Ez vicces,nem hinném,mert ha gátas akkor hidegen nem jár szépen és nehezen is indul.
Más nem lehet mert ha levegős akkor 3 perc múlva is az lesz,tegyél bele visszacsapó szelepet,én is tettem bele.
Forum >> 75-90
Gábor(figi75)14-04-2011 07:28:15 // 31679
atika14-04-2011 06:22:36 // 31678
KÖszi!
Erre is gondoltam de semmi más nem változott, jól húz, jól megy! és ha 3 perc után újra indítom pöccre indul!
Erre is gondoltam de semmi más nem változott, jól húz, jól megy! és ha 3 perc után újra indítom pöccre indul!
prooF_7514-04-2011 01:22:38 // 31677
Na ezt nem tudtam, látszik nem sok dízelt szereltem még. De szerintem az sok idő alatt látszik csak meg, ha befolyik 1pici olaj.
Esetleg kompresszió nem lehet kicsi? Mondjuk nem a gát miatt, hanem pl gyűrű.. De inkább nem festem az ördögöt:)
Esetleg kompresszió nem lehet kicsi? Mondjuk nem a gát miatt, hanem pl gyűrű.. De inkább nem festem az ördögöt:)
atika13-04-2011 19:58:10 // 31676
Ilyet viccből se!!!!!!!!!
Majd jelzem ha rájöttem mi a gáz!
Majd jelzem ha rájöttem mi a gáz!
Gábor(figi75)13-04-2011 19:45:01 // 31675
Nincs több ötlet, GÁTAS!!! :-(
atika13-04-2011 19:05:28 // 31674
A csúcsokat bemértem 145 barral dolgoznak ami szerintem tökéletes!
Az olajfogyasztásom gyakorlatilag 0, tehát nem folyik be a szelepszáraknál./ebben a tipusban nincs szelepszár szimmering/ Amikor régen befolyt akkor volt némi olajfogyasztásom viszont az alapjáratot nem vitte le, szóval ezt kizárnám!
Az előtöltésre azért nem gyanakszom mert mitől ment volna el hirtelen!
A gázadásra reagál de ki kihagy a motor szóval dadog!
Igen Figi, a következő gondolatom a levegősödés! Most otthon van a szekér és Bátyám vizslatja át a rendszert a napokban. Ha az se oldja meg a problémát akkor jön az előtöltés bevizslatása. Ha azzal se lesz gond akkor hengerfejek le művelet következik.Csak ezt szeretném elkerülni!
Szóval várom a további ötleteket, javaslatokat hátha....
Az eddigieket pedig köszi!
Az olajfogyasztásom gyakorlatilag 0, tehát nem folyik be a szelepszáraknál./ebben a tipusban nincs szelepszár szimmering/ Amikor régen befolyt akkor volt némi olajfogyasztásom viszont az alapjáratot nem vitte le, szóval ezt kizárnám!
Az előtöltésre azért nem gyanakszom mert mitől ment volna el hirtelen!
A gázadásra reagál de ki kihagy a motor szóval dadog!
Igen Figi, a következő gondolatom a levegősödés! Most otthon van a szekér és Bátyám vizslatja át a rendszert a napokban. Ha az se oldja meg a problémát akkor jön az előtöltés bevizslatása. Ha azzal se lesz gond akkor hengerfejek le művelet következik.Csak ezt szeretném elkerülni!
Szóval várom a további ötleteket, javaslatokat hátha....
Az eddigieket pedig köszi!
Gábor(figi75)13-04-2011 17:47:05 // 31673
Előtöltés nincs vagy levegős a rendszer?
Csúcsokat bemérted,140 az ideális.
Csúcsokat bemérted,140 az ideális.
J-Imi13-04-2011 16:01:05 // 31672
Előtöltés hogy van beállítva? Nekem szándékosan a gyári tartomány aljára van beállítva, így lágyabb a járása, viszont hidegen indításkor kékes füstöt produkál illetve alapjáratot gázzal kell tartani, viszont pár mp-ig csinálja csak. Mikor feljebb volt állítva, kopogott a motor rendesen de jól indult hidegen:)
prooF_7513-04-2011 15:25:09 // 31671
Üdv!
A kékesszürke füst tudomásom szerint csak motorolajtól lehet. Esetleg arra tudnék tippelni, hogy a szelepszár-szimmeringnél befolyik az olaj, amit indítás után csak lassan tud elégetni a moci. Gázadásra amúgy hogyan reagál ilyenkor?
A kékesszürke füst tudomásom szerint csak motorolajtól lehet. Esetleg arra tudnék tippelni, hogy a szelepszár-szimmeringnél befolyik az olaj, amit indítás után csak lassan tud elégetni a moci. Gázadásra amúgy hogyan reagál ilyenkor?
atika13-04-2011 14:35:00 // 31670
Üdv. Cartársak!
A hibajelenség a következő: hideg indításnál kékesszürke füstöt okád a kipuf, alapjárat totál lemegy szinte meg lehet számolni a fordulatot és emellett nem tiszta a motor járása. Mindez úgy 1-2 percig utánna mintha mise történt volna! Megy ahogy kell, húz ahogy kell, melegen semmi probléma.
Eddigi próbálkozásaim: porlasztócsúcsok cserélve, adagoló levesz beméret visszarak, szelephézag beállítva, olaj és víz nem fogy a rendszerből!
Várom az ötleteket!
Köszi
A hibajelenség a következő: hideg indításnál kékesszürke füstöt okád a kipuf, alapjárat totál lemegy szinte meg lehet számolni a fordulatot és emellett nem tiszta a motor járása. Mindez úgy 1-2 percig utánna mintha mise történt volna! Megy ahogy kell, húz ahogy kell, melegen semmi probléma.
Eddigi próbálkozásaim: porlasztócsúcsok cserélve, adagoló levesz beméret visszarak, szelephézag beállítva, olaj és víz nem fogy a rendszerből!
Várom az ötleteket!
Köszi
Captain Zetor (a.k.a. Petya75)11-04-2011 21:06:33 // 31669
Köszi a tippet, kollégák. Nem tudom, hogy érdemes-e kiberhelni, mert ránézésre meg semmi baja a menetnek. Persze idővel gyártatok hozzá egy másik csonkot (UNF-es menetvágóm már van), aztán akkor két db kontraanyával kiszedem a blokkból ezt a szart.
Az olajszűrő, amit megpróbáltam rátekerni, az viszont most már egy ép, vadiúj UNF-es csonkon is szorul, szóval fákk...
Az olajszűrő, amit megpróbáltam rátekerni, az viszont most már egy ép, vadiúj UNF-es csonkon is szorul, szóval fákk...
Kisbubi11-04-2011 20:42:26 // 31668
az olajszüröcsonk az kitekerhetö, én ki is hajitottam mert ráment 1 plusz olajhütö amiatt lett lecserélve. Menetes végig, nincs sajtolva.
LacUS10-04-2011 07:43:50 // 31667
A V6nál simán kivehető volt, ott sem volt 6lap rajta, de olyanra ki lehetett cserélni.
Captain Zetor (a.k.a. Petya75)09-04-2011 19:20:59 // 31666
Docky oldaláról húztam le a kézikönyvet, és nem minden oldal van meg. Történetesen a Lubrication system c. fejezetből is hiányzik pár pédzs. Mindegy, igazából lényegtelen, körbenéztem a csonkot, még a generátort is leszedtem, hogy hozzá lehessen férni, de nincs rajt lapolás. Én se tudom, hogy lehetett így szétbaszni a menetet, de a régi szűrő is végig szorult, úgy kellett franciakulccsal leberhelnem.Az újon is tekerek kettőt, aztán már kezd is megszorulni, pedig kézzel végig kéne tudnom hajtani.
Bárki is gyilkolta szét így, szarjon szögesdróttal körbetekert sünt. :)
Hétfőn veszek UNF-es menetvágót, meg ha már a generátor lent van akkor megcsapágyaztatom, meg még újraszigetelem és lezsugorcsövezem ott a generátor környékén a madzagokat, mert valami gyalázat, ahogy kinéznek...
Bárki is gyilkolta szét így, szarjon szögesdróttal körbetekert sünt. :)
Hétfőn veszek UNF-es menetvágót, meg ha már a generátor lent van akkor megcsapágyaztatom, meg még újraszigetelem és lezsugorcsövezem ott a generátor környékén a madzagokat, mert valami gyalázat, ahogy kinéznek...
prooF_7509-04-2011 18:50:02 // 31665
Én a "Lubrication system" vagy hogyishíjják részben néztem, ott írnak az olajpumpa kiszedéséről meg ilyenekről, de erről semmit. Én arra tippelnék amúgy hogy sajtolva van vagy ilyesmi, nem egy olyan alkatrész ami gyakran elromlik. De majd meglátod ha ránézel.:)
Ha tényleg nem kiszedhető, még esetleg menetmetszővel lehet próbálkozni rendbe hozni.
(mellesleg nem tudom elképzelni, hogy lehet egy olajszűrőt (ami ugye zsírúj) úgy feltekerni, hogy elqrja a menetet)
Ha tényleg nem kiszedhető, még esetleg menetmetszővel lehet próbálkozni rendbe hozni.
(mellesleg nem tudom elképzelni, hogy lehet egy olajszűrőt (ami ugye zsírúj) úgy feltekerni, hogy elqrja a menetet)
Captain Zetor (a.k.a. Petya75)08-04-2011 21:31:16 // 31664
A manualból szerencsére pont az a rész hiányzik, úgyhogy még csak következtetni sem lehet. Olyan nagyon sok mindent nem láttam: alul nem tudtam hatlapú részt kitapogatni (mondjuk ahhoz normális szerszámmal nem is lehetne hozzáférni), a végén sincs lapolás, talán a furatában van valami belső kulcsnyilású rész. Mindegy, holnap délelőtt meglátjuk, olyan nagyon nagy kedvem mondjuk nincs kiszedni.
prooF_7508-04-2011 18:43:08 // 31663
Nem tudom az olajszűrő csonkja hogy van rögzítve, a manualban nem írják hogy ki lehetne szedni. De ha kitekerhető, akkor talán kontraanyával is meg lehet oldani. Meg kéne nézni..
Captain Zetor (a.k.a. Petya75)08-04-2011 12:23:45 // 31662
Még az a szerencse, hogy épp olajcsere közben, nyitott motorháztetőnél adta elő ezt a mutatványt, és időben észrevettem. Azonnal lekaptam a sarut, úgyhogy sikerült megúszni a komolyabb bajt. Ha ez menet közben történik meg, akkor simán porig ég a verda. Egy lengőbizti biztos, hogy beköltözik oda, de kurvasürgősen. :)
Tocsa08-04-2011 10:04:10 // 31661
Hú basszus anno nekem emiatt gyulladt ki a kocsi+bilincsnél ersztő öreg benzincső !
Az sajnos nincs biztosítva ! Én is gondolkozok rajta hogy rákéne tenni valahogy egy 60 A es biztosítékot ! Ha raksz új vezetéket vegyél szilikonos hőállót mindenképp és agyig szövetes bandázsal betekerni + védőcsőbe behúzni ! Az önindítóhoz is megy a motor mögött körbe egy izmos vezeték az akkuról azt is nézd meg !
Szerintem anno szegény Natonak is emiatt éghetett ki a kocsija !:(
Az sajnos nincs biztosítva ! Én is gondolkozok rajta hogy rákéne tenni valahogy egy 60 A es biztosítékot ! Ha raksz új vezetéket vegyél szilikonos hőállót mindenképp és agyig szövetes bandázsal betekerni + védőcsőbe behúzni ! Az önindítóhoz is megy a motor mögött körbe egy izmos vezeték az akkuról azt is nézd meg !
Szerintem anno szegény Natonak is emiatt éghetett ki a kocsija !:(
Captain Zetor (a.k.a. Petya75)07-04-2011 20:42:55 // 31660
Szerintem most menjél, és vegyél egy lottót. :) Bejött a jóslatod, lett is nagy gebasz: a generátor környékén letestelt valami, aztán a generátor töltőkábele végigégett a 'csába. Szerencsére időben le tudtak kapni a sarut, úgyhogy nem égett porig az autó, csak arról a madzagról égett le a szigetelés, de az végig.
Apropó: az olajszűrőnek a csonkját ki lehet szedni? Elég szar rajta a menet és kicserélném ha nincs az oda brutálmódon rögzítve, és van rajta lapolás, amire rá tudok fogni.
Apropó: az olajszűrőnek a csonkját ki lehet szedni? Elég szar rajta a menet és kicserélném ha nincs az oda brutálmódon rögzítve, és van rajta lapolás, amire rá tudok fogni.
Tocsa07-04-2011 19:03:47 // 31659
Valóban pusztaszabolcs tűnik legközelebbnek! :)
[k i z z o]06-04-2011 19:42:05 // 31658
Béla Pusztaszabolcson van, az Autópályán neki 5L fogyasztással kb. 5e forint az útiköltség.
prooF_7506-04-2011 16:29:03 // 31657
Hát ez az , hogy egyik sincs túl közel neki, az útiköltség jó részét kitenné az egész javításnak...
Gábor(figi75)06-04-2011 12:43:36 // 31656
Ott is!:-)
Tocsa06-04-2011 12:42:47 // 31655
Budapest messze van? :)
Mert a váltó szaki ott lakik! :)
Mert a váltó szaki ott lakik! :)
prooF_7506-04-2011 00:32:59 // 31654
Hali!
Bszl cartárs hívott ma, hogy gyengélkedik a váltója (valószínűleg), motorféknél 1-esben erősebben, 2-esben kevésbé, 3-masban már csak egy kicsit bug vagy visít vagy ilyesmi. Üresben nem csinálja ha gurul az autó.
Szóval kéne vagy egy 2.4td-hez való váltó ami jó, vagy pedig egy olyan szerelő, aki meg tudja csinálni és nem lakik messze Zalaegerszegtől.
Köszi a nevében is.
Bszl cartárs hívott ma, hogy gyengélkedik a váltója (valószínűleg), motorféknél 1-esben erősebben, 2-esben kevésbé, 3-masban már csak egy kicsit bug vagy visít vagy ilyesmi. Üresben nem csinálja ha gurul az autó.
Szóval kéne vagy egy 2.4td-hez való váltó ami jó, vagy pedig egy olyan szerelő, aki meg tudja csinálni és nem lakik messze Zalaegerszegtől.
Köszi a nevében is.
gaben v6 milano04-04-2011 21:23:02 // 31653
Üdv. Urak!
Tettem fel felnigarnitúrákat, ha vlkit megihletett a tavaszi napsütés és felnit szeretne, kukkancson az adok-veszekre, legfőképp "Tocsa", mert ezekről beszéltünk telón! Köszönöm
Tettem fel felnigarnitúrákat, ha vlkit megihletett a tavaszi napsütés és felnit szeretne, kukkancson az adok-veszekre, legfőképp "Tocsa", mert ezekről beszéltünk telón! Köszönöm
Tocsa04-04-2011 14:52:59 // 31652
Nemvolt még ez túl szoros ? Nem járattad be és idő előtt megpörgetted ?
Ha olajzás gonja van akkor a hajtókarcsapágy sül fel először ! A henger alulról kap olajzást amit a főtengely ver fel nem?
Javítsatok ki ha tévedek !
Egyébként ha már felújjítod "megint" akkor tegyél bele bejáratás után valami kopáscsökkentő adalékot. Nem olajadalékra gondolok hanem surlódás csökkentő re mint PL: lubetech ,prolong ...
Én az előbbivel kezeltem le semmi olajsár képződést nem tapasztaltam most a motoromon minden csili vili kívül belül.
Ha olajzás gonja van akkor a hajtókarcsapágy sül fel először ! A henger alulról kap olajzást amit a főtengely ver fel nem?
Javítsatok ki ha tévedek !
Egyébként ha már felújjítod "megint" akkor tegyél bele bejáratás után valami kopáscsökkentő adalékot. Nem olajadalékra gondolok hanem surlódás csökkentő re mint PL: lubetech ,prolong ...
Én az előbbivel kezeltem le semmi olajsár képződést nem tapasztaltam most a motoromon minden csili vili kívül belül.
Tocsa04-04-2011 09:39:22 // 31651
Ott lehet nagyobb gebasz is ! Az is lehet,hogy megvan égve valamelyik csatlakozód és zárlat van ! Motronikot ki ne nyírja !
[k i z z o]03-04-2011 10:43:08 // 31650
Az biztos, hogy nem volt olaj, de miért: elmosták a hüvelyt menet közben, vagy pedig olyan melege volt, hogy az olaj nem kent. De úgy néz ki, szárszon tapadt fel az alu a hüvelyre, azaz nincs aláégve olaj...Nézd át a 4-es olajozását is. Csapágy nem kapott?
Kisbubi03-04-2011 10:17:39 // 31649
Még az injektorfejet megnézem h vmi lett e vele. Mert én még arra gyanakszom.
Kisbubi03-04-2011 10:15:11 // 31648
Captain Zetor (a.k.a. Petya75)02-04-2011 14:03:03 // 31647
Nincs átkötve gyújtásáramra, mert ha nincs benne a slusszkulcs, akkor is behúz a relé, szóval valami egyéb baja van. A fordulatszám-jeladómnak az a teflonszálas külső része (talán az árnyékolhatja) meg az egyik kábele van megnyekkenve, aztán az hol érintkezik, hol nem. Amint itt a másik, kihajítom a 'csába ezt is. :)
Tocsa02-04-2011 09:49:53 // 31646
Jobb oldalt vannak a csatlakozók a műszerfal alatt ott van neked baromi sok kontakt hiba vagy bele kókány ! :)
Tocsa02-04-2011 09:48:19 // 31645
Ha az rossz lenne be se indulna a motor! Valaki nem kötötte át direktbe gyujtásáramra?
A motroniknál megtudod mérni jön e ki jel indítózáskor egyáltalán ! Vedd ki a relét , és ugy indítózz közben meg multiméterrel mérd meg a vezérlő kimenetet .
A rajza gondolom megvan a motroniknak ! Számozás balról jobbra , de rá is van öntve a csatira!
A motroniknál megtudod mérni jön e ki jel indítózáskor egyáltalán ! Vedd ki a relét , és ugy indítózz közben meg multiméterrel mérd meg a vezérlő kimenetet .
A rajza gondolom megvan a motroniknak ! Számozás balról jobbra , de rá is van öntve a csatira!
[k i z z o]01-04-2011 19:41:03 // 31644
Általában a 4es döglik, ha nagyon kapja, neki van a legmelegebbje :(. Ha ilyen komolyan terheltétek, és a 4-es elment, nézd meg a többit is. MIlyen olaj volt benne? Remélem xW-60 körül, ha ennyire kapott. Nem keveset kapott? Ha a többi is oda van, akkor simán overloaded, ha nem akkor valami miatt a 4-es szegény volt, vagy nem volt rendesen olajzása.
Captain Zetor (a.k.a. Petya75)01-04-2011 19:29:35 // 31643
Ja, értem. :)
Belül egész korrekten néz ki, meg összeégve sincs sehol. Amikor kap áramot, akkor kapcsol, szóval szerintem nem vele lesz a baj.
Elméletileg csak akkor kéne behúznia, amikor forog a motor, tehát akkor lehet, hogy a fordulatszám-jellel van gebasz? A főtengely-jeladóm elég ergya, mert megkóstolta valami menyét, vagy mi a tököm. A fordulatszámmérő is néha elmegy vadászni, amikor megszűnik a kontakt. Lehet, hogy ez lesz a baja?
Belül egész korrekten néz ki, meg összeégve sincs sehol. Amikor kap áramot, akkor kapcsol, szóval szerintem nem vele lesz a baj.
Elméletileg csak akkor kéne behúznia, amikor forog a motor, tehát akkor lehet, hogy a fordulatszám-jellel van gebasz? A főtengely-jeladóm elég ergya, mert megkóstolta valami menyét, vagy mi a tököm. A fordulatszámmérő is néha elmegy vadászni, amikor megszűnik a kontakt. Lehet, hogy ez lesz a baja?
Tocsa01-04-2011 09:44:42 // 31642
Én a belső érintkezőkre gondoltam ami a relében van nem a lábaira ! :)
Szedd le a házát és belül is pucold meg.
Szedd le a házát és belül is pucold meg.
Captain Zetor (a.k.a. Petya75)31-03-2011 20:12:43 // 31641
"minden hosszabb leállítás után"
Nem vagyok hülye, csak mifelénk így mondják azt, hogy előtt. :):) Hosszú volt ez a mai nap...
Nem vagyok hülye, csak mifelénk így mondják azt, hogy előtt. :):) Hosszú volt ez a mai nap...
Captain Zetor (a.k.a. Petya75)31-03-2011 18:59:49 // 31640
A relét minden hosszabb leállítás után kiszedem (immobilájzer, vazze! :)), az érintkezői biztos nem oxidálódtak, meg van pucolva mind. Mondjuk lehet, hogy tényleg a lábkiosztással van gond, mert valami ekecsmájszter rossz relét rakott bele, de eddig nem mertem feltételezni, hogy valaki képes ilyen ökörséget megcsinálni.
Az alfacontrolon az ajtóvisszajelzők teljesen jól működnek, úgyhogy akkor a biztitáblás relé lesz a leggyengébb láncszem.
Az alfacontrolon az ajtóvisszajelzők teljesen jól működnek, úgyhogy akkor a biztitáblás relé lesz a leggyengébb láncszem.
Captain Zetor (a.k.a. Petya75)31-03-2011 18:46:29 // 31639
Óbazz! :(:( Részvétem.
Ha esetleg alkatrész-beszerzésben kell segítség, akkor szólj, és megnézem mit tehetek. (Alapvetően teherautó-cuccokkal foglalkozom, de van olyan partnerünk a németeknél, akiknek van jó áron személyautóhoz is motyójuk.)
Ha esetleg alkatrész-beszerzésben kell segítség, akkor szólj, és megnézem mit tehetek. (Alapvetően teherautó-cuccokkal foglalkozom, de van olyan partnerünk a németeknél, akiknek van jó áron személyautóhoz is motyójuk.)
LacUS31-03-2011 17:31:08 // 31638
A szar benzinné szerintem több kellett. Az először becsörgött volna, és azért azt szerintem te simán vágtad volna. Szerintem más is volt. :-(
Kisbubi31-03-2011 17:18:45 // 31637
Majd lefotozom, de most nincs tul sok kedvem fotozgatni. Módositva nem lett csak össze lett füzve és be lett járatva. Meg lehet szar volt a benzin. Most cserélem nemsoká ki a dugo-hüvely -t. Az van még nekem:)
LacUS31-03-2011 13:38:29 // 31636
Olvad az szívónál is, de azért az elég ritka. :-(
LacUS31-03-2011 13:37:47 // 31635
Racevét!
Viszont ne hagyd magad, kis pihi, aztán vágj bele újult erővel. Mit csináltatok a motorral?Mármint mi lett változtatva? Esetleg volt lambda mérve/ loggolva?
Viszont ne hagyd magad, kis pihi, aztán vágj bele újult erővel. Mit csináltatok a motorral?Mármint mi lett változtatva? Esetleg volt lambda mérve/ loggolva?
Tocsa31-03-2011 12:07:44 // 31634
Van dugóm egy garnitúra ha kell ! Az én régi dugóim voltak csak amit vettem hüvellyel együtt azt raktam be ez meg megmaradt tarcsiba. kb 150 e km van benne .
NaTo31-03-2011 10:33:18 // 31633
elolvadt? Ezt még csak turbós autóknál hallottam. Viszont felgyújtani semmiképp ne gyújtsd fel. Nem jó élmény, nekem elhiheted :P
Részvét!
Részvét!
Gábor(figi75)31-03-2011 10:23:13 // 31632
Kitartás!
"Nemzetünk szolgálatában meghalni lehet,de elfáradni soha!"
Jó helyen kapisgálsz! :-)
Nos az lehetett a gond,hogy nem bírta tartósan a 200 tempót olcsó benzinnel,mert amúgy nagyon szépen összerakta Tamás a verdát,bírta a driftet szépen halkan járt és erős volt!:-S
Most remélem az lesz,hogy a tartalék motorból átmegy a dugó.................
Vagy nézzük a hogyan ég az alfa! :-P
"Nemzetünk szolgálatában meghalni lehet,de elfáradni soha!"
Jó helyen kapisgálsz! :-)
Nos az lehetett a gond,hogy nem bírta tartósan a 200 tempót olcsó benzinnel,mert amúgy nagyon szépen összerakta Tamás a verdát,bírta a driftet szépen halkan járt és erős volt!:-S
Most remélem az lesz,hogy a tartalék motorból átmegy a dugó.................
Vagy nézzük a hogyan ég az alfa! :-P
Tocsa31-03-2011 10:19:26 // 31631
Jut eszembe a check kontrolon mutatja neked rendesen a nyitott ajtókat??
Mert a fekete check dobozba csak bemennek az ajtó kapcsoló vezetékei az ""független" a belső világítástól tehát a biztitáblán a relé szar az tuti ! Ki kell próbalámpázni ajtónként eljut e a test jel odáig .
Mert a fekete check dobozba csak bemennek az ajtó kapcsoló vezetékei az ""független" a belső világítástól tehát a biztitáblán a relé szar az tuti ! Ki kell próbalámpázni ajtónként eljut e a test jel odáig .
Tocsa31-03-2011 10:15:39 // 31630
Nah olyat nem is találtam még az enyémbe !! :)
Szerintem ne szarozz kapd ki a műszerfalat és rakd rendbe rendesen ! A kókányolásokat takarítsd ki belőlle ! Én is sokáig toldoztam aztán meguntam és szétszedtem darabokra lebandázsoltam agyig mindent ! Kicseréltem minden üszök sarut testeket végig pucoltam ...stb ! A szivattyú relének nem szabad húzni csak ha már forog a motor ! Ott lehet zárlat van vagy bazi nagy üszök a relé érintkezőin ! Érdemes a reléket megnézni hátha rosszat raktak bele mert a normál lábkiosztástól szinte mind eltér máshol van a tekercs kivezetés !!
Szerintem ne szarozz kapd ki a műszerfalat és rakd rendbe rendesen ! A kókányolásokat takarítsd ki belőlle ! Én is sokáig toldoztam aztán meguntam és szétszedtem darabokra lebandázsoltam agyig mindent ! Kicseréltem minden üszök sarut testeket végig pucoltam ...stb ! A szivattyú relének nem szabad húzni csak ha már forog a motor ! Ott lehet zárlat van vagy bazi nagy üszök a relé érintkezőin ! Érdemes a reléket megnézni hátha rosszat raktak bele mert a normál lábkiosztástól szinte mind eltér máshol van a tekercs kivezetés !!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
540
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?