Forum >> Dízelmánia
GTPeti24-04-2013 21:30:26 // 23252
Én nem tenném.
Alfa GT-Csaba24-04-2013 21:27:17 // 23251
fúrjál rá egy 8mm-es lyukat!Nem fog kiabálni és nagyon kevés füst megy bele!Én is azt csináltam vele
159 Indigo Gray 2.4 Monster24-04-2013 21:25:11 // 23250
Tudom akinek mondtam hogy az enyém is 8v mégis kiabál, az meg lepődik rajta pedig ez van :) Vannak érdekességek pl a légtömegmérőm a sorszáma alapján 16v be való még is ez van és volt benne(nem rég cseréltem) és nem dob semmi féle hibát rá megy szépen semmi hibajelenség. ki érti ezt :)
gecsa24-04-2013 21:18:12 // 23249
A 105 lovas semmit sem szól...
159 Indigo Gray 2.4 Monster24-04-2013 21:14:42 // 23248
Mindenki ezt mondja de nekem szokott érte reklamálni. 6 indítás és törli a hibát és egy darabig csend van :)
gecsa24-04-2013 20:46:59 // 23247
Majdnem az lett nálam is,hogy kidobom,de az majd a következő lépcsőben..most élvezem a halk üzemmódot egy kicsit.:-)
mreni24-04-2013 20:26:35 // 23246
úgy,hogy én előtte és utána is ledugózom,mindig :)
Alfa GT-Csaba24-04-2013 20:14:59 // 23245
Nekem egy réz lemez van benne ,éppen 1 hete szedtem ki és csak kormos volt
GTPeti24-04-2013 20:07:49 // 23244
Hogy ég át, ha még az EGR is le van húzva (zárt)? :PP Mert 8V-nél ezt meg lehet tenni.
mreni24-04-2013 19:52:35 // 23243
vékony,nekem az volt benne mikor megvettem,át is égett :)
gecsa24-04-2013 15:28:07 // 23241
egr dugózás esetén, ha valaki saját maga gyértaná le a közbetétet, akkor azt ajánlatos valamilyen rozsdamentes anyagból készíteni. nekem a szívósor felőli oldala erősen korrodált lett kb. 4 hónap alatt...
gecsa22-04-2013 12:37:03 // 23240
azaz, hadd köpülje a kormot! :)
és mindezt persze csak üzemmeleg motornál! :)
és mindezt persze csak üzemmeleg motornál! :)
Föckös22-04-2013 10:47:24 // 23239
hali, sztem ne aggódj, nálam ugyanez volt a hétvégén, előtte meg vagy egy éve 1x.
meg kell rugdosni néha:-)
meg kell rugdosni néha:-)
gecsa22-04-2013 09:51:25 // 23238
a minőséget meg kell fizetni.. :D
GTPeti21-04-2013 20:52:54 // 23237
12 ezer egy olyan vacakért... Nem úr, aki nem herdál. :)
Wickey21-04-2013 20:42:19 // 23236
berendeltem a 145-höz énis az ellenállatot. 12 rugó majdnem bakker... Még ha aranyból lenne... de nem. :-P
Lehullott a kerámiatest a műanyag házról, és bepotyogott a ventillátor lapátjai közé. Hurráboldogság. :) Kivenni is izgis volt. :D
Szerencsére mivel hideg volt, venti nem nagyon kapcsolt (nagy fokozaton ugyebár valami 100 fok körül indulna el), plusz a klímásnál derült ez ki rendszer átvizsgálásakor, szóval legalább a lapátokat nem darálta le.
az meg mondjuk másik, hogy a feltöltött klímám két nap alatt elengedte a gázt, mert már megint nem kapcsol a kompresszor, még szerencse, hogy megfestett gázt raktunk bele. Szóval goto 10. :-(
Lehullott a kerámiatest a műanyag házról, és bepotyogott a ventillátor lapátjai közé. Hurráboldogság. :) Kivenni is izgis volt. :D
Szerencsére mivel hideg volt, venti nem nagyon kapcsolt (nagy fokozaton ugyebár valami 100 fok körül indulna el), plusz a klímásnál derült ez ki rendszer átvizsgálásakor, szóval legalább a lapátokat nem darálta le.
az meg mondjuk másik, hogy a feltöltött klímám két nap alatt elengedte a gázt, mert már megint nem kapcsol a kompresszor, még szerencse, hogy megfestett gázt raktunk bele. Szóval goto 10. :-(
mex8621-04-2013 20:33:49 // 23235
Szép estét az Uraknak!
Van egy 0235-ös hibakódom (2.4jtd 10v 150cv) ez elvileg t.nyomás érték hiba ha jól tudom.
Azután jött ki, hogy nagyon lájtosan használtam a vasat hónapokig nemigen volt meghajkurászva. Csak vehemens gyorsitásnál jelentkezik 3.gangtól felfele, és minimum 3000es fordulatnál, olyankor betilt és beírja a hibát is, elváltok tudom huzatni tovább.
Anno volt már ilyen bajom, akkor a coolernél kifújt, ez ki lett küszöbölve, azután jó volt.
Most szétkaptam, megnéztem az összes turbócsövet, minden oké, cooler is. Turbó tengely is oké, könnyen pörög, nem faragja a házat sem.
Szemre gyújtást ráadva a geokart is könnyen huzigálja, de nekem az a gyanúm hogy a geometriám ragadt le. GT2256 van rajta, a gyári.
Szerintetek lehet ez a baja?
Kicsit alátámasztja az elméletem hogy meg lett picit hajtva a vas pályán úgy, hgoy mozgassa sokat a kart, és azóta egyre kevésbé van probléma, sőt mondhatni hogy 10 padlózásból egyszer dobja csak be.
Köszi a segítséget!
Van egy 0235-ös hibakódom (2.4jtd 10v 150cv) ez elvileg t.nyomás érték hiba ha jól tudom.
Azután jött ki, hogy nagyon lájtosan használtam a vasat hónapokig nemigen volt meghajkurászva. Csak vehemens gyorsitásnál jelentkezik 3.gangtól felfele, és minimum 3000es fordulatnál, olyankor betilt és beírja a hibát is, elváltok tudom huzatni tovább.
Anno volt már ilyen bajom, akkor a coolernél kifújt, ez ki lett küszöbölve, azután jó volt.
Most szétkaptam, megnéztem az összes turbócsövet, minden oké, cooler is. Turbó tengely is oké, könnyen pörög, nem faragja a házat sem.
Szemre gyújtást ráadva a geokart is könnyen huzigálja, de nekem az a gyanúm hogy a geometriám ragadt le. GT2256 van rajta, a gyári.
Szerintetek lehet ez a baja?
Kicsit alátámasztja az elméletem hogy meg lett picit hajtva a vas pályán úgy, hgoy mozgassa sokat a kart, és azóta egyre kevésbé van probléma, sőt mondhatni hogy 10 padlózásból egyszer dobja csak be.
Köszi a segítséget!
mreni21-04-2013 19:48:49 // 23234
jaja,nekem a Marea-ban még olyan mint az új...(pedig gyári)
GTPeti20-04-2013 14:39:13 // 23233
A gyári hűtő, ha jól emlékszem Valeo. A hasonló motoros Marea-kban Marelli. Utóbbiak sokkal robosztusabb felépítésűek, bár sajnos máshol vannak rajtuk a csonkok.
GTPeti20-04-2013 10:36:14 // 23232
Így van, gyorsabb lesz. És ez feleslegesen terheli a ventit, nem véletlenül nem így csinálták meg gyárilag.
NE csináld meg így!!
NE csináld meg így!!
JCsabi20-04-2013 09:15:16 // 23231
És kérdem én. Mi van akkor, ha ellenállás nélkül összekötöd a vezetékeket? Azzal annyit csinálsz, hogy egyes fokozaton is a kettes fokozat sebességével fog forogni a venti. Baj az? Max hamarabb lehűti a vizet.
Vagy rosszul gondolom?
Vagy rosszul gondolom?
gecsa20-04-2013 08:47:16 // 23230
na, ezen most visítottam...:D:D:D:D
.......................20-04-2013 08:30:37 // 23229
Milyen gyàrtmàny a gyàri hűtő?
Denso?
Denso?
SanyiJTD19-04-2013 23:35:32 // 23228
Lefújom én mattfeketére is ,azon ne múljon :D Maradt úgyis a kocsiból még 1 liter :)
OFF!
Te vagy az Alfaamore Sheldonja :D
Ha nem tudnád ki ő : Wikipédia
Na meg ideje elkezdened az Agymenőket, de az már a Filmes topik témája :D
ON
OFF!
Te vagy az Alfaamore Sheldonja :D
Ha nem tudnád ki ő : Wikipédia
Na meg ideje elkezdened az Agymenőket, de az már a Filmes topik témája :D
ON
GTPeti19-04-2013 23:27:20 // 23227
Most nincs előttem a standardpotenciál-skála. Csak, hogy egyáltalán lehet-e cinkkel alut védeni. (A 90-100 fokot bármelyik festék kibírja. A matt fekete szín pedig előnyösebb az emissziós tényező miatt.)
SanyiJTD19-04-2013 23:22:27 // 23226
Akad :D
Bár lehet bölcsebb lenne cink spay-vel lefújni!
Bár lehet bölcsebb lenne cink spay-vel lefújni!
GTPeti19-04-2013 22:48:54 // 23225
"Lefújni sem okoz gondot, ugye.... :)" Elvégre van rá embered. :))
SanyiJTD19-04-2013 22:47:53 // 23224
Most kiköltekeztem magam nem kicsit, amint egyenesbe jövök veszek hűtőt. Lefújni sem okoz gondot, ugye.... :)
GTPeti19-04-2013 22:43:08 // 23223
Cseréld ki a hűtőt... Kb. mindegyikünknél megadta már magát. Elporladtak a lamellák.
(A legjobb lenne gyárilag festettet/eloxáltat venni. Ha ilyen nincs, akkor szerintem nem lenne hülyeség lefújni matt feketére, a korrózióvédelem miatt. Bár ennek így nem lesz olyan jó az emissziós tényezője, mint eloxálva/ráégetett festékkel, de tartósabb lesz. Ami a mai hűtőknek gyári állapotukban nem az erőssége állítólag.)
(A legjobb lenne gyárilag festettet/eloxáltat venni. Ha ilyen nincs, akkor szerintem nem lenne hülyeség lefújni matt feketére, a korrózióvédelem miatt. Bár ennek így nem lesz olyan jó az emissziós tényezője, mint eloxálva/ráégetett festékkel, de tartósabb lesz. Ami a mai hűtőknek gyári állapotukban nem az erőssége állítólag.)
SanyiJTD19-04-2013 22:38:30 // 23222
A termosztatom viszanylag uj, a hutom szerintem mar nincs ereje teljeben, mert mikor mentem furedre 110 fokig felkuszott 60-80km/h aztan a 4 savoson elhuztam a kocsisor mellett,akkor a menetszel visszahutotte faszan. De ez rohadtul nem megoldas, kell a venti, de nagyon.
SanyiJTD19-04-2013 22:38:29 // 23221
A termosztatom viszanylag uj, a hutom szerintem mar nincs ereje teljeben, mert mikor mentem furedre 110 fokig felkuszott 60-80km/h aztan a 4 savoson elhuztam a kocsisor mellett,akkor a menetszel visszahutotte faszan. De ez rohadtul nem megoldas, kell a venti, de nagyon.
GTPeti19-04-2013 22:35:21 // 23220
Lehet kapcsolósra alakítani, de attól még neked nem lesz egyes fokozatod. Azt ui. az ellenállással érik el.
Ugye arra gondolni sem szabad, hogy a kapcsolóval majd te a ventit vezérled közvetlenül... Egy max. 50-60Amperes fogyasztónál ez nem lenne túl vicces. A két fokozat reléjét kell ilyenkor kapcsolhatóvá tenni. Bár szerintem, ha jó a hűtőd és a termosztátod, ilyesmikre nincs szükség. Egy jó előtétellenállásra annál inkább.
Ugye arra gondolni sem szabad, hogy a kapcsolóval majd te a ventit vezérled közvetlenül... Egy max. 50-60Amperes fogyasztónál ez nem lenne túl vicces. A két fokozat reléjét kell ilyenkor kapcsolhatóvá tenni. Bár szerintem, ha jó a hűtőd és a termosztátod, ilyesmikre nincs szükség. Egy jó előtétellenállásra annál inkább.
SanyiJTD19-04-2013 22:22:43 // 23219
Lehet cserélni benne amúgy ellenállást? Ha el van romolva kapcsolósra se lehet átalakítani? -lehet baromságot kérdeztem, nem értek hozzá...-
GTPeti19-04-2013 22:19:10 // 23218
Gyári ellenállás = Alulméretezett filléres, de drágán árult vacak.
(A klímás múltkor látva az én megoldásomat megnyugtatott, hogy ők is ipari ellenállásokkal szokták orvosolni a problémát. Spec. az enyémen még hűtőborda is van, amit a venti hűt.)
(A klímás múltkor látva az én megoldásomat megnyugtatott, hogy ők is ipari ellenállásokkal szokták orvosolni a problémát. Spec. az enyémen még hűtőborda is van, amit a venti hűt.)
WarbiRunner (Gyuri)19-04-2013 09:39:43 // 23216
Akkor ott a hűtőddel is gond lehet már. Nekem nagy kánikulában, autópályán, emelkedőn kezd el kúszni csak, és nálam is gyanús a hűtő..
JCsabi19-04-2013 09:39:41 // 23215
A hűtő hátoldalán a venti mellett van. 2 vezeték megy bele.
Ha két ventilátorod van akkor két ellenállás is van. (ha jól tudom)
Az ellenállást ki kell mérni multimeterrel.
Vagy lehúzod róla a vezetékeket, összekötöd őket és MES-es elindítod a venti 1. fokozatát.
Ha megy a venti akkor az ellenállás a ludas.
Ha nem akkor nagy valószínűséggel valamelyik csati oxidálódott.
Ha két ventilátorod van akkor két ellenállás is van. (ha jól tudom)
Az ellenállást ki kell mérni multimeterrel.
Vagy lehúzod róla a vezetékeket, összekötöd őket és MES-es elindítod a venti 1. fokozatát.
Ha megy a venti akkor az ellenállás a ludas.
Ha nem akkor nagy valószínűséggel valamelyik csati oxidálódott.
SanyiJTD19-04-2013 08:57:17 // 23214
Ellenállásból honnan tudom,hogy szar? Illetve hol van egyáltalán ? :D
gecsa19-04-2013 08:48:24 // 23213
venti csati+ellenállás? :)
SanyiJTD19-04-2013 08:15:16 // 23212
Bazz az enyém is melegszik ,pedig én már rég vissza kötöttem az egr-t.
Nem kapcsol be a hűtő ventilátorom. Hol kéne kezdenem a hiba forrását?
Nem kapcsol be a hűtő ventilátorom. Hol kéne kezdenem a hiba forrását?
gecsa19-04-2013 07:54:51 // 23211
jaja...dugóban araszolva szépen kúszik felfelé a mutató, meg észrevételem szerint kisfordulaton használva nőtt a fogyasztás, és a motor is hangosabb..meg egy kicsit zavar a hibakód is..:)
meglátjuk, hogy mit mutat, ha kipucolom, aztán majd születik végleges döntés..
télre biztos ledugózva lesz..
meglátjuk, hogy mit mutat, ha kipucolom, aztán majd születik végleges döntés..
télre biztos ledugózva lesz..
WarbiRunner (Gyuri)19-04-2013 00:27:53 // 23210
No...melegszik?
gecsa18-04-2013 22:12:09 // 23208
Lehet,hogy visszakötöm az egrt..
gecsa16-04-2013 21:56:14 // 23207
És gondolom nem öt litert eszik...
:-)
:-)
Föckös16-04-2013 21:00:28 // 23206
Jogos, természetesen az élettartam itt már valószinüleg durván megrövidül. Abban is igazad van, hogy egy gyárilag 210 lovas 2,4es mociból kényelmesen hozta volna ki ugyanezt a teljesítményt.
Ez szvsz nem kihívás, hanem betegség!:-)
Nem elfelejtendő, hogy ezeken a fórumokon az esetek többségében nem magyar tagok írnak, ahol a gnp egy kicsit más, mint itt, ellenben ugyanezek az autók sokkal olcsóbbak. Szóval nekik több pénzük van játszadozni.
Ez szvsz nem kihívás, hanem betegség!:-)
Nem elfelejtendő, hogy ezeken a fórumokon az esetek többségében nem magyar tagok írnak, ahol a gnp egy kicsit más, mint itt, ellenben ugyanezek az autók sokkal olcsóbbak. Szóval nekik több pénzük van játszadozni.
Föckös16-04-2013 20:49:02 // 23205
2,4 10v-ből a 200 paci viszont biztonságosan megoldható, ahogy olvastam .-)
[k i z z o]16-04-2013 20:33:12 // 23204
A 2.4 -ből még többet kihozott volna.
GTPeti16-04-2013 19:47:45 // 23203
Bírom az ilyen extrém tuningokat. Az élettartamról is írhatnának egy pár szót. SZVSZ azért ne ezeket vegyük alapul. Azt sosem fogom megérteni, hogy miért nem inkább egy 2.4-be ölte az erejét, pénzét és tudását a fickó. Jó-jó, kihívás, nade akkor is...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
452
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?