Forum >> Dízelmánia

Erhard 242 (Pure Energy)23-04-2015 08:30:37 // 28452
a delphi rendszerű fordok max, de azok kint is elpusztulnak
Föckös23-04-2015 07:06:05 // 28451
de;-) pont a tiednél a 200 lovas kkk helyére plung and play a gtb2056v :-)
Liquid22-04-2015 22:51:21 // 28450
a szerelők szerint a magyar és az EUs szabványok közötti eltérés az oka, kérdés hogy ebben a prémiumnyálak (amit itthon kaphatók) mennyivel adnak többet?
.......................22-04-2015 22:37:54 // 28449
Gondolod a premium diesel jobban ken?
Anno a jó kénes volt jó ugyanis a kénes CH vegyületek jól kennek
WarbiRunner (Gyuri)22-04-2015 22:13:19 // 28448
Ez azért nem ilyen egyértelmű. Több szerelő, akinek adok a szavára azt mondja, hogy igenis problémák vannak a hazai gázolaj kenőképességével. Annyiban szerencsénk van, hogy a Bosch rendszer tolerálja ezt legjobban. A Fordok azért el tudnak pusztulni hamar itthon.
.......................22-04-2015 22:04:38 // 28447
Kidobott pénz a prémium diesel felára
Liquid22-04-2015 21:31:49 // 28446
véleményem szerint az ég világon semmi, ha ingyé van akkor mért ne, de haszna nem lesz
Greentimus22-04-2015 21:21:10 // 28445
+Gyuri:

Mi eddig Shellhez jártunk és akkor esélyes, hogy dízelt is ott fogunk tankolni.
Amúgy van értelme ezeknek a 30-40 Ft-tal drágább premiumnak mondott dízeleknek? Shellnél V-Power Nitronak hívják.
Erhard 242 (Pure Energy)22-04-2015 21:16:58 // 28444
Fater használ valami tisztító tablettát ...már 70e km óta, most volt műszakin eur3-as a rözsó nem tudtak rajta CO-t mérni :)))
.......................22-04-2015 21:15:36 // 28443
Lehetőleg sosem,főleg nyáron ne járj majdnem üres tankkal
Ha teli a tank nem melegszik fel annyira a gázolaj ,így jó marad a kenése
Ja és 40fokban ne járj padlógáz +klímával órákon át az autópályán
csokagm22-04-2015 21:14:45 // 28442
Én vásárláskor töltöttem bele valami injektortisztítót fogalmam sincs mi volt már. Prémium dízellel. Ott egy kicsit kisimult a motor járása. ez 20ekm-el ezelőtt volt. Azóta nem töltöttem bele semmit.
WarbiRunner (Gyuri)22-04-2015 21:14:24 // 28441
A 2503 az a 136 lovas 2.4-es turbója vákuumos vgt-vel. A 2256v- nél pedig az ecu vezérli a vgt-t, eleve itt nagy különbség van. Az illeszkedő felületek sem egyformák ahogy emlékszem.
WarbiRunner (Gyuri)22-04-2015 21:10:01 // 28440
Én hosszú távon próbáltam Spurit. Azóta túl vagyok egy porlasztó felújításon, amihez ez is hozzá járulhatott. Persze a kilométer is sok, de van aki hasonló futás mellett még gyárival járkál. Magam részéről ennyi volt az adalékolás...A múltkor beszélgettem a transzferes sráccal. Ha nekik a Vivarok 1 millát lefutnak sima Lukoilos gázolajjal, akkor nincs mit kinlódni adalékokkal...
Liquid22-04-2015 20:59:58 // 28439
ez a nem túl jók a magyar üzemagyagok egy bullshit. Semmi de tényleg semmi különbség nincs a magyar és az egekig magasztalt osztrák nyál között, tapasztalat. Sokan mondják és vallják hogy egy kis megfelelően megválasztott 2T olaj jót tesz neki, mondjuk tankonként 2-3dl. Én is használtam (igaz nem túl soká), de nem láttam különösebb értelmét, mivel se pro se kontra tapasztalatom nem volt vele. Ellenben macerás beadagolni.
Az ilyen mindenféle csodatévő adalékokban, tablettákban nem hiszek, szerintem ördögtől valók :) vagy ha nem is de mindenképpen pénzkidobás, és jóhiszeműen tegyük fel hogy nem ártanak.
Szóval tegyél bele rendes olajat, azt cserélgesd megfelelő időközönként, ami kisebb mint 30k km, és ne a Bözsinéni szőkített gázolaját tegyed be, és happy-sunshine lesz :)
Greentimus22-04-2015 20:53:18 // 28438
Üdv! Ajánlották nekem, hogy használjak a dízel üzemanyaghoz adalék anyagot, ami jót tesz a motornak és növelheti az élettartamát is, mivel nem túl jók a magyar dízel üzemanyagok. Ez hogy működik és melyik adalék ajánlott?
'''''22-04-2015 20:25:28 // 28437
Szerintem egy olyan turbó sem létezik ami mindenhol passzolna a másik helyére.
Szabeee22-04-2015 18:43:53 // 28436
Ciao!

Egy Garrett TD2503 és a 2256V turbok között felépítésben mekkora különbség van? leömlő rész, olajcsövek... ilyesmi :) magyarán.... fel lehet rakni egyiket a másik helyére?
denil117-04-2015 22:01:08 // 28435
No azért én inkább nem szeretném így.
Sokszor jobb a bajt megelőzni (és akár olcsóbb is) mint utána kapkodni a fejünket főleg ha ne adj isten a baj olyan,h még ott is hagy a gép az út szélén.
WarbiRunner (Gyuri)17-04-2015 21:20:12 // 28434
Józsibá az öreg dízel szaki szavaival : hagyni kell majd az idő és a kilométer megoldja :-)
Én a Td- vittem hozzá, kicsit döcögősen, füstösen indul hidegben. Átnézte, azt mondta végül is sokminden lehet, ha zavar méressek egy kompressziót. Amúgy meg mit foglalkozok vele ha beindul? Ha megállt majd akkor toljam át, addig meg használjam :-) Oké...így lesz.
denil117-04-2015 21:07:00 // 28433
Én hagyom a dolgot, ezen igazán ne múljon :))
WarbiRunner (Gyuri)17-04-2015 21:02:41 // 28432
Hát..öö...és van az a gondos gazda, aki olyan szinten vágja az autója működését, hogy tudja mikor kell parázni, és mi az, amit jobb békén hagyni.
Egy ilyen gondos gazdától kaptál javaslatot, hogy mit teszel, persze a Te dolgod...:-)
'''''17-04-2015 20:08:33 // 28431
Én még gondolkodom. A fekete mamba ha minden igaz akkor épp szét lesz kapva.Turbó és cooler már várja a beépítést. :-)

denil117-04-2015 19:38:31 // 28430
Ez a különbség a gondos gazda és a szarokbele típus között.
Az egyik a legkisebb ingadozásra is már gondolkodóba esik,h vajon mi lehet a baj, míg a másik ha kiesik egy kereke még akkor is megy, mondván 3-mal is lehet közlekedni :D
Föckös17-04-2015 09:42:48 // 28429
május 1 taszár. ki jön?
Manky meg én biztosan ;-)
Föckös17-04-2015 09:41:42 // 28428
igen:-) (utolsó kérdésre)
Föckös17-04-2015 09:40:36 // 28427
Más tervek ;-)
.......................16-04-2015 15:47:20 // 28426
ha túl kikopott akkor szorul , vagy kifúj mellette
és dob egy MIL lámpát,
hibakódot ír be

és vészüzem
denil116-04-2015 15:28:54 // 28425
Minimális füst jön de az sem fehér...
A pillangók hibája mikor jelentkezhet még?
.......................16-04-2015 12:14:08 // 28424
ha köhög hidegindításkor az a swirl pillangók hibája
ki kell akasztani nyitott állálban ,és eltünik a hiba

fehér füst van ?
denil116-04-2015 10:12:29 // 28423
Sziasztok!

Szerettem volna videót is felvenni róla, de pont ma (lehet a meleg miatt?) nem csinálta.
Szóval a jelenség annyira apró,h ha itt valaki nem vágja rá azonnal,h mi lehet akkor nem is foglalkozom vele.

Hideg indításnál (jellemzően 1 napi állást követően) a gomb megnyomására pöccre indul a masina de van 1-2mp amíg az alapjárat egy halványat ingadozik ( a hangján is jól hallható ). Kb 2-3x megcsinálja,h ingatja az alapjáratot és onnantól pontosan ott áll ahol kell lennie. Ha 1 napon belül többször is megyek vele vagy ha már be volt indítva onnan már soha. Ötlet?Vagy túl aggódom és ne foglalkozzak vele?
'''''16-04-2015 10:02:21 // 28422
Nem lett jó a tiédre?
Föckös16-04-2015 07:11:32 // 28421
Nagyon ráb...na mindenki ha én foglalkoznék vele, mert nagyon csúnyák lennének a kormányok.
Nem azzal, nem csak adok el kárpitosoknak bőrt, és akkor ők meg majd jóóól bebőröznek (át is alakítanak, pont olyat mint a tatai bontóban, csak olcsóbban) bármilyen kormányt.
elég az offolásból, mert még kapok valami büntit.
Nem off:
GTB2260VZK ÚJ van eladó.
Föckös16-04-2015 07:08:18 // 28420
kiolvasás után talán könnyebb bármit mondani, így eleht egr, csúcsok valamelyike, nagynyomású pumpa, regulátor, rail szenzor, etc etc
fater00815-04-2015 22:03:42 // 28419
Érdeklődnék mi lehet a probléma Alfa 166 2.4 jtd be indítom hidegen szépen jár a motor ahogy gázt adok onnantól dadog vagy más szóval egyenetlenül jár erre szeretnék valami megoldást keresni!
denil115-04-2015 20:15:08 // 28418
Legyen igazad :)
Jól értem,h akkor te nem foglalkozol kormány bőrözéssel?
denil115-04-2015 20:14:46 // 28417
Nem az, de az offos vas valóban egy sport 150Tjet. Egyelőre még az is megvan. Épp ma jött meg az utolsó szervízről. Bárki is veszi meg, nagyon jól fog vele járnil
Föckös15-04-2015 18:42:33 // 28416
200k tűnhet jó állapotúnak, még sok boldog km vár rád:-)
.......................15-04-2015 16:39:00 // 28415
csak nem a fiatbravo.hu ?
denil115-04-2015 15:45:13 // 28414
Egyébként én is azért vagyok itt mert az előző offos de olasz autómmal része voltam egy fórumnak és ott is nagyon sok segítőkész embert ismertem meg. Szerencsére az olaszosok igen előzékenyek és segítenek ha tudnak.
denil115-04-2015 15:43:31 // 28413
Ezt most mire érted? :)
.......................15-04-2015 15:26:47 // 28412
ne hagyd megvezetni magad az offos autószerelök által

itt a fórumon sokat segített nekem is a többiek tapasztalata

és segítökészsége
denil115-04-2015 15:19:07 // 28411
Rendben, köszönöm az infót. Akkor ezeket is felírom magamnak,h legyen megnézve.
200k van már a kocsiban és akármilyen jó állapotúank tűnik is, szeretnék tisztán látni,h mi az ami esetleg várható és mi az ami rendben van.
.......................15-04-2015 15:12:29 // 28410
ha javasolhatom inkább az Injektor korrekciókat nézd meg
meg a DPF tömödést,tisztulást

ha azok rendben vannak akkor az egr is rendben lesz
.......................15-04-2015 15:11:24 // 28409
60e km er óta egy új EGR szelep van az enyémben,
nem is okozott gondot azóta
denil115-04-2015 15:01:52 // 28407
Nem rángat de most vettem az autót és néhány kötelezőn kívül szeretnék nagy takarítást végezni az autón amibe az EGR is beletartozna. Inkább megelőzni szeretném a bajt, nem orvosolni.
.......................15-04-2015 15:00:00 // 28406
rángat?
ha nem rángat inkább hagyd,fölösleges
denil115-04-2015 14:53:01 // 28405
Sziasztok!

Tudna segíteni valaki abban, hogy hogyan kell EGR szelepet tisztítani otthon?
159 2.4Jtdm

Nem vagyok műszakilag béna szóval ha valaki segít akkor elboldogulok vele de most vettem az autót és egyelőre még azt sem tudom merre van az egység.
Köszönöm
.......................14-04-2015 11:44:45 // 28404
2256v os csiga a gyári?
.......................14-04-2015 11:36:06 // 28403
nem Volt megrepedve a leömlö belül?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.