Forum >> Dízelmánia

GTPeti03-06-2009 18:26:42 // 12102
Na kérlekszépen. Esse rossz ám!
kru03-06-2009 18:17:28 // 12101
Nna végül ilyen lett, a tiéd utódja, a Premium.


És ráadásul ebben a 720A indítóáramos magassága csak 175cm, így lazán-faszán befért, lefogatással, minden frinc-franccal.
kru03-06-2009 14:31:38 // 12100
Tudomásom szerint 5,5 liter kell bele.
Skodra02-06-2009 19:47:51 // 12099
Köszi az infót! Bár tuti hogy maradt az olajhűtőben is valamennyi,meg az olajteknőből se hiszem hogy az összes kitud folyni,de azért akkor még töltök rá!köszi!
Skodra02-06-2009 19:20:21 // 12097
Hali! Sikerült ma olajat cserélnem a gépbe, 2.4 M-JTD 20V,iszonyú nehéz hozzáférni a olajszűrőhöz! Lebontottam a turbóról a előkatalizátort,és nagynehezen leműtöttem a szűrőt,de vissza csak kézzel tudtam meghúzni.tuti lennie kell valami egészen speciális szerszámnak amivel oldalról is meglehet fogni!Amúgy mennyi olaj kell ebbe a mociba?Én az 5 litert beleöntöttem,egyenlőre!
sty02-06-2009 18:51:18 // 12096
Gyerekek létezik az hogy mind a 1.9 jtd-hez mind a 2.4 jtd-hez a novitec ugyanazt a tuningboxot adja?Legalábbis a gyártó oldalán ugyanazon a kodon adják
Adrián01-06-2009 23:06:54 // 12095
Fogják a madzagok nyugi;)
kru01-06-2009 22:41:16 // 12094
:DDD
GTPeti01-06-2009 22:34:13 // 12093
Látnád a motorháztetejét! Tele van "kitüremkedésekkel". :)
Úgy mint a furgonok olala. :))

;)
Adrián01-06-2009 22:16:59 // 12092
Nem mozog egyáltalán van súlya;) meg az egyik felén rögzítve van valamelyest lassan 2 éve még nem akart elszökni!:))
kru01-06-2009 21:21:00 // 12091
ahogy elnézem le nem bírtad kötni :) nem mozog?
Adrián01-06-2009 19:15:24 // 12090
ehunne nekem ez van és zsír!;):
GTVili01-06-2009 17:53:29 // 12089
Az amcsik kifejezetten munkagépekbe fejlesztették ki....Alaszka....stb körülményekhez....
GTVili01-06-2009 17:52:08 // 12088
A Forex-nél....valahol Óbudán vannak....
GTPeti01-06-2009 17:38:05 // 12087
Ilyen 50Ah-s akksit használnak mezőgazdasági gépekben (traktorokban és úgy tudom kombájnokban) is. Csak hogy vázoljam mennyire nem számít: Az imént említett Kangoo-s barátom másik autója egy L300. Fél évig állt egy pajtában egész télen, rá sem nézett. Odament tavasszal, gyújtás... az önindító forgott kettőt...
...ennyi. Az autó beindult. Optima...
kru01-06-2009 16:43:04 // 12086
Ebben igazad van.
Hol lehet ezt normális áron kapni? Nincs tippetek?
Mondjuk még mindig erősen gondolkodom, a 30e meg a majdnem 50e elég messze van.
Ha meg eladom az autót, akkor vehetek bele ehelyett valami mást, annyit nem ér meg.
GTVili01-06-2009 16:33:52 // 12085
Az Ah nem igazán számít.....csak azt jelenti,hogy nem járó motornál hamarabb merül mint a nagyobb Ah-s....ez pl akkor számít,ha van egy komoly hifi a kocsiban,és sokáig hallgatod álló motornál.
kru01-06-2009 16:28:51 // 12084
De ez 50Ah, az nem kevés?
A red top 4,2-t néztem.

Befektetés :)))
GTPeti01-06-2009 16:04:02 // 12083
Befér.

És 45ért a legjobb befektetés... SZVSZ

(A köv. autódban is használhatnád!)
kru01-06-2009 16:02:09 // 12082
nem tudm, amit néztem a neten, az majdnem 200 magas volt, a többi érték valóban kisebb...
GTVili01-06-2009 15:58:39 // 12081
Biztosan befér! Mint az előbb is írtam kisebb mint a hagyományos akksi.
kru01-06-2009 15:49:06 // 12080
max 30, azért kapok egy Excide Premium-ot,
az Optima nekem túl sok 45-50 körül, ráadásul szerintem nem fér be,
a 20V-ben nincs semmi hely...
GTVili01-06-2009 15:47:50 // 12079
:-PPPPP...Bleeeeee.....
GTPeti01-06-2009 15:46:48 // 12078
És ezt nevezed te szívásnak? pffff :)
GTVili01-06-2009 15:45:36 // 12077
Akkor nekem mázlim volt....elég volt egy sarut meglazítani,és 180fokkal elfordítani.
GTPeti01-06-2009 15:44:31 // 12076
Előbb azt tisztázzuk, hogy mennyit is szánsz az akcióra!



(Nekem tele volt a t...öm azzal, hogy a hagyományos akksik 3-4 évet bírnak. És úgy felment az áruk (a hagyományos akksiké!!), hogy igencsak elgondolkodtató, hogy tényleg drága-e egy Optima.)
GTPeti01-06-2009 15:42:49 // 12075
Nem vagy vele egyedül. A barátom kifűrészelt egy darabot a bizt.dobozból, hogy elérjen a kábel a saruhoz. :)
(Kangoo)
kru01-06-2009 15:42:25 // 12074
na, világosítsatok már fel.
mi a különbség a B1es és B13-as talp között.
ahogy néztem, nekem 278x175x175-ös kell,
a 190-es magasság túl nagy, nem bírom lekötözni, meg beleér a motorháztetőbe.

mi ez a b+? ja, hogy jobb oldalon legyen a pozitív saru?

XI. kerületben tud valaki boltot?
GTVili01-06-2009 15:38:29 // 12073
Nekem mondod....? Tudod milyet szívtam a bal pozitívossal.......:-P....
GTPeti01-06-2009 15:36:13 // 12072
Nekem mondod? Ilyenem van! :))

(Arra viszont ügyelni kell, hogy "jobb plusz"-ost vegyen az ember. A legtöbb ezekbül B+-os.)
GTVili01-06-2009 15:33:56 // 12071
Dieselbe a lehető legjobb választás......-18 fokon 815A-es indítóáramot képes leadni....;-D......biztosan befér,mert kisebb a hagyományos akksinál.
GTPeti01-06-2009 15:25:05 // 12070
Ha hosszútávra tervezel, akkor Optimát...

kru01-06-2009 15:22:33 // 12069
Urak, köcsön adtam a 2.4 20V-ből az akkut a hétvégén, mert kellett másik autóba és ez volt kéznél :)
Holnap vennék egyet, de milyet?
Cserélt valaki mostanában? Milyen magas fér bele elvileg?
GTPeti27-05-2009 21:01:45 // 12068
Süti gépén volt sportkipuff. Nem brummogó, hanem inkább süvöltő hangja volt.
SZVSZ egy dízel neked sohasem fog brummogni, max, ha elütsz egy medvét.
kru27-05-2009 20:44:59 // 12067
> Ellenben azt a kurva kerregést még hátul is lehet hallani ami előről jön... :-P

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDd
ystuc26-05-2009 22:44:22 // 12066
OK. Tehát akkor nyugodtan levehetem a dobot, semmi probléma nem lesz? Tulajdonképpen biztos nem mondta volna a kipufogós ezt a megoldást, ha ez ártana... De egyszerűen biztosra akarok menni. :-)
Csak így, amíg sok ember sok véleményen van, nehéz szűrni. :-)
Wickey26-05-2009 22:41:22 // 12065
nem. A legnagyobb fojtást a turbótól kapja. Sorrendben utána jön a katalizátor(ok) és csak a legvégén a dob, aminek egyedül a hangcsillapítás a szerepe. Meg hogy mégsemácsakegy üres cső menjen végig. Ha megnézed sokkal hangosabb egy bengás hátul mint egy dejzel. NINCS kipufogó hangja a dízelnek. Semmi. De tényleg... Ellenben azt a kurva kerregést még hátul is lehet hallani ami előről jön... :-P
Willy26-05-2009 22:38:52 // 12064
Anikóét azt ugye hallottad. Az övén 70-es rendszer van és elég jó hangja van. És ami fontos hogy tartós 130-150 utazóban se volt hangos.
Hogy csak egy hátsó dob levétellel mennyit változik a hangja azt passzolom.
ystuc26-05-2009 22:36:48 // 12063
Ööö, OK. :-)
De vajon ha nincs hátsó dob, az árt-e a motornak? :-D
Wickey26-05-2009 22:33:46 // 12062
Nem lesz hangos. Nekem törött el a kipuffom így:


aki úgy nem vágná fejből: ez szinte közvetlen a túró után van, még bőven a motortérben fenn. Az alsó motortérburkolatra kormolt a verda konkrétan. És most mondjam azt, hogy lehúzott ablaknál fülelve tűnt csak fel, hogy valami nem stimmel, mert forgatva gázelvételre tüsszögött a turbó, ejjmondommiafaszomezavéerriksz effekt.... néztük baszod, és konkrétan ha nem lett volna a burkolat toltam volna magam előtt a kipuffot hazáig az aszfalton. :-)
ystuc26-05-2009 22:22:26 // 12061
Hát, köszi. Mondjuk okosabb nem lettem. Még azért körbejárom ezt a témát másfelé is. :-)
Erhard 242 (Pure Energy)26-05-2009 21:34:38 // 12060
az előtét katalizátor után van egy cső amiben van szűkítés, tágítás....de a kipufos ember biztos jobban ért ehhez...
Erhard 242 (Pure Energy)26-05-2009 21:14:44 // 12059
ha kúpos akkor nem :)
Erhard 242 (Pure Energy)26-05-2009 21:13:41 // 12058
egy dob van csak...hátul
ystuc26-05-2009 21:10:31 // 12057
Ezt vágom. De ha egy szűkebb cső kerül fel, az is fojtás, nem?
Erhard 242 (Pure Energy)26-05-2009 21:08:51 // 12056
hangtompítás no meg a gázgyorsítás...tudod nem csak erővel lehet ha nem szűkítéssel..egy durva példa mikor gázosodsz és nyomsz egy kövéret össze húzott ánusszal a végén vákum keletkezik bent :D
ystuc26-05-2009 21:06:40 // 12055
Brummogósabbat szeretnék, az a vágy. :-)
Minden katalizátor bennmarad, azokhoz nem nyúlok. Amúgy a srác előtt egyből megnyílt a számítógépén a 156-os rendszere, minden egyes részről adatokat látott.
ystuc26-05-2009 21:03:57 // 12054
Nem tudom, ezért kérdezem.
De a hátsó dob funkciója pontosan mi? :-)
GEORGE26-05-2009 21:03:51 // 12053
Szerintem mint a diesel mint a benzines verzióknál "kell" egy bizonyos folytás........
A 2,4 Mjet-be két kati is van...a második elég nagy ha azt bent hagyod talán - talán elhagyhatod a hátsó dobot....de ez csak talán.
Mondjuk kivi lennék arra a kipufogósra, hogy hogyan méri ki a rendszert az adott autókra.....

Vitesd magad egyszer Alfi156-al, neki át van alakitva a rendszere hallani a turbo lefújását is, tök állat :-)))) Ja és brummogósabb mint az érintetlen rendszerű 2,4 Mjet :-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.