ha valaki tudja, hogy a kétszelepes jtd-hez milyen vastag a kuplung tárcsa, akkor az ne tartsa magában, nagyon örülnék egy ilyen információnak, mert sehol sem találom...
köszi előre is!
Forum >> Dízelmánia
Föckös09-09-2014 17:23:26 // 27252
Föckös09-09-2014 17:21:23 // 27251
lehet, hogy ez a hibaforrás, én nagyon erre gyanakszom
[k i z z o]08-09-2014 19:23:42 // 27250
Be kell skálázni - tenni rá egy skálát amit tologat, látni, hogy mennyire vezérli ki, mikor. Ha ügyes vagy szinkronba hozható a loggal.
Föckös08-09-2014 19:08:58 // 27249
úgy érted, hogy egy kamerával kellene nézni, hogy mennyire mozog? az mutatná, hogy mozog, vagy nem, de azért nem lennének pontos értékeim. érdekes, hogy 4edikben csinálja csak (5-6 nem tudom, annyira nem vagyok bátor).
Föckös08-09-2014 19:04:31 // 27248
az van, hogy változtak a cső átmérők, és hosszak, nem?
nagyobb átmérőn kisebb nyomással megy ugyanannyi levegő?
az átmérő változott, valsz kelleni fog a nyomás is?
nagyobb átmérőn kisebb nyomással megy ugyanannyi levegő?
az átmérő változott, valsz kelleni fog a nyomás is?
'''''08-09-2014 18:51:40 // 27246
Ma mentem egy kört a verdával.Nagyon hullámzik a gyorsulás.Még be is torpant egy pillanatra,ha hosszan húzattam.Néztem a turbónyomást is.Akkor amikor padlón nyomom és maxot mutat a nyomás,akkor hullámzik a gyorsulás.Most sokkal rosszabbul megy mint amikor eljöttem Mankytól.Érdekes,hogy elvileg csak annyi történt azóta,hogy könnyebben és több levegő tud bejutni a motorba.
Nem igazán értem,hogy most mi van.
Nem igazán értem,hogy most mi van.
'''''08-09-2014 18:41:09 // 27245
Nekem meg már a második szívósor van rajta.Mindkettő eresztene?Nem hiszem.
Föckös08-09-2014 18:24:19 // 27244
na de az enyém buta, nincs benne ilyesmi.:-S
'''''08-09-2014 11:29:56 // 27243
Kipróbálom bár nekem a lapátok is ki vannak szedve és le lettek dugózva.
.......................08-09-2014 11:13:03 // 27242
A szívósornál nem hallani,
Fújj egy kis csavarlazító sprayt oda ha jár a motor,
Bugyborékol majd rendesen,és az csak az alapjárat
Fújj egy kis csavarlazító sprayt oda ha jár a motor,
Bugyborékol majd rendesen,és az csak az alapjárat
'''''08-09-2014 10:44:06 // 27241
Ha valamelyik csőnél vagy a szívósornál kifújna,azt lehetne hallani.Nálam ilyen hang nincs.
.......................08-09-2014 09:23:55 // 27240
Nekem akkor hullámmzott a gyorsulás amikor kifúlyt a szívósor kis pillangóknál,
Ki lett cserélve ,azóta jó
Ki lett cserélve ,azóta jó
Föckös08-09-2014 07:18:11 // 27239
tegnap csinálta egyetlen egyszer, negyedikben kigyorsításkor, 3000körül picit megtorpant, aztán újra elkezdett húzni. az a baj, hogy azt kb sehogy sem tudom kideríteni, hogy a geometria tényleg úgy mozog-e, ahogy kell...
Erhard 242 (Pure Energy)07-09-2014 20:30:21 // 27238
szerintem meg hirtelen annyit kér a rendszer amit a LMM-ő nem bír lekövetni...az az érdekes nekem nagyon ritkán csinálta a hullámzást sőt jóformán alig...
'''''07-09-2014 17:29:33 // 27237
Mikor először megírták a gépet,utána egy évvel kezdett hullámozni a gyorsulás.ErHard-nak is ugyan az az ember írta meg a vasát és neki is kicsivel később elkezdett hullámzani a gyorsulás.Mi ezt programhibának könyveltük el.
Mikor most eljöttem Manky-tól,nem volt különösebb gond viszont most,megint kezdi.Még csak 3-4km-et mentem amióta elhoztam a szerelőtől a vasat és nem akartam nagyon meghajtani mert nincs visszarakva még a lökös.Jövő héten tesztelem majd egy kicsit még.
Mikor most eljöttem Manky-tól,nem volt különösebb gond viszont most,megint kezdi.Még csak 3-4km-et mentem amióta elhoztam a szerelőtől a vasat és nem akartam nagyon meghajtani mert nincs visszarakva még a lökös.Jövő héten tesztelem majd egy kicsit még.
[k i z z o]07-09-2014 15:52:09 // 27236
A furcsa, hogy a légtömeg változás nem korrelál rendesen az üzemanyaggal, úgy néz ki a turbónyomás vezeti az üzemanyagot. Ha tömítetlen lenne a rendszer, akkor nem pulzálna, hacsak nem épp pl. adott nyomáson szakad át valami majd ahogy elereszti, képes tartani amíg újra nincs limiten.
Csövezés, bilincsek milyenek? Fel kell tölteni a rendszert 2-3 barral és megnézni, ereszt e valahol a szívó oldal. (Motorszelep + közdarab.) Ezek után lehet tovább menni.
Ha nálad jó volt akkor a mechanika, csövek adták meg magukat.
Csövezés, bilincsek milyenek? Fel kell tölteni a rendszert 2-3 barral és megnézni, ereszt e valahol a szívó oldal. (Motorszelep + közdarab.) Ezek után lehet tovább menni.
Ha nálad jó volt akkor a mechanika, csövek adták meg magukat.
'''''07-09-2014 12:10:44 // 27235
Egyenlőre most a nitro nélkül szeretném tökéletesre a gépet.Utána majd arra is sor kerül.
'''''07-09-2014 12:05:42 // 27234
Sajna messze vagy és itt a közelben senki nem tud nekem diagolni.Én inkább gyanakszom valami mechanikus hibára mint a program hibájára.
Manky95607-09-2014 11:06:17 // 27233
Légtömegmérő kiszűrését fogom megpróbálni nála is mert a légtömeg ingadozik, ahol a nyomás megvan akkor is. Ez miatt lehet üzemanyag ingadozás is. De ez csak egy ötlet.
Manky95607-09-2014 11:00:27 // 27232
Manky95607-09-2014 10:42:27 // 27231
Diagon üzemanyag megvan , nyomás kért érték állandó, rail nyomást gyönyörűen tartja , mikor nálam volt hullámzást nem tapasztaltunk , az később jött elő. A turbós azt mondja a nyomás ingadozik, diagon láttam én is ,de nem volt olyan brutális érezni sem lehetett..
Map sensort cserélünk nagyobbra ,szoftra ráírom , aztán kaposon tesztelgetjük kicsit.
Sok minden miatt lehet pld tegnap jöttünk rá hogy Shadinnak a légtömegmérő nem is bele való az autójába az érték ingadozik,ez miatt az üzemanyag mennyiség is ingadozik.
Sajnos ALFA159 elég messze van ,jó lenne neki egy diag abból sok minden kiderülne , de ahogy összefutunk rajta leszünk hogy tökéletes legyen a gépezete. De így láthatatlanba sok minden miatt csinálhatja , a programban minden jól ki van kérve , azzal hibátlanul kell mennie , a nyomás ingadozást kicsit nem értem, vákum is mehet el, selonoid szelepnél , csövezést is át kéne nézni, Diagon nyomás felmegy és szépen lassan megy lefelé ,pedig én kikérem végig, tartania kéne.
Map sensort cserélünk nagyobbra ,szoftra ráírom , aztán kaposon tesztelgetjük kicsit.
Sok minden miatt lehet pld tegnap jöttünk rá hogy Shadinnak a légtömegmérő nem is bele való az autójába az érték ingadozik,ez miatt az üzemanyag mennyiség is ingadozik.
Sajnos ALFA159 elég messze van ,jó lenne neki egy diag abból sok minden kiderülne , de ahogy összefutunk rajta leszünk hogy tökéletes legyen a gépezete. De így láthatatlanba sok minden miatt csinálhatja , a programban minden jól ki van kérve , azzal hibátlanul kell mennie , a nyomás ingadozást kicsit nem értem, vákum is mehet el, selonoid szelepnél , csövezést is át kéne nézni, Diagon nyomás felmegy és szépen lassan megy lefelé ,pedig én kikérem végig, tartania kéne.
[k i z z o]07-09-2014 09:38:29 // 27230
Szerintem Mankyt kérdezd, ő felel az üzemanyagért. Persze nitroval és úgy, hogy kivezérled a MAP szenzort mindig csak fél siker lesz.
A nitro mennyiségről hogyan értesül a fő rendszer?
A nitro mennyiségről hogyan értesül a fő rendszer?
Alfa GT-Csaba06-09-2014 22:43:08 // 27229
nekem az üzemanyag nyomás szabályzó miatt hullámzott,rail nyomás diagramnál derült ki hogy az a hibás
GTPeti06-09-2014 22:35:11 // 27228
A másik MAP-nál nagyon vigyázzatok arra, hogyha más a karakterisztikája, akkor a SW-t is hozzá kell igazítani. Egy magasabb nyomást is tudó, max fizikailag plug-and-play, elektronika szempontjából nem feltételnül.
'''''06-09-2014 20:15:36 // 27227
Mindenkinek a javaslatára vevő vagyok:
Ma nagy vonalakban kész lett a turbó átépítés,cooler nagyobbítás,légszűrőház bővítés és csövezés.Manky átírta a progit de még nem a véglegesre.Nagyobb map szenzort később kap.Kigyorsításkor a gyorsulás hullámzik.Turbósom szerint egyszer megkapja a max nyomást és utána elengedi.Szerinte vagy valami érzékelő vagy valami mechanikus szelep szívat.
Van ötletetek,mit nézessek meg első körben?
Ma nagy vonalakban kész lett a turbó átépítés,cooler nagyobbítás,légszűrőház bővítés és csövezés.Manky átírta a progit de még nem a véglegesre.Nagyobb map szenzort később kap.Kigyorsításkor a gyorsulás hullámzik.Turbósom szerint egyszer megkapja a max nyomást és utána elengedi.Szerinte vagy valami érzékelő vagy valami mechanikus szelep szívat.
Van ötletetek,mit nézessek meg első körben?
.......................06-09-2014 19:27:40 // 27226
Nekem van Novitec Powerrail 5
Jó nagy nyomaték van tőle
Jó nagy nyomaték van tőle
Föckös06-09-2014 18:53:54 // 27225
pikk pakk? :-) Renié edc16c39 már, euro 4es, de dpf nélkül, 42 perc kiolvasni kábelről.
Föckös06-09-2014 18:51:32 // 27224
sehogy sehogy, megragadtam egy picit, másra kellett pénz, így a nagy(illetve nem nagy, hanem jobb) turbó várat magára. ha szerencsém van, akkor jövő héten kevlár kuplung, aztán idénre megállok. hát igen, nem úgy jöttek össze a dolgok, pedig tervben volt egy kis mechanikai upgrade. most 83 korommentes mm3nél megálltam...
a coolert is újra akarom gondolni, mert így nem jó.
egyébként ha nem viszel Kaposon, akkor nagyon szomorú leszek! ;-)
Benne van már a "szélesebb" map?
a coolert is újra akarom gondolni, mert így nem jó.
egyébként ha nem viszel Kaposon, akkor nagyon szomorú leszek! ;-)
Benne van már a "szélesebb" map?
[k i z z o]06-09-2014 18:36:04 // 27223
És még szállítanak is kis hazánkba:)
GTPeti06-09-2014 16:07:39 // 27221
OFF 4C-be viszont nem jó a PR5 :) ON
mreni06-09-2014 16:05:13 // 27220
59et nem veszek :)
GTPeti06-09-2014 15:52:16 // 27219
Messze? Emailben is meg lehet oldani. :)
Egy 159-nél is jobb megoldás a remap. Sőt... ott még jobb.
Egy 159-nél is jobb megoldás a remap. Sőt... ott még jobb.
mreni06-09-2014 15:44:13 // 27218
Igen,de megvan az esély közeljövőben az autócserére és vinném a novitec-et is,ráadásul mostanában semmire nincs időm és Manky messze is van,ha találok jó áron box-ot akkor bepróbálom.
GTPeti06-09-2014 15:41:23 // 27217
Mert miért? Egy remap is reverzibilis és pikk-pakk megvan (by Manky).
mreni06-09-2014 15:19:57 // 27216
Novitec PowerRail 5-el van valakinek tapasztalata 20v esetén?
Agyalok rajta,hogy ideiglenes megoldásnak jó enne egy ilyen kis kütyü :)
Agyalok rajta,hogy ideiglenes megoldásnak jó enne egy ilyen kis kütyü :)
'''''05-09-2014 19:20:36 // 27215
Föci,hogy áll a vasad? Láttam,hogy Kaposon is én kell majd vigyelek. :-)
Föckös05-09-2014 09:47:00 // 27214
atyám de brutál jó cuccok vannak itt
'''''04-09-2014 20:23:50 // 27213
Erhard 242 (Dark Side).
Nála tudsz mindent beszerezni de tanácsot is ad konkrét márkával és árral együtt.
Nála tudsz mindent beszerezni de tanácsot is ad konkrét márkával és árral együtt.
[k i z z o]04-09-2014 19:35:17 // 27212
http://www.autosiliconehoses.com/
misike7604-09-2014 19:22:39 // 27211
Segítséget kérnék rutinos, dízel tulajdonosoktól. Boldog tulajdonosa lettem egy 146 jtd-nek, cseréltetnék olajat, szűrőt, vezérműszíj készletet. Milyen olajat javasoltok és milyen márkájú vezérműszíj készletet nem szabad beletenni? Még nem volt dízelem, esetleg néhány jó tanács? Indulás előtt, megállás után járassam, stb?
Föckös04-09-2014 07:13:35 // 27210
nem volt nehéz, jött Ferke cartárs, és jóól kicserélte az egyiket, így én csak 4el szívtam!
izzító gyertya beszorulást megelőző trükk:
vegyééé occót, akkor 2évente cserélheted
:-)))))
izzító gyertya beszorulást megelőző trükk:
vegyééé occót, akkor 2évente cserélheted
:-)))))
Föckös04-09-2014 07:11:31 // 27209
ez ennyiért ajándék! csak ajánlani tudom bárkinek, én picit drágábban vettem, de még mindig az übertuningshoppok ára alatt.
3x szövött, jól vágható, és tényleg nem drága!
3x szövött, jól vágható, és tényleg nem drága!
Csekesz03-09-2014 21:41:12 // 27208
Èn a zilikon csöveket annó a 4x4 mánia oldalán vettem, és a 60as csöre ráment a 55ös könyök. Nagyon olcsó, és baromi jó minöségü!
http://4x4mania.hu/szilikon-konyok/szilikonkonyok-55x130x130mm/flypage.tpl.html
http://4x4mania.hu/szilikon-konyok/szilikonkonyok-55x130x130mm/flypage.tpl.html
Ferke03-09-2014 21:23:12 // 27207
Naugye hogy nem volt nehéz!:))
wk 16603-09-2014 19:31:21 // 27205
Sziasztok kérdés EGR szelepből a PIERBURG-ot érdemes megvenni? Ha valaki cserélt melyiket vette meg?
Bati03-09-2014 15:40:40 // 27204
még egyet sem könnyű kivenni nem hogy az 5-öt
Föckös03-09-2014 13:48:18 // 27203
Hát bakker, pont Komlón szívtam meg, -11ben csak 4edik indításra indult, akkor is csak 3-4 hengerrel, a kama3 semmi volt hozzá képest. Fél perc múlva már szépen ment az összes henger.
Csaba jól mondja, nem szabad multiméterrel mérni, anno azzal kezdtem, szakadás nem volt, mégsem izzított rendesen.
A legjobb módszer az volna, hogy kivétel után adni rá tápot, és megnézni, hogy mennyire izzik fel a vége.
Nagyon nem akarnám kivenni mind az ötöt, de ha a fent említett módszer valóban a legmegbízhatóbb, akkor kiveszem mind, és beteszem az öt újat, amit vettem:-)
Csaba jól mondja, nem szabad multiméterrel mérni, anno azzal kezdtem, szakadás nem volt, mégsem izzított rendesen.
A legjobb módszer az volna, hogy kivétel után adni rá tápot, és megnézni, hogy mennyire izzik fel a vége.
Nagyon nem akarnám kivenni mind az ötöt, de ha a fent említett módszer valóban a legmegbízhatóbb, akkor kiveszem mind, és beteszem az öt újat, amit vettem:-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
480
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?