Forum >> Dízelmánia
Erhard 242 (Pure Energy)07-12-2007 08:24:07 // 5902
jah ugyan az a 2.4mjet moci a 159-ben meg 200paci....még is csak 25 ló :)))
Erhard 242 (Pure Energy)07-12-2007 08:22:30 // 5901
milyen plusz alkatrészekre gondolsz?
gázolajszűrő....max :)))
gázolajszűrő....max :)))
Attie06-12-2007 22:31:45 // 5900
Pénzről nem volt szó.
Egy dízel autó is drágább, mint egy benzines. Pl a plusz alkatrészek miatt :)
Egy dízel autó is drágább, mint egy benzines. Pl a plusz alkatrészek miatt :)
Attie06-12-2007 22:30:55 // 5899
Amúgy én hiszek abban, hogy lassan megáll a dízelek fejlődése, és a benzineseket kezdik ismét fejleszteni. Most éppen a dízelnek áll a zászló, de azért isteníteni nem kell őket :)
Selmak06-12-2007 22:30:25 // 5898
Szívó motor utólagos turbósítása azért nem olcsó mulatság.
Attie06-12-2007 22:24:42 // 5897
Most gyári fejlesztésekről volt szó :-P
A benzinest is fel lehet húzni... pl egy turbóval :))
A benzinest is fel lehet húzni... pl egy turbóval :))
Adrián06-12-2007 22:10:08 // 5896
Szerintem ezt ne feszegessük mert az én apukám erősebb;)
kru a megmodhatója hogy a 2.4 Mjtd többre képes mint 129 Kw csak a hajtáslánc ezt bírja elviselni ;)
kru a megmodhatója hogy a 2.4 Mjtd többre képes mint 129 Kw csak a hajtáslánc ezt bírja elviselni ;)
Adrián06-12-2007 22:08:00 // 5895
Viszont előnye hogy haladás közben szépen elváltogatva könnyen bemelegszik a moci ! Nem igényli a 10 percig helyben járatást ! A kis rpm nek is van sok előnye;)
Attie06-12-2007 22:07:56 // 5894
a benzines 156 2.5V6 97ben tudott 190 lovat, 2007ben 192pacit...10 év alatt plusz 2 lóerő nem mondható erős fejlődésnek :)))))))))
És a 2.4 dízel meg csak 175-ig jutott el a 156-ban :) Akkor ez elég gyenge fejlődés nem? :PPP Mégis a benzines áll jobban :)
És a 2.4 dízel meg csak 175-ig jutott el a 156-ban :) Akkor ez elég gyenge fejlődés nem? :PPP Mégis a benzines áll jobban :)
Adrián06-12-2007 22:03:15 // 5893
Az alapjárat az valóban nem a "dezsők" erőssége főleg -5 'C fokban hidegindításnál ! ;) de sokat javul az 5 henger egy kis fütyülő túróval 3000 rpm -nél:))))
Adrián06-12-2007 21:58:05 // 5892
Azért rem. beszámolsz fotókkal illusztrálva a projectedről:)))
Adrián06-12-2007 21:54:56 // 5891
Viszont GEORGE elmélete is helytálló miszerint: biztosan változik majd valamit. Amit a cső dagasztására fordit az majd felszabadul.
Most legyen okos az ember!:)))
Most legyen okos az ember!:)))
Adrián06-12-2007 21:51:51 // 5890
kru kolléga én hiszek neked ;) a squadra-ás csákó biztos nem ma kezdte és sok estben bebizonyosodott hogy a gyáritól eltérni teljesen fölösleges mert érzhetően jobb nem lesz csak estleg sokkal rosszabb ;)
GEORGE06-12-2007 16:45:49 // 5889
Amúgy ha óriási különbséget nem okoz de biztosan változik majd valamit. Amit a cső dagasztására fordit az majd felszabadul....
GEORGE06-12-2007 16:33:41 // 5888
Ez jól megadta magát....
GEORGE06-12-2007 16:29:41 // 5887
Kettő darab alucsővet gondoltam beiktatni, az nem a világ, főleg hogy úgy szerzik nekem :-)
kru06-12-2007 16:06:37 // 5886
Mérte már valaki - George, tedd meg, padra fel, utána ott helyben csövezés csere, majd újra pad, mindezt előtte és utána is többszöri méréssel és átlagolva - hogy mekkora lesz a javulás és lesz-e egyáltalán mérhető?
Nekem Stephan, akinek adok a szavára (squadra) azt mondta, hogy nagyon extrém esetben, giga nagy front mounted IC esetén szoktak ilyet, amúgy meg lebeszélt róla, hogy ne költsek erre pénzt, fölösleges.
Hozzáteszem, egy fia grafikonnal nem támasztotta ezt alá.
De a kisördög/bogár el lett ültetve...
Szóval mérjétek ki és csodálkozzatok (pro vagy kontra :-))))...
Nekem Stephan, akinek adok a szavára (squadra) azt mondta, hogy nagyon extrém esetben, giga nagy front mounted IC esetén szoktak ilyet, amúgy meg lebeszélt róla, hogy ne költsek erre pénzt, fölösleges.
Hozzáteszem, egy fia grafikonnal nem támasztotta ezt alá.
De a kisördög/bogár el lett ültetve...
Szóval mérjétek ki és csodálkozzatok (pro vagy kontra :-))))...
Poló06-12-2007 11:42:43 // 5885
Szééép :)))
De legalább amíg ment, addig jól ment :))))
De legalább amíg ment, addig jól ment :))))
Selmak06-12-2007 11:39:28 // 5884
Úgy nagy valószínüségel nem okozol bajt.
Selmak06-12-2007 11:38:42 // 5883
GEORGE06-12-2007 10:52:18 // 5882
Tehátha én meghagyom a gumi illesztést és a könyököt is gumiból akkor bajom nem lehet....
Poló06-12-2007 10:48:04 // 5881
És hogyan illesztette a fémcsöveket egymáshoz, illetve a turbóhoz és a szívósorhoz? Oda hegesztette? Vagy oda tett egy 10 cm hosszú gumicsövet?
GEORGE06-12-2007 10:42:38 // 5879
A turbo és a fém cső közé semmilyen gumi közbetétett nem tett??
Selmak06-12-2007 10:38:34 // 5878
Indexen volt fent egy kép mikor a csóka az IC csövet végig merev fém csőre cserélte és turbo kompresszor háza elrepedt egy idő után.
Selmak06-12-2007 10:26:18 // 5876
Az IC csövek kicserélés fémre csak extrém tuning esetén javasolt, de akkor is kell gumi toldalék a turbohoz illesztéskor mert különben reped a turbó.
Poló05-12-2007 23:51:30 // 5875
Mivel nem tágul, így elvileg kisebb a turbólyuk. Nem repedezik el sok-sok idő után, mint a gumi, nem szakad szét. Hogy ezek mellett van még előnye, azt nem tudom.
Poló05-12-2007 23:49:47 // 5874
Motrot :DDDD
Mi az a motr? :PPP
Mi az a motr? :PPP
Wickey05-12-2007 23:32:14 // 5873
egy dízel hangjától egy jóérzésű ember alapból idegbajt kap, ami viszont a benzinkúton mérséklődik.
Ha belegondolok, hogy felváltva reggel/este minden másnap 5 rugóból tankoltam a V6TB-be, hogy dolgozni járjak (110km oda vissza, tehát 165km-re 5kHUF a 230 forintos benzinből)... mostmeg 5K-ból 250km-et elmegyek úgy is, hogy 270 a gázolaj.
Ha belegondolok, hogy felváltva reggel/este minden másnap 5 rugóból tankoltam a V6TB-be, hogy dolgozni járjak (110km oda vissza, tehát 165km-re 5kHUF a 230 forintos benzinből)... mostmeg 5K-ból 250km-et elmegyek úgy is, hogy 270 a gázolaj.
Adrián05-12-2007 22:51:02 // 5872
Ez a gumi csövek lecserélése erre a polírozott fémre nálam is felmerült mint ötlet!
Viszont mik lennének igazából az előnyei! Tudom hogy a gumicső tágul;)
Viszont ez a fémcső valami más fémhez hozzáérne a rezonanciától biztos idegbajt kapnék:))
Viszont mik lennének igazából az előnyei! Tudom hogy a gumicső tágul;)
Viszont ez a fémcső valami más fémhez hozzáérne a rezonanciától biztos idegbajt kapnék:))
Selmak05-12-2007 16:38:47 // 5871
Csak rögtön mindenki a jürgen csoport szárráhúzott koromgyárait akarja alázni. A CR nem meg határ szab a befecsekendezőrendszer.
Erhard 242 (Pure Energy)05-12-2007 15:41:14 // 5870
van OCT meg a box....egyik sem kúrja szét a motrot...persze nem 30%-kal kell megtolni...
GEORGE05-12-2007 15:31:57 // 5869
A gumicsövet én is ki akarom cserélni a könyökök maradnának....ez csak nem nyírja szét...
sztane05-12-2007 13:14:44 // 5868
fogyiról annyit, hogy én is produkáltam kapopsfő-tamási-kaposfő úton kijelző szerint 3,9 átlagfogyit, igaz sehol sem mentem 90 felett, olyanok voltak az útviszonyok.
s az oldalamon az összes eddigi tankolásom fennt van, s igaz nem kímélem a gépet, sokszor vagyok késésben, s gyakran 2-4 személlyel, s így az átlag 7,3.
a 2,0 ts 16v-vel a közelebb voltam a 10-hez, mint a 9-hez, de produkált egy pesti úton 15,2-őt is
s az oldalamon az összes eddigi tankolásom fennt van, s igaz nem kímélem a gépet, sokszor vagyok késésben, s gyakran 2-4 személlyel, s így az átlag 7,3.
a 2,0 ts 16v-vel a közelebb voltam a 10-hez, mint a 9-hez, de produkált egy pesti úton 15,2-őt is
András bácsi05-12-2007 13:03:48 // 5867
Kipuff, kúler, EGR-lekötés, gumicsövek cseréje fémre, kicsit nagyobb túró. Aztán szépen behal a motor. :)))
András bácsi05-12-2007 13:02:29 // 5866
Elvileg a motortér felé átjön a korbács. Mindenesetre bontsd le a hangszigetelést, hátha valahol akad.
Tom55505-12-2007 13:00:33 // 5865
Visszatérve: 1.9 JTD -n eszközölt már valaki optimalizálást tuningot??
Chip, ilyesmi?
Chip, ilyesmi?
Liquid05-12-2007 12:37:44 // 5863
láttam én már ilyen csodajapángépben, négy személlyel, 140-nél 10 feletti fogyasztást. (a pillanatnyi fogyimérőn)
Ferke05-12-2007 12:27:42 // 5862
Mi bajod a boxerekkel?! Ezt meg se hallottam!:)))
Ferke05-12-2007 12:21:55 // 5861
Szerintem szerezz be hozzá egy manualt, abból jól látni, hogy mi, merre megy. Úgysem úszod meg szerintem, hogy ne kelljen belül bontani, így viszont látni fogod, hogy kb hol, merre, mit bonts meg.
GEORGE05-12-2007 10:06:38 // 5860
Ja ja engen sem érdekelt hogy 155 ló és csak 188nm van a ti-ben mikor a dugóban álltam vele. Akkor az volt a melos autóm :-)
GEORGE05-12-2007 09:45:45 // 5859
Ilyen fogyikról csináljak fotókat a 2,4-el??? ?? most megyek Szekszárdra! Bármikor produkálok 2,2-öt!! De ez nem jelenti azt hogy stabilban ennyit enne!! ugyan úgy nem valós az 5,5 sem!!!
És csak azért merem írni mert nekünk is van ilyen csodagépünk mint neked!! .-)
Gondolom a te fogyi mérőd sose mutat 10-et vagy 12,2-öt vagy 23-at??
És csak azért merem írni mert nekünk is van ilyen csodagépünk mint neked!! .-)
Gondolom a te fogyi mérőd sose mutat 10-et vagy 12,2-öt vagy 23-at??
GEORGE05-12-2007 09:41:21 // 5858
Ha a lejtön leállitom az enyimét akkor 0-át eszik :-))))
Wickey04-12-2007 17:45:42 // 5857
pont leszarom hány Nm-el állok a dugóban reggelente.
A munkagép nem erről szól :D
A munkagép nem erről szól :D
Tom55504-12-2007 17:36:32 // 5856
nos ott vagyok most hogy a vezérlőről lekötöttem az 5 db csatit a motor felőli oldalon meg nagyjából szabaddá tettem a az utat(azér ez tulzás van vagy 5cm) és itt ezen az oldalon látok 2 bemenő krbácsot gumi ágyban.. Ezeket ha kihuzom a moto fele akkor jönnek??
mert a lábtérnél az agond hogy ugyebár ott a fütöventilátor meg a müszerfal azt nem nagyon látszik mennyire megy még felfelé a vezetékköteg
mert a lábtérnél az agond hogy ugyebár ott a fütöventilátor meg a müszerfal azt nem nagyon látszik mennyire megy még felfelé a vezetékköteg
András bácsi04-12-2007 17:31:06 // 5855
A motorvezérlőét. A másiknál sanszos, hogy nem.
András bácsi04-12-2007 17:30:36 // 5854
Ki lehet fűzni.
Tom55504-12-2007 17:25:28 // 5853
Üdv!
Kis szakmai segitségra meg infóra lenne szükségem. Szóval van ez a 145 ös 2000es éjáratu 1.9 JTD amiből a motor mostanában lesz kivéve kompletten mindenestül(előreláthatólag). Most ott az elektromos résznél tartok jobban mondva a kábelkorbácsot szeretném kifűzi a kasztniból..az a kérdés hogy a vezérlőegységtől anyosoldalon lábtér) jövő kábelköteget ki lehet e fűzni-szedni megvágás nélkül a tüzfalon vagy a müszerfalat is ki kell e szedni hozzá?? És a kérdés a másik oldalra (vezető oldal) is vonatkozik.
A másik kérdés hogy ebbe az AR32302 motorkódu motorokba szerintetek hogyan érdemes teljesitmény és nyomatéknövekedés céljából belenyulni. Chip, nagyobb turbo... véleményeket tapasztalatokat várok
köszi
Kis szakmai segitségra meg infóra lenne szükségem. Szóval van ez a 145 ös 2000es éjáratu 1.9 JTD amiből a motor mostanában lesz kivéve kompletten mindenestül(előreláthatólag). Most ott az elektromos résznél tartok jobban mondva a kábelkorbácsot szeretném kifűzi a kasztniból..az a kérdés hogy a vezérlőegységtől anyosoldalon lábtér) jövő kábelköteget ki lehet e fűzni-szedni megvágás nélkül a tüzfalon vagy a müszerfalat is ki kell e szedni hozzá?? És a kérdés a másik oldalra (vezető oldal) is vonatkozik.
A másik kérdés hogy ebbe az AR32302 motorkódu motorokba szerintetek hogyan érdemes teljesitmény és nyomatéknövekedés céljából belenyulni. Chip, nagyobb turbo... véleményeket tapasztalatokat várok
köszi
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
532
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?