Azért nem lehet közlekedni a TB-vel, mert mire leérnél a garázsba reggel, már rég porrá égett egy lyukas benzincső miatt, vagy az "instantus rustatitis" miatt kakasszóra csak egy kupac rozsdát találsz az autó helyén.
Nekem is van; tudom, hogy megy ez.
Különben meg ők is csak emberek, szóval még az sincs kizárva, hogy néha tévednek ebben-abban. Meg aztán egyébként sem a feltétlen objektivitást szem előtt tartva írnak, illetve filmeznek; gondolom.
Azt se tudták, mibe ülnek bele (lásd film eleje pl.), de éppen erről szólt a cikk: vagány kocsi olcsón mit tudhat tizenakárhány évesen. (Vályi Pista eközben egy hasonló korú, valami Prost-féle Loeb-Citroennel hajtott Ragnotti stílusban Magny Cours felé. Vagy valami ilyesmi.)
Egyébként nem biztos, hogy olyan szar volt az az autó a tetőn és a nyiszogáson, meg persze a kicsit leharcolt belsőn kívül. Meg a felnik. Váltó? Meg még biztos pár dolog, de nem biztos, hogy menthetetlen volt.
Remélem, amint kijön a 4C, elkezdenek csupa szarságot írni róla, és négy évesen vehetek majd egyet 1 millióért.
Forum >> GTV-GTA
Ollah09-05-2013 08:33:20 // 97064
Ollah09-05-2013 08:18:42 // 97063
Seriff! Ezt ne ennyi ember előtt!
...
Jahogy a GT-re gondolsz? ;PPP
Akkor már nem is érdekelsz... :P
...
Jahogy a GT-re gondolsz? ;PPP
Akkor már nem is érdekelsz... :P
supertramp09-05-2013 06:54:13 // 97062
elsőre nekem is voltak hasonló gondolataim a cikkel kapcsolatban, bár sok igazság is van benne, a nyöszörgő utastér stb.
Én is úgy gondolom, hogy a Winklerben megváltozott pár dolog. Hogy létezik az, hogy ugyan az az ember, aki kb. 5 évvel ezelőtt rajongásig dicsőítette a GTV-t és beválasztotta a 47 kedvenc járműve közé (meg van a könyve) az mostanra igazából egy jó elismerő szót sem szólt ugyan arról az autóról. Persze vannak hibái, a konkrét példánynak különösen sok, de ez nem von le a tipus maradandó értékeiből (forma, V6 stb.). Na ennek a hangsúlyozását - ami a korábbi írásában bőségesen volt - én is hiányoltam tőle.
s
Én is úgy gondolom, hogy a Winklerben megváltozott pár dolog. Hogy létezik az, hogy ugyan az az ember, aki kb. 5 évvel ezelőtt rajongásig dicsőítette a GTV-t és beválasztotta a 47 kedvenc járműve közé (meg van a könyve) az mostanra igazából egy jó elismerő szót sem szólt ugyan arról az autóról. Persze vannak hibái, a konkrét példánynak különösen sok, de ez nem von le a tipus maradandó értékeiből (forma, V6 stb.). Na ennek a hangsúlyozását - ami a korábbi írásában bőségesen volt - én is hiányoltam tőle.
s
Garázs09-05-2013 01:12:51 // 97061
Említették benne, hogy amikor ezt a típust elkezdték gyártani, még csak Tempráknál, meg Tipoknál tartottunk, de hogy ne csak az olaszokra gondoljak Golf MkIII, Volvo 850, Saab 900, Peugeot 605, Citroen XM. Azért ezek nagyon elmaradott formák, kb. 10 évvel idősebbnek is néztek ki a GTV-nél a 95-97ben. Szerintem lehúzós cikk, a 2 literes turbóval miért nem lehet közlekedni? Egy 14 éves autót miért mérnek mai szemmel? Ráadásul olyat, ami szét van kendácsolva két extra műszerrel, MEGBOTRÁNKOZTATÓ seat rádió takaróval, gagyi direkt szűrővel stb.. A Totalcart kezdem nem kedvelni, holott régen rajongtam érte. Furán írnak a korosabb autókról, néha egyenesen kiábrándítóan. Szerintem sokkal nagyképűbbnek tűnnek, mint az elején. Winkler már egy hónapja kitette a FB-ra ennek a kék spidernek a képét, hogy ezt az okádékot (vagy valami hasonlót) viszem most a Csontitól. Vályi Istvánt egyszerűen nem értem miért erőlteti ezt a Senna témát, de mindig és mindenhol. Egyedül Csikós Zsolt cikkei érdekesek már, csak hogy ő meg nagyrészt olyan érdektelen autókról ír, hogy inkább bezárom a böngészőt.
Seriff08-05-2013 16:59:28 // 97060
Nem fizettem érte, azt mondta Korryy, hogy Veled rendezi, így erről előtte Vele beszélj kérlek, utána feladom, persze :)
SKrisz08-05-2013 16:39:13 // 97059
Upsz... Mennyi az annyi és hogyan tudom átvenni? :-) Utalás - posta tud működni?
Seriff08-05-2013 16:07:43 // 97058
Szerintem egyre jobb ajánlatokat hallhat ;))
Btw ha minden igaz még mindig van nálam ködlámpa, ami a Tiéd Korryy-tól :DD
Btw ha minden igaz még mindig van nálam ködlámpa, ami a Tiéd Korryy-tól :DD
SKrisz08-05-2013 16:03:54 // 97057
Ha mégsem akarsz menni a GT-vel sem, semmi gond! Szólj nekem és majd megyek én! Na? Ugyehogyugye? :-)
Seriff08-05-2013 16:02:48 // 97056
Nekem mikor mutatod meg? :) (csak bele ne szeressek)
Ollah08-05-2013 16:00:59 // 97055
Na EZ qrva jó ötlet!
Seriff08-05-2013 15:40:30 // 97054
Menj a GT-vel :P
Seriff08-05-2013 14:35:14 // 97052
Visszautasíthatatlan ajánlat, de mégsem! :D
Ollah08-05-2013 14:18:01 // 97051
Ha nagyon nem tudsz mit csinálnod a kocsival, akkor igazán kölcsönadhatnád hétfőre, mert csak kéne menni a Hringre, de nincs mivel. Ígérem, ha megint szalagkorlátba állok, a legigényesebb, zöld-sárga csíkos szigszalaggal fogjunk "megjavítani" az orrát. ;PPP
Seriff08-05-2013 13:21:15 // 97050
BeeGee08-05-2013 12:26:02 // 97048
Mert aki szólhatott volna, az meghalt a hibás légzsák miatt :)
Seriff08-05-2013 11:17:26 // 97047
A fosch légzsákokra gondolok, nem az összeesküvés elméletedre :DD
Ollah08-05-2013 11:13:12 // 97046
A béjjemvébe is beszivárogtak a digók...
Seriff08-05-2013 10:57:09 // 97045
Hogy lehet, hogy eddig nem derült fény erre ennyi idő alatt?
Ollah08-05-2013 10:10:28 // 97044
GTPeti07-05-2013 21:38:51 // 97043
Nem vagy egyedül ezzel a megfigyeléssel. A 156-nál is így van, bár nem annyira extrém. Sőt... szerintem lineáris a mutató, csak az első 5-7 liter elfogyasztásakor nem mozdul még nem mozdul. (Addig "fekszik".)
Az én autóm (még) hál'Istennek rendkívül halk, szinte nincs nyiszogás semmi. Egyedül az ajtógombok lötyögnek. Ezt majd a kárpitfurat filcszalaggal való kibélelésével orvoslom.
Apropó, remek a motorhang, de gyári kipufogóval szinte túl kevés is. Majd körbenézek, hogy milyen (napi igazoltatás terhe nélküli) kompromisszumos, vagyis jó hangú, de nem túl hangos sportdob létezik (műbizonylatos).
Ma a jobb külső tükröm is hangoskodott, vakargatta a tükörház alsó részét belül. Elengedett a ragasztás és nem sok hiányzott, hogy a gravitáció győzzön. Provizorikusan visszaragasztottam, később majd a legjobb kétoldalas szalaggal is megkínálom. De legalább megtudtam, hogy fűtött tükreim vannak. :)
Az én autóm (még) hál'Istennek rendkívül halk, szinte nincs nyiszogás semmi. Egyedül az ajtógombok lötyögnek. Ezt majd a kárpitfurat filcszalaggal való kibélelésével orvoslom.
Apropó, remek a motorhang, de gyári kipufogóval szinte túl kevés is. Majd körbenézek, hogy milyen (napi igazoltatás terhe nélküli) kompromisszumos, vagyis jó hangú, de nem túl hangos sportdob létezik (műbizonylatos).
Ma a jobb külső tükröm is hangoskodott, vakargatta a tükörház alsó részét belül. Elengedett a ragasztás és nem sok hiányzott, hogy a gravitáció győzzön. Provizorikusan visszaragasztottam, később majd a legjobb kétoldalas szalaggal is megkínálom. De legalább megtudtam, hogy fűtött tükreim vannak. :)
supertramp07-05-2013 13:57:42 // 97042
egyébként a cikk nekem is tetszett, bár mindig elfelejtődik - talán a forma miatt - hogy 15 éves autókról beszélünk. Nyilván egy alapjáraton használt unalmas autó jobb állapotban megmarad, na de ezeknek mindenki keni a száját amikor csak teheti.
s
s
supertramp07-05-2013 13:53:22 // 97041
az elfogultság vitathatatlan. :)
jól mondod, nekem mostanra sikerült jól összerakatni a vezérlést. Jut eszembe, lehet ezért sikerült ilyen jól a fogyasztás is? :)
Nem is tudom mennyi a gyári adat, de 50e km után szerintem javasolt a szíjcsere, a görgő meg minden másodikkor.
s
jól mondod, nekem mostanra sikerült jól összerakatni a vezérlést. Jut eszembe, lehet ezért sikerült ilyen jól a fogyasztás is? :)
Nem is tudom mennyi a gyári adat, de 50e km után szerintem javasolt a szíjcsere, a görgő meg minden másodikkor.
s
Ollah07-05-2013 13:32:04 // 97040
Te elfogult vagy. :P
Különben meg az összes aresei V6 gyorsan pusztul, ha kivárja az ember a gyári vezérműszíj csereperiódust.
Aztán utána már nem mindig sikerül úgy összerakni a motort, ahogy a gyárból kijött.
Szarok...
(Egyébként jó kis cikk és film; lehet rajta mosolyogni meg minden.)
Különben meg az összes aresei V6 gyorsan pusztul, ha kivárja az ember a gyári vezérműszíj csereperiódust.
Aztán utána már nem mindig sikerül úgy összerakni a motort, ahogy a gyárból kijött.
Szarok...
(Egyébként jó kis cikk és film; lehet rajta mosolyogni meg minden.)
supertramp07-05-2013 13:21:03 // 97039
én sosem hagyatkoztam mérés szempontjából a mutatóra, de nekem is sokáig tartja magát, majd zuhan egy nagyot.
Viszont hétvégén 660 km-t haladtam 56 literrel, az meg bárhogy is számolom 8,5 l/100 km. Na ezen kaptam fel a fejem.
ez meg volt?
http://totalcar.hu/tesztek/2013/05/07/alfa_spider_1999_hasznalt/
"intenzíven pusztuló, kétliteres, V6-os turbómotor"
furcsa, mert szerintem tönkretehetetlen és másoktól is ezt hallom. Pedig a padlógázas használat mindennapos.
s
Viszont hétvégén 660 km-t haladtam 56 literrel, az meg bárhogy is számolom 8,5 l/100 km. Na ezen kaptam fel a fejem.
ez meg volt?
http://totalcar.hu/tesztek/2013/05/07/alfa_spider_1999_hasznalt/
"intenzíven pusztuló, kétliteres, V6-os turbómotor"
furcsa, mert szerintem tönkretehetetlen és másoktól is ezt hallom. Pedig a padlógázas használat mindennapos.
s
BeeGee07-05-2013 11:05:37 // 97038
Nekem is hasonlóan működik. Bár én még azt figyeltem meg, hogy ha elindulok teli tankkal és meg sem állok 200 km-ig, akkor alig mozdul valamit. Aztán ha leállítom és újra indulok, akkor esik negyedet, felet a mutató. Aztán már folyamatosan :)
Én végigmentem a nyiszogáson, mert engem is irritál. A mozgással nem tudsz mit kezdeni, nem tudod rögzíteni megfelelően az elemeket, csak ideig óráig. Az érintkezési pontokra viszont ragaszthatsz textil csíkot. az a nyiszogást enyhíti, a zörgést nem. Egész jól sikerült, érezhetően halkabb lett, de úthibákon megmaradt a zörgés.
Itt írtam róla kicsit
Én végigmentem a nyiszogáson, mert engem is irritál. A mozgással nem tudsz mit kezdeni, nem tudod rögzíteni megfelelően az elemeket, csak ideig óráig. Az érintkezési pontokra viszont ragaszthatsz textil csíkot. az a nyiszogást enyhíti, a zörgést nem. Egész jól sikerült, érezhetően halkabb lett, de úthibákon megmaradt a zörgés.
Itt írtam róla kicsit
Garázs07-05-2013 10:32:00 // 97037
Nekem eddig, a 164-nél, a 156-nál, de most a GTV-nél is úgy van ez, hogy féltől esik egy nagyot a mutató. Addig meg csak poroszkál. Tehát, kb 200km-ig nekem is csak egy negyedet esik, de féltől negyedig meg csak 50km kell. Lehet, hogy valamiféle aberrációm van, hogy féltanknál megtiprom az autóimat, de az maximum csak tudat alatti lehet, ha egyáltalán úgy van. Az üzemanyag mérő tökéletesítése szerintem nem a GTV-ben teljesedett ki. :) Attól függetlenül még elképzelhető, hogy a jobb benzintől, a friss olajtól kevesebbet eszik. Más: Nektek nyiszog a belső térben egy pár dolog? Ha igen, és tettetek már ellene, azt hogyan csináltátok? Ezeken a csodás utakon még az egyik sziszegő is beesett az ajtóba, de nekem hátulról is zajos picit. Tudom, hogy a hátsó oldalak műanyagok, de hogy lehet azt úgy stabilizálni, hogy ne nyikorogjon folyamat?
supertramp07-05-2013 06:32:20 // 97036
Lehet megőrültek a GTV-k, nekem sikerült 8,5-es fogyasztást produkálni a hétvégén. Igaz 90% országút és nem hajtottam, de azért volt kis csapatás is.
Új oldala a V6-nak, vagy csak jobb a benzin? Eddig 10 alá nem jutottam évek óta.
Meglepett, utánaszámoltam párszor majd megsimogattam. :)
s
Új oldala a V6-nak, vagy csak jobb a benzin? Eddig 10 alá nem jutottam évek óta.
Meglepett, utánaszámoltam párszor majd megsimogattam. :)
s
GTPeti06-05-2013 20:17:39 // 97035
Srácok kb. 210km-t mutat a km-számláló és most súrolja jobbról a mutató a 3/4-et.
Ez olyan 8 liter fogyi lehet, HA igaz... kiegyeznék vele. B)
(Jó, ebben nem igazán volt még játszás.)
Ez olyan 8 liter fogyi lehet, HA igaz... kiegyeznék vele. B)
(Jó, ebben nem igazán volt még játszás.)
[k i z z o]04-05-2013 18:56:02 // 97034
Bpali04-05-2013 18:42:56 // 97033
Köszi!
GTPeti03-05-2013 20:52:14 // 97032
Ezen is baromira befelé dőlnek:
GTPeti03-05-2013 19:30:30 // 97031
Holnap igyekszem lefotózni a hátsó kerekeket. Ma mellétettem egy T alakú ablaklehúzót, így iszonyatosan látszott, mennyire dőlnek a kerekek. Minimum 10°-ot. Ellenben egyáltalán nem kopog semmi. Ettől eltekintve nyugtalanít a dolog.
GTPeti02-05-2013 23:00:59 // 97030
OK, köszi. Szóval még ebben is individualista ez az autó. :)
BeeGee02-05-2013 22:28:41 // 97029
Dől az alapból is. Mintha az rémlene, hogy vagy a V6oknál vagy a FL3 nak különbözik a dőlése a többitől.
Ősszel még nem volt kutya bajuk, ne fesd az ördögöt a falra :)
Ősszel még nem volt kutya bajuk, ne fesd az ördögöt a falra :)
GTVili02-05-2013 21:24:20 // 97028
Hehe.....a gyári futóműben is van egy GL-szem....azért mondtam,hogy időben nézz beszerzési forrás után......
GTPeti02-05-2013 21:22:00 // 97027
Én t'om mi az. Nem lenne kevésbé brutális egy powerflex?
GTVili02-05-2013 21:13:55 // 97026
Inkább nézz körül a piacon GL-szem után....mikor én kerestem,tízből futóművesből heten azt sem tudták mi az.....
GTPeti02-05-2013 21:11:24 // 97025
Oké. Csak azért, mert nem sajnálom tőle. :)
GTVili02-05-2013 21:08:47 // 97024
Ugyan......én 120e km-nél szilenteztem hátul,de akkor sem azért mert rossz lett volna.
Csak elindult a "bogár".....;-)
Csak elindult a "bogár".....;-)
Seriff02-05-2013 21:08:07 // 97023
Szerintem annyi km után még nem feltétlenül kellene csere érettnek lennie, pláne nem németországi km-ek után. Az életkor nem tudom mennyire játszhat itt fontos szerepet, szerintem ha nincs rendellenes hangja, nem kell cserélni semmit. Én akkor cseréltem - Mercedes gyári szilentet használva - amikor már kellemetlen hangot adott. Addig csak úri muri ;)
GTPeti02-05-2013 21:04:07 // 97022
Húha. Gondoljak 50ekm-nél már szilentcserére?
Mennyire fogyasztja a hátsó gumikat?
Mennyire fogyasztja a hátsó gumikat?
Seriff02-05-2013 21:02:22 // 97021
Terpeszt gyárilag is, aztán minél inkább hagyják el magukat a szilentek, annál inkább terpeszt :)
GTPeti02-05-2013 20:49:14 // 97020
Ennek örömére meg is néztem az autókád képeit újra. Ezen a képen feltűnt, hogy ránézésre ugyanúgy állnak a hátsó kerekek mint nálam. Mintha picit befele dőlnének, de lehet, hogy csak optikai csalódás.
Mi a véleményetek?
Mi a véleményetek?
BeeGee02-05-2013 20:11:01 // 97019
Lassan mi is nyitjuk a szezont. Ma akksit töltöttem, délután be is indítottam és hallgattam vagy tíz percig :)
Egyelőre ennyi, mert se biztosításom, se műszakim, csak egy útvonal engedély hétfőre. Megtaláltam a legtávolabbi állomást tőlem, uh szép nap lesz a hétfő :)
Egyelőre ennyi, mert se biztosításom, se műszakim, csak egy útvonal engedély hétfőre. Megtaláltam a legtávolabbi állomást tőlem, uh szép nap lesz a hétfő :)
GTPeti02-05-2013 19:23:45 // 97018
Egy igazi knowledge base a blogod. Ideje lesz végigolvasnom. :)
Piritu - 1.000.00002-05-2013 19:04:22 // 97017
Én így csináltam: klatty
Bpali02-05-2013 13:26:54 // 97016
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem,hogyan tudom lecserélni a szervó olajat úgy,hogy a régiből ne maradjon???1liter elég bele?
Köszi a segítséget
Az lenne a kérdésem,hogyan tudom lecserélni a szervó olajat úgy,hogy a régiből ne maradjon???1liter elég bele?
Köszi a segítséget
Ollah02-05-2013 09:02:48 // 97015
Nekem lehet, van eladó egy GTV V6 TB-ről.
Megnézzem?
Megnézzem?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
422
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?