Forum >> Dízelmánia

Selmak28-09-2007 09:32:30 // 4502
Kettős tömegű élettartama jürgenéknél még szarabb és ott hengefejrepdés + olajazabálás is műsoron van. Valószínüleg aki a bolygóműves automata puhaságával vált annak nem ugyaz az életartamot tudja mint aki sportosan.
GEORGE27-09-2007 21:47:40 // 4501
Még azt sem? :-(
András bácsi27-09-2007 21:43:35 // 4500
A szlalomversenyt meg főleg nem :)
WarbiRunner (Gyuri)27-09-2007 20:45:05 // 4499
Ááá ne idegesíts...a 146-ban is kettős tömegű lenne? Úgy tudtam, hogy az még egyszerű vasdarab...
GEORGE27-09-2007 20:25:01 // 4498
Tapasztalat? mert vannak itt olyan vélemények hogy rezonálna és más a felfogatása is a két lenfkeréknek.....
Erhard 242 (Pure Energy)27-09-2007 20:21:47 // 4497
igen lett, itt szfváron :)
GEORGE27-09-2007 20:17:04 // 4496
Lett már valakinek kiváltva??? Egyáltalán jó lesz utána?? Nem fog beremegni??
Erhard 242 (Pure Energy)27-09-2007 20:14:55 // 4495
gondolom :)))
egyébként tényleg nem tesz jót neki....szinterkuplung meg egyes tömegű lendkerék cserével megoldható...
GEORGE27-09-2007 20:11:48 // 4494
Tényleg?? :-))) mert akkor nem gyorsulgatok :-)
Erhard 242 (Pure Energy)27-09-2007 20:11:00 // 4493
a nagy gyorsulgatásokat sem bírja :)
GEORGE27-09-2007 20:08:57 // 4492
Lehet, de az sem mindegy hogyan került bele, autópályán vagy helyben járással.....
Erhard 242 (Pure Energy)27-09-2007 20:07:58 // 4491
szerintem a legtöbb jtd-ben plusz egy százassal több km lakik ez itt a fő probléma:))
GEORGE27-09-2007 20:03:06 // 4490
134 -nél tartok eddig probléma mentes a lendkerék...
András bácsi27-09-2007 19:15:26 // 4489
Ugyanaz a lendkerék. :)
Cgo27-09-2007 19:10:33 // 4488
ezek szerint 1.9 JTD specifikus :))))
Cgo27-09-2007 19:09:58 // 4487
szepen leirtad, gratula az autohoz! es irigyellek a lendkerek miatt :)))
Cgo27-09-2007 19:08:54 // 4486
a grafikon aljan peugeot 406 hdi van :)
Attie27-09-2007 19:03:15 // 4485
Na az ilyet öröm olvasni :)
Robert-jtd27-09-2007 18:51:13 // 4484
Az enyémben már ennyi km-van jelenleg már eggy 1000ssel több!
És még tudtommal nem volt cserélve benne a kuplung sem és a lendkerék sem!
Megvan hozzá a szervizkönyv mert Sk-ban volt véve újonnan,és ha ide leirnám hogy eddig milyen elenyésző hibái voltak az autónak bizony sok cartárs hitetlenkedve csóválná a fejét!!!!
Ja és tavaly kb-200e/km állásnál belekerült eggy P.box +sport filter(Kingdragon)+remus sport kipuf +sport kat és az eredményez hiteles adat!
Sőt mióta izmosabb lett kevesebb lett a fogyi majd 0,5l-rrel és sokkal jobban elégeti a gázolajat(nagy csapatás után a koromfekete helyett,szürkés a kipuf vég).
Mégvalami a kocsit 115e/km-vel vettem és pontosan 3.5éve hajtom,a hét 7!-napjából.
Jelenleg is 15e/km-ként oil csere és itt jegyzem meg,hogy sosem kell utántölteni még 1dcl-sem!
Télen reggel indulás előtt bestarolom és hagyom alapjáraton 5percig,és a nagy csapatások után ha megállni szándékozom mindig hagyom kb-1percig visszahűlni a turbót!
Most lehet hogy csak mákom van ezzel a kocsival és épp eggy jóállapotú mehgkimélt példányt fogtam ki mert az első tulaj mindig időben szervizelte sőt márkaszervizbe hordta!
De ha még ezekután a leírt sorok után is valakinek kéteje(nem is annyira az alfás cartársak közül.hanem mivel itt Off-os emberek is olvasgathatnak) van,hogy jó válválasztás-e egy Alfa Jtd dieseles erőforrás az bármikor fölkereshet telefonon és szivesen elviszem egy körre,hogy meggyőződjön róla,hogy ha a JTD nem is faszább de NEM IS ROSSZABB!!!!-eggy jürgen dieseltől semmivel sem!
Cgo27-09-2007 17:54:25 // 4483
ahogy en nezem minden JTD-nel 100-110e km korul elojon ez a kettostomegu dolog.... a 146-ban valamikor 120e km korul, a 156-ban most 102e km van....
Cgo27-09-2007 17:51:51 // 4482
az itteni haverom a 105 lovas JTD 146ot ugy adta el, hogy 4 km hianyzott a 350000-hez es nem volt gondja vele...
kilah27-09-2007 17:24:58 // 4481
Hi! Nem tudja valaki hogy a 105 lovas 1.9 JTD-nek mekkora a turbónyomása? Mostanában kicsit erőtlen a gép és nem tudom mi lehet vele.
Ferke27-09-2007 15:57:16 // 4480
A Ford TDCI úgy ánblokk, ahogy van hírhedten xar!:))
Selmak27-09-2007 14:47:16 // 4479
JTDnél nem is a mechanika szab határt, hanem hogy CR elemeket szállító Foschtól a Fiat mennyire követelte meg a minőséget, pl. Ford TCDI csúcsai hírhedten szarok by Fosch, pinalogós turbó hirhedten fos by Garret.
Erhard 242 (Pure Energy)27-09-2007 14:46:15 // 4478
no látod :)
aki odafigyel rá annak jobbak az esélyei...
Selmak27-09-2007 14:43:27 // 4477
Enyém is 160K felett van már és az engine hibátlan (kop-kop-kop), de én vigyázok is rá.
Erhard 242 (Pure Energy)27-09-2007 14:24:32 // 4476
így van :))
tegnap is volt Pécsről egy amorés s kérdezgettem...jtd-je van 150e km-rel semmi baja az autónak....
András bácsi27-09-2007 14:06:41 // 4475
Az 1.9 hazahozott 100 km-ről utánfutóval, forráshatáson lévő vízzel, tök erőtlenül, és a hf-nek semmi baja nem lett.
András bácsi27-09-2007 14:05:42 // 4474
Szerintem is a dízel a rossz üzemanyagtól, a rossz kenőanyagtól, meg a női (vagy nőiszerűférfi) sofőröktől hal meg.
Wickey27-09-2007 14:02:02 // 4473
legjobb autó a céges autó, azt más szervizeli, és fizeti :P
Erhard 242 (Pure Energy)27-09-2007 13:59:44 // 4472
csinálok egy statisztikát...nem akarom a mundér becsületét óvni de benzineshez több mindent visznek...
András bácsi27-09-2007 13:49:19 // 4471
Maradjunk abban, hogy mindkettő szar. :)
Selmak27-09-2007 13:41:19 // 4470
Dieselben is van elektronika, meg méregdrága CR elemek.
Erhard 242 (Pure Energy)27-09-2007 13:38:55 // 4469
meg a trafók...meg a vezér elektronika..
Attie27-09-2007 13:35:42 // 4468
TS-nél meg jön defaultból a vezmódosító, meg a 8 gyertya :)
Nekem 4 literrel kevesebb a fogyim. 100 km-enként spórolok egy ezrest :)
Ferke27-09-2007 13:16:54 // 4467
Pont ezt számolgattam, merthogy mégiscsak aktuális volt előretekintenem. Ha idén még1x kéne kettőstömegű (vagy ezzel megegyező) öszegű ráfordítást elszenvednem, még akkor is jobban jönné ki....persze ehhez nem keveset kell kocsikázni.:(
Selmak27-09-2007 13:07:33 // 4466
A (L)user először azt hiszi hogy jól jár az olajkályhával mert ha drágább is látszólag olcsóbb az üzemeltetése. Látszólag. Aztán jönnek ilyen százezres nagyságú alkatrészár rémképek és gyomorgörcs minden kulcselfordításkor. Vazzeg beteolom az szakdékba és veszek egy 2 trabantot. Az egyszerü mint faék, se kettőstömegü lendekrék, se CR, se vezérműtengely, se ECU, se LMM, olajcsere se kell.

Na jó csak vicceltem.
Ferke27-09-2007 11:54:59 // 4465
Ez nem gond, anno nekem is kb 1:3 arányban volt a szaktudás/bátorság arány.:)))
Attie27-09-2007 11:48:31 // 4464
Én azt sem tudnám hol kell hozzá kezdeni :) No meg helyem se lenne hozzá.
Attie27-09-2007 11:47:41 // 4463
Ez a lendkerék mizéria egy rémálom. Olyan durva árak repkednek itt. :(
Remélem sosem jutok el ide. Ehhez persze nem segít a Bp-i dugózás :/

Lehet hogy inkább lerakom az autót csak megússzam az ilyen százerzes tételeket :)
Ferke27-09-2007 11:40:12 // 4462
Mert csak így lesz jó a végén! Tudod, az ember magát a legritkább esetben veri át és húzza le!:))))))
Cgo27-09-2007 11:34:07 // 4461
itt mindenki maga szerel? :)))
szolok az apamnak es szetkapjuk :)
Ferke26-09-2007 20:36:35 // 4460
Nekem a váltó feltolásával még nem csattant a helyére, kellett neki egy csapás a végén.:)
András bácsi26-09-2007 20:28:53 // 4459
Mármint a villa beakasztására gondolsz? Nincs taktika, csak jó szögben kell rátolni a motorra a váltót, és beugrik a helyére. A felső furatokba raktam hosszú vezetőszárakat, tulajdonképpen azon csúszott. Úgy harmadikra próbára rá is ment.
Ferke26-09-2007 20:20:51 // 4458
Itthoni gépen nekem is 20-as van, az 2005 októberi.
Ferke26-09-2007 20:19:35 // 4457
Összerakásnál a kinyomócsapágyat milyen taktikával raktad helyre? :)
Ferke26-09-2007 20:17:59 // 4456
Nekem a vezetőgyűrű egész szép volt, a szerkezet viszont nagyon gázos.

És itt az átkozott kettőstömegű is.:)
András bácsi26-09-2007 20:11:50 // 4455
Oké, kösz, majd meghálálom.
András bácsi26-09-2007 19:59:51 // 4453
Akkor megköszönhetem? :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.