Forum >> Dízelmánia

Hardy25-11-2012 17:24:46 // 21352
Ez nem használatfüggő? Mindegy, hogy városba ment 200000 Km-t vagy autópályán.
Hermész 8825-11-2012 17:03:07 // 21351
Helló, a Map szenzort hol találom ? -2.4-JTD-nél.
mreni25-11-2012 15:44:03 // 21350
jtd-knél 240ezer körül/fölött aktuális általában
szasza(SW)25-11-2012 13:49:09 // 21349
kiolvastatom akkor avval kezdek.köszi!
GTPeti25-11-2012 13:15:13 // 21348
Hibakódkiolvasás, MAP tisztítás, LMM. Ezekkel kezdeném. Lehet, hogy nálad is a turbógeometria lesz. De ne szaladjunk ennyire előre.
szasza(SW)25-11-2012 10:59:39 // 21347
Sziasztok!
Volna némi gondom a vassal.Lámpánál meleg motornál induláskor nem akar mindig felpörögni a motor,padlózva se,majd hirtelen megindul.Mit kéne megnéznem,turbót?
DieselManiaco(NagyVad)25-11-2012 10:50:43 // 21346
mondjuk ha nem is lett tekerve akkor is lehet időszerű. Bár offos szervízben dolgozom nekem meg nincs kettőstömegűm, de az offosoknál már ilyenkor esedékes szokott lenni....
159 Indigo Gray 2.4 Monster25-11-2012 10:24:03 // 21345
Aha. Akkor valószínű a kezdeti stádiumba lehet a verda. Mióta meg vettem azóta ezt csinálja. Én mentem vele 30.000km et így most óra szerint 170.000km nél járunk. Valószinü tekergetve lett mivel külföldröl lett annó behozva.
DieselManiaco(NagyVad)25-11-2012 10:10:05 // 21344
az már csak akkor csattan váltásnál ha nagyon vége van,leállításnál indításnál,ránt csattan...de a kezdeti stádiumnál lehet rezonancia is...
159 Indigo Gray 2.4 Monster25-11-2012 09:44:37 // 21343
Annak elindulásnál vagy váltás ilyesmiknél lenne valami jel nem?
mreni25-11-2012 09:15:39 // 21342
kettőstömegű lendkerék :)
159 Indigo Gray 2.4 Monster25-11-2012 08:41:34 // 21341
Első körbe én is a motortartó bakra gondoltam mert a váltótartó bak is cserés volt. Azért cseréltem mert indításkor és leállításkor beráz a motor. Főtengely szílytárcsa ok, kuplungom nem csúszik nem kemény az is rendbe van.
Gyula8224-11-2012 21:43:23 // 21340
Ez is sok minden lehet!
Motortartóbaktól kezdve, az egyik hengerben tökéletlen a robbanáson át a kiegyenlítő tengelyig...
GTPeti24-11-2012 20:10:50 // 21338
Ha beírod a keresőbe, hogy "hibás injektor", majd klikk a Hsz-okra... ebben a topicban voltak már témábavágó hsz-ok.
159 Indigo Gray 2.4 Monster24-11-2012 19:55:34 // 21337
injektor hibának lennének más jelei is nem? A rezonancia amúgy azóta van mióta kicseréltem a váltótartó bakot.
GTPeti24-11-2012 19:50:39 // 21336
Amúgy a túlzott rezonanciát okozhatja injektorhiba is, amit nem szabad félválról venni. (Mert pl. átfúrja a dugattyút...)
159 Indigo Gray 2.4 Monster24-11-2012 19:48:42 // 21334
A két elsőre nincs valami módszer? A felsőm jó a váltótartót már cseréltem. De alapjáraton nagyon rezeg minden az autón (kormány műszerfal stb) Ha kicsit rálépek a gázra kb 1000 es fordulaton megszűnik a remegés.
DieselManiaco(NagyVad)24-11-2012 19:37:36 // 21333
nem bíztos hogy a rezonancia a döntő,hanem inkább a terhelés váltás,ha gyorsítás után motorfékre ki akar esni a motor,az inkább elárulja.Amúgy fogsz egy marhanagy csavarhúzót,és megfeszegeted előre hátra,ha szétnyílik,koppan be van repedve akkor cserés lehet...
GTPeti24-11-2012 19:01:46 // 21332
Az 1.9-nél úgy néz ki, hogy két szilent összekötve egy rúddal. Akkor cserés, ha valamelyik körberepedt. SZVSZ ez azonban nem okoz túl nagy rezonanciát. Legalábbis az 1.9-nél nem.
Hermész 8824-11-2012 18:47:36 // 21331
Ciao, ragazzo.

2.4-JTD-nél a felső motor támasztó kutyacsont, állapotát, hogy tudom felmérni??
ha kézzel ,aránylag könnyen el tudom forgatni oldal irányba, az azt jelenti, hogy kuka??
Azért kérdem mert, mintha vmi miatt jobban rezonálna a motor mint sztem ahogy kellene ,hogy muzsikáljo...-SI.
DieselManiaco(NagyVad)24-11-2012 07:29:47 // 21330
Te is jól ráérsz:D amíg semmi baja megy indul megáll minek háborgatod?:D
Föckös24-11-2012 05:34:38 // 21329
Hát kert kolléga úr próbál billenőfeszültségen autózni:-)))
GTPeti23-11-2012 21:10:35 // 21328
Ideje lenne továbbadni a vírust... B)
Piritu - 1.000.00023-11-2012 21:07:16 // 21327
"úgy látom sehol semmi hidegindítási probléma " - de van az asszony kocsijában, de az ide OFF :-P
Liquid23-11-2012 20:44:02 // 21326
pont az a jó benne :)) egyébként ez hiányzik is néha a 159ből
ebben nagyon jó társ a panda a maga 155-ös virsligumijával :)
GTPeti23-11-2012 20:22:34 // 21325
A kolléga úr digitálisan kezeli a pedálokat. :))
Liquid23-11-2012 20:21:34 // 21324
ASR? minek
atika23-11-2012 20:18:41 // 21323
Repülőműszaki katona vagyok, télen-nyáron kint szóval tudom mit jelent ez a mondat!
'''''23-11-2012 20:06:16 // 21322
Nekem E-s papírom volt! Azaz felmentettek a katonai szolgálat alól.Allergia miatt. :-)
Föckös23-11-2012 20:01:41 // 21321
7,3 as fogyasztás 750 km megtétele után, ebből cca 150 volt nem bp, a többi melóbajárós, néha elrugdosós... (naggyon kéne az ASR)
Föckös23-11-2012 20:00:31 // 21320
bazm ki itt a jó katona? :-)))
gecsa23-11-2012 10:21:19 // 21319
ezzel én is így vagyok...

mert köztudott: a jó katona nem fázik, csak érzékeli a hideget! :D
WarbiRunner (Gyuri)23-11-2012 10:05:19 // 21318
Hol van itt hideg? :-)
Kíváncsi vagyok én is, hogy ezt a telet hogy veszi majd az öreg gép.
Legalább a résolajat megnézhettem volna a nyáron ennyi méterrel az órájában.
De reméljük jól viselkedik majd mint eddig mindíg :-)
gecsa23-11-2012 07:59:23 // 21317
nekem nem is hiányzik...:D
Föckös23-11-2012 05:47:48 // 21315
pörög a topic! úgy látom sehol semmi hidegindítási probléma ;-)
Föckös21-11-2012 09:28:35 // 21314
nem tölt 25 amperrel rá, ha nem kell:-)
legalábbis anno offosnál sorban kötött orbitális áramerősség mérővel figyelve nagyobb terhelésre nagyobb áramerősséggel töltött.
gecsa21-11-2012 08:20:55 // 21313
én sem értek hozzá, de 12V-os rendszer van, nem? akkor elméletileg addig nincs gáz, amíg terhelés alatt nem meg ez alá? a feszszabályzó lefelé butít, de felfelé nem tud, vagy rosszul gondolom?
159 Indigo Gray 2.4 Monster21-11-2012 08:14:49 // 21312
Terhelés nélküli tőltés 14,1V terheléssel (világítás, hátsó ablakfűtés,) 13,68V Annyit értek az elektromossághoz hogy világít meg ráz :) De asszem ezek jó értékek.
GTPeti20-11-2012 20:42:13 // 21311
13,7V inkább. És max 14,4V, de inkább 14,0-14,2V.
Piritu - 1.000.00020-11-2012 20:39:13 // 21310
Az egy kicsit sok. Egy akkucella max feszültsége 2,4 Volt. Mivel 6 van belőle, ezért max 14,4 Volt. E felett már bontja a vizet. (klatty)
GTPeti20-11-2012 20:35:07 // 21309
"és egy terhelés függően változó áramerősségnek." ?
Ez alatt mit értesz?
Föckös20-11-2012 20:30:28 // 21308
rosszul van megközelítve a kérdés.
a srác nem tudom hogy mit mért.
kell lennie egy állandó, stabil feszültségnek
és egy terhelés függően változó áramerősségnek.
ez az állandó stabil feszültség elég fontos, feszültség szabályzó hiba, vagy lentebb említett dióda/diódák hibája okozhat feszültség ingadozást.
vannak erre erősen érzékeny dolgok, pl a H.O.D. izzók.

ennyi röviden, ha nem teljes az infó, vagy tévedtem, akkor nemsokára javít/kiegészít az ex-Kandós kolléga :-)
159 Indigo Gray 2.4 Monster20-11-2012 20:12:04 // 21307
Köszi. holnap ráméretek.
Attika0120-11-2012 19:29:09 // 21306
Minimum 14,7.............
159 Indigo Gray 2.4 Monster20-11-2012 18:34:00 // 21305
Aha köszi, akkor így rohad meg :) Megy ez is a végtelen szervizlistára.
.......................20-11-2012 18:29:07 // 21304
valamelyik dióda rossz a generátorban
159 Indigo Gray 2.4 Monster20-11-2012 18:26:11 // 21303
Mennyinek kéne lennie? Mert annó rámérettem azt mondta a srác hogy jó.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.