Forum >> GTV-GTA

SKrisz24-06-2013 21:42:12 // 97164
Csak rajtunk múlik :-) Nem kell mindig másra várni. Meg kell szervezni :-)
Sporter24-06-2013 21:24:51 // 97163
Ez éven sem lesz Giro? :(
GTPeti18-06-2013 21:06:01 // 97162
Köszönöm a válaszokat! Akkor bízom benne, hogy "ez ilyen". B)
SKrisz18-06-2013 11:57:35 // 97161
Ja és most jut eszembe, hogy nekem a motoromon is ezt csinálja az első fék, mert folyamatosan hallom a surlódást / csiszatolást. Lehet velem van a baj??? :-)))
BeeGee18-06-2013 11:50:11 // 97160
Nem vezetek mást, így nem tudom, hogy vajon más országokban ezt meg tudják oldani? :)
SKrisz18-06-2013 11:45:17 // 97159
A 3 olasz vas közül (147, 159, GTV) játsza ugyanezt. Mindegyik csiasztol, vagy épp koppan megálláskor, vagy épp nyikorog, a terhelt oldal kanyarodáskor. Pedig a 159 -en 330-as Brembo-k vannak, a GTV -n hornyolt tárcsa a 147 meg full gyári... Evvan, ezt kell szeretni :-)
BeeGee18-06-2013 10:39:43 // 97158
Illetve a betét, nem a tárcsa..
BeeGee18-06-2013 10:39:17 // 97157
A féktárcsa simán lehet. Nekem megvétel után volt egy olyan tünet, hogy megállás pillanatában koppant egy picit. Csere után megszűnt. A problémája az volt, hogy a kopott betét el tudott mozdulni. Most meg azt vettem észre, hogy ha alászedem, akkor csiszatol kicsi a fék. Gondolom ez is hasonló okokra vezethető vissza.
A járós 100HPn szintén ezzel küzdök, ott is mozog egy picit a hátsó fékbetét, csak az rossz úton halk kopogásban nyilvánul meg. Azon ideig óráig segít, ha valami csapot megzsíroznak, de majd cserélni kell.
Szóval két olaszból kettőben nekem hangot adnak ki a kopott betétek :)
GTPeti17-06-2013 22:01:49 // 97156
Hogy ennek a JTS-nek mennyire KELL, hogy néha meghajtsák, az hihetetlen. Utána nagyon harap. A rövid városi utak extrém mértékben visszafogják. (Igyekszem is mellőzni, amikor lehet.)

És egy kérdés Hozzátok:

Megvétel óta csiszatol valami az egyik oldalon. Akkor hallani, ha az út bal oldalán fal van, amiről visszaverődhet a hang. Én a fékre tippelek de nem a klasszikus nyikorgás, mint pl. felüvegesedett fékpofánál. (Megvételkor azért nem zavart, mert sokat állt előtte az autó a szabadban.)
GTPeti14-06-2013 22:13:37 // 97155
Gyalugépnek pl. tökéletes lenne. :)
Piritu - 1.000.00014-06-2013 22:11:42 // 97154
Merész. A Spiderem gyári hasmagassága terheletlenül 7,5 cm. Ebből 4-et elvéve nem nagyon maradna út Mo-n, amin ne akadna fenn...
Andrewxy14-06-2013 21:57:16 // 97153
Köszönöm a véleményt :-D Egyenlőre csak kíváncsi lennék, hogy egy kb 4 cm-es ültetőrugó egyáltalán optikailag észrevehető az autón? :)
GTPeti14-06-2013 21:24:39 // 97152
Annyit még hozzátennék, hogy mifelénk nem rosszak az utak, de a GTV-vel még ültetés nélkül is megérzek bármilyen egyenetlenséget. Nekem eszembe nem jutna belepiszkálni az amúgy kő stabil futóműbe. De ez csak egy vélemény.
GTPeti14-06-2013 21:22:56 // 97151
Nyugi, majd jönnek a cartársak, ha végeztek a polírozással és ők jól megmondják. ;)
Andrewxy14-06-2013 21:14:19 // 97150
Köszi, erre gondoltam én is, de örültem volna ha valaki szűkíteni tudja a keresést :D
GTPeti14-06-2013 21:10:21 // 97149
Rámész jobb alul a "Típusok"-ra. Kikeresed a "Spider/GTV"-t és rákattintasz a "Tagok, akik ezt a típust birtokolják"-ra. És már csak a képeket kell átbogarásznod.
Andrewxy14-06-2013 21:06:43 // 97148
Szóval nem tudsz senkit? :P
GTPeti14-06-2013 20:54:29 // 97147
Svájcban élsz, vagy veseköved van? :)
Andrewxy14-06-2013 20:50:05 // 97146
Sziasztok! Ismertek olyant akinek van ültetőrugó a GTV-ben? :)
GTPeti13-06-2013 22:01:36 // 97145
Valóban a V6 az igazi. Bár én még ennél jobb hangú 4 hengeres motort még nem hallottam. B)

(A TS-t, TBi-t nem nagyon ismerem.)
Ollah13-06-2013 11:46:21 // 97144
Az enyémen nem éppen Euro8 kibocsátási normák szerinti kipuff van, de 4000 fölött már nem azt hallani.
Alatta meg hadd bömböljön. :) A röndérnek is meg kell élni valamiből. :P
(Ezért kértem egyszer Giovannit, hogy tépjen már el mellettem, mert szeretném hallani kívülről és magas fordulaton a kipufogót. Hát beszartam.)

A 3.2 (kivéve a Tiéd :PPP) ilyen szempontból gyárilag is tökéletes: alacsonyan úgy szól a kipuff, hogy 2000-en elváltogatva is élmény a haladás vele, magasabb fordulaton meg egyrészt a motor elnyomja, másrészt elkezdenek olyan gyorsan közeledni a tereptrágyak, hogy se lát, se hall Dömötör. :)
BeeGee13-06-2013 09:48:21 // 97143
Nem feltétlen gyári, de ha olyan szép motorhangja van a V6nek, ne nyomja el a kipufogó :) F&F stílus azoknál a kocsiknál megy, ahol varrógép van elől és kompenzálni kell :)
Olaszoknál ez szerencsére nem így van, ott az S4ek is szépen szólnak.
DieselManiaco(NagyVad)13-06-2013 09:34:10 // 97142
vagy amire te is céloztál gyári:)
DieselManiaco(NagyVad)13-06-2013 09:33:01 // 97141
igen a motorhang a lényeg,de ha lehet akkor inkább ilyen rotyogós legyen,mert a mély búgós gagyi túfasttúfóriusz dobos az annyira nem bejövős...:)
BeeGee13-06-2013 08:58:43 // 97140
Ilyen koppány rotyogót bármire ráakaszthatsz.
A motorhang a lényeg :)
DieselManiaco(NagyVad)13-06-2013 08:10:52 // 97139
ez még euróbb:D
Szerintem ha már gtv akkor legyen benne a V meg az igazi V hang is.Bár én inkább töltött párti vagyok és ha egyszer úgy állok anyagilag akkor V6TB lesz,de ennek azért gyönyörű hangja van:)
BeeGee12-06-2013 15:04:47 // 97137
Ezé gyullad fel mindegyik :D
SKrisz12-06-2013 09:18:50 // 97136
Ez is biztos Euro 4 -es ugye? :-P
GTPeti11-06-2013 23:23:56 // 97135
A JTS motorral szerelt GTV Euro 4-es. ;)
Alfás Theo11-06-2013 21:37:03 // 97134
1,5 éve hoztam egy ulysse-t németből.
Nem nagy ördöngösség, de sok türelem kell. VPID "adóazonosító " vámhatósági eljárás során. ca fél nap alatt megvan, ezzel futsz, ha kocsit hozol be. HA valakinek van ilyenje az nyerhet vele pár órát.
EURO2 a gtv, esetleg euro3 de az ritkaság.
Okmány irodában a papírokat + rendszám árat+ kis vizsga cimkét kell jattolni.
Típus engedély nem kell, mert itthon már volt forgalomba hivatalosan ilyen gép. De "NKH-s" műszaki kell rá, amit nem mindenhol csinálnak megyékben, számolhatsz némi trélerezésre, vagy p rendszámozásra pluszban.. Eredet vizsga nincs, németből hozod akkor ott a papírokkal együtt kapsz egy eredetvizsgálatot, hogy nem kell vizsgáltatni a kocsit itthon. Ez más országból ca 30 nap+ némi ezresek.
No még így is megérheti magadnak hozni.
Martika8310-06-2013 23:12:44 // 97133
Na akkor összefoglalva:

- KPM műszaki + típusengedély ~50.000 huf
- VPID kurva anyja: 12.000 huf (mi a halál ez ???)
- Biztosítás: évi ~30.000 huf
- Regadó: 162.000 huf
- Ományiroda: 18.000 huf (ezt tudom, mert nem rég lopták le a rendszámom és újat kellet csináltatni mindenből)
- Illeték: NINCS
- Eredetvizsga: NINCS
-----------------------------------
Összesen: 272,000 huf a honosítása egy GTV 2.0 TS-nek.
Grando10-06-2013 21:36:50 // 97132
Na igen, ahány kalkulátor, annyiféle eredmény.
Van viszont néhány "nepper" cartárs, ők vannak otthon ebben. Esetleg kérdezd meg az Autóvásárlás topicban valamelyikőjüket. ;)))
Piritu - 1.000.00010-06-2013 21:19:53 // 97131
Nekem 2009-ben ennyi volt
Martika8310-06-2013 21:14:50 // 97130
Hehe. :) Kösz.
BeeGee10-06-2013 21:12:10 // 97129
Ja, mert 4 alatti besorolást választottál. Ha Euro2 akkor a 4. osztály
BeeGee10-06-2013 21:06:36 // 97128
A változatosság kedvéért itt 162k :)

Ez azt írja h 2013
Martika8310-06-2013 21:04:10 // 97127
Remek, akkor most mennyi..? A kalkulatorlap.hu 243 rugót számol. :S
GTPeti10-06-2013 20:25:48 // 97126
Régen a többszöröse volt ennek... B)

Figyelembe véve, hogy nyugatabbra sokkal könnyebb szervizelt autót találni, mint Mo-n (az Amorésokat leszámítva) no meg azt, hogy az árak is általában alacsonyabbak, ne rettenj meg a 150-250eFt regadótól. Szerintem.
Csöri10-06-2013 20:05:38 // 97125
Pont határeset, mert akár euro1 is lehet, de nagy valószínűséggel euro2 lesz.
Grando10-06-2013 20:05:06 // 97124
Biztosan jó kalkulátort használtál? Itt ~147ezer jön ki. :))
Martika8310-06-2013 19:58:02 // 97123
Pffff. 250 rongy a regadó. :(
Tedi10-06-2013 19:35:47 // 97122
1996-ban az EURO IV még a holdban se volt :))
Martika8310-06-2013 18:43:42 // 97120
Sziasztok,

lenne egy láma, de annál fontosabb kérdésem. Egy 1996 júniusi GTV 2.0 TS milyen környezet védelmi osztályba tartozik, EURO 4 vagy az alatti..? Regadó számításhoz kell.

Köszi.
GTPeti09-06-2013 16:59:31 // 97119
Srácok tegnap éjjel ill. ma hajnalban megvolt az első igazi kanyargós országutazás az Ékkel. Eddig nem tapasztalt élményekkel gazdagodtam. :) Pályán, városban, stb. SEMMIT nem éreztem ebből a fordulékony, sínautós, "azt csinálom, amire gondolsz" viselkedésből.
Az is eszembe juttott, amit egy cartárs írt még márciusban... "Más autókkal a kanyar előtt kell kormányozni, a GTV-vel pedig a kanyarban." :)
A világításra sem panaszkodhatom. A Nightbreakerekkel egész tűrhetően látni. A távolsági pedig szokás szerint nappalt varázsol.
(A Racing+Rimet kombó pedig eszeveszett módon elcsöndesítette a motort. Erről bővebben majd az olajposztomban.)
GTPeti08-06-2013 21:30:58 // 97118
Remélem neked lesz igazad! Mindenesetre a németek nagyon azt írják, hogy több Alfa-kereskedésben próbálkoztak sikertelenül. Az Alfisti-n sem lehet kapni. De bízom benne, hogy mégis kapok.
Csöri08-06-2013 21:27:48 // 97117
Én tavaly rendeltem, akkor még volt. Szerintem gyári most is van.
GTPeti08-06-2013 21:26:50 // 97116
A garázsban ez nem így gondolom, mikor a km hosszú ajtót alig tudom kinyitni és lapjával szállok ki. :)))
SKrisz08-06-2013 21:20:29 // 97115
Mekkora szerencséd van, hogy a GTV nem négy ajtós... :-)))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.