köszi köszi:))))
Ebben bíztam:))
Forum >> Dízelmánia
Átok79146TD24-11-2007 20:31:55 // 5652
GEORGE24-11-2007 20:29:22 // 5651
rádbizzuk :-)
GEORGE24-11-2007 20:28:46 // 5650
Szokott segiteni!
Átok79146TD24-11-2007 20:17:54 // 5649
bízzunk benne:))))
Átok79146TD24-11-2007 20:17:20 // 5648
Most akkor dugózzam vagy nedugózzam??:)))
ez itt a kérdés:)))
ez itt a kérdés:)))
GEORGE24-11-2007 20:16:40 // 5647
Biztosan ad! .-)
Átok79146TD24-11-2007 20:16:10 // 5646
Marha messze:(((((((((((((((
marad az infószerzés ha ad:)))
marad az infószerzés ha ad:)))
András bácsi24-11-2007 20:13:46 // 5645
Visszavonom: most nézem, nem JTD-ről van szó. Ott az euro 3-as motornál a lecsapodó olaj szépen felgyűlemlik az egr-rendszerben a fojtószelep felől. Aztán szépen elcsöpög igen hülye helyekre.
A tekergetés igazán úgy lehet hatásos, ha mérni is tudod, hogy mit csináltál, nem csak a ládab mondja, hogy jobb lett.
A tekergetés igazán úgy lehet hatásos, ha mérni is tudod, hogy mit csináltál, nem csak a ládab mondja, hogy jobb lett.
GEORGE24-11-2007 20:12:13 // 5644
mert ritkán olvassa az oldalát :-)
kulcson van Dunaújvárostól 12km BP felé a 6-on.
kulcson van Dunaújvárostól 12km BP felé a 6-on.
Piritu - 1.000.00024-11-2007 20:02:26 // 5643
Egyet értek Veled.
Az SW nem kombi - bár a sok OFF miatt felállított besorolásokba oda illik a leginkább emiatt kombinak KELL besorolni.
A kombi teherszállításról szól, az SW nem. Eddig még nem jutott eszembe, hogy pl.betegyek egy kredencet, vagy bármi nagyot, az ötajtós OFF asztmámba anno - nem kombi volt - mindent vittem. Az kuli volt.
Egy óriási előnye van a sedanhoz képest: a mélynyomó hangja szebben hallatszik :-)))
A 146 egy tipikus ötajtós autó - góf kategória - és családszállítás szempontjából nagyon jól sikeredett. 200 e km alatt sosem volt "kevés".
Az SW nem kombi - bár a sok OFF miatt felállított besorolásokba oda illik a leginkább emiatt kombinak KELL besorolni.
A kombi teherszállításról szól, az SW nem. Eddig még nem jutott eszembe, hogy pl.betegyek egy kredencet, vagy bármi nagyot, az ötajtós OFF asztmámba anno - nem kombi volt - mindent vittem. Az kuli volt.
Egy óriási előnye van a sedanhoz képest: a mélynyomó hangja szebben hallatszik :-)))
A 146 egy tipikus ötajtós autó - góf kategória - és családszállítás szempontjából nagyon jól sikeredett. 200 e km alatt sosem volt "kevés".
Átok79146TD24-11-2007 20:01:59 // 5642
miért is járok jobban?:)))
amúgy ő hol szerel??
amúgy ő hol szerel??
Átok79146TD24-11-2007 20:01:10 // 5641
helló:)
köszi a válaszokat. ha nyomja esetleg..akkor miért nem jó megoldás??
gondolom ilyen negyed fordulatokkal érdemes kezdeni az állítgatást...
köszi a válaszokat. ha nyomja esetleg..akkor miért nem jó megoldás??
gondolom ilyen negyed fordulatokkal érdemes kezdeni az állítgatást...
GEORGE24-11-2007 19:58:56 // 5640
tag és férfi .-)
de jobban jársz ha felhívod!
de jobban jársz ha felhívod!
Átok79146TD24-11-2007 19:57:48 // 5639
köcce Báttya:)
akkor zaklatom ezzel Pirit:)))
már ha tag ő is:)))
akkor zaklatom ezzel Pirit:)))
már ha tag ő is:)))
András bácsi24-11-2007 19:56:52 // 5638
Az egr ledugózással valóban jobb lesz. Viszont ha nyomja már az olajat a turbo, akkor nem olyan jó megoldás.
A membrámszelepet el lehet állítani, de olyan nagyon nem érdemes: könnyű a tekergetéssel végleg rosszul elállítani.
A membrámszelepet el lehet állítani, de olyan nagyon nem érdemes: könnyű a tekergetéssel végleg rosszul elállítani.
András bácsi24-11-2007 19:54:38 // 5637
Te miről beszélsz? Mert én a saját 145-ösünkről. :)
GEORGE24-11-2007 19:54:10 // 5636
szerintem nem fog jobban menni, ill ha igen azt tuti nem annyira hogy kiérezzed majd.
Az adagolót ennyire nem vágom, nekem anno a Piri csinálta....
Az adagolót ennyire nem vágom, nekem anno a Piri csinálta....
Átok79146TD24-11-2007 19:51:45 // 5635
az első egy elméleti kérdés..:)
rosszul gondolom hogy ha ledugózom az erg-t akkor picit jobban kéne mennie??csak mert több oxigénhez jut szvsz a moci..
a másik.. az adagolón lévő membrános kütyü ami a turbónyomástól függően állítja a mennyiséget...azt tudom házilag állítani???és merre kell tekerni az állító csavart és mennyit szabad állítani ha szabad egyáltalán??
kezdésnek ennyi:))
Köcce:))
rosszul gondolom hogy ha ledugózom az erg-t akkor picit jobban kéne mennie??csak mert több oxigénhez jut szvsz a moci..
a másik.. az adagolón lévő membrános kütyü ami a turbónyomástól függően állítja a mennyiséget...azt tudom házilag állítani???és merre kell tekerni az állító csavart és mennyit szabad állítani ha szabad egyáltalán??
kezdésnek ennyi:))
Köcce:))
GEORGE24-11-2007 19:46:50 // 5634
Szeva, előfordul....
kérdezz .-)
kérdezz .-)
Átok79146TD24-11-2007 19:46:17 // 5633
Helló Báttya:)látom ma nem vagy szűkszavú:))
szoktad magad szerelni az autód??
akkor volna néhány gyakorlati kérdésem ha megengeded..:))
szoktad magad szerelni az autód??
akkor volna néhány gyakorlati kérdésem ha megengeded..:))
GEORGE24-11-2007 19:41:15 // 5632
Nézzük akkor :-))
156 SW = SportWagon!
A sedán 156-nak 378L a csomagtartója.
Az SW 156-nak meg CSAK 360Liter!! de 1180L bővithető.
Amikor a divat javára "elrontanak" egy kombit az már többé nem lesz a szó szoros értelmében kombi!!!
Azért nem olyan kombi mint pl a Tempra SW vagy a Marea SW mert nem praktikus a csomagtere nem használható úgy ki mint egy igazi kombinak!
Sajnos nem tudom másként elmagyarázni :-)
Ez a "divatkombi" vagy "sportkombi" egy új kategória!
Azoknak akik a "kombi" formát részesítik előnyben de mégsem akarnak kombi autót azoknak találták ki!
mint láthatod kisebb a csomagtere mint a sedánnak! Egyetlen egy dologban jobb csak egy SW a sedántól, hogy annak nyilik a hátsó üvege is ezáltal olyan dolgot is bele lehet tenni amit a sedánba nem tudsz beletenni mert szükebb a somagtartó nyílása.
értem koma? vagy mondjak még példát rá??
Te azt mondod, hogy ezek vannak:
3, 4, 5 ajtós, kombi, kupé.
A 146-ot hova sorolnád??
Ugye a 146 nem egy kategória a 156 SW-vel? de viszont még is 5 ajtós mindegyik.
156 SW = SportWagon!
A sedán 156-nak 378L a csomagtartója.
Az SW 156-nak meg CSAK 360Liter!! de 1180L bővithető.
Amikor a divat javára "elrontanak" egy kombit az már többé nem lesz a szó szoros értelmében kombi!!!
Azért nem olyan kombi mint pl a Tempra SW vagy a Marea SW mert nem praktikus a csomagtere nem használható úgy ki mint egy igazi kombinak!
Sajnos nem tudom másként elmagyarázni :-)
Ez a "divatkombi" vagy "sportkombi" egy új kategória!
Azoknak akik a "kombi" formát részesítik előnyben de mégsem akarnak kombi autót azoknak találták ki!
mint láthatod kisebb a csomagtere mint a sedánnak! Egyetlen egy dologban jobb csak egy SW a sedántól, hogy annak nyilik a hátsó üvege is ezáltal olyan dolgot is bele lehet tenni amit a sedánba nem tudsz beletenni mert szükebb a somagtartó nyílása.
értem koma? vagy mondjak még példát rá??
Te azt mondod, hogy ezek vannak:
3, 4, 5 ajtós, kombi, kupé.
A 146-ot hova sorolnád??
Ugye a 146 nem egy kategória a 156 SW-vel? de viszont még is 5 ajtós mindegyik.
Attie24-11-2007 19:24:30 // 5631
Nem kukacoskodásból kérdezem. Komolyan nem értem, hogy ez miért nem kombi.
Ez a szó, hogy divatkombi csak valami mesterséges szó arra, hogy egy kombit szépnek lehessen mondani :)
De akkor legyen ez az én bajom, hogy nem értelek titeket. Ennyi erővel a 156 berlina is egy kupé. Amolyan divatkupé. Látszólag két ajtaja van. Akár azt is mondhatnám már, hogy sportautó :)
De mégsem az...
Szerintem a személyautókat alakjuk szerint a következőkbe lehet sorolni: 3, 4, 5 ajtós, kombi, kupé.
A SUV-okat nem tartom személyautónak, hanem alapvetően terepjárónak, amik teljesen elszemélyautósodtak.
Ez a szó, hogy divatkombi csak valami mesterséges szó arra, hogy egy kombit szépnek lehessen mondani :)
De akkor legyen ez az én bajom, hogy nem értelek titeket. Ennyi erővel a 156 berlina is egy kupé. Amolyan divatkupé. Látszólag két ajtaja van. Akár azt is mondhatnám már, hogy sportautó :)
De mégsem az...
Szerintem a személyautókat alakjuk szerint a következőkbe lehet sorolni: 3, 4, 5 ajtós, kombi, kupé.
A SUV-okat nem tartom személyautónak, hanem alapvetően terepjárónak, amik teljesen elszemélyautósodtak.
GEORGE24-11-2007 16:56:56 // 5630
Semmit nem lehet tapasztalni.
Utána több korom nem megy arra, ennyi.
A Scudon durván el volt tömödve a szivó sorom.
16 szelepes volt és a egy pillangószeleppel volt megoldva a változó vezérlés.
Az az kis teljesítmény szinten 8 szelepes volt ha kellett a lóerő akkor 16.
Ezt egy vákumos kis szerkezett állitotta.
Nos annyira berakodott a korommal, hogy megszorult és el is tört a karja ennek a vákumos állitónak!
Utána több korom nem megy arra, ennyi.
A Scudon durván el volt tömödve a szivó sorom.
16 szelepes volt és a egy pillangószeleppel volt megoldva a változó vezérlés.
Az az kis teljesítmény szinten 8 szelepes volt ha kellett a lóerő akkor 16.
Ezt egy vákumos kis szerkezett állitotta.
Nos annyira berakodott a korommal, hogy megszorult és el is tört a karja ennek a vákumos állitónak!
Átok79146TD24-11-2007 16:51:32 // 5629
mit lehet tapasztalni utána??nem káros semmire??
Köcce Báttya a válaszokat:)
Neked is Selmak:)
Köcce Báttya a válaszokat:)
Neked is Selmak:)
GEORGE24-11-2007 15:58:04 // 5628
Igen a mech.-nál nem szokott gond lenni ha kiblindelik.
A Scodomnál ( 2,0 HDI16V ) sem volt gond.
A haver Lybra 2,4 JTD viszont "reklamált" érte, sőt rosszabbul is ment....
A Scodomnál ( 2,0 HDI16V ) sem volt gond.
A haver Lybra 2,4 JTD viszont "reklamált" érte, sőt rosszabbul is ment....
Selmak24-11-2007 09:52:14 // 5627
Mechanikus adagolós gondolom nem az a kategória.
GEORGE23-11-2007 20:05:37 // 5626
kiszokták blindelni! az az olyan tömitést tesznek oda tömör...de nem mindegyik vezérlő nyeli be a dolgot....
WarbiRunner (Gyuri)23-11-2007 19:54:09 // 5625
Ja, vágom...elbeszéltünk egymás mellett. Bocs :-)))
A sajátomra értettem a Hollandot...
A sajátomra értettem a Hollandot...
WarbiRunner (Gyuri)23-11-2007 19:52:52 // 5624
Mit tudsz amit én nem? :-)
Hollandiából került be 2005-ben, ezt elég sokminden látszik bizonyítani.
Például az ablakokba gravírozott Hollandus rendszám és a kezelési útmutató érthetetlen nyelve. A forgalmiban 2005 az első forgalombahelyezés, nem hinném, hogy 5 évet állt az Alfa szalonban elfeledve. Plusz hátsó ablaktörlő a honi modelleken nem volt. Nembeszélve a rendszámról, ami kizárt, hogy 2000-res évjárat.
Hollandiából került be 2005-ben, ezt elég sokminden látszik bizonyítani.
Például az ablakokba gravírozott Hollandus rendszám és a kezelési útmutató érthetetlen nyelve. A forgalmiban 2005 az első forgalombahelyezés, nem hinném, hogy 5 évet állt az Alfa szalonban elfeledve. Plusz hátsó ablaktörlő a honi modelleken nem volt. Nembeszélve a rendszámról, ami kizárt, hogy 2000-res évjárat.
Átok79146TD23-11-2007 18:30:11 // 5623
akkor ha jól értem simán lehúzhatom róla a csövet és még jobban is megy??:)))
GEORGE23-11-2007 18:27:03 // 5622
környezetvédelmi normák miatt kell X%-ot viszza keringtetni....
Átok79146TD23-11-2007 18:21:46 // 5621
azt még nem találtam meg..holnap megkeresem:)))
Átok79146TD23-11-2007 18:20:26 // 5620
oké. de mé szabályozza vákuum illetve hogyan?:)))
GEORGE23-11-2007 18:17:30 // 5619
Vissza keringtet egy kis kipufogógázt ...
Selmak23-11-2007 18:17:15 // 5618
Meg van egy leállító mágnes szelepe is azdagolónak ami hogy ha leveszed a gyűjtást bezár és megszűnik a gázolaj szállítás.
Átok79146TD23-11-2007 18:17:01 // 5617
már megtaláltam:)))mit csinál az erg??
Selmak23-11-2007 18:16:10 // 5616
Az EGR-t a kipufogó öntvény környékén keresd.
GEORGE23-11-2007 18:03:20 // 5615
nekem "NÉHA" előfordul hogy megyek vele 820-840 közt....NÉHA....legtöbbször 700-720 közt ezeket 58 - 60 literből
Átok79146TD23-11-2007 18:00:11 // 5614
az ami fekete és bosch felirat van rajta???
és az ERG??
és az ERG??
Selmak23-11-2007 17:59:07 // 5613
az elektromos kütyü az adagolón
Átok79146TD23-11-2007 17:48:19 // 5612
mármint mi??:))
3 dolgot kérdeztem.:)
3 dolgot kérdeztem.:)
Selmak23-11-2007 17:39:23 // 5611
Az hidegüzemi automata dúsító.
GEORGE23-11-2007 17:36:11 // 5610
nekem "NÉHA" előfordul hogy megyek vele 820-840 közt....NÉHA....legtöbbször 700-720 közt ezeket 58 - 60 literből
GEORGE23-11-2007 17:32:37 // 5609
Azért írtam :-)))
GEORGE23-11-2007 17:32:07 // 5608
Most mér kukacoskodsz??? A használautó az egy adatbázis! Jó hogy nem fogják divatkombinak hívni ott!!!
De az életben divatkombi! Azért mert akar hasonlitani egy kombihoz, de még sem az! mert "szarrá" van gömbölyitve ami a megjelenés szempontjából kíválló de kombiként csapnivaló!
Na ezért divatkombi!
Ilyen a 40-es volvo "kombija" is!
De az életben divatkombi! Azért mert akar hasonlitani egy kombihoz, de még sem az! mert "szarrá" van gömbölyitve ami a megjelenés szempontjából kíválló de kombiként csapnivaló!
Na ezért divatkombi!
Ilyen a 40-es volvo "kombija" is!
Átok79146TD23-11-2007 17:27:07 // 5607
sziasztok.
mosz nézegettem a WarbiRunnertől kapott pdf anyagot..szeretnék némi felvilágosítást kérni...
láttam hogy van vmi ERG szelep.ami vákuumos, de van rajta elektromos csati is..mi az és hogyan működik??
a másik az adagolón kévő poti...az minek hagyományos adagolóra??
meg ha jól láttam van valami membrános akármi az adagolón...az mire szolgál??
köszi a válaszokat.
mosz nézegettem a WarbiRunnertől kapott pdf anyagot..szeretnék némi felvilágosítást kérni...
láttam hogy van vmi ERG szelep.ami vákuumos, de van rajta elektromos csati is..mi az és hogyan működik??
a másik az adagolón kévő poti...az minek hagyományos adagolóra??
meg ha jól láttam van valami membrános akármi az adagolón...az mire szolgál??
köszi a válaszokat.
Adrián23-11-2007 11:08:13 // 5606
Igy van az ilyen etap nagyon ritka de létezik ezek szerint ;) Nálam még akkor volt valami hasonló amikor Dortmundból hoztuk haza a gépet! Ott tankoltunk fullra aztán 160 végig volt szakasz mikor több is de itthon Győr után kellett tankoltunk újra! ;) Mondjuk hülye voltam hogy akkor nem figyeltem annyira a fogyit de be voltam zsongva pöttyet :))Meg felváltva vezettünk haverral mert ez ilyen 24órás Dortmund oda vissza volt :)))Na jó asszem 3 órával több ;)
Selmak23-11-2007 11:01:04 // 5605
Volt amikor 50 liter üzemnayaggal mentem 1000 Km-t. :)
joe7523-11-2007 10:57:30 // 5604
Idén Februárban Kiskunhalas-Graz-Udine-Maranello 1020 km -re tankoltam 65 liter gázolajat!!! Hosszú távon sok autópályával jellemzően 140-160 km/h-s sebességet tartva összejöhet. Persze az ilyen etap viszonylag ritka, de meg lehet csinálni.
Persze nyáron 5 személlyel sok csomaggal Horvát nyaralás, Kiskunhalas-Nagykanizsa -Zagrab- Zadar valamivel több mint 700 km de a horvátoknál az autópályán 180-200-al sadarva 61 liter gázolaj! :)
Persze nyáron 5 személlyel sok csomaggal Horvát nyaralás, Kiskunhalas-Nagykanizsa -Zagrab- Zadar valamivel több mint 700 km de a horvátoknál az autópályán 180-200-al sadarva 61 liter gázolaj! :)
Átok79146TD23-11-2007 10:48:24 // 5603
Hali.na azt nem tudom.....
tipp esetleg??
ma gondoltam adok egy kis mennyiséget az adagolónak...nem jött össze:)))
le van plombálva én men nem kókányolok:)))
marad az adagolós:)))
csak egy kis lóvé kéne hozzá:)))
tipp esetleg??
ma gondoltam adok egy kis mennyiséget az adagolónak...nem jött össze:)))
le van plombálva én men nem kókányolok:)))
marad az adagolós:)))
csak egy kis lóvé kéne hozzá:)))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
489
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?