Forum >> 75-90

slideshow09-02-2009 10:20:32 // 28478
Joreggelt fiuk,

talaltam egy 1.8IE-t nagyon jo aron, esteleg megvennem tartalek alkatresznek a TS melle, ha van ertelme: mennyiben ter el a ket kocsi? A motor valoszinuleg ugyebar... :)))

Kosz,
L
Marek09-02-2009 08:51:59 // 28477
Tudod az rögzíti a a kardánt a kasztnihoz és ha már nem központosítja eléggé, mert szét van szakadva a gumiház, akkor nem lesz centrikus a kardán forgása és ütni / rázni fog!!
Amúgy ha autó alá mész és megrángatod kézzel a kardánt, akkor észre fogod venni hol bibi! :)
[k i z z o]08-02-2009 21:23:34 // 28476
Csavart és a szélesitőt is csinálni / csináltatni kell. Készen horror. Esztergályos megoldja.
jakuska08-02-2009 21:16:23 // 28475
Ok, én azt hittem, csak azért hivjalak, mert van termosztatod :)) Irtam, kedden hivlak!
Gábor(figi75)08-02-2009 20:11:41 // 28474
Mondom hívjál fel és megbeszéljük!:-)
jakuska08-02-2009 20:06:47 // 28473
Most jutott eszembe, lehet ez is segitség.. van, hogy kiveszem üresbe, és visszatolom az 5 öst, és nem mindig ott kezd el rázni. van hogy már 1900-ban, de van hogy csak 2200-ben... Függhet attól, hogy a kardán milyen állásánál teszem be? Vagy annak semmi köze hozzá?
jakuska08-02-2009 20:04:45 // 28472
Azt azt sem tudom micsoda... :)))) És attól lenne a rázás? az agész kasztni rezeg...
Marek08-02-2009 20:01:15 // 28471
Kardánfelüggesztő gumicsapágyház?!
jakuska08-02-2009 19:48:43 // 28470
Még valami! Már rég jeleztem, de még mindig van egy 1.8 as váltóm, 15e az ára, nem recsegős, de nekem lom...
jakuska08-02-2009 19:35:23 // 28469
Nyomtávszélesitést Mesternek valami cibije tud pöpecet csinálni. Az enyémre nem akartam de muszáj volt a 156 os felni miatt. Ha jól tudom NaTo neked is tetszettek amik az enyém alá kerültek... :))
jakuska08-02-2009 19:29:34 // 28468
Üdv néktek cimbik! JÓ hirek: Újra van munkám :)) Rossz hirek: Keresek 75-ös 2.4 td-ba termostatot... Mester nem tud szerezni, még darabokban sem. Ha valakinek van elfekvő, kérem ne tartsa megába, jelezze!!! Még egy rossz hir: 2000-es fordulat fölött ráz a kocsim. Már beszéltem Mesterrel, megy gyógyulni. Csak kiváncsiásgból kérdezem, hogy mi lehet a baja? üresben is csinálja 2000 -res fordulattól. Ha kinyomom a kuplungot is csinálja. 2 hardy-m volt cserélve a harmadik nem. 1. tippem, második meg hogy a motor tartó bak... vagy mi.. Szerintetek? üdv!
BMW forever!!!!!!!!08-02-2009 18:54:41 // 28467
Köszi,és hol kapok ilyen vastag nyomtávszélesítőt?Na meg persze csavart?
Esetleg vki innen az Amóréról nem foglalkozik ilyesmivel?
[k i z z o]08-02-2009 17:14:33 // 28466
A limit elől jobban számit, ott nekem 30mm van, hátul meg 35mm. Ilyesmire nincs igen maximum, tapasztalati uton nem igenszoktak rakni 40mm nél nagyobbat, persze 10mm felett csavarokat kell cserélni.
Vik.. + Rich08-02-2009 17:12:39 // 28465
Hát persze...Tudod a 64-est is élmény volt vezetni... Azért a QV ott volt nagyon..
A V6-ot nem akarom bemutatni itt senkinek:-)))
Most a hátsókerékhajtást élvezem nagyon...Pedig 1 napja van nálam..:-)
Marek08-02-2009 17:06:24 // 28464
Így van, most kicsit más értelmet nyer a fogalomtáradban a "vezetés élménye" kifejezés! :))
Vik.. + Rich08-02-2009 17:02:48 // 28463
Szia. :-)
Ne aggodjon uram nagyon vigyázok rá...!!
( utáltam mindig az esöt de ma kifejezetten élveztem hogy vizes az ut:-))) )
Marek08-02-2009 16:58:43 // 28462
Szívesen!!! Használd egészséggel és csak "óvatossan" a seggével, mert ku@va jó abba a gépbe a sperr!! :))
Vik.. + Rich08-02-2009 16:49:39 // 28461
Sziasztok...
A tegnapi nappal Marek kollégátol megvettem elsö 75-ös ALFÁMAT :-)))))))
Külön köszönet Neki a rengeteg segitségért!!!!!!!
Olajcsere meg alapdolgok után az idén csak élvezni szeretném hogy hátul hajt a kerék:-))
Jövöre meg majd jöhet a szépités...:-))
BMW forever!!!!!!!!07-02-2009 18:23:08 // 28460
Max mekkora nyomtávszélesítőt lehet berakni a 75-be,hogy biztonságosan lehessen vele menni?
[k i z z o]06-02-2009 17:51:20 // 28459
A profi, ha csináltatsz új, hosszabb csavarokat, nyakán rücnivel stb, előre, hátra.

A gond, hogy ha ki akarod cserélni hátul, akkor szét kell huzni az agyat.

Donornak jó 14 -es 10.9 -es anyag / csavar, vagy valami edzhető , akkor könnyebb megmunkálni.

Az alu közdarabos dolog akkor jó, ha jó min. aluból van, de az nem olcsó. Az alu / 2x annyi furattal, eltolt csavarokkal tip. szélesitések mind kovácsolt aluból vannak.

Tehermentesitő mindenképp kell, a nélkül ne is állj neki.
Tom55506-02-2009 16:37:49 // 28458
Valakinek nincs elfekvőbe egy Gyári bontott kipuff szelepje. Nagyon kéne egyetlen egy darab 37x9 esátmérő , 106.5mm hosszu.(1.6 1.8 Nord)
Tom55506-02-2009 16:13:47 // 28457
értem
NaTo06-02-2009 15:18:22 // 28456
tucc élni :D
Wickey06-02-2009 15:15:38 // 28455
faszom, inkább eladom a dízelfiatot meg két évig nem rakom össze a gtv-t, és mászkálok egy szivódizel fiat tipoval de autóra nem vagyok hajlandó hitelt felvenni. :-)

inkább vettem másfélszer akkora lakást mint kellett volna. :-P
NaTo06-02-2009 13:56:36 // 28454
Attól függ, mennyival akarod kiszélesíteni.
Mester úgy csinálja, hogy legyártat egy szélesítőt, ami "rácuppan" a gyári tőcsavarokra, és az így belőle kiálló tőcsavarok közötti részén új csavarok állnak ki belőle, így arra rá lehet rakni a kereket a normál anyákkal. Nemtom érthető-e?
Tom55506-02-2009 11:24:51 // 28453
Muszály lesz hosszitani. Amugy, hogy érted a tehermentesítést (én ugy tom hogy gyári luf. alá nem kell tehermentesittő.) A nyomtávszélesíttő nekem egy leeesztergált féktárcsa-- az jó szokott lenni nem?
NaTo06-02-2009 11:19:44 // 28452
mindenképpen hosszabb tőcsavarral kéne csinálni, és rendesen tehermentesíteni!
Mester mesterien csinálja :)
A Giuliettáján van ilyen, én is most csináltatok vele az enyémre. Alapból 3.5 cm, és ebből lehet leszedni amennyit a próba majd mutat.
NaTo06-02-2009 11:16:06 // 28451
Drágáról jut eszembe.:
Kollégáim úgy néznek rám mint a véresrongyra, mert csak azt látják, hogy 3.0 V6- al járok.
- Sokba van az neked, miért nem veszel egy normális autót?
mondogatják.
Kollégám 1 éve vett egy opel gtc-t 1.6-os motorral, most havi 40ezret fizet törlesztőnek...
Csak elgondolkoztam, hogy ha havi 40 ezret (a benzinen kívül! :) ) rátudnék költeni az Alfámra, 1 év múlva rá sem ismernék...
Tom55506-02-2009 11:13:43 // 28450
Inkább 1.0 ást akkor már (az egy fél véhat)
Tom55506-02-2009 11:12:34 // 28449
Én most akarom/akartam nyomtávszélesítteni a TS-t, de hátul miután a gyári 14" es alá betettem a pogácsát már csak kb 3 menet fogta a kereket. Ugyhogy egyenlőre maradt így.Hosszab tőcsavar kéne talán? Mondjuk igy tényleg hüjén:) néz ki. Viszont a 175/65 ös gummákat jobban tekeri, és a körforgalmak is izgalmasabbak velük mint a 15 ös 205/50 esekkel, valmint a hajtáslánc se szenved annyira :D
NaTo06-02-2009 11:12:31 // 28448
Én nem tudnám eldönteni hogy csapatós, vagy vigyázós stílus illik-e hozzá.
Pont ez a jó benne, hogy aki akarja, az csapatja, aki meg akar vigyáz rá és szépen tartja.
Csak tudnám már eldönteni mit akarok :)
Egyébként megállapodtam magammal, hogy a 75-ösömmel megtett út minimum felén normálisan járkálok vele. Nemröhög!
Van, mikor tök normálisan tudok vele menni végig :))
Normális = nem előzget, nem pörget 3000 fölé.
A nemnormálist nem részletezném :) Azért ha hajtom is, huzamosabb ideig nem szoktam, inkább megküldöm itt-ott aztán visszaveszek megint. Amúgy is drága manapság a gyorshajtás... meg drága a gummmi még ha 15ös is :) .... meg drága a hardy mégha 3 is kell belőle :) meg drága a főtengely is... meg drága ez az egész ótó, sokba van már nekem :))) Eladom és veszek egy 1.3 suzukit. válság van :)
LacUS06-02-2009 00:25:41 // 28447
Nem gáz :D Csak beszélgetünk:)
Az a hajtás nem rossz, ha fel van újítva. Valószínűleg az én autóm is csak akkor fog közúton közlekedni amíg ki nem érek valamelyik ringre, vagy versenyre.Utcán mindig is féltem csapatni, ott a legkisebb hiba is nagyon drága....Én csak azt mondom,hogy szép autót is meg lehet kergetni néha.:)
Wickey06-02-2009 00:16:04 // 28446
hja. gtv megmarad kiállitási darabnak nálam is, állatkodni meg veszek vagy egy 75ts-t (mert az is elég tud lenni) vagy egy V6ost. Ennyi :)
prooF_7506-02-2009 00:11:25 // 28445
Azért a hajtásláncot nem arra tervezték hogy egyfolytában a kuplungot rugdosd, meg tiltásig forgasd a motort. Arról nem is beszélve hogy a magyar utakon örülök ha épp ki tudom kerülni a kátyúkat meg csatornafedeleket, nem hogy még keresztbe is veressem. Jó persze városon kívül kicsit jobb a helyzet, hát még tőlünk nyugatabbra, de a kockázat akkor is benne van.
És ha kicsúszol, általában nem a bukóteret fogod koptatni hanem a szalagkorlátot vagy a (beton)kerítést.:)
Persze ez az én személyes véleményem, szerintem a 75-ös egy túraautó, ebből következik hogy inkább kényelmes mint sportos, illetve városon kívüli autózásra lett kitalálva.
Ja, és ugyebár hozzá tettem, hogy az olyan szép vasak mint ami a képen volt, aminek minden karosszériaeleme gyári, látszólag törve nem volt, na azokat én nem ütném-vágnám, sőt, télen nem is nagyon használnám, nehogy ilyenek történjenek, vagy kérdezd meg Wickeyt, Saut hogy milyen élményeik voltak vétlen félként különböző balesetekben, ráadásul ha jól tudom azok nem is télen történtek...
Az más tészta ha építesz hobbi célra egy kikeményített 75-öst, ami mondjuk amúgy az enyészeté lett volna, csak egy gyári állapotú autót nem kéne veszélyeztetni, mivel soha az életben még hasonlót se fognak gyártani, és ha másért nem is, de a pénzért amennyit érni fog, érdemes vigyázni rá...
Na mindegy no offense, csak úgy vettem észre kicsit félreértelmezted a hsz-emet.:)
LacUS05-02-2009 20:30:53 // 28444
Ezzel azért nem értek egyet, az autót erre találták ki, nem garázsban letakart műemléknek.Az,hogy csapatod és kihasználod amit tud nem egyenlő azzal,hogy versenypályára mész és szétcsapod a bukóteret.:) Szóval bármilyen szép is lenne az americám és remélem egyszer az is lesz, nem lesz kímélve. :)
prooF_7505-02-2009 19:57:43 // 28443
Kicsit olyan hot-rod feeling, ezekkel a hegyes kupakokkal a közepén:) Amúgy nem hiszem hogy a svájci kartársaknak nagy gondot jelentene akár egy 17-es komplett garnitúra lecserélése, kb a havi fizetésük fele-harmada átlagban.
De sztem egy ilyen állapotban lévő vassal nem illik csapatni, ha már idős korára ilyen jól tartja magát, max krúzolni vele a talikra, amúgy meg pihenjen csak a garázsban!
Az más ha valakinek egy szakadt fekete americája van, összefirkált motorháztetővel:)
BMW forever!!!!!!!!05-02-2009 19:53:25 // 28442
én viszont igen.............
LacUS05-02-2009 19:35:21 // 28441
Válság van :D Nagy köbcentis, öreg autó:) még örülhetsz is ha vmelyik topictárs ilyen "méltányos" bár szerintem kissé túlzott árat ad érte :D :D :D
AdamV605-02-2009 18:57:31 // 28440
naaa.azért egy V6ról beszélünk!
de sztem nem adom el mégsem..
storno az előző kiírásom! :)
Wickey05-02-2009 17:44:17 // 28439
ááá most csóróság van, örülsz ha egy tizest kapsz érte, annyiba van a bontási igazolás is :-)
NaTo05-02-2009 16:56:43 // 28438
igen, az azért dúrva. :) Csak utcán még egyet se láttam.
Ja igen, soakt gondolkoztam már azon, hogy miért rakják a gyártók eleve be a kerékjáratba a kereket. Mármint miért nem adják eleve úgy el a kocsit, hogy nem kell hozzá szélesítés? A 75 kifejezetten hülyén néz ki ahogy a hátsó kerekek benn vannak mélyen a kerékjáratban, szerintem. Olyan kiábrándító, mikor egy 3.0 V6-os nem terpeszt.
Érdekes, a mai "új" autóknál már kitudják rakni a kereket szépen. Mondjuk nem a suzukinál, hanem egy presztízs kocsinál. Viszont a 75-ösnél nagyon hiányolom ezt.
LacUS05-02-2009 16:51:24 // 28437
Naja:) Azért egy IMSA optikás 75V6-tól szerintem a szkeptikusok is lefosnák a gatyaszárukat :D
NaTo05-02-2009 16:44:07 // 28436
Az opció tetszik a legjobban :)
Ha már 75, akkor csapatós! :)
Ez nem díszkocsi :) Egyébként meg a tudatlan nagytöbbségnek nem is tetszik maga az autó, de mi ezt leszarjuk :)
A sárga irigység akkor öli őket, mikor látják hogy megyen keresztbe a segge :)
LacUS05-02-2009 16:38:46 // 28435
megoldás:
2 db 75 V6.:) egyik csicsa, a másik csapatós :D
Opcióként lottó ötös és szarok rá mennyibe kerül a 17" gumi :D
NaTo05-02-2009 16:23:27 // 28434
Mikor ilyen szép nagy felnis 75öst látok mindik két dolog harcol bennem:
1. Egy ilyen felni hatalmasat dob a 75-ös megjelenésén, nagyon komoly...
2. Az én vezetési stílusommal hamar cserélni kellene a gumikat, és egy 17-es felninél ez igenigen zsebbenyúlós projekt. :(

Tehát: ha nagyfelnit akarok, vissza kell fognom magam, viszont nagyon zsírul néz majd ki a gép.
Viszont 15-ös gumit nem nehéz szerezni, nem vág haza anyagilag, ergo: lehet csúsztatni :)

Ez a rohadt kettősség...
Seriff05-02-2009 15:27:34 // 28433
Klikk:

:)
AdamV605-02-2009 14:39:50 // 28432
érdekel vkit az autóm?
tegyetek ajánlatot emailbe és meglátjuk ki mennyit adna érte...
TDI7505-02-2009 14:13:33 // 28431
Hát ezzel én is így vagyok.
LacUS04-02-2009 23:41:49 // 28430
V6Padre autója..Nem lenne rossz vétel, ha lenne ennyi pénzem feleslegesen...
AlfaZsolti04-02-2009 22:01:16 // 28429
Nem csak bele betegetek a látványba
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.