Alapvetően a sperr szerintem nem rossz:) Biztos kevésbé szofisztikált de vadállatiasabb lesz, főleg a +10 ló:))) És az arany matrica:))) Az nekem is kéne:)
Egyépkén majd lecsukott Q-ról egy sperr az instant get:)))
Aztán jöhet a Rimac villany bél előre és kész a 800 lovas Super:)))
De a 17" kerekeket meghagyom:D:D:D
Egyépként meg legutóbb beraktam 120kg követ hátra és hát nagyon más volt az autó..
Tegnap meg üres tankkal huligánkodtam úgy már pofátlanul virgonc:D
Most néztem régen 1000kg körüli autókba tettek 300-400 lovakat és ma meg a 2 tonnás autó hiába 600 lovas...
Na ebben is a Giulia az arany középút, mert masszív mégis könnyű:)
Belegondolva a sebesség mérőrel leginkább a tempomat beállítása miatt nézek, a fordulatra többször ha nem hallom a motort hogy kell-e kikényszeríteni visszaváltást:D
Még az átlafogyit meg a hatótávot, olajhőt nézem... Zseni a mostani müfal:)
Forum >> Giulia
SD29-06-2023 15:30:30 // 31363
RomeoOne29-06-2023 15:24:29 // 31362
dúrva hogy mennyi meló tökéletesre csiszolni egy autót
Egyáltalán nem ilyen sok idő. Csak erre mondják, hogy lassú munkához idő kell. De pl. fogadok, hogy egy full alap, egy sokkal lentebb pozícionált kisautóban 10 éve is ott lévő 360 fokos kamera még mindig nincs benne. Holott a konkurenciában már rendes VR-t vetítenek a kocsi köré. Nem hogy záródna az olló tech szempontból az Alfa meg mondjuk a német prémiumok között, hanem nyílik. Nem túl bíztató tendencia.
Egyáltalán nem ilyen sok idő. Csak erre mondják, hogy lassú munkához idő kell. De pl. fogadok, hogy egy full alap, egy sokkal lentebb pozícionált kisautóban 10 éve is ott lévő 360 fokos kamera még mindig nincs benne. Holott a konkurenciában már rendes VR-t vetítenek a kocsi köré. Nem hogy záródna az olló tech szempontból az Alfa meg mondjuk a német prémiumok között, hanem nyílik. Nem túl bíztató tendencia.
RomeoOne29-06-2023 15:20:37 // 31361
Nekem egyébként tetszik az új lámpa. Tényleg csak annyi vele a bajom, hogy a BMW-s haverok már így is mindig kacsintgattak, hogy "I see what you did there". De amióta ez a lámpa is meglett, egyenesen keblükre ölelnek, hogy végre teljes a coming out, gratulálnuk.... 😅😅
A műszerfal megint érdekes kérdés. Stílusosabb az analóg mutatós, az biztos, szeretem én is az enyém. Az más kérdés, hogy annyira megszokja az ember a középen nagy számjegyekkel kirakott sebességet, hogy nem tudom pillantásra leolvasni az analóg mutatóról a sebességet a mutató állása alapján. Így nem rögzült be, hogy hány fokos állásnál mit mutat. Ha épp kiír valamit középen, akkor a sebességmérőre pillantva kell egy másodperc, hogy dekódoljam.
De ez nem lenne nálam deal-breaker szerintem. Nagyon menő kis műszerfal mintákat tud kirajzolni a képernyő. Láttam most az új R módos műszerfalat, tetszett.
Inkább az aggasztana, hogy milyen lesz az új autó. A mechanikus sperr mindenképp izgalmas, de ezeket a megjelenéstől kezdve sunyiban folyamatosan puhítják. Nem jelentik be, nem reklámozzák, csak mikor megveszed, akkor derül ki, hogy nem olyan már, mnit az előző volt. Ugye CF-tetőből vas tető lett, N-mód ki lett lúgozva, halkabb is lett valamivel, picit nehezebb is. Ki tudja, ezek a 2023-asok hol tartanak már...
Ettől függetlenül persze biztos nem rossz autók, csak jó lenne tisztábban látni. Azért nagyon sokan voltak (sztem a többség) 2020 után, akik nem tudtak arról, hogy az alap tető már nem karbon, mert elsunnyogták. Aztán ilyenkor rosszul esik a dolog, csalódás, mert nem erről volt szó. Még ha nem is lesz ettől az autó rossz, mert csak századmásodpercek múlnának rajta egy pályán.
A műszerfal megint érdekes kérdés. Stílusosabb az analóg mutatós, az biztos, szeretem én is az enyém. Az más kérdés, hogy annyira megszokja az ember a középen nagy számjegyekkel kirakott sebességet, hogy nem tudom pillantásra leolvasni az analóg mutatóról a sebességet a mutató állása alapján. Így nem rögzült be, hogy hány fokos állásnál mit mutat. Ha épp kiír valamit középen, akkor a sebességmérőre pillantva kell egy másodperc, hogy dekódoljam.
De ez nem lenne nálam deal-breaker szerintem. Nagyon menő kis műszerfal mintákat tud kirajzolni a képernyő. Láttam most az új R módos műszerfalat, tetszett.
Inkább az aggasztana, hogy milyen lesz az új autó. A mechanikus sperr mindenképp izgalmas, de ezeket a megjelenéstől kezdve sunyiban folyamatosan puhítják. Nem jelentik be, nem reklámozzák, csak mikor megveszed, akkor derül ki, hogy nem olyan már, mnit az előző volt. Ugye CF-tetőből vas tető lett, N-mód ki lett lúgozva, halkabb is lett valamivel, picit nehezebb is. Ki tudja, ezek a 2023-asok hol tartanak már...
Ettől függetlenül persze biztos nem rossz autók, csak jó lenne tisztábban látni. Azért nagyon sokan voltak (sztem a többség) 2020 után, akik nem tudtak arról, hogy az alap tető már nem karbon, mert elsunnyogták. Aztán ilyenkor rosszul esik a dolog, csalódás, mert nem erről volt szó. Még ha nem is lesz ettől az autó rossz, mert csak századmásodpercek múlnának rajta egy pályán.
SD29-06-2023 14:46:11 // 31360
WarbiRunner (Gyuri)29-06-2023 11:40:29 // 31359
Nekem sem tetszik és a fenntarthatóságnak is adott egy pofont. Nekem biztosan nem kéne LED fényszóró, akkor se ha fizetnének érte XD
SD29-06-2023 10:07:12 // 31358
Én is a nem LED-es faceliftre szavazok, bár a mind műszetegység mind lámpa tekintetében jeles:) Pedig nekem csak a kisebbik xenon van.
A radar és az egérmozi is pont jó. De ha nem lenne akkor nem is hiányozna, de így hogy már kötelező volt hát örülülnk:)
Sok apróságot kigyomláltak és finomítottak, ennyire dúrva hogy mennyi meló tökéletesre csiszolni egy autót, pedig az alap már '16-ban is csodás volt.
Ezen a részecskeszűrőn gondolkozok meddig lesz ez jó:D
Egy downpipe, supersprint, és egy squadra 300-400Le akkor már egy QV farok:))) Nagy felni... :) Ez így 3-4 milla extra, de ezek majd egyszer hasznos exrtrák lesznek ha eljutok oda:)
5 évre terveztem az első szett gumival, de túl sokszor érzem a gumiszagot, mikor nyitom a kaput otthon járó motorral a turbo-t hűtve:D
De ez a kis dög, még radarral is a körforgalomban ad gázt:D Rászokott:D
A radar és az egérmozi is pont jó. De ha nem lenne akkor nem is hiányozna, de így hogy már kötelező volt hát örülülnk:)
Sok apróságot kigyomláltak és finomítottak, ennyire dúrva hogy mennyi meló tökéletesre csiszolni egy autót, pedig az alap már '16-ban is csodás volt.
Ezen a részecskeszűrőn gondolkozok meddig lesz ez jó:D
Egy downpipe, supersprint, és egy squadra 300-400Le akkor már egy QV farok:))) Nagy felni... :) Ez így 3-4 milla extra, de ezek majd egyszer hasznos exrtrák lesznek ha eljutok oda:)
5 évre terveztem az első szett gumival, de túl sokszor érzem a gumiszagot, mikor nyitom a kaput otthon járó motorral a turbo-t hűtve:D
De ez a kis dög, még radarral is a körforgalomban ad gázt:D Rászokott:D
denil128-06-2023 21:27:57 // 31357
Nekem ez az uj led matrix lampa nem begyere.
Valahogy megvaltozik az auto pofaja es nekem nem jo iranyba.
A belso muszeregyseg pedig varhato volt a Tonale utan, de itt is jobban bejon a kirabbi analog verzio.
Talan a legjobb megoldas a MY20-tol van, amikor az elso FL megjott.
Kelloen reszletesebb lett az egermozi es a kozepkonzoli panel is annyival lett jobb, amennyivel kellett, de nem tobbel.
Valahogy megvaltozik az auto pofaja es nekem nem jo iranyba.
A belso muszeregyseg pedig varhato volt a Tonale utan, de itt is jobban bejon a kirabbi analog verzio.
Talan a legjobb megoldas a MY20-tol van, amikor az elso FL megjott.
Kelloen reszletesebb lett az egermozi es a kozepkonzoli panel is annyival lett jobb, amennyivel kellett, de nem tobbel.
RomeoOne28-06-2023 17:41:47 // 31356
Európában már megnyílt a rendelés a MY23 Q-kra (vagy nevezzük facelift Q-nak). Itthon vajon mikor fog?
Egyébként olyanok, mint az Edizione Anniversario, leszámítva az arany keretes lóherét az oldalán. 520 ló, új első lámpák, digit műszerfal, "3d textúrájú" karbonelemek belül. Ezen felül pedig van minőségi különbség is, rendes sperrt kaptak.
Nagyon kíváncsi leszek majd, ha jönnek az első tesztek...
Egyébként olyanok, mint az Edizione Anniversario, leszámítva az arany keretes lóherét az oldalán. 520 ló, új első lámpák, digit műszerfal, "3d textúrájú" karbonelemek belül. Ezen felül pedig van minőségi különbség is, rendes sperrt kaptak.
Nagyon kíváncsi leszek majd, ha jönnek az első tesztek...
SD28-06-2023 07:30:50 // 31355
Pont ez volt nekem is a fejembe ha egy Ferrari-t szét kell szedni 160k-nál nincs talán nyígás. És ezek a gépek semmivel sem gyengébbek, vagy kevésbé igényes technika.
Sőttt, egy napi használós szedánba van beoltva a talján csődör:)
Ráadásul a mai csoda koreai meg japán gépek is előszeretettel széthullanak akár motorikusan 160k alatt..
De én az enyémmel olyan 300-400 -ra tervezek:D
Ha megkapja a Ferrari szintű karbantartást miért ne tudná?:)
Én tudom-e hogy mivel jár az?:D:D:D
Sőttt, egy napi használós szedánba van beoltva a talján csődör:)
Ráadásul a mai csoda koreai meg japán gépek is előszeretettel széthullanak akár motorikusan 160k alatt..
De én az enyémmel olyan 300-400 -ra tervezek:D
Ha megkapja a Ferrari szintű karbantartást miért ne tudná?:)
Én tudom-e hogy mivel jár az?:D:D:D
SD28-06-2023 07:26:15 // 31354
Igen érdekes hogy alapból nem pattan vissza a füle, ha visszateszed, viszont így nem is zörög, ha visszapattintod kézzel:D
Lehet valahol kínában ebből van valakinek Ferrari-ja hogy ezt a kupakot gyártja:D
Lehet valahol kínában ebből van valakinek Ferrari-ja hogy ezt a kupakot gyártja:D
AlfaGT27-06-2023 21:54:51 // 31353
Köszönöm, sokat segítettél. Már találtam is a neten, bár nem olcsó, cca 20 € úgyhogy érdemes rá vigyázni, hogy el ne vesszen😊
RomeoOne27-06-2023 21:49:33 // 31352
Mint ha egy Ferrari nem tudna letérdelni még kevesebbnél is :D Minél hegyesebb az autó, ez annál jobban benne van a pakliban. Az ára nem a tartóssága miatt annyi :D Persze én sem lennék boldog, ha mondjuk gariidő lejártával hullana szét a motor.
Egyelőre letérdelő MA-ról sokkal többet hallani, pedig a nem Q Giulia-k is drága és színvonalas autók :D
Egyelőre letérdelő MA-ról sokkal többet hallani, pedig a nem Q Giulia-k is drága és színvonalas autók :D
denil127-06-2023 21:22:09 // 31351
Ja igen, annak tényleg ott az oldalán a Ti felirat is.
WarbiRunner (Gyuri)27-06-2023 20:04:36 // 31350
A rosso a másik végén. Az tuti egy Villa d'Este.
denil127-06-2023 19:37:07 // 31349
Lehet nem fog látszódni a képen, de Veloce van ráírva.
denil127-06-2023 19:36:24 // 31348
denil127-06-2023 19:34:22 // 31347
Voltam már ilyeneken és nem nagyképűségből, de nekem "kevés".
Nem azért mert annyira pro vagyok, hanem pont a nagysebességű manőverek hiányoznak.
Ettő még persze gyakorlásra nagyon is jók. Engem már jobban éredkelne mondjuk egy Euroring. Anno ott motoroztam sokat, de autóval még nem voltam.
Hungaroring óriási élmény lehet, de oda kevés a Veloce.
Nem azért mert annyira pro vagyok, hanem pont a nagysebességű manőverek hiányoznak.
Ettő még persze gyakorlásra nagyon is jók. Engem már jobban éredkelne mondjuk egy Euroring. Anno ott motoroztam sokat, de autóval még nem voltam.
Hungaroring óriási élmény lehet, de oda kevés a Veloce.
SD27-06-2023 18:43:19 // 31346
Igen azt kilestem hogy az még facelift előtti pont mint a Villákon, meg a színe is:)
G-MANN🍀27-06-2023 17:54:41 // 31345
Mármint erre gondoltam, hogy a lökös Super🙂
G-MANN🍀27-06-2023 17:53:57 // 31344
És a lökös Super🙂
WarbiRunner (Gyuri)27-06-2023 17:53:02 // 31343
Mármint a cikk nem kifejezetten a Giulia megoldása, hanem egy korábbi olasz szakcikk. Gondolom azért nem került Milanotól nagyon messzire a know-how.
WarbiRunner (Gyuri)27-06-2023 17:51:48 // 31342
Az a pláne, hogy kikapcsolt esp/race mód mellett úgy tűnik a BLD (Brake Limited Differential) még működik. Itt egy cikk ha valakit műszakilag érdekel.
Már 2009-ben ment ennek a fejlesztése, a BMW és a Jaguar is alkalmaz ilyesmit. Ami óriási különbség a Giulia javára, az a Brake by Wire. Közvetlenül és gyorsabban képes a VDC ECU beavatkozni. Lenézett egy technika, ennek ellenére műszakilag elég komoly ami mögötte van. Egy sportosan használt utcai autóhoz szerintem nem rossz megoldás. Ára, a fékbetét. És valószínűleg van köze hozzá, hogy miért nem kikapcsolható az esp.
Egy sima open diff hátsókerekes alapvetően nem túl veszélyes. Ez meg azért elég könnyedén repked erre-arra. :-)
Már 2009-ben ment ennek a fejlesztése, a BMW és a Jaguar is alkalmaz ilyesmit. Ami óriási különbség a Giulia javára, az a Brake by Wire. Közvetlenül és gyorsabban képes a VDC ECU beavatkozni. Lenézett egy technika, ennek ellenére műszakilag elég komoly ami mögötte van. Egy sportosan használt utcai autóhoz szerintem nem rossz megoldás. Ára, a fékbetét. És valószínűleg van köze hozzá, hogy miért nem kikapcsolható az esp.
Egy sima open diff hátsókerekes alapvetően nem túl veszélyes. Ez meg azért elég könnyedén repked erre-arra. :-)
SD27-06-2023 17:14:50 // 31341
A harmadik nem Veloce hanem Villa d’ este volt:)
Nézd csak Ti felirat vaj bőr meg a kerék:)
Nézd csak Ti felirat vaj bőr meg a kerék:)
SD27-06-2023 17:12:39 // 31340
Ki lehet kapcsolni de nem javaslom:D csak nagyo használt gumival vagy télenmókából mert onnan minden merék arra hajt amerre bír:) ami nem jelenti azt hogy nem lesz még úgy is kvva jó, de ha elkónnyül egy kerék az füstólni fog és nem a fék :D közúton nem tenném:)
SD27-06-2023 17:10:01 // 31339
Lesz szerintem Alfás pályanap, és az még nem is eszi annyira meg mint a Hungaroring..
De lesz tanpálya is:)
De lesz tanpálya is:)
SD27-06-2023 17:08:29 // 31338
Pont akartam írni hogy van letéve a lökös:O de akkor nemegy érintetlen darab:)
denil127-06-2023 16:10:29 // 31337
egyebkent valoszinu igen. Igy is kerultem mar neha meleg helyzetbe. Be kell latnom, barmennyire szeretem hajtani es probalgatni a hatarokat, azert ez az auto kepes tulmutatni rajtam. Ki kene menni vele palyara is :)
Ha mar ugyis ujak a fekek :DD
Ha mar ugyis ujak a fekek :DD
denil127-06-2023 16:09:13 // 31336
Azert ez szomoru. Egy ilyen draga mualkotas, Ferraritol jovo know-how es kepes leterdelni viszonylag keves km-nel. Nalam ez nem fer bele :(
Szandekosan nem kerdeztem melyik szerviz volt.
Azt tudom,h az itteniek akiknel vagyok, oket mar tobb mint 10 eve ismerem es mindig pozitiv csalodas voltak. Most is barmikor bemehetek a szervizterbe, nem ugatnak erte, igaz azt is tudjak,h nem fogok labatlankodni mellettuk es bugyuta kerdessel bombazni oket.
A szervizvezeto is azt mondta,h ha mar osszetorik az ugyfelautot, akkor odaall es elviseli a puffogast, ami egyebkent jogos.
Itt gondolom megint az volt,h valaki ugy erezte,h ez a legjobb alkalom,h QV-be uljon es nem merte fel a sajat tudasat...
Szandekosan nem kerdeztem melyik szerviz volt.
Azt tudom,h az itteniek akiknel vagyok, oket mar tobb mint 10 eve ismerem es mindig pozitiv csalodas voltak. Most is barmikor bemehetek a szervizterbe, nem ugatnak erte, igaz azt is tudjak,h nem fogok labatlankodni mellettuk es bugyuta kerdessel bombazni oket.
A szervizvezeto is azt mondta,h ha mar osszetorik az ugyfelautot, akkor odaall es elviseli a puffogast, ami egyebkent jogos.
Itt gondolom megint az volt,h valaki ugy erezte,h ez a legjobb alkalom,h QV-be uljon es nem merte fel a sajat tudasat...
RomeoOne27-06-2023 16:03:02 // 31335
A menetdinamikára lehet nem lenne jó hatással, ha nem kompenzálná semmi a nyitott diffit. Aztán hamar rájönnél, hogy megéri az a kis plusz költség a plusz mosolyt :D
RomeoOne27-06-2023 16:02:10 // 31334
Sajnos az elsőbb generációsok ilyen szempontból időzített bombák. Lehet a későbbiek is, csak azok még nem értek oda korban :D
Repository of engine replacements
Fórumtagok között is volt, aki így járt, szerencsére neki még gariidőn belül. Az meg, hogy megtöri egy szerviz és elsumákolja, no comment. Lehet tudni hol?
Repository of engine replacements
Fórumtagok között is volt, aki így járt, szerencsére neki még gariidőn belül. Az meg, hogy megtöri egy szerviz és elsumákolja, no comment. Lehet tudni hol?
denil127-06-2023 16:01:43 // 31333
kikapcsolnam ha lehetne :D
Allitolag Abarthokon alapbol a hatso fogy el hamarabb.
Allitolag Abarthokon alapbol a hatso fogy el hamarabb.
RomeoOne27-06-2023 15:59:28 // 31332
*e-lsd pontosabban
RomeoOne27-06-2023 15:59:11 // 31331
Ilyen ez az e-diffi :)
denil127-06-2023 15:56:50 // 31330
nah most szoltak,h hatso betet is cseres.
Azert ez meglepo, alig 36k km alatt elkopott. Mondjuk azert szeretem hajtani is, de nem keszultem arra,h most ez is csere lesz, de sajna mutattak,h tenyleg elerte a kopasjelzot es be is jelzett az auto. De legalabb szoltak es most azonnal cserelik is.
Nem merem megtippelni mennyi lesz a vege...
Azert ez meglepo, alig 36k km alatt elkopott. Mondjuk azert szeretem hajtani is, de nem keszultem arra,h most ez is csere lesz, de sajna mutattak,h tenyleg elerte a kopasjelzot es be is jelzett az auto. De legalabb szoltak es most azonnal cserelik is.
Nem merem megtippelni mennyi lesz a vege...
denil127-06-2023 15:55:16 // 31329
Nah beszeltem hozzaertovel.
A vizfolyas mar csak kovetkezmeny volt, allitolag az elso generacios QV-nel a persely es huvely korul van valami ( magyarazta de nem ertettem ) es elmozognak egy ido utan es sikolni kell, de aztan az sem lett vegleges megoldas.
Szar a helyzet, mert egy motor bele 16M, garibol mar kifutott. Giu motor nem jo bele, bontott kellene. Es ha ez nem lenne eleg, egy masik markaszervizben korabban kivittek a bentiek tesztelgetni es sikerult is osszetorni az elejet. Ugy derult ki,h az itteni szervizesek mondtak,h helyzet van es a nyulvanyokon es az elso lokoson is latszik, elsumakoltak valamit.
Azert ez mekkora blama???
Amugy nem tudom mit csinalnek ha az ember helyeben lennek. Ez kb. gazdasagi totalkar, arrol nem is beszelve,h ez mennyire rossz fenyt vet a markara. Ilyen nem fordulhatna elo egy 160k-s autoval.
A vizfolyas mar csak kovetkezmeny volt, allitolag az elso generacios QV-nel a persely es huvely korul van valami ( magyarazta de nem ertettem ) es elmozognak egy ido utan es sikolni kell, de aztan az sem lett vegleges megoldas.
Szar a helyzet, mert egy motor bele 16M, garibol mar kifutott. Giu motor nem jo bele, bontott kellene. Es ha ez nem lenne eleg, egy masik markaszervizben korabban kivittek a bentiek tesztelgetni es sikerult is osszetorni az elejet. Ugy derult ki,h az itteni szervizesek mondtak,h helyzet van es a nyulvanyokon es az elso lokoson is latszik, elsumakoltak valamit.
Azert ez mekkora blama???
Amugy nem tudom mit csinalnek ha az ember helyeben lennek. Ez kb. gazdasagi totalkar, arrol nem is beszelve,h ez mennyire rossz fenyt vet a markara. Ilyen nem fordulhatna elo egy 160k-s autoval.
RomeoOne27-06-2023 15:31:18 // 31328
Gondolom Etna, ha nem Competizione. Más piros nincs, csak a pasztel, de nem annak tűnik :)
RomeoOne27-06-2023 15:29:21 // 31327
Le kellett venni a hengerfejet, mert folyik a víz? Hova folyik, a hengerbe? :)
denil127-06-2023 15:10:09 // 31326
Kozben mar itt vagyok a markaszervizben es bementem a szervizterbe,h kicsit korbenezzek. Epp egy Stelvio QV van total szetkapva es eleg csunya latvany.
Teljes motor kiszedve mindenestul, allitolag csupan azert mert folyik a viz belole.
Akitol kerdeztem, nem tunt a leghozzaertobbnek, szoval lehet nem mondott pontosat, engem meglepne ha egy barmilyen vizfolyas miatt ennyire szet kellene bombazni egy autot.
Plusz allitolag ez nem ismeretlen jelenseg.
Teljes motor kiszedve mindenestul, allitolag csupan azert mert folyik a viz belole.
Akitol kerdeztem, nem tunt a leghozzaertobbnek, szoval lehet nem mondott pontosat, engem meglepne ha egy barmilyen vizfolyas miatt ennyire szet kellene bombazni egy autot.
Plusz allitolag ez nem ismeretlen jelenseg.
denil127-06-2023 15:04:16 // 31325
SD27-06-2023 08:30:51 // 31324
Viszont az amőbát nem játszották végig a gyárban, a hátoldalán:D
SD27-06-2023 08:29:31 // 31323
AlfaGT26-06-2023 17:26:15 // 31322
Sziasztok! Segítségre lenne szükségem. Hiányzik a Giuliámról ez a műanyag fedél, ami a pozitív pólust takarja a motortérben. Sehol nem találom a cikkszámát ami szerint rendelni tudnák egy újat. Esetleg ha valaki venné a fáradtságot és megnézné, hogy milyen szám szerepel a hátoldalán, azt nagyon megköszönném!
G-MANN🍀24-06-2023 23:38:57 // 31321
😂 és ott a pont! 🙂
G-MANN🍀24-06-2023 23:37:35 // 31320
Igazad van, sajnos ez az én kattanásom. 2004-óta, amikor megszűnt a kis matrica rendszám. Azóta keresem a jó helyet és jó méretet 🙂 Maradt a "B" típus, mint alternatíva, el is intéztem minden autómra (új tulaj mindig meg is köszönte és felrakta 😉), pont jó volt a napellenzőre, lehajtva, amíg nem módosult a jogszabály, egy plusz mondattal az egyéb paraméterek mellett, miszerint kizárólag a gyárilag kialakított helyre lehet rakni. Azóta vagyok igazán nagy bajban. A Giuliara lehet rendszámot rakni, de gyárilag kialakított helynek túlzás lenne nevezni. Gyakorlatilag nincs a helynek még illúziója sem, nemhogy nyoma, vagy bármi. Vonószem kupak ki és ez a hely egy műanyag darabbal. Mehet rá egy csodás nagy rendszám, mert már B-t sem adnak ki, sajnos ez vicc 🙈 szerintem.
vmisi124-06-2023 18:27:53 // 31319
Sziasztok!
Voltam fényezőnél, első lökhárítót csinálta. Azóta az ablakmosó csöpög, szvsz a lámpamosó csatlakozásnál, mert a lökös alatt van tócsa. Ha csak vmi csatlakozást nem rakott vissza jól, mennyi meló levenni és megigazítani? Remélem, a mosókat nem kell cserélni...
Voltam fényezőnél, első lökhárítót csinálta. Azóta az ablakmosó csöpög, szvsz a lámpamosó csatlakozásnál, mert a lökös alatt van tócsa. Ha csak vmi csatlakozást nem rakott vissza jól, mennyi meló levenni és megigazítani? Remélem, a mosókat nem kell cserélni...
SD24-06-2023 09:30:18 // 31318
Én egyszer jártam kondiban, de ott tömött bajszú zömök pasikat láttam csak:D
Lehet változott ez?:D
Lehet változott ez?:D
SD24-06-2023 09:27:39 // 31317
Szép kompozíció:)
Florida?:D
Florida?:D
SD24-06-2023 09:26:07 // 31316
Amúgy elég jól nézett ki:)))
De most kivételesen elkerültem a körforgalmat:D
Nem akartam egyenként szedegetni belőle a kavicsokat:D
De most kivételesen elkerültem a körforgalmat:D
Nem akartam egyenként szedegetni belőle a kavicsokat:D
Kócosw24-06-2023 09:12:49 // 31315
ez is egy modja az ültetésnek 😁
SD24-06-2023 08:47:18 // 31314
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
4
Guests4
441
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?