Forum >> Giulia

Liquid20-02-2024 12:31:55 // 34286
4.5? wow az komoly
Piritu - 1.000.00020-02-2024 11:58:08 // 34285
A biztosító a pofátlan 4,5-szeres áremelésével :-(
AlfaGT20-02-2024 11:39:32 // 34284

Én egy éve használom a dízel Júliát, ( 170 000 km-rel vettem) eddig semmi gond a részecskeszűrővel. Nem is tudom mikor regenerál. Éppen a múltkor tettem rá a gépre, hogy megnézzem mit is ír e-téren. Ebből kiderül, hogy kb 300-400 km-enként regenerál. Ha mindíg be tudja fejezni rendben a procedúrát, az olajnak nem lehet semmi baja. Sőt azt is figyeli a rendszer, hogy mennyire degradálódik az olaj, gondolom a regenerálások számából.
Shadin20-02-2024 11:37:16 // 34283
Igen. 10 fokban beállítottam a 2.0 - 2.2 nyomásokat, ami felmelegedve max. 2.2 - 2.4 lesz. Szerintem jó.
Liquid20-02-2024 11:01:29 // 34282
kényszerítettek? :)
Piritu - 1.000.00020-02-2024 10:38:11 // 34281
No, a nevemre is vettem :-)
Giuntini20-02-2024 09:25:44 // 34280
Ezt adom! Nekem 91-ben lett meg az első Cromám, 2002-ig Cromáztam. Az igaz, hogy a Croma akkor felső kategóriás autónak számított, de akkoriban ez a kategória is kisebb volt. Megnőttek az autók. A Cromákban akkora hely volt hátul, hogy mikor a család ment Olaszországba, hátul ült Édesanyám és a húgom, +még a puli kutyánk is, és a kutya a két ülés között símán meg tudott fordulni. Eszméletlen mekkora volt a Croma és ehhez még hatalmas csomagtér társult. Volt benne egy 2,5 literes turbodízel motor 120 lóval, ehhez kevesebb mint 1300 kiló társult, az az autó mindenen keresztülment.
Valahogy az autóipar azóta nagyon rossz irányt vett. Mintha nem nekünk gyártanák az autókat hanem a szabályoknak.
Egyébkémt a 159-ben szerintem kisebb a hátsó lábtér mint a Giuliában, és ebben is van "kardán" alagút, az összkerékhajtás miatt, mert ott valódi állandó összkerékhajtás volt.
RomeoOne20-02-2024 09:23:27 // 34279
Szar... akinek nincs :DDD
SD20-02-2024 09:12:20 // 34278
minnyá kiderül hogy szar a hátsókerék:D
SD20-02-2024 09:07:54 // 34277
Amúgy van rajta szintkülönbség is:D Nem csak rá van rajzolva:P
De már megmondtam akkor sem cserélem le amíg a gumik jók, majd akkor eldöntöm:)
Ki nem fogom dobni, amúgy meg de jól néz ki vele, az alfa designerei csinálták :D

Főleg mikor 5.4 litert fogyaszt tehát 2x eddig:D már jól nézett ki:D

Maradjunk inkább a cipő hasonlatnál:)))
RomeoOne20-02-2024 08:57:23 // 34276
A Stelvioban, Giuliában ott a hatalmas kardánalagút. Az nagyon sokat elvesz a helyből. A Tonale-ban nincs. Anyámék Nissan Note-jában rendesen egy tánctér van a hátsó ülések előtt. Anyám eleve 150 cm, teljesen előre húzza a vezetőülést. Giuliában elöl+hátul összesen nincs annyi hely. Ez a hátsókerekes platformok baja. Egy méretosztállyal nagyobb autó kell (minimum), hogy ugynaazt a belső térmennyiséget megkapd.
SD20-02-2024 08:56:23 // 34275
Hát olajat sem akkor cserélünk amikor nyűszít a főtengely csapágy:D
Ez a nem mutatja jelét hogy gyengélkedne azért még nem azt jelenti hogy ideális is.

De ha az akku bírja is ok, eddig is minden autó bírta, én sem töltögettem soha.
Viszont a Juliska érzékeny a Voltokra, mert tele a zagya számítógéppel:)

minden kis aktuátor, szenzorátor, rekuperátor, biszbaszátor, működjön csak ideálisan:)

Ezért töltögetem:)
zümi16620-02-2024 08:21:22 // 34274
Valamelyik Juliska szervíz ügyében voltunk a szalonban, vittük a három gyereket is, na mondom itt a soha vissza nem térő, próbáljuk ki a Stelvio meg a Tonale hátsó sorát. Az tény hogy nagyobb méretosztály a Stelvio, de mégis a Tonale-ben fértek el jobban. Az sem mellékes hogy a Tonale-ba nem vesz el helyet a hátsó légbeömlő, a Stelvio-ba nagyon betüremkedik.

Én is szoktam aggódni az akksi miatt, leginkább akkor ha egy hetet áll a fűtetlen garázsba, de a leírtak alapján no para, bírnia kell. Mondjuk nem is mutatja semmi jelét hogy gyengélkedne.
Piritu - 1.000.00019-02-2024 21:56:00 // 34273
Anno - miután lelépett innen - Erhard is hívott hogy egy szétborított 2.0 mellett áll amiben a szolenoid halt meg és nem kellett benne modult cserélni.
Piritu - 1.000.00019-02-2024 21:54:14 // 34272
A magyar utakra - szerintem -egy kicsit sok a 19".
A gyári szettet és is eltettem és 18"-on járok inkább.
Piritu - 1.000.00019-02-2024 21:45:47 // 34271
"nem kapcsolok automata lámpát" - ami nagyon hasznos. Ha ki van kapcsolva elöl-hátul van világítás, míg automatában a hátsó világítás nem megy csak ha van tompított.
Piritu - 1.000.00019-02-2024 21:44:21 // 34270
Nem kell, így a jók az első reakciók :-)
Piritu - 1.000.00019-02-2024 21:43:49 // 34269
Holnap veszek egy Fusion-t a nevemre :-DD
Piritu - 1.000.00019-02-2024 21:41:57 // 34268
"rendszeresen nézegetem a keréknyomást, minden út elején a menüben" - minek? (A többit úgy-ahogy értem.) Ha leereszt úgyis szól a rendszer. Nem nagyon emlékszem hogy egy szezon alatt (tél-nyár) eresztettek volna a kerekek és fújni kellett volna bele..
A 7 személyes Doblóm az más (ott nincs is nyomásellenőrző rendszer), mert ott a terhelés függvényében célszerű állítani. Ami 7 emberrel jó az kettővel kirázza a fogtömést :-)
Piritu - 1.000.00019-02-2024 21:37:01 // 34267
Nem nagyon emlékszem hogy töltöttem volna bármelyik Alfát is.

Csak a Spider (meg a fűnyíró traktor) akksija kap C-Tek-et, de azok hónapokig állnak...és egy felkapcsolva hagyott belső lámpa így is le tudja selejtezni. Mondjuk azóta az akkusaru is le van véve a téli álom alatt.
RomeoOne19-02-2024 21:22:58 // 34266
Az ampera felniben amúgy pont megvan ez a részletes finomság, még ha villanyautós is:)

De most komolyan :) Az a részletes finomság max. rá van polírozva, maga a felni alakja egy lemez, kis résekkel a szélek felé. Ha lefestenéd egyszínűre, akkor mégis milyen finom, Alfás vonalvezetés jönne ki belőle? :D

Mármint no offense, de érted:


:DDD
oldrepublic19-02-2024 18:53:14 // 34265
Kipróbáltad? :-)

Most állítottam vissza a szerviz után. Két tizedet is érezni lehetett a z első kerekek oldalankénti eltérésénél. Én legalábbis érzem, hogy nem OK. Kövezzetek meg, de van egy Mazda MX-5 is otthon, ugyanolyna az érzet abban is, ha nincs pontosan belőve a nyomás.
oldrepublic19-02-2024 18:42:20 // 34264
Sziasztok!

Elkészült végre!
Megjavították!
Annyit sikerült kiszednem a szervizes kollégából, hogy a szolenoid szelep volt a hibás. Megragadt egy köztes állásban.
És ez okozta a furcsa hibajelenséget is. Ahogy az olaj melegedett. nem tudta megmondani, hogy mi okozta, de már találkoztak a hibával. A szelep berágódhat egy idő után. De nem tudja miért.

Kicserélték az egész olajszivattyút és működik.

Egyetlen dolog változott az előző Superhez képest, hogy többször várok a gyerekre félmeleg motorral alapjáraton. Ez korábban nem volt. Lehet, hogy ez okozta. A hiba akkor jött elő fizikailga érzékelhetően, amikor az olaj üzemmelegre váltott a kijelzőn.
G-MANN🍀19-02-2024 18:25:08 // 34263
Nekem is bejön, nagyon szép darab! 🙂
SD19-02-2024 18:04:26 // 34262
ez mozgatja még a fantáziámat pályázni, de ennyiért meg pályázni felnit?:D
Shadin19-02-2024 17:33:09 // 34261
Igen!
SD19-02-2024 17:25:12 // 34260
Jár köben az országban egy Classico forma 17" kerék arra majdnem rá is repültem de ott valami gond lehet mert már sokadik ember próbálja eladni sokáig:D Vagy a fék nem passzol vagy valami nem ok.. Nem baj addig míg ez kialakul mindenki örömére marad az ampera felni:)

MÉg azt is jobban el tudom képzelni hogy akkor veszek valami 19" kipróbálni és pályán megküldöm párszor, hogy érezzem mit tesz hozzá, és akkor már jobban bele tudnám élni magam.. de engem nagyon visszatart hogy ezeken az utakon ekkora kerékkal menjek a 17-esen is fáj néha mit kap a futómű...
SD19-02-2024 17:22:48 // 34259
Azzaboaj..

Amitket linkeltél az lett volna a Villa d' est verzión, ez olyan BBS spoke feeling amúgy, de nem annyira finom mint az Alfa felnik vonalvezetése.

Az ampera felniben amúgy pont megvan ez a részletes finomság, még ha villanyautós is:)
Az eredeti kopel felni az hagyjuk:)

Nekem a régi 147 Ti felni is tetszik, néztem is egyet Audi-ban.. de ez is olyan tirpák már 19"-ben...

Burzsuj Alfa desingerek nagyon értik a dolgukat nem találok egyet sem amivel jobb lenne:D:D Még a Ferrari felnik is kókány szarok hozzá képest:D

Van ez a kattanásom hogy sokért könnyű jó felnit venni, olcsóér meg minek nem jót:)
A sajátja a spec, mert olyannal adták, azt ezért elfogadom és jó pukkasztó:D
De nem ronda amúgy:)
RomeoOne19-02-2024 16:26:09 // 34258
Hát, nekem jobb híjján ez :D A Classico valahogy nem az én ízlésem :D Mondjuk ha a 17"-es 10 spoke lenne 19"-en, akkor az lenne nekem a no-brainer, dehát nincs.... :)
SanyiJTD19-02-2024 16:26:00 // 34257
Babahordozó is borzasztóan áll benne, ezzel hoztam haza a gyereket a kórházból, de katasztrófa ahogy áll benne. Le sem ér az alja (Recaro hordozó) , szóval többet bele sem tettem, nagyon hamar vettünk baba ülést, kifordítható, azt is a 159-ben használjuk az az anya taxi. Most átraktam ebbe, de utoljára, tök nehezen fordul ki, végig beleér az ülésbe, mintha nem is gondoltak volna a baba dolgokra :D
G-MANN🍀19-02-2024 16:14:55 // 34256
És a legszebb? 😁
RomeoOne19-02-2024 15:58:12 // 34255
De amúgy minek neked ilyen? 285-ös gumit akarsz hátulra? :D Volt ehhez hasonló felni 18" meg 19"-ben is, az kell neked. Vidi: link, asszem ez a 19-es.

Ez meg a 18-as: tdemeter
SD19-02-2024 15:41:51 // 34254
A forged szarok meg nem győztek meg:D
SD19-02-2024 15:41:38 // 34253
Néztem Classico-t is de gyak. új árban adják a használtat is... hát abban mi a ráció?:P
SD19-02-2024 15:40:36 // 34252
Ampera felnit beszámítasz?:)
Ugyan az csak 2D-ben:)))
zgi52119-02-2024 15:37:11 // 34251
még egy kérdés.. a gyári amit hirdetsz, az EFB akksi nem? amit vásároltál pedig AGM..
zgi52119-02-2024 15:33:56 // 34250
tudom, láttam az akksid hirdetésénél is :)
RomeoOne19-02-2024 15:21:53 // 34249
Tecnico a legjobb :)
SD19-02-2024 15:12:31 // 34248
Az a baj ha nem ez akkor tecnico.. az meg darabja 2x ennyibe keről:D és még gumi nincs is rajta:D
SD19-02-2024 15:11:55 // 34247
Ráalkudtam, még nem adja:D
Nem tudja hogy az országban senki nem vesz ilyet:D
Rajtam kívül:D
Halesz19-02-2024 15:04:06 // 34246
Szerintem vedd meg, egyszer még sokat fog érni, mert csak Neked lesz ilyen raktáron: ))))
SD19-02-2024 14:35:13 // 34245
De most már 16k az ára..
Shadin19-02-2024 14:14:50 // 34243
Rendeltem :-)

Btw ez az aksi akkora, hogy nálam a kikapcsolt funkciók és a 68%-os állapota elleneére pont úgy pörgette a motort indításkor mint az új aksi.

Mellesleg a régi kapott 10,5 voltig kisütést, majd recond. programot és egy hete 13.2 voltról 12.9 voltra csökkent a feszültség.

Ha kell valakinek szóljon :-)
SD19-02-2024 14:09:08 // 34242
írjátok meg neki hogy ez egy szar senki nem fogja megvenni én meg lealkudom a már amúgy is ajádnék árat:D
SD19-02-2024 14:08:32 // 34241
ampera felni van eladó, remeg a kattintós ujjam:D

ráadásul 8J ebből már kétszélest rakhatok össze:D
SD19-02-2024 14:04:20 // 34240
Pedig úgy megszoktam már hogy pórázon van a garázsban:)))

De egy akksi teszter még jól jöhet:) Akkor ez nem csak feszültséget mér hanem mindenféle okosságot?
6k-ért ha nem csípem oda a töltő kábelét heti 3x már megérte:D
zgi52119-02-2024 13:54:30 // 34239
Egyetértek! Ez az akku kérdés túl van dimenzionálva.
Nálam simán előfordul 4-5 hét pihenő, még a gyári akksim van, talán egyszer tettem fel töltőre kiíváncsiságból, mikor megvettem az Osram okos töltőt. (és nem a Giu miatt vásároltam egyébként, akkor sem vártam végig, meddig maszatol :-)) Pedig a dízel nagyobb indítóáramot igényel. :) Ha vkinek ez be van csípódve egyszerűbb rendelni egy akksi tesztert az Aliról. Akkor megnyugszik az ember, ha hetente egyszer megnézi milyen az akksi health.. :)
Shadin19-02-2024 13:52:57 // 34238
Tényleg? Ezt nem is néztem :-)
SD19-02-2024 13:17:52 // 34237
már hogy ködben is:)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.