Forum >> Dízelmánia
cseko7631-03-2011 11:31:31 // 16352
Hogyha normálisan használod és nem padlózod akkor nem lesz vele problémád.
prat00231-03-2011 11:02:23 // 16351
Mondjatok pár tippet, hogyan lehet a kuplungot kímélni? Nekem csippes a verdám, és sokan paráztattak, hogy így hamarabb elszáll majd a kuplungom. Ezért szeretném okosan használni.
WarbiRunner (Gyuri)31-03-2011 10:32:23 // 16350
Szóval aszondod szétrúgtam a kuplungomat...jóvan, megjegyeztem :-DDD
Erhard 242 (Pure Energy)31-03-2011 08:57:14 // 16349
a fék használat függő meg nagy csodák nincsenek 90e km az jónak számít vagy mész gyök kettővel meg 30m-es követési távolsággal, motorfékkel de az hogy az autópályán 150-nél bele fékezgetsz azt semmi nem bírja 100e-ig, a kuplung megint lábfüggő...
Ferke31-03-2011 08:49:48 // 16348
De jó Neked, nálam a fékek nagyon maximum 50-60ezret bírnak:)
GTPeti30-03-2011 22:47:11 // 16347
Az automataváltók robosztusabb (tartósabb) mivoltával azért vitatkoznék egy picit... :)
GTPeti30-03-2011 22:46:07 // 16346
"A fékem komplett elkopott 90e alatt tárcsástól, betétestől."
Ugyanmár, ez nem gáz.
HA a DMF és a kuplung is kibírnak 200-250e-t, abba sem kötnék bele. Fájó kiadás, de ennyinél érthető.
Az 50ekm egy kuplungszett esetén viszont gyalázatos.
Ugyanmár, ez nem gáz.
HA a DMF és a kuplung is kibírnak 200-250e-t, abba sem kötnék bele. Fájó kiadás, de ennyinél érthető.
Az 50ekm egy kuplungszett esetén viszont gyalázatos.
WarbiRunner (Gyuri)30-03-2011 22:07:10 // 16345
Engem csak az zavar, hogy az elvileg "gyári minőség" is gázos. A fékem komplett elkopott 90e alatt tárcsástól, betétestől. Ez határeset mondjuk.. A kormányösszekötő bírt 50-et, a kuplung 50-et. A vezérlésem 90e alatt fossá kopott...Kicsit keveslem ezeket, főleg, hogy sose spóroltam az alkatrészen. Lehetőleg jót, és időben belerakattam mindíg.
Wickey30-03-2011 14:33:48 // 16344
az rendben. De jelen esetben az ötsebességes LSD-s kréziváltót kéne egy hosszú végáttételű háromsebességes automatával összehasonlítani. Elég nagy hendikep. :-)
Erhard 242 (Pure Energy)30-03-2011 13:38:21 // 16343
nézd a normális automata ami nincs szétdurálva simán elmegy 3-4 kilót és nincs kuplung, lendkerék probléma :) helyette van kardáncsapágy :DDD
Wickey30-03-2011 13:21:37 // 16342
Aszondod, nincs is jobb mint a 3sebességes automata, mi? :-P
Erhard 242 (Pure Energy)30-03-2011 13:10:36 // 16341
vagy az automata :DDD
Wickey30-03-2011 12:31:43 // 16340
Naja. Innentől kezdve csak annyi értelme van a kevlárkuplungnak, mint indexkarnak az Audikon. Vandeminek. :-P
Amúgy sem az a gond, hogy csúszik, hanem hogy szar, csótány, fos, ócska a szerkezet. Attól nem lesz jobb, ha kevlár tárcsát kap. Sőt, attól még a kinyomócsapágyam se törik kevésbé ketté. Kibaszott fogyasztói társadalom. Régen a hátsókerekes V6-osok 10-15 éveket elmentek a gyári húzókuplunggal. A nyomó persze ott is szar volt, de nincs is jobb, mint az America húzó, vagy méginkább a gtv6 kéttárcsás (!!) húzókuplungja.
Amúgy sem az a gond, hogy csúszik, hanem hogy szar, csótány, fos, ócska a szerkezet. Attól nem lesz jobb, ha kevlár tárcsát kap. Sőt, attól még a kinyomócsapágyam se törik kevésbé ketté. Kibaszott fogyasztói társadalom. Régen a hátsókerekes V6-osok 10-15 éveket elmentek a gyári húzókuplunggal. A nyomó persze ott is szar volt, de nincs is jobb, mint az America húzó, vagy méginkább a gtv6 kéttárcsás (!!) húzókuplungja.
Roll198330-03-2011 11:15:02 // 16339
Nem is mondtam, hogy van benne.
Wickey30-03-2011 11:12:31 // 16338
abban pusztán csak kéttömegű lendkerék nincs, teljesen más a kuplungja is. :-P
WarbiRunner (Gyuri)29-03-2011 21:20:34 // 16337
Az komoly egy hely. Ott találkoztam a sráccal aki átírta az ECU-t. Nem rossz látvány volt a szanaszét heverő turbok közt pákázó emberke :-)
Roll198329-03-2011 21:18:20 // 16336
Nem, ez nem az, de krézi adagolós. :)
Roll198329-03-2011 21:17:28 // 16335
Igen, a tárcsát. Csúszást megoldja az tuti.
WarbiRunner (Gyuri)29-03-2011 21:15:32 // 16334
ok, átgondolom a dolgot... Csak nem az a zöld golf amit a krézidízelnél láttam?
WarbiRunner (Gyuri)29-03-2011 21:14:15 // 16333
Nomeg ott a tárcsát kevlározzák, nem? Itt most a szerkezettel lehet valami. Nem tudom, valahogy be kéne oda látni...
Roll198329-03-2011 21:12:14 // 16332
Aki ezt tanácsolta, az napi szinten kerget egy tdi golfot a városban kevlár kuplunggal, kb. 200-250 lovas a gép, és semmi gondja.
WarbiRunner (Gyuri)29-03-2011 21:07:45 // 16331
Az asszony meg városban szétugrasztja a kettőstömegűt, ha épp le nem fullad a gép...a kevláros nem városi forgalom barát ahogy tudom.
Roll198329-03-2011 21:03:53 // 16330
Egy tdi fanatikus itt mögöttem azt magyarázza, hogy kevlároztasd fel a kuplungot, aztán nem lesz vele jó idegi gond.
Erhard 242 (Pure Energy)29-03-2011 20:46:22 // 16329
az enyémben gyárilag LUK lakik most mit mondjak? van aki cserélte már 7X ezer km-nél .. kíváncsi lettem volna chip nélkül mit bír a valeo-d mert ez így nem gyári állapot ugyi... van még ACDelco ami nem a gagyi kategória és ennyi...
WarbiRunner (Gyuri)29-03-2011 20:40:23 // 16328
A Luk milyen? Vagy van egyéb márka ami minőségi? Ez a ropogás nem sok jót sejttet, és a szerkezet széthullását még a csippelés rovására se lehet írni, nomeg nem is ütöm-vágom. 55e km-nél járok vele, és nem sok lehet neki hátra ezek alapján. Egy ismerős pugójában ilyen ropogás után szakadt ki a szerkezet... Persze lehet pont egy beteg darabot fogtam ki, de ezek után nem sok bizalmam van hozzá. 2 évente meg nem cserélném ha nem muszáj.
Mellesleg a csúszás szerű remegés is rapszodikus, úgyhogy lehet, hogy a tárcsának nincs is baja, nem tudom. Mivel a difim holtjátéka is már elég nagy, és a csapágyai is szerintem lefutották amit kell (kicsit lógnak a féltengely kihajtások, de olaj még nem jön) majd akkor szedetem szét, ha szereztem csere váltót. Csak bírja ki addig...
Mellesleg a csúszás szerű remegés is rapszodikus, úgyhogy lehet, hogy a tárcsának nincs is baja, nem tudom. Mivel a difim holtjátéka is már elég nagy, és a csapágyai is szerintem lefutották amit kell (kicsit lógnak a féltengely kihajtások, de olaj még nem jön) majd akkor szedetem szét, ha szereztem csere váltót. Csak bírja ki addig...
Erhard 242 (Pure Energy)29-03-2011 15:08:54 // 16327
nézd nekünk sachsal volt rengeteg garis problémánk....nekem egyébként mind1 kinek mi kell
WarbiRunner (Gyuri)29-03-2011 14:48:04 // 16326
háát...ebben biztos vagy? Nekem a kérdésem az lett volna, hogy Valeon kívül mit rakjak bele. Nem tudom mi lehet a gáz vele, mert van amikor puhán, tökéletesen működik. Felmegyek Bp-re 150-nel, egész úton ha kettőt váltok, akkor sokat mondtam. Beérek pestre és ropog, nyöszörög a talpam alatt a szerkezet mikor nyomom be a kuplungot. Rendesen hallatszik ahogy ropog, és nehéz is nyomni. És ez már háromszor történt így, mindíg hosszú autópálya után. Legutóbb egy padkáról a szokásos finomkodást elhagyva döccentem le, valami koppant a váltó körül, és megint normálisan lehetett kuplungolni immár hazáig.
Ma totál beidegelt, mert akkorákat zakkan váltáskor, hogy hihetetlen. De mire elvinném a szerelőig, szép finoman váltana megint..már ismerem, ilyen.
Szóval Sachs, vagy LUK?
Másik kérdés, ismertek e valami váltó gurut, ha felmegy rá, feltennék egy m-jet váltót, lehetőleg kevés km-rel. Nagyon szeretem ezt az autót, de amikor a váltó-kupplung elkezdi a parádét, fel bírnám gyújtani...
Ma totál beidegelt, mert akkorákat zakkan váltáskor, hogy hihetetlen. De mire elvinném a szerelőig, szép finoman váltana megint..már ismerem, ilyen.
Szóval Sachs, vagy LUK?
Másik kérdés, ismertek e valami váltó gurut, ha felmegy rá, feltennék egy m-jet váltót, lehetőleg kevés km-rel. Nagyon szeretem ezt az autót, de amikor a váltó-kupplung elkezdi a parádét, fel bírnám gyújtani...
[k i z z o]12-03-2011 19:44:49 // 16325
Az elv működik, de inkább ezzel: http://www.coolingmist.com/pagedisplay.aspx?feature_key=diesel
Azonban, gyári rendszerhez nem igen van ilyenre szükség.
Beszerelni nem veszélyes, paraméterezni sem, de jól el kell találni a fecskendezett mennyiségeket.
Sajnos Magyarországon nem nagyon ismerik.
Azonban, gyári rendszerhez nem igen van ilyenre szükség.
Beszerelni nem veszélyes, paraméterezni sem, de jól el kell találni a fecskendezett mennyiségeket.
Sajnos Magyarországon nem nagyon ismerik.
Erhard 242 (Pure Energy)12-03-2011 19:43:33 // 16324
valeo
atesssz12-03-2011 18:53:43 // 16323
Komplett kuplung szettből Valeo,vagy Sachs?
'''''09-03-2011 21:59:40 // 16322
Nem találtam senkit,aki Magyarországon árulná és beszerelné.
'''''09-03-2011 21:02:38 // 16321
Jó cucc lehet,csak a rozsdásodás gáz.
GTPeti09-03-2011 20:41:34 // 16320
Az biztos jó lehet. :))
Wickey09-03-2011 20:32:25 // 16319
Hogyne. Főleg, ha négypólusú izzítógyertyát is beleteszel :-)))))))))))))
vienna09-03-2011 20:18:59 // 16318
http://www.snowperformance.de/boost-cooler-wassereinspritzung/boost-cooler-wassereinspritzung-turbodiesel/boost-cooler-stage-i-kit-diesel-3.html
erről a szerkezetről hallott már valaki? Elég jól hangzik a leírás alapján, de azért szkeptikus vagyok. Töltőlevegő hűtéssel el lehet érni 15-25%-os erőnövekedést?
erről a szerkezetről hallott már valaki? Elég jól hangzik a leírás alapján, de azért szkeptikus vagyok. Töltőlevegő hűtéssel el lehet érni 15-25%-os erőnövekedést?
Ferke09-03-2011 09:03:40 // 16317
Hááát, kiderül délután. Ha nincs a töltőlevegővel para, akkor valszeg az lesz az.
ALFI15609-03-2011 08:45:18 // 16316
Nem lehet,hogy a turbó megadta magát?
Ferke09-03-2011 08:40:46 // 16315
Kérdezgettem a füstről, fura, mert azt mondja, hogy nem füstöl, csak hidegen, de akkor sem feketén, inkább szürkén :)) És nagyon büdösen:) És melegen is nagyon büdös:)
Én is azt várnám, hogy kormoljon, de állítólag nem kormol...fura.
Én is azt várnám, hogy kormoljon, de állítólag nem kormol...fura.
Ferke09-03-2011 08:38:58 // 16314
Ebben van valami:) Délután hozzák, remélem egy turbocsővel megoldódik:)
ALFI15609-03-2011 08:34:45 // 16313
Farsot szív.Füstől is?
Erhard 242 (Pure Energy)09-03-2011 08:34:26 // 16312
mivel átment szívódízel üzemmódba az 1300kg-ot mozgatni kell
Ferke09-03-2011 08:28:25 // 16311
Erre tippelek én is....van egy sima 1.9 8v, ami állítólag elkezdett fixen 10 körül enni, és elmondás alapján furán szuszog, és gyenge, amikor nyomja neki (gondolom turbocső).
A 10-et kicsit sokallom, de ezek szerint lehet, hogy ennyire megdobja...(?)
A 10-et kicsit sokallom, de ezek szerint lehet, hogy ennyire megdobja...(?)
Erhard 242 (Pure Energy)09-03-2011 08:23:37 // 16310
biztos mert nem kap annyi levegőt amennyi kéne
Ferke09-03-2011 08:22:25 // 16309
1 gyors kérdés ahhoz, aki biztosan tudja:
töltőnyomás probléma (sérült cooler hűtő vagy cső) okozhat fogyasztás növekedést vajon??? Ha igen, akkor mennyire?
töltőnyomás probléma (sérült cooler hűtő vagy cső) okozhat fogyasztás növekedést vajon??? Ha igen, akkor mennyire?
BeeGee08-03-2011 21:57:54 // 16308
A kuplung lehet hogy örök lesz, a kettőstömegű lendkerék életéhez képest biztosan :)
Adrián08-03-2011 21:49:48 // 16307
nem tudom miért írtam ford.sz növekedést ;) pedig nem arra gondoltam de ott a pont!
ALFI15608-03-2011 19:35:53 // 16306
Csak forgalomba nem tudsz vele menni.Azt csúsztatni nem tudod.Szépen lassan csorogni nem tudsz.Így vagy felengeded vagy lent tartod.Szóval felugrassz az elötted lévő hátára.
GTPeti08-03-2011 19:29:29 // 16305
Őszintén? Nekem fogalmam nincs, hogy mehet egy csónak egy ilyen motorrral. :)
Annyit tudok, hogy a jobb csónakokban egy kövér (V6? V8?) benzintemető szokott dohogni. Ami feltételezem 300-400LE-s. Ehhez képest egy 2.4 annyira nem erős. (Persze ugyanannyiból sokkal tovább lehet élvezkedni.)
Annyit tudok, hogy a jobb csónakokban egy kövér (V6? V8?) benzintemető szokott dohogni. Ami feltételezem 300-400LE-s. Ehhez képest egy 2.4 annyira nem erős. (Persze ugyanannyiból sokkal tovább lehet élvezkedni.)
Goodboy08-03-2011 09:12:30 // 16304
Kuplung?erösitett szerkezet egy y jo kevlárral örök,utcára tökéletes!
Liquid08-03-2011 08:18:13 // 16303
valszeg megy mint állat
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
487
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?