Forum >> Dízelmánia
Erhard 242 (Pure Energy)26-09-2007 19:58:48 // 4452
már 35ös van...elnéztem:)))
András bácsi26-09-2007 19:47:53 // 4451
Tökéletes lenne.
András bácsi26-09-2007 19:47:36 // 4450
Erhard 242 (Pure Energy)26-09-2007 19:38:32 // 4449
DVD-n jó lesz?
azt hiszem tudok szerezni...
azt hiszem tudok szerezni...
Erhard 242 (Pure Energy)26-09-2007 19:38:02 // 4448
Örülök neki :))
Nekem hidegen szokott egy kicsit berezonálni...mikor üzemmeleg már tökéletesen sima
Nekem hidegen szokott egy kicsit berezonálni...mikor üzemmeleg már tökéletesen sima
András bácsi26-09-2007 19:12:35 // 4447
Ja, különben nagyon jó lett az új lendkerékkel. Teljesen rázásmentes, akár finom csak kupluggal játszva is szépen lehet gurigázni.
András bácsi26-09-2007 19:08:51 // 4446
Jöhet egy 33-as. ;)
András bácsi26-09-2007 19:08:28 // 4445
Mondom: 7-8% eltérés. :)
Erhard 242 (Pure Energy)26-09-2007 19:07:20 // 4444
de nálam a kettős tömegű 110e ft bármihez :)))
Erhard 242 (Pure Energy)26-09-2007 19:06:27 // 4443
nah már 34-nél járunk :))
árban meg 236e Ft...
árban meg 236e Ft...
András bácsi26-09-2007 19:05:37 // 4442
De nagyon szícesen elfogadom a felajánlott frissebb verziókat, még ha a bios-t át is kell állítani. :)
András bácsi26-09-2007 19:04:17 // 4441
Hát nem új, itthon a 19-es van fent, az olyan 2005 év végi. De azért annyit nem csal az ár a forintnál keményebb valutában. :)
Erhard 242 (Pure Energy)26-09-2007 19:00:39 // 4440
jó régi epered lehet...jó lenne 220ért :)))
András bácsi26-09-2007 18:51:53 // 4439
Az az érdekes, hogy a gyárit 220 körül hozza 5-ös kedvezméynkódon, a gyári felújított viszont már csak 150 körül van, de az is 9-es kódon. Ergo olyan 100 körül megvan.
András bácsi26-09-2007 18:48:54 // 4438
Létezik sajnos.
Selmak26-09-2007 17:35:24 // 4437
Sajna csak 145/146 JTDhez hozza 73502831 számú lendkereket. JTD 99től rakták 145/145be könnyen lehet hogy már csak kettős tömegűvel szerelték.
Ferke26-09-2007 15:37:54 // 4436
Ez a cikkszámváltás is az agyamra megy. Létezik, hogy van olyan eper, amiben csak bizonyos cikkszámok szerepelnek? Már többször jártam úgy, hogy az általam felírt cikkszámon nem találtunk cuccot, mert egy másik eperben nem volt benne.
András bácsi26-09-2007 15:36:10 // 4435
Az csak cikkszámváltás. A search funkcióban a "mihez jó még"-et kell megnézni.
Ferke26-09-2007 15:17:21 // 4434
Na igen. Anno a ladámban simán megcsináltam én is ilyeneket, de az se most volt...:))
WarbiRunner (Gyuri)26-09-2007 14:26:29 // 4433
Tudom hogy nem egy technikai színvonal, de anno a Wartburgnál fel lehetett szabályoztatni a lendkereket és jó is lett tőle.
Selmak26-09-2007 13:49:11 // 4432
Eper szerint 2002ben az eredeti alkatrész le lett váltva egy újabb verzióval amit 2003ban megint leváltottak. :(
Ferke26-09-2007 13:33:44 // 4431
Igen, igen. teljesen logikus...sajnos.:)
András bácsi26-09-2007 13:07:00 // 4430
Ki akarja ezt kideríteni? :) A lényeg az, hogy a fotón kettős tömegű van. Különben meg roppant egyszerű: alvázszám,cikkszám és megmondja a katalógus.
Selmak26-09-2007 13:00:42 // 4429
Sikerült végre kideríteni hogy a 146 JTDben milyen lendkerék van?
András bácsi26-09-2007 12:55:29 // 4428
Az a baj, ha tényleg lóg axiálisan 1 mm-t, akkor annak vége. Gondolj bele: a tárcsa másfél milis kopással már megcsúszik.
Selmak26-09-2007 12:48:11 // 4427
Jó arra a benzin is, lényeg hogy oldja a olajt/kátrányt. Viszont zárt térben kirobbanó meglepetést okozhat. :)
Ferke26-09-2007 12:42:00 // 4426
Bár most hogy így visszaemlékszem, nem tűnt hullámosnak a felülete. Igaz, ezt nem néztem meg tüzetesen.
Ferke26-09-2007 12:41:16 // 4425
Motortartókat kizártuk. +x néztem át tüzetesen őket. Jók. A lendkerék a hullámos felületével simán lehet potenciális tettes, de így akkor amiatt is lendkerék csere van, ugyanúgy, mintha a kettős tömeg miatt lenne xar.
WarbiRunner (Gyuri)26-09-2007 12:36:59 // 4424
Motortartókat kizártátok a játékból? Az is tud ilyen indulásnál rázkódást okozni, illetve ha hullámos a lendkerék tapadófelülete.
Ferke26-09-2007 12:33:52 // 4423
Csak a gázolaj jó erre a célra??
Ferke26-09-2007 12:33:19 // 4422
Nem került be bontott. Egészene gyszerűen bent maradt az eredeti, mert tökéletesen hibátlannak mutatta magát...aztán mivel a kuplung cserét követően még durvább lett a helyzet, kizárásos alapon maradt a lendkerék...de ugye ehhez össze kellett rakni az autót, most meg megint szét...klassz lego..:)
Ferke26-09-2007 12:31:37 // 4421
Semennyi olajfogyást nem tapasztalok, igaz szigorú 10k km-enként van olajcsere. Szóval kb igen, 1-másfél deci olaj mehet ár rajta..nem vészes, ezt szakemberrel együtt állapítottuk meg, de akkor is idegesít, és kimosnám az IC-t.
WarbiRunner (Gyuri)26-09-2007 12:24:01 // 4420
Volt hatalmas szervizen az autóm :-) A múltkor már nyomozgattam a rejtélyes gázolajmelléfolyás után, no csak annyi volt, hogy a CR és a befecskendező porlasztó közti összekötő cső fémkúpos illeszkedésű hollanderét meg kellett húzni. 10-es kulcs 28 másodperc. Aztán a gázolajszűrő csere is végre megtörtént. A szerelési útmutató szerint ki kell venni az egész gázolajszűrő egységet a cseréhez. Remélem nem nagy hiba, hogy alulról aknából hosszúszárral benyúlva lett leszedve, 10 perc alatt fenn volt az új. Legalábbis a szerelő ezt mondta, mert el kellett szaladnom a közeli boltba, mire visszaértem már légtelenített. Gyújtás néhányszor ráad és már ketyegett is újra. És ehhez készültem lelkileg egy hónapot :-)
Ami viszont meglepett, hogy mekkora hatása van a gázolajszűrő cserének. Reggel 13-14 fokban azért eddig elég nyersen szólt a motor, főleg 2000 környékén, ahol hidegen elváltok. Na ma reggel az első váltásig megvolt az a kellemetlen hang aztán kész, elmúlt, teljesen úgy járt a motor, mint melegen. Bemelegedve meg még picit simábban jár, és határozottan jobban reagál a kis gázpedálmozgatásokra. Mintha nagyobbat is húzna, de ezt majd holnap tesztelgetem az M3-mason...
Ami viszont meglepett, hogy mekkora hatása van a gázolajszűrő cserének. Reggel 13-14 fokban azért eddig elég nyersen szólt a motor, főleg 2000 környékén, ahol hidegen elváltok. Na ma reggel az első váltásig megvolt az a kellemetlen hang aztán kész, elmúlt, teljesen úgy járt a motor, mint melegen. Bemelegedve meg még picit simábban jár, és határozottan jobban reagál a kis gázpedálmozgatásokra. Mintha nagyobbat is húzna, de ezt majd holnap tesztelgetem az M3-mason...
Ferke26-09-2007 12:05:28 // 4419
Megnéztük. Sajnos nem. Asszem Bandi tőlem függetlenül is rájött, ugyanerre. Pedig olcsóbb lenne.:))
WarbiRunner (Gyuri)26-09-2007 12:04:29 // 4418
Nem megy fel a 105 pacis szimpla lendkereke a tiedre? Lehet olcsóbb és problémamentesebb lenne.
ötödik Béla25-09-2007 20:39:25 // 4417
Sziasztok! Ha tudna valaki számomra egy Novitec powerrailt, azt megkérem jelezze, mert szeretnék egyet venni a gépbe. Előre is köszi!
bobbybratyo25-09-2007 20:17:57 // 4416
Szeva mindekinek ! Tud valaki segíteni mennyibe kerül most egy 2000 év járatú 1.9 jdt zöldkártya ? Mert sajna le fog járni a jövőhónapban : (((((
Selmak25-09-2007 19:40:15 // 4415
Levegőszűrőn nem maradt rajta fólia véletlenül, tudom hogy láma kérdés de számtalan esetben előfordúlt már.
Attie25-09-2007 19:28:17 // 4414
Köszi!
És akkor ez azt jelenti, hogy azt a kormos szutykot szívja be a motor? :-O
És akkor ez azt jelenti, hogy azt a kormos szutykot szívja be a motor? :-O
Selmak25-09-2007 13:06:29 // 4413
Gázolajnyomás problémákra nem kellene diagnosztikai lámpának kivillannia, mert nekem mikor felevegősödött akkor világított.
Mogyoró25-09-2007 11:23:58 // 4412
Próbáld átnézni a gázolajszűrőnek a csőcsatlakozásait mert elképzelhető, hogy farslevegő kerül a rendszerbe és ez okozza a problémát
GEORGE25-09-2007 00:09:16 // 4411
kipufogógáz vissza vezető.
A környezetvédelmi normák miatt visszavezetnek valamennyi kipufogógázt a szívó oldalra. ennek a folyamatnak a szabályozására való az EGR szelep.
A környezetvédelmi normák miatt visszavezetnek valamennyi kipufogógázt a szívó oldalra. ennek a folyamatnak a szabályozására való az EGR szelep.
Csekő24-09-2007 23:53:33 // 4410
Szerintetek mi lehet a baj?
Ha alacsony sebbeségi fokozatba vagyok tehát 2-ba és olyan 1200-1500-as fordulatról letaposom a gázt akkor a kocsi megindul bár nem úgy mint szokott aztán ha eléri a kb 2700-3000-es fordulatot akkor leáll az motor! Nincs chip-elve még gyári!
Néha az alapjáratom is leesik de ha nyomok egy kis gázt vagy ha leszállok a fékpedálról akkor beáll a rendes fordulatszámra! Furcsábban is indul! Ezt azóta csinálja mióta olaj, olajszűrő, levegő és gázolajszűrő lett cserélve! LMM szerintem nem lehet hiszen lehúztam a csatit mentem vele és ugyanezt csinálja? Lambda szonda? Bár én a gázolajszűrőre is gyanakszom mondjuk ugyanez a márka, típus volt fent előtte is és semmi bajom nem volt vele!
SZERINTETEK???
Ha alacsony sebbeségi fokozatba vagyok tehát 2-ba és olyan 1200-1500-as fordulatról letaposom a gázt akkor a kocsi megindul bár nem úgy mint szokott aztán ha eléri a kb 2700-3000-es fordulatot akkor leáll az motor! Nincs chip-elve még gyári!
Néha az alapjáratom is leesik de ha nyomok egy kis gázt vagy ha leszállok a fékpedálról akkor beáll a rendes fordulatszámra! Furcsábban is indul! Ezt azóta csinálja mióta olaj, olajszűrő, levegő és gázolajszűrő lett cserélve! LMM szerintem nem lehet hiszen lehúztam a csatit mentem vele és ugyanezt csinálja? Lambda szonda? Bár én a gázolajszűrőre is gyanakszom mondjuk ugyanez a márka, típus volt fent előtte is és semmi bajom nem volt vele!
SZERINTETEK???
Attie24-09-2007 23:34:27 // 4409
Annyiszor volt már itt szó róla. Mi az az EGR szelep?
Cgo24-09-2007 23:11:01 // 4408
miert, ez a kettostomegu dizel specifikus?
kru24-09-2007 21:10:53 // 4407
Más téma: IC-t takrított ár ki valaki? Merthogy rendesen fossa a turbo az olajat. Még ez is...:((
Ferke, mit jelent a rendesen? Merthogy olajat látszólag nem eszik a géped, nem?
Vagyis a rendesen azt jelenti, hogy fél deci olajat átnyom a turbó 15e km alatt? Vagy mit?
Csak kiváncsi vagyok.
Ferke, mit jelent a rendesen? Merthogy olajat látszólag nem eszik a géped, nem?
Vagyis a rendesen azt jelenti, hogy fél deci olajat átnyom a turbó 15e km alatt? Vagy mit?
Csak kiváncsi vagyok.
Erhard 242 (Pure Energy)24-09-2007 08:24:54 // 4406
Szerintem elég zsákbamacska bontott lendkereket venni... dupla szívás, dupla ktg...
Wickey24-09-2007 08:18:35 // 4405
ugye? És még akkor szó sem volt arról, hogy mondjuk már halódik és csúszik a kuplung, szóval ötödikben se tudja vele lefullasztani az autót :D
Wickey24-09-2007 08:16:57 // 4404
najó, de ha ez elfelejtődik, vagy nem alapos, akkor van némi kockázat a dologban. :-)
Amúgy tényleg, át kell veretni rajta 2-2.5 bar nyomással pártíz köbméter levegőt.
Amúgy tényleg, át kell veretni rajta 2-2.5 bar nyomással pártíz köbméter levegőt.
András bácsi24-09-2007 08:14:33 // 4403
Húúúú, de végítélet-hangulatot festettél le. :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
6
Guests6
484
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?