Forum >> 75-90

Gábor(figi75)20-03-2011 20:49:46 // 31579
Ennyiért 3 olyan autót vizsgáztatok le itthon amit nem is lát a vizsgaállomás!:-)
Ugyan gyerekek...................
LacUS20-03-2011 19:54:00 // 31578
Viccelsz? Ezt már nagyon kevesen vállalják be, ezért meg kérik az árát..
Tocsa20-03-2011 19:39:16 // 31577
A komolytalant a 110 re értettem . :)
Tocsa20-03-2011 19:35:31 // 31576
Oh ! Látom a pesti üzletelős vér megint kissé elszálította az agyakat ! :)
Mgetudtam mennyiért gyártják le a horgot bizonylattal 38 E huf + vizsga 22 E !
Szóval akkor tárgytalan és komolytalan .
Marek20-03-2011 18:10:04 // 31575
Kocsival 45 anélkül 110.
Tocsa20-03-2011 16:48:37 // 31574
Kapok válasz prviben vagy nincs valóság alapja amit leírtál ? Pénz az van rá kérdés mennyi , erre várok választ ! A kocsimon minden kivan cserélve szinte pöcre át kell mennie vizsgán ! Itt hogy beírják a vontatást az a lényeg !
LacUS20-03-2011 14:48:01 // 31573
Jó drága lesz :-P Inkább vegyél ikeásat és tartsd meg a vasat. :-)
Marek20-03-2011 13:03:44 // 31572
Konyhabútor...
Öcsi 155Turbo :)19-03-2011 22:25:55 // 31571
1 Szép és jó 75! :)
Szilárd19-03-2011 21:49:15 // 31570
És mi lesz helyette?
Marek19-03-2011 21:40:58 // 31569
Nálam meg for sale...
LacUS19-03-2011 21:15:05 // 31568




Hát nálam meg ez van most.
Tocsa19-03-2011 20:54:39 // 31567
Szép munka !! Gratula!! :) Újjabb 75 regenerálódik !!! :D
LacUS19-03-2011 20:50:15 // 31566
Ebből mi lesz?
Öcsi 155Turbo :)19-03-2011 20:45:15 // 31565







Na Jakuska van már remény! :)
Marek18-03-2011 10:59:17 // 31564
Vannak felárak, de hogy ide le nem írom az tuti!, de minden általad megírt megoldás lehetséges, ha pénzed van rá :)))
Tocsa18-03-2011 10:42:39 // 31563
Forgalmi nem elég ? Pestig fellógni 3 éve lejárt forgalmival elég necces ? :)
Mennyi a műszaki úgy ? A horog kéne nekem is mert még építkezek erősen ! :)
Érdekelne a megoldás nagyon !!!
Marek18-03-2011 00:24:25 // 31562
Erre fele átmegy anélkül is!
Eladod a horgod vagy hozod műszakizni az autód? :)
Tocsa17-03-2011 20:11:21 // 31561
Csak nemér vele semmit ha nincs hozzá műbizonylat mert nem lehet levizsgáztatni !
Ez az én bajom is jelenleg van gyári horgom de minek ! :(
Marek17-03-2011 19:20:24 // 31560
Aha, köszi! :)
gaben v6 milano17-03-2011 16:43:05 // 31559
Nekem asszem van valahol a sűrűbe, megnézem ma/holnap, úgy jó?
Marek17-03-2011 10:57:50 // 31558
Szasztok!

Egy 75-ösös cimborám keres az autójára vonóhorgot.
Ötletek? Esetleg van valakinek eladó?
Captain Zetor (a.k.a. Petya75)14-03-2011 00:07:23 // 31557
Na ja, a 75-öst még nem eldobhatós autónak tervezték. :)
Tocsa10-03-2011 21:08:42 // 31556
Hát igen az se most volt hogy ezek jöttek le a sorról ! :)
De még itt vannak ! :D Ez azért jelent valamit ! :)
Captain Zetor (a.k.a. Petya75)10-03-2011 19:36:23 // 31555
Maradó formás présöntéses technológiával, szerintem nem magasabbak a fajlagos költségei, mint a lemez leömlőnek, főleg ha azt is figyelembe vesszük, hogy az öntöttvas anyagköltsége is jóval kevesebb, mint egy jobbféle korracélnak. Legalábbis a 75-ös gyártásának gazdaságosabb volt az öntvény leömlő, mert akkoriban még nem tudták úgy automatizálni a lemez leömlő gyártását, mint manapság. Ha mai viszonyokat vesszük, akkor viszont abszolút igazad van...
[k i z z o]08-03-2011 23:14:37 // 31554


A lengőkar csavarokra kell 4 darab 12 -es Rmentesből kb 70x70mm -es négyzet, furattal. Ezeket össze lehet kötni egymással - ez kitámasztja a 2 lengőkart is egymással azaz a balt a jobb lengőkarral. Ez lehet 2 db 50x 6 -os rmentes laposból tengelyirányban. Erre lehet merőlegesen 2 vagy akár mint a képen - én is innen agyaltam - 6 db sítalpacska, ami az összekötők alatt van, hogy ne akadjon el semmiben. Ez is rmentes, elég 4 -es anyag. Az egész awi val varrva, az anyag nem olcsó, de mivel kap rendesen, festeni stb. nem lehet, mert elrohad, meg csúnya is:(

A 70x70 -es konzolok végig vannak marva, hogy alulról fel lehessen tenni a trapézkar anyák alá. meghúz és kész.

A helyén kell összehuzogatni awival, mert mocorog és sosem lesz OK.

lemezt én nem preferálom, nem azért full alloy bordázott a karterünk, hogy becsináljuk.( Megfől azt lesz +1 baja az alfának...

kizzo
Tocsa08-03-2011 19:43:10 // 31553
CNC hajlítógéppel és automata hegesztővel nemhiszem ! :) Az öntvénygyártás macerásabb és rengeteg energia felhasználás kemencék hevítése saplonok kiégetése ....stb szóval szerintem macerásabb . Az ujj kocsikon meg már sima fémcső leömlők vannak bár tipusa válogatja .
Tocsa08-03-2011 19:39:28 // 31552
Van itt egy jó kis műhely a közelben csak kérdés bevállalják e és mennyiért ! :)
De szerintem a műgyantás megoldás jobb és bármilyenre alakítható ! :)
Ha végre jóidő lessz neki is állok csak a jelenlegi anyagi helyzet is hátráltat némileg . :(
Tocsa08-03-2011 19:35:19 // 31551
15E hufba lenne a pár előrre ! Persze olajosba nem gázos !
Tocsa08-03-2011 19:32:14 // 31550
Fotót kérnénk rólla hogy oldottad meg ! :)
Ha van igény elgondolkodtató a dolog ! Lehet nekiülök tervezgetni kicsit AUTCAD be gyakorlásképp ! :) Kéne pár ötlet ,gondolom az elejének légáteresztőnek kéne lennie hűtés miatt szóval ki kell furkálni vagy eleve rácsosra csinálni !
Van itthon saválló lemezem de az csak 1,5 ös szerintem vékony ha dupla akkor elmegy de nehéz .
Esetleg karbonszövet meg műgyanta nem lenne rossz !
Kisbubi08-03-2011 09:12:48 // 31549
A kartervédöt majd lefotozom ami az enyémre készül, de pár napon belül kapok visszaigazolást, h mennyibe is lenne. Az Unomra kértem még régebben az 12eFt volt. Acéllemezböl van kb 2-2,5 mm vastag.
Captain Zetor (a.k.a. Petya75)07-03-2011 23:51:35 // 31548
Sajnos van, és amíg ilyenek az utak, addig lesz is.
Ha nem túl masszív az nem baj, mert egyrészt kevesebb a pluszsúly, másrészt meg görbüljön, törjön, az a dolga. Inkább cserélek egy 5000 forintos lemezt kétszer, minthogy egyszer kilyukadjon a karter.
A leömlőt azt úgyis szét kell berhelnem, mert azzal megtaláltam egy csatornafedelet. (Hogy szarna körfűrészt, aki azt betonozta.)
prooF_7507-03-2011 23:37:24 // 31547
Nocsak, úgy látom van rá igény:) Mondjuk a mennyiséggel nem hiszem h csökkenne az ára, elvégre úgy is egyenként kell meghajlítani, összehegeszteni. Max a tervezés költségét lehetne megspórolni...
Amúgy azért gondoltam a lengőkar csavarjára, mert akkor nem kéne berhelni semmit a kasztnin. Mondjuk elöl is jó lenne egy felfogatás, pl az első kereszttartón, azt meg már fúrni-faragni kéne valszeg, szóval mindegy.
Nálunk van egy rakat fémhulladék, én abból gondoltam csinálni, az acél sem olyan gáz, ha okosan van kialakítva, nem kell túl robosztusnak lennie. 5-10kg-ból kijön szerintem..
[k i z z o]07-03-2011 23:18:42 // 31546
Nekem a lengőkar csavarokon van sítalp, jól bírja.
Captain Zetor (a.k.a. Petya75)07-03-2011 23:14:00 // 31545
Egy igényesen kivitelezett saválló leömlő fajlagos gyártási költsége meg az időigénye azért többe lenne a gyárnak, mint ezé a sima öntvény cuccé, nem véletlen, hogy gyakorlatilag minden szériaautón öntvény a kipucsonk, csak a sportautók meg a gyári tuningverdák esetén jönnek ki full saválló rendszerrel.

Más kérdés, hogy a legalapabb Alfa széria kipufogórendszere is egy igényesen kivitelezett 4-2-1-es rendszer, más gyártóknál egy ilyet csak a csúcsmodellek kapnak.

Egyébként az a kartervédő az nem hülyeség, engem is érdekelne, mert ezeken a retek utakon nagyon könnyen oda lehet baszni a kocsi alját. :(
pityke07-03-2011 22:55:32 // 31544
ha lehet egy kartervédöt hajtassál nekem is .....kifizetem elöre : )
Alfa GT-Csaba07-03-2011 22:52:10 // 31543
Mennyiért vesztegetik,ha esetleg nem titok.
Tocsa07-03-2011 22:47:29 // 31542
Apropó teleszkóp ! Hozzátudnék jutni két olajos monroe első telóhoz jutányos áron , érdekelnének a vélemények rólla !

Persze mindenki koni mániás de én nem akarom a kakit kirázatni ha közlekedek ezeken a vacak utakon, Hétköznapi használatra kell.
Tocsa07-03-2011 22:44:22 // 31541
Üdv az arany jó minőségü német akril , de nemsokáig lessz rajta mert leakarom krómoztatni a tárcsákat ! :) De majd idővel van még fontosabb is !:)
Alvázvédelem még nincs megcsinálva várom a jóidőt ! Még új teleszkópra is gyűjteni kell ! :)

Jó duraluminiumot kell szerezni kartervédőnek az nem nehéz és igényesen lehajtatni !
A lengővilla csavarjait nem bántanám szerintem hegeszteni kell a nyulványra konzolokat inkább !
prooF_7507-03-2011 22:18:16 // 31540
Jól van jól van, nem szóltam.:) Amúgy szép az autó, látszik rajta a sok meló! Az arany az szinterezve van?
Apropó odacsapás, én már régóta tervezek egy karter(-és leömlőcső)védőt, valami izmos lemezből, vagy csőből. fel lehetne fogatni az alsó lengőkar rögzítőcsavarjaira ügyesen, esetleg a motortartó bakra (?).
Valakinek ötlet, tapasztalat?:)
Tocsa07-03-2011 20:46:42 // 31539
Megvan minden gyári lemezke a helyén ! A motortartóbak körül is !
A leömlőm gyári öntvény az is marad ! Rozsdamentest max a leömlők után raknék nem viccből öntvény az a leömlő ! Rozsdamentesből olcsóbb lenne a gyárnak is legyártatni !
Sokkal tartósabb nem ég el ha oda nem vered egy patkán akkor örök darab.
Mester07-03-2011 19:28:29 // 31538
Az igaz anno én ezt figyelembe sem vettem hogy káros lehet a mocira! A kormánymű miatt meg a motorteret ne melegítse annyira. Nekem nincs menetszél,fel forrt a sz.olajam állandóan,megoldottam ezt is motor ol. hűtővel hűtöm
[k i z z o]07-03-2011 13:44:27 // 31537
Nekem is rmentes, de kb. 80fokkal van melegebb alatta (4. henger leömlőjében van a szonda). Nem tudom hosszú távon mit okozhat, de szerintem az sok.
prooF_7507-03-2011 13:40:22 // 31536
Szerintem nem tesz semmiben kárt hő, ha csak nem akarsz 10 percekig gumit égetni egy helyben nyáron 40 fokban:) Szerintem is egészségesebb, ha a menetszél tudja kicsit hűteni a leömlőt, plusz van ugye egy kis fém lemez, ami védi a szervócsöveket, amik ott futnak a doblemez mentén a leömlőknél, ha azt felrakod, szerintem nem lehet gond!
Mester06-03-2011 23:40:01 // 31535
Nekem a v6-on be van bandázsolva a szondáig és nem volt vele soha problémám. Hozzá teszem nekem nem öntvény hanem rozsdamentes acélból van. És az enyém csak max telj. használom mert muszály.
HL_7506-03-2011 23:04:04 // 31534
Szíj Melinda szatyor is van... :DDD
Tocsa06-03-2011 22:14:09 // 31533
Lehet hogy akkor mégse rakok .
HL_7506-03-2011 21:52:39 // 31531
Sziasztok!
Nekem is eszembe jutott a leömlő bandázsolása hogy környezete kisebb hőterhelést kapjon. De akkor nem szabad ?
[k i z z o]06-03-2011 21:45:55 // 31530
Nagyon meleg van a bandázs alatt, sokan használják, sokaknak is roppanik meg alatta a kipufogó...

Az alfán azért is van ilyen húsos öntvény leömlő, hogy a szelepekről a meleget menekítse lefelé.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.