Forum >> Dízelmánia

GTPeti24-04-2013 21:30:26 // 23252
Én nem tenném.
Alfa GT-Csaba24-04-2013 21:27:17 // 23251
fúrjál rá egy 8mm-es lyukat!Nem fog kiabálni és nagyon kevés füst megy bele!Én is azt csináltam vele
159 Indigo Gray 2.4 Monster24-04-2013 21:25:11 // 23250
Tudom akinek mondtam hogy az enyém is 8v mégis kiabál, az meg lepődik rajta pedig ez van :) Vannak érdekességek pl a légtömegmérőm a sorszáma alapján 16v be való még is ez van és volt benne(nem rég cseréltem) és nem dob semmi féle hibát rá megy szépen semmi hibajelenség. ki érti ezt :)
gecsa24-04-2013 21:18:12 // 23249
A 105 lovas semmit sem szól...
159 Indigo Gray 2.4 Monster24-04-2013 21:14:42 // 23248
Mindenki ezt mondja de nekem szokott érte reklamálni. 6 indítás és törli a hibát és egy darabig csend van :)
gecsa24-04-2013 20:46:59 // 23247
Majdnem az lett nálam is,hogy kidobom,de az majd a következő lépcsőben..most élvezem a halk üzemmódot egy kicsit.:-)
mreni24-04-2013 20:26:35 // 23246
úgy,hogy én előtte és utána is ledugózom,mindig :)
Alfa GT-Csaba24-04-2013 20:14:59 // 23245
Nekem egy réz lemez van benne ,éppen 1 hete szedtem ki és csak kormos volt
GTPeti24-04-2013 20:07:49 // 23244
Hogy ég át, ha még az EGR is le van húzva (zárt)? :PP Mert 8V-nél ezt meg lehet tenni.
mreni24-04-2013 19:52:35 // 23243
vékony,nekem az volt benne mikor megvettem,át is égett :)
Föckös24-04-2013 16:16:21 // 23242
sörösdoboz:-)))
gecsa24-04-2013 15:28:07 // 23241
egr dugózás esetén, ha valaki saját maga gyértaná le a közbetétet, akkor azt ajánlatos valamilyen rozsdamentes anyagból készíteni. nekem a szívósor felőli oldala erősen korrodált lett kb. 4 hónap alatt...
gecsa22-04-2013 12:37:03 // 23240
azaz, hadd köpülje a kormot! :)
és mindezt persze csak üzemmeleg motornál! :)
Föckös22-04-2013 10:47:24 // 23239
hali, sztem ne aggódj, nálam ugyanez volt a hétvégén, előtte meg vagy egy éve 1x.
meg kell rugdosni néha:-)
gecsa22-04-2013 09:51:25 // 23238
a minőséget meg kell fizetni.. :D
GTPeti21-04-2013 20:52:54 // 23237
12 ezer egy olyan vacakért... Nem úr, aki nem herdál. :)
Wickey21-04-2013 20:42:19 // 23236
berendeltem a 145-höz énis az ellenállatot. 12 rugó majdnem bakker... Még ha aranyból lenne... de nem. :-P
Lehullott a kerámiatest a műanyag házról, és bepotyogott a ventillátor lapátjai közé. Hurráboldogság. :) Kivenni is izgis volt. :D
Szerencsére mivel hideg volt, venti nem nagyon kapcsolt (nagy fokozaton ugyebár valami 100 fok körül indulna el), plusz a klímásnál derült ez ki rendszer átvizsgálásakor, szóval legalább a lapátokat nem darálta le.

az meg mondjuk másik, hogy a feltöltött klímám két nap alatt elengedte a gázt, mert már megint nem kapcsol a kompresszor, még szerencse, hogy megfestett gázt raktunk bele. Szóval goto 10. :-(
mex8621-04-2013 20:33:49 // 23235
Szép estét az Uraknak!

Van egy 0235-ös hibakódom (2.4jtd 10v 150cv) ez elvileg t.nyomás érték hiba ha jól tudom.
Azután jött ki, hogy nagyon lájtosan használtam a vasat hónapokig nemigen volt meghajkurászva. Csak vehemens gyorsitásnál jelentkezik 3.gangtól felfele, és minimum 3000es fordulatnál, olyankor betilt és beírja a hibát is, elváltok tudom huzatni tovább.
Anno volt már ilyen bajom, akkor a coolernél kifújt, ez ki lett küszöbölve, azután jó volt.

Most szétkaptam, megnéztem az összes turbócsövet, minden oké, cooler is. Turbó tengely is oké, könnyen pörög, nem faragja a házat sem.

Szemre gyújtást ráadva a geokart is könnyen huzigálja, de nekem az a gyanúm hogy a geometriám ragadt le. GT2256 van rajta, a gyári.
Szerintetek lehet ez a baja?

Kicsit alátámasztja az elméletem hogy meg lett picit hajtva a vas pályán úgy, hgoy mozgassa sokat a kart, és azóta egyre kevésbé van probléma, sőt mondhatni hogy 10 padlózásból egyszer dobja csak be.

Köszi a segítséget!
mreni21-04-2013 19:48:49 // 23234
jaja,nekem a Marea-ban még olyan mint az új...(pedig gyári)
GTPeti20-04-2013 14:39:13 // 23233
A gyári hűtő, ha jól emlékszem Valeo. A hasonló motoros Marea-kban Marelli. Utóbbiak sokkal robosztusabb felépítésűek, bár sajnos máshol vannak rajtuk a csonkok.
GTPeti20-04-2013 10:36:14 // 23232
Így van, gyorsabb lesz. És ez feleslegesen terheli a ventit, nem véletlenül nem így csinálták meg gyárilag.
NE csináld meg így!!
JCsabi20-04-2013 09:15:16 // 23231
És kérdem én. Mi van akkor, ha ellenállás nélkül összekötöd a vezetékeket? Azzal annyit csinálsz, hogy egyes fokozaton is a kettes fokozat sebességével fog forogni a venti. Baj az? Max hamarabb lehűti a vizet.
Vagy rosszul gondolom?
gecsa20-04-2013 08:47:16 // 23230
na, ezen most visítottam...:D:D:D:D
.......................20-04-2013 08:30:37 // 23229
Milyen gyàrtmàny a gyàri hűtő?
Denso?
SanyiJTD19-04-2013 23:35:32 // 23228
Lefújom én mattfeketére is ,azon ne múljon :D Maradt úgyis a kocsiból még 1 liter :)

OFF!

Te vagy az Alfaamore Sheldonja :D

Ha nem tudnád ki ő : Wikipédia

Na meg ideje elkezdened az Agymenőket, de az már a Filmes topik témája :D

ON
GTPeti19-04-2013 23:27:20 // 23227
Most nincs előttem a standardpotenciál-skála. Csak, hogy egyáltalán lehet-e cinkkel alut védeni. (A 90-100 fokot bármelyik festék kibírja. A matt fekete szín pedig előnyösebb az emissziós tényező miatt.)
SanyiJTD19-04-2013 23:22:27 // 23226
Akad :D

Bár lehet bölcsebb lenne cink spay-vel lefújni!
GTPeti19-04-2013 22:48:54 // 23225
"Lefújni sem okoz gondot, ugye.... :)" Elvégre van rá embered. :))
SanyiJTD19-04-2013 22:47:53 // 23224
Most kiköltekeztem magam nem kicsit, amint egyenesbe jövök veszek hűtőt. Lefújni sem okoz gondot, ugye.... :)
GTPeti19-04-2013 22:43:08 // 23223
Cseréld ki a hűtőt... Kb. mindegyikünknél megadta már magát. Elporladtak a lamellák.

(A legjobb lenne gyárilag festettet/eloxáltat venni. Ha ilyen nincs, akkor szerintem nem lenne hülyeség lefújni matt feketére, a korrózióvédelem miatt. Bár ennek így nem lesz olyan jó az emissziós tényezője, mint eloxálva/ráégetett festékkel, de tartósabb lesz. Ami a mai hűtőknek gyári állapotukban nem az erőssége állítólag.)
SanyiJTD19-04-2013 22:38:30 // 23222
A termosztatom viszanylag uj, a hutom szerintem mar nincs ereje teljeben, mert mikor mentem furedre 110 fokig felkuszott 60-80km/h aztan a 4 savoson elhuztam a kocsisor mellett,akkor a menetszel visszahutotte faszan. De ez rohadtul nem megoldas, kell a venti, de nagyon.
SanyiJTD19-04-2013 22:38:29 // 23221
A termosztatom viszanylag uj, a hutom szerintem mar nincs ereje teljeben, mert mikor mentem furedre 110 fokig felkuszott 60-80km/h aztan a 4 savoson elhuztam a kocsisor mellett,akkor a menetszel visszahutotte faszan. De ez rohadtul nem megoldas, kell a venti, de nagyon.
GTPeti19-04-2013 22:35:21 // 23220
Lehet kapcsolósra alakítani, de attól még neked nem lesz egyes fokozatod. Azt ui. az ellenállással érik el.

Ugye arra gondolni sem szabad, hogy a kapcsolóval majd te a ventit vezérled közvetlenül... Egy max. 50-60Amperes fogyasztónál ez nem lenne túl vicces. A két fokozat reléjét kell ilyenkor kapcsolhatóvá tenni. Bár szerintem, ha jó a hűtőd és a termosztátod, ilyesmikre nincs szükség. Egy jó előtétellenállásra annál inkább.
SanyiJTD19-04-2013 22:22:43 // 23219
Lehet cserélni benne amúgy ellenállást? Ha el van romolva kapcsolósra se lehet átalakítani? -lehet baromságot kérdeztem, nem értek hozzá...-
GTPeti19-04-2013 22:19:10 // 23218
Gyári ellenállás = Alulméretezett filléres, de drágán árult vacak.
(A klímás múltkor látva az én megoldásomat megnyugtatott, hogy ők is ipari ellenállásokkal szokták orvosolni a problémát. Spec. az enyémen még hűtőborda is van, amit a venti hűt.)
SanyiJTD19-04-2013 09:43:16 // 23217
Köszönöm!!
WarbiRunner (Gyuri)19-04-2013 09:39:43 // 23216
Akkor ott a hűtőddel is gond lehet már. Nekem nagy kánikulában, autópályán, emelkedőn kezd el kúszni csak, és nálam is gyanús a hűtő..
JCsabi19-04-2013 09:39:41 // 23215
A hűtő hátoldalán a venti mellett van. 2 vezeték megy bele.


Ha két ventilátorod van akkor két ellenállás is van. (ha jól tudom)

Az ellenállást ki kell mérni multimeterrel.
Vagy lehúzod róla a vezetékeket, összekötöd őket és MES-es elindítod a venti 1. fokozatát.
Ha megy a venti akkor az ellenállás a ludas.
Ha nem akkor nagy valószínűséggel valamelyik csati oxidálódott.
SanyiJTD19-04-2013 08:57:17 // 23214
Ellenállásból honnan tudom,hogy szar? Illetve hol van egyáltalán ? :D
gecsa19-04-2013 08:48:24 // 23213
venti csati+ellenállás? :)
SanyiJTD19-04-2013 08:15:16 // 23212
Bazz az enyém is melegszik ,pedig én már rég vissza kötöttem az egr-t.
Nem kapcsol be a hűtő ventilátorom. Hol kéne kezdenem a hiba forrását?
gecsa19-04-2013 07:54:51 // 23211
jaja...dugóban araszolva szépen kúszik felfelé a mutató, meg észrevételem szerint kisfordulaton használva nőtt a fogyasztás, és a motor is hangosabb..meg egy kicsit zavar a hibakód is..:)

meglátjuk, hogy mit mutat, ha kipucolom, aztán majd születik végleges döntés..

télre biztos ledugózva lesz..
WarbiRunner (Gyuri)19-04-2013 00:27:53 // 23210
No...melegszik?
Kicsu18-04-2013 22:23:06 // 23209
Miért is?
gecsa18-04-2013 22:12:09 // 23208
Lehet,hogy visszakötöm az egrt..
gecsa16-04-2013 21:56:14 // 23207
És gondolom nem öt litert eszik...
:-)
Föckös16-04-2013 21:00:28 // 23206
Jogos, természetesen az élettartam itt már valószinüleg durván megrövidül. Abban is igazad van, hogy egy gyárilag 210 lovas 2,4es mociból kényelmesen hozta volna ki ugyanezt a teljesítményt.
Ez szvsz nem kihívás, hanem betegség!:-)

Nem elfelejtendő, hogy ezeken a fórumokon az esetek többségében nem magyar tagok írnak, ahol a gnp egy kicsit más, mint itt, ellenben ugyanezek az autók sokkal olcsóbbak. Szóval nekik több pénzük van játszadozni.
Föckös16-04-2013 20:49:02 // 23205
2,4 10v-ből a 200 paci viszont biztonságosan megoldható, ahogy olvastam .-)
[k i z z o]16-04-2013 20:33:12 // 23204
A 2.4 -ből még többet kihozott volna.
GTPeti16-04-2013 19:47:45 // 23203
Bírom az ilyen extrém tuningokat. Az élettartamról is írhatnának egy pár szót. SZVSZ azért ne ezeket vegyük alapul. Azt sosem fogom megérteni, hogy miért nem inkább egy 2.4-be ölte az erejét, pénzét és tudását a fickó. Jó-jó, kihívás, nade akkor is...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.