Forum >> Dízelmánia
ALFAnatik20-01-2012 14:31:57 // 18201
Hello mindenkinek! Nem tudom,hogy jo helyen kerdem, de nem tudja esetleg valaki, hogy 2.4-es JTD-hez (156, 136 LE) , eleg e a 70 amperes akksi? Koszi!
Föckös19-01-2012 21:51:28 // 18200
az az lenne, ha nyernék a lottón:-)
silver19-01-2012 21:04:06 // 18199
Igen költségkímélő meg hatalmas szerencse.
Föckös19-01-2012 20:24:56 // 18198
na királi! akkor ez viszonylag gyors és ktg kimélő megoldás volt!:-)
silver19-01-2012 20:15:03 // 18197
Nem lett felcserélve a vákuumcső mert a furatuk nem egyformák. Szétszedtem az overboost és a benne lévő fémrúdon volt valami elulziós folyadék ami rászáradt. Ez akadályozta a szabad mozgását. A vákuum mikor megszívta felragadt és nem engedett vákuumot a turbóra. Az igaz a kuplungozáshoz nem sok köze, csak annyi, hogy levettem és valószínű valami a kis levegőztetőn beszivároghatott szerintem. Most mikor összeraktam rögtön lett turbónyomás és követte az előírt értéket a való turbónyomás. Remélem nem tévedek.
mreni19-01-2012 18:33:13 // 18196
tuti ez lesz,vagy felcserélték a vákumcsöveket :)
Föckös19-01-2012 18:20:09 // 18195
??? szerintem semmi összefüggés nincsen.
ez pont azóta a csere óta van? nem lehetséges, hogy egy csati vagy cső "elfelejtődött" visszakerülni a helyére?
ez pont azóta a csere óta van? nem lehetséges, hogy egy csati vagy cső "elfelejtődött" visszakerülni a helyére?
VMate19-01-2012 17:50:27 // 18194
nagynyomású szivattyúba a nyomásszabályzó szelep okozhat hasonlót szerintem, ultrahangos mosóba lehet pucolni, a szelep végén van egy mikroszűrő az szokott bekoszosodni.
silver19-01-2012 17:43:19 // 18193
Üdv az Úraknak
Valaki tudna segíteni, hogy mi az összefüggés a kuplung javítás és az overboostszelep okozta hiba közt. Előzőleg nagy turbónyomásnál meg csúszott a kuplung most jó kuplung és eltűnt a turbónyomás. Hibakód olvasásakor overboostszelep alacsony jel. Ez a szelep tisztítható-e vagy cserés? Létezik ebből olyan amivel kissé megnövelhető a turbónyomás? Ha valóban ez a szelep a problémás, vagy csak ez a hiba csak generálódik valami más miatt?
Valaki tudna segíteni, hogy mi az összefüggés a kuplung javítás és az overboostszelep okozta hiba közt. Előzőleg nagy turbónyomásnál meg csúszott a kuplung most jó kuplung és eltűnt a turbónyomás. Hibakód olvasásakor overboostszelep alacsony jel. Ez a szelep tisztítható-e vagy cserés? Létezik ebből olyan amivel kissé megnövelhető a turbónyomás? Ha valóban ez a szelep a problémás, vagy csak ez a hiba csak generálódik valami más miatt?
WarbiRunner (Gyuri)19-01-2012 15:48:43 // 18192
Eszembe jutott hogy a Wartburgom is csinált ilyet..az meredek szitu volt :-) Télen hóban egy erdei úton gyakorolgattam. 3-masban kanyarban lekoppintottam a gázt és a jól kiszőrösödött bowden beakadt, nem jött vissza a pedál. Megizzadtam :-)
Szóval még azt se lehet mondani, hogy szemét elektronika..
Szóval még azt se lehet mondani, hogy szemét elektronika..
Sporter19-01-2012 15:26:35 // 18191
Az a poén, hogy itt se jön elő mindig, csak mikor épp olyan kedve van :)
WarbiRunner (Gyuri)19-01-2012 14:45:04 // 18190
Akkor ott a fő potipálya hibádzik. Nálam az a poén, hogy a B-track, ami elvileg biztonsági pálya, ha a fő meghibásodik. A hiba pillanatnyinak tűnik és nem reprodukálható. Tehát nem tudom megtalálni azt a pedál állást ahol szakadás vagy hiba van, hiába is nyomom miliről milire a pedált. Ma mentem 50km-t városban, egyszer jött elő még az elején. Leállítás, újraindírás után a piktogramm szinte azonnal kihúnyt, azóta nem jött elő. Pedig mentem lassan, gyorsan, kicsi gázzal, nagy gázzal. Szerencsére nálam semmit nem okoz, úgyhogy még nem piszkálom még. Volt még olyan gyanúm is, hogy az akksim gyenge állapota is előhozhat hülyeségeket. Egy testelés pucolás sem ártana, indítás után még világít egy darabig az ABS és fék visszajelző a műszerfalon. Ezt is hidegben és nedves időben szokta, csak már megszoktam :-))
Sporter19-01-2012 09:03:22 // 18189
Kicsit off lesz a válasz, de muterom meganjánál ugyanez a story mióta ilyen párás, hideg idő van. Ott is először injektor hibát dobott ki, aztán mikor épp én vezettem, 1 pillanatra olyan volt mintha felakadt volna a gázpedál. 1 következő alkalommal, pedig ha 2200-as fordulat felé pörgettem letiltott a comp...kocsi leállít újraindít, a hiba eltűnt, mehettem tovább. Ezután a műszeres vizsgálat, itt is a gázpedál jeladó hibáját hozta. Szerintem csere lesz belőle, mert mást nem igazán lehet vele tenni.
Hermész 8819-01-2012 08:08:59 // 18188
Hellò urak.
Volna valaki oly szives leirni, hogy a kokszot hogy lehet kitakaritani a kartel gàz vissza vezetés rendszeréből, illetve lezàrni.
Köszönöm.
Volna valaki oly szives leirni, hogy a kokszot hogy lehet kitakaritani a kartel gàz vissza vezetés rendszeréből, illetve lezàrni.
Köszönöm.
eldiablo15618-01-2012 17:49:33 // 18187
Sziasztok!
Szeretnék segítséget kérni tőletek, hátha hallott már vagy tapasztalta valaki ezt a hibajelenséget: (alfa 156 1.9jtd 110le) Hidegen a motor indul szépen, de ha melegen leállítom, és újraindítanám nehezen indul, nehezen kapja el a fordulatot van olyan hogy beindul és ha nem nyomok kis gázt leáll.... ha beindul alacsony az alapjárat de kis gázadásra egyből helyreáll, és onnantól semmi baj, szvsz melegen gázadásra indul normálisan.... Mióta megvettem kilett pucolva éslelett falazva az egr, kilett puceválva a pillangószelep a légtömegmérő, és az összes szűrő. Minden ami esetleg belejátszana ebbe a hibajelenségbe. Köszönöm előre is.
Szeretnék segítséget kérni tőletek, hátha hallott már vagy tapasztalta valaki ezt a hibajelenséget: (alfa 156 1.9jtd 110le) Hidegen a motor indul szépen, de ha melegen leállítom, és újraindítanám nehezen indul, nehezen kapja el a fordulatot van olyan hogy beindul és ha nem nyomok kis gázt leáll.... ha beindul alacsony az alapjárat de kis gázadásra egyből helyreáll, és onnantól semmi baj, szvsz melegen gázadásra indul normálisan.... Mióta megvettem kilett pucolva éslelett falazva az egr, kilett puceválva a pillangószelep a légtömegmérő, és az összes szűrő. Minden ami esetleg belejátszana ebbe a hibajelenségbe. Köszönöm előre is.
WarbiRunner (Gyuri)18-01-2012 16:12:42 // 18186
Érdekes hiba:
Mióta ilyen hideg van, néha feldobja az injektor pikjtogrammot az autó, majd egy idő után kikapcsolja. Kiolvastam, aszondja TP (gázpedál potméter) track B failure. Vagyis a biztonsági potméter pályán pillanatnyi hibát érzékel. A manual szerint bármelyik potméter pálya hibája esetén 40 fokban korlátoznia kéne a max gázpedál állást. Vagyis félgáznál hiába nyomnám lejjebb a pedált. Ehhez képest az égvilágon semmi szokatlan nem történik, gyorsít rendesen padlógázra is. Azt megfigyeltem, hogy valahol az alapjárat felett hajszálnyival lehet a gebasz, mindíg állóhelyből elinduláskor villantja a lámpát.
Szerintetek foglalkozzak vele, vagy majd ha tényleg lekorlátoz?
Esetleg ha valakinek vannak feszültség értékek amit az ECU-nak látni kell az A és B pályákon, azt megköszönném.
valamelyik nap meg majd rádugom a laptopot és élő adatos kiolvasásban megnézem, hogy pontosan mit lát hibának az ECU.
Mióta ilyen hideg van, néha feldobja az injektor pikjtogrammot az autó, majd egy idő után kikapcsolja. Kiolvastam, aszondja TP (gázpedál potméter) track B failure. Vagyis a biztonsági potméter pályán pillanatnyi hibát érzékel. A manual szerint bármelyik potméter pálya hibája esetén 40 fokban korlátoznia kéne a max gázpedál állást. Vagyis félgáznál hiába nyomnám lejjebb a pedált. Ehhez képest az égvilágon semmi szokatlan nem történik, gyorsít rendesen padlógázra is. Azt megfigyeltem, hogy valahol az alapjárat felett hajszálnyival lehet a gebasz, mindíg állóhelyből elinduláskor villantja a lámpát.
Szerintetek foglalkozzak vele, vagy majd ha tényleg lekorlátoz?
Esetleg ha valakinek vannak feszültség értékek amit az ECU-nak látni kell az A és B pályákon, azt megköszönném.
valamelyik nap meg majd rádugom a laptopot és élő adatos kiolvasásban megnézem, hogy pontosan mit lát hibának az ECU.
WarbiRunner (Gyuri)17-01-2012 14:12:46 // 18185
Én meg azon agyaltam, hogy alulra kéne szerezni egy alsó motorburkolatot, pályán szerintem segítene ilyen hidegben. Nomeg a légellenálláson is javítana, lehet 1-2 decit még a fogyasztáson is levenne...mostmár fel merném tenni, évek óta nem koccintottam le a lökhárító alját se :-))
Föckös17-01-2012 14:03:07 // 18184
átmentem a raktárba takarítani, erre találtam ott egy műanyag xart.
az van ráírva Alfa Romeo 2,4 Jtd
na mondom tán fel kéne tenni vissza a motorra, hátha egy piccccccit hamarabb bemelegszik...
na meg ott a helye, csak anno az egr felöli bénázáskor levettem, aztán elfelejtődött:-)
az van ráírva Alfa Romeo 2,4 Jtd
na mondom tán fel kéne tenni vissza a motorra, hátha egy piccccccit hamarabb bemelegszik...
na meg ott a helye, csak anno az egr felöli bénázáskor levettem, aztán elfelejtődött:-)
WarbiRunner (Gyuri)17-01-2012 11:26:56 // 18183
Lehet.. Majd hosszabb úton kiderül, két hete nem látott pályát az öreg autó. Ott hamar kiderül minden.
Föckös17-01-2012 06:26:48 // 18182
haluzod, haluzod:-) nekem még a zápor józska is jobban ment, amikor teletankoltam (hát ez nem túl sokszor fordult elő...):-)))
Azért melegszik lassabban, mert qvahideg lett!
Mondom!
cca 4-5 km-el hosszabb úton melegszik be az enyém.
Épp ezért szeretem, amikor a furgon helyén áll a 12-15 fokos garázsban, és amikor elindítom, akkor rájövök, hogy az autó is jobban szereti:-)
Öreg ladás ismerős a ház előtt állt a gigulátorral, és kihúzott az olajteknő alá egy villanyplatnit hosszabbítóval, meg kapcsolóórával, reggel mire indult volna 40 fokos volt az olaja:-)
na indulok melegíteni:-)
Azért melegszik lassabban, mert qvahideg lett!
Mondom!
cca 4-5 km-el hosszabb úton melegszik be az enyém.
Épp ezért szeretem, amikor a furgon helyén áll a 12-15 fokos garázsban, és amikor elindítom, akkor rájövök, hogy az autó is jobban szereti:-)
Öreg ladás ismerős a ház előtt állt a gigulátorral, és kihúzott az olajteknő alá egy villanyplatnit hosszabbítóval, meg kapcsolóórával, reggel mire indult volna 40 fokos volt az olaja:-)
na indulok melegíteni:-)
WarbiRunner (Gyuri)16-01-2012 16:02:19 // 18181
Ááá nem merem leírni...
Na jó a kedvedért:
Brigéciol, rongy, 3-mas fúrószár + nagy óvatosság :-))). Aztán alaposan kifújkáltam "telitüdőből". A sárszerű réteg így lejött, a szenzor memránján meg a brigi fellazította. Amit én nem tudtam lefújni, azt meg gondolom lefújta a turbo miután visszatettem. Persze nem pont ez a manual szerinti ajánlás, de jó lett... szerintem valamivel jobban megy. Lehet hogy haluzom, de mintha lassabban melegedne be azóta. Gondolkoztam is rajta, hogy visszakoszolom, baromira utálom a hideget. Ilyenkor tényleg vágyom egy véhatra. Beindítom, visszamegyek, megiszok egy kávét, mire kiérek már szauna :-))
Na jó a kedvedért:
Brigéciol, rongy, 3-mas fúrószár + nagy óvatosság :-))). Aztán alaposan kifújkáltam "telitüdőből". A sárszerű réteg így lejött, a szenzor memránján meg a brigi fellazította. Amit én nem tudtam lefújni, azt meg gondolom lefújta a turbo miután visszatettem. Persze nem pont ez a manual szerinti ajánlás, de jó lett... szerintem valamivel jobban megy. Lehet hogy haluzom, de mintha lassabban melegedne be azóta. Gondolkoztam is rajta, hogy visszakoszolom, baromira utálom a hideget. Ilyenkor tényleg vágyom egy véhatra. Beindítom, visszamegyek, megiszok egy kávét, mire kiérek már szauna :-))
Ferke16-01-2012 10:51:54 // 18180
A lóxart:) Épp ezért vagyok ilyen humoros:))
Föckös16-01-2012 09:46:40 // 18179
látom kipihented magad Ferike! .-)
Ferke16-01-2012 09:31:17 // 18178
Mivel koszos volt :)))
Föckös16-01-2012 08:14:16 // 18177
mivel tisztítottad?
WarbiRunner (Gyuri)14-01-2012 22:08:18 // 18176
Nálam se volt még semmi ezzel a csővel, sőt egyikkel se még. Alul a coolernél levő cső szokott olajsáros lenni ,máshol én nem nagyon láttam még olajat. Illetve fent a hengerfejbe csatlakozásnál szokott kicsit gyűlni ez az olajos kosz, évente egy motormosás segít az ügyön. Nekem a leggyengébb láncszemnek a turbon lévő harmonika tűnik, az bazi nagy hőt kaphat, meg van repedezve a felszíne. De az sincs megnyílva kicsit sem, nemrég húzogattam szét ellenőrzésképp. 330e km. Kutya baja.
Tegnap kivettem a MAP szenzort. Az megérdemelt egy tisztítást, volt egy kis olajnedves szutyok benne, de az se volt nagyon vészes főleg ahhoz képest, hogy én soha hozzá nem nyúltam eddig.. A tisztítás szerintem jó hatással volt a gépre, mintha nagyobb fordulaton vidámabban tekerne. Plusz mostmár azt is tudom, hogy 5 perc az egész, ebből 3-mat a motorburkolat leszedése vesz el :-)
Tegnap kivettem a MAP szenzort. Az megérdemelt egy tisztítást, volt egy kis olajnedves szutyok benne, de az se volt nagyon vészes főleg ahhoz képest, hogy én soha hozzá nem nyúltam eddig.. A tisztítás szerintem jó hatással volt a gépre, mintha nagyobb fordulaton vidámabban tekerne. Plusz mostmár azt is tudom, hogy 5 perc az egész, ebből 3-mat a motorburkolat leszedése vesz el :-)
mreni14-01-2012 13:01:33 // 18175
próbálom,de nem ígérek semmit.
cooler megrendelve,jövőhét elején érkezik is...
cooler megrendelve,jövőhét elején érkezik is...
GTPeti14-01-2012 13:00:31 // 18174
Kíváncsian várjuk a tapasztalatokat a JTD+nagy coolerről. B)
Majd légyszi úgy szerezd be a cuccokat, hogy könnyen reprodukálni lehessen a kitet. Thx!
Majd légyszi úgy szerezd be a cuccokat, hogy könnyen reprodukálni lehessen a kitet. Thx!
Ferke14-01-2012 12:42:03 // 18173
Ez a melo felelesleges önkínzás. 3x annyi még mire üzemelni fog igy, mintha beleraknál egy 16v mocit.
mreni12-01-2012 19:27:46 // 18172
Föckös12-01-2012 19:19:21 // 18171
vizes cooler?
láttam képen...
élőben soha.
aztán láttam coolerre spriccelő hűtést olyan 70 GBP áron.
de biztos, h egy coolingmist dobna nagyot!
láttam képen...
élőben soha.
aztán láttam coolerre spriccelő hűtést olyan 70 GBP áron.
de biztos, h egy coolingmist dobna nagyot!
Föckös12-01-2012 19:16:51 // 18170
szerintem nincs, valsz a dugók is mások.
8v ből is ki lehet hozni szép teljesítményt!!!
8v ből is ki lehet hozni szép teljesítményt!!!
mreni12-01-2012 18:56:15 // 18169
találtam szinte új Audi(Valeo) coolert 15ért..... méretileg jónak tűnik
sty12-01-2012 18:05:11 // 18168
Skacok olyan kérdésem volna hogy a 8V 1,9 mocira rálehet-e szerelni a 16V hangérfejet,ha igen van-e értelme?
Hermész 8812-01-2012 17:19:15 // 18167
Helló tudtok segíteni? olyan 3000-es fordulatnál sipol a motornál " talán a turbója"- az nem gond?
mreni12-01-2012 15:20:42 // 18166
megnézem majd,hogy mennyi egy alsó coolercső,ha 10nél több akkor valószínű kap egy nagyobb coolert,a felső csövet és a gyári coolert el lehet adni,így mindjárt nincs is olyan sokban :)
mreni12-01-2012 15:19:42 // 18165
kedvezménnyel,saját magamnak csinálva 35-40ből megállna a művelet,egy olyasmi coolerrel mint ami a 145ön van. az elég is bőven.
a rezgéscsillapításra visszatérve,nincsenek akkora távolságok szerintem,hogy ez gondot okozna,de ha megnézed az enyémet nekem is viszonylag sok szilikon cső van a rendszerben épp ezért.
na meg a normális minőségű szilikon cső jóval többet bír mint mondjuk az 56 jtd gyárija.
de olcsóbbra is ki lehet hozni,pl nem rég árult egy ismerősöm iveco daily coolert,az nem csilli vilii viszont gyári darab és passzolna az 56ba is,így elsőre.
15e volt az irányára:)
a rezgéscsillapításra visszatérve,nincsenek akkora távolságok szerintem,hogy ez gondot okozna,de ha megnézed az enyémet nekem is viszonylag sok szilikon cső van a rendszerben épp ezért.
na meg a normális minőségű szilikon cső jóval többet bír mint mondjuk az 56 jtd gyárija.
de olcsóbbra is ki lehet hozni,pl nem rég árult egy ismerősöm iveco daily coolert,az nem csilli vilii viszont gyári darab és passzolna az 56ba is,így elsőre.
15e volt az irányára:)
Föckös12-01-2012 15:07:54 // 18164
az meg minek???
:-)
(már a ködlámpa)
azért nem szabad elfelejteni, h mennyi rezgést is elnyelnek ezek a csövek, amit a fémcső továbbvinne.
így szvsz arra kicsi részre jutna az összes rezgés, ami összeköti a fémcsöveket.
na ezt lehet, h hülyén fogalmaztam meg, de sztem érthető, h mire gondolok, 1 méter gumicső jobban tompít, és vezeti el a rezgéseket, mint 15 centi.
így valsz a kis darab rövidebb életű lesz.
(de lehet, h ez csak az én hülyeségem, szeretem picit túlbiztosítani a dolgokat)
Haroval néztünk egy ilyen nagyobb fmic átalakítást 47re, a srác aki csinálta arról számolt be, h vagy egy literrel többet eszik (na ezt megkérdezném tőle fél évvel később is, amikor már megszokta, h jobban megy és nem kaján vigyorral gyorsít, hakellhanem módon), és élcesebb lett a hangja. ez a második meg egyértelmű dolog.
Reni, mennyibe kerül egy normális cooler? (úgy értem nem egy íbéjes orbitális nagy, ami 2 év múlva kuka) És a hozzá tartozó csövezés?
vajon egy ilyen dolog mennyibe jönne ki?
:-)
(már a ködlámpa)
azért nem szabad elfelejteni, h mennyi rezgést is elnyelnek ezek a csövek, amit a fémcső továbbvinne.
így szvsz arra kicsi részre jutna az összes rezgés, ami összeköti a fémcsöveket.
na ezt lehet, h hülyén fogalmaztam meg, de sztem érthető, h mire gondolok, 1 méter gumicső jobban tompít, és vezeti el a rezgéseket, mint 15 centi.
így valsz a kis darab rövidebb életű lesz.
(de lehet, h ez csak az én hülyeségem, szeretem picit túlbiztosítani a dolgokat)
Haroval néztünk egy ilyen nagyobb fmic átalakítást 47re, a srác aki csinálta arról számolt be, h vagy egy literrel többet eszik (na ezt megkérdezném tőle fél évvel később is, amikor már megszokta, h jobban megy és nem kaján vigyorral gyorsít, hakellhanem módon), és élcesebb lett a hangja. ez a második meg egyértelmű dolog.
Reni, mennyibe kerül egy normális cooler? (úgy értem nem egy íbéjes orbitális nagy, ami 2 év múlva kuka) És a hozzá tartozó csövezés?
vajon egy ilyen dolog mennyibe jönne ki?
mreni12-01-2012 14:39:32 // 18163
erről beszélek :D :D
156nak is épp ma néztem meg,elég csúnya,már cserés,de nem tudom mi lesz vele,lehet kap egy nagy coolert ez is fém csövezéssel,csak a csövek nem férnének el a ködlámpa miatt.... :)
156nak is épp ma néztem meg,elég csúnya,már cserés,de nem tudom mi lesz vele,lehet kap egy nagy coolert ez is fém csövezéssel,csak a csövek nem férnének el a ködlámpa miatt.... :)
Föckös12-01-2012 14:33:51 // 18162
srácok szerintem ez simán az idő vasfoga, és ennyi.
nem hiszem, hogy tesztmérnökök által vizsgált alkatrész olyan lenne, hogy nem bírja az olajat, negy hőt, nagy nyomást, meg télen a mínusz 20 fokot etc.
ez azért nem egy zsuk vagy lada, és nem is hunyadi, szóval én egyre biztosabb vagyok benne, hogy itt nem az olaj lesz a hibás.
az én autóm 10 éves, 247 ezer km van benne (pont ma:-)), és nincs baj ezzel a csővel.
szóval szerintem még csak nem is a km függvénye.
vagy cserélve volt, és nem tudok róla.
azért felkészülök rá, hogy ezt előbb utóbb le kell cserélni
(legkésőbb amikor rákerül ez egy négyzetméteres interkúler:-)))
nem hiszem, hogy tesztmérnökök által vizsgált alkatrész olyan lenne, hogy nem bírja az olajat, negy hőt, nagy nyomást, meg télen a mínusz 20 fokot etc.
ez azért nem egy zsuk vagy lada, és nem is hunyadi, szóval én egyre biztosabb vagyok benne, hogy itt nem az olaj lesz a hibás.
az én autóm 10 éves, 247 ezer km van benne (pont ma:-)), és nincs baj ezzel a csővel.
szóval szerintem még csak nem is a km függvénye.
vagy cserélve volt, és nem tudok róla.
azért felkészülök rá, hogy ezt előbb utóbb le kell cserélni
(legkésőbb amikor rákerül ez egy négyzetméteres interkúler:-)))
mreni12-01-2012 14:20:39 // 18161
a meleg árt annak leginkább... meg az idő...
zalan12-01-2012 13:28:20 // 18160
na látod ezt nem tudom !?
.......................12-01-2012 13:07:58 // 18159
nem lehet hogy egyszerüen forró volt az olaj ,és a müanyag nem bírta ,és elolvadt?
Föckös12-01-2012 13:02:40 // 18158
hát ennyiért járjon is hozzá! :-)
zalan12-01-2012 12:54:14 // 18157
lehet nem marja ki rosszul fogalmaztam de 100-150E kilométer után lehet tud benne olyan kárt csinálni, h kilyukad. de elég ha egy kicsit szelel és mikor használatba kerül a turbó a nyomástól egyre jobban kiszélesedik, de summa summarum cserés.
zalan12-01-2012 12:51:24 // 18156
hát tulajdonképpen az lenne a jó, ha nem csöpögne semmi :) gondolom ez alapján gyártják le. az meg egy másik dolog, hogy ha jól tudom egy idő után így is úgy is kicsit ereszteni fog.
Bilux12-01-2012 08:43:32 // 18155
Kilágyul és sérülékeny lesz.
Én a termosztát cserekor találkoztam vele, hogy egy kb 10cm-es gumicső ami az olajbetöltő nyílás alatt megy el teljesen megpuhult - mintha szilikon lett volna - a mellé folyt olaj miatt. Szerencsére gondoltak rá olasz barátaink és a 25,000Ft-os termosztáthoz járt ez a cső.
Én a termosztát cserekor találkoztam vele, hogy egy kb 10cm-es gumicső ami az olajbetöltő nyílás alatt megy el teljesen megpuhult - mintha szilikon lett volna - a mellé folyt olaj miatt. Szerencsére gondoltak rá olasz barátaink és a 25,000Ft-os termosztáthoz járt ez a cső.
mreni12-01-2012 08:28:14 // 18154
és a motorolaj kimarja a szövet erősítésű nyomásálló gumicsövet?:))
Föckös12-01-2012 07:35:32 // 18153
ez komoly? úgy értem vannak annyira lököttek, h nem olyan csövet raknak be gyárilag, ami bírja az olajat?
faxa, akkor én is készülhetek rá, egy picit köpi a turbóm az olajat...
faxa, akkor én is készülhetek rá, egy picit köpi a turbóm az olajat...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
450
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?