Forum >> Giulia

SD06-03-2024 12:14:59 // 34543
Ha tól ig eladási árban gondolkozik az ember akkor sztem kb. ugyan oda jön ki, a kopóalkatrészeken és a töblet vackokon kívül..

Mert a Q unikális, ezért tartani fogja az árát. A 2.0 tömegtermék és csak a nagyon patentek fognak sokat érni 30 év mulva tán..

De néztem 155-ből is a Q4 a ássz, már jó rég is 8misi körül mentek ma meg már nem it tudom:D

Aztán persze a V6 ami állapot függő.. utána a TS 8V 2.0 de már az is horror...

De az ilyen 1.8 16V meg 1.7 TS, 1.6 TS-eket kicsit lesajnálja a használt piac.

Igazából ez volt egy döntés amikor a kicsit vettem hogy nem eladásra veszem, hanem magamnak:) Arra viszont első osztályú:)))
WarbiRunner (Gyuri)06-03-2024 11:54:35 // 34542
Nem mindegy, hogy ki kell venni, a motort egy javításhoz, vagy nem. Nem mindegy, hogy egy turbót cserélsz, vagy kettőt. Olcsóbb a fűnyírót fenntartani. Nem csak fogyasztásilag, minden egyéb szempontból. Sok kicsi sokra megy, és a vételáron még nem is filóztunk, ami 2021-ben pont duplája volt. Két ződ Supert vehettem volna egy Q árából. :-) Cserében nyilván mást nyújt egy csúcs verzió.
RomeoOne06-03-2024 09:33:43 // 34541
129 375 Ft

SD06-03-2024 09:04:16 // 34540
Na látod ott egy kis Q a garázsban és még a fogyasztáskülönbséget sem kell kifizetnem:D
Még gumi sincs rajta:D
Meg biciklizek:D:D:D
Liquid06-03-2024 08:39:57 // 34539
a kerékre 0ft :)
Az autóra meg attól függ hány éves.
G-MANN🍀06-03-2024 07:04:20 // 34538
Veloce ~70, ha jól emlékszem. Q ~130 körül lehet.
SD06-03-2024 06:21:13 // 34537
Most hogy már Q kerekem legalabb van:D
A teljesítmény adó mennyi rá?
A 2.0 ilyen 50k asszem.
Liquid05-03-2024 23:15:14 // 34536
Nem a fogyasztás miatt drágább a Q fenntartása, abban biztos lehetsz :)
SD05-03-2024 22:21:55 // 34535
Szerintem nincs olyan nagy különbség, ha gond van akkor jól megoldani bármit egy 2.0-ban is nagyon drága.

Ha valamit tákolásra adja az ember az eszét akkor gondolom a QV-t is meg lehet szögelni..

Én a fenttartásban gondolnám:
- a 8 liter vas mondjuk 18, nyilván valamit valamiért és lehet hogy 10 vs 14.. csak.
- aztán mondjuk egy fék, egy bármi ami kell kopó alkatrész
- villanyrugó, differenciál stb.

Szóval csak többminden van benne, de bármelyikből nagyon remélem hogy amit gondoznak szeretnek az sokat elmegy majd, kisebb felújításokkal:)

Meg az a sok műanyag bizbasz, a hűtők minden..
berobbantam05-03-2024 18:56:20 // 34534
Kb fél éve láttam egy tesztet egy 200k-t futott q-rol.Ott azt mondta a srác,hogy meglepő módon a q a leg strapabíróbb.A 2.0 sem problémás,de a q még annyira sem.Lehet benne valami.Könnyebb nyelezni egy kisebb teljesítményű autót,ha a többi technika kb ugyanaz.A q meg eleve 500 lóra van tervezve,de inkább többre.Azt azért elég bajos folyamatosan elkérni tölle😀.
WarbiRunner (Gyuri)05-03-2024 17:28:39 // 34533
A 2.0-nál is ugyanez lesz 200e km fölött. Az alkatrész olcsóbb lesz, és mivel ezeken elöl van a lánc, megúszható szerintem a motor kiszedése nélkül. A BMW-nél hátul van a lánc több típusnál is (pl 2l dízel) XD És a főtengely anyagából van a fogaskerék kimunkálva, úgyhogy ha valaki trehány volt, az csúnyán fizet érte, komplett motor szét-össze is lehet a történet vége. Alapvetően nálam is az egyik szempont ez volt, hogy a 2.0 motor talán egy könnyebben fenntartható, javítható valami. Nem mondom hogy olcsón, de azért olcsóbban, mint egy csúcs verzió. Aztán majd meglátjuk. Egyelőre elégedett vagyok, nem vágyom semmi másra, és ez megnyugtató érzés. A nyári gumijaimra már egy kicsit.. :-) Lehet a héten felrakatom.
SD05-03-2024 16:44:55 // 34532
Bedöglött a fészbukk, világ Alfásai egyesüljetek:D
SD05-03-2024 15:53:44 // 34531
"Egy szett vezérlés görgő inkább ne legyen benne Ferrari, csak elérhető legyen, és értelmes áron."

Úgy hívják ezt az autót Giulia 2.0 de igen itt is hallottunk már megnyúlt vezláncról, meg magasnyomású üzemenyagpumpa cseréről benzinesen...

Persze mondjuk olaj nem árt ha van benne.
WarbiRunner (Gyuri)05-03-2024 15:17:59 // 34530
Nem hinném hogy az M3 sorhat biturbója hétköznapi motor lenne. A Ferrari eredetnek pedig nem szabadna úgy megmutatkoznia, hogy elérhetetlen vagy értelmetlenül drága az alkatrész hozzá. Egy szett vezérlés görgő inkább ne legyen benne Ferrari, csak elérhető legyen, és értelmes áron. Ugyanakkor le a kalappal a futásteljesíttmény előtt, a QV motor is ilyen szempontból jó értelemben hétköznapi, 200e km-t gond nélkül lefut. A láncos motorok mostanában ezt tudják kb. 200e km-ig semmit nem kell hozzányúlni. Aztán viszont motor ki, és nagyjavítás. A 2l-esnél borítékolom ugyanezt, 200-250e között motor ki, lánc, vezető, feszítő, összes görgő, balansz tengely csapágyak, szimmeringek csere. Ha meg már kint a motor, akkor sok egyébre is érdemes ránézni. Az ismerősék BMW szervizében már teljesen normális látvány 5-6 motor kipakolva szerelőállványra. 90%-ban 200e+ km-es autók vezérlés cseréje. 1-1.5 millás mutatvány. A dízeleknél ugyanekkor a cr szivattyút is ellenőrizni kell, mert a cp4-es Bosch pumpák hajlamosak megölni az egész motort. És igen, a Giulia dízelekben is cp4 van.. Szóval számomra továbbra is ez látszik, kb 200e km-re vannak az autók tervezve. Ami utána jön, az a zsebbenyúlás mélységén múlik.
SD05-03-2024 13:29:36 // 34529
Vannak 200k-t futott QV-k már:)
Ha szerelni kell biztos zsebbenyúlós, de melyik nem az..

Sokan mondják hogy robosztus gép a Q motor.
Meg hogy 8 litert is eszik:)

Azért el kell azt is osztani kettővel megy épp megszorozni:)))
SD05-03-2024 13:27:07 // 34528
Hogy autentikusan pumpedgabo-t idézzem:
most hogy nincs BMW-m van pénzem:D

Pont a BMW-ről járta mindig a horror óradíj, az elbaxott alkatrészárak..
az hogy a motort rendszeresen újra kell építeni..

Nálam is volt fél évet egy amúgy jó állapotú de öreg BMW, sosem volt egyértelmű hogy azzal bárhova menjek:D:D:D Volt hogy 45 perce köröztem hogy kiolvadjon a befagyott fék meg visszafordultam mert befogott.. hullottak ki klímagombok.. állandó alkatrész után koslatás...

Had röhögjem már ki hogy bármikor egy lapon említsenek bámilyen BMW-t egy Alfával:D:D:D

Az Alfa pont hogy egyszerűbb megoldásokat alkalmaz általában mint a BMW és megbízhatóbb..

Nálunk is a szomszéd szerelő beruházott pár ilyen Bajor szarba. és nem természetes a mosolya:) Nekem az:)

Pedig ős kvázi ingyen szereli:P
RomeoOne05-03-2024 13:25:14 // 34527
Engem az érdekelne, hogy tényleg ilyen gondtalanul elmegy 210ezret a motor vagy cserélték már 50e km-rel korábban :D
Giuntini05-03-2024 09:41:37 // 34526
Az a szomorú, hogy egy igazából hétköznapi BMW motorhoz hasonlították a Ferrari eredetű motoralkatrészek árait.
ImO04-03-2024 18:58:24 // 34525
Szerintem kicsit túljátszották a srácok a hozzá nem értés színlelését, hiszen láttak már pár Alfát. ;)
Ő a QV tulajdonosa: Cacho
RomeoOne04-03-2024 18:09:16 // 34524
Kárai Exclusive | S04E02 - Alfa QV

Az érdemi tartalom olyan 5 perc. BMW-sek hogy látják a Q motort. Egyébként, ha lenne tapasztalatuk vele / tanulták volna és nem most láttak volna ilyet először, biztosan nem lett volna olyan bonyolult. A kicsengés így is abszolút pozitív.
SD04-03-2024 16:45:44 // 34523
Nekem az tűnt fel hogy maga az öv heveder vékonyabb anyagú, alig észrevehető, de könnyebben megcsavarodik a csattban.. Pl. gyerek üléssekkel küzdve.
Nyivlván így a tekercs is kisebb, ez is meg lett fejlesztve:)

Opció B: perwollal kell mosni:)
Zselé04-03-2024 16:36:55 // 34522
Nem nagyon tudok róla, de nem egy kis részen, hanem egy kb 20-30cm-s "szakaszon" van így legyalulva az öv.

Nem tudom, a téli kabátom tépőzárja hova szokott esni, de ezzel a kabáttal több tízezer km-et tettem bele a 159-esbe, és az nem pörsent meg.

Előre menjünk, ne hátra a minőségben :D
SD04-03-2024 15:22:33 // 34521
Jelentem 160 x 80-as üveg asztal lehajtott üléssel bent fexik' az Giuliában:)
Kétüléses a gép:D
Sportfurgon:)
SD04-03-2024 15:21:04 // 34520
Nyilván garinál ne mondd. de nincs valamelyik kabátodon valami tépőzár, zipzár bármi ott?
Csabi04-03-2024 11:45:32 // 34519
Nálam az öv hibátlan, nem bolyhos.
Shadin04-03-2024 11:17:09 // 34518
Egyik felni peremét. Srác nem javít bele puha anyaggal mint mások, talán kicsit túl precíz.
Zselé04-03-2024 09:14:47 // 34517
Nekem más jellegű problémám van vele, de lehet hogy összefügg: kihúzva a vállam körüli rész csúnya bolyhos. Egyszer már csinálták gariban, nem tudom mit csináltak vele, de újra előjött a probléma. Majd a következő olajcserénél belemerülünk...
Csabi04-03-2024 09:12:49 // 34516
Sziasztok!
Biztonsági öv problémával találkozott már valaki?
A vezető oldali övemet nehezen, alig tudom kihúzni. Érdekes , hogy hidegben (télen) rendben van, viszont nyáron akadozik.
Eddig viselhető volt, viszont most már 20fokban is problémás. Gondolom, az egész szerkezetet cserélni kellene...
Valakinek tapasztalat?
leopop303-03-2024 20:37:51 // 34515
Ez ilyen mindig amikor a megjelenek a Breraval.
Pont ma hoztam ki én is a téli álomból
leopop303-03-2024 20:35:06 // 34514
Köszönöm szépen! 😁😉
Kellett hegeszteni? 😳
RomeoOne03-03-2024 18:51:42 // 34513
Kihoztam már a királynőt a garázsból így három hét után. Megkért az asszony, hogy menjek el neki a cukrászdába mignon-ért. Hát, oda azért csak nem Fiattal megy az ember 20 fokban xDD

Ahh, ez az érzés, hogy kint ül mindenki a teraszon, elé gurulok, szépen lassan betolatok a terasz előtti fő helyre, miközben mindenki tátott szájjal bámul... Igazi rockstar feeling :DDD
Amíg bementem egy kisfiú gyorsan odafutott, hogy megnézze a belsejét is. Sztem legszívesebben az apukája is odament volna, csak már szégyellt bámészkodni xDD

Már magában emiatt is megéri ez a gép... És még ahogy megy...

Mint egy nő, aki nem csak kikészít az ágyban, de cserébe még jól főz, kedves és értelmes is... Hát van ilyen? :DDDDD
Shadin03-03-2024 15:47:49 // 34512
Kónya Gábor
Èrd Etelka utca 7.
https://www.facebook.com/gabor.konya.98

4x17" 75e Ft
4x18" 80e Ft

Mechanikai ellenőrzést, ill javítást Ő intézte ennél a srácnál:

Várszegi Zsolt
06702807670
2030 Érd Szent István út. 93.

A GT 18" Jetfins felniket nem kellett javítani, a Giu Veloce-ket igen, 3-at görgőzni, egyet hegeszteni is kellett, az plusz 50e Ft volt.
leopop303-03-2024 13:30:44 // 34511
Szabad kérni egy elérhetőséget hozzájuk?
Illetve nagyságrendileg hogy mennyibe kerül?
Köszi 😁😉
Shadin03-03-2024 10:47:17 // 34510
Egyébként meg momdjuk szép, ha tetszik, de rohadtul hangos és olyan szarafék hatása van, mintha a betétek vason lennének már. Semmivel nem hatásosabb, ha meg racséra kell, akkor nehezebb csereberélni mint a kereket.
Shadin03-03-2024 10:44:08 // 34509
Köszi! Remélem kocsin is jól fog kinézni.
Shadin03-03-2024 10:42:16 // 34508
Az mennyivel jobb mint a Roti 9 választható mintában?

http://katalog.rotinger.pl/

első
hátsó
Shadin03-03-2024 10:37:45 // 34507
Olyan, amilyen közelbe be lehetett lőni a gyári színt kártyák alapján. Srác szerint fényezve nem rosszabb a találat mit 95%.
Piritu - 1.000.00002-03-2024 22:01:13 // 34506
Elég az inditómotor áramkörét meszakítani…
Mondjuk a Spidernél nincs comp :-)
SD02-03-2024 21:44:22 // 34505
Nagyon vagesz lett!
SD02-03-2024 20:56:46 // 34504
Ha hosszabb időre leveszed a sarut, elfelejt minden fogyasztás adatot :/
Piritu - 1.000.00002-03-2024 20:36:08 // 34503
Már nézegettem hogy ez lenne a legjobb lopásgátló bármelyik autóba.
SD02-03-2024 20:23:35 // 34502
Höhö racsegomb:D
Csak rá ne ülj menetközben:D

SD02-03-2024 20:12:33 // 34501
Elvileg van ilyen R1 concept rotor, és akkor nem kell akkubehajtóval furkálni a karbonfóliás tárcsát:D

RomeoOne02-03-2024 18:05:05 // 34500
Ez mi? Veloce fék-re upgrade-elés?
RomeoOne02-03-2024 18:04:00 // 34499
Jól néz ki. Ez konkrétan a gyári szín vagy kiválasztottál egy hasonlót?
SD02-03-2024 10:58:15 // 34497
Nyami, pont szidják hogy rozsdásodik.. de akkor mennyire dönölű:)
Shadin01-03-2024 18:01:34 // 34496
Nagyon szépen dolgoznak.
G-MANN🍀01-03-2024 17:41:05 // 34495
Prémium ez is! 😊
Shadin01-03-2024 17:19:56 // 34494
Ők csinálták a GT felniket is.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.