos.aztán megyek vele pár száz km-ert és semmi.
Csótány23-09-2013 09:32:15 // 68220
hello 166 ba akksi csere után nem megy a rádio tudja valaki mi lehet a baj kód beütve minden megy navi klima csak a rádio nem ??köszi
Csótány23-09-2013 09:28:34 // 68219
ez tényleg nagyon jól néz ki és hol csinálták ??ja és mennyiért?
GTPeti22-09-2013 17:46:45 // 68218
A szűrőn normál esetben ott egy műanyag kupak van, amit meglazítva leengedhető a szűrő tartalma. Cserekor azt a kupakot le kell venni és mehet fel helyére a vízszenzor.
grande bandi22-09-2013 17:42:35 // 68217
Hát , kololyan mondom ilyen nincsen. Nagy mázli , hogy ma haza értünk a vassal.
csodálkoznak a szerelők is ha össze -vissza szidják őket. Amikor nyáron ki lettek cserélve a hátsó futóműben a dolgok , nyaralás előtt voltunk és mondom ha már szerelőnél van , akkor egy olajcsere is legyen szűrőkkel együtt. 200 km-t mentünk ma és az utolsó 30 km -en gázolaj szag jött be a kocsiba. Előttünk egy darabig egy rozzant Ikarus busz ment gondoltam az a ludas és miután megelőztük maradt a szag , de egy idő után nem éreztük , megnyugodtunk. Majd , ahogy haza értünk kisfalunkba , lassításkor ismét jött a szag ,de már nagyon erős volt. Nézem az üzemanyag szint mérőt , hát joval lentebb volt mint kellene. Na mondom baszdki ez ereszti a naftát. Tükörbe néztem és rendes csikot huztunk magunk után . 1 km van hátra , mondom már haza visszük. Az üzemanyag szűrő aljában van az a műanyag menetes bisz-basz , na az totál ki volt lazulva , még jo , hogy nem esett ki. Ömlött a gázolaj orrán -száján.
Nem én vettem a szűrőt hanem a szerelő ,de ha jol emlékszem az nem jár a szűrővel , szerintem azt a régiből kell át tenni. De még jó , hogy nem 100 km-re otthontól.

Most azon gondolkodom , hogy vajon tele mehetett -e a rendszer levegővel.

Másik szerelő meg multkor haveromnak baszta meg huzni a jobb első kereket . nekik is pont nyaralás előtt. Csoda , hogy nekik se lett bajuk.
tipoatti22-09-2013 17:38:16 // 68216
Szvsz. ez ilyen tuti, ami fix alapon muxik. Jobb az ovatossag. ;)
GTPeti22-09-2013 17:03:38 // 68215
Ha beismernék, hogy túl optimistán becsültek, akkor perelhetővé válnának.
Zoli198022-09-2013 16:31:47 // 68214
De csak annyira, mint kb. én :)

Ma néztem a gép manualját, és 120ezernél ír szijjcserét. Viszont többen tapasztalatból irtátok, hogy max 90e km. Akkor ezt most a gyár túltervezte, vagy a gyári cucc ennyit menne?
GTPeti22-09-2013 16:13:09 // 68213
Még akár jól is sikerülhetett volna a 159-Umbau. De nem így lett. :((
tipoatti22-09-2013 15:50:37 // 68212
tipoatti22-09-2013 15:13:35 // 68211
Csak most esett le, hogy ebben a honapban is erintve vagyok a naptarban. :)
FRC21-09-2013 21:57:28 // 68210
Nekem is letörtek, mint gondolom sokunknak! Frankón meg tudtam őket javítani. A helyükre raktam őket és hajszálvékony fúróval átfúrtam, a letört pöcökhöz képest legközelebbi ponton. Majd egy gémkapocsból levágott dróttal fűztem át.
Trumpf (NagyVad)21-09-2013 21:37:00 // 68209
Üdv mindenkinek!

Ezeket a kapcsolókat helyre lehet-e még hozni, vagy kuka mind? A letört fülek természetesen nincsennek meg. A gombok nem a sajátomból valók, de barátoknak tudnék örömet szerezni ha meg tudnám javitani. Amikhez megvoltak a fülek, azokat prímán meglehetett ragasztani. Ja, és ez is német gyártmány...
Grando21-09-2013 21:34:28 // 68208
A felső rész azért keményebb dió. A lyukak és az oda beépített cuccok miatt. Persze nyilván erre is megvannak a szakmai eljárások (csak a megrendelő győzze idegekkel). :))
Andy21-09-2013 21:29:25 // 68207
Mivel a műszerfal alja már bőrös lett, tudom, hogy a tetejét is szépen megcsinálja a srác. Pláne ha nem SOS rohamban kell elkészülnie, más hitegetése miatt. ;)
Andris autójából meg megvan a cucc az ICS köré, valamikor megmutatom a manusnak aki fából hajlít vaskarikát. Aztán majd lássuk! ;)))
Grando21-09-2013 21:24:06 // 68206
Na erre kíváncsi lennék én is. A nemesfa cuccra meg a műszerfalra is. :))
Andy21-09-2013 21:09:42 // 68205
Ennek a nemes fa sztorinak nekimegyek egyszer az biztos. Talán emberem is van rá. Meglepődnék ha néhány tízezer forintnál több lenne.
De előbb bebőröztetem a műszerfal tetejét is. ;))))
Grando21-09-2013 20:31:16 // 68204
Most agyalok... ezt csak a fa/szürke középkonzol-műanyag borítására javasoltam. Erre itt e:

Egy 159-ben ezzel kezdeném, ha véletlenül kapnék egyet. Az újabbakban már van is vmi hasonló.
Isten ments, hogy a műszerfalat összeizélje valaki ezzel! Azt bőrözni illene. ;)))
Grando21-09-2013 20:21:25 // 68203
Én szeretem a fa dekort a 166-ban, de sajnos be kell vallanunk, hogy az - sok egyébbel ellentétben - nem a legprímább minőség. Annál azért ez sem rosszabb.
Tényleg! Na ez mennyibe kerülne, mondjuk valami nemesfából? :DDD
Andy21-09-2013 20:16:12 // 68202
Ez komoly? Idézi a kőkemény műanyag feelinget amit napjainkat "csupa zörgős" alsó kategóriás autói hoznak.
Nekem legalábbis húdefújjjj... ;)
GTPeti21-09-2013 19:26:07 // 68201
Nagy köszönet a linkért!
Grando21-09-2013 18:26:31 // 68200
Úgy van! VTN fóliát neki, és gyönyörű lesz. A karbon minták árnyalatai közül még válogathat is kedvére. :)
FRC21-09-2013 18:14:09 // 68199
Karbonoztasd le, szerintem sokat dob a belső téren! :-)
W.21-09-2013 14:39:52 // 68198
Na, ma reggel megszívatott a vas. Indulnánk Pestre, család benn, kulcs be, elfordít, fények megjelennek, azután minden elmegy egy mp. alatt. Idegbaj indul. Mivel egyáltalán nem volt áram a kocsiban, ami a kapubejáróban állt, ezért mozdíthatatlan volt. Pár gyors telefon Gombócnak és Sprint83-nak (segítségüket itt is köszönöm). Már a kezdet kezdetén sejtettem, hogy az akksinál lehet a gond, ezért miután ki tudtam nyitni a csomagteret, megnéztem és lőn! A sarut megmozdítva visszajött a delej! Majd meg kell pucolnom és zsíroznom. Végre megtudtam a mechanikus csomagtérnyitás fortélyát!
Zoli198021-09-2013 12:16:48 // 68197
Járt már úgy valaki, hogy az irányjelző villog rendesen, a visszajelző pedig nagyon sűrűn?? Mitől van ez?

Köszi.
kapeka (Nagyvad)20-09-2013 21:42:41 // 68196
Igen, ezt már tudom. Elment a kommunikáció az ECU és az immo között, az ECU -hoz nem lehet csatlakozni. Hétfőn ki lesz mérve, hogy kábel vagy ECU -hiba, bár ez utobbi valószínűbb... Ebben az esetben ki lesz iktatva az indításgátló. Valami ilyesmit magyarázták nekem. Ja és a szarakodó akku tud ilyet okozni, vettem is gyorsan másikat.
Don Gombóc20-09-2013 19:41:18 // 68195
Jól lett az bikázva, az önindító is onnan kapja a pozitív feszültséget. Ha a kód felirat világított máshol kell keresni a bajt. Vagy az indító kulcslyuk körülötti vevő kontakt hibás, vagy maga az immobiliserben vagy a progijában van a hiba , bár ez kurvára nem szokott gond lenni.
Csótány20-09-2013 15:55:03 // 68194
Illetve tud valaki pest megyében vagy bp-n eladó ICS keretet ami nem fa mintás csere is érdekel nekem fa van de nem tetszik
Csótány20-09-2013 15:53:57 // 68193
hello

Tudja valaki hogy lehet az ICS gomjainak világítását illetve az óra csoportét kicserélni más színűre??köszi
Dzsozy19-09-2013 21:52:14 // 68192
Vagyis akkor túlságosan terpeszt? De miért van az, hogy előtte nem kopott jobban a belső fele? Nem volt rendellenes kopása. Igaz nem írtam, hogy csontig volt pakolva a csomitartó, és hátul két személy ült. De ha túlságosan terpeszt az mitől lehet?
forrasr19-09-2013 16:52:22 // 68191
kormány alatt a középkonzol felőli oldalon, ha lenyitod a fedelet akkor elvileg már látod is. Fekete doboz zöld matricával, vagy kék dobozka lesz. Azt hiszem attól függően hogy immo2 vagy immo3 as van benne. Én immo hibával vettem a kocsit, néha indult néha nem, sokadszori gyújtásráadásra ment ha hideg volt, ha ment utána már elindult újra. A nyáklemezen volt valami elfáradva, de nem volt beszerezhető az alkatrész, így nem tudta javítani a villanyászom. Bontott immo doboz került bele a hozzá való kulcs csippel. Ecuhoz hozzá tudta tanítani. Azóta lekopogom problémamentes. Többen is írták, hogy áramingadozásra érzékeny az Alfa Romeo rendszere, úgyhogy érdemes kerülni a nem bele való akksit, bikázást, stb, mert indításgátló meghibásodást okozhat
grande bandi19-09-2013 14:48:56 // 68190
Terpeszteni kell neki elvileg , ha 1500 km-en lenyalta...
Csótány19-09-2013 14:15:12 // 68189
akkor 166 alufelni olcsón ??ha a lemez nehéz ügy "16"-os
kapeka (Nagyvad)19-09-2013 12:52:00 // 68188
Na ezt tuti meg fogom ismerni, mindjárt meg is nézem! .-DDD
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.