Forum >> Dízelmánia
Wickey12-01-2013 08:42:15 // 22202
mászkálna mindenki turbós LPG benzinessel, nem kéne egér, és nem lenne fekete a PZS minden egyes orrfújás után a belvárosban. :)
Wickey12-01-2013 08:39:52 // 22201
hogy micsináltál? Lelégtelenítetted? Oszt azt hogy.
Én felteszem szárazon, majd ráadom a gyújtást háromszor 15 másodpercre, az AC hadd tolja oda a nyálat. Utána meg egy tíz másodperces önindítózás jön, annyi idő alatt az üres olajszűrőt is feltölti az olajpumpa a friss olajjal. Oszt röff.. :D
Amúgy meg amíg levegős, vagy habos a gázolaj, addig lehet buzi hangja.
Én felteszem szárazon, majd ráadom a gyújtást háromszor 15 másodpercre, az AC hadd tolja oda a nyálat. Utána meg egy tíz másodperces önindítózás jön, annyi idő alatt az üres olajszűrőt is feltölti az olajpumpa a friss olajjal. Oszt röff.. :D
Amúgy meg amíg levegős, vagy habos a gázolaj, addig lehet buzi hangja.
mreni12-01-2013 08:22:38 // 22200
hát igen :)
Piritu - 1.000.00012-01-2013 08:16:35 // 22199
Pont ezen kérdés miatt nem kísérleteznék a saját motorommal.
Hardy12-01-2013 07:28:29 // 22198
Most meg, de hosszutavon se karos ez a motorra?
GTPeti11-01-2013 23:38:18 // 22197
Persze, csak akkor tűnik fel, ha már orvosolva van. Lásd lentebb... :)))
Piritu - 1.000.00011-01-2013 23:36:03 // 22196
Érdekes dolgokat mondasz, nekem nem tűnt fel :-DD
GTPeti11-01-2013 23:33:35 // 22195
És a te autód használhatóságát csökkentette, illetve szervízigényét növelte e félmegoldással.
:P
:P
WarbiRunner (Gyuri)11-01-2013 22:52:21 // 22194
És a decat "vírus" még fel sem ütötte a fejét...az milyen sokat dob az alacsony fordulati nyomatékon, gázreakción...és a NOx emisszión.
WarbiRunner (Gyuri)11-01-2013 22:42:58 // 22193
Ja..közben látom itt bővebben olvasható erről :-)
WarbiRunner (Gyuri)11-01-2013 22:41:40 // 22192
A Nitrogén Oxidok többen vannak magasabb hőmérsékleten, merthogy a levegőben elég stabilan lévő Nitrogén hő hatására képes NO és NO2-vé alakulni. Vagyis nem az üzemanyag égetéséből származik, hanem a levegőből. Ettől függetlenül elég káros sajnos, tehát jogos a törekvés, hogy csökkentsük...
SanyiJTD11-01-2013 22:36:06 // 22191
nem vágom miért ide raktam . sry
.......................11-01-2013 22:30:19 // 22190
Alfa GT-Csaba11-01-2013 22:15:25 // 22189
De ha magasabb hőmérsékleten ég valami akkor kevesebbek kéne lennie a káros anyagnak ami kimegy a kipufogón vagy talán tévedek?
Piritu - 1.000.00011-01-2013 21:56:41 // 22188
Erről nem találtam semmit, viszont az alacsonyabb hőmérsékletet az égési idő "elnyújtásával" éri el. Ez alapján a magasabb hőmérséklet, rövidebb égést is jelent. (Ezért lesz dieselesebb a hangja.) Ami meg rövidebb idejű, de nagyobb terhelés a dugótetőre.
A kérdés, hogy ezt hogy élik meg az alkatrészek és a csapágyak.
Ahogy az egr-t kiíró Cartársaktól eddig olvastam nem tapasztaltak semmit.
A kérdés, hogy ezt hogy élik meg az alkatrészek és a csapágyak.
Ahogy az egr-t kiíró Cartársaktól eddig olvastam nem tapasztaltak semmit.
Hardy11-01-2013 21:47:38 // 22187
Ha megno az egesi csucshomerseklet.
Piritu - 1.000.00011-01-2013 21:26:25 // 22186
Mi? :-D
Hardy11-01-2013 21:14:28 // 22185
Az nem karos a motorra vagy valamire?
mreni11-01-2013 21:11:57 // 22184
:D :D :D
Erhard 242 (Pure Energy)11-01-2013 21:06:50 // 22183
egy kis off
múltkor volt a tévében hogy egyre több kis hazánkban az ibolyántúli sugárzás ami ugyi bőrrákhoz vezet és a kiváltó oka nem az, hogy vékonyodik az ózonréteg (mert az vastagodik), ha nem mert túl tiszta a levegő , kevesebb a por, korom stb ami megtörné a sugarakat, tehát drága testvérem, sötét oldal lakók DarkSider-ek nyugodtan rúgjátok a kormosnak, hogy megmeneküljünk a bőrráktól :DDD
on
múltkor volt a tévében hogy egyre több kis hazánkban az ibolyántúli sugárzás ami ugyi bőrrákhoz vezet és a kiváltó oka nem az, hogy vékonyodik az ózonréteg (mert az vastagodik), ha nem mert túl tiszta a levegő , kevesebb a por, korom stb ami megtörné a sugarakat, tehát drága testvérem, sötét oldal lakók DarkSider-ek nyugodtan rúgjátok a kormosnak, hogy megmeneküljünk a bőrráktól :DDD
on
SanyiJTD11-01-2013 21:05:00 // 22182
mreni11-01-2013 21:03:26 // 22181
érdekes,én nem ezt olvastam anno,ez 100%
Alfa GT-Csaba11-01-2013 21:03:12 // 22180
a 30 éves diesel mozdony és a KAMA 3 MENYIT NYOM KI EGY 100KM-ES TÁVON,kb mint a gt 15 év vagy 400ezer km alatt!!!!
Piritu - 1.000.00011-01-2013 21:01:19 // 22179
"Die Wirkung der Abgasrückführung beruht auf einer Absenkung der Verbrennungstemperatur bei Diesel- und Ottomotor. Diese abgesenkte Temperatur verringert die Entstehung von Stickoxiden. Beim Ottomotor erfolgt gleichzeitig eine Entdrosselung des Motors bei Teillast und damit eine Verbrauchssenkung." - írja a Pierburg. Itt is csak az otto motort említi.
mreni11-01-2013 21:00:51 // 22178
azért a pierburg-nak jobban hiszek mint a wiki-nek,de mindegy is :)
mreni11-01-2013 21:00:27 // 22177
tudom,én is ezt tapasztalom,sőt mindenki akinek offolva van.
Piritu - 1.000.00011-01-2013 20:56:20 // 22176
wiki jól összefoglalja.
Erhard 242 (Pure Energy)11-01-2013 20:56:03 // 22175
nekem igazság szerint ki van írva és nem eszik többet...sőt
mreni11-01-2013 20:54:37 // 22174
gázolajosnál is,anno a pierburg honlapján olvastam asszem
mreni11-01-2013 20:53:39 // 22173
erről nem is beszélve
Erhard 242 (Pure Energy)11-01-2013 20:52:45 // 22172
és ahhoz mennyi nitrogénoxid kibocsájtás kell, hogy legyártsanak plusz pár millió EGR-t, szívósort, pillangószelepet, gumicsövet stb?
Piritu - 1.000.00011-01-2013 20:49:21 // 22171
Valamit félreolvastál, nem kellene kevesebbet fogyasztania. Ez az opció a benzinmotoroknál jöhet szóba.
Piritu - 1.000.00011-01-2013 20:47:59 // 22170
igen :-(
mreni11-01-2013 20:45:13 // 22169
elméletileg,halkabban/finomabban is kellene járnia és kevesebbet fogyasztania ha működik az EGR... :)
Hardy11-01-2013 20:43:13 // 22168
Es akkor most ismet megno hogy le lett kotve az egr.
Alfa GT-Csaba11-01-2013 20:40:00 // 22167
És növelte az autósok költségét ,nem is kicsit!!
Piritu - 1.000.00011-01-2013 20:35:07 // 22166
Az az állat csak az égési csúcshőmérsékletet és ezzel a környezetre nem kicsit káros nitrogénoxidok kibocsájtását csökkentette a szerkezettel...
Alfa GT-Csaba11-01-2013 20:26:52 // 22165
Az a baj hogy van egy hibakódom mert a geometriám szokott ragadni ha meghajtom betilt néha ,és azt még nem törölte ,de ha nem fog a hiba eltünni akkor valószínű egr hiba lesz benne,de ha eltűnik akkor nyert ügyem van
Hardy11-01-2013 20:21:28 // 22164
Hibakod van vagy nincsen. Nekem ahogy nezem a fogyssztas is csokken de tankolasnal derul ki igazan.
gecsa11-01-2013 20:20:53 // 22163
alig feltételezhetően politikusok voltak..:D
Alfa GT-Csaba11-01-2013 20:20:05 // 22162
Az is állat volt aki bele tervezte!!
gecsa11-01-2013 20:18:03 // 22161
terjed az egr vírus...:D
Alfa GT-Csaba11-01-2013 19:42:23 // 22160
Most másabb a motor hangja és kicsit mint ha jobban lépne ha nyomok egy kövéret neki!!!Azt nem figyeltem hogy jobban fűstől e
mreni11-01-2013 19:34:58 // 22159
negatívan biztos nem
mreni11-01-2013 19:34:58 // 22158
negatívan biztos nem
Kicsu11-01-2013 19:32:55 // 22157
Műszakin ,,zöldkártya,, szempontjából számit a falazott egr?
gecsa11-01-2013 19:32:20 // 22156
a hatása...:D
mreni11-01-2013 19:32:16 // 22155
így van én is úgy emlékszem,hogy a az újabb 8v és 16v-ket lehet tanítani,illetve kell is csúcs csere után,egyébként nem,szerintem
Alfa GT-Csaba11-01-2013 19:29:03 // 22154
Mi lesz érezhetőbb?
Föckös11-01-2013 19:18:15 // 22153
100 km után lesz erősen érezhető
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
544
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?