Forum >> Dízelmánia
gecsa28-11-2012 21:05:56 // 21402
na ja...:D ez lemaradt..:D
mreni28-11-2012 21:05:06 // 21401
ja,és nem sikerült 100%osra a művelet :)
gecsa28-11-2012 21:04:17 // 21400
0-át akkor mutat, ha már túrkáltak benne..azaz nagy a valószínűsége, hogy visszatekerték egykoron a kijelzett értéket...
mreni28-11-2012 21:03:37 // 21399
másrészt hülyeség lenne belenyúlni
mreni28-11-2012 21:02:41 // 21398
mivel kapja a sebességjelet,gondolom abból
GTPeti28-11-2012 21:02:31 // 21397
"és miből számolja a km-eket az ECU." Az ABS elektronikától kapott sebességjelből.
lakosg0128-11-2012 21:01:00 // 21396
Egyébiránt a nem lehet és nem lehet között is van különbség. Az, hogy számomra nem lehet, egy dolog, de hogy semmilyen módszerrel ne lehetne, azt kizártnak tartom. Valami miatt 0-t mutat. Ez a valami pedig szoftveres dolog és nem hardveres, márpedig az tuti átírható, módosítható. Mivel a km kijelzés is változott, így egyértelműen írható területről van szó. A kérdés csak az, hogy mi miatt mutat 0-t, és miből számolja a km-eket az ECU.
Hardy28-11-2012 20:53:25 // 21395
Nem is akarok visszavarázsolni semmit! Ezt honnan vetted? Az enyém tökéletesen működik.
gecsa28-11-2012 20:50:10 // 21394
ezzel pont nem varázsolod vissza a tekert órát...kábelem nekem is van...
Piritu - 1.000.00028-11-2012 19:50:54 // 21391
A Spiderem története itt olvasható. Bizonyos ECU-nál (régebbinél természetes)
lakosg0128-11-2012 16:53:39 // 21390
sajnos nekem is:
óra 146.750
ecu: 0
:(
Egyébként az ECU-ban lévő 0-t vissza lehet valahogy varázsolni? Mivel már piszkálták, így végülis mind1, csak érdekel.
óra 146.750
ecu: 0
:(
Egyébként az ECU-ban lévő 0-t vissza lehet valahogy varázsolni? Mivel már piszkálták, így végülis mind1, csak érdekel.
Hardy28-11-2012 16:37:15 // 21389
´Piritu járt igy a pokkal. Nekem meg az oraban volt tobb mint az ECU ban
Föckös28-11-2012 15:26:10 // 21388
Jó de nekem megszorult, mint a túlpörgetett simson dugattyú .-)
WarbiRunner (Gyuri)28-11-2012 15:02:50 // 21387
Azért írtam hogy az esetek nagy részében, olvastam én is hogy van pár autó ahol 262e körül áll a számláló. Aztán előfordul, hogy 0-án áll és nem számol (bár szerintem ez mókolás jele), de pl Imi barátom ex-156-osán majd 300-e t mutatott az ECU, de úgy adták el neki, hogy orvos 178e-t futott autója. Mondtuk is hogy hát peersze hogyne 178, nem is volt tekerve, áááá. :-)
Aztán nem hagyott nyugodni a dolog, felírtuk a km óra állást és a kiolvasott ECU szerinti állást. Mentünk 20km-t a műszerfali számláló szerint, majd újra kiolvastuk. És itt jött a meglepetés, 20km helyett több mint 30km-t növekedett az ECU szerinti km. Osztottunk, szoroztunk, és vicces, de kijött hogy tényleg 180e km volt az öreg jtd-ben.
Szóval így a korrekt, kiolvasás állások rögzítése, aztán pár nap múlva mégegy kiolvasás és a különbség visszellenőrzése.
Aztán nem hagyott nyugodni a dolog, felírtuk a km óra állást és a kiolvasott ECU szerinti állást. Mentünk 20km-t a műszerfali számláló szerint, majd újra kiolvastuk. És itt jött a meglepetés, 20km helyett több mint 30km-t növekedett az ECU szerinti km. Osztottunk, szoroztunk, és vicces, de kijött hogy tényleg 180e km volt az öreg jtd-ben.
Szóval így a korrekt, kiolvasás állások rögzítése, aztán pár nap múlva mégegy kiolvasás és a különbség visszellenőrzése.
Tentacle28-11-2012 11:10:54 // 21386
Nekem 2.3-ra van beállva ... az se sok.
gecsa28-11-2012 10:53:58 // 21385
inkább ez a jellemzőbb szerintem...
Föckös28-11-2012 10:42:47 // 21384
ezt nehezen, de dekódoltam :-)
Hardy28-11-2012 09:18:09 // 21383
Vagy 0,0-t ir ki.n
Hardy28-11-2012 09:15:25 // 21382
Magyar uzemanaggal ez a legjobb valasztas szerintem.
lakosg0128-11-2012 08:34:46 // 21381
Köszönöm, végül a gyári UFI került bele.
Meggyőztek, hogy ár/érték arányban jobb választás.
Meggyőztek, hogy ár/érték arányban jobb választás.
gecsa28-11-2012 07:07:46 // 21380
múltkor maribortól ködben jöttünk hazáig...jó ki muri volt, főleg este sötétben...látótávolság 15m..nagykanizsánál volt, ahol nem láttuk az utat...alig néhány órát dobott a menetidőn..:D
Föckös28-11-2012 05:59:56 // 21379
INkább legyen 6 liter ( akörüli a 130as tempó), mint 4,8 csak ne kelljen ilyen ködben menni, utálom.
1,5 éve furgonnal jártam így, és egy olasz úton megspóroltam 1 tank gázolajat.
cserébe 12,5 óra alatt jutottam el Pádovától 50-60 km-re lévő bőrgyárba...
1,5 éve furgonnal jártam így, és egy olasz úton megspóroltam 1 tank gázolajat.
cserébe 12,5 óra alatt jutottam el Pádovától 50-60 km-re lévő bőrgyárba...
Föckös28-11-2012 05:57:21 // 21378
nem biztos! nekem pl 262 körülre van beragadva, Peti anno küldött egy linket, ami szerint nem én vagyok az egyetlen...
gecsa27-11-2012 08:10:16 // 21377
és, ha figyel az ember, akkor az 5.5öt lehet tartani átlagban is...:) de legalábbis 6 alatt lehet tartani...:D
maninblack26-11-2012 15:32:48 // 21376
Köszi a választ! Szűrőcsere a jelenség első feltűnése előtt volt közvetlenül, a többivel nem tudom mizu, a szerelőt meg fogom kérdezni, bár elég lelkiismeretes és hozzáértő bagázs mégis széttárta a kezét 3 napi boncolgatás után... hibakódot kiolvasták, de nem a gyári hibakódolvasóval, mivel nem márkaszerviz. Sajnos a visszakapott üzenet nem egyértelmű, illetve elég részletes, legalábbis ezt a magyarázatot kaptam. Márkaszerviz sajnos nincs a közelben...
Gyula8226-11-2012 12:31:57 // 21375
Ha nincs bárdis, vagy unixos kedvezményed, akkor az olajwebshoposok is jó árat tudnak általában
WarbiRunner (Gyuri)26-11-2012 12:19:31 // 21374
Országúton kell vele autózni. Minden különösebb erőlködés nélkül 5.5 körülre esik a fogyasztásod. ha még oda is figyelsz, 5l körül kihozható. Nekem ehhez sose volt igazán türelmem :-)
Autópályán váltó függő szerintem. Nálam esélytelen, 140-nél 3000-res fordulat. Hosszabb váltóval egy 120-as tempó hatásos a fogyasztásra, csak valami brutálisan nyugtató zenét tegyél be, és ne igyál reggel kávét egyébként nem lehet megvalósítani :-)
Autópályán váltó függő szerintem. Nálam esélytelen, 140-nél 3000-res fordulat. Hosszabb váltóval egy 120-as tempó hatásos a fogyasztásra, csak valami brutálisan nyugtató zenét tegyél be, és ne igyál reggel kávét egyébként nem lehet megvalósítani :-)
WarbiRunner (Gyuri)26-11-2012 12:12:29 // 21373
Általában 250e km-t bír ki a jtd-ben a gyári kettőstömegű, de 300-ra már tuti cserés. A FiatEcuScan különben az esetek nagy részében megmondja a valós km-t. ;-)
gecsa26-11-2012 12:11:36 // 21372
bárdi/unix ír gyártási számot is, én onnan szoktam leszni utángyártott cuccok esetén..:D
lakosg0126-11-2012 11:47:27 // 21371
A 147-ben (1.9 JTD 16V 103kw) kellene gázolajszűrőt cserélnem. Az albaalkatresz.hu-n nem igazodom el. Az alkatresz-diszkont.hu által felajánlott szűrők közül egyértelműen a Mann-Filter WK854/5 szűrőt választanám, de ott azt írja a szűrőhöz, hogy 2003/02 gyártási évtől:
katt
Most akkor jó hozzá vagy sem?
Szerintem igen, de inkább megkérdeztem. :)
katt
Most akkor jó hozzá vagy sem?
Szerintem igen, de inkább megkérdeztem. :)
gecsa26-11-2012 11:26:52 // 21370
én is 2000 körül szoktam tartani..eddig bevált..:D
Tentacle26-11-2012 11:20:45 // 21369
2000 környékén szoktam tartani, 2500 autópálya 140-es tempó, de akkor meg már többet eszik comp szerint, mint mondjuk 120nál (~2200rpm). Majd megpróbálom a 2500at, de akkor már olyan érzésem van ennél kormos motornál, hogy szétforgatom :)
.......................26-11-2012 10:45:45 // 21368
nem nyomod eléggé,
rossz hatásfokon üzemel a gép,
mert az EGR nyit ées leromlik a hatásfok
én úgy vettem észre 2500 fordulat körül fogyaszt a legjobban
rossz hatásfokon üzemel a gép,
mert az EGR nyit ées leromlik a hatásfok
én úgy vettem észre 2500 fordulat körül fogyaszt a legjobban
mreni26-11-2012 10:35:56 // 21367
én is 900-1100 között szoktam járni vele(mostanában inkább 900 környéke :D)
gecsa26-11-2012 10:30:40 // 21366
nekem ugyanez, csak kb 100-150km-el több...igaz, az nem óvatoskodva, totál vegyes használat mellett...:D
Alfa GT-Csaba26-11-2012 10:27:05 // 21365
Pedig lehetséges!!Én egy tank gázolajjal 900-1050 km-t megyek el és tankolásnál nem fér bele 58 liternél több!
gecsa26-11-2012 10:26:39 // 21364
egr ledugózásra nem fog literekkel kevesebbet enni....:D
Tentacle26-11-2012 10:21:56 // 21363
Én nem tudom hogy csináljátok, nekem nem nagyon akar 7 alá menni. Mikor tojás volt a talpam alatt akkor volt 6.8-6.9, általában 7.1-7.3. Mondjuk nekem még be kéne rakni egy dugót az egérlukba.
gecsa26-11-2012 10:03:55 // 21361
lassan átfordul a dolog, és termelni fogja..:D
Föckös26-11-2012 09:53:32 // 21360
pontosan
ezer kmre! ;-)
ezer kmre! ;-)
Föckös26-11-2012 09:29:47 // 21358
négynyóc!
gecsa26-11-2012 09:28:03 // 21357
vagy túl sok, cagy túl kevés...nem derül ki..:D
mreni26-11-2012 09:25:21 // 21356
mennyi az annyi? :)
Föckös25-11-2012 20:01:08 // 21355
Üdv urak,
Volt egy 450 km-es útunk, ahol valsz fogyasztáskirály volt az autó.
85-90el ködben pályán, majd utána 40-55tel...
Anno azt hallotta, hogy az egér ledugózás után lassabban fog bemelegedni a motor, de nekem most úgy tűnik, hogy hamarabb melegszik be:-)
Volt egy 450 km-es útunk, ahol valsz fogyasztáskirály volt az autó.
85-90el ködben pályán, majd utána 40-55tel...
Anno azt hallotta, hogy az egér ledugózás után lassabban fog bemelegedni a motor, de nekem most úgy tűnik, hogy hamarabb melegszik be:-)
mreni25-11-2012 17:26:00 // 21354
használatfüggő is,de ez a tapasztalat
mreni25-11-2012 17:24:51 // 21353
szívósorban van,mindegyiknél
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
520
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?