hát, akkor összegezzük.
Számodra a sportos autó netovábbja az elsőkerékmeghajtású dízel, mert legyorsulja még a hátsókerekes benzines V6-okat is, de nem hoz lázba egy hathengeres hátsókerekes, 235 lóerős dízel bömbi, ami azért lássuk be, nem éppen az automobilizmus szégyene mint pl. a suzuki, ráadásul csurig van pakolva olyan extrákkal, amiről még fehér ember nem is hallott? :-)
Ne is haragudj, de pöttyet korlátolt vagy :-)
Forum >> Dízelmánia
Wickey25-11-2007 11:04:59 // 5702
Wickey25-11-2007 11:02:13 // 5701
MICSODA?
Egy 1.4-es turbós benzines 120-150 lóerővel túl van terhelve?? Amikor már húsz éve van ilyen motor (R5 turbo, de lásd akár az Uno Turbo)??
És mi a helyzet az 1.6-os 110-120 lóerős dízelekkel?
Mellesleg: te műszaki ember vagy, tőled elvárnám, hogy megértsd: a mechanikai terhelést a forgatónyomaték jelenti (hoppádízel), a nagy teljesítmény az csak nagy hőterhelést jelent lényegében...
Egyértelműen egy kisfordulatszámú, nagy nyomatékú dízelmotor sokkal problémásabb mechanikailag, mint egy 1.4-es túró benga a maga csirke kis 180-200Nm forgatónyomatékkal, és 6-7ezer rpm-el. Csak hűteni kell rendesen.
Egy 1.4-es turbós benzines 120-150 lóerővel túl van terhelve?? Amikor már húsz éve van ilyen motor (R5 turbo, de lásd akár az Uno Turbo)??
És mi a helyzet az 1.6-os 110-120 lóerős dízelekkel?
Mellesleg: te műszaki ember vagy, tőled elvárnám, hogy megértsd: a mechanikai terhelést a forgatónyomaték jelenti (hoppádízel), a nagy teljesítmény az csak nagy hőterhelést jelent lényegében...
Egyértelműen egy kisfordulatszámú, nagy nyomatékú dízelmotor sokkal problémásabb mechanikailag, mint egy 1.4-es túró benga a maga csirke kis 180-200Nm forgatónyomatékkal, és 6-7ezer rpm-el. Csak hűteni kell rendesen.
Erhard 242 (Pure Energy)25-11-2007 09:37:18 // 5700
azért egyet ne felejtsünk el...benzinesnél a teljesítményt a benya mennyiségével, a dieselnél meg a keverék arányának mennyiségével lehet növelni...ezért van az, hogy a benyások már így is ki vannak hegyezve kb 10 éve :))
GEORGE25-11-2007 09:32:59 // 5699
Engem nem hoz lázba egy béemvé akármilyen motor meg felszereltség........
GEORGE25-11-2007 09:32:06 // 5698
Ne mondjad már hogy egy 1,4-es turbos gép 120-150 lóerővel nem fogyaszt sok benzint????????
mégis miből termeli elő ezt a köbcentihez képest nagy teljesítményt.
Szerintem túlon túl ki van terhelve az a motor.....
mégis miből termeli elő ezt a köbcentihez képest nagy teljesítményt.
Szerintem túlon túl ki van terhelve az a motor.....
Wickey25-11-2007 09:30:55 // 5697
Nekem lehet, hogy nem.
Láttad a pdf-et, amit feltöltöttem az ftp-re?
Meg lett rendelve.
Négy-öt évesen, amikor a haver majd lecseréli, kitalál rá valami roppant kedvező árat, és lehívhatom az elővételi jogom.
nightvision bazzeg... majd' beszartam :-)
Láttad a pdf-et, amit feltöltöttem az ftp-re?
Meg lett rendelve.
Négy-öt évesen, amikor a haver majd lecseréli, kitalál rá valami roppant kedvező árat, és lehívhatom az elővételi jogom.
nightvision bazzeg... majd' beszartam :-)
Wickey25-11-2007 09:28:46 // 5696
Aha. Ezek szerint az 1.9-es 190 lovas mjet is majd zabálni fog mint állat, mert nem Andersen fejlesztette? :-))) A benzin energiatartalma nagyobb tudtommal, tehát elvileg hat liter benga több kalóriát tartalmaz mint hat liter gázolaj. Ha megnövelik a bengás motor hatásfokát is annyira, mint a dízelét tették (mert lássuk be: az elmúlt húsz év a dejzel fejlesztéséről szólt, nem is kicsit), akkor lehet megint temetni a dejzelt :-P
GEORGE25-11-2007 09:28:27 // 5695
ja ja a következő nekem is 3,0 V6 lesz persze M-jet :-)))
GEORGE25-11-2007 09:27:33 // 5694
:-)))))) M-JET POWER :-))))
Wickey25-11-2007 09:26:24 // 5693
addig elmászkálok a 156SW-vel meg az útódjával :PP
Erhard 242 (Pure Energy)25-11-2007 09:26:02 // 5692
így van hajrá diesel!!!!
alig várom, hogy legyen már egy 2.4mjet-em... már a kezünk közt van az OCT Tuning táska, jövő 7en a tanfolyam :))))
jövőre......hm :)))
alig várom, hogy legyen már egy 2.4mjet-em... már a kezünk közt van az OCT Tuning táska, jövő 7en a tanfolyam :))))
jövőre......hm :)))
GEORGE25-11-2007 09:25:57 // 5691
Bizony bizony kis motor nagyteljesítmény ez bizony csak Andersennél fog 6 litert enni.....
Wickey25-11-2007 09:25:13 // 5690
na, azzal még soha nem kerültem közelebbi kapcsolatba.
Le vagyok amúgy nyűgözve tőle, a bolygódugattyús konstrukció szerintem zseniális ötlet, tény, hogy közel fél évszázaddal ezelőtt, amikor elkezdték gyártani (asszem először az NSU, majd később a Mazda) még nem volt olyan szinten a gyártástechnológia, hogy megbízhatóan üzemeljen.
Az RX8 motorja zseniális, nincs állat mód kihegyezve, alapjárattól is használható, 2-3ezertől erős, és 9k felett tilt, azért az nem semmi. Szívesen kipróbálnék egyet, de sajna nem az én adókategóriám.
Le vagyok amúgy nyűgözve tőle, a bolygódugattyús konstrukció szerintem zseniális ötlet, tény, hogy közel fél évszázaddal ezelőtt, amikor elkezdték gyártani (asszem először az NSU, majd később a Mazda) még nem volt olyan szinten a gyártástechnológia, hogy megbízhatóan üzemeljen.
Az RX8 motorja zseniális, nincs állat mód kihegyezve, alapjárattól is használható, 2-3ezertől erős, és 9k felett tilt, azért az nem semmi. Szívesen kipróbálnék egyet, de sajna nem az én adókategóriám.
Erhard 242 (Pure Energy)25-11-2007 09:23:51 // 5689
Persze ódákat zengtek a fosvágen 1.4tfsi motorjáról is, hogy csak 1.4, 120 ló, meg 5-6L-es fogyasztás.....nyüheheheeheee :)))
a valóságban meg 10L.....
a valóságban meg 10L.....
GEORGE25-11-2007 09:22:51 // 5688
Hajrá sport diesel :-)
GEORGE25-11-2007 09:19:26 // 5687
De mire ez széria lesz addigra lehet kiszárad a Duna :-)
Átok79146TD25-11-2007 09:16:24 // 5686
Hali:)))
és a wankel motorról mi a véleményed??:))
és a wankel motorról mi a véleményed??:))
Wickey25-11-2007 09:11:17 // 5685
Nemaz. :-))))
Ellenben kíváncsian várom a DiesOtto motort.
Az 1,8 literes négyhengeres DiesOtto motor közvetlen benzinbefecskendezés, turbófeltöltő, változó kompresszióviszony és a vezérelt öngyulladás névre keresztelt technika révén 238 lóerős teljesítményt és 400 Nm-es maximális nyomatékot biztosít, miközben hat liternél kevesebb benzint fogyaszt 100 kilométeren. A vezérelt öngyulladás lényege, hogy induláskor és nagy terhelésnél hagyományos gyújtógyertya szikrája lobbantja lángra a benzin-levegő keveréket, de alacsony és közepes fordulaton a keverék a dízelmotorokhoz hasonlóan önmagától, szikra nélkül gyullad be, ami jelentősen csökkenti a motor nitrogén-oxid-kibocsátását.
Na, ehhez képest a 2.4 mjet is kész kabaré. Ráadásul gyanítom, hogy ez nem fog elpirulni négyezerötnél :-PPP
Ellenben kíváncsian várom a DiesOtto motort.
Az 1,8 literes négyhengeres DiesOtto motor közvetlen benzinbefecskendezés, turbófeltöltő, változó kompresszióviszony és a vezérelt öngyulladás névre keresztelt technika révén 238 lóerős teljesítményt és 400 Nm-es maximális nyomatékot biztosít, miközben hat liternél kevesebb benzint fogyaszt 100 kilométeren. A vezérelt öngyulladás lényege, hogy induláskor és nagy terhelésnél hagyományos gyújtógyertya szikrája lobbantja lángra a benzin-levegő keveréket, de alacsony és közepes fordulaton a keverék a dízelmotorokhoz hasonlóan önmagától, szikra nélkül gyullad be, ami jelentősen csökkenti a motor nitrogén-oxid-kibocsátását.
Na, ehhez képest a 2.4 mjet is kész kabaré. Ráadásul gyanítom, hogy ez nem fog elpirulni négyezerötnél :-PPP
Wickey25-11-2007 09:07:40 // 5684
Továbbra is azt vallom hogy inkább V6+hatezer RPM, mint egy "versenydízel". Egyszerűen szentségtörés sportosnak nevezni egy olyan motort, aminek úgy néz ki a nyomatékgörbéje, mint egy pornósztár f@sza kétnapi forgatás után!!! ÉS amúgy meg vegye csak le a teljesítményt, nemérdekel, marad ott még ott elég ló a 185ből. :-P
GEORGE25-11-2007 06:42:52 // 5683
Neked nem is kell sportosnak kikiáltani :-)))) Akkor is az :-)))
GEORGE25-11-2007 06:41:53 // 5682
Továbbra is azt vallom hogy inkább diesel mint gázt egy V6-ba!! Egyszerűen szentségtőrés! ÉS jelentősen leveszi a teljesítményt is a gáz!!!
GEORGE25-11-2007 06:35:23 // 5681
- gondolom ez nincs beszamolva a 360 literbe. Ezen kivul van 2 rekesz felul pluszban...
Gondolom az SW "kalaptartójáig" van mérve a 360 L kontra 378 L a sedánnál.
De ha megnézed, hogy mennyit lehet az SW-be pakolni a kalaptartó fölé hát meglepödsz azon a csekélyke helyen.
Tempra SW-ben ez a hely brutális méret.
Na de ezért is divatkombi a 156 SW :-)
A két kialakitás két különböző egyéniség a 156-nál.
A mai napig nem tudok köztük dönteni, hogy melyik a szebb..........
Gondolom az SW "kalaptartójáig" van mérve a 360 L kontra 378 L a sedánnál.
De ha megnézed, hogy mennyit lehet az SW-be pakolni a kalaptartó fölé hát meglepödsz azon a csekélyke helyen.
Tempra SW-ben ez a hely brutális méret.
Na de ezért is divatkombi a 156 SW :-)
A két kialakitás két különböző egyéniség a 156-nál.
A mai napig nem tudok köztük dönteni, hogy melyik a szebb..........
Cgo25-11-2007 02:04:25 // 5680
mivel megsem nyilt Berlina / SW topic, ide irom:
Teljesen oda vagyok a 156 Berlina-ert, foleg a TI kuszobokkel. Egyszeruen tokeletes. Foleg szarny nelkul :) Mindig megcsodalom, hasznaltam is sokaig, de a SW, vagyis a 156 kombi azon kivul, hogy az egyik legszebb kombi, nagyon sokat profital abbol, hogy a berlina csomagternyilasa egy katasztrofa. Az Alfasan magas peremet en kedvelem, nem zavar, sot tetszik, hogy platos teherauto helyett az autonak auto formaja van, bar rakodasnal konnyen tonkre lehet vagni egy-egy muanyag peremet vagy gumi tomitest. Nem, ez nem zavar. De az zavar, hogy nogyogyasznak kell bemosakodnom, ha ki akarok valamit venni az autobol.
Az icipici nyilas miatt meg az sem fer be, amit egyebkent siman be lehetne rakni. A ket hetes kirandulasra igy mentunk:
Jol latszik, hogy minden taska egyre hozzaferheto, csak a takarot kell lebillenteni. Egyszeruen fantasztikus, eleg ranezni
es rogton latszik, mennyire attekintheto, meg ha mereteit tekintve kisebb is. Apropo meretek - erdekelne, hogyan mertek. Ugyanis a berlina limitalva van a kofferrel, mig a SW (kombi) elmeletileg pakolhato a takarofedel fole is - gondolom ez nincs beszamolva a 360 literbe. Ezen kivul van 2 rekesz felul pluszban...
Es vegul a legfobb kulonbseg:
1180 literes csomagter, meg ha rettenetesen rosszul is van meretezve (150 cm hosszu meg OK, 75 cm magas mar gyenge, de a beugras miatt csak 85 cm szeles, ami hmmmm... keveske), itt azert mar arra kell gondolni, hogy ez tenyleg nem arra keszult, hogy betonkeverot vigyunk vele, de az mar tenyleg kinos, ha semmit nem tudsz megvenni a sajat autoddal, mert minikoffere van.
Szoval nalam ez volt az egyik fo erv - a pakolhatosag. Ebben a 146 verhetetlen volt es az en csavargo lelkemnek ez a fontos :)
A kombi szo valoban sokakat zavar - engem nem. Ha egyszer kombi akkor kombi, meg ha pluszban szep is :) Ehhez kapcsolodik azonban rogton a kombi hatranya is: mi a 146-ban soha nem tudtam, mi van a kofferben, a SW-ban mindent ismerek a hangjarol, mindent hallani, nagyon kellemetlen tud lenni, ha jossz haza Andorrabol 10 uveg portoival es ott csorompolnek minden kanyarban :))) Mindegy, torulkozovel ez is megoldhato...
Ennyit a praktikum fejezethez, a szepsegrol nem nagyon tudok mit mondani, van olyan beallitas, amibol az SW nem tetszik (oldalrol, picit alulrol fenykepezve), van olyan, ahonnan jobban tetszik (oldalrol de latszanak a hatso lampak) - bar nekem a regi tipusu lampaval jobban tetszene, szoval itt ezer lehetoseg van es mindenkinek izlese szerint.
UI: meg mindig nem tudja senki, hol kell keresni a Nivomatot? :) Mert a SW olyat is "tud", ha nagyon akar
Teljesen oda vagyok a 156 Berlina-ert, foleg a TI kuszobokkel. Egyszeruen tokeletes. Foleg szarny nelkul :) Mindig megcsodalom, hasznaltam is sokaig, de a SW, vagyis a 156 kombi azon kivul, hogy az egyik legszebb kombi, nagyon sokat profital abbol, hogy a berlina csomagternyilasa egy katasztrofa. Az Alfasan magas peremet en kedvelem, nem zavar, sot tetszik, hogy platos teherauto helyett az autonak auto formaja van, bar rakodasnal konnyen tonkre lehet vagni egy-egy muanyag peremet vagy gumi tomitest. Nem, ez nem zavar. De az zavar, hogy nogyogyasznak kell bemosakodnom, ha ki akarok valamit venni az autobol.
Az icipici nyilas miatt meg az sem fer be, amit egyebkent siman be lehetne rakni. A ket hetes kirandulasra igy mentunk:
Jol latszik, hogy minden taska egyre hozzaferheto, csak a takarot kell lebillenteni. Egyszeruen fantasztikus, eleg ranezni
es rogton latszik, mennyire attekintheto, meg ha mereteit tekintve kisebb is. Apropo meretek - erdekelne, hogyan mertek. Ugyanis a berlina limitalva van a kofferrel, mig a SW (kombi) elmeletileg pakolhato a takarofedel fole is - gondolom ez nincs beszamolva a 360 literbe. Ezen kivul van 2 rekesz felul pluszban...
Es vegul a legfobb kulonbseg:
1180 literes csomagter, meg ha rettenetesen rosszul is van meretezve (150 cm hosszu meg OK, 75 cm magas mar gyenge, de a beugras miatt csak 85 cm szeles, ami hmmmm... keveske), itt azert mar arra kell gondolni, hogy ez tenyleg nem arra keszult, hogy betonkeverot vigyunk vele, de az mar tenyleg kinos, ha semmit nem tudsz megvenni a sajat autoddal, mert minikoffere van.
Szoval nalam ez volt az egyik fo erv - a pakolhatosag. Ebben a 146 verhetetlen volt es az en csavargo lelkemnek ez a fontos :)
A kombi szo valoban sokakat zavar - engem nem. Ha egyszer kombi akkor kombi, meg ha pluszban szep is :) Ehhez kapcsolodik azonban rogton a kombi hatranya is: mi a 146-ban soha nem tudtam, mi van a kofferben, a SW-ban mindent ismerek a hangjarol, mindent hallani, nagyon kellemetlen tud lenni, ha jossz haza Andorrabol 10 uveg portoival es ott csorompolnek minden kanyarban :))) Mindegy, torulkozovel ez is megoldhato...
Ennyit a praktikum fejezethez, a szepsegrol nem nagyon tudok mit mondani, van olyan beallitas, amibol az SW nem tetszik (oldalrol, picit alulrol fenykepezve), van olyan, ahonnan jobban tetszik (oldalrol de latszanak a hatso lampak) - bar nekem a regi tipusu lampaval jobban tetszene, szoval itt ezer lehetoseg van es mindenkinek izlese szerint.
UI: meg mindig nem tudja senki, hol kell keresni a Nivomatot? :) Mert a SW olyat is "tud", ha nagyon akar
Cgo25-11-2007 01:09:35 // 5679
a 105 lovas JTD 146 allitolag 132 lovasra lett csippelve. Mikor mellealltam a 120 lovas 146 TSparkkal, siman 3 autot adtam neki. Ekkor a baratnomre fogtam, hogy nem tud gyorsulni, ezert csereltunk es a baratnom az 1.6-al adott majdnem 1 autonyit. Nem szabad elfeledkezni arrol, hogy sa turbo miatt mennyivel jobb az auto virtualis (erzesre valo) gyorsulasa. Mikor a JTD megy 80-120at, vigyorogva szallok ki, milyen nagyot gyorsultam. Ugyanazt megcsinalom a TSparkkal egy fokozattal lejjebb ugye es szidom, hogy milyen lassu. Aztan osszhasonlitom az idoket es a Tspark elveri a JTD-t :)))
Wickey25-11-2007 00:28:26 // 5678
Soha nem is mondtam egy büdös szóval se, hogy nem tud erős, vagy nem tud gyors lenni egy dejzel, házonbelül maradva pl. a 2.4 mjet, de azt tessék már megérteni, hogy egy fordulatszámmal fordítottan arányos nyomatékgörbét az ember segge soha nem fog sportosnak dedikálni. :-P
Még akkor sem, ha 4-5 év múlva én is beruházok egy 235 lovas automata sorhat dízelre.
Még akkor sem, ha 4-5 év múlva én is beruházok egy 235 lovas automata sorhat dízelre.
Wickey25-11-2007 00:24:13 // 5677
Ezerszer kultúráltabb egy gázos V6 bármilyen fajta dízelnél.
Ha már fillértbasz az ember, azt V6-tal tegye hatezerötös redline-al, ne pedig sültkrumpliszagot és/vagy koromfelhőt a levegőbe pöfékelve. :-P
Ha már fillértbasz az ember, azt V6-tal tegye hatezerötös redline-al, ne pedig sültkrumpliszagot és/vagy koromfelhőt a levegőbe pöfékelve. :-P
Attie24-11-2007 23:20:03 // 5676
Kombikban is vannak különbségek :) Van szögletes praktikus kombi és van lekerekített szép kombi. A kombi a karosszéria típusára utal. Ennek megfelel a kombi lada is meg a 156 SW is :)
Én is mentem öltönyben a rozoga 33-mammal :P
Na mindegy, a véleményemmel úgyis egyedül vagyok, mert véditek a mundér becsületét :)))
Én is mentem öltönyben a rozoga 33-mammal :P
Na mindegy, a véleményemmel úgyis egyedül vagyok, mert véditek a mundér becsületét :)))
Erhard 242 (Pure Energy)24-11-2007 23:00:25 // 5675
hasonlóság??
szerintem nincs a 146 vele pariban...
a turbó nélküli benzineseknek, amik 2L alatt vannak már nincsennek fölényben a dieselesekkel szemben tisztelet a kivételnek...sőt...
szerintem nincs a 146 vele pariban...
a turbó nélküli benzineseknek, amik 2L alatt vannak már nincsennek fölényben a dieselesekkel szemben tisztelet a kivételnek...sőt...
Erhard 242 (Pure Energy)24-11-2007 22:58:01 // 5674
vittek már 2,4mjet-tel....érzem a különbséget...szerinted miért szeretnék azt? :))
de az 1.9jtd szerintem bármikor jobb, mint egy 1.6 akármi...
de az 1.9jtd szerintem bármikor jobb, mint egy 1.6 akármi...
GEORGE24-11-2007 22:57:05 // 5673
Le igen, ezért "kiáltottam" ki sportosnak a Mjet-et, meg még ecseteletem a hasonlóságokat....
de ne kezdjük előről mert megint megkiabálnak :-)
de ne kezdjük előről mert megint megkiabálnak :-)
Erhard 242 (Pure Energy)24-11-2007 22:55:49 // 5672
a 2,4Mjet a 146ti-t szerintem lealázza...
GEORGE24-11-2007 22:54:50 // 5671
Majd ha meglesz a 2,4 mjet-ed kiváncsi vagyok mit mondasz a különbségre!
Én érzem mert sokat megyek a ferkó 156SW-vel ami 116 lovas...
Én érzem mert sokat megyek a ferkó 156SW-vel ami 116 lovas...
GEORGE24-11-2007 22:54:07 // 5670
Passsszz........
Erhard 242 (Pure Energy)24-11-2007 22:53:19 // 5669
a 116 pacis jtd szerintem pariban van a 1.6TS-sel....
GEORGE24-11-2007 22:47:50 // 5668
Amúgy a 146ti-hez hasonlitottam a mostanit......
GEORGE24-11-2007 22:47:10 // 5667
Szerintem keresd vissza az alap dolgot miből indult ki a "vita" persze a GTA meg hol van egy 12 hengeres sportgéptől......
:-)))
:-)))
Erhard 242 (Pure Energy)24-11-2007 22:43:47 // 5666
mihez képest nem sportos???
Védjem meg a 116 lovas dieselt...nekem is az van :)))
a Te 175 lovas mjeted a GTA-hoz képest mi??
Védjem meg a 116 lovas dieselt...nekem is az van :)))
a Te 175 lovas mjeted a GTA-hoz képest mi??
GEORGE24-11-2007 22:36:00 // 5665
Valahogy nem passzol az öltönyös a lada kombihoz :-)
GEORGE24-11-2007 22:35:29 // 5664
A te véleményedre nehéz alapozni aki a V6-ot elgázosítását jónak tartja!!! :-))
GEORGE24-11-2007 22:33:15 // 5663
De sportos bizony!!
Igaz nem a 116 lovas JTD-ről beszélek amit csak 200-től 3400-ig lehet használni! :-)
Igaz nem a 116 lovas JTD-ről beszélek amit csak 200-től 3400-ig lehet használni! :-)
Wickey24-11-2007 22:32:09 // 5662
Tessék megérteni, hogy a dízelmotor nem sportos... :-)
Wickey24-11-2007 22:31:48 // 5661
Miért, te nem? Ennyire fantáziátlan vagy? :-)
GEORGE24-11-2007 21:01:16 // 5660
ja és eltudsz képzelni egy öltönyös foszert lada kombival, vagy egy escort kombival???
GEORGE24-11-2007 21:00:16 // 5659
Tessék megérteni, hogy a 156 SW nem a hagyományos értelemben vett kombi! :-)
Attie24-11-2007 20:53:06 // 5658
öltönyös kombi, ez tetszik :))
GEORGE24-11-2007 20:51:42 // 5657
nem csak az Alfának van divatkombija........
nem örjitelek meg, az a kategória öltönyös kombi! :-)))
nem örjitelek meg, az a kategória öltönyös kombi! :-)))
Attie24-11-2007 20:50:29 // 5656
Értem amit mondasz. Az SW tényleg az egyik (ha nem a) legszebb kombi. Azt is értem, hogy az Alfánál az elsőbbség a szépség oldalán van és csak utána a prkatikum. Tudom azt is, hogy az SW csomagtartója alapban kisebb, mint a berlinajé.
De ha hagyományos értelemben nézzük, akkor ez egy kombi. Ne őrjítsetek már meg :)) Lehet, hogy divatkombi vagy sportkombi, de akkoris kombi. :)
Sportwagon. Azért ebben erősen a marketingesek keze is benne van, ugye érzitek? :) Vagon... mi jut eszedbe erről a szóról? Nekem a tehervonat. :)
A 146 egyértelműen az 5 ajtós kategória. Az 5 ajtós egy olyan 4 ajtós aminek a csomagtartója a hátsó ablakkal együtt nyílik, és nem esik meredeken. (Nem zár be közel derékszöget).
Biztos te is ismersz ilyeneket amiknek a 4 meg az 5 ajtós verziója alig különbözik egymástól. Ilyen pl a Ford Mondeo, vagy a régebbi Hyundai Accent, vagy Mitshubishi Lancer és Galant. Meg még biztos van egy csomó ilyen autó csak nem nagyon szembetűnő az eltérésük.
De ha hagyományos értelemben nézzük, akkor ez egy kombi. Ne őrjítsetek már meg :)) Lehet, hogy divatkombi vagy sportkombi, de akkoris kombi. :)
Sportwagon. Azért ebben erősen a marketingesek keze is benne van, ugye érzitek? :) Vagon... mi jut eszedbe erről a szóról? Nekem a tehervonat. :)
A 146 egyértelműen az 5 ajtós kategória. Az 5 ajtós egy olyan 4 ajtós aminek a csomagtartója a hátsó ablakkal együtt nyílik, és nem esik meredeken. (Nem zár be közel derékszöget).
Biztos te is ismersz ilyeneket amiknek a 4 meg az 5 ajtós verziója alig különbözik egymástól. Ilyen pl a Ford Mondeo, vagy a régebbi Hyundai Accent, vagy Mitshubishi Lancer és Galant. Meg még biztos van egy csomó ilyen autó csak nem nagyon szembetűnő az eltérésük.
GEORGE24-11-2007 20:42:30 // 5655
Akkor gyere a csevibe!
és ott ad csak elő, hogy milyen cuccot? :-)
és ott ad csak elő, hogy milyen cuccot? :-)
Átok79146TD24-11-2007 20:34:09 // 5654
Nem okoztál:)))jut eszembe..hoztad a cuccot?:))))))))))))
de ez lassan off lesz ide...
de ez lassan off lesz ide...
GEORGE24-11-2007 20:32:48 // 5653
Nem is akartam csalódást okozni :-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
540
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?