Forum >> Dízelmánia
Vikking 31103-12-2007 14:58:45 // 5802
Attól még egy igencsak fejlett V6os Benyás moci... Bocsi hogy beleszólok... A BMW-k se tudtak többet akkoriban (sőt, most se sokkal, valahol 210 ló környékén van az új sor 6 os 2.5ös moci....), és a 156-ba bőven elég a 2.5 V6...
kru03-12-2007 14:55:13 // 5801
Minek folyton fejlődni?!
Egyébként én nem mondtam, hogy erősen fejlődött a benzines.
Az fejlődik, amire pénz tolnak. És a dízelre toltak/tolnak.
Egyébként én nem mondtam, hogy erősen fejlődött a benzines.
Az fejlődik, amire pénz tolnak. És a dízelre toltak/tolnak.
Erhard 242 (Pure Energy)03-12-2007 14:44:20 // 5800
a benzines 156 2.5V6 97ben tudott 190 lovat, 2007ben 192pacit...10 év alatt plusz 2 lóerő nem mondható erős fejlődésnek :)))))))))
Adrián03-12-2007 14:37:21 // 5799
Kihagytam valamit? ;-)))
Szerintem igen:)) Mi van akkor ha léteznek olyan "ingerszegény" gyerekek akik nem akarják "halálba forgatni";) a gépet hogy az az érzés meglegyen!:)
Hanem megelégszenek azzal hogy van egy olyan autójuk a 20V esetében mint neked is ami oda tudja tenni magát gyorsulásban,rugalmasságban,fogyasztásban,kisseb ford. is! Azt hiszem ezt beül te is tudod mert ítrál róla korábban!
Illetve megjelenésben, és a nagyon tetszetős 5 henger hanggal azért nyújt valamit ! ;)
Az pedig hogy tudott valamit 2003 ban, akkor kimagaslóan jó volt most pedig mint minden másban a fejlesztések és konkurencia világában vannak vetélytársak akik megelőzik de ez igy normális de szerintem most is hozza azt amit sok dízel vetélytársa nem!
Reméljük hogy az Alfa is egy huszáros hajrával ismét odateszi majd magát! ;) Várom és én is a V6 dízelt továbbra is nálam ez a nyerő! Kinek a szőkék kinek a barnák :-DD
Szerintem igen:)) Mi van akkor ha léteznek olyan "ingerszegény" gyerekek akik nem akarják "halálba forgatni";) a gépet hogy az az érzés meglegyen!:)
Hanem megelégszenek azzal hogy van egy olyan autójuk a 20V esetében mint neked is ami oda tudja tenni magát gyorsulásban,rugalmasságban,fogyasztásban,kisseb ford. is! Azt hiszem ezt beül te is tudod mert ítrál róla korábban!
Illetve megjelenésben, és a nagyon tetszetős 5 henger hanggal azért nyújt valamit ! ;)
Az pedig hogy tudott valamit 2003 ban, akkor kimagaslóan jó volt most pedig mint minden másban a fejlesztések és konkurencia világában vannak vetélytársak akik megelőzik de ez igy normális de szerintem most is hozza azt amit sok dízel vetélytársa nem!
Reméljük hogy az Alfa is egy huszáros hajrával ismét odateszi majd magát! ;) Várom és én is a V6 dízelt továbbra is nálam ez a nyerő! Kinek a szőkék kinek a barnák :-DD
Wickey03-12-2007 13:19:23 // 5798
No, ezt szépen összefoglaltad, jobban, mint ahogy azt én tettem volna :-)
kru03-12-2007 10:30:58 // 5797
érdekes, mert kifogyhatatlanok az érvek :))
sztem nem az érvek kifogyhatatlanok, csak a körbebástyázáshoz használt tégla :-)
Amúgy (gáz)olaj a tűzre :
sz'tem wickey látja a képet igazán, minden alábbi ütés-váltás tekintetében, összefoglalnám:
- mjet 2003 magasságában tudott valamit, azóta eltelt 5 év, hiába, mainstream lett, sőt...
- ha már, akkor egy tisztességes 6 hengeres dupla turbós dízel, de igazán az sem
- munkagép, szerethető, de inkább használható, sportosnak mindenesetre nem nevezhető, annak ellenére sem, hogy a nagy nyomaték lefejel
- ha lesz eccer egy olyan dízel, amit a vérbe lehet pörgetni és ott is dolgozik és mindezt csendesen teszi, akkor főhajtás padlóig
Kihagytam valamit? ;-)))
Ja igen, ettől még nem rossz autók ezek.
Én egy pozitívumot tudok felhozni: autópálya, 140, 6. fokozat,
alig pörög a motor és nincs motorhang. Ennyi.
De ezt mondjuk el lehet érni máshogy is, nagyobb cm3-es benzinesben is :-)
sztem nem az érvek kifogyhatatlanok, csak a körbebástyázáshoz használt tégla :-)
Amúgy (gáz)olaj a tűzre :
sz'tem wickey látja a képet igazán, minden alábbi ütés-váltás tekintetében, összefoglalnám:
- mjet 2003 magasságában tudott valamit, azóta eltelt 5 év, hiába, mainstream lett, sőt...
- ha már, akkor egy tisztességes 6 hengeres dupla turbós dízel, de igazán az sem
- munkagép, szerethető, de inkább használható, sportosnak mindenesetre nem nevezhető, annak ellenére sem, hogy a nagy nyomaték lefejel
- ha lesz eccer egy olyan dízel, amit a vérbe lehet pörgetni és ott is dolgozik és mindezt csendesen teszi, akkor főhajtás padlóig
Kihagytam valamit? ;-)))
Ja igen, ettől még nem rossz autók ezek.
Én egy pozitívumot tudok felhozni: autópálya, 140, 6. fokozat,
alig pörög a motor és nincs motorhang. Ennyi.
De ezt mondjuk el lehet érni máshogy is, nagyobb cm3-es benzinesben is :-)
perdix03-12-2007 08:41:05 // 5796
Szerintem meg az legutolsó 156-os a legszebb!
A 156-os megjelenése óta szép autó volt, de a ráncfelvarott megalkotásával GIUGIARO mester feltette a 156-os " i "-re a pontot!
Ez így van!
A 156-os megjelenése óta szép autó volt, de a ráncfelvarott megalkotásával GIUGIARO mester feltette a 156-os " i "-re a pontot!
Ez így van!
Liquid03-12-2007 08:30:15 // 5795
kezdetek nagyon viccesek lenni :)) hetente összevitatkoztok, ugyanazon a témán. De érdekes, mert kifogyhatatlanok az érvek :))
Wickey03-12-2007 00:16:40 // 5793
Kinek a pap, kinek a paplan. :-P
GEORGE03-12-2007 00:07:23 // 5792
Szerintem meg az legutolsó 156-os a legszebb!
A 156-os megjelenése óta szép autó volt, de a ráncfelvarott megalkotásával GIUGIARO mester feltette a 156-os " i "-re a pontot!
A 156-os megjelenése óta szép autó volt, de a ráncfelvarott megalkotásával GIUGIARO mester feltette a 156-os " i "-re a pontot!
Wickey03-12-2007 00:04:28 // 5791
Azért, mert az ALFA a szégyenkorszak előtt gyártott autókat is.
Tudom, hogy van itt a fórumon is pár burnyák akik szerint minden ami három évnél öregebb már a roncstelepen kéne hogy végezze, de én meg kábé ugyanígy vagyok vele csak fordítva: minden ami kiskorú az elmehet a picsába.
Nem tetszenek az igazán új autók, ezért nem is vettem faceliftes 156-ot. Nekem csak és kizárólag az MY2002 jöhetett szóba: a 156 eredeti belseje szerintem csúnya, illetve hasonlóképp: a faceliftes külső szerintem ocsmány.
Evvan. A régi külső kellett új belsővel, lehetőleg dízelben, mert benzinest venni a gtv flotta mellé a világ legnagyobb ökörsége lett volna. Ennyi.
Ja, 166-ból meg nemvolt ötajtós/kombi. Pech.
Tudom, hogy van itt a fórumon is pár burnyák akik szerint minden ami három évnél öregebb már a roncstelepen kéne hogy végezze, de én meg kábé ugyanígy vagyok vele csak fordítva: minden ami kiskorú az elmehet a picsába.
Nem tetszenek az igazán új autók, ezért nem is vettem faceliftes 156-ot. Nekem csak és kizárólag az MY2002 jöhetett szóba: a 156 eredeti belseje szerintem csúnya, illetve hasonlóképp: a faceliftes külső szerintem ocsmány.
Evvan. A régi külső kellett új belsővel, lehetőleg dízelben, mert benzinest venni a gtv flotta mellé a világ legnagyobb ökörsége lett volna. Ennyi.
Ja, 166-ból meg nemvolt ötajtós/kombi. Pech.
GEORGE02-12-2007 23:59:46 // 5790
Most ne avval gyere hogy amennyivel én megyek az milyen veszélyes meg stb stb.....
Én csak arra akartam rávilágitani, ha hasonló sebességgel mennél nem jönnél ki 6,5-ből!
Mint ahogy Blackynek sem sikerült anno a JTD SW-vel...
Én csak arra akartam rávilágitani, ha hasonló sebességgel mennél nem jönnél ki 6,5-ből!
Mint ahogy Blackynek sem sikerült anno a JTD SW-vel...
GEORGE02-12-2007 23:56:59 // 5789
Ha szerinted nem nagy élmény a 146 - 155 akkor te miért vagy Alfás??
Csak mert Fiat is van benne az akkor már nem nagy élmény????
Szerintem mind az Alfa, mind a Fiat, mind a Lancia kellően sportos vezethetőségű...
Csak mert Fiat is van benne az akkor már nem nagy élmény????
Szerintem mind az Alfa, mind a Fiat, mind a Lancia kellően sportos vezethetőségű...
Wickey02-12-2007 23:54:35 // 5788
Nade mid volt könyörgöm? Elsőkerekes, négyhengeres fiatod. Mindkettő. Nagy élmény lehetett... :-)))
(na, nesze neked, flame ON). :-PP
(na, nesze neked, flame ON). :-PP
Wickey02-12-2007 23:53:22 // 5787
Lehet. De én nem kívánok permanens életveszélyt jelenteni a Dunántúlra ellentétben veled: én pl. szinte soha nem megyek 150-nél gyorsabban.
Magyarországon nincsenek távolságok: a 150 és a 200 között pontosan annyi az időkülönbség, amennyit két lámpaváltással vagy egy okosan megválasztott útvonallal bőven behozok a városban.
Magyarországon nincsenek távolságok: a 150 és a 200 között pontosan annyi az időkülönbség, amennyit két lámpaváltással vagy egy okosan megválasztott útvonallal bőven behozok a városban.
GEORGE02-12-2007 23:53:11 // 5786
Ne ám most csak így feladod :-DDDDD
Wickey02-12-2007 23:50:49 // 5785
Mutasd bazzeg. Látom már hamarabb szabadulok ha hagyom magam.
És ha a savanyú arckifejezésemet meglátod, meg átülünk valami tisztességes autóba, és megmutatom mi az ami nem tetszik a 156 2.4 mjetben akkor végre békén hagysz, hadd utáljam csendesen a dízelmotorokat továbbra is?
És ha a savanyú arckifejezésemet meglátod, meg átülünk valami tisztességes autóba, és megmutatom mi az ami nem tetszik a 156 2.4 mjetben akkor végre békén hagysz, hadd utáljam csendesen a dízelmotorokat továbbra is?
GEORGE02-12-2007 23:50:06 // 5784
Ha úgy haladál vele mint én neked se állna meg 6,5-ből :-)
Wickey02-12-2007 23:49:08 // 5783
Ámen.
Nekem akkor se kell, és nem is lesz mjet-em, hacsak valami csoda végett meg nem vagyonosodok, és nem lesz valami értelmes V6-os dízelmotor a 169-ben (ofkóz a hátsókerékhajtás mellett). Még egy ilyen hülyeséget nem csinálok, hogy elsőkerekes autót vegyek.
Az enyém meg elmegy 6.5-ből, nem sokkal lassabb mint a tied, ellenben én hétvégén indulhatok a saját sportágamban: meghülyülnék egy V6-ps hátsókerekes benzines nélkül.
Nekem akkor se kell, és nem is lesz mjet-em, hacsak valami csoda végett meg nem vagyonosodok, és nem lesz valami értelmes V6-os dízelmotor a 169-ben (ofkóz a hátsókerékhajtás mellett). Még egy ilyen hülyeséget nem csinálok, hogy elsőkerekes autót vegyek.
Az enyém meg elmegy 6.5-ből, nem sokkal lassabb mint a tied, ellenben én hétvégén indulhatok a saját sportágamban: meghülyülnék egy V6-ps hátsókerekes benzines nélkül.
GEORGE02-12-2007 23:47:55 // 5782
Nem érdekel a diagramm!
Az életben nem produkálja a lekonyulást! Ha akarod megmutatom!
vígan elpörög 4-ig!
Az életben nem produkálja a lekonyulást! Ha akarod megmutatom!
vígan elpörög 4-ig!
Wickey02-12-2007 23:46:44 // 5781
Nem.
Ahonnan lekonyul, ott már nemjó dolog vezetni. Lapozz vissza és nézegess grafikonokat. A mjet szája is legörbül 2500-3000 fölött.
Az 535D a két turbójával együtt se húzza 3500nál tovább. Elpörög 5500ig is, de csak úgy mintha épp a fogorvoshoz készülne.
Ahonnan lekonyul, ott már nemjó dolog vezetni. Lapozz vissza és nézegess grafikonokat. A mjet szája is legörbül 2500-3000 fölött.
Az 535D a két turbójával együtt se húzza 3500nál tovább. Elpörög 5500ig is, de csak úgy mintha épp a fogorvoshoz készülne.
GEORGE02-12-2007 23:43:49 // 5780
A 146ti megállt 10-ből a TS 9-ből ez a M-jet meg 8-ból.
Amúgy egy jól húzatható, kellemes morgó 5hengeres moci.
Ha kell fürge, ha kell sokkal gyorsabban szalad mint az elöbbi kettő
meglepően sportos viselkedést ad a 156-os kaszninak ez a jó kis M-JEt moci :-)
Amúgy egy jól húzatható, kellemes morgó 5hengeres moci.
Ha kell fürge, ha kell sokkal gyorsabban szalad mint az elöbbi kettő
meglepően sportos viselkedést ad a 156-os kaszninak ez a jó kis M-JEt moci :-)
Wickey02-12-2007 23:39:27 // 5779
Nem. Azok nem voltak munkagépek.
De legyél olyan kedves, és ne kérdezd ki a véleményem az elsőkerekes benzines autókról, mert esetleg meg találsz sértődni. :-PP
Pláne, hogy szerintem ismered is.
A munkagép az occsó mászkálósautó. Se a TI se a TS nem volt az a hűdekurvaolcsó mászkálósautó feltételezem... a munkagép a scudo-d volt. Dejzel, nagy, belefér a krumpli, meg a szerver, oszt ocsó vele a dugóban állni.
De legyél olyan kedves, és ne kérdezd ki a véleményem az elsőkerekes benzines autókról, mert esetleg meg találsz sértődni. :-PP
Pláne, hogy szerintem ismered is.
A munkagép az occsó mászkálósautó. Se a TI se a TS nem volt az a hűdekurvaolcsó mászkálósautó feltételezem... a munkagép a scudo-d volt. Dejzel, nagy, belefér a krumpli, meg a szerver, oszt ocsó vele a dugóban állni.
GEORGE02-12-2007 23:33:56 // 5778
Ne írjál már a JTD-ről!
Az M-jet hasznos tartománya 1500-4000-ig van, ha tecc ha nem :-)))))
Az M-jet hasznos tartománya 1500-4000-ig van, ha tecc ha nem :-)))))
Wickey02-12-2007 23:31:24 // 5777
Hol olvastad hogy azt írtam, hogy az Mjet szar? Kategóriájában az egyik legjobb VOLT pár évvel ezelőtt. Mostanra már azért ismerünk kultúráltabbakat is.
Csak annyira szar az mjet mint bármelyik másik dízel. Szemernyit sem sportos, ámbár a mindennapokra különösen alkalmatos.
Se dzsásztkrúzingra se sportolásra nem alkalmas a karakterisztikája, mert nemtudja se a gőzmozdony effektet se a fordulatszám növekedésével erősödést; annyit tud, amennyit az ember hétfő reggel 7:30-9:00-ig elvár a dugóban ülve: 1500-2500 között legyen böszme erős. Ennyit tud. Se többet se kevesebbet.
Csak annyira szar az mjet mint bármelyik másik dízel. Szemernyit sem sportos, ámbár a mindennapokra különösen alkalmatos.
Se dzsásztkrúzingra se sportolásra nem alkalmas a karakterisztikája, mert nemtudja se a gőzmozdony effektet se a fordulatszám növekedésével erősödést; annyit tud, amennyit az ember hétfő reggel 7:30-9:00-ig elvár a dugóban ülve: 1500-2500 között legyen böszme erős. Ennyit tud. Se többet se kevesebbet.
GEORGE02-12-2007 23:29:27 // 5776
Ez a "begyöpösödött" nézőpont ma magyarországon hogy ami gázolajjal megy az szar!
Meg evvel "dobáloznak" a benyás autósok tulajai palástolják hogy alul maradtak a diesel mocikkal szemben.
Hidd el Poló volt pár benyásom és abszolut nem sírom vissza! :-)
Meg evvel "dobáloznak" a benyás autósok tulajai palástolják hogy alul maradtak a diesel mocikkal szemben.
Hidd el Poló volt pár benyásom és abszolut nem sírom vissza! :-)
Poló02-12-2007 23:27:01 // 5775
Azért mert nem megfelelő üzemanyaggal működnek :)))))))
GEORGE02-12-2007 23:26:27 // 5774
Te szuperagy!!!! a 146 ti a 155 TS is napi használatban volt nekem!!! :-)
Ergo ezek is munkagépek voltak akkor!!
Ergo ezek is munkagépek voltak akkor!!
GEORGE02-12-2007 23:24:58 // 5773
Gyere már nézd meg az enyém motorterét! Hol dzsuvás??
Esk soha nem mostam még le!!!
Tudod annyit szidod ezeket az M-jeteket, hogy azon emberek akik nem hozzá értők azt hiszik micsoda szar motorok ezek!
Akiknek meg van és hozzáértnek csak legyintenek rá.....
De most tényleg miért kell ennyire fikázni, a köztudottan jó M-jet mocikat????
Esk soha nem mostam még le!!!
Tudod annyit szidod ezeket az M-jeteket, hogy azon emberek akik nem hozzá értők azt hiszik micsoda szar motorok ezek!
Akiknek meg van és hozzáértnek csak legyintenek rá.....
De most tényleg miért kell ennyire fikázni, a köztudottan jó M-jet mocikat????
Wickey02-12-2007 23:21:49 // 5772
Háhááá!! Ott a lényeg!
"napi használatban!"
Ammeg mit is jelent??? ====>MUNKAGÉÉÉP!! :-))))
Hétvégére igasságszerint meg olyanké'ne aminek csak az alapjárata hatezer...
"napi használatban!"
Ammeg mit is jelent??? ====>MUNKAGÉÉÉP!! :-))))
Hétvégére igasságszerint meg olyanké'ne aminek csak az alapjárata hatezer...
Wickey02-12-2007 23:19:44 // 5771
Aha. :-)
Marharépa. :-))))
Elárulok valamit: soha még csak nem is láttam közelről se dízel kadettet se 1.6-os escortot. Szóval ezt gyorsan el is felejtheted.
1.8as szívódezső oriont azt láttam, az űbergút, városi közlekedőedény, főként mivel 5 liter körül elketyeg.
Annál több űberhibátlan szuperdízelt láttam viszont, amitől lehet, hogy csak én várok többet mint amit tudnak, de akármilyen kurvanagy illúzionista tud lenni a 4-500Nm, soha nem fogja felejtetni hogy milyen szar érzés kiforgatni egy dízelmotort.
A brutális fejlődést meg brutálisan leszarom. (Stílszerűen: ballisztikus íven, vastagon, önterülős híg fossal, vizuális típusok előnyben). Amíg kerreg, gázolajat kell bele tankolni, nem forog el ötezer fölé, dzsuvás és büdös a motortere, undorítóan elbaszott módon jár hidegen és gyengül, ahogy nő a fordulatszám... addig a dízel munkagép marad. :-PPP
Mellesleg letehetnél már arról hogy megpróbáld nekem elmagyarázni mekkorát fejlődött a dejzel, ha a duplaturbós 535D-től nem lett ejakulációm, akkor vélhetően nincs az az Alfa dízel, amitől mosolyra kerekedne a szám széle. Hömm? :-)
Marharépa. :-))))
Elárulok valamit: soha még csak nem is láttam közelről se dízel kadettet se 1.6-os escortot. Szóval ezt gyorsan el is felejtheted.
1.8as szívódezső oriont azt láttam, az űbergút, városi közlekedőedény, főként mivel 5 liter körül elketyeg.
Annál több űberhibátlan szuperdízelt láttam viszont, amitől lehet, hogy csak én várok többet mint amit tudnak, de akármilyen kurvanagy illúzionista tud lenni a 4-500Nm, soha nem fogja felejtetni hogy milyen szar érzés kiforgatni egy dízelmotort.
A brutális fejlődést meg brutálisan leszarom. (Stílszerűen: ballisztikus íven, vastagon, önterülős híg fossal, vizuális típusok előnyben). Amíg kerreg, gázolajat kell bele tankolni, nem forog el ötezer fölé, dzsuvás és büdös a motortere, undorítóan elbaszott módon jár hidegen és gyengül, ahogy nő a fordulatszám... addig a dízel munkagép marad. :-PPP
Mellesleg letehetnél már arról hogy megpróbáld nekem elmagyarázni mekkorát fejlődött a dejzel, ha a duplaturbós 535D-től nem lett ejakulációm, akkor vélhetően nincs az az Alfa dízel, amitől mosolyra kerekedne a szám széle. Hömm? :-)
GEORGE02-12-2007 23:00:45 // 5770
Én kerek 4 milláért vettem 2007. 05. 25.-én a 2004. 12. havi gépem!
GEORGE02-12-2007 22:59:00 // 5769
Árulni mindent lehet bármilyen áron!
A vevő úgy sem ad érte többet mint amennyit ér :-)
A vevő úgy sem ad érte többet mint amennyit ér :-)
GEORGE02-12-2007 22:58:06 // 5768
Az a baj veled, hogy a te fejedben még az opel kadett és ford escort 1,6D motorjai élnek!
Azért halkan megsúgnám, hogy azoktól az időktől Brutálisat fejlödtek a a mai dieselek!
Szóval a benyások "hervadt" Nm képest itt komoly NM vannak és mpont ott ahol a napi használatban a legjobban kellenek!! :-)
Azért halkan megsúgnám, hogy azoktól az időktől Brutálisat fejlödtek a a mai dieselek!
Szóval a benyások "hervadt" Nm képest itt komoly NM vannak és mpont ott ahol a napi használatban a legjobban kellenek!! :-)
GEORGE02-12-2007 22:54:36 // 5767
Inkább úgy mondanám, hogy sokat késik a benzines nyomaték a dieseles nyomatékhoz képest :-)
Wickey01-12-2007 14:38:36 // 5766
Telikereszt, üveghang!!!
izé, tessék, mit kell megmondani? :-)
izé, tessék, mit kell megmondani? :-)
sztane01-12-2007 08:48:32 // 5765
én is meglepődve olvastam az árakról, s mindjárt utána is néztem, s tényleg így alakulnak az induló árak.
bár az előző és a mostani autómat is a forgalomba helyezési árak kb 40%-a körül vettem.
s a következő 3 évben is megkaptam volna a vételárat érte
bár az előző és a mostani autómat is a forgalomba helyezési árak kb 40%-a körül vettem.
s a következő 3 évben is megkaptam volna a vételárat érte
kru30-11-2007 22:24:40 // 5764
Látszik, hogy nem bírok kitérni ebből, de 4.5-ért már 2003 végi/2004-es 530D-k vannak.
És wickey a megmondhatója... :-)))))))
Szóval nem akarok OFF-olni, de szerintem ez, hát hogy is mondjam.
És wickey a megmondhatója... :-)))))))
Szóval nem akarok OFF-olni, de szerintem ez, hát hogy is mondjam.
kru30-11-2007 22:20:01 // 5763
Jó, de ne feledd, hogy azért ez egy széria autó, kuriózumnak nem nevezném.
Egy biztos, nagyon-nagyon kiváncsi lennék, hogy ezek az autók végül mennyiért cserélnek gazdát.
Nem tudom elhinni, hogy ennyiért, szerintem, ha belecsúsznak a 4-be, az már valami hihetetlen kategória.
Abban igazad van, hogy a piacon az árakat a piac résztvevői alakítják ki, de nem hinném, hogy ennyire megbolondultak volna az emberek. Nem tudom.
Egy biztos, nagyon-nagyon kiváncsi lennék, hogy ezek az autók végül mennyiért cserélnek gazdát.
Nem tudom elhinni, hogy ennyiért, szerintem, ha belecsúsznak a 4-be, az már valami hihetetlen kategória.
Abban igazad van, hogy a piacon az árakat a piac résztvevői alakítják ki, de nem hinném, hogy ennyire megbolondultak volna az emberek. Nem tudom.
kru30-11-2007 22:14:55 // 5762
Ja, rémlett valami, de nem voltam biztos.
Hát nem tudom mennyiért hoztad el, de gondolom neked is vicces látni, hogy azóta felkúsztak az árak...
Hát nem tudom mennyiért hoztad el, de gondolom neked is vicces látni, hogy azóta felkúsztak az árak...
kru30-11-2007 22:14:15 // 5761
Dehogy adom (illetve a fene tudja, vennék helyette egy nagyobb cuccolós autót a családnak, hehehe), de vicces az egész sztori...
sztane30-11-2007 21:16:53 // 5760
az a fekete sw nálam van
Adrián30-11-2007 18:32:06 // 5759
kru te is eladod vagy mi van?
Nem szabad :)))
Nem szabad :)))
Adrián30-11-2007 18:31:15 // 5758
Ja és a kereskedők részéről nem kívántam vitát indítani erről ezt én gondolom igy! ;)
Adrián30-11-2007 18:30:11 // 5757
Hali!
Jól látod hogy felmenetek az árak!
Több tényező miatt is:
Ezek az árak egyrészt az eladók részéről lettek generálva (egyik a másik árát veszi irányadónak) ill a másik hogy a 2.4 es motorral szerelt verzió nagyobb kuriózumnak számít itthon kevesebbet adtak el belőle! Egy jól felszerelt tipust főleg ha magyaro.-i elég magas áron volt kapható annó tehát ha valaki első tulaj annak marhára szarul esik hogy már felét sem éri a gép tehát relative magasbb árat kér érte ! Aki felnéz a netre az pedig ezeket az árakat veszi irányadónak ! (akkor kérek érte én is)Azon felül ezt a tipust már nem gyártják tehát tulajdon képpen "limitált "széria a meglévők cserélnek gazdát ha estleg nem hoz be valaki kintről!
De ez csak a netes ill magánszemélyes hirdetés estében igaz ha odavinnéd egy kereskedőhöz hogy számolja be sírva fakadnál legszívesebben! Igazából a kerskedések is akik leviszik az árakat! Ezért lehet megkövezni vagy nem de a logika ezt diktálja!
Jól látod hogy felmenetek az árak!
Több tényező miatt is:
Ezek az árak egyrészt az eladók részéről lettek generálva (egyik a másik árát veszi irányadónak) ill a másik hogy a 2.4 es motorral szerelt verzió nagyobb kuriózumnak számít itthon kevesebbet adtak el belőle! Egy jól felszerelt tipust főleg ha magyaro.-i elég magas áron volt kapható annó tehát ha valaki első tulaj annak marhára szarul esik hogy már felét sem éri a gép tehát relative magasbb árat kér érte ! Aki felnéz a netre az pedig ezeket az árakat veszi irányadónak ! (akkor kérek érte én is)Azon felül ezt a tipust már nem gyártják tehát tulajdon képpen "limitált "széria a meglévők cserélnek gazdát ha estleg nem hoz be valaki kintről!
De ez csak a netes ill magánszemélyes hirdetés estében igaz ha odavinnéd egy kereskedőhöz hogy számolja be sírva fakadnál legszívesebben! Igazából a kerskedések is akik leviszik az árakat! Ezért lehet megkövezni vagy nem de a logika ezt diktálja!
kru30-11-2007 07:43:10 // 5756
Alfi, látom árulod a gépet! Én mondjuk nem tudom az árakat hogy a retekbe kalkuláljátok ki.
De most látom, hogy felkerült még pár másik 2004 elejei 20.4 20V,
mi a vér folyik itt???? Én vagyok eltévedve vagy mi a büdös franc????
Baszki, 2 éve futottak kb. ennyiért vagy kicsit kevesebbért a 2004 elejeiek, eltelt azóta 2 év és felmentek az árak? Vagy mi a retek? Inflálódunk, de azóta ezek meg amortizálódtak.
Az a fekete 2004 januári SW, amit George nézegetetett, de nem vett meg, nagyon sokáig nem ment el, már a végén 3.8-ért kínálták talán egy fél éve.
Most meg mindenki vagy egy misit még rápakol?
Emlékszem, Zsámbékon árultak Roberték egy 2004 tavaszi 2.4 20V SW-t, full bőrös, minden ami kell volt benne, ez volt 2006-ban, az autó külföldről behozott volt, az ment el 4.5 körül asszem. Pont nem csíptem meg, valami nepper megvette előlem.
Szolgálati közlemény, eladó a 2.4 20V-m, magyarországi, tökéletes állapotban, nemsokára friss műszakival (év végén megcsináltatom, így nyerek 1 évet, hehehe),
vezetett előélett az autó minden rezdüléséről, vásárolt alkatrészekről, stb.
Akciósan 4.5mFt. Vagy mennyit kérjek?!?
Kész vagyok teljesen ettől.
Szerintem ezek az autók max. 3.7-et érnek.
De tegyetek helyre, ha rosszul gondolom. Mondjuk minden annyit ér, amennyit kifizetnek érte, de akkor sem értem ezt a dolgot.
De most látom, hogy felkerült még pár másik 2004 elejei 20.4 20V,
mi a vér folyik itt???? Én vagyok eltévedve vagy mi a büdös franc????
Baszki, 2 éve futottak kb. ennyiért vagy kicsit kevesebbért a 2004 elejeiek, eltelt azóta 2 év és felmentek az árak? Vagy mi a retek? Inflálódunk, de azóta ezek meg amortizálódtak.
Az a fekete 2004 januári SW, amit George nézegetetett, de nem vett meg, nagyon sokáig nem ment el, már a végén 3.8-ért kínálták talán egy fél éve.
Most meg mindenki vagy egy misit még rápakol?
Emlékszem, Zsámbékon árultak Roberték egy 2004 tavaszi 2.4 20V SW-t, full bőrös, minden ami kell volt benne, ez volt 2006-ban, az autó külföldről behozott volt, az ment el 4.5 körül asszem. Pont nem csíptem meg, valami nepper megvette előlem.
Szolgálati közlemény, eladó a 2.4 20V-m, magyarországi, tökéletes állapotban, nemsokára friss műszakival (év végén megcsináltatom, így nyerek 1 évet, hehehe),
vezetett előélett az autó minden rezdüléséről, vásárolt alkatrészekről, stb.
Akciósan 4.5mFt. Vagy mennyit kérjek?!?
Kész vagyok teljesen ettől.
Szerintem ezek az autók max. 3.7-et érnek.
De tegyetek helyre, ha rosszul gondolom. Mondjuk minden annyit ér, amennyit kifizetnek érte, de akkor sem értem ezt a dolgot.
Wickey28-11-2007 16:02:00 // 5755
az én szaros 1.9es dezsőmben (amiben azért van akkora nyomaték mint egy 2.5V6-ban) már akkor rezonált a kuplung amikor 60ezer km-el ezelőtt megvettem. Félre is tettem a lóvét a kuplungszettre, de azóta még csak alig 1-2szer csúszott el, szóval még nem cserélem :-)
Wickey28-11-2007 16:00:43 // 5754
És a benyásokban teljesen másként "érkezik" a nyomaték..........
Ja, mert a benzinmotor egy kultúrált motor, ellentétben a dejzellel :-PPPPPPPPP
Ja, mert a benzinmotor egy kultúrált motor, ellentétben a dejzellel :-PPPPPPPPP
kru28-11-2007 14:41:55 // 5753
Majd egy olyan referencia kellene valakitől aki újonnan vette a verdát és sokat használta, illetve sok kilométert ment vele, tőle lesz igazi infó. Remélhetőleg azért a kuplung is ki fog bírni ezekben a 2,4 Mjetekben 200 ezret, akkor nem lesz baj, de a 150 sem roszz teljesítmény.
Direkt írtam, hogy nem a DMF-re gondolok, hanem a féltengely belső csuklók, plusz a hülye GM-es váltó.
De egyébként tényleg fölösleges az egész vita, mert tényleg attól függ, ki hogyan használja. Hidegen mennyire gyilkolja, piroslámpás indulás, stb.
Ráadásul mindenkinek minnig vannak nagyvárosi legendái pro és kontra is.
A 2.4 20V 156 kapcsán tuningoló mesterek, szerelők (magyar is, külföldi is), illetve tulajok is belefutottak már abba, hogy a féltengely belső csukló kicsit alulméretezett.
Ennyi. De az ügy nyilván orvosolható, max. annyi a baj, hogy egyetlen másik Alfa Romeo féltengely csukló sem stimmel bele... Ráadásul én még nem hallottam embert, aki polcról leemelt volna egyet, még olasz elosztóközpontból sem.
Az én autómat az előző tulaj nem kímélte vélhetően, bár a DMF és kuplung közel a 100ezerhez (vagy többhöz? ki tudja...) jól működik, ellenben a féltengely belső csuklókkal futottam már némi kört.
Direkt írtam, hogy nem a DMF-re gondolok, hanem a féltengely belső csuklók, plusz a hülye GM-es váltó.
De egyébként tényleg fölösleges az egész vita, mert tényleg attól függ, ki hogyan használja. Hidegen mennyire gyilkolja, piroslámpás indulás, stb.
Ráadásul mindenkinek minnig vannak nagyvárosi legendái pro és kontra is.
A 2.4 20V 156 kapcsán tuningoló mesterek, szerelők (magyar is, külföldi is), illetve tulajok is belefutottak már abba, hogy a féltengely belső csukló kicsit alulméretezett.
Ennyi. De az ügy nyilván orvosolható, max. annyi a baj, hogy egyetlen másik Alfa Romeo féltengely csukló sem stimmel bele... Ráadásul én még nem hallottam embert, aki polcról leemelt volna egyet, még olasz elosztóközpontból sem.
Az én autómat az előző tulaj nem kímélte vélhetően, bár a DMF és kuplung közel a 100ezerhez (vagy többhöz? ki tudja...) jól működik, ellenben a féltengely belső csuklókkal futottam már némi kört.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
510
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?