Forum >> Dízelmánia
GTPeti06-03-2013 20:56:08 // 22902
Pont ilyenje van egy barátomnak. HLX kivitelben. Klassz kis gép, szereti is nagyon. :)
mreni06-03-2013 20:49:06 // 22901
mreni06-03-2013 20:47:46 // 22900
WarbiRunner (Gyuri)06-03-2013 11:15:13 // 22899
Olvasgatom a Fiat Bravo oldalon a műveit, a chippelt 105 lovas motor játékszernek is gyenge azok mellett. Nagyon ötletes ahogy pl VGT-t tesznek fel a fix csiga helyett.
gecsa05-03-2013 20:24:33 // 22898
gondoltam..ennyi szajré nem fér el akárhol...:D:D
gecsa05-03-2013 20:17:58 // 22896
az egész garázssor a tied?:D
mreni05-03-2013 20:06:28 // 22895
Erhard 242 (Pure Energy)05-03-2013 19:44:25 // 22894
Löncibá ma valami 200 lovas Mareáról beszélt pedig április 1-je még odébb van :P
gecsa05-03-2013 19:31:48 // 22893
lesz itt még legózás ahogy én látom..:D
Wickey05-03-2013 17:37:59 // 22892
azzal a punto2-vel, amit a gyári, sátáni 1.2 16V motor megeszik?
Évek óta nem nagyon láttam 6-os punto sporting váltót bontóba, már akkor el van adva, mikor bekerül :) Frankón, úgy 1-2 éve kellett volna egy, és előjegyzés volt rájuk, ráadásul valami horror áron.
Évek óta nem nagyon láttam 6-os punto sporting váltót bontóba, már akkor el van adva, mikor bekerül :) Frankón, úgy 1-2 éve kellett volna egy, és előjegyzés volt rájuk, ráadásul valami horror áron.
WarbiRunner (Gyuri)05-03-2013 14:58:31 // 22891
Mármint autónak, vagy bontani Marea? Mibe megy minek a váltója?
mreni05-03-2013 09:10:35 // 22890
tényleg,ezt Lönci írta,nem emlékeztem,hogy hol olvastam,én lehet beleugrok a projektbe,ha ma elhozom a Marea-t.
WarbiRunner (Gyuri)04-03-2013 22:14:20 // 22889
Olvastam azt a Marea átalakítást, viszont azok nem húzókuplungosak, más váltójuk van, ezt pont nemrég tudtam meg a "JTD 110 hosszúlábúra alakítás" alkotójától. Nem gondoltam volna én sem, viszont ez magyarázza, hogy miért vannak 200Nm-nél limitálva a 105 lovas motorok, és miért 255Nm ugyanaz a motor a 146-ban. Szóval lehet komplikáltabb lenne egy körrel az átépítés.
forrasr04-03-2013 21:58:12 // 22888
tényleg jók, de azért ez az azért drágább mert győri story elég gyenge lenne Németországban, annál azért nagyobb a nemzeti öntudatuk, ez maximum itt likócs környékén járatos
mreni04-03-2013 21:47:08 // 22887
a punto 2 váltóval kell összeházasítani a miénket és úgy már baráti lesz a dolog :)
WarbiRunner (Gyuri)04-03-2013 21:37:52 // 22886
Az is egy opció. Próbáltam áttételtáblázatokat begyűjteni amikor a q2 difi beépítését nézegettem, de minimális sikerrel. Igazán azóta se derült ki az sem, hogy az én váltómba bemegy az a difi, vagy nem. Marad ez így ahogy van, jó ez így. :-)
mreni04-03-2013 21:22:21 // 22885
de egyébként lehetne variálni a végáttétellel.
WarbiRunner (Gyuri)04-03-2013 21:20:16 // 22884
"szűkebb" áttételezésű a 6-os, nekem az 5-ös kiosztása jobban tetszik. Bár egyszer próbáltam csak 6-os váltót, lehet megszoknám.. A 6-os előnye persze a hosszabb 6-odik sebesség, pályán halkabb és takarékosabb lehetne (fél literrel). Nekem ami tetszene, az ugyanez az 5 sebesség + egy 6-os. De jó ez így is. Kicsit forog már 150 körül, de legalább az 5-öt is végigforogja tisztességgel ha kell :-)
159 Indigo Gray 2.4 Monster04-03-2013 21:15:41 // 22883
Ez nem így van. Győrben csinálják a leg jobb minőséget, és a 2lcr a leg jobban eltalált moci a sima tdi óta. Pl Németeknél külön rá van írva a márkaszalonokban hogy GYőrben készült az autó ezért áttszámolva 300e ft val drágábbak, mert sokkal jobb miőségüek.
satya04-03-2013 18:33:52 // 22882
a győrben gyártott cr mocik kalap szarok, tudom az a céges vetekszik a 2.0 pd-vel
gecsa04-03-2013 17:39:42 // 22881
mondjuk, ha már ennyire benne vagy a témában, 6os váltó még nem jött szóba? mennyiben lehet más az áttételezése, mit az ötösnek? végáttételben is, meg gangonként is..lehetne vele esetleg egy kis fogyasztást csökkenteni? vagy inkább rövidebbek a gangok, és még rátesz?
WarbiRunner (Gyuri)03-03-2013 14:09:24 // 22880
A 115 v 140 lovas lendkerekét, sőt ha súlyban nem különbözik az 5 henger miatt, akkor akár a 2.4 10V lendkerekét.
Méretben lehet egyformák, de biztos hogy egyébben különböznek, pl rugó paraméterek esetleg a tapadófelület érdessége. A mostaninál egyértelműen nem okés a tapadófelület, túl könnyen elcsúszik a kuplung rajta. Elvileg a kuplung hibája ez nem lehet, mert 150 lóig ugyanez megy mindbe. Még majd ha lesz időm valamelyik este utánnaolvasok, hátha találok infót hogy mi a konkrét különbség.
Méretben lehet egyformák, de biztos hogy egyébben különböznek, pl rugó paraméterek esetleg a tapadófelület érdessége. A mostaninál egyértelműen nem okés a tapadófelület, túl könnyen elcsúszik a kuplung rajta. Elvileg a kuplung hibája ez nem lehet, mert 150 lóig ugyanez megy mindbe. Még majd ha lesz időm valamelyik este utánnaolvasok, hátha találok infót hogy mi a konkrét különbség.
gecsa03-03-2013 07:42:15 // 22879
mit értesz az "erősebb verzióé"-n alatt?
atis_166jtd02-03-2013 22:16:47 // 22878
Srácok SOS szükségem lenne egy relére 166-hoz. Jobb lábtér oldalsó bőr burkolata alatt található szürke 60661539-es szám található rajta. Ha valakinek van kérem jelezze oldalamra. Köszönöm szépen!!
WarbiRunner (Gyuri)02-03-2013 22:08:08 // 22877
Az eredményre én már nem lennék, az enyém is felújított, itt művelték.
Leveleztem párat Erharddal és Lönci mesterrel is az ügyben. A lendkerék téma konklúziója hogy korrektül zárjuk:
Erhard szerint a felújítottal nincs jó tapasztalat, a gyárival viszont nincs gond. Nekem anno felújított jött, mert akkor még durván többért mérték a gyárit,. Valószínű ez az oka nálam a gondoknak, szétszedéskor fog majd kiderülni.
Lönci mester szerint (megpróbálom korrektül összefoglalni amit írt), fel lehet tenni a sima lendkereket a jtd-re, működik, de a húzókuplungos verzióknál, mint az Alfa jtd-k, zörög a váltó. Egyéb gond nincs, de csendes működés nem lesz. Komolyabb izmosításnál kénytelenek átállni SMF-re, mert a DMF nem bírja.
Úgyhogy mindent figyelembevéve érdemes a DMF-nél maradni, a chip miatt egy erősebb verzióé fog majd nálam bekerülni. Még használom a mostanit amíg bírom idegekkel :-)
Leveleztem párat Erharddal és Lönci mesterrel is az ügyben. A lendkerék téma konklúziója hogy korrektül zárjuk:
Erhard szerint a felújítottal nincs jó tapasztalat, a gyárival viszont nincs gond. Nekem anno felújított jött, mert akkor még durván többért mérték a gyárit,. Valószínű ez az oka nálam a gondoknak, szétszedéskor fog majd kiderülni.
Lönci mester szerint (megpróbálom korrektül összefoglalni amit írt), fel lehet tenni a sima lendkereket a jtd-re, működik, de a húzókuplungos verzióknál, mint az Alfa jtd-k, zörög a váltó. Egyéb gond nincs, de csendes működés nem lesz. Komolyabb izmosításnál kénytelenek átállni SMF-re, mert a DMF nem bírja.
Úgyhogy mindent figyelembevéve érdemes a DMF-nél maradni, a chip miatt egy erősebb verzióé fog majd nálam bekerülni. Még használom a mostanit amíg bírom idegekkel :-)
mreni02-03-2013 18:04:31 // 22876
hát kb :D
mreni02-03-2013 18:04:20 // 22875
én is így vagyok vele :))
Kimis11102-03-2013 18:03:45 // 22874
Kíváncsi lennék az eredményre.... Meg az eljárásra...
De addig emlegetem,hogy a végén sürgős lesz....
De addig emlegetem,hogy a végén sürgős lesz....
159 Indigo Gray 2.4 Monster02-03-2013 16:44:11 // 22873
Akkor kb annyi értelme van mint a kotonnak a zsebbe? :D Semmi haszna de azért jó ha van :)
mreni02-03-2013 16:05:35 // 22872
van olyan 1.9 jtd a környéken akinek kevlározott a tárcsa,egy haveromnak is ilyen,bravo hgt-je van,de nem is a kuplungtárcsával/szerkezettel szokott baj lenni
Wickey02-03-2013 15:59:50 // 22871
mi a francnak, a gyári kuplung se fog elcsúszni, csak ha szar.
Ha meg annyira utálod az életed, tetess bele szinterkuplungot. :D
Ha meg annyira utálod az életed, tetess bele szinterkuplungot. :D
Wickey02-03-2013 15:56:34 // 22870
hozd a crovakészleted, vedd le a kuplongot a 156-osomról, kis szerencsével még látni fogod a SACHS matricát és a VALEO festett feliratot rajta... a közel másfélszer annyiba kerülő sachs-os dobozból valeo gyártmányú kuplung került elő. Ha nem lett volna kényszerhelyzet, miszerint hétfő reggel az autónak mozognia kell, visszavittem volna a bótba, és egy ideig beszédhibás lett volna az eladó...
Erhard 242 (Pure Energy)02-03-2013 15:35:20 // 22869
szerintem se ....porlasztókat viszont lehet és érdemes is, bár Alfáéknál ritka hiba jó bírják a kiképzést no meg 4-500 bárral kevesebb nyomással dolgoznak, mint a konkurensek
WarbiRunner (Gyuri)02-03-2013 15:32:30 // 22868
Nooo akkor a lendkerékkel végeztünk, térjünk át a porlasztókra...:-)))
amúgy ne újíttass szeritnem...
amúgy ne újíttass szeritnem...
159 Indigo Gray 2.4 Monster02-03-2013 15:06:59 // 22867
Sziasztok. Hamár kuplung téma :) Havernak van egy 180 pacira felhúzott 1,9 pd Fócvágen Paszatja aminek a kuplungtárcsája meg van kevlározva. Van Győrbe egy fószer igaz fosvágenekre van ráálva de biztos meg csinálná az Alfinó tárcsájával is ezt a kevlározást. Srác szerint nagyon fasza lett a kuplunga és bírja a chip miatti terhelést. Szerintetek kuplung cserénél érdemes lenne az új tárcsával ezt meg csináltatni? Nem lenne nagy összeg.
Kimis11102-03-2013 07:47:50 // 22866
Olvasom a topicot és már én is mindig sasolok,hogy hallok-e valamit...a múltkorában már felhívtam egy lendkerék javítót is és kikérdeztem...szerintem azt hitte továbbképzés akarok telefonon... Pedig nálam nem remeg semmi,a motort nem is érzem szinte mikor jár...nem csörög,nem koppan semmi...A fogyasztás nagy átlaga most 5.8....
Január 12 óta 12 000 km felett mentem az autóval. Igaz,én nagyon kímélem.
De azért a kettőstömegű kisördög bennem is motoszkál....
Fogok venni egy rossz lendkereket és felújíttatom. Úgy,hogy ott vagyok és végig nézem....
Január 12 óta 12 000 km felett mentem az autóval. Igaz,én nagyon kímélem.
De azért a kettőstömegű kisördög bennem is motoszkál....
Fogok venni egy rossz lendkereket és felújíttatom. Úgy,hogy ott vagyok és végig nézem....
Kicsu02-03-2013 07:03:40 // 22865
Az a baj nem halucinálás lesz,csak eddig nem figyeltem mert még nem olyan vészes.
De a hugomat már beoltottam,hogy kuplungos a TI-je azé akar kiesni a motor a kocsiból indulásnál. :D
De a hugomat már beoltottam,hogy kuplungos a TI-je azé akar kiesni a motor a kocsiból indulásnál. :D
Svéd02-03-2013 06:17:36 // 22864
Én is igy vagyok ezzel,elötte meg voltam nyugodva,hogy dizel,biztos azért rezeg kicsit,de mióta ez megy folyamatosan agyalok,hogy a lendkerék szarakodik,vagy csak hallucinálok.:D
159 Indigo Gray 2.4 Monster02-03-2013 00:33:09 // 22863
Én is a pd korszakra gondoltam. igen ki futott már raktáron sincs semmi, talán a 2l pd hez még van. a cr mocik jók. csigák is csak gányolással mennek fel :D
mex8602-03-2013 00:00:43 // 22862
na de nem ezért jöttem ide hogy oltogassak :)
ismét kérdésem volna, ha már voltatok olyan kedvesek és segítettetek hogy ki tudjam olvasni a verdát.
szóval van 1 hibakódom, P0235 turbo nyomás szenzor A áramkör
a vas egy CF3-as 2.4jtd 150CV
ez mi lehet szerintetek?
ha nagyon gyúrom a vasnak (parkettagáz vagy leforgatom 4000 fölé (tudom nem vitamin de ez szereti ezt is :))) ) akkor időnként bedobja a check engine lámpát, power elmegy, amig nem váltok vagy kuplungolok nincs is kakao.
anno hasonlot csinált már (nem emlékszem akkor mi volt a hibakód) csak akkor mindig előjött a gond ha kicsit is jobban meghajtottam, amikor lyukas volt a coolerem. hiba kijavítása után meggyógyult.
most is valami hasonló lehet, vagy MAF szenzor vagy hasonló?
geoszabályzás tökéletesen megy, multiecuscannal le lett próbálva huzkodja mint állat a geokart, nem tűnik szorosnak.
ismét kérdésem volna, ha már voltatok olyan kedvesek és segítettetek hogy ki tudjam olvasni a verdát.
szóval van 1 hibakódom, P0235 turbo nyomás szenzor A áramkör
a vas egy CF3-as 2.4jtd 150CV
ez mi lehet szerintetek?
ha nagyon gyúrom a vasnak (parkettagáz vagy leforgatom 4000 fölé (tudom nem vitamin de ez szereti ezt is :))) ) akkor időnként bedobja a check engine lámpát, power elmegy, amig nem váltok vagy kuplungolok nincs is kakao.
anno hasonlot csinált már (nem emlékszem akkor mi volt a hibakód) csak akkor mindig előjött a gond ha kicsit is jobban meghajtottam, amikor lyukas volt a coolerem. hiba kijavítása után meggyógyult.
most is valami hasonló lehet, vagy MAF szenzor vagy hasonló?
geoszabályzás tökéletesen megy, multiecuscannal le lett próbálva huzkodja mint állat a geokart, nem tűnik szorosnak.
mex8601-03-2013 23:55:00 // 22861
hülyeséget beszélek, ott szerreltre gondoltam nem ott gyártottra.
mex8601-03-2013 23:54:08 // 22860
szerinted milyen autóba jó a mostanság ott gyártottt porlasztó pl?
max 3 éves autókba?
szted abba szórják a kilopott porllasztót? há t nemigen hinném max pd amit turnak az meg már Győrben is kifutott egy ideje.
a csiga más tészta, azt lehet faragni bármire :)
max 3 éves autókba?
szted abba szórják a kilopott porllasztót? há t nemigen hinném max pd amit turnak az meg már Győrben is kifutott egy ideje.
a csiga más tészta, azt lehet faragni bármire :)
Fairlane01-03-2013 21:58:51 // 22858
Ezek ilyenek, bebeszélik neked :D
Kicsu01-03-2013 21:30:44 // 22857
Értem.
Már hangokat hallok a kocsiba a kuplung felöl. Vagy csak annyit beszéltetek már erről a gané kettöstömegűről,h halucinálok.
Már hangokat hallok a kocsiba a kuplung felöl. Vagy csak annyit beszéltetek már erről a gané kettöstömegűről,h halucinálok.
mreni01-03-2013 21:17:10 // 22856
140körül megkapod kuplungszettel együtt.
Kicsu01-03-2013 21:10:48 // 22855
A 108 ezer pénz egy kettőstömegűért amit akcióba hirdetnek mennyire átb...s?
Erhard 242 (Pure Energy)01-03-2013 21:05:52 // 22854
mert be van állítva a copm-ba hogy 70-100-ig 90-et mutasson :))) mint az audinál, vw-nél stb...a bökőben meg nincs hőfokmérő :P
Erhard 242 (Pure Energy)01-03-2013 20:49:19 // 22853
az 59 sem hűl vissza pedig Behr a gyári :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
4
Guests4
407
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?