Forum >> Dízelmánia

András bácsi10-06-2009 12:57:45 // 12352
Nem, piktor, csak kevés hengerszámú traktormotorom van, azért nem akarok sportautósan közlekedni. :)))
krisz3310-06-2009 12:56:14 // 12351
nem csak egyszerüen öregszel :)
Youri10-06-2009 12:54:52 // 12350
Ez a nagy igazság!!!!
Liquid10-06-2009 12:43:30 // 12349
ez igaz, csak az arcoskodók 95%-a max 10-11s alatt tud 100-ra gyorsulni (pl. mutyukisok, 1.4eshondások meg tuning1.6vektrások), na az ilyenekre gondoltam
András bácsi10-06-2009 12:04:42 // 12348
Na jó, de ehhez azért autó is kell. Azért egy 8-9 mp alatt százra gyorsuló autót elég sok mindennel meg lehet enni.
GTPeti10-06-2009 11:59:47 // 12347
Ezzel pontosan így vagyok én is. (Aztán jól megkaptam, hogy félek a sebességtől...)
Liquid10-06-2009 11:34:33 // 12346
időnként azért meg kell mutatni a nagyarcuaknak... :) bár relatíve ritkán van ilyen eset, legalábbis nálam
András bácsi10-06-2009 11:23:46 // 12345
Na ez az: nem mindenki akar mindenáron megelőzni mindenkit. Mostanában én is inkább a büntetéshatárt nézem, nem azt, hogy mit lehet alázni. Mert amit könnyű, azt minek, ami meg jobb, azt úgysem sikerül, max. akkor, ha elenged. :)
Cgo10-06-2009 11:18:22 // 12344
nana.
Cgo10-06-2009 11:16:57 // 12343
a kerdes, hogy meg akart-e elozni. en is sokszor megyek tempomattal 160-al es oldalrol bamulnak, miert nem megyel el - mert nincs kedvem... bar ez inkabb lefele szokott elojonni, akkor a magyar ugy kozlekedik, hogy felfele 150 - 140 -130 -120 -120 - szazhuuuusz, aztan lefele amit a gravitacio ad.
ALFI15610-06-2009 11:13:51 // 12342
Igen csak egy pár évig megfizethetetlen.Meg a közeljövöbe fene tudja mikor adnák ki.
GTPeti10-06-2009 10:34:32 // 12341
"mi meg csak 2-en"... A mitfahrer vszínüleg a barátnőd volt, különben folytatódna a történet (a Csajos topicban :))
WarbiRunner (Gyuri)10-06-2009 09:41:39 // 12340
Én azon hidaltam le, hogy egy szőke csajszi 118d-vel nem tudott megelőzni emelkedőn. Hogy akart az tiszta ügy volt, és le sem maradt, de 136 lótól többre számítottam. Nálam már kiforogta magát az erőmű mikor neki még 6-.ban nyomaték tartaléka kellett (volna) hogy legyen, ehelyett 170-től ő is ugyanolyan kínkeservesen küzdött fölfelé... Mondjuk abban 3-man ültek, mi meg csak 2-en :-))
Wickey09-06-2009 22:23:35 // 12339
Aaaz jó. Tehát eredendően az is egy hulladék.

Jajj, a legjobb. Havernak 525xd-je van ugyebár. Egy kollegájának pedig 520d-je.
Az 520d másfél literrel többet eszik városban, mint az összkerekes 3literes alapdejzel. Nagy vicces.
Erhard 242 (Pure Energy)09-06-2009 22:07:06 // 12338
318d = 320d csak a szoftver más :)
Erhard 242 (Pure Energy)09-06-2009 22:04:00 // 12337
Te sem vagy egy műszaki ember :P
Wickey09-06-2009 22:02:09 // 12336
Na, és ha valahol, akkor itt kellett volna, hogy szakadék legyen a 115 lovas 1350 kilós 156SW meg a 144 lovas 1580 kilós touring között...
GTPeti09-06-2009 22:02:07 // 12335
:)) Ez jó. Elég karizmatikus véleményed van akkor róla. :)
GTPeti09-06-2009 22:01:34 // 12334
Majd ha összejön ahhoz is a rajongótábor!

Bár ha a két cartárs beleegyezik, csatlakozunk mi is a "For a RWD 3.0 MJet 169!!" rajongóbrigádhoz! :))
Wickey09-06-2009 22:00:20 // 12333
hazudnak. Én elég sokat mentem 318D-vel, még csak kritikusan meg se volt rakva, két személy plusz csomagok, és lemerem fogadni a sima 115 lovas jtd-m komolyabbat megy az ötgangos váltóval mint az a romkupac a hatsebességesével.
GTPeti09-06-2009 21:59:27 // 12332
Akkor meg miért 8,x másodperc a 20D gyorsulása?
Wickey09-06-2009 21:59:26 // 12331
mikó' lesz má' háccsókerekes 169 3.0 V6 mjet?
Wickey09-06-2009 21:58:33 // 12330
Egyes, leülhetsz. Az ugyanis háromliteres motor.

A *20D (illetve természetesen a *18D is) egy rakás fostartály. Nehéz, és főleg ezért harmatgyengének érződik.
GTPeti09-06-2009 21:13:40 // 12328
OK, akkor már ketten vagyunk. Lassan összejön a célközönség. (Vagy rajongótábor? :))
Adrián09-06-2009 21:11:13 // 12327
remélem én is hogy piacra dobják és remélem azt is hogy erre is ráaksztanak 2 feltöltőt ;) én a nagyköbcentitpreferálom!;) Legyen tüdő oszt jóvan!
Adrián09-06-2009 21:06:50 // 12326
az 535D az háromliteres ;) csak dupla túróval haladós büntet szépen !;)
1 csipsz végsebességkorlátozás felold azt hali !:))
GTPeti09-06-2009 19:54:24 // 12325
Az kizárt, mert nem tudom! :)

De egyszer már csak kihozzák. Ha nem akkor meg felfúrom az egykilencest. :))
ALFI15609-06-2009 19:50:58 // 12324
És mikor jön az a háromliteres emjet?
GTPeti09-06-2009 19:40:29 // 12323
"A 320 D 30km keresztül nem bírt a 2,4 mjet-mel."

Erre én mondjuk fogadtam volna egy nagyobb összegben.

Csak úgy mint egy ellentétes kimenetelre 330D esetén. :((

De jön még kutyára háromliteresEMdzset...
Piritu - 1.000.00009-06-2009 19:07:40 // 12322
...az 1,9-el se bír :-))
GEORGE09-06-2009 17:11:11 // 12321
Sose mondtam ,hogy a Nord mocik rosszak lennének, de hogy a TS hullik mint a légy azt senki ne cáfolja......( sajnos)
GEORGE09-06-2009 17:06:23 // 12320
jó fej vagy 3,5D-hez akarsz hasonlítani egy 2,4 mjet-et.......nem gyanús, hogy 1,1 literrel nagyobb a bömös mocija??? Még szép, hogy sehol sincs a 2,4 Mjet, bár te csak azt írtad mjet és az lehet 1,9-es is......

A 320 D 30km keresztül nem bírt a 2,4 mjet-mel.....ez azért kisebb szakadék mint a te példádban az 1,1 liter különbség..... ráadásul a 320D alli gyengébb a 2,4 mjet-től....
GEORGE09-06-2009 16:59:42 // 12319
Mind1 mit írsz akkor is lehet adott kategóriában sportosan haladni diesel mocis autóval és kész :-)))))
GEORGE09-06-2009 16:57:57 // 12318
Létezik sportdiesel és kész, ezen felesleges vitázni :-))))))))))))))))))))))))))))))
Cgo09-06-2009 16:50:52 // 12317
te nagyon marha :-PPPP
atesssz08-06-2009 01:28:05 // 12316
hát, ha még legalább nem kell rá költeni sokat még +200 ezerig, akkor valóban nem volt sok, viszont szépen megy bele a km, hiszen munkagép, napi 120-at megyek vele.
Wickey08-06-2009 00:04:37 // 12315
milyen vitát? A dejzel gyors. A benzines sportos. Általában. Persze van olyan dejzel, ami ráadásul nem is gyors. Mint az mjet. Sehol nincs a *35d-hez képest. :-P
Wickey08-06-2009 00:02:05 // 12314
És nem csak az az elönye a dieselnek, hogy kevesebbet fogyaszt! hanem az is, hogy lényegesen magasabb Nm-el bírnak mint benzines társaik...

GEORGE baba, egy túródízel forgatónyomatéka nem nagyobb arányaiban egy túró benzina hasonló értékénél, pláne, ha a fordulatszámkülönbségek arányaival súlyozzuk is. Nézz meg már egy kultúrált gyártó háromliteres motorjait.
2979ccm, 306LE@5800, 400Nm@1300-5000 versus 2993ccm 286LE@4400, 580Nm@1750-2250.

Nagy meglepetést nem okoz ha azt mondom, a túrós benzines fogyasztáson kívül mindenben agyonbassza az alig 7%-kal gyengébb és 45%-kal nagyobb forgatónyomatékú dejzelt ugye?

Pornósztár fasza a forgatás után mindig ezt mondom, teszkóba kurvagyorsan elkormolni tökéletes, de amikor fülig érne a vigyor akkor pont a legszarabb. Tényleg. Dízellel sportolni olyan, mintha két buzi randizna egy tál jókai bableves után. Mosolyognak, de nem őszintén. :-P
Wickey07-06-2009 23:52:25 // 12313
nem is volt olyan húzós az ára... Alapvetően ha főtengely is kell, 300k alatt nehéz megúszni. Hiába régi és öreg az autó, az alkatrész ugyanúgy pénzbe van, a munkát meg ugyanúgy ki kell fizetni. Ez van sajna.
Wickey07-06-2009 23:50:28 // 12312
miért, rendőrre nem érvényes a "nem basszuk át egymást gyerekek" szabály?
Wickey07-06-2009 23:46:10 // 12311
kivéve a 75TS-t ugyebár, mert az még Nord :-)
Wickey07-06-2009 23:45:23 // 12310
szintén, 6k km-el ezelőtt egy abszolút nagyszervíz volt. Vezérlés, izzitógyertyák, elöl másik féknyereg másik tárcsa, hátul új tárcsa új betét, új futómű elöl, új stabrúdszilentek elölhátul, új gátlók hátul. Asszem idénre is kipipáltam a pénzkőttést. :-P
Wickey07-06-2009 23:42:04 // 12309
az kultúr. Én 2006 03 óta 101k km... :-) Alapvetően kussolok, mert munkagép, és meglepően mázlistának érzem magam a fék bizniszt leszámítva semmi gondom nincs vele, pedig főleg az elején olyanokat kapott a pofájára, hogy attól egy két hónapos ötös góf kettétört volna...
WarbiRunner (Gyuri)07-06-2009 23:21:28 // 12308
Nem tudom, majd kiderül. Én mindíg a pénztárcámhoz és lehetőségeimhez mérten próbálok valami különlegeset és sportosat választani. Jelenleg pl. semmire sem cserélném el az öreg dízelt. De ha mondjuk nem lenne lakáshitelem, és egyáltalán semmire nem akarnék gyűjteni, beülnék egy 166 V6-ba és kész. Tetszetős, különleges nagyvad. Vagy egy Maserati Quattroporteba 3-4 milla közt, aztán költenék arra. Szóval minden "attól függ".
És ebből ne azt vond le, hogy a csóró spórolós vesz dízelt. Nem... arról van szó, hogy másfél millából akartam autót, ami kényelmes, megbízható, szép, dinamikus, és különleges, mindemellett fenttartható, napi használatra alkalmas. Ebben a kategóriában ez volt az, amire nem tudtam nemet mondani. Létezik az a benzinmotor, amivel nem lett volna kérdéses, hogy bevállalom e a 12literes városi fogyasztást, de az nem a TS, hanem az 5 hengeres Fiat 2l-es blokk. Szóval bonyolultabb egy autó választás annál, hogy benzines, vagy dízel...
Piritu - 1.000.00007-06-2009 23:15:32 // 12307
Ugyanez Párizsba menet úgy nézett ki, hogy elsőként 10 km-t tudtam menni a zöldhulámmal befelé, aztán egyszer piros, majd megint zöld végig :-)
GEORGE07-06-2009 23:14:58 // 12306
Ha egyeztetek meg, fejet hajtok!
Attie07-06-2009 23:13:47 // 12305
De nálunk a kettőnk fizetéséből jött össze az autó, így 50% szavazati joga van :))
Attie07-06-2009 23:12:11 // 12304
Na ja. Ma elmentem innen Kispestről Pestszentlőrincre egy cukrászdába. Csak az Üllői úton kell mennem, szinte semmi forgalom nem volt. Szabályosan közlekedtem -> tartottam az 50-et (nagyjából).
Egyfolytában pirosat kaptam, úgy hogy én voltam az első autó, más nem tartott fel. Direkt figyeltem már... Mire megérkeztem a köv lámpához akkor váltott pirosra.
Tök feleslegesen kellett egyhelyben járatnom a motort.
GEORGE07-06-2009 23:10:57 // 12303
Nem szabad beleszólást hagyni az asszonynak, hisz nem az Ő "játékja" amikor meg Ő vezeti tuti élvezné a 2,4 -et :-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.