Forum >> Dízelmánia
159 Indigo Gray 2.4 Monster09-12-2012 21:57:05 // 21602
Pesti nő tulaja volt :( Biztos odafigyelt a hidegen nem hajtani melegen visszahűteni dolgokra
159 Indigo Gray 2.4 Monster09-12-2012 21:55:52 // 21601
Ezért is rendeltem diag kábelt hogy ki lehessen olvasni mi lehet a gond. Beszéltem csőrivel is a hidegindításos problémával csak közbejött ez a leállásos téma ezért nem merek lemenni hozzá. Nem használom az autót csak ha nagyon muszáj.
.......................09-12-2012 21:55:04 // 21600
Ha leàll menet közben ,gyanús az injektor hiba,
Vagy a rail cső végén a szabàlyozó
De lehet csak holtponti jeladó
Vagy a rail cső végén a szabàlyozó
De lehet csak holtponti jeladó
Piritu - 1.000.00009-12-2012 21:44:19 // 21599
" ilyen dolgok nyírnak ki idegileg " - ezért is kell minél előbb elmenni szakemberhez, aki meg tudja csinálni. Akkor többet nem kell idegeskedni. Tuti nem mennék sehová, ha ilyen leállásos mizériám lenne.
GEORGE09-12-2012 21:32:45 // 21598
nálam még gyári kuplung és kettőstömegű van.
GEORGE09-12-2012 21:32:04 // 21597
Elég lestrapált volt akkor, ami az előző gazda hanyagságát mutatja. Sajnos az ilyen bánásmód előbb utóbb visszaüt, amit a következő gazda, gazdák szívnak meg.
Alfa GT-Csaba09-12-2012 21:29:03 // 21596
Ma én úgy jártam hogy gyorsan villogott az index visszajelzőm a műszerfalon!az első indexem nem égett!Izzó ki mindent megtisztítottam összeraktam index jó de még mindig gyorsan villogott a visszajelző!!ez csak akkor szünt meg amikor a biztosítékát kivettem és vissza raktam!!Nem lehet hogy az izzításodnál is ezt kéne??a motortérbe az aksi előtt van az izzító relé bizti,kivenni és visszarakni??Vagy törölni az agyából a hibát és ha rendesen működik ,esetleg nem jelezne be!!
159 Indigo Gray 2.4 Monster09-12-2012 21:28:35 // 21595
Az szép. Én még csak 30.e mentem az alfával megvettem összes olaj, összes szűrő vezérlés vízpumpa termosztát, felsőlengőkarok stabpálca stabrud, keresztlengőkarok első hátsó féktárcsa fékbetét, aksi, így kezdtük az ismerkedést :)
159 Indigo Gray 2.4 Monster09-12-2012 21:23:53 // 21594
a kuplungra számítok is. Múltkor beszéltük is hogy lassan esedékes lesz az is mert óra szerint 170.e járok. Ez olyan dolog ami nem idegesít annyira fel mert elkopik elkopik ez ilyen. Csak az ilyen menet közbe megáll meg ízzítás hiba mikor jók a gyertyák az ilyen dolgok nyírnak ki idegileg :)
Alfa GT-Csaba09-12-2012 21:23:45 // 21593
én 4 éve megvettem a gt-t és a 2,héten az EGR meghalt benne!!Ez nem idegesitő??De ez van,nem új kocsit vettem 8,5 milláért hanem 4 évest 3.8ért!!De azóta a lengőkarokon a vezérlésen és az olajon kivűl semmit sem vettem bele!!!!
GEORGE09-12-2012 21:20:55 // 21592
96 óta 1.2 millió km-et autóztam össze olasz autókkal különösebb gondok nélkül. Ez minden mende mondának ellent mond. 1 autóból meg csak a buták vonnak le következtetéseket.
nekem bőven 200e km felett van a JTD20V-ben és a porlasztócsúcsok korrekciója 0.3-1 közt van. gyáriak a csúcsok 2,5 éves kora óta van nálam az autó.
nekem bőven 200e km felett van a JTD20V-ben és a porlasztócsúcsok korrekciója 0.3-1 közt van. gyáriak a csúcsok 2,5 éves kora óta van nálam az autó.
GTPeti09-12-2012 21:18:59 // 21591
"4 év alatt kopóholmikon meg olajon kívül semmit nem kellett cserélnem rajta."
Na. Egy Alfa JTD motorral pont ilyen.
Azonban... van kettőstömegű*, van LMM, vannak szép számmal lengőkarok, az injektorokat diagnosztikára kell vinni ha gyanú áll fenn, ilyenek.
Nem akarlak sokkolni de a kettőstömegű és a kuplungszett 120-140eFt + munkadíj. És ha szükséges a csere egy szót nem szólhatsz, mert 200ekm-nél tönkremehetnek. Kopóalkatrészek. Ezekkel számoli kell autóvételkor. Vagyis előtte.
Na. Egy Alfa JTD motorral pont ilyen.
Azonban... van kettőstömegű*, van LMM, vannak szép számmal lengőkarok, az injektorokat diagnosztikára kell vinni ha gyanú áll fenn, ilyenek.
Nem akarlak sokkolni de a kettőstömegű és a kuplungszett 120-140eFt + munkadíj. És ha szükséges a csere egy szót nem szólhatsz, mert 200ekm-nél tönkremehetnek. Kopóalkatrészek. Ezekkel számoli kell autóvételkor. Vagyis előtte.
Alfa GT-Csaba09-12-2012 21:09:58 // 21590
A kényelmet meg kell fizetni,de meg is éri!!A kollégámnak 12 éves opal astrája volt az is zabálta az olajat ,úgy kormolt mint egy diesel alfa !Aztán 150 ezerért megcsináltatta ,új gyűrűket kapott és a hengerfejet újították fel,és kb 1 év múlva annyi erő nem volt az 1,6-os motorba hogy megkaparjon az aszfalton!És ráadásul a benzinesbe is EGR van ami folyamatosan szopatta!!Ő is megszabadult tőle mert belátta hogy egy fapados szar kocsija volt rengeteg hibával!!
159 Indigo Gray 2.4 Monster09-12-2012 21:08:51 // 21589
Előző autóm 1,6 bravom volt az 1,6 os meg az 1,9 tdi passatot rongyá vertem vele nagyon ment aranyom azzal negyon kifogtam annó. 4 év alatt kopóholmikon meg olajon kívül semmit nem kellett cserélnem rajta. Csak hát nagyon szép az alfám és elcsábított :)
159 Indigo Gray 2.4 Monster09-12-2012 21:05:47 // 21588
Tudom sajnos használt autó mindig lutri. Csak most nagyon összejöttek a dolgok, nehezen indul hidegen, főtenely szimering, műszakis lesz, ha 4 en ülünk benne bal hátul valami beleér valahova, Gondolom lengéscsillapító vagy rugó. Ezek nem lesznek kis kiadások :(
Liquid09-12-2012 21:01:41 // 21587
Volt kolegámmal utaztunk többször is hosszútávokat anno, egy 2002 körüli Toledója volt, 1.6 fapad, na azzal a 156-ot még egy könyvben se lehet említeni, nemhogy egy lapon nem.
GTPeti09-12-2012 21:00:57 // 21586
Vegyél olyan használt autót, amiről előre tudod, hogy mikor milyen hibája lesz! Szívesen tanulnánk tőled jövőbelátást. :)
Igazából az a kérdés és a döntő, hogy melyik típussal általában mik a hibák. Kivételek mindig akadnak...
Igazából az a kérdés és a döntő, hogy melyik típussal általában mik a hibák. Kivételek mindig akadnak...
mizooo09-12-2012 20:59:41 // 21585
Nézd akármit veszel azzal megcumizhatod :S haverom opeljét nem győzzük menteni, a másik kollégám H Astrája 1000km-en 1 l olajat eszik meg most vallotta be! Másik pajti 4es Golfja néha bezáródik és nem lehet kinyitni :) stb... Ha sikerül megjavítani az autódat utána lehet csak örülni neki ezt bele kell kalkulálni. Kitartás!
159 Indigo Gray 2.4 Monster09-12-2012 20:55:35 // 21584
Én a felszereltséggel szoktam őket meg fogni, mert a sokk ww meg seat fapados az én alfámhoz képest :)
159 Indigo Gray 2.4 Monster09-12-2012 20:53:04 // 21583
Ha sorra jönnek elő a nem várt hibái az autónak nem leszek hosszútávon alfa tulaj sem. De amúgy igazad van. Meg írtam a dühkitörés okát :(
Liquid09-12-2012 20:50:02 // 21582
ne foglalkozz az ilyen gyökerekkel, mindegyiknek megvan a maga baja, csak valahogy csendben hallgatnak és megbocsájtják.
Ja és a másik dolog, egy szögegyszerű gépben nincs semmi ami elromolhatna, erre verik magukat.
A kolegám kopelje gyakorlatilag keverékkel üzemel, mert úgy zabálja az olajat...
A kolegák is szívják a vérem amikor csak lehet (persze kulturáltan) de pont le se sz@rom, inkább rákérdezek valami olyanra ami fáj, ilyen mindegyiknek van a kocsijával
Ja és a másik dolog, egy szögegyszerű gépben nincs semmi ami elromolhatna, erre verik magukat.
A kolegám kopelje gyakorlatilag keverékkel üzemel, mert úgy zabálja az olajat...
A kolegák is szívják a vérem amikor csak lehet (persze kulturáltan) de pont le se sz@rom, inkább rákérdezek valami olyanra ami fáj, ilyen mindegyiknek van a kocsijával
Liquid09-12-2012 20:44:57 // 21581
ilyen stílussal nem leszel menő itt hosszútávon, de röviden se :(
Svéd09-12-2012 20:27:39 // 21580
Elkapott a gondolat,hogy veszek egy crosswagont ismeri öket valaki?????,
GTPeti09-12-2012 20:21:10 // 21579
satya09-12-2012 19:52:42 // 21578
off
azzal járok, 150 000 km /valós mert újonnan vettük/ benne szarul indul, alapjáraton már nem tud kompenzálni és 40% kal többet fogyaszt mint újkorában. voll wertlos 1.6 crtdi
on
azzal járok, 150 000 km /valós mert újonnan vettük/ benne szarul indul, alapjáraton már nem tud kompenzálni és 40% kal többet fogyaszt mint újkorában. voll wertlos 1.6 crtdi
on
159 Indigo Gray 2.4 Monster09-12-2012 19:29:52 // 21577
Nem akartam bunkó lenni vagy ilyesmi. Ugy hogy bocs. Csak nagyon szétt basz az ideg mert mindig mocskolják az autóm. Mint ma búcsú volt a faluba és pont a legnagyobb tömege állt le. Minden opelos meg ww rajtam röhögött :( Az egész család olaszmánisás tesóm is alfás b nőjének meg grande puntó evója van 1.3 multi és mindig az opelos kollégái szekálják hogy rakjon olajat a kocsiba mert kopog, szar olasz, Sok paraszt :)
159 Indigo Gray 2.4 Monster09-12-2012 19:22:04 // 21576
A bizonytalanra nem adok ki, Természetesen ha kell el viszem és meg nézetem.
GTPeti09-12-2012 18:51:26 // 21575
Perpill. neked drágább autód van mint nekem. Viszont az enyémen nincs hitel. Ellenben mindenki maga dönt. Ne légy dühös, amiért le mertem írni, hogy 20eFt kiadás egy ilyen autónál bármikor szükséges lehet. Megindokoltam, hogy miért.
mreni09-12-2012 18:39:32 // 21574
"20eft vésztartalék" 1ft nem fogok kiadni a bizonytalanra amíg nem muszály" na ez a tipikus hozzáállás... ilyenkor van az,hogy a végén 10szer ennyit költhetsz majd a motorra,ha nem diagnosztizálod időben a hibát.
Nekem mindegy,csak láttam már ilyet párszor...
Nekem mindegy,csak láttam már ilyet párszor...
159 Indigo Gray 2.4 Monster09-12-2012 18:36:02 // 21573
Nem kell Passzátot vennem hogy tudjam milyenek! Mivel az összes haveromnak ww 1,9 tdi je van. Ez azért alakult így mert Győr mellett lakom közel az Audi gyár mindenki ott lapátol volt annó alkatrész után pótlás. ismerem nagyon jól a ww dieseleket soha nem vennék pl, Pdtdi motorral szerelt autót, Az új dizelükről nem is beszélve ami 60.000km nél szétt esik. Hegyekbe áll a Kínából visszaküldött motor az Audi raktárába. "20eft vésztartalék" 1ft nem fogok kiadni a bizonytalanra amíg nem muszály. Lehet neked valami fasza melóhelyedvan, és vannak vésztartalékaid az ilyen hobbyaidra. Most azt produkálja az autó hogy menet közbe megál mindegy hogy hideg vagy meleg. Akkor erre is rakok vésztartalékot meg az autó havi törlesztésére is aztán majd max leszokom az evésről :)
Selmak09-12-2012 15:30:36 // 21572
Feltöltve elég jelentős a kompressziós végnyomás, nagyobb mint egy szívó dieselnél, ilyenkor a lefújás miatt jelentős lenne az olajzabálás.
mreni09-12-2012 14:35:56 // 21571
ugyanígy van az 1.9nél is
mreni09-12-2012 14:33:50 // 21570
jaja,én is úgy tudom
zee09-12-2012 14:20:07 // 21569
A CF2-esen tudomasom szerint (szürke motorfedeles) fix csiga volt,de lehet tévedek. Ere érdemes odafigyelni.
GTPeti09-12-2012 14:00:53 // 21568
"de azért elég szégyen hogy ennyi idős és km es autónál ilyenekkel kell pipázni."
Én csak egyvalakit ismerek aki pontosan tudja, hogy mennyi km van a te autódban. Csak tőle ezt az infót nem nagyon lehet lekérni... :) Egyébként olyannyira szégyen, hogy a hozzáértő szakik mind elismerően nyilatkoznak a JTD-kről...
"Megint a ww seknél a pont akik szerint szar az olasz" Nyugodtan kérdezd meg Erhardot, ha tudni akarod, hogy jobbak-e a VW-k... (Vagy vegyél egy Passzátot és próbáld ki! :)
A nyomozáshoz sok sikert! Sajnos ha nincs 20eFt vésztartalék, akkor max. egy régi szívódízellel vagy Ladával nem áll elő hasonló helyzet..(Azokat Józsi bácsi a TMK-ból 3eFt-ból "megdiagnosztikázza". :)
Én csak egyvalakit ismerek aki pontosan tudja, hogy mennyi km van a te autódban. Csak tőle ezt az infót nem nagyon lehet lekérni... :) Egyébként olyannyira szégyen, hogy a hozzáértő szakik mind elismerően nyilatkoznak a JTD-kről...
"Megint a ww seknél a pont akik szerint szar az olasz" Nyugodtan kérdezd meg Erhardot, ha tudni akarod, hogy jobbak-e a VW-k... (Vagy vegyél egy Passzátot és próbáld ki! :)
A nyomozáshoz sok sikert! Sajnos ha nincs 20eFt vésztartalék, akkor max. egy régi szívódízellel vagy Ladával nem áll elő hasonló helyzet..(Azokat Józsi bácsi a TMK-ból 3eFt-ból "megdiagnosztikázza". :)
mreni09-12-2012 13:50:58 // 21567
uhh az komoly.
Én most 2.4 jtd-t kajtatok,bontani támadt kedvem megint :D
De a csigát mindenképp felpróbálom majd az 1.9re utána meg lehet hogy viszem Kollárhoz a gépet.
Majd meglátjuk.
Én most 2.4 jtd-t kajtatok,bontani támadt kedvem megint :D
De a csigát mindenképp felpróbálom majd az 1.9re utána meg lehet hogy viszem Kollárhoz a gépet.
Majd meglátjuk.
zee09-12-2012 13:48:01 // 21566
Igen. Nekem sajnos az előző "gondos gazda" (tört volna le a keze tőbe) felrakott vmi 1.9 fix geost a 2.4-re... azóta keresek 2256V-t,de ha volt is akkor épp keret nem volt rá.
Föckös09-12-2012 12:30:53 // 21564
ha az érdekel, hogy hogyan csinálják, akkor gugli a barátod:-)))
veszteség mérés kellene
veszteség mérés kellene
159 Indigo Gray 2.4 Monster09-12-2012 12:19:40 // 21563
Akkor lehet ki olvasás után kompresszió mérés lesz. Gondolom gyertyát kiveszik és a helyére csavarnak valami műszert be. Ha igen nem kicsit fogják anyázni a tervezőt, amilyen fasza helyen vannak a gyertyák. És ha nincs kompresszió akkor furatni kell dugócsere meg ilyenek?
Föckös09-12-2012 12:05:02 // 21562
nem feltétlenül fogyna meg nagyon az erő, és nem feltétlenül enné az olajat,
ezek már nem régi szívódízelek, azokban voltak hatalmas kompressziók.
ezek már nem régi szívódízelek, azokban voltak hatalmas kompressziók.
159 Indigo Gray 2.4 Monster09-12-2012 11:55:24 // 21561
Mind a 4 gyertya lett cserélve. Kivettem lepróbáltam aksitőltővel mindegyik jó. Utána beledugdostam a pipába őket gyújtást rá mind a 4 izzított. relét is cseréltem már. Még a kábel maradt ki. Ha kompresszió hiba lenne akkor nem lenne benne erő meg enné az olajat nem? egy olajcserétől a másik cseréig 6-7 decit kell rá tőltenem azt is azért mert főtengely szimeringes és ott meg az olajteknőnél is szivárog az olaj. Rendeltem diag kábelt kiolvasom, aztán ha más lehetőség nem lesz el viszem a csűcsokat méretni, meg köpök egyet :)
mreni09-12-2012 11:35:54 // 21560
tényleg.. köszi
Ilyen ez a másnaposság... :D
Ilyen ez a másnaposság... :D
eldiablo15609-12-2012 11:28:33 // 21559
aham , a V azt jelöli a végén, variable turbo geometry :) mint az enyémbe a gt1749V
Bgabor09-12-2012 10:53:44 // 21557
Azt hiszem ma kimarad az autózás ,itt nálunk van vagy 30 centi hó(ami nincs még el durva),még most is esik.
Bgabor09-12-2012 10:50:06 // 21556
"sípol mint a sült krumpli a mekiben" ez jó :-)
Az izzító gyertyát nem darabonként kellene cserélni hanem mindet ,egyformán használódnak csak lehet hogy egyik másik tovább bírja .
Az izzító gyertyát nem darabonként kellene cserélni hanem mindet ,egyformán használódnak csak lehet hogy egyik másik tovább bírja .
Föckös09-12-2012 10:38:14 // 21555
nem tudom, hogy volt-e már.
hatalmas hiba az hogy sokan az izzítókat kimérik multiméterrel.
az nem fogja megmutatni, hogy milyen állapotban van az a gyertya.
sípol mint a sült krumpli a mekiben, de azt nem mutatja meg, hogy mennyi idő alatt és mennyire izzik fel!
tapasztalatból mondom, anno mikor cserélni kellett, először csak a rosszakat cseréltem bontott, használt, de "jó"ra.
hát semmit sem ért...
aztán kapott 5db újat, és el is tűnt a villogás, meg könnyebb lett az indulás;-)
rém egyszerű: habár hengerenként van izzító gyertya, de azokat nem külön hanem egyszerre tápolja adott ideig az izzító relé. (nálam kimérve -7 fokban 17 mp, majd indítás után további izzítások.) ha ezen idő alatt egyik jól felizzik, másik meg csak negyed annyira, azt nem érzékeli, nem izzítja tovább annál a hengernél...
hatalmas hiba az hogy sokan az izzítókat kimérik multiméterrel.
az nem fogja megmutatni, hogy milyen állapotban van az a gyertya.
sípol mint a sült krumpli a mekiben, de azt nem mutatja meg, hogy mennyi idő alatt és mennyire izzik fel!
tapasztalatból mondom, anno mikor cserélni kellett, először csak a rosszakat cseréltem bontott, használt, de "jó"ra.
hát semmit sem ért...
aztán kapott 5db újat, és el is tűnt a villogás, meg könnyebb lett az indulás;-)
rém egyszerű: habár hengerenként van izzító gyertya, de azokat nem külön hanem egyszerre tápolja adott ideig az izzító relé. (nálam kimérve -7 fokban 17 mp, majd indítás után további izzítások.) ha ezen idő alatt egyik jól felizzik, másik meg csak negyed annyira, azt nem érzékeli, nem izzítja tovább annál a hengernél...
Föckös09-12-2012 10:29:49 // 21554
jogos! a korrekcióból is sokat meg lehet tudni!
(jó érzés volt látnom, hogy a nagyvadon minden hengernél nulla:-))
(jó érzés volt látnom, hogy a nagyvadon minden hengernél nulla:-))
Föckös09-12-2012 10:28:36 // 21553
erre csak azt tudom reagálni, hogy a céges hunyadi összvér pádzséró motoros, de nagyobb cr nyomással, bosch befecsivel 113 ezer kmnél kérte szépen a 3db csúcs cserét, amiből természetesen 4db lett. úgy összesen 181312 ft volt ez a mutatvány a cégeshez....
azt az autót 3 ember vezette, és a futásteljesítmény 95 %át autópályán tette meg, Bp Napoli távokon. CSak kúton volt tankolva, kellően melegítve, pályán benzinkútnál visszahűtve, szóval vigyáztunk rá...
xar csúcsokkal is pöccre indult, jobban ment, és cca 10%kal többet evett.
cserébe mintha kalapáccsal ütnék a motort, és 1300nál úgy berezgett, hogy szó szerint 5-6 centit rázta a kasznit oldalirányba...
azt az autót 3 ember vezette, és a futásteljesítmény 95 %át autópályán tette meg, Bp Napoli távokon. CSak kúton volt tankolva, kellően melegítve, pályán benzinkútnál visszahűtve, szóval vigyáztunk rá...
xar csúcsokkal is pöccre indult, jobban ment, és cca 10%kal többet evett.
cserébe mintha kalapáccsal ütnék a motort, és 1300nál úgy berezgett, hogy szó szerint 5-6 centit rázta a kasznit oldalirányba...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
4
Guests4
494
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?