Forum >> Dízelmánia

.......................09-12-2012 10:17:25 // 21552
Meg tudod nézni a résolajat,meg a comp ból a korrekciót is,de attól nem fog jobban indulni,
Az injektorokat csak Bosch padon lehet rendesen megnézni
Én a helyedben először kompressziót méretnék,
Meg izzítógyertyàt néznék
159 Indigo Gray 2.4 Monster09-12-2012 09:40:34 // 21551
El hiszem neked hogy indulnia kéne -20 ba is simán, De ennek a szarnak ez csak egy mítosz. El viszem és meg méretem a csúcsokat. de azért elég szégyen hogy ennyi idős és km es autónál ilyenekkel kell pipázni. Megint a ww seknél a pont akik szerint szar az olasz :( Biztosan nincs igazuk csak én vagyok ilyen szerencsétlen. Azt hittem jó választás lesz az alfa, mert ahol másod állásba melózok van 2 ducato mindegyikbe 500.000km fölött van és kuplungon meg a kötelező szervizeken kívül semmi balyuk nem volt. Nagyon szépen indulnak és nem csörömpöl a motruk.. Nyomozás folyamatban lesz majd ki derül mi a kehélye. Köszi a segítségeket
DieselManiaco(NagyVad)09-12-2012 07:43:17 // 21550
egy résolaj veszteség mérés is sokat elárul... és az nincs 20...
GTPeti08-12-2012 22:45:29 // 21549
A te autód akkor is simán indulna -20 fokban, ha 1-2 izzítógyertya hibás lenne. (Ezt ma már asszem írtam itt, dehát...)
Na jó, hangos lenne és nyers, de valljuk be, olyan hidegben mi is morgunk. B)
159 Indigo Gray 2.4 Monster08-12-2012 22:42:45 // 21548
Nem akarom fél vállról venni ezért is érdeklődtem itt. Ha az okozná a rosszul indulást, attól még az izzítás hibajelző nem villogna. Meg ha valami kehéje lenne az injektornak az már 2 év 30.000km alatt kibukott volna. Bár lehet hogy nem, majd egyszer ki derül talán a hiba oka. Köszi
GTPeti08-12-2012 22:10:47 // 21547
Múltkor volt itt valaki, akinek a rossz nafta kinyírta valamelyik injektorát. Ment az autó, bár nem volt az igazi. Amikor az injektor szépen átfúrta a dugattyút, akkor derült ki, hogy az a bizonyos 20eFt nem (lett volna) sok.
GTPeti08-12-2012 22:08:58 // 21546
Tudni kell, hol és mikor szabad spórolni. Ez pont nem az az alkalom (ezért ne is hasonlítsd máshoz). Ha Csöri azt mondja, hogy okozhatják az injektorok, azt szerintem nem szabad félvállról venni...
159 Indigo Gray 2.4 Monster08-12-2012 22:04:31 // 21545
Most sajna 20.000ft-m nincs arra hogy azt mondják hogy jók vagy nem jók. Még annyi hogy annó a mikor a cr pumpámból csöpögött a gázolaj mondták hogy szereltessem le a pumpát beviszem nekik és tömítés csere, 8000ft a tömítéskészlet 45.000ft a munkadíj. Azóta is viszem. Levettük a pumpát 2 csavar lazavolt tömítés kicserél vissza 2 hét megint csöpög újra leszed a 2 csavar megint laza. Bele lett ragasztva a csavar most nem csöpög. Ha ők csinálják a cserét kifizetek 53.000ft és 2 hét után újra csöpögött volna már emberölésér sitten lennék az tuti.
forrasr08-12-2012 21:59:12 // 21544
Hja nemreg szo volt izzitas gondrol, nekem is villogott rendszeresen-kimerve nem voltak szakadtak,ma tettem bele valo akksit, es a problema megszunt. 68ah-s volt benne 540es inditoarammal,es 100ah-exideot kapott 900 as inditoarammal.
zee08-12-2012 21:57:20 // 21543
GT2256V pontosan :) ilyen kéne nekem is.. :)
forrasr08-12-2012 21:53:26 // 21542
Nekem kb2km utan kezd hatarozottan melegedni,5km alatt uzemmeleg(90fok) ilyen -1-2 fokokban(2,4jtd,egr falazva,gyari webasto kieg futessel)nyaron nekem alig akarta elerni a 90fokot,termosztat gondja volt.
GTPeti08-12-2012 21:43:46 // 21541
"Nem szeretnék a semmire 20 at kidobni."

És ez pont nem lenne pénzkidobás.

Ha fennáll az injektorhiba gyanúja, akkor padra KELL kerülniük. Különben nagy galibát okozhatnak. Jótanács: Ne ezen spórolj.
(Az ár egyébként rendben van, ha Bosch padon csinálják, gyári alkatrészekkel.)
Föckös08-12-2012 21:42:06 // 21540
mai nap bemelegítés, fűtés nélkül (thx ülésfűtés) majd max fűtés.
3perc alatt lement 80ra alapjáraton:-)

fránya hideg...
Föckös08-12-2012 21:41:02 // 21539
fél óra alatt megvan :-.))))))
159 Indigo Gray 2.4 Monster08-12-2012 20:40:13 // 21538
Sziasztok. Olyan kérdésem lenne hogy, a porlasztó csúcsokat házilag ha dögledezik ki lehet nyomozni? Csőri szerint azért is indulhat ilyen szarul a kályha mert ott lehet valami hiba. Vagy nincs valakinek elfekvőbe kipróbálásra 4 db jó? :) Kérdeztem ma inter diesel kft nél mi az eljárás ilyenkor ki kell vennem a 4 p csúcsot és 20 darab ezresért meg mondják hogy van e valami kehélye aztán 5000ft + anyagár a javítás/db Nem szeretnék a semmire 20 at kidobni. Köszi
[k i z z o]08-12-2012 20:29:04 // 21537
Azt hiszem igen, vagy 2.5 (utána kellene nézni), de a nagyobb méréstartományú MAP szenzorral ugyanakkora töltőnyomást kisebbnek érez, ha nincs átírva a MAP kalibrációja a kontrollernek.

Az új MAP szenzor paramétereivel a kalibrációt frissíteni kell. (Ez a mai lineáris szenzoroknál a p1 és p2 értéknek megfelelő kimeneti feszültség érték, - szerencsére nem kell letárolni a karakterisztika több pontját).

mreni08-12-2012 19:51:53 // 21536
2.7bar-os a gyári bosch nem? :)
[k i z z o]08-12-2012 19:38:10 // 21535
Sőt a 3 baros szenzortól még fékez is :)
mreni08-12-2012 19:15:48 // 21534
attól még nem fog szaladni :D
eldiablo15608-12-2012 18:59:56 // 21533
rákell rakni a 2.4es gt2056 turbóját meg a 3 baros map sensort azt had szaladjon:D
WarbiRunner (Gyuri)08-12-2012 16:23:15 // 21532
Jaja. Fűtés maxon -4 fokban tegnap nekem is lassan mászott fel a hőfok. Városban, nagyon óvatosan mentem. Míg nem üzemmeleg, ilyen hidegben 2000 fölött nem nagyon van a mutató, a gázpedált meg alig nyomom. Nem is melegszik sehova, 80 foktól a 90-ig kellett jópár km. Vagy 8-10. Pont mire elintéztem minden dolgomat és hazaértem,akkor állt be 90-re :-)
WarbiRunner (Gyuri)08-12-2012 16:18:27 // 21531
150-160 ló, 300-320Nm körülbelül a maximuma aminek még értelme van. Ez jön le különböző fórumokból, illetve itt helyben egy Grande Pöttyön dolgoztak sokat, 160Ló volt az amit stabilan a gyári turbo szétrepülése nélkül tudott. Feljebb húzva hamar ment a turbo a levesbe és már durván füstölt.
A sajátomon azt tapasztalom, hogy a hajtásnak ez a 300Nm körüli nyomaték pont elég is, ha feljebb mennék, már nem bírná a gyári kuplung. Így is előfordul, hogy ha 4-esben lentről eltaposom (60-ról pl), kint meg pont dízelszívnek áhított hideg van érezhető remegéssel tudatja hogy már csúszik. El kell venni a gázt, és kisebb gázpedál állással újrapróbálni, vagy visszatenni 3-masba. Mondjuk a 300 az papíron 300, nem tudom mennyi valójában. Amikor kint pont jó hűvös van, elég soknak érződik.
Melegben visszavesz az arcából egy picit, a 60-160-as videót autópályán nyáron simán remegés nélkül meg tudtam csinálni.
GTPeti08-12-2012 16:13:45 // 21530
A fűtés maxon annyi hőt elvon, hogy nyáron dugózáskor még a rossz hűtőt és ventit is gyak. kompenzálni tudja... Volt szerencsém kipróbálni. :)
eldiablo15608-12-2012 16:12:51 // 21529
Holnap megcsinálom énis délelőtt. Már rászántam magam. !! :)
mreni08-12-2012 16:08:12 // 21528
na ja :D
GTPeti08-12-2012 16:07:41 // 21527
"Persze ilyenkor maxon van a fűtés" Akkor nem csoda.
mreni08-12-2012 16:05:14 // 21526
nekem új termoval is ilyen,most új a hűtő is,én is letakarom majd a harmadát,vagy felét,ha rászánom magam :)
159 Indigo Gray 2.4 Monster08-12-2012 15:41:20 // 21525
elég katasztrófális. Ahhoz hogy relative meleget fújjon a fűtés nem kell sok de a hőfok mérő szerinti üzemihez nagyon sok. Persze ilyenkor maxon van a fűtés
eldiablo15608-12-2012 15:30:21 // 21524
Uh akkor a tiéd még az enyémnél is lassabban melegszik
159 Indigo Gray 2.4 Monster08-12-2012 15:24:42 // 21523
Nekem az egész hűtőm el van takarva, nem pörgetem hidegen. 90km/h tempónál megyek kb 25 kmet mire a 70-90c közé beáll a mutató. Termosztátot tavaly cseréltem akkor nyáron sem ment 70c fölé a víz.
Hardy08-12-2012 15:24:13 // 21522
Hasznaltan olyan 70-100 ezer korul mennek. En is ilyent szertnek nagyon jo dolog. Van hozza gsm indito is ha nem tudod mikor indulsz csak megcsorgod es fel ora alatt uzemmeleg az autod. Vagy nagy hatotavolsagu taviranyitó.
GTPeti08-12-2012 14:46:04 // 21521
Kieg.: -15 fokban. A hűtő egy részét lefedni azonban nem hülyeség.
GTPeti08-12-2012 14:45:11 // 21520
Nem. De azért nyugodtan cseréltesd csak ki. :)
Egy 8V-s 1.9 soha nem melegszik fel 90 fokra 6km-en ha lightosan (pl. 50-es tempóval) használod.
eldiablo15608-12-2012 14:43:39 // 21519
biztos hogy már nem ártana egy új hűtő.
eldiablo15608-12-2012 14:42:56 // 21518
-10 15 fokba 6km után üzemmeleg autó szerintem teljesen jó.... Termó baja lenne az enyémnek is?
GEORGE08-12-2012 13:41:55 // 21517
Nekem 22-24-re van állítva a fűtés. -10, -15°C -os hajnali indulást követően a 6. kilométer megtétele után már üzem meleg a motor. Nem állítgatom a fűtést. a 2. kilométer után kezd meleg áramlani az utastérbe. A jó termosztát a megoldás kulcsa.

Akik még sem elégedettek a fűtéssel, azoknak ajánlom a webasto kiegészítő fűtést. A Scudomban volt, és hasznos dolog.
Egy teljesen új beépítés, ami már álló fűtésként is működik nagyjából 220-260e Ft-ért dobnak be a gépbe.
Ha meg van végleg el lehet felejteni a hideg autót, mert be lehet állítani az időzítőn, hogy mikor kívánsz indulni és addigra felfűti kb 60-70°C-ra a vized és az utasteret is elkezdi fűteni.
A következő autómba az első lesz egy ilyen beépítése. "fényévekkel" hosszabtija meg a motor élettartamát.
Hardy08-12-2012 13:31:23 // 21516
1,1.5 km es mar meleget fuj. Jo a kiegeszito elektromos futes nagyon. En nem tudtam honnan jon a meleg mikor megvettem. Aztan felvilagositottak.
GTPeti08-12-2012 13:06:43 // 21515
Azt nem a termo okozza, hanem az, hogy csereérett a hűtőd* és/vagy nem megy a venti első fokozata. (*: A 156 hűtője nagyon jó esetben 8 évet bír ki. De akkor már szerencséd volt. Nem ereszteni kezd, hanem elporladnak a lamellák.)
Bgabor08-12-2012 12:04:27 // 21514
Kipróbálva nincs vele gond ,nem forr fel :-)
eldiablo15608-12-2012 11:46:59 // 21513
bezzeg nyáron meg felmegy 110 fokig a lámpánál... még nyomni se kell neki...
eldiablo15608-12-2012 11:46:12 // 21512
Igen , most kipróbálom a hűtőtakarást, amúgyis már hamarabb kellett volna...
eldiablo15608-12-2012 11:44:08 // 21511
Szerinted melyik a költségkímélőbb?:D előző kocsimnál is volt előtte hőtükör, de annál ha nem figyeltem még -20 ba is felment 110 fokig.. erőt veszek akkor magamon rakok elé
Cro16608-12-2012 11:24:38 // 21510
igen,szerintem is :)
Nem tudom milyen fordulaton használod, de amikor mar 50 fok felett van, sztem pörgesd jobban...ha 1500-2000 körül forog, tényleg nem melegszik fel "soha" :)
Ez a dizel előnye v hátránya..túl jó a hatásfoka a motornak, kevesebb hőt (ami egy veszteség végül is) termel. :)
Bgabor08-12-2012 11:12:04 // 21509
Vegyél egy 60 cm-es darab hőtükröt ,és tedd be a hűtő elé félig letakarva azt. Nem melegszik túl a kocsi még pályán se ,viszont sokkal hamarabb eléri az üzemi hőfokot és fűt.
Vagy vegyél egy ilyet a téli közlekedéshez.
eldiablo15608-12-2012 10:40:38 // 21508
Akkor az termosztát lessz szerintem , d elegalább azt a 70 fokot eléri viszonylag hamar :) nekem eléri a 90et de egy örökkévalóság.. számomra
Cro16608-12-2012 10:36:47 // 21507
Ilyen időben nekem 6km alatt lesz 70 fokos.Attól fentebb nem is akar menni. Ha mondjuk kicsit intenzívebben gyorsulnék, elég lenne 4km. De 80-82 fokra áll be pl. autópályán. 90 fokot csak nyáron látok a kijelzőn.(meg a derékszögű vonalzón :DDD )
eldiablo15608-12-2012 10:35:44 // 21506
Lehet ,de aztis beszerezni, berakni...
JCsabi08-12-2012 10:31:35 // 21505
Ülésfűtés kell. Szerintem azzal elviselhetőbb lenne.
eldiablo15608-12-2012 10:30:26 // 21504
aham,nem vagyok vele megelégedve:S valamit kikelessz találni ,multkor volt elektromos fűtés , dehát azis kitudja ér e valamit
JCsabi08-12-2012 10:25:27 // 21503
Nekem is nagyon lassan melegszik be. Mondjuk ha már bemelegedett a moci akkor fújja a meleget rendesen.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.