Forum >> Dízelmánia
DeezL11-10-2011 22:18:58 // 17152
teljesen igaz dolgokat irtál ide!Bravoból énis 1.2 16v vagy HGT! 1.6 benzines egy hülyeség de minden 1.6os autó sztem ami ilyen 75-110ló között van és benzines hülyeség annyit eszik mint egy 150lovas 2.0 és nem is megy..... 1.4 12v az veszélyes...de amúgy olajfüggő ha Selénia-t kap vagy Liqui Molyt akk az sem rossz és nem zajos
mreni11-10-2011 22:17:51 // 17151
hát elég szarok azok:D volt szerencsém az unixos caddykhez egy ideig :)
DeezL11-10-2011 22:15:58 // 17150
azért tegyük hozzá nem a saját autójuk püfölik őket!alapvetően nem szarok a Caddyk...sokat elmennek van olyan amiben 700ezer km van! de pl a DObló meg városi furikázásra alkalmatlan a kis Mjet mert lekokszol! Caddykre visszatérve meg sztem semelyik Diesel autó nem szereti amikor bekanyordik vhova lerugja 1esben 4000es fordukat fölé és menet közbe leállítj a amotort és úgy száll ki:D ez az UNIX meg a Bárdi:D persze ott sem mindenki vezet így
Erhard 242 (Pure Energy)11-10-2011 21:52:37 // 17148
az enyém is :) no para V6-nál nagyon nincs rezonancia főleg a befecskendezésből ...ott az indítás gázos de mivel nem taxi ezért a sem idő előtti probléma
Grando11-10-2011 21:50:25 // 17147
Az enyém már kezd megvadulni... :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)11-10-2011 21:48:22 // 17146
nem harap miért féljünk? :)
Grando11-10-2011 21:46:38 // 17145
Jó cikk, hozzánk, a nagyvad topicba is be lehet tenni. A 166 V6-okban is ez van. ://
Kazes☻11-10-2011 21:39:34 // 17144
Erhard 242 (Pure Energy)11-10-2011 14:00:41 // 17143
a céges kompótban van most már 340e km ...
Liquid11-10-2011 13:53:52 // 17142
így van 8V kicsi benzines, az se fogyaszt túl keveset rövid távokon, de nem vészes, és ami a lényeg nem kell szétpörgetni mint a 16V-t
Erhard 242 (Pure Energy)11-10-2011 13:44:52 // 17141
kb ugyan annyit zabrál
szivagyerek11-10-2011 13:42:32 // 17140
ült a 156omba és azt mondta az elég nagy lenne neki.... gondoltam itt a strapabíróságra, melyik bírhatja jobban????
Abarai11-10-2011 13:39:37 // 17139
A 147 meg azért esett ki, mert nincsenek olyan állat csőműszerei, de ez most tök off. :)
Abarai11-10-2011 13:37:36 // 17138
Válasszon pofára. De tényleg. Nekem azért kellett inkább a 156, mert "kell a bánatnak akkora hajó". A 166 mellett meg tökéletes érv lehet, hogy "nem ülök olyan aprá játékautóba." :)
szivagyerek11-10-2011 13:35:12 // 17137
egy picit érdekes kérdésem lenne.... :) egyik ismerősöm vásárolna Alfát,természetesen dieselt... :) csak nem tud dönteni hogy 166 v 156 legyen,tetszik neki mindegyik...valakinek valami döntő érve..... köszönöm!
Wickey11-10-2011 13:11:51 // 17136
olyan fogyasztással hogy a különbözetből kijön az 1.3 mjethez egy raklapos motor kompletten 100k km alatt. :)
Erhard 242 (Pure Energy)11-10-2011 11:50:44 // 17135
300e-ig semmi bajuk kivéve amiket összetörtek :) az 1.9SDI is egy paraszt autó...
GEORGE11-10-2011 11:34:31 // 17134
Akkor gondold el milyen szarok voltak a caddyk :-)
Erhard 242 (Pure Energy)11-10-2011 11:20:57 // 17133
igen a szfvári unixban az egyikben elszakadt a vezérműlánc 100e-nél a másikban meg 80e-nél váltócsere...soroljam még? ha már unix...
GEORGE11-10-2011 11:17:41 // 17132
Az Unix-nál pont a mindennap meghibásodó Caddyket cserélték Doblókra, amik várakozáson felül teljesítettek. Nem 10 darabból hozták meg ezt a tapasztalati véleményt.
WarbiRunner (Gyuri)11-10-2011 10:57:58 // 17131
Az alapjáratra emlékszem, az 300 Bar és elég stabil (gyárilag). Erős gyorsításkor úgy rémlik, hogy az 1200-at épp nem éri el.
Erhard 242 (Pure Energy)11-10-2011 10:47:29 // 17130
szerencséje van, nekünk rengeteg ügyfelünknek van 1.3mjet-je költenek is rá rendesen szóval öröm és bódogság
Erhard 242 (Pure Energy)11-10-2011 10:44:43 // 17129
1.7di az egy turbódejzel igénytelen fosról beszélek nem dti meg cdti :)
GEORGE11-10-2011 10:36:10 // 17128
Az 1,3 mjet egy nagyon jó kis motor!
"Földi halandó" nem is tudja kinyírni.
Willynek a Doblójában is ilyen volt, rendszeresen túlterhelve, sokszor utánfutóval, és oda fele mindig nagy sebességgel volt használva naponta Bp-Pécs-Bp közt.
Úgy emlékszem hogy 190ekm tört el turbó tengelye. Új turbót kapott, majd ment tovább.
Hol kap ilyen terhelést "földi halandónál" mindennap egy autó?
"Földi halandó" nem is tudja kinyírni.
Willynek a Doblójában is ilyen volt, rendszeresen túlterhelve, sokszor utánfutóval, és oda fele mindig nagy sebességgel volt használva naponta Bp-Pécs-Bp közt.
Úgy emlékszem hogy 190ekm tört el turbó tengelye. Új turbót kapott, majd ment tovább.
Hol kap ilyen terhelést "földi halandónál" mindennap egy autó?
Haro10-10-2011 16:23:50 // 17127
Köszi:) akkor sajna még mindig rossz valami nálam:(
Ferke10-10-2011 16:17:41 // 17126
Arra én se vennék dízelt. Punto2-ből az 1.2 8v hibátlan erre a célra. 16v-t nem ennék, nem azért mert rossz, csak szerintem felesleges.
Bravo-brava ase rossz, de abból az 1,4 12v kerülendő, az 1.6 sokat fogyaszt, az 1.2 16v nagyon nagyon jó, de ezzel a motorral asszem csak 99-től szerelték.
Bravo-brava ase rossz, de abból az 1,4 12v kerülendő, az 1.6 sokat fogyaszt, az 1.2 16v nagyon nagyon jó, de ezzel a motorral asszem csak 99-től szerelték.
Selmak10-10-2011 16:02:36 // 17125
150-1350 BAR terheléstől, fordulatszámtól függően.
Haro10-10-2011 15:36:54 // 17124
1.9 JTD 8V-ről lenne szó:) Mekkora üzemanyagnyomásnak kéne lennie terhelve?????
Tudja valaki????
Előre is köszi:)
Tudja valaki????
Előre is köszi:)
satya09-10-2011 15:29:07 // 17123
1.7 cdti vagy mi volt nekem a cégesem kb 150000 km.-ig. teherautó motor, 2000- 3200,3500 ig megy de nem viszi túlzásba. ez papíron 110 paci volt. a hűtés köre úgy szar ahogy van 180000 után mindig a szerviben volt valami cső vagy hűtő széthullása miatt. hőmérő nem volt benne,párszor mentem vele víz nélkül de túlélte. a motorja strapabíró, az ívet is kapta rendesen. a többiről ne beszéljünk. na jó a váltója se volt szar. csak kicsit akadt. :)
GTPeti09-10-2011 14:36:26 // 17122
Remélem a jegelésnek 2 év múlva hirtelen felindulásból vége lesz. Mert az azt jelenti, hogy végre megjött Alfáéknél a nehéz szülés eredménye... :)
Sporter09-10-2011 14:35:46 // 17121
Az 1.3 diesel-től nem kell és nem is lehet hű de kimagasló karakterisztikára számítani, pláne ha kisáruszállítóról van szó (mert a személygépkocsikba "kicsit" más), de nekünk se megy a fogyasztás 5-5,5 liter felé, de volt már 4,5 is, igaz az hosszabb országúti szakaszon.
WarbiRunner (Gyuri)09-10-2011 14:33:19 // 17120
Én a családom alá nem adnék PII-t, túl pici az az autó. Én magam elrohangálnék vele, de méginkább a váltóját bontanám ki belőle az Alfámba, mert hosszabb a végáttétele egy hangyapénisznyivel...
Most néztem a hasznaltauton, hogy egy GP meg 2 milla magassága rendes Jtd-vel. 2007-es, pont olyan kék mint amit gondoltam :-) De nem is nézegetem tovább, mert per pillanat jegeltünk mindenféle autócserét vételt stb., nem kell most a kedvemet meghozni ilyesmire :-)
Marad az Alfa pályázni és családozni, a Waresz magányosan lélekrombolni és közbotrányt okozni...:-) Csak húznom kell egy kicsit az ördögtalicskán, mert tegnap valami nagy fekete Merci 2 autóhosszal megvert lápától..:-))) Az erkölcsi győzelem nálam maradt, valahogy ráült az illetőre egy komoly bizonyítási kényszer, legalábbis ezekután rángatta ide oda azt a szép nagy autót, nyomogatta agázt, hátha meghat vele(?). Biztos rosszul is aludt tegnap :-)
Most néztem a hasznaltauton, hogy egy GP meg 2 milla magassága rendes Jtd-vel. 2007-es, pont olyan kék mint amit gondoltam :-) De nem is nézegetem tovább, mert per pillanat jegeltünk mindenféle autócserét vételt stb., nem kell most a kedvemet meghozni ilyesmire :-)
Marad az Alfa pályázni és családozni, a Waresz magányosan lélekrombolni és közbotrányt okozni...:-) Csak húznom kell egy kicsit az ördögtalicskán, mert tegnap valami nagy fekete Merci 2 autóhosszal megvert lápától..:-))) Az erkölcsi győzelem nálam maradt, valahogy ráült az illetőre egy komoly bizonyítási kényszer, legalábbis ezekután rángatta ide oda azt a szép nagy autót, nyomogatta agázt, hátha meghat vele(?). Biztos rosszul is aludt tegnap :-)
GTPeti09-10-2011 14:20:39 // 17119
Meglepetésautónak az Uno-m is tökéletes. Meglátják hátulról, már sorolnak is át a másik sávba. Lámpánál viszont pislognak. 1.5 szívó, 850kg. :)
A PII egy 1.9JTD-vel normális teljesítményszintre hozva szintén nem lehet rossz.
A PII egy 1.9JTD-vel normális teljesítményszintre hozva szintén nem lehet rossz.
WarbiRunner (Gyuri)09-10-2011 14:15:08 // 17118
Vagy 1.9 jtd-t. Mégpedig nem a GT-t, ami általában narancssárga és feltűnő, hanem valami jelentéktelen színű, kívülről minél érdektelenebb (matt sötétkék) 5 ajtósat. Jól megcsippelni, és kész a sunyi városi autó :-) Tény, hogy néha ki kellene vele szaladni az elkerülőre kiköhinteni belőle a lerakódást...
A bajom a GrandePuntoval városi autónak csak annyi, hogy a használhatóbb benzinesei is turbok. Nálam a használható városi autó valahol az 1.6 szívó motor körül van még mindíg (esetleg egy jobban sikerült 1.4 szívó).
A bajom a GrandePuntoval városi autónak csak annyi, hogy a használhatóbb benzinesei is turbok. Nálam a használható városi autó valahol az 1.6 szívó motor körül van még mindíg (esetleg egy jobban sikerült 1.4 szívó).
mreni08-10-2011 16:55:19 // 17117
nekünk elég,bár tény hogy elég szar karakterisztikájú motor,de szerintem nem rossz.
5.5-6között eszik
5.5-6között eszik
Bgabor08-10-2011 15:49:40 // 17116
Nálunk a cégnél a Fiorinóban 8000-km balos, 10000-km nél jobbos toronycsapágy csere,kicsit tipus hiba. Ja meg 7 literes átlagfogyasztás nyomaték semmi 1,3 dieselt nem is engedném hogy gyártsanak nagy hulladék.
GTPeti08-10-2011 15:06:02 // 17115
Mennyire igazad van!
(Mindenesetre remélem, hogy az Uno-m, sokáig tovább szolgál és nem kell semmi városi-autó upgrade.)
(Mindenesetre remélem, hogy az Uno-m, sokáig tovább szolgál és nem kell semmi városi-autó upgrade.)
mreni08-10-2011 15:04:26 // 17114
valami van,legközelebb én cserélem benne mindkettőt.
Sporter08-10-2011 10:56:22 // 17113
Azokba a Fiorinokba típushiba a toronycsapágy hiba. De ráadásul a jobbos helyén van a balos, és fordítva. Nem tudom, hogy ez csak a törökök más szemszöge miatt van-e, vagy csak simán összecserélik, de 1 biztos, hogy a szervízbe se veszik sokszor észre :S
mreni08-10-2011 09:02:15 // 17112
Hát nem tudom... fateréknál van 2db 1.3 mjet Fiorino. Az egyiben 184ezer van a másikban 228.
A fiatalabbnak annyi baja volt eddig hogy szakszevízben 3szor!! cseréltek toronycsapágyat(megint szar) és egy alsó turbócső szakadt szét. Ennyi.
A másiknak egyáltalán semmi nyűgje nem volt,csak a rendszámtábla világítás ég ki kb hetente:D
És ezek céges autók.
A fiatalabbnak annyi baja volt eddig hogy szakszevízben 3szor!! cseréltek toronycsapágyat(megint szar) és egy alsó turbócső szakadt szét. Ennyi.
A másiknak egyáltalán semmi nyűgje nem volt,csak a rendszámtábla világítás ég ki kb hetente:D
És ezek céges autók.
Wickey08-10-2011 08:02:52 // 17111
vagy összehúzod magad és 2. puntó 1.9 JTD, a 80 lovas, egy annyira visszabutított 8V 1.9 JTD-nek mi baja lehet a büdös életben is? :))))
Wickey08-10-2011 07:43:25 // 17110
opelnél én lemaradtam ott, hogy a dti-k szarok mint a qrvaélet, ha jól dereng azok voltak a még nem common rail elektromosadagolós első űberdízelek, és a 2.0 és 2.2-es dti-k közül sok van ami már a harmadik adagolóját csócsálja. :-)
ez az 1.7 cdti vagy mi a lócsöcs akkor már király?
ez az 1.7 cdti vagy mi a lócsöcs akkor már király?
GTPeti07-10-2011 22:27:50 // 17109
Ajjajjaj. :(
Vagyis akkor ha mászkálós (városi) GPunto, akkor inkább benzinest érdemes venni.
Vagyis akkor ha mászkálós (városi) GPunto, akkor inkább benzinest érdemes venni.
Erhard 242 (Pure Energy)07-10-2011 22:10:32 // 17108
lepukkant turbó, elszakadó vezérműlánc, idő előtt tönkremenő kuplung meg lendkerék, turbónyomásszabályzó soroljam még?
GTPeti07-10-2011 22:08:53 // 17107
Jó-jó, de mi az a minden?
Erhard 242 (Pure Energy)07-10-2011 22:08:21 // 17106
100e-ig szinte semmi...utána meg minden
GTPeti07-10-2011 22:07:10 // 17105
Miért, miben rossz az 1.3 mjet?
(Az év motorja volt pár éve.)
(Az év motorja volt pár éve.)
Erhard 242 (Pure Energy)07-10-2011 21:41:54 // 17104
arra a havi 1000km-re nem kap dejzelt nincs értelme ...1.3mjet nem kéne az egy elbszott konstrukció...ha meg TD akkor meg egy opel 1.7di-t kapna az akkora paraszt egy autó hogy csak na :)))
Erhard 242 (Pure Energy)07-10-2011 21:39:36 // 17103
benyásban gondolkodom a leányzónak :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
507
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?